Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Instalatie GPL clio - topic general, are cineva montat asa ceva pe masina?

billabong
post 6 Dec 2007, 12:52
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 11 October 07




Daca GPL-ul ar fi fost un combustibil rentabil si bun pentru masina ar fi conceput un motor specific care sa mearga numai cu GPL.Nu zic ca motorul pe benzina nu merge si cu GPL....doar ca nu a fost coneput pentru asa ceva => viata motorului scade,mers mai putin rotund al motorului.Deci mai simplu alegi varianta diesel pentru consum si confort la conducere

PS:La drum extern nu se compara un diesel cu un benzinar pe GPL.


--------------------
Renault Clio II - 2003 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aleks
post 6 Dec 2007, 13:32
Post #32


membru corespondent


Group: Members
Posts: 253
Joined: 7 July 06
From: Iasi




Cică "dacă GPL-ul ar fi fost un combustibil rentabil".
Mda, bine că e benzina rentabilă ...

Sau "... rentabil și bun pentru mașină ar fi conceput un motor specific care să mearga numai cu GPL ... doar ca nu a fost conceput pentru asa ceva" ...
Prin urmare, bicicleta cu motor, motoreta, bărcile cu motor, deltaplanul motorizat etc etc etc sunt, cu toatele, niște aberații.

Iar asta e de pus la "bula anti-gepeliștilor": "viata motorului scade,mers mai putin rotund al motorului".

Iarăși încep aberațiile (de acum) clasice despre "viața motorului", care "scade" ?

Cît despre "mersul mai puțin rotund al motorului", nu pot decît să rîd în hohote. Gepeliștii "știe" de ce.

Aș vrea să rog moderatorii să închidă topicul, pînă nu degerează iar în "flame"-uri, "versus"-uri și contraziceri inutile bazate pe idei preconcepute, pe de o parte, și pe susținerea unei realități (ne)plăcute (pentru unii), pe de altă parte.


--------------------
Renault 11 - 126.000 km 86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100
Am întrebat, n-am dat cu parul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
billabong
post 6 Dec 2007, 13:37
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 11 October 07




Probabil nu ai inteles.Ma refeream la faptul ca motorul otto a fost conceput sa mearga cu benzina.Nu vad de unde si pana unde te referi la barci cu motor,la biciclete cu motor,etc DA toate au in comun ca folosesc acelasi motor ca pricipiu.Nu am zis ca sunt aberatii.

PS:ai vazut barci cu GPL? smile.gif


--------------------
Renault Clio II - 2003 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 6 Dec 2007, 13:58
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Motorul otto a fost conceput sa mearga cu orice se aprinde la scanteie, recte benzina, cherosen, alcool, gaz. In rest, pentru fiecare tip de carburant se pot face adaptari ale acestuia ce privesc supapele, timpii de aprindere, de injectie, etc.
Momentan motorul meu merge foarte bine pe gaz, nici nu stii cate taxiuri in jurul tau merg pe gaz si nu le simti, nici altii care s-au suit la mine in masina n-au stiut ca am gaz, asa ca nu vad rostul intoarcerii la benzina.
Iar ideile preconcepute sa le pastrati pentru voi, sunt satul zilnic sa le scot altora din cap. NU va convine, mergeti pe benzina sau diesel, e alegerea voastra, dar lasati-ne in pace cu ideile voastre.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aleks
post 6 Dec 2007, 14:04
Post #35


membru corespondent


Group: Members
Posts: 253
Joined: 7 July 06
From: Iasi




Barca a fost concepută să "funcționeze" cu vîsle. Bicicleta - cu pedale.

Ai prins ideea ? smile.gif

Așa că: n-am văzut bărci "cu GPL", dar am văzut cu motor. Și nu m-aș supăra să văd și vreuna cu motor alimentat (și cu) GPL.

Și înțeleg că te deranjează motoarele Otto din cauză că au tupeul să funcționeze (și pe) GPL. Trimite-le o scrisoare moștenitorilor dlui Otto și protestează contra violării ideii originale strămoșului lor. Cine știe, poate se interzice alimentarea cu GPL a motoarelor Otto și intrăm cu toții în pușcărie.

Abia atunci vor avea și adepții lui nenea Diesel loc de întors ! În sfîrșit, șoselele vor mirosi numai a aloe și levănțică, iar norii de fum eliberați de principiile sănătoase de fabricație ale motorului Diesel se vor putea deplasa spre stratosferă fără a inhala mizerabilele duhori emise de principiile depășite ale motorului Otto alimentat abuziv cu GPL ...

Ne lăsăm păgubași ?


--------------------
Renault 11 - 126.000 km 86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100
Am întrebat, n-am dat cu parul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
billabong
post 6 Dec 2007, 14:09
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 11 October 07




GPL-ul e o ramura deja moarta in industria automobilului....numai ca noi romanii mai saraci nu vrem sa o acceptam.Mai toti constructorii merg pe "bio" care din cate stiu eu nu e GPL.Daca GPL-ul ar fi fost intradevar un carburant bun,econom,de viitor s-ar fi apelat la el.Asa ca sorry.Cine vrea isi pune GPL cine nu vrea,nu isi pune.Nu tin nici cu benzina care e 40.000litrul nici cu GPL-u;Daca vrei economie si vrei sa salvezi planeta ia o bicicleta.


--------------------
Renault Clio II - 2003 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aleks
post 6 Dec 2007, 14:30
Post #37


membru corespondent


Group: Members
Posts: 253
Joined: 7 July 06
From: Iasi




Bine. Ai cîștigat. M-ai plictisit definitiv.

P.S. Nu "ții" nici cu benzina, nici cu GPL-ul. Dar dai cu parul. Înțeleg că tu nu vrei economie, și nici să salvezi planeta ? Ai bani gîrlă și faci kk pe natură. Mișto. În schimb, mă sfătuiești pe mine să merg cu bicicleta...

P.P.S. Vezi că sînt Megane-uri (pentru ăia mai bogați decît "noi, românii mai săraci") mai noi ca Reno-ul din semnătura ta, care au un beculeț, led, ecrănel (nu știu exact, pentru că eu intru-n categoria "român sărac cu GPL") la bord, pe care scrie "GPL", nu "bio". Asta ține de "ramura moartă" din industria automobilului ?

This post has been edited by Aleks: 6 Dec 2007, 14:30


--------------------
Renault 11 - 126.000 km 86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100
Am întrebat, n-am dat cu parul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
billabong
post 6 Dec 2007, 14:34
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 11 October 07




Aleks inteleg ca esti adeptul GPL-ului.Eu unul am zis ca nu ridic in ceruri nici benzina si nici GPL-ul,dar daca vrei economie ia un diesel.Ai sistem de GPL secvential?Daca da spunem te rog cum stai cu consumul vara pe o zi torida?si cum stai cu puterea motorului smile.gif intreb asa ca si cunoscator.

6 Dec 2007, 15:37:
Vad ca toata lumea sa pus pe laudat GPL.spune-ti la cei ce vor sa-si puna nu numai partea buna(economie etc) spuneti-le de exemplu ca vara la temperaturi mai consumul pe GPL o ia razna si ca pana in 2000rpm abia trage.Sa nu mai aud ca dieselul e moale pentru oras ca ma pufneste rasul.Poate va referiti la dieselul din anii 80

This post has been edited by billabong: 6 Dec 2007, 14:37


--------------------
Renault Clio II - 2003 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 6 Dec 2007, 14:47
Post #39


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




In continuare astept discutii "interesante" cu si despre GPL...nu discutii in contradictoriu. smile.gif


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 6 Dec 2007, 16:54
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(billabong @ 6 Dec 2007, 14:34)
Vad ca toata lumea sa pus pe laudat GPL.spune-ti la cei ce vor sa-si puna nu numai partea buna(economie etc) spuneti-le de exemplu ca vara la temperaturi mai  consumul pe GPL o ia razna si ca pana in 2000rpm abia trage.Sa nu mai aud ca dieselul e moale pentru oras ca ma pufneste rasul.Poate va referiti la dieselul din anii 80
*


Am prins si 41 de grade la umbra cu masina. Nu mi s-a parut nimic deosebit. Singurele probleme au aparut la statiile de alimentare romanesti, cu buteliile in bataia soarelui, la care nu reuseam sa fac plinul de gaz corect, incat mi se recomanda sa vin ori dimineata, ori seara.
La bulgari de exemplu, buteliile sunt ingropate in pamant.

This post has been edited by Laurentziu83: 6 Dec 2007, 16:54


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 6 Dec 2007, 19:20
Post #41


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




QUOTE(cj98czh @ 6 Dec 2007, 12:18)
Motorul de 1.5 este cu 100cmc mai mare....sa nu mai vb. de cuplu care la diesel il simti din plin....ma rog cum ai spus si tu...fiecare cu ce ii place...io nu m-as mai intoarce la benzina...
*


Nimic mai adevarat. Este si motivul pentru care mie dieselul imi place cand il folosesc. Dar benzina ma face sa ma simt mai "proaspat, mai curat". Colegul nostru care a pus topicul cred ca ar trebui sa se gandeasca de 10 ori cand da banii pe un lucru, si sa fie sigur daca o sa ii placa si pe viitor, nu care cumva sa duca dorul benzinei rolleyes.gif . Nu cred ca masina o sa aiba de suferit, ca la calitatea benzinei din tara... Bafta si tine-ne la curent cu alegerea, ca poate maine poimaine ma razgandesc unsure.gif


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 7 Dec 2007, 00:08
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




eu am gpl pe 1.4 16v.

il am de mai putin de doua luni am facut cam 4000 de km cu el ana acum si sunt avantaje si dezavantaje.

puterea scade evident, si consumul creste cam cu 1.5 l/100km regim de oras.
sunt unele probleme cu timingul in sesul ca la decelerari fara sarcina (deci cu ambreiajul apasat) bruste gazul nu tine pasul cu motorul si se trece inapoi pe benzina. gpl intra iar la accelerare.
am o evidenta foarte stricta ca sa vad cat imi ia sa amortizez investitia pe care o sa o pun pe aici cand am timp. din ce imi aduc aminte acum astia 4000 de km au insemnat deja 600 de roni economie.


Motorul merge rotund, nu are nici un fel de ezitari, nu miroase a gaze absolut deloc iar testerul de noxe indica niveluri ale concentratiilor cam de jumatate din EURO 4.



--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 7 Dec 2007, 00:16
Post #43


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Jumatate din Euro 4 nu inseamna nici macar Euro 3.

Eu nu am nimic impotriva GPLului. Am totusi ceva impotriva improvizatiilor.
Orice nu e pus de fabricant e IMPROVIZATIE!
Cand o veni unu' cu un reno cu gpl din fabrica, pe ala il voi intelege.
Pe voi n-am sa reusesc nicioadata...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 7 Dec 2007, 00:36
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




TE GRABESTI CU AFIRMATIILE SI TE ROG AI RABDARE SA INTELEGI CU ADEVARAT CE SCRIU.

noxele sunt jumatate din euro 4 nu de doua ori euro 4. INtelegi
. adica sunt de doua ori mai scazute pe gaz decat pe benzina. asta ar fi una.
daca iau logica ta (ma scuzi ca trebuie sa iti spun asta dar e de garaj de colt) si un cd player pus dupa ce ti-ai luat masina e tot improvizatie pt ca nu e pus de fabricant. Diferentele intre sisteme adaugate si improvizatii sunt mari chiar daca tu nu vrei sa le vezi.
exista renouri cu gpl din fabrica in multe combinatii: alimentare duala, alimentare simpla doar cu GPL (pe bordul de clio exista martorul luminos GPL din fabrica la aproape toate variantele MK2 chiar daca nu au instalatia, exista si softul scris in ECU ) si exista alimentare simultana cu diesel si gpl (foarte rar pt ca un sistem complex cu pret foarte mare). Daca nu esti tu la curent cu astea nu inseamna ca nu exista.
pana si bmw a oferit GPL in serie . variantele se numesc e-gas.
nu te obliga nimeni sa iti pui gpl.
nu te obliga si nici nu are nimeni pretentia sa intelegi.
eu nu fac efortul sau nu vreau sau nu pot sa te inteleg , insa NICI NU TE-AM JUDECAT.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 7 Dec 2007, 00:41
Post #45


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Domnule, aparent nu ne-am inteles.
Fii convins ca sunt cat de cat la curent si exact ce ai spus tu, am spus si eu, nu incercam sa fiu ironic.
Reno cu GPL din fabrica - da!
Reno cu GPL after-market - nu...
Bineinteles asta e doar parerea mea.


P.S. Si cd-playerul after-market tot improvizatie e, motiv pentru care se pierde garantia daca il schimba proprietarul de capul lui.
Ne-am inteles gresit si la partea cu noxele. Mea culpa.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 7 Dec 2007, 09:09
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




si ala din fabrica tot after-market e pentru simplul fapt ca numarul relativ mic de masini fabricate nu justifica o linie de productie dedicata. Ca si in cazul loganului de exemplu instalatia se monteaza dupa ce masina iese de pe linie. si e montata nu de fabrica ci de un producator agreat.

eu nu am optat pt gpl pt un moft ci pentru faptul ca merg numai in oras sinu am unde sa ma ,,dau'' la masina si nici nu e normal. oricum daca vreau sa fac asta pot sa trec pe benzina si gata.
cand stai pe bulevardul iuli maniu in coloane 30 de minute mi se pare mai logic sa folosesti un combustibil de 1,6 lei litrul decat unul de 3.5.
lumea se agita cu amortizarea instalatiei. la prima vedere e cam aiurea sa dai 2000 de roni gramada da nimeni nu se gandeste ca totusi dupa ce trec acei 15000 de km ( asta in cazul meu) in care se amortizeza, instalatia iti ramane si la pretul pe km bati un diesel de 1.5.
fiecare alege ce vrea. si mie mi-a fost greu sa pun instalatia datorita folclorului legat de ea.

te invit la un drive test prin oras si daca tu poti face diferenta intre bezina si gaz la cum se merge in bucuresti atunci eu scot instalatia.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
billabong
post 7 Dec 2007, 09:32
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 11 October 07




offtopic smile.gif
O sa vin fara bagaje ca nu o sa le pot pune la tine in portbagaj.Era o gluma.Tu ai ales bine....daca mergi numai prin bucuresti cam tot timpul e oarecum rentabil GPL-ul,altfel nu-i vad rostul


--------------------
Renault Clio II - 2003 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 7 Dec 2007, 09:43
Post #48


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




@Laurentziu83
Am vazut ca de pe site-ul agrom la sectiunea download poti sa descarci soft-ul de dioagnosticare pentru STAG200.
Eu am descarcat kit-ul, l-am instalat, numa' ca n-am la ce sa-l conectez....inca wink.gif
La inceput m-am speriat, ca era in poloneza, da' ai optiune sa schimbi limba (de ex. engleza; poti sa descarci de pe site si interfata in romana)
Spor!

P.S.: sunt si ceva documentatii incluse in program (inclusiv in engleza)

This post has been edited by andurs: 7 Dec 2007, 09:56


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 7 Dec 2007, 11:05
Post #49


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Am un prieten foarte, dar foarte bun care monteaza instalatii GPL de cativa ani... Este una din firmele cele mai mari din tara ca numar de instalatii montate, au fost premiati de producatorul din Italia, si nici acum nu reusesc sa inteleaga cum au putut monta o medie de 14 instalatii GPL pe zi timp de 2 ani... E ceva, nu? O sa va inchipuiti ca fac reclama, nu? Ei bine, eu nu mi-am montat, intelegeti din asta unde bat blush.gif . Au montat pana acum aproape toate tipurile si modelele, au ajuns aproape la perfectiune. Din punct de vedere al montajului. Din punct de vedere al functionarii, mai mult de atat nu poate instalatia GPL. Este un sistem rudimentar si atat. Singurul avantaj este alimentarea duala, in cazul in care unul din sisteme "crapa", il ai pe celalalt. Daca nu cumva crapa pe calea comuna. Plus de asta, odata ce inlocuiesti traseul normal al benzinei cu cel al gazului, cel de benzina nemaifiind folosit nu mai este la fel de fiabil(furtune, pompa, filtru, etc.) Vorba aia, ce nu folosesti, rugineste. happy.gif . Avantaje si dezavantaje...


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 7 Dec 2007, 13:41
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(SorinV @ 7 Dec 2007, 00:08)
puterea scade evident, si consumul creste cam cu 1.5 l/100km regim de oras.
sunt unele probleme cu timingul in sesul ca la decelerari fara sarcina (deci cu ambreiajul apasat) bruste gazul nu tine pasul cu motorul si se trece inapoi pe benzina. gpl intra iar la accelerare.
*


Dute la service si spune-le sa-ti seteze turatia de trecere pe benzina la 0 rpm. By default e setata la 600 rpm, e posibil ca pentru o fractiune de secunda sa iti scada turatia sub pragul asta.

QUOTE(R19/16v @ 7 Dec 2007, 00:16)
Pe voi n-am sa reusesc nicioadata...
*


Poate iti mai aduci aminte acum 2 ani si jumatate cand injuram ca dau matizul pe o masina care consuma mai mult. Stii ca n-am suportat masina asta. Ei, de cand i-am pus gpl, alta satisfactie am sa o conduc, nu ca s-ar fi imbunatatit, dar stiu ca nu ma mai ustura la buzunar. Bine, ma ustura in alte privinte, dar macar stiu ca nu mai este primordial consumul.
Ce era sa fac, sa merg (mai degraba sa stau) in continuare pe benzina.

QUOTE(SorinV @ 7 Dec 2007, 09:09)
cand stai pe bulevardul iuli maniu in coloane 30 de minute mi se pare mai logic sa folosesti un combustibil de 1,6 lei litrul decat unul de 3.5.
lumea se agita cu amortizarea instalatiei. la prima vedere e cam aiurea sa dai 2000 de roni gramada da nimeni nu se gandeste ca totusi dupa ce trec acei 15000 de km ( asta in cazul meu) in care se amortizeza, instalatia iti ramane si la pretul pe km bati un diesel de 1.5.
fiecare alege ce vrea. si mie mi-a fost greu sa pun instalatia datorita folclorului legat de ea.
*


Normal, nu te mai deranjeaza ca arzi benzina, acum arzi gaz.
Da, o fi scump 2000 ron instalatia, eu unul am facut credit de nevoi personale ca sa mi-o cumpar, dar, pe de alta parte am scapat de o sursa de stres, mai ales ca eu merg ZILNIC cu masina, de 1 an si jumatate nu cred ca insumeaza o luna zilele cand nu m-am suit la volan.
In plus, cand am de umblat, nu mai stau sa astept week-end-ul sa iau dacia tatalui meu (pe GPL si aia), sau cand trebuie sa plec in alte parte sa iau Passat-ul, si asta pentru ca masina mea consuma cel mai mult din familie iar eu castigam cel mai putin.


QUOTE(andurs @ 7 Dec 2007, 09:43)
@Laurentziu83
Am vazut ca de pe site-ul agrom la sectiunea download poti sa descarci soft-ul de dioagnosticare pentru STAG200.
Eu am descarcat kit-ul, l-am instalat, numa' ca n-am la ce sa-l conectez....inca wink.gif
La inceput m-am speriat, ca era in poloneza, da' ai optiune sa schimbi limba (de ex. engleza; poti sa descarci de pe site si interfata in romana)
Spor!

P.S.: sunt si ceva documentatii incluse in program (inclusiv in engleza)
*


Aici gasesti toata documentatia si softul de conectare.
Interfata n-o vei gasi in Romania, intrucat cenzuratii de la Agrom nu vor s-o vanda la persoane fizice nici sa-i ameninti cu bomba, in Polonia costa echivalentul a 70-80 de lei, dar te rupe DHL-ul (100 de euro), asa ca ma apuc sa o fabric singur la un electronist (un integrat cu vreo 12 pini, 5 condensatori, o dioda, o rezistenta si mufele de conectare) si apoi sa trec la treaba.

QUOTE(PhilipMorris @ 7 Dec 2007, 11:05)
Am un prieten foarte, dar foarte bun care monteaza instalatii GPL de cativa ani... Este una din firmele cele mai mari din tara ca numar de instalatii montate, au fost premiati de producatorul din Italia, si nici acum nu reusesc sa inteleaga cum au putut monta o medie de 14 instalatii GPL pe zi timp de 2 ani... E ceva, nu? O sa va inchipuiti ca fac reclama, nu? Ei bine, eu nu mi-am montat, intelegeti din asta unde bat blush.gif . Au montat pana acum aproape toate tipurile si modelele, au ajuns aproape la perfectiune. Din punct de vedere al montajului. Din punct de vedere al functionarii, mai mult de atat nu poate instalatia GPL. Este un sistem rudimentar si atat. Singurul avantaj este alimentarea duala, in cazul in care unul din sisteme "crapa", il ai pe celalalt. Daca nu cumva crapa pe calea comuna. Plus de asta, odata ce inlocuiesti traseul normal al benzinei cu cel al gazului, cel de benzina nemaifiind folosit nu mai este la fel de fiabil(furtune, pompa, filtru, etc.) Vorba aia, ce nu folosesti, rugineste. happy.gif . Avantaje si dezavantaje...
*

14 instalatii pe zi...o instalatie GPL necesita minim 4-5 ore pentru un montaj, inseamna ca are un service destul de mare.
Singura cale comuna intre cele 2 este sistemul de aprindere, si galeria de admisie, cam greu sa se defecteze.
Iar sistemul de benzina il folosesc zilnic, macar cateva minute, pana ajunge antigelul la 30 de grade.



--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 7 Dec 2007, 15:09
Post #51


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Laurentiu83, tu zici 4-5 ore pentru una? Cel mai bun timp al lor a fost de 13 minute pentru o instalatie normala, si 34 minute pentru una secventiala. E vorba de flux ergonomic, iar dupa cca 9000 de montaje, crede-ma ca sunt aproape perfecti in asta. However, eu nu mi-as monta instalatie, probabil si din considerentul ca automat o sa transform masina in caruta. O sa am poate dublul km pe care ii fac acum in mod normal. Simt nevoia sa precizez ca mi-as monta instalatie doar in urmatoarea situatie: atunci cand o sa vad pe cineva putred de bogat, si o sa il intreb cum a facut de s-a imbogatit asa si el o sa raspunda: "acum cativa ani mi-am montat instalatie GPL", fiti siguri ca o sa regret ca nu mi-am montat si eu. Pana atunci, singurii care se imbotesc sunt cei care monteaza sau comercializeaza, deci nu cred ca e cazul sa le mai dau si eu niste bani. wink.gif


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 7 Dec 2007, 16:28
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Sa inteleg ca eu cand ma duc in poligon sau ii dau forja pana la 180 conduc o caruta, sau cum?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 7 Dec 2007, 16:46
Post #53


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Nu blush.gif . Eu vorbeam de mine, e o tendinta sa dublezi imediat numarul de km daca ai GPL ca "si-asa e ieftin gazu'". Si pentru mine, sa merg doar de dragul de a merge, e ca si cum as inhama calul la caruta, ca "si-asa ii dau sa manance ".
Off topic - Dar, daca stau sa ma gandesc mai bine, de ce te-apuci sa ii dai forja la masina blink.gif ?


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 7 Dec 2007, 18:00
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




@ philip Ce spui tu e manelism curat ! asta cu " e gazu ieftin merg damboulea'' e valabila la balaceanca in curte sau pe la mall vitan " unde ie adevaratii cu berline tunate".

Eu incerc sa nu fac nici deplasare aiurea nu de benzina nu de gaz sau alt motiv ci pentru faptul ca oriunde m-as duce fac o mica eternitate pe drum. atat tot.

@billabong. clio al meu nu e facut sa care bagaje pt ca nu e symbol. decat pe bancheta din spate poti pune ceva. e o masina de oras pe care nu am vanduto pt ca este potrivita pt nevoile mele actuale.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 7 Dec 2007, 18:28
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(PhilipMorris @ 7 Dec 2007, 16:46)
Nu blush.gif . Eu vorbeam de mine, e o tendinta sa dublezi imediat numarul de km daca ai GPL ca "si-asa e ieftin gazu'".  Si pentru mine, sa merg doar de dragul de a merge, e ca si cum as inhama calul la caruta, ca "si-asa ii dau sa manance ".
Off topic - Dar, daca stau sa ma gandesc mai bine, de ce te-apuci sa ii dai forja la masina blink.gif ?
*


NU neaparat sa dublez deamboulea kilometrii,merg ca oricum am nevoie, dar nu sa stau cum stateam prin 2005 cu masina in parcare si eu ma duceam pe la Bucuresti, Iasi, munte, etc, cu trenul. Sau de alte mii de ori cand o lasam in parcare pentru ca n-aveam bani. Pentru ce draku o mai aveam?
Forja ii dau pentru ca imi place. smile.gif Fiecare cu pasiunile lui.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 7 Dec 2007, 18:48
Post #56


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




ok, ok. Asa e, am generalizat si am gresit drunksinging.gif . Ma intreb ce concluzie a tras colegul nostru, initiatorul topicului o fi luat o decizie finala sau nu? Care este ea atunci?


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 8 Dec 2007, 08:00
Post #57


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




Decizia finala e luata: montez GPL. smile.gif Probabil dupa sarbatori, ca acum am alte cheltuieli.
De ce sa nu profit de avantajele unui benzinar cu consum de diesel?


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 9 Dec 2007, 12:33
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Pentru ca alimentezi cu gaz (stii ce frica era pe vremuri pe la tara cu butelia...), pentru ca nu mai platesti statului accizele datorate, pentru ca umbli cu bomba in portbagaj, pentru ca puteai sa dai 1000 de euro in plus si sa-ti iei diesel, chiar de 65 CP, dar aveai CUPLU, pentru ca nu scoate fum negru ecologic ca dieselul, pentru ca modifici masina fata de cum era din fabrica...
Mai continui?



Bine, acum sa nu creada lumea ca am montat instalatia de mare dor de ecologie, daca mi s-ar fi decontat benzina de 5-600 ron lunar (sau mai mult) nici nu mi-ar fi trecut prin cap sa-mi montez instalatie de GPL. Eram multumit. tongue.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 9 Dec 2007, 16:37
Post #59


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Nu prea mai e benzinar, daca m-ai intreba pe mine. mai repede gazar. victorie.gif . cum spunea si laurentiu, avand GPL nu inseamna ca brusc ai ales calea cea mai buna dintre benzina si diesel, inseamna ca ai ales o varianta diferita. nu au nici in clin, nici in maneca. Parerea ca GPL-ul e la fel cu benzina, dar mai ieftina, nu e prea aplicabila. GPL-ul inseamna altceva, e "mecca", este calea adevarului, este lumina din lumina bla bla bla.gif . benzina si cu motorina sunt doar fratii mai mici si pacatosi ai acestui Big Brother, care e GPL.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 9 Dec 2007, 16:44
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




GPL este calea de mijloc intre diesel si benzina si nimic mai mult. are avantaje si dezavantaje ca oricare dintre sisteme.

logic toata lumea ar trebui sa aleaga diesel da mai intervine si factorul subiectiv. Oricum in 10 ani nu vor mai exista diferente intre diesel si benzina nici de consum si nici de pret. De vreme ce a disparut deja ideea de benzina=amestec omogen sau benzina=bujie de aprindere mai e doar un pas pana la benzina=diesel. oricat de ciudat ar parea....


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 09:39
Dacia