Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

rezistenta portocalie in bord si pierdere putere, ce poate fi?

claudiuvuta
post 13 Feb 2011, 09:47
Post #181


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 17 March 07




QUOTE(Dan73 @ 12 Feb 2011, 19:05)
Mai mult ca sigur problema e de la fire smile.gif
*



Cea mai buna solutie la toate problemele legate de Laguna 2, indiferent de natura respectivelor probleme, este sa cumparati un Ford. Asa am facut eu si nu regret nici un moment Renault-ul... biggrin.gif

Am cumparat Laguna 2 in 2007 cu aproape 9000 de euro. In 2010 nu mai suportam sa ma gandesc ca daca mai pica ceva trebuie sa bag de la 500 de lei in sus pentru orice rahat. Am vandut-o dupa 50.000 km cu 3500 si desi eram constient ca am pierdut o gramada de bani din toata treaba asta am dormit atat de linistit dupa aceea...

Am luat masina respectiva cu 150.000 km la bord si am dat-o cand ajunsese la 205.000 km. In toata aceasta perioada au picat urmatoarele:

- pompa de transfer combustibil
- un injector
- valva EGR
- fulia de la arbore si pinionul
- fulia de la alternator

In afara de asta mi s-a oprit in mers. Nu aveam decat 160 km/h. S-a intamplat de mai multe ori.
Ideea e ca Renault poate fi o masina buna, numai ca din pacate nu am nimerit-o eu probabil.

Vindeti-va cu totii Renault-urile diesel si luati-va masini pe benzina. Veti plati mai mult pe combustibil, insa cu siguranta sunt mai fiabile.

Ciao


--------------------
Reanult Laguna 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 13 Feb 2011, 10:40
Post #182


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Evrika!!! Ford!!! tongue.gif
Ca sa ramanem la problema lui:
La senzorul ala nu are ce sa se strice...nu s-a raportat inca un caz de senzor de presiune defect tongue.gif ...firele de la mufa insa se rup din cauza pozitionarii proaste si din cauza vibratiilor furtunului de la admisie. Reparatia e destul de rapida cu putina indemanare....trebuie doar un pistol de lipit. Cand nu mai tine nici asta, se poate cumpara o alta mufa. Eu am cumparat una similara de pe un megane de la dezmembrari cu 10 lei.

This post has been edited by Dan73: 13 Feb 2011, 10:40


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 13 Feb 2011, 14:28
Post #183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




acum un an,ma tot plangeam ca apare rezistenta aceea pe ecran,cautand problema mereu la EGR,problema era senzorul respectiv fiind dezlipit de pe furtun din cauza vibratiilor.
Nu mi-am dat seama pana nu s-a auzit cum iesea presiunea pe la el.
L-am lipit cu bizon la baza lui si am dat un ,,X'' din sarma pe deasupra lui ,iar deasupra sarmei am pus un inel de poxilina incuzand furtunul ,senzorul si sarma,pana nu am dat cu sarma nu a tinut , la prima reparatie dupa 3 luni lipitura a cedat,asa ca ce spune przamfir are dreptate.
Cum spune su dan73,cred ca senzorul respectiv nu se defecteaza.
Se poate schimba f usor ,numai sa nu tragi de el prea tare.

This post has been edited by garc3a2000: 13 Feb 2011, 14:32


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW 2002 privilege - es/4197-BVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiuvuta
post 13 Feb 2011, 17:56
Post #184


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 17 March 07




Inainte de a vinde frantuzoaica mi se aprindea si mie rezistenta respectiva. Era mereu aprins. Bujiile incandescente nu puteau fi intrucat le schimbasem. Acel martor se poate aprinde din "N" motive. La mine era fulia de la alternator. Eram in trafic si mi-a sarit cureaua, am ramas fara servo si norocul meu a fost ca plecasem de la semafor si nu aveam viteza. Am fost apoi la service si baietii de acolo mi-au zis ca trebuie sa schimb acea fulie. Am schimbat-o dupa care martorul din bord nu s-a mai aprins niciodata.
Motivele pentru aprinderea acelui martor:

- eroare la sistemul electric al autoturismului;
- fulia de la alternator defecta;
- bujii incadescente arse;
- valca EGR defecta

plus multe altele, dar in principal cam acestea sunt.

O zi buna


--------------------
Reanult Laguna 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 13 Feb 2011, 21:24
Post #185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Nu stiu ce versiune de soft aveai tu la injectie dar ma indoiesc ca aparea martorul care anunta defectiune la sistemul de injectie cand aveai o bujie arsa. Alea le vezi numai la test.
De asemenea, pana nu sare cureaua de pe fulia de alternator nu are ce martor sa apara in bord biggrin.gif


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiuvuta
post 14 Feb 2011, 08:25
Post #186


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 17 March 07




Martorul acela anunta arderea bujiilor daca ramane aprins dupa ce pornesti motorul. La mine nu a fost cazul asta. De asemenea, daca se aprinde in mers poate insemna o problema la fulia de la alternator. Dupa ce am schimbat-o nu s-a mai aprins nimic, probabil martorul ma informa ca nu alimenteaza cu curent cum trebuie din cauza ca era busita fulia. Solutia a fost schimbarea fuliei, urmata de vanzarea la pret de Matiz smile.gif

14 Feb 2011, 09:48:
Si apropos, am si eu o rugaminte. Vreau sa imi sterg contul de pe forum. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar numai cand vad din nou cuvantul "Renault" ma doare capul smile.gif
Ar putea admin-ul sa ma ajute si sa imi setarga contul de pe site?

Multumesc.

This post has been edited by claudiuvuta: 14 Feb 2011, 08:48


--------------------
Reanult Laguna 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 14 Feb 2011, 19:50
Post #187


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




claudiuvuta ,poti sa nu mai postezi si.......gata.


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW 2002 privilege - es/4197-BVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_qveta
post 14 Mar 2011, 19:36
Post #188


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 11 May 08




Eu am schimbat cu totul senzorul (se pare ca sunt si primul) si tot la fel face. Adica numai in treptele superioare de viteza (a 5-a si a 6-a).Oricum nu sunt convins ca senzorul de presiune era in stare prea buna pentru ca la o masuratoare cu aparatul de tensiune erau valori de 2000 de ori mai mai la cel noi fata de cel vechi. Oricum... vazand ca tot nu am rezolvat, m-am uitat la firele care intra in mufa si am gasit unul care abia se mai tinea. L-am legat, l-am izolat. Facea la fel. Apoi am vazut ca uitasem sa pun colierul de plastic peste mufa si se misca destul de mult. Am pus colierul de plastic. Face la fel. Am observat ieri ca pe langa faptul ca (de obicei) se aprinde martorul in treptele 5 si 6, se si aude destul de des un zgomot in partea dreapta a bordului (tot in treptele 5 si 6), ceea ce ma duce cu gandul la TRS. Sper sa fie de la asta. Totusi nu m-as incumeta sa-l reglez de unul singur pentru ca nu as vrea sa stric si altceva. Partea enervanta e ca in rest masina merge impecabil (in treptele inferioare)...


--------------------
Renault laguna 2001 dynamique 1.9dci ...in curand iarasi 120 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sb-55-dan
post 15 Mar 2011, 08:49
Post #189


Membru si atat


Group: Members
Posts: 833
Joined: 6 July 05




QUOTE(claudiuvuta @ 13 Feb 2011, 09:47)
Cea mai buna solutie la toate problemele legate de Laguna 2, indiferent de natura respectivelor probleme, este sa cumparati un Ford. Asa am facut eu si nu regret nici un moment Renault-ul...  biggrin.gif

*



Asta-i cea mai buna gluma pe ziua de azi radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
renault Laguna II, Laguna III 2003, 2011
Renault Laguna II Dynamique 1.9 Dci 120CP
Renault Laguna III Dynamique 2.0Dci 150CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amne
post 16 Mar 2011, 18:39
Post #190


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 30 April 10




Am fost azi la un test pentru aceeasi problema: martor in bord si pierdere de putere.

Pe diagnoza mi-a iesit ca la momentul defectiunii in loc de 2150mBar presiune aer filtrat era 1250mBar.
Pe langa asta imi pierdea si un pic aer pe la senzor presiune supra alimentare.

Cel mai probabil electricianul a zis ca problemele sunt cauzate de "Electrovana pilotare turbo" (cred ca TRS ii mai zice, sry daca le confund, oricum e chestia aia care bazaie in stanga sus cum te uiti la motor din fata). Cica ar agata tija din interior si n-ar mai "pilota" corect turbina.

Nu am schimbat nimic. Doar mi-au curatat senzorul ala pe unde pierdea presiune si i-au pus o alta garnitura dupa care l-au pus la loc si l-au prins cu 2 soricei (cum de altfel si era prins inainte).

La un test in mers mi-a dat 2200mBar presiune aer filtrat (50mBar peste).
Momentan mai merg asa si daca mai intampin probleme o sa schimb electrovana aia.

PS (later edit): am uitat sa mentionez ca in timpul problemei nu scoate fum. Am vazut ca exista cazuri cand scoate fum la greu. La mine doar nu aveam putere, iar pe loc nu se tura mai mult de 3700-3800 cu pedala la fund.

Succes,

This post has been edited by amne: 16 Mar 2011, 18:41


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Expression 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_qveta
post 30 Mar 2011, 11:52
Post #191


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 11 May 08




Eu am fost la IPSO pentru o diagnoza unde mi s-a facut testul, apoi au stat baietii 2 ore sa verifice care ar putea fi cauza. Nu au gasit problema. M-au programat pentru astazi la 7:30 sa faca testele complete care pot dura si doua zile (sunt foarte multe posibilitati/ramificatii ale problemei) si pot ajunge la un cost de 500 lei 182.gif . Prima concluzie ar fi ca celebra rezistenta portocalie poate avea foarte multe cauze si nu se pot face asa usor presupuneri. Cea de-a doua concluzie o voi trage dupa ce vor finaliza testele si este legata de profesionalismul baietilor din service, care dealtfel mi s-au parut ok pana acum.

Update: M-au sunat de la IPSO. Cica sunt arse bujiile, trebuie schimbate nu stiu ce conducte si turbo, care "are defect". 7000 RON. Noi sa fim sanatosi. Imi iau scuter. post-336-1110552459.gif

This post has been edited by dj_qveta: 30 Mar 2011, 15:30


--------------------
Renault laguna 2001 dynamique 1.9dci ...in curand iarasi 120 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius Stefan
post 2 Apr 2011, 07:18
Post #192


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 6 February 10




Cum zicea un coleg mai sus, masinile Renault sunt masini bune doar ca le prindem noi palea proaste smile.gif))


Mie mi se aprindea acea siguranta pentru ca aveam furtunul de la intercooler fisurat... fum negru si toate cele smile.gif
Am avut si eu placerea sa trec zilele astea pe la reprezentanta... vai de mine, cum te prinde cum te ****


--------------------
Renault Laguna 2003
Renault Laguna 2 din 2003
1.9 DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_qveta
post 30 May 2011, 13:29
Post #193


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 11 May 08




Update. Am dus turbina la reconditionat la ROBNEC, am pus-o pe masina, am luat-o la test. A mers excelent. Apoi s-a aprins iar senzorul "vietii". Am facut si un drum de la Buzau la Bucuresti intre timp si a mers excelent, dar raman cu gustul amar ca tot s-a mai aprins o data martorul portocaliu, desi am reconditionat turbina....


--------------------
Renault laguna 2001 dynamique 1.9dci ...in curand iarasi 120 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrix67b
post 30 May 2011, 20:22
Post #194


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 26 August 06
From: Targu-Jiu




QUOTE(dj_qveta @ 14 Mar 2011, 19:36)
Eu am schimbat cu totul senzorul (se pare ca sunt si primul) si tot la fel face. Adica numai in treptele superioare de viteza (a 5-a si a 6-a).Oricum nu sunt convins ca senzorul de presiune era in stare prea buna pentru ca la o masuratoare cu aparatul de tensiune erau valori de 2000 de ori mai mai la cel noi fata de cel vechi. Oricum... vazand ca tot nu am rezolvat, m-am uitat la firele care intra in mufa si am gasit unul care abia se mai tinea. L-am legat, l-am izolat. Facea la fel. Apoi am vazut ca uitasem sa pun colierul de plastic peste mufa si se misca destul de mult. Am pus colierul de plastic.

Nu stiu cat de bine ai legat tu firul asta, ca de obicei se rupe chiar de langa mufa. Si se rupe sub izolatie, ca nici nu-ti dai seama. Pe celelalte doua le-ai verificat inainte de a da banii pe reconditionare turbo.

This post has been edited by matrix67b: 30 May 2011, 23:12


--------------------
Renault Laguna 2 / Privilege 2003 1,9dci /120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mazilu_alexandru
post 9 Jun 2011, 19:09
Post #195


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 16 March 10




FORD auzi la el macar de vorbeai si tu de masini.Am prieten care lucreaza la ford si nu vrei sa stii ce e acolo.poate ai avut tu ghinion cu Renaultu si noroc Dumnezeiesc cu Fordul.Io sunt fost proprietar de passat cu sunt super multumit cu masina din semnatura!!...Skz de offtopic .Referitor la problema si la mine se aprindea martorul cu pricina dar dupa revizie (ulei mobil 1 ESP formula 5W30) si schimbat toate filtrele nu s-a mai aprins am curatat si egr-ul merge tipla.Din specificatiile celor de la renault poate fi si apa in filtru de motorina iar pierderea de putere este datoarata faptului ca masina intra in stare de avarie(protectie)....Mare grija la carburant puneam la la Lukoil acum de la PetromV si OMV.se simte diferenta si nici o pb cu martorul!!! numai bine si succes!!!!


--------------------
Renault Laguna 2 1.9DCI@79kw 2003/Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
escortx
post 14 Jul 2011, 12:29
Post #196


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 18 September 10




Salut, acum doua zile am avut aceesi problema, pierdea putere la peste 2000 de ture, nu mai pornea turbo si se aprindea la bord celebra rezistenta. Am verificat toate cele discutate in acest topic si nimic. Intr-un final am descoperit vinovatul, electrovana de la punctul 5 din poza, am schimbat-o si totul a revenit la normal. Recomand totusi sa verificati si cablajul care duce la electrovana deoarece in cazul meu portiunea care trecea pe sub dumper din cauza scurgerilor de ulei a distrus izolatia cablajului.
Bafta.

Attached thumbnail(s)
MOTOR.JPG ( Size: 102.54k ) Number of downloads: 1220


--------------------
RENAULT Laguna II 1.9 dCi 120CP 2003 Dynamique - DB 22 GSM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 10 Dec 2011, 19:08
Post #197


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Am alimentat la petrom am plecat fara probleme ...pana la primul semafor , cand sa plec masina nu mai avea vlaga si fum mult ! Dupa 2-3 min de mers vlaguit , masina isi revine un pic dar se aprinde rezistenta portocalie . Asa s-a comportat toata ziua... S-a mai intalnit cineva cu situatia asta?


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petruseldan
post 10 Dec 2011, 22:32
Post #198


Membru autentic


Group: Members
Posts: 202
Joined: 25 February 11




si mie mi se aprinde uneori (destul de rar), dar dupa ce o las la relanti se stinge becul si totul revine la normal


--------------------
Renault Laguna 2, 1.9dci, 107cp 2002 - AB-89-CKA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupascuiulian
post 13 Dec 2011, 19:29
Post #199


Membru autentic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 28 November 10
From: iasi




am pus motorina cu apa intr-un clio 1.5 dci si statea aprinsa rezistenta portocalie...am scos toata motorina din rezervor si am pus alta motorina si nu sa mai aprins


--------------------
renault laguna 2 2003

EXPRESSION 79kw 107cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CoBrAcsb
post 30 Jan 2012, 08:45
Post #200


Membru autentic


Group: Members
Posts: 234
Joined: 27 October 08
From: Caransebes




referitor la rezistenta portocalie din bort
la laguna unui prieten se aprinde cam in treptele 5 - 6
a curatat EGR face la fel, l-a schimbat - la fel, la senzorul ala de presiune nu se vede nimika in neregula, fum nu scoate deloc

pe tester ii indica presiunea mai mica (nu mai stiu exact valorile dar e ceva diferenta intre ele)

am inteles ca mai poate fi cauzata si de debimetru, cum se poate verifica?
sau vreun furtun fisurat?


--------------------
Renault Laguna III 2.0 110kw 2011
Renault Laguna II 1.9 dCI 79 kW 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikron
post 10 Feb 2012, 12:35
Post #201


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 13 February 10
From: CUGIR




Ma alatur si eu celor care li sa aprins martorul cu rezistenta in mers. Masina a pierdut putere, in timp ce urcam o panta(Mesesul-SJ) astfel incat abia am urcat in treapta 1. Am opritin virf,verificat vizual trs,senzor presine tubulatura,egr;le-am deconectat pe rind, masina nu si-a revenit. Am chinuit-o inca 120km dupa care a inceput sa-si revina treptat becul sa stins. a urmat un CLIP la Alba-Iulia unde au gasit 4 erori:egr, trs, bujii incandescente, senzor presiune tubulatura, pe care le-au sters fara sa-mi poata spune ce a avut masina.


--------------------
Renault Laguna 3 2013 180cp
Logan 2007 68cp
Ex Laguna 2 2003 107cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steve From Oradea
post 10 Feb 2012, 14:20
Post #202


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 11 October 04
From: Oradea




Acele erori au aparat, deoarece ai deconectat pe toate acestea. In asemenea cazuri ar fi ideal sa ajungeti cu masina la un tester fara sa umblati si sa deconectati senzorii. Verifica si turbo in ce stare este.


--------------------
Renault Laguna II Dynamique 1.9dCi - 140CP 2003 - BH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikron
post 13 Feb 2012, 07:28
Post #203


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 13 February 10
From: CUGIR




Verificat turbo in august 2011 joc axial deloc, joc radial 0,05-0,1, nu scoate fum albastru iar ulei maninca foarte putin la 15.000km.Motorina Rompetrol.


--------------------
Renault Laguna 3 2013 180cp
Logan 2007 68cp
Ex Laguna 2 2003 107cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 13 Feb 2012, 11:17
Post #204


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




EGR blocat...sau imbacsit. La mine a ramas blocat pe deschis si nu avea vlaga nici cat o caruta !!! Am dat jos egr-ul , avea multa zgura , l-am curatat si s-a rezolvat problema !


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikron
post 13 Feb 2012, 12:04
Post #205


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 13 February 10
From: CUGIR




Tot in august 2011 curatat EGR, tubulatura ,intercooler...


--------------------
Renault Laguna 3 2013 180cp
Logan 2007 68cp
Ex Laguna 2 2003 107cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 13 Feb 2012, 13:30
Post #206


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Incearca filtru de aer ( poate este infundat ), mufa de la debitmetru iesita ... Verifica si firele de la senzorul de presiune ( au tendinta sa se rupa de la vibratii )


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CoBrAcsb
post 13 Mar 2012, 17:05
Post #207


Membru autentic


Group: Members
Posts: 234
Joined: 27 October 08
From: Caransebes




azi am patit din nou beleaua cu rezistenta portocalie
am mai avut probleme cu ea dar nu a mai facut dupa ce am schimbat EGR-ul

diferenta acuma e ca se aprinde rezistenta imediat cu pornesc motorul dar masina trage parca mai bine ca inainte in orice treapta

am verificat mufa de la egr, de la senzoru de presiune dar nu am gasit nimika

ceva idei pana ajung la un test?
si nici fum nu scoate

mersi


--------------------
Renault Laguna III 2.0 110kw 2011
Renault Laguna II 1.9 dCI 79 kW 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CoBrAcsb
post 14 Mar 2012, 21:42
Post #208


Membru autentic


Group: Members
Posts: 234
Joined: 27 October 08
From: Caransebes




am fost azi la un test si mi-a gasit senzoru ala de presiune supraalimentare defect
problema e ca trebuie sa plec cu lucru si nu reusesc sa il schimb pana ma intorc

pot sa merg asa fara el?
sau se poate strica ceva mai grav?
mersi


--------------------
Renault Laguna III 2.0 110kw 2011
Renault Laguna II 1.9 dCI 79 kW 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corne04
post 14 Mar 2012, 22:43
Post #209


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 19 April 10




baieti, o problema am si eu...am curatat azi galeria de admisie si, chiar daca porneste muuult mai repede, e mai silentioasa, masina nu mai trage...urca destul de greu in ture, in momentul in care schimb a 2a parca ii piere vlaga...pe loc se tureaza pana aproape de zona rosie.
1.9 dci, 107 cai

care sa fie problema? mentionez ca inainte sa curat galeria tragea mai bine (simteam cuplul mai bine)


--------------------
Renault Laguna II 2002 - AR-19-CNN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steve From Oradea
post 15 Mar 2012, 08:22
Post #210


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 11 October 04
From: Oradea




Probabil la demonatare sau la montare ai uitat sa conectezi un furtun sau o mufa, verifica inca odata toate conexiunile. Mai ales la turbo, acel furtun care merge pe turbo wink.gif


--------------------
Renault Laguna II Dynamique 1.9dCi - 140CP 2003 - BH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2025 - 18:57
Dacia