Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

rezistenta portocalie in bord si pierdere putere, ce poate fi?

cj98czh
post 23 Oct 2008, 21:22
Post #151


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.318
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Sti tu ceva...dar nu este chiar asa.... tu vb. de EGR...ala care iti face masina sa iasa euro3 se numeste CATALIZATOR

This post has been edited by cj98czh: 23 Oct 2008, 21:22


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiuvuta
post 21 Feb 2009, 19:35
Post #152


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 17 March 07




Aceeasi problema am avut-o si eu. Mi s-a aprins acel bec in bord. Bujiile le schimbasem in vara, Beru, deci am exclus aceasta problema. Imediat am programat o revizie, un test CLIP la reprezentanta Renault. Prima data am crezut ca ar fi vreun injector dus, dar in urma testului a reiesit ca ar fi totul ok, nu aveam corectii mari pe injectoare, cel putin asa s-a exprimat baiatul de la service. Pur si simplu, mi se aprindea acel bec din cand in cand, nu va spun cati draci imi faceam din cauza lui. Dupa ce am intrebat disperat pe toata lumea pe la service-ul Renault care este problema, vine un mecanic si dupa ce tipul ce mi-a testat-o ii spune ca nu am nici o eroare in bord, incepe sa zambeasca si spune... "De unde pui motorina?"... Tipul mi-a recomandat sa pun un aditiv 2+2 pentru motorina si daca eroarea imi mai apare sa nu disper, intrucat calculatorul poate indica eronat, iar cand am putin timp liber sa trec pe la service ca sa imi sterg acea eroare.
Cand am auzit asta mi-a mai venit inima la loc, problema mea este ca nu ai nici o siguranta daca pui de la Rompetrol (cazul meu), Petrom, OMV, Mol, Lukoil, etc... tot carburantul din Romania este de slaba calitate, iar noi cei cu diesel-ul suntem printre fericiti, am auzit de niste cazuri ale unor prieteni apropiati cu masini pe benzina care au alimentat rezervoarele cu apa.
Scuze daca sunt putin off topic, insa dupa ce am auzit ce probleme au diversi cunoscuti cu VW, Audi, BMW s.a.m.d. eu cu Renault-ul sunt un norocos.
Vedea-m-as intr-o Laguna 3 cat mai curand biggrin.gif


--------------------
Reanult Laguna 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driver_tavi
post 6 Mar 2009, 21:11
Post #153


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 3 March 09




Măi oameni buni dacă greșesc că m-am băgat în discuția voastră îmi cer scuze.
Deci..........Mie mi se aprindea în bord acea rezistență care nu înseamnă altceva din punct de vedere al calculatorului sau bordului decât EGR. OK! Am fost la reprezentanță, mi-au spus să schimb supapa EGR. Am gîsit, am cumpărat, am schimbat........iar după circa 10 km maxim, se reprinde rezistența în bord. M-am dus tot la ei, pentru că nu am știut să mă duc unde trebuie și mi-au spus că de data aceasta este turbosuflanta. OK! Am plecat......supărat, am înjurat, am stat cu mașina pe dreapta circa două luni după care am mers la un prieten mecanic, să-mi demonteze turbosuflanta pentru a o trimite la recondiționat. El nu a fost convins că este turbosuflanta, i-am explicat ce problemă am, a început să tragă de niște furtune pe acolo după care a desfăcut p supapă de plastic pe care a desfundat-o cu o liță de la o perie de sârmă și surprizăăăăăăăăăăăăă. Merge perfect de aproximativ doi ani. Prinde viteză în mod normal, nu mai scoate fum negru sao de alte culori în exces........nu se aprinde rezistența în bord.........și am rămas și cu 500 euro în buzunar.


--------------------
Renault Laguna II 2001, 1.9dci - xx.12.xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 6 Mar 2009, 21:29
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Banuiesc ca vorbesti de TRS. E in coltul din stanga sus al compartimentului motor cum privesti sin fata masinii?


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driver_tavi
post 7 Mar 2009, 00:02
Post #155


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 3 March 09




Nuuuuuuuuuuuu! Este o supapă din plastic, de care sunt agățate niște furtunașe subțiri, care fac legatura cu pompa de vacum și cu furtunul care duce la oala de la servofrână. Deci ideea care ste........fiind acea supapă înfundatăăăă, nu mai deschide turbosuflanta la peste 2000 de ture, nici viteză nu mai prinde mașina pentru că "înnebunește" supapa EGR șiapare surpriza în bord. Adică se aprinde rezistența aceea. Deci este valabil doar la "dci"


--------------------
Renault Laguna II 2001, 1.9dci - xx.12.xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 7 Mar 2009, 02:40
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Pune coane o poza daca esti amabil sa se lamureasa omu' care e supapa aia.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
el diablo
post 7 Mar 2009, 09:19
Post #157


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 2 March 09




Nu stiu daca e universal valabila teoria mea.....dar aprinderea becului galben (cel putin la mine) a coincis cu bulirea turbinei.(vezi topicul turbina defecta,nu mai trage).bec galben aprins,lipsa putere.oprit motorul,mergea un timp dupa care se aprindea din nou.finalul?turatie maxima,fum dens.rezultat-turbina dusa.
inca se lucreaza la masina (daca tot am dus-o in service ) fac un control total al pivotilor,bucsilor,schimb distributia...schimb un rulment de la cureaua alternator...aviz celor care aud un barait urat la relanti (e un rulment care costa 495 lei).



--------------------
renault laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 7 Mar 2009, 11:34
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




S-a aprins ca nu mai aveai presiune de aer la admisie din cauza turbinei moarte. Chestia aia se aprinde din multe motive toate tinand de alimentarea cu aer/carburant.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octi
post 5 Jul 2009, 07:11
Post #159


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 22 June 09
From: bucuresti




buna dimineata, am postat si pe "probleme injectie" dar acum am gasit mai potrivit topicul asta. sfaturile de a verifica o anumita mufa sunt valabile si pentru benzina? multi de aici sunt diesel. Masina mea spune desaillance injection si apare semnul respectiv cu tot dichisul, relanti de 2500 oscilant, nici o recatiie la accelerare. poate fi vreun fir/senzor defect dedesubtul masinii din cauza vibratiilor tobei care nu sta prea bine? si tocmai mi-am luat toata evacuarea noua si urmeaa sa o schimb ? am mers fara catalizator cate mii de km. msina are 200,000 km
multumesc


--------------------
renault laguna 2 2000 cc 16v privilege 2002 - B96KLF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jetatae
post 17 Jul 2009, 21:12
Post #160


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 30 October 08
From: SIBIU - AVRIG - ROMANIA




Nuuuuuuuuuuuu! Este o supapă din plastic, de care sunt agățate niște furtunașe subțiri, care fac legatura cu pompa de vacum și cu furtunul care duce la oala de la servofrână. Deci ideea care ste........fiind acea supapă înfundatăăăă, nu mai deschide turbosuflanta la peste 2000 de ture, nici viteză nu mai prinde mașina pentru că "înnebunește" supapa EGR șiapare surpriza în bord. Adică se aprinde rezistența aceea. Deci este valabil doar la "dci" fratele meu deci te rog explica si tu exact unde e si cum arata dracia aia de ai desfunndat-o cu peria de sirma ca ma inebuneste rezistenta aia si pe mine


17 Jul 2009, 22:13:
fa-i o poza sa vedem si noi cum arata minunea aia de supapa...



17 Jul 2009, 22:14:
poate reusim sa o desfunadam si noi sa nu ne mai enervam degeaba

This post has been edited by jetatae: 17 Jul 2009, 21:14


--------------------
Renault Laguna 2 1.9 DCI 2002 - SB -**-**
In viata cel mai mare risc e sa nu risti nimic...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iri
post 27 Jul 2009, 14:21
Post #161


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 25 June 07




salut.aceasi problema am avut-o cu aprinderea martorului tip rezistenta.mers sacadat,opriri in mers,pornire greoaie.nervii erau intinsi la maxim.problema sa rezolvat foarte usor cu un test la renault,unde ar fi ceva probleme cu electrovalva,care pe viitor trebuie schimbata.a disparut si omul negru din bord.adio mers subturat


--------------------
renault laguna 2 1.9dci 110CP 2002expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigisandokn
post 9 Aug 2009, 19:36
Post #162


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 2 June 08




ieri dupa ce am alimentat la mol bag cartela si din senin se aprinde rezistenta aia la bord
mi-a fost cam frica la inceput...nu stiam daca e bine sa mai plec cu ea...da am ajuns acasa
azi de dimineata dupa ce porneste motoru la 3 secunde iar se arinde becu la bord (la relanti)..si un mic horcait la motor, de fapt nu era asa silentios motoru
masina merge in rest bine..doar ca n-am avut unde sa merg cu peste 90km/h sa vad daca pierde putere
maine incerc sa ajung la un mecanic...sa vad de ce?


--------------------
renault laguna 2 decembrie 2004 - PAC PAC
laguna expression, 2004, 1.9 dci, 120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo3108ro
post 9 Aug 2009, 19:54
Post #163


Conducator de Twingo


Group: Members
Posts: 1.218
Joined: 4 March 06
From: Dirty Bucharest




eu zic mai bine sa ii faci un tester caci mevcanicul nu prea vad cu ce te-ar putea ajuta


--------------------
i help if i can
Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH
Twingo 1.2 16 ventricole
ex angajat renou :))
Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlackHole
post 9 Aug 2009, 22:32
Post #164


Laguna Albastra


Group: Members
Posts: 206
Joined: 17 May 08




verifica daca nu ai vreun fir dezlipit la mufa de la senzorul de presiune supraalimentare.


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 120CP 2001 Expression - TM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
phl0u
post 11 Aug 2009, 09:30
Post #165


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 11 August 09




salutare, de cateva zile sunt posesorul unei laguna II 1.9 dci (masina de firma). Astazi mi s-a aprins si mie martorul acela portocaliu despre care se tot vorbeste, diferenta fiind ca eu nu pierd putere....mentionez ca masina este aproape de rosu la combustibil si ca firma a alimentat numai de la petrom. sa fie asta cauza?


multumesc anticipat!

This post has been edited by phl0u: 11 Aug 2009, 09:41


--------------------
Renault Laguna II 1.9 DCI 120 ponei / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
super98
post 23 Nov 2009, 17:43
Post #166


Super membru :d


Group: Members
Posts: 454
Joined: 25 September 09
From: Ialomita




QUOTE(Dan73 @ 14 Aug 2008, 23:33)
Am desfiintat mufa pentru ca nu mai tinea nici o lipitura si am inlocuit-o cu firele de la o fisa de sursa de calculator (mama). Am bagat cei trei papuci pe lamelele senzorului si merge.
*



Multumiri lui Dan73 ca am reusit sa improvizez si eu mufa senzorului de supraalimentare.
Cum am ajuns la asta? Sambata mi-am schimbat debimetrul (ca imi dadea acea eroare binecunoscuta"Injection failed"), totul a decurs bine pana am ajuns aproape de casa si imi da iar eroarea. Am crezut ca innebunesc. A doua zi, am coborat la masina....sa verific ce ar mai putea fi, dupa ce citisem toata seara pe forum sa vad pe unde as mai putea umbla. EGR si TRS le curatasem acum cateva saptamani.
Am pornit motorul si mi-a dat direct eroarea. Am deschis capota si culmea....TRS bazaia (pana atunci nici nu stiam cum e sa bazaie TRS). Citisem tot pe aici pe forum ca daca TRS bazaie, senzorul supraalimentare nu face contact bine sau nu lucreaza. Si atunci am miscat mufa si firele de la senzor si culmea....a tacut TRS-ul si eroarea a disparut din bord.
Atunci m-am uitat mai atent la fire si observ ca 2 dintre ele mai stateau doar ca nu era rupta camasa de pe ele, ca interiorul sigur era rupt. M-am apucat de treba....am vrut mai intai sa ma conving daca e rupt intr-adevar si am topit acea camasa de pe fire....si asa a fost. DECI: ATENTIE MARE LA FIRE! Ele par bune, dar in interior sunt rupte, si de aici eroarea.
M-am apucat de improvizat ca deja era exact la capatul mufei, nu prea aveam ce sa mai fac, am folosit 3 papuci si cu imbracamintea aferente, am legat firele frumos... si le-am introdus la locul lor...pe rand (prima e verde, 2-mov, 3-alb). Deasupra lor am pus o chestie dintr-un plastic elastic si bun (o aveam prin casa) si am dat cu banda izolier....Na! Sa se mai rupa daca mai poate tongue.gif
Sper sa va fie de ajutor.

PS V-am pus si vechea mufa cu un fir scos din ea (am reusit cu greu), era foarte bine pins acolo.

23 Nov 2009, 18:56:
Componente electronice

Am gasit un site care ne poate ajuta.... tongue.gif

This post has been edited by super98: 23 Nov 2009, 18:56

Attached thumbnail(s)
DSC01550.JPG ( Size: 2.58mb ) Number of downloads: 3495
DSC01549.JPG ( Size: 2.76mb ) Number of downloads: 3801
DSC01547.JPG ( Size: 2.66mb ) Number of downloads: 3901
DSC01546.jpg ( Size: 308.66k ) Number of downloads: 3881


--------------------
Renault Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750 2002 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 23 Nov 2009, 21:38
Post #167


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




pune si doua coliere din plastic in x ca sa nu se mai miste senzorul (sigur se misca )

This post has been edited by przamfiri: 23 Nov 2009, 21:40

Attached thumbnail(s)
index.ph.jpg ( Size: 449.05k ) Number of downloads: 3563


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
super98
post 24 Nov 2009, 17:05
Post #168


Super membru :d


Group: Members
Posts: 454
Joined: 25 September 09
From: Ialomita




Nu se misca ca are un cartonas pus sub aripa care-l tine....si sta super fix acolo tongue.gif
M-am gandit sa pun si coliere, ceva...dar am zis ca momentan sta foarte bine acolo.
Multumesc.

This post has been edited by super98: 24 Nov 2009, 17:08

Attached thumbnail(s)
DSCmodif..JPG ( Size: 462.31k ) Number of downloads: 692


--------------------
Renault Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750 2002 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 4 Dec 2009, 23:00
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




am o laguna de 2,2 ,egr -ul e difrit de1,9 dar cum verific firele[am aceeasi problema cu rezistenta pe ecran] sa vad daca e de la fire fara sa stric mufa?
rolleyes.gif


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW 2002 privilege - es/4197-BVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
super98
post 5 Dec 2009, 00:13
Post #170


Super membru :d


Group: Members
Posts: 454
Joined: 25 September 09
From: Ialomita




Incearca mai intai prin miscarea firelor...si vezi daca da eroarea, Sau atunci cand apare eroarea...misca de fire(vezi daca dispare). Si fi atent la TRS cum am zis mai sus.
Verifica si debitmetru, sa nu fie impuscate rezistentele alea doua.
Si cred ca cel mai simplu ar fi sa faci un test...si vezi ce erori iti da. smile.gif


--------------------
Renault Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750 2002 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jetatae
post 8 Dec 2009, 22:59
Post #171


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 30 October 08
From: SIBIU - AVRIG - ROMANIA




Zicea cineva intr-un post ca rezistenta asta celebra aprinsa la bord si pierderea de putere aferenta s-ar putea datora infundarii furtunelor si al nu stiu carei supape de vacuum sau asa ceva ,credeti ca asta ar fi motivul?Multumesc mult pentru orice ajutor!


--------------------
Renault Laguna 2 1.9 DCI 2002 - SB -**-**
In viata cel mai mare risc e sa nu risti nimic...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amadi
post 9 Dec 2009, 02:36
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 971
Joined: 17 January 08
From: Mehedinti




nu am avut rabdare sa citesc tot topicul, dar in cazul asta este de vina senzorul de presiune de pe furtunul de la intercooler. m-am lovit de problema asta si nu am reusit sa o rezolv decat prin schimbare.
un sfat: daca luati unul sh tineti cont de culoarea lui, daca e negru negru sa fie, daca e albastru albastru sa fie. astea depind de puterea motorului.
numai bine!


--------------------
renault laguna 2 2002 privilege
:( 1.9 dci 120hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 24 Dec 2009, 17:20
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




SUPER98 am uitat sa zic ca in momentul acesta nu mai am cuplata mufa la egr,dar m,a lasat egr,ul odata in Franta.Am fost luat cu platforma si dus la service unde ................mecanicul i.a scos o mufa[una erea sigur de la egr] sau doua[zik doua pt ca din Franta pana in Romania rezistenta a fost aprinsa tot timpul],am ajuns acasa si am curatat egr,ul conectand doua mufe,rezistenta disparand din ecran si am plecat la mare.PE A1 SI A2 a condus sotia si nu a scoso din 190km/h si ea conduce oricum mai,,turat",la mare a condus ,,maestrul" sad.gif adiaca eu,care conduc oricum subturat[vai de stilul meu de condus de care numa pot debarasa] si surpriza in 100km a aparut iar rezistenta in ecran si implicit pierderea puterii motorului.Am scos mufa de la egr si........... surpriza rezistenta in ecran nu a mai aparut.Mai merge cineva cu egr,ul decuplat ca mine si are rezistenta aprinsa in bord?

24 Dec 2009, 17:23:
scuze ,,fara sa,i apara rezistenta pe ecran"

This post has been edited by garc3a2000: 24 Dec 2009, 17:23


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW 2002 privilege - es/4197-BVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
super98
post 29 Dec 2009, 10:30
Post #174


Super membru :d


Group: Members
Posts: 454
Joined: 25 September 09
From: Ialomita




Rezistenta portocalie.....pot fi multe cauze. Eu zic cel mai bine sa faceti un test...DDT2000 si apoi vedem mai exact despre ce este vorba, in functie de ce erori apar.
Decat sa o luati razna cautand de zor...cum am facut eu si m-am umplut de nervi... tongue.gif ...mai bine faceti un test (care nu costa mult) si aflam buba. Asa am facut eu si m-am lamurit de unde era.
Faceti testul...si daca nu va descurcati cu erorile...postati aici si incercam sa ne ajutam reciproc.
Bafta multa! naughty.gif


Hai sa va dau cum a iesit la mine....si am facut testul cu cineva care era incepator cu DDT2000 si nu a stiut sa-mi spuna despre erori...dar le-am descoperit singur cu ajutorul internetului.

# Parking Sonar - Failures detected - buzzer defect
* Unknown DTC : ##9006##

# Injection - EDC 15C C - V9B - IMA Failures detected

* Capteur masse air - debitmetru
* Capteur pression suralimentation - mufa presiune supraalimentare
* Status relais pré-post chauffage - 3 bujii bulite, mai mergea saraca doar cu una
* Waste gate (suralimentation) - TRS - scos si curatat -era blocata acea tablita

This post has been edited by super98: 29 Dec 2009, 11:02

Attached File(s)
Attached File  Failures_2009_10_02T17_04.htm ( 29.95k ) Number of downloads: 588


--------------------
Renault Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750 2002 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 29 Dec 2009, 22:59
Post #175


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




am sa ma interesez de ce ai zis super98 .multumesc. dar vreau sa ma fac bine inteles[scuze daca ma repet]am mufa de la EGR scoasa[e ko] si nu am nici o eroare in bord in acest moment si merg din vara cu ea asa si nu mai scoate nici mult fum cum scotea inainte[cu ea cuplata]


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW 2002 privilege - es/4197-BVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
super98
post 30 Dec 2009, 09:17
Post #176


Super membru :d


Group: Members
Posts: 454
Joined: 25 September 09
From: Ialomita




Nu este nici o problema daca ai mufa EGR scoasa, din cate stiu.
Valva EGR dezactivata
Probleme valva EGR


--------------------
Renault Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750 2002 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 1 Jan 2010, 23:54
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




multam super 98


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW 2002 privilege - es/4197-BVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_qveta
post 12 Feb 2011, 14:15
Post #178


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 11 May 08




Acum intrebarea cheie: a schimbat cineva de unul singur senzorul de presiune cu totul? oare se poate face de catre unul ca mine sau trebuie mers la service? Eu am comandat un senzor nou (desi parca vad ca problema era la fire, nu la senzor) si as vrea sa incerc sa-l schimb singur.

P.S. In cazul in care reusesc sa rezolv problema refacand contactele, ofer spre vanzare senzorul nou (Eu l-am cumparat cu 400 lei).

This post has been edited by dj_qveta: 12 Feb 2011, 14:32


--------------------
Renault laguna 2001 dynamique 1.9dci ...in curand iarasi 120 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 12 Feb 2011, 14:37
Post #179


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




se scoate usor .....cu rabdare o sa rezolvi acasica nu trebuie mers la sevice


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 12 Feb 2011, 18:05
Post #180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Mai mult ca sigur problema e de la fire smile.gif


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 01:51
Dacia