Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

rezistenta portocalie in bord si pierdere putere, ce poate fi?

tzavalau
post 30 Aug 2008, 21:15
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 9 February 08
From: Petrosani




si rezolvarea problemei?ma intereseaza si pe mine sad.gif


--------------------
KGM Korando 1.5Tgdi Black/2024 /C300 - HD 55 BXL
Cugetare: "Românul e un fel de om care se supără dacă nu îl inviți, și dacă îl inviți nu vine".
Sursa: "Moftul Român",10 iunie 1901
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrew08
post 31 Aug 2008, 17:25
Post #122


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 30 August 08




peste o saptamana o duc la astia de la renault ca am fost cu ea la un service si mi-o facut-o mai rau de cum era mad.gif


--------------------
renault laguna 2 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adico
post 3 Sep 2008, 13:07
Post #123


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 10 February 08




l-a mine s-a rezolvat cu schimbarea unui injector care facea exces de zel si arunca mai multa motorina iar cand trageam de ea claca si aparea eroare injectie. deci al mine a nimerit-o cu eroarea.


--------------------
Renault Laguna II 2.2 dCi Privilege 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Malone502
post 4 Sep 2008, 08:43
Post #124


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 19 December 06




Salut,

De cateva saptamani am si eu problema cu pierderea de putere ( plus acel martor luminos care am vazut ca indica probleme la modul generic : probleme la partea electronica, apa in combustibil etc ). Ca si la Bytu, am observat ca atunci cand folosesc aerul conditionat apare.

Se poate sa fie vreo legatura intre folosirea aerului conditionat si problema cu pierderea de putere ? Va rog, daca cineva imi poate da o informatie, as fi tare bucuros sa ma lumineze. M-ar ajuta la verificarile pe care le voi face in service unde as vrea sa nu ma dau pe mana oricui. Macar sa vad daca stie ce are de verificat.

Multumesc.


--------------------
Renault Laguna II Authentique 2002 1.9dci 77kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 4 Sep 2008, 08:57
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Poate dat fiind faptul ca AC consuma 1-2 caluti din puterea motorului apare acea eroare.
Problema la mine a fost de la TRS. Se dereglase, in sensul ca turbina fluiera cam tare (lucra mai mult decat necesar). Am curatat TRS-ul si reglat sa lucreze turbina mai putin. Am scapat de fluieraturi, dar imi aparea Injection Failure si pierdere de putere. Asa ca am infiletat surubul de la TRS pana am gasit pozitia optima, in care nici turbina nu este suprasolicitata, nici nu mai apare pierderea de putere.
Pentru cei mai comozi asta s-ar traduce prin schimbarea TRS.

This post has been edited by $$ilvviu: 4 Sep 2008, 08:58


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Malone502
post 5 Sep 2008, 21:44
Post #126


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 19 December 06




Merci Silviu,

Din cate am citit pe forum, la masinile cu motor de 100 sau 107 HP ( F9Q-752 ) nu exista TRS sau gresesc? Nu vreau sa pun vreun mecanic sa-l curete si sa nu aiba ce smile.gif

Salutare.


--------------------
Renault Laguna II Authentique 2002 1.9dci 77kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 5 Sep 2008, 22:21
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Asa am crezut si eu, dar se pare ca totusi exista.
Andu911 a rezolvat misterul. El are motor de 107 si TRS.
Dar cel mai bine deschizi capota si te uiti.
In stanga sus, dupa celebrul tampon generator de vibratii ai TRS-ul. O electrovalva in care intra 2 furtune si o mufa cu 2 fire.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 18 Sep 2008, 18:34
Post #128


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




astazi prin Ploiesti ,la un semafor ,cand sa plec am zis ca am plecat cu viteza a-v-a cand colo era viteza a-I-a dar nu mai tragea motorul mama .....zic cata s-a dus turbo....am tras pe dreapta am oprit am repornit si totul a revenit la normal ,interesant ca nu mi s-a aprins nici un martor pe bord,ce mama masii sa fie ,fratele meu zice ca ar fii de la motorina ,eu nu cred ,mai degraba un senzor ceva pentru ca turbo nu se mai auzea si nici blocat nu putea sa fie ca altfel nu isi revenea.
voi ce ziceti?
Multumesc si Doamne Ajuta (sa nu fie tubo) sad.gif


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myky
post 18 Sep 2008, 18:46
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 7 October 07
From: Arad





Malone502 vezi daca ai asa ceva ca si in poza,acesta este TRS-ul smile.gif



Attached thumbnail(s)
untitled.jpg ( Size: 59.04k ) Number of downloads: 1338


--------------------
Renault laguna II expression 2003 1.9 dci 107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 18 Sep 2008, 18:58
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Vad din poza aia ca este asezat invers decat la mine. Probabil ca la mine e cu fundul in sus. Acuma eu ma intreb daca din greseala sunt inversate furtunele alea ce se intampla? Care ai curaj sa probezi? biggrin.gif


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 18 Sep 2008, 20:31
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




am probat eu si sigur sunt si altii ca mine.Concret,daca acele furtunase sunt schimbate intre ele turbina nu mai functioneaza cum trebuie si veti simti o lipsa de putere.


--------------------
ex renault laguna 2 2002 1.9 dci dynamique - gl 41 nyk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 18 Sep 2008, 20:38
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Parinte, nu ziceai acum cateva zile ca te-a pus necuratul sa umbli la TRS??? biggrin.gif
In sfarsit masinuta mea merge cat de cat normal. Ma necajeste de pe la inceputul anului.
Am reusit sa reglez rapanosul de TRS.
Deci: se identifica punctul in care tija turbinei coboara brusc, apoi se infileteaza pana cand incepe sa fluiere la "jocul" cu pedala de aceleratie intre 1200-1600 rot/min.
Reglajul optim e undeva intre punctul in care fluiera anemic si punctul in care la accelerari bruste in sarcina apar erorile pe injectie.

This post has been edited by $$ilvviu: 18 Sep 2008, 20:39


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kanny69
post 18 Sep 2008, 21:11
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 499
Joined: 6 April 08




Malone: sa nu incepi sa umbli pe la TRS ca tu n-ai geometrie variabila, la noi, 107 CP, TRS-ul foloseste ptr. supapa WASTE GATE, adica la suprapresiune gazele de evacuare ocolesc paletii turbinei printr-o supapa: WASTE GATE.

Azi am facut test de centicubare si sunt tare mandru de masina mea ca in cilindrii gradati, cantitatea de combustibil din retur era egal la fiecare injector. Masina mea are 168000 km si 2 inject au fost curatate.

Si pentru cei care nu stiu sau au fost informati gresit: injectoarele BOSCH se pot curata cu ultrasunete, ptr. ca se poate demonta partea electrica, la 1.5 dci care are DELPHY acolo nu se poate ca are partea electrica integrata in injector.
Am desfacut si BOSCH si DELPHY.

Off topic: am facut un test dinamic si am masurat presiunea de suplaalimentare sub sarcina maxima si la 2,5 bar absolut, se deschide supapa WASTE GATE, dar pres asta se mentine constant ptr. cca. 3 sec. dupa care scade la 2,3 bar absolut. Din TRS noi, 107 CP, putem modifica limita de presiune maxima a turbinei. Dar nu merita sa ne jucam ca se sparg conductele de la intercooler. Eu am chip si de aceea e asa de mare presiunea de supraalimentare.

a scapat.gif cam mult!!


--------------------
Ex Renault Laguna II 2002 1,9 dci 140 Cp
Ford Mondeo 2.0 TDCI 131 Cp Ghia Denso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 18 Sep 2008, 21:40
Post #134


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




QUOTE($$ilvviu @ 18 Sep 2008, 20:38)
Parinte, nu ziceai acum cateva zile ca te-a pus necuratul sa umbli la TRS???  biggrin.gif
In sfarsit masinuta mea merge cat de cat normal. Ma necajeste de pe la inceputul anului.
Am reusit sa reglez rapanosul de TRS.
Deci: se identifica punctul in care tija turbinei coboara brusc, apoi se infileteaza pana cand incepe sa fluiere la "jocul" cu pedala de aceleratie intre 1200-1600 rot/min.
Reglajul optim e undeva intre punctul in care fluiera anemic si punctul in care la accelerari bruste in sarcina apar erorile pe injectie.
*


nu inteleg de atunci de cand am umblat la trs am fost in concediu am facut vreo 2000 de km , de ce nu a facut atunci cand am umblat,sau in primii km facuti?

si eu tot nu inteleg cum este cu tija aia de la turbina unde este cum o vad? blink.gif


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 18 Sep 2008, 21:46
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Poate nu i-ai dat forja, eroarea apare cand accelerezi brusc in sarcina. Cu cat sarcina e mai mare (treapta superioara de viteza) eroarea apare la turatii mai mici.
Din TRS pleaca un furtun inspre turbina (furtunul de sus). Turbina are o tija care comanda geometria variabila, iar in capul tijei o capsula vacuumatica. Cand TRS-ul este inchis vacuumul creat face ca tija turbinei sa urce. Acesta este regimul de ralanti.
La accelerari in sarcina TRS-ul se deschide, depresiunea scade si tija coboara.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 18 Sep 2008, 21:57
Post #136


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




QUOTE($$ilvviu @ 18 Sep 2008, 21:46)
Poate nu i-ai dat forja, eroarea apare cand accelerezi brusc in sarcina. Cu cat sarcina e mai mare (treapta superioara de viteza) eroarea apare la turatii mai mici.
Din TRS pleaca un furtun inspre turbina (furtunul de sus). Turbina are o tija care comanda geometria variabila, iar in capul tijei o capsula vacuumatica. Cand TRS-ul este inchis vacuumul creat face ca tija turbinei sa urce. Acesta este regimul de ralanti.
La accelerari in sarcina TRS-ul se deschide, depresiunea scade si tija coboara.
*



frate am forjat-o in concediu rau a,am mers si cu 180 pe autostrada ,curios este ca nu mi s-a aprins nici un martor la bord
eee si cu trsul ,nu furtunul de jos merge la turbina ,uite in poza

This post has been edited by przamfiri: 18 Sep 2008, 21:58

Attached thumbnail(s)
TRS.JPG ( Size: 134.15k ) Number of downloads: 1603


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 18 Sep 2008, 22:03
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Subiectul cu furtunul e discutat, nu stiu de unde ai imaginea aia, dar mai mult ca sigur furtunul de sus duce la turbina.

This post has been edited by $$ilvviu: 18 Sep 2008, 22:12

Attached thumbnail(s)
TRS.JPG ( Size: 27.03k ) Number of downloads: 1500


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 18 Sep 2008, 22:13
Post #138


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




pai la mine este ca in poza.. blink.gif o fi bine ? sa schimb furtunele?
poza o am tot de pe forum da nu mai stiu de unde


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 18 Sep 2008, 22:16
Post #139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Am pus si eu mai sus o poza dintr-un manual de reparatii.
Poti incerca sa le inversezi.
Teoretic nu ar trebui sa conteze prea mult, am desfacut un TRS si am vazut mecanismul.
Totusi daca le inversezi apar probleme.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 18 Sep 2008, 22:17
Post #140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




QUOTE(boozywoozy @ 18 Sep 2008, 20:31)
am probat eu si sigur sunt si altii ca mine.Concret,daca acele furtunase sunt schimbate intre ele turbina nu mai functioneaza cum trebuie si veti simti o lipsa de putere.
*


Mie mi se pare logic sa mearga anapoda rau de tot. Celalat furtun unde duce? TRS-ul e pe acelasi cod pentru motorul de 107 cai ca si pt cel de 120? Poza de mai sus pare totusi dintr-un manual de reparatii si ar fi fost buna si legenda ca sa vedem ce reprezinta cifrele.
Bun, in afara de faptul ca furtunul care merge la turbina e inversat fata de poza pusa de przamfiri furtunul celalat pare ca merge la piese diferite.

This post has been edited by dan73205: 18 Sep 2008, 22:24


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 18 Sep 2008, 22:22
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Pai 1Capsula vacuumatica si 2 TRS

This post has been edited by $$ilvviu: 18 Sep 2008, 22:25


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 18 Sep 2008, 22:26
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Pardon, ai modificat deja...iti atrageam atentia ca e invers...nu...eu ma refeream la poza parintelui.

This post has been edited by dan73205: 18 Sep 2008, 22:27


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 18 Sep 2008, 22:26
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Poza parintelui in mod sigur nu e de la Laguna 120 cai.

biggrin.gif am editat

This post has been edited by $$ilvviu: 18 Sep 2008, 22:26


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 18 Sep 2008, 22:29
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Asa mi se pare si mie...ce ai pus tu imi pare foarte cunoscut. Nu imi dau seama ce e piesa spre care merge furtunul celalalt din poza parintelui.
Parca andu atragea atentia mai demult ca acea capsula vacuumatica e orizontala la motorul de 107 cai (cu codul F9Q-752 parca) si se pare ca poza parintelui la motorul fara geometrie variabila se refera.

This post has been edited by dan73205: 18 Sep 2008, 22:33


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 18 Sep 2008, 22:31
Post #145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




O fi o pompa de vacuum.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 18 Sep 2008, 22:39
Post #146


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




eu tin minte... chiar am probat masina cu furtunele puse cand asa cand invers si nu am simtit nici o diferenta apoi am zis sa caut ca sa stau linistit si am gasit poza aceea....si i-am mai schimbat si unui prieten furtunele la lagunita lui ca am zis ca nu este bine ... blink.gif


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrix67b
post 19 Sep 2008, 08:00
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 26 August 06
From: Targu-Jiu




Dar nu ai cum sa le inversezi pentru ca unul este mai scurt decat celalalt si amandoua sunt legate cu un plastic.
Mi-am pus si eu intrebarea ce se intampla cand le inversezi. Racordurile furtunurilor au diametre diferite la gauri si asa este normal. Racordul de iesire (spre turbina) are diametrul mai mare la gaura pe cand celalalt are un diametru mai mic. Aici lucreaza ca o diafragma pentru ca functionarea TRS-ului (descarcarea vacuumului) sa nu influenteze prea mult vacuumul din restul instalatiei.

PS: Dane, daca TRS-ul tau este intors invers , eu zic sa-l pui repede cum trebuie.
Silviu, sunt curios de un lucru , ai avut pana acum vreo interventie la turbina ceva de genul reconditionare , inlocuire, etc ?

This post has been edited by matrix67b: 19 Sep 2008, 08:32


--------------------
Renault Laguna 2 / Privilege 2003 1,9dci /120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 19 Sep 2008, 09:42
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




E de mult asa, probabil de cand am umblat la turbina, de prin iulie, dar acuma am realizat vazand niste poze mai sus si din motivul asta mi-am pus problema sa nu le fi incurcat aia in service. Deci al meu e cu mufa electrica jos si furtunele sus si vad ca pozitia lui corecta e cu mufa sus si furtunele jos.

LE: am intors TRS-ul in pozitia normala, furtunele erau puse bine, adica cel care e mai apropiat de mufa electrica duce la turbina...desi acuma sunt cam rasucite.

This post has been edited by dan73205: 19 Sep 2008, 14:56


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Malone502
post 21 Sep 2008, 01:58
Post #149


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 19 December 06




Va multumesc pentru informatii, am verificat si par ok furtunele din TRS.
La mine problema se manifesta ca si cum alimentarea ar fi obturata, limitata de ceva si in momentul in care acel obstacol dispare, masina recapata putere. La fel se manifesta si la voi?
In ultima perioada am incetat sa mai opresc cand se aprinde acel martor portocaliu, pur si simplu astept sa se stinga in mers. Gresesc cumva facand asta?

Va salut.


--------------------
Renault Laguna II Authentique 2002 1.9dci 77kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian_19
post 23 Oct 2008, 21:18
Post #150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 302
Joined: 21 October 08




nu stiu daca ai aceeasi problema pe care am avut-o si eu dar la mn era aprins martorul de bord de avarie(ala ca bujia incadescenta) nu tragea deloc si scotea fum la greu!s a rezolvat prin demontarea unei teve(nu stiu exact cum se numeste) care arde din nou gazele ca sa iasa euro 3!e chiar in partea frontala a motorului!se desface usor si se curata cu motorina curata!are o pompita pe care o cureti la fel..nu stiu sa explix exact dar poate ti am dat o idee...e chestie de 20 de min dar dupa ce am curatat-o am simit ca am 150 de cai:D


--------------------
Renault Laguna II 2.2 DCI 150 CP 2003/Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 02:11
Dacia