Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

rezistenta portocalie in bord si pierdere putere, ce poate fi?

Steve From Oradea
post 22 May 2012, 10:36
Post #241


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 11 October 04
From: Oradea




Tot sistemul acela de vacuum, pornind de la pompa de vacuum ar trebui verificat. Cand opresti motorul clapeta de la dumper se inchide? E furtunul care vine de la intercooler si intra in admisie exact deasupra EGR-ului si care este o clapeta, care e actionat de un furtunas prin vacuum. Verifica daca se inchide clapeta in momentul in care opresti motorul si ramane inchis aprox. 5 secunde. Se vede fara sa dai jos orice, adica plasticul de pe motor bine-nteles tre sa dai jos.


--------------------
Renault Laguna II Dynamique 1.9dCi - 140CP 2003 - BH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cheluu
post 22 May 2012, 11:11
Post #242


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 27 May 11




pentru steve: multumesc de sfaturi,am sa verific si cum zici tu.din poze trs-ul meu are o alta forma,mai patratoasa desi nu cred ca are importanta prea mare chiar daca a fost inlocuit.adica nu este rotund ci patrat la partea de sus.multumesc!


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW/120 cp 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steve From Oradea
post 22 May 2012, 14:20
Post #243


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 11 October 04
From: Oradea




Originalul cum arata? Pt ca daca codul de pe TRS nu coincide cu cel original, atunci poate fi o problema! Poti sa verifici pe cel vechi?


--------------------
Renault Laguna II Dynamique 1.9dCi - 140CP 2003 - BH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cheluu
post 22 May 2012, 20:31
Post #244


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 27 May 11




maine am sa verific codul.multumesc de sfat.


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW/120 cp 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alintatu
post 29 May 2012, 13:00
Post #245


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 5 August 07




multumesc Steve. Am verificat clapeta de la dumper si se inchide, am verificat si tija de la geometria variabila si se ridica cind pornesc motorul.Am desfacut furtunul care vine de la intercooler si am scos mizeria afara (cit am putut ) am dat jos si EGR-ul si nu mi sa parut sa aiba nimic( orcum am scos mufa de la el ) si tot asa merge pina in 2800 de ture greu dupa care parca invie.
Cred ca tre sa ma duc la un mecanic , numai ca dupa ultimele experiente cu ei nu prea imi vine.


--------------------
Renault Laguna 2001 combi/Privilege - AB 05 SHV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steve From Oradea
post 29 May 2012, 13:50
Post #246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 11 October 04
From: Oradea




Si nu iti da nici o eroare? Nu ai facut o diagnoza?


--------------------
Renault Laguna II Dynamique 1.9dCi - 140CP 2003 - BH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alintatu
post 30 May 2012, 08:31
Post #247


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 5 August 07




singura eroare care mi-o da este rezistenta aceea portocalie in bord cind o calc puternic si cind merg cu furtunul acela scos si cind e pus in trs.Singura diferenta este ca cu furtunul pus la locul lui urca foarte greu in turatii si nu am putere scoate si fum negru iar cu el scos are mai multa putere si urca mai bine in turatii


--------------------
Renault Laguna 2001 combi/Privilege - AB 05 SHV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steve From Oradea
post 30 May 2012, 09:06
Post #248


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 11 October 04
From: Oradea




Ar trebui sa mai incerci un lucru: pui toate furtunasele la loc, scoti suruburile de la EGR si il rotesti EGR-ul exact 180 de grade. E cel mai usor daca te uiti la mufa EGR-ului, care acum arata spre spatele masinii si un pic in sus.ROtesti EGR-ul pana cand mufa arata spre botul masinii si un pic in jos, chiar spre furtunul de apa care vine de la termostat. Bine-nteles ca te ajuta si faptul ca in pozitia respectiva poti sa fixezi EGR-ul doar cu un singur surub, mai exact cu surubul care e spre botul masinii. Sa vezi cum se comporta asa. Daca nu reusesti sa il rotesti, incearca sa-l scoti un pic si sa rotesti asa scos un pic ca poate agata.


--------------------
Renault Laguna II Dynamique 1.9dCi - 140CP 2003 - BH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75mgs
post 4 Jun 2012, 18:50
Post #249


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 10 October 11




Salutare.... Aceeasi problema am si eu la Laguna2/2002 1,9dci - siguranta aprinsa in bord si pierderea puterii. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o persoana( mecanic sau electrician) din Constanta sa pot rezolva aceasta problema??? Trebuie sa plec cu masina din tara si nu cred ca ar fi indicat sa plec cu aceasta problema. Multumesc anticipat... Toate cele bune!


--------------------
Renault Laguna 2 2002 INITIALE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 18 Jun 2012, 07:52
Post #250


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




Poate o sa-mi iau palme ca am postat aici, insa nu am considerat necesar sa deschid un nou topic.
Despre ce este vorba ? Pai ... despre masina din semnatura...

Boxam linistit pe DN cu vreo 110km/h (pe tempomat). Si cum mergeau eu asa linistit s-a trezit robotica sa-mi spuna ca "automatic gearbox faulty. Contact you Reno dealer", moment in care turometrul a sarit vreo 1000rpm (de la 2000 la ~3000rpm) blink.gif
Am constatat ca masina ramasese intr-o oarecare treapta de viteza intrucat nici in modul M nu imi mai afisa nimic. Nu mai "tragea" - senzatia de ambreiaj patinat, si cel mai bine s-a simtit cand am fost nevoit sa reduc la un giratoriu si apoi sa plec. Eram cu acceleratia in podea si abia se misca.

IMG_0350.JPG ( Size: 138.63k ) Number of downloads: 1167


Anyway, am oprit la benzinarie (se vede in poza de ce biggrin.gif ) unde am zabovit vreo 5 minute, iar de acolo pana acasa (~250km) n-a mai facut nicio fita.
La 2000rpm asta trebuia sa fie viteza, in tr 5


IMG_0351.JPG ( Size: 128.73k ) Number of downloads: 1247


Fo' idee ?

This post has been edited by melcu: 18 Jun 2012, 07:53


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privilege 3.0 V6 CVA - B-33-RTN
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 18 Jun 2012, 07:56
Post #251


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Dap, cea logica smile.gif Contact your reno dealer smile.gif

Vezi ce eroare a avut, apoi vezi cum se poate rezolva.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the_dodita
post 19 Jun 2012, 10:31
Post #252


Membru autentic


Group: Members
Posts: 688
Joined: 1 October 08
From: Panciu, Vrancea




Referitor la problema din titlul topicului, pot sa va spun ce am patit eu, poate ajuta pe cineva: rezistenta aprinsa, pierdere putere etc... Am crezut ca vinovatul este EGR-ul, mai ales ca in trei ani nu l-am curatat niciodata. Scos mufa EGR, totul OK. Cum treceam de 2200 turatii din nou rezistenta aprinsa, pierdere putere etc ... Cauza: furtunul de la dumper (cel pe care este prins senzorul de supraalimentare presiune turbo) fisurat exact langa colierul de la dumper. Pentru moment am pus banda izolatoare si e Ok, dar trebuie sa-l schimb repede.
Puteti verifica si asta, poate aveti noroc ca mine (oricum daca tot am vazut problema am curatat si EGR-ul si admisia).

This post has been edited by the_dodita: 19 Jun 2012, 10:33


--------------------
Renault Laguna III 2008, 2.0 dCI, 110 kw, DYNAMIQUE - VN xxx DOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmnrazvan
post 28 Jun 2012, 15:19
Post #253


Membru


Group: Members
Posts: 190
Joined: 3 October 10




la mine problema e ca nu se afiseaza acea rezistenta portocalie decat cand pun contactu, dupa care se stinge, in rest abia trage si isi mai revine cand o taie capu,insa nu mi se aprinde acea rezistenta in mers deloc.


--------------------
Renault Laguna 2 2004 1.9 120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrolhead
post 1 Aug 2012, 16:07
Post #254


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 12 October 11
From: Bucuresti




O problema asemanatoare am avut-o si eu la Clio pierderea puterii + mesaj de check injection.
Cauza: furtunul dintre electrovana si o alta piesa (probabil pompa de vacum), care s-a rupt infundand "piesa" respectiva. Am fost la service unde am inlocuit furtunul si piesa infundata si acum a inceput sa traga din nou.


--------------------
Renault Clio III 2007/1,5 dci 85CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 1 Aug 2012, 22:04
Post #255


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




Am si eu rezistenta aprinsa in bord si astazi am vazut ca imi curge ulei pe la dumper (se poate curata si vazut garnitura) sau trebuie schimbat partea cu dumperul ? Si de asemenea ulei mai vechi la senzorul de supraalimentare ?

This post has been edited by iuli23: 1 Aug 2012, 22:05

Attached thumbnail(s)
IMG464.jpg ( Size: 796.32k ) Number of downloads: 1213
IMG465.jpg ( Size: 720.21k ) Number of downloads: 1246


--------------------
Renault Laguna II 2003 1.9 dci hatchback - B-CFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 2 Aug 2012, 07:52
Post #256


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Garnitura se poate inlocui , cea veche a devenit rigida si nu mai etanseaza bine ! Atentie insa uleiul poate curge si pe la axul clapetei daca are joc , in acest caz trebuie schimbat dumperul !
La senzorul de supraalimentare este si acolo o garnitura , dar cu putin silicon si un colier de plastic se poate rezolva .
Totusi mi se pare cam mult ulei pe la dumper... o verificare a turbinei nu strica !!!


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 2 Aug 2012, 14:16
Post #257


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




si care este rolul lui ? l-as desface dar mi-e ca nu nu-l mai pot pune smile.gif)


--------------------
Renault Laguna II 2003 1.9 dci hatchback - B-CFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 2 Aug 2012, 14:34
Post #258


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Dumperul taie alimentarea cu aer cand opresti motorul . Daca-l desfaci cu grija nu prea ai ce strica ! Ai un colier pe tubul de plastic si trei suruburi pe galeria de admisie .


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 2 Aug 2012, 15:51
Post #259


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




o sa-l desfac atunci ca mie imi moare motorul la uneori relanti si scade turatia ...


--------------------
Renault Laguna II 2003 1.9 dci hatchback - B-CFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 2 Aug 2012, 19:56
Post #260


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Nu cred ca scaderea in turatie a motorului are vreo legatura cu dumperul ... trebuie sa cauti cauza in alta parte , EGR infundat , vreun senzor ! Poate si de aceea ti se aprinde si rezistenta galbena in bord , calculatorul sesizeaza o neregula in legatura cu amestecul aer-carburant . Cauzele sunt multe , dar cea mai des intalnita este ''EGR infundat'' , verifica filtrele de aer si motorina , sau un contact imperfect la una din mufele de la vreun senzor !


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pauleta18
post 4 Aug 2012, 19:59
Post #261


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 19 July 08
From: Vulcan HD




rezistenta portocalie ma bantuie si pe mine...
cum se manifesta:
idea e ca nu pot merge constant.adica daca incerc sa merg cu 70 cu a4a merg 30 de secunde si se aprinde rezistenta,daca calc ambreiaju sau iau picioru de pe acceleratie cand apare rezistenta, aceasta dispare si accelerand iar merge ok pana incerc din nou sa merg constant vreo idee?
tin sa mentionez ca nu am ulei la dumper sau la senzorul de pe tubul ce se ataseaza la galeria de admisie

This post has been edited by Pauleta18: 4 Aug 2012, 20:00


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCI Dinamique ,2001,120cp - HD-08-DFG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 5 Aug 2012, 07:50
Post #262


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Poate ai EGR-ul infundat ! Il demontezi , il cureti bine de zgura si funingine , si-l speli cu putina benzina ! Daca tot iti face figuri incearca sa mergi cu el decuplat ( ii scoti mufa ) .


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi73
post 11 Aug 2012, 17:05
Post #263


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 11 August 12




salut am si eu aceasi problema cu motorul merge intrerupt in sarcina mai ales in treapta 1 si 2


--------------------
renault laguna 2 2001 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ddorin
post 12 Aug 2012, 00:23
Post #264


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 12 October 10




salut..si mie mi sa intamplat sa se aprinda martorul acela cu rezistenta .. eram pe autostrada si vroiam sa schimb viteza din a 5 a intra 6 a pe la 3000-3200 rot/min .. dar cand am ajuns la 2800 rot/min nu se mai accelera ..am insistat putin si sa aprins martorul .. a trebuit sa opresc masina .am stat putin . si abia la a doua pornire sa stins

intre timp am mai incercat in a 5 a s-o turez peste 2800 rot/min .. dar nu vrea sa ajunga la 3000 rot /min si n-am mai insistat .





--------------------
Laguna 2 Grandtour Model Dynamique 19DCI 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s-ervin
post 12 Aug 2012, 09:20
Post #265


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 1 April 08
From: Harghita




de cand curat Egr-ul la fiecare schimb de ulei si merg cu masina cand in cand cu turatie mai mare , nu se mai aprinde becul galben


--------------------
Renault Megane 2013 1.6 dci Bose Edition - HR-10-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus69
post 26 Aug 2012, 08:19
Post #266


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 5 March 11




am avut si eu rezistenta portocalie aprinsa in bord si mi se accelera cand o lasam la relantiu intre 2000 si 1000 de ture . dupa ce mai mergeam cu ea mai scadea aceste oscilatii intre 1400-1000 ture , pana la un moment dat cand nu se mai tura si ramanea la 800 rpm. Am pus-o pe tester si mi-a zis ca e clapeta acceleratie, sfatuindu-ma cu un prieten priceput in renault mi-a spus ca sa o curat, am curatat-o si tot se manifesta problema. M-am gandit sa schimb clapeta de acceleratie. Un sfat va rog sad.gif


--------------------
Renault laguna 2 2004 , 2.0 16V - TM 12 YYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Byte2204
post 26 Aug 2012, 20:20
Post #267


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 9 July 12




Salutare ,

Acum mai bine de o luna mi s-a oprit masina in mers(cand incetinisem sa opresc la semafor ) si n-a mai vrut sa porneasca deloc . Am dus-o frumusel la mecanic si mi-a zis ca au fost 2 fire rupte si dadeau la masa (in zona preincalzitorului de motorina ...asa mi-a zis asa va zic si eu ) de atunci toate bune si frumoase .Si acum sa intram in topic ...cum veneam din spre targoviste spre ploiesti(120 km/h tr 6) am simtit o lipsa de putere urmata dupa cateva secunde de un nor de fum negru si bineinteles rezistenta galbena pe bord , am mers pana la mecanic cu 60-70 km/h cu fumul in spate sa ma lumineze.Dupa cateva minute si o scurta tura cu masina mi-a zis ca nu mai am turbo deloc . a umblat putin pe la turbina (fara sa desfaca nimic de pe masina ) si mi-a zis ca mi se blocase turbina dar acum ar trebui sa mearga .Zis si facut am plecat de la mecanic si masina se comporta normal si mi-a disparut si eroarea de pe bord.Dupa o saptamana tot in sarcina (100 km/h tr5 ) aceasi problema ... pierdere de putere si rezistenta galbena dar fara fum .Am tras pe dreapta am oprit motorul , am pornit si eroarea nu a mai aparut iar masina a mers de parca nu s-a intamplat nimic.Azi cand veneam pe noua noastra autostrada A3 aceasi problema in jur de 150 Km/h tr6 iar rezistena iar pierderea de putere .am tras pe dreapta am oprit /pornit si si-a revenit . Mentionez ca n-am ulei pe langa turbina , dumper , trs . Am avut o eroare cu egr dar s-a rezolvat prin curatare ( acum 2 luni) .Nu stiu daca tot ce am scris are legatura si cu faptul ca imi scade destul de mult in turatii cand pun frana (scoasa din viteza ) sau sunt eu foarte ghinionist si mi-au cazut toate in ultima luna. Masina merge perfect atat cat nu am eroarea pe bord , consum normal si accelereaza destul de bine ptr 200.000 km .Sper ca nu v-am plictisit dar de o luna masinuta asta s-a pus cu raul pe nervii mei .


--------------------
Renault Laguna 2 2003 1.9 dci dynamique - PH 22 FRO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alybv
post 24 Oct 2012, 10:24
Post #268


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 20 January 11




Am avut si eu problema asta,pe la 2800 de ture nu mai tragea.Am curatat EGR si s-a rezolvat problema...mi-a spus mecanicul ca ramanea blocat intr-o anumita pozitie.


--------------------
Renault Laguna ll 2004 dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccv81
post 2 Mar 2013, 08:19
Post #269


intr-o lume plina de gropi ma feresc si eu cum pot!!!


Group: Members
Posts: 396
Joined: 4 November 07
From: Botosani




imi poate spune cineva ordinea culorilor la mufa?nu se intelege in fotografie.multumesc

This post has been edited by ccv81: 2 Mar 2013, 08:22

Attached thumbnail(s)
IMG465.jpg ( Size: 353.02k ) Number of downloads: 816


--------------------
renault laguna2 2003 EXPRESSION 79kw 107cp - BT 01 XUA
Ciuclea Cristian.(cristianciuclea@yahoo.com) 0740780113-pt cei care vor sa ma contacteze,oricand cu placere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut-Timi
post 4 Feb 2014, 18:58
Post #270


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 20 January 14




Salutare, am si eu o laguna 2 din 2003 de 1.9dci 120 hp, am început sa am probleme cu masina imediat ce am venit din vacanța din tara! In sarcina cand ajungeam la 2400 turatii motorul nu mai dădea putere si nu vrea nici in ruptul capului sa urce in turatii fiind foarte puturoasa la demaraj, daca o tineam pana in 2400 ziceai ca nu are nici o problema!
Am merg si am cumpărat un spray pentru curățat EGR si am curățat EGR-ul crezând ca problema este de acolo, dar nici dupa aceea masina nu a dat semne de imbunatatire
Am ieșit pe autostrada si am încercat sa o forțez un pic in turatii si la un moment dat mi-a apărut martorul acela galben in bord care se afla sub martorul de la combustibil, in momentul in care martorul acela s-a aprins pur si simplu masina parca a prins viata urca in turatii ca atunci cand am luat-o in schimb scotea mult fum negru la turatii mari!
Menționez ca dupa ce am oprit motorul si l-am repornit iar, martorul se stinsese si masina a avea aceleași probleme de lipsa de putere si lipsa de turatii mari!!!
Dupa ce am ajuns acasa am scos mufa de la EGR sa vad ce imi indica si surpriza, in momentul in care am pornit motorul nu imi indica nici un martor la bord, am facut o tura de cartier si din nou aceeași problema, lipsa de putere si de turatii mari, am revenit, am pus mufă la EGR inapoi si am scos mufa TRS. Supriza!!! Același martor s-a aprins la bord si cand am facut aceeași tura de cartier masina zburda de ziceai ca e ca noua, nici o problema cu lipsa de putere sau turatii mici, pur si simplu masina urca fara probleme in turatii si avea aceeași putere de care eu duceam lipsa!
Acum urmează sa schimb senzorul TRS si va spun daca mai am probleme sau nu!
Imi cer scuze pentru lunga mea povestioara


--------------------
Renault Laguna 2003, 1.9 dCi Dinamique - NX03 VHV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2025 - 11:04
Dacia