rezistenta portocalie in bord si pierdere putere, ce poate fi?
![]() ![]() ![]() |
rezistenta portocalie in bord si pierdere putere, ce poate fi?
$$ilvviu |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|||
dan66 |
![]()
Post
#92
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 28 April 08 ![]() |
Aaaaa ... nu stiu cum se sterg erorile, nu-s de loc priceput la surubareli pe sub capota, de mult imi doream o masina la care sa nu ridic capota. Pe tester au tot pus-o si nemtii si ungurii, am mai zis, ai nostri imi recomanda calduros sa merg mai incet, ca nu e buna viteza
![]() ![]() Dupa ce nemtii au schimbat piesa, nu se mai auzea nici un zgomot (mi-am dat si eu seama) asa ca nu cred sa mai calc pe la service-ul nostru. |
--------------------
Renault
Laguna II
2003 Grand Tour/2.2 dci
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Verifica mufa de la senzorul de presiune supraalimentare (situat pe furtunul care vine de la intercooler si intra in galeria de admisie.
Poate nu face contact perfect sau unul din cabluri e intrerupt. Acea mufa trepideaza in timpul functionarii motorului si sunt sanse sa se fi intrerupt firul. This post has been edited by $$ilvviu: 4 May 2008, 23:05 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
andu911 |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Nu neaparat tija de la turbo blocata, ci doar agata undeva, ca urmare a depunerilor de pe vane. Nu face zilnic, ci doar cand o apuca.
Ar trebui curatat turbo ala, ca sigur n-a umblat nimeni la el vreodata. La 2.2dci nu cred ca senzorul de supraalim. e la fel de aiurea montat ca la 1.9. |
--------------------
-
-
-
|
|
Kanny69 |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 499 Joined: 6 April 08 ![]() |
Salut, ar mai fi o varianta: o cunostinta mi-a povestit ca a patit aproape ca si dan66 doar ca nu la 140 km/h ci la 130 km/h. Nu mai tragea masina, dar parca se si oprea motorul. S-a dus la Renault Baia Mare si din erori a iesit ca bateria la 130 km/h nu mai dadea destul curent la masina si din cauza asta se oprea. Bateria avea un scurt, era inca in garantie.
Si vezi si de injectoare. Bafta. |
--------------------
Ex Renault
Laguna II
2002 1,9 dci 140 Cp Ford Mondeo 2.0 TDCI 131 Cp Ghia Denso
|
|
dan66 |
![]()
Post
#96
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 28 April 08 ![]() |
Oho, interesanta chestie, kanny! Doar ca la mine, daca nu mai accelerez imediat dupa ce se aprinde si franez serios pana sub 120 martorul portocaliu se stinge si totul e ok. Am mai observat ca se intampla cam la o ora dupa ce incep sa merg cu viteza mare. Adica nu imediat ce pornesc de pe loc si ajung la 140 se aprinde bestia porocalie! Iar daca o tin constant peste 140, chiar pe la 160-180-190 (peste nu vreau sa incerc din motive de amenzi
![]() Va multumesc tuturor pentru sfaturi, maine o iau din nou la drum, revin pe seara cu noutati daca am net in hotel ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
2003 Grand Tour/2.2 dci
|
|
Kanny69 |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 499 Joined: 6 April 08 ![]() |
Parerea mea poate fi cum a mai mentionat si ssilviu ca e de le erorile memorate. Se intampla la o anumita viteza ca un injector, un senzor sa nu functioneze la parametrii normali si se stocheaza in memorie si daca iarasi ajungi la viteza respectiva ori injectoru, ori senzoarele iti fac figuri sau din eroarea stocata. Dar ai zis ca au sters erorile, inseamna ca hiba revine. Si cand se aprinde martorul nu da rateuri, nu scutura?
![]() |
--------------------
Ex Renault
Laguna II
2002 1,9 dci 140 Cp Ford Mondeo 2.0 TDCI 131 Cp Ghia Denso
|
|
boozywoozy |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 18 August 06 From: galati ![]() |
problemele cu erorile...Hmmmm...Eu stiu asa : se strica senzorul x iar calculatorul isi ia valoarea de "stricare" ca masina sa mearga in continuare ( pana la prima reprezentanta reno sic! ).Buuuunnnn...Deci daca isi ia valoare de "dauna" nu ar mai trebui sa se aprinda "injectia",logic,nu?Explicatie data chiar de un inginer reno...Acel martor se leaga de mult prea multe qestii,de la injectie la motorina...Cel mai adesea vom gasi senzorii stricati...Personal de 3 ani de cand am masina asta numai senzori am gasit stricati...
|
--------------------
ex renault
laguna 2
2002 1.9 dci dynamique
- gl 41 nyk
|
|
dan66 |
![]()
Post
#99
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 28 April 08 ![]() |
N-am avut net ieri (adica il aveam da' eram mult prea obosit) azi revin cu noutati. Nu, nu face nimic altceva dupa ce se aprinde martorul decat se ''blegeste'' ... aaa ... stiti voi ... ca aia exact cand tie lumea mai draga
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
2003 Grand Tour/2.2 dci
|
|
dj_qveta |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 11 May 08 ![]() |
eu am o intrebare: i s-a intamplat cuiva sa i se aprinda martorul ala de la bujii ocazional, fara sa se simta ceva la masina, si ulterior sa nu pateasca nimic?
![]() nu de alta, dar azi, dupa ce i-am dat 180-200 pe autostrada, cam dadea sa se aprinda, dar putin.s-a mai aprins doar cand am mers la relanti destul de mult.ca efecte in mers, sa zic eu o usoara gatuire cand calc pedala pana la fund, daca accelerez normal nu se simte nimic...ca dupa ce citesc pe forum legat de chestia asta, parca ceva ma paste... ![]() |
--------------------
Renault
laguna
2001 dynamique 1.9dci ...in curand iarasi 120 cp
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
La tine e pe cale sa se rupa unul dintre cele trei fire de la senzorul de presiune supraalimentare. Asa s-a intamplat prima oara la mine, a aparut scurt de doua - trei ori pana cans s-a rupt de tot a doua zi. Uita-te la el cu atentie. La mine s-a rupt a treia oara acelasi fir si de fiecare data s-a rupt la turatii mari. Cand s-a intamplat ultima oara a fost cel mai greu de pus la loc, de fapt imposibil pentru ca s-a rupt din cauciucul ala rosu si nu am mai reusitl sa il lipesc cu pistolul. Tot ce am putu face a fost sa caut o sarma izolata ceva mai tare sa o bag pe traiectul firului rupt in cauciucul ala, sa torn cositor topit pe langa sarma si peste sa topesc niste plastic cu un pistol din ala cu polipropilena. Se pare ca plasticul ala topit peste ii da ceva mai multa rezistenta. Pana acum vad ca tine innaditura si improvizatia dar oricum ma voi interesa cat costa senzorul asta.
This post has been edited by dan73205: 31 May 2008, 17:35 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
dj_qveta |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 11 May 08 ![]() |
mersi mult de raspuns.desi imi inchipuiam ca e mai complicat de umblat la senzorul ala, parca te striga cand deschizi capota
![]() ![]() This post has been edited by dj_qveta: 1 Jun 2008, 02:14 |
--------------------
Renault
laguna
2001 dynamique 1.9dci ...in curand iarasi 120 cp
|
|
Byțu |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 633 Joined: 26 March 08 ![]() |
Am patit-o si eu azi, cu rezistenta portocalie, insa curios ca azi am mers cu clima si s-a aprins, iar daca o opream si porneam se stingea dar nu pentru mult timp.
S-a mai aprins cu ceva timp in urma 4, 5 luni de cateva ori cand mergeam pe drumuri mai stricate( pietruite ), pierdea la fel putere, dar ori opream motorul si reporneam, ori se stingea ea singura. Ieri am umblat prin oras vreo 25 km si nu a facut nimica , insa azi cu clima , s-a aprins de mai multe ori si bineinteles pierde putere.Parca e Logan 1.4 ![]() Nu am curatat EGR-ul de vre-o 40 000 km, ca am incercat odata si e tapan,insa i-am dat in gusa 45 000 turatii, macar o data pe zi. As vrea sa scot EGR-ul ala insa nu stiu de unde sa iau o cheie din aia care arata in manualul de mecanica ca se desface in mod normal.Postase un coleg pe undeva cum scrie la carte, am citit mai demult. Alta solutie nu prea vad decat sa-l stric. Daca cunoaste cineva vreo metoda de a scoate EGR-uri " sudate" ... poate-mi zice si mie. Mersi. This post has been edited by Byțu: 14 Aug 2008, 15:15 |
--------------------
Renault
Laguna II
2002/1.9/dci
- IS 10 PMB Laguna II Tunning !!!
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Ti-a scris injection failure?
Ar putea fi de la TRS. Eu tocmai experimentez. TRS-ul se regleaza, intr-un sens porneste turbina de la turatii mici, iar in celalalt sens la accelerari bruste imi da injection failure. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Byțu |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 633 Joined: 26 March 08 ![]() |
Eu am un singur ecran la Calculatorul de bord, nu am cu mesaje scrise si vocale. E Dynamic.
Apare doar rezistenta aia portocalie. |
--------------------
Renault
Laguna II
2002/1.9/dci
- IS 10 PMB Laguna II Tunning !!!
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
QUOTE(dan73205 @ 31 May 2008, 17:33) La tine e pe cale sa se rupa unul dintre cele trei fire de la senzorul de presiune supraalimentare. Asa s-a intamplat prima oara la mine, a aparut scurt de doua - trei ori pana cans s-a rupt de tot a doua zi. Uita-te la el cu atentie. La mine s-a rupt a treia oara acelasi fir si de fiecare data s-a rupt la turatii mari. Cand s-a intamplat ultima oara a fost cel mai greu de pus la loc, de fapt imposibil pentru ca s-a rupt din cauciucul ala rosu si nu am mai reusitl sa il lipesc cu pistolul. Tot ce am putu face a fost sa caut o sarma izolata ceva mai tare sa o bag pe traiectul firului rupt in cauciucul ala, sa torn cositor topit pe langa sarma si peste sa topesc niste plastic cu un pistol din ala cu polipropilena. Se pare ca plasticul ala topit peste ii da ceva mai multa rezistenta. Pana acum vad ca tine innaditura si improvizatia dar oricum ma voi interesa cat costa senzorul asta. mufa invelita ![]() |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
Dan73 |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Pana la urma asa am facut si eu. Am desfiintat mufa pentru ca nu mai tinea nici o lipitura si am inlocuit-o cu firele de la o fisa de sursa de calculator (mama). Am bagat cei trei papuci pe lamelele senzorului si merge. Initial turnasem polipropilena dar la un drum mai lung si pe soare s-a topit si s-a scurs..pana la urma am pus silicon rosu si tine foarte bine.
This post has been edited by dan73205: 15 Aug 2008, 18:07 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
dominy |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 608 Joined: 19 July 06 ![]() |
salut !
si eu aveam probleme cu acea rezistenta, cum am rezolvat ? spalat catalizatorul si desfundat sorbul din rezervor! inca mai am o problema si nu ii dau de cap : la 3000 rotatii se plafoneaza o secunda dupa care se tureaza normal .... |
--------------------
renault
laguna 2
2002 dci 120 hp
- GL 22 DOM
|
|
Kanny69 |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 499 Joined: 6 April 08 ![]() |
dominy: Cu ce ai spalat catalizatorul?
|
--------------------
Ex Renault
Laguna II
2002 1,9 dci 140 Cp Ford Mondeo 2.0 TDCI 131 Cp Ghia Denso
|
|
dominy |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 608 Joined: 19 July 06 ![]() |
diluant apa calda si detergent
|
--------------------
renault
laguna 2
2002 dci 120 hp
- GL 22 DOM
|
|
Kanny69 |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 499 Joined: 6 April 08 ![]() |
Mersi
|
--------------------
Ex Renault
Laguna II
2002 1,9 dci 140 Cp Ford Mondeo 2.0 TDCI 131 Cp Ghia Denso
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
off topic .....La multi ani !!! Marianilor si Mariilor.....On topic...mama cred ca rad francezii astia de noi si cu .......nasuul(v-ati gandit gresit) de ce inventii tragem noi la lagunele noastre....
![]() |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
Dan73 |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Nu au de ce sa rada ci tre' sa le fie jena ca firele alea de la senzorul ala se rup asa de usor si ca e necesar la masina asta sa ai pistolul de lipit in portbagaj permanent. Nu e deloc placut sa ti se intample asta la drum lung.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
cpcro |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 11 March 08 ![]() |
QUOTE(przamfiri @ 15 Aug 2008, 16:29) off topic .....La multi ani !!! Marianilor si Mariilor.....On topic...mama cred ca rad francezii astia de noi si cu .......nasuul(v-ati gandit gresit) de ce inventii tragem noi la lagunele noastre.... ![]() multumim, parinte. eu nu sunt marin, dar sunt marinar... de la marina de razboi...aia cu 2 nave cumparate din anglia... ![]() |
--------------------
renault
laguna 2 break 1.9 dci 120 cp
2002 privillege carminat
- ct xx afc
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
|
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
alexHD |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 16 November 07 ![]() |
Salutare,aceeasi problema si la mine ca si la dan66 si la multi de altfel:rezistenta portocalie si -100 de cai brusc
![]() @ dan66 -vezi ca e o smecherie cu furtunele alea 2 care intra in valva :pornesti motoru si le scoti cumva pe rand sau nu stiu cum si un mecanic isi da seama imediat daca valva e defecta fara tester si alte cele(cade turbo sau ceva minune se intampla).daca e valva scapi ieftin vreo 200 ron cred ca e(macar de era doar asta si la mine si nu mai dadeam 1000 de euro pe turbo si EGR-sa nu se inteleaga ca am schimbat turbo si egr degeaba,erau duse si ele ![]() Scuze pentru modul in care am explicat dar nu ma pricep deloc la domeniul asta.Sper sa-ti fie de folos. |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 Privilege 1.9 dCI 120cp Seat Cordoba 2001 1.9 TDI 90cp
|
|
Adico |
![]()
Post
#117
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 10 February 08 ![]() |
si eu am vazut rezistenta portocalie si cu pierderea de putere cand am fost in croatia in special la urcarea pantelor cu 130 la ora, in momentul inc are trebuia sa traga, atunci imi aparea pentru 2-3 secunde apoi disparea. la intoarecere am vazut-o destul de mult pana am oprit motorul la pornire si-a revenit. am fost azi la mecanic pentru ca auzeam si o bataie in motor, i-am povestit de eroare si mi-a facut testul de injectoare cu eprubetele. concluzie: injectorul 2 dus, baga cam de 3 ori cantitatea de motorina fata de celelalte de unde si bataia in motor si rezistenta portocalie cand trageai de masina si injectorul nu mai functiona ok. deci paote fi chiar si de la injectoare. tins a mentionez ca inainte cu 2 luni am facut testul CLIP si nu aveam corectii mari pe ele (-1.9 parca) pe cand la testul cu eprubetele s-a vazut mult mai clar injectorul defect. zilele astea pun unul second si sper sa scap de rezistenta portocalie si sa mai imi scada consumul.
|
--------------------
Renault
Laguna II 2.2 dCi Privilege
2003
|
|
andrew08 |
![]()
Post
#118
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 30 August 08 ![]() |
Buna, am si eu o problema asemanatoare cu acea rezistenta portocalie la un renault laguna 2 pe benzina care tot se aprinde in bord impreuna cu serv si martorul de la esp si atunci motorul incepe sa se tureze singur............as vrea sa stiu daca a mai patit cineva ca mine si cum a rezolvat problema, sau sa imi dati ceva sfaturi
|
--------------------
renault
laguna 2
2001
|
|
tzavalau |
![]() ![]()
Post
#119
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 9 February 08 From: Petrosani ![]() |
La benzina este vorba de un potentiometru ,care se spune ca "regleaza acceleratia "si daca a inceput masina sa faca asa ,e pe duca respectivul potentiometru si trebuie ori curatat (solutie provizorie)ori trebuie inlocuit.Problema este ca la renault astia s-ar putea sa spuna ca-l schimba cu galeria de admisie cu tot si.........sa vezi atunci gaura-n buget
![]() |
--------------------
KGM
Korando
1.5Tgdi Black/2024 /C300
- HD 55 BXL Cugetare: "Românul e un fel de om care se supără dacă nu îl inviți, și dacă îl inviți nu vine".
Sursa: "Moftul Român",10 iunie 1901 |
|
andrew08 |
![]()
Post
#120
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 30 August 08 ![]() |
am mers cu ea la service, acolo au pus testeru pe ea si mi-au spus ca problema este de la clapeta de acceleratie
|
--------------------
renault
laguna 2
2001
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 01:49 |