Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages « < 8 9 10 11 12 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio 3 Sport, pareri - achizitionare

ssilviu
post 16 Apr 2008, 09:48
Post #271


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Pai inginerii de la Renault Sport mi-au dat dreptate, din moment ce au lungit treptele 5 si 6.

This post has been edited by ssilviu: 16 Apr 2008, 10:02


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
riptor
post 16 Apr 2008, 18:59
Post #272


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 30 August 06




vusiman:

cum sa fie irelevanta viteza medie???? pai la o viteza medie de 7 km/h mie imi consuma 22l/100 in oras! asta in conditii de trefic infernal
ori intr-o zi mai normala imi ia 13-14 la o viteza medie de 20 si ceva kmh.. deci, e relevanta! de fapt viteza medie e cel mai bun indiciu referitor la traficul in care s-a mers.

ssilviu:

si mie mi se pareau scurte treptele, pentru ca viteza maxima initiala declarata (215 kmh) mi se parea cam mica dar sa stii ca desi in prezent viteza a crescut un pic, turatia la 130 la ora cum discutam noi aici a scazut prea putin ca sa se simta vreo diferenta, vreo 2-300 de ture maxim asa ca e practic acelasi lucru


--------------------
renaultsport clio 182
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 16 Apr 2008, 19:02
Post #273


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Pai ai de unde sa faci rost de noile rapoarte?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
riptor
post 16 Apr 2008, 19:03
Post #274


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 30 August 06




uite link:

http://www.renaultsport.co.uk/roadcars/cli.../technicaldata/

dupa un calcul rezulta asa: cu noua cutie in treapta 6 la 4000 rpm masina are 131 kmh (reali probabil) deci inginerii de la renaultsport nu au schimbat ei prea multe...


--------------------
renaultsport clio 182
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 16 Apr 2008, 19:07
Post #275


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(ssilviu @ 16 Apr 2008, 09:48)
Pai inginerii de la Renault Sport mi-au dat dreptate, din moment ce au lungit treptele 5 si 6.
*



Da-mi si mie un link sau informatiile de unde ai tras tu aceste concluzii.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
riptor
post 16 Apr 2008, 19:10
Post #276


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 30 August 06




v-am dat eu link!


--------------------
renaultsport clio 182
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 16 Apr 2008, 19:32
Post #277


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Ceva e foarte ciudat aici dry.gif .
Astea sunt rapoartele cutiei (bine, impropriu spus, viteza la 1000 rpm) luate de pe km77.com
1ª 8,4
2ª 13,7
3ª 17,9
4ª 22
5ª 25,9
6ª 30,5
Apoi, riptor a pus pe forum un printscreen de pe site-ul englezesc unde se anunta ca treptele 5 si 6 au fost lungite din octombrie (presupun ca din oct 2007). Iar pe linkul de la englezi treptele au acum urmatoarele rapoarte:
1ª 8,28
2ª 13,53
3ª 17,76
4ª 21,85
5ª 27,2
6ª 32,57

Se observa ca primele 4 trepte sunt cam la fel si ultimele 2 putin mai lungi. Particular, in a 6-a, la 4000 rpm se castiga 8 km in plus la viteza maxima. Ce este foarte ciudat, este viteza maxima. In primul caz, aceasta este de 215 km la ora, iar in al doilea, cu o treapta mai lunga, viteza maxima este de 222 de km la ora. La prima vedere pare normal, insa daca ne uitam in primul caz, viteza maxima este atinsa la 7050 rpm. Asta inseamna ca motorul nu avea putere necesara sa urce pana la 7250 rpm, unde era puterea maxima. Si atunci, o treapta a 6-a mai lunga care sa mareasca viteza maxima nu are logica. Deoarece, cu atat mai mult, in conditiile unei trepte mai lungi, care practic multiplica mai putin (pentru ca din cate vad, raportul nu pare sa fie subunitar) puterea motorului in raport cu fortele ce se opun miscarii, pentru masina va fi si mai greu sa atinga o viteza maxima mai mare.

Oricum, din ce vad eu pe site la Serus, Clio RS are viteza maxima de 215 la ora, iar Clio F1 Team are noua cutie de viteze, cu 222 la ora.

Si atunci ce naiba se intampla? Unde e problema? Poate pe km77 sunt datele gresite, dar o viteza maxima asa de mica ar insemna ori o treapta a 6-a si mai scurta decat cea data (ceea ce ar fi si mai nasol decat pana acum) ori una mult mai lunga, dar atunci nu ar mai avea logica afirmatia celor din anglia ca au lungit treapta de viteza.

Singura logica ar fi faptul ca in a 6-a avea la 1000 rpm ceva in jur de 29.65 la ora. Si acum a fost urcata la 32,5

This post has been edited by ssilviu: 16 Apr 2008, 19:39


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vusiman
post 16 Apr 2008, 21:15
Post #278


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 17 September 07




Viteza maxima la clio este limitata doar de cutie, altfel ar putea ajunge pana la 230 fara probleme (lent dar sigur)

riptor: fi atent la datele astea

7500km
12.2%
30km/h

daca ma ghicesti la stilul de mers ai de la mine o bere, de care vrei tu! drunksinging.gif


--------------------
. Red Hot Clio Rs 2007/ 2.0 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
riptor
post 16 Apr 2008, 22:16
Post #279


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 30 August 06




am zis eu ca e vorba doar de viteza medie? e vorba si de viteza medie si de stilul de condus, am mai si spus asta. daca viteza era mai mica de 30 cat zici tu evident era si consumul mai mare. deci?


--------------------
renaultsport clio 182
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vusiman
post 16 Apr 2008, 23:27
Post #280


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 17 September 07




Traficul in Bucuresti este un factor constant in ecuatie, pe cand stilul de mers este cel care stabileste valoarea consumului mediu.

Eu vorbesc de un consum mediu in bucuresti pe durata a cel putin 3000km raportat la un anume stil de condus; mai clar de atat nu stiu ce ar putea fi.


--------------------
. Red Hot Clio Rs 2007/ 2.0 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
riptor
post 17 Apr 2008, 00:51
Post #281


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 30 August 06




ok, deci e vorba de mers in bucuresti. daca ai avut viteza medie 30 kmh si consum de 12 e foarte bine, esti un om fereicit. eu ma refeream la faptul ca unii zic: mie imi consuma 13, si altu zice mie imi consuma 18, si de aici apar fel de fel de discutii gen "cum iti consuma tie atat de mult?" eu doar am cerut sa se dea mai multe detalii legate de conditiile in care s-a obtinut consumul respectiv. sper ca s-a clarficat pt toata lumea ca in fond treaba cu consumu e usor deductibila odata ce stii niste parametri


--------------------
renaultsport clio 182
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vusiman
post 17 Apr 2008, 08:48
Post #282


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 17 September 07




A nuu, sa nu confuzam lumea pe site, consumul in bucuresti este 15% , ala este mediu urban+extraurban.
Chiar eram fericit sa am asa consum in bucuresti cu ochiul.gif

17 Apr 2008, 08:54:
Eu nu pot sa determin viteza medie prin bucuresti ptr ca aproape in fiecare weekend ies cu masina din oras, air pe distante asa scurte scot consumul din datele CB-ului. Am avut si 16.5 dar si 14.5 media iesind undeva pe la 15-15.5

This post has been edited by vusiman: 17 Apr 2008, 08:54


--------------------
. Red Hot Clio Rs 2007/ 2.0 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jjcage
post 17 Apr 2008, 10:01
Post #283


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 23 February 05




Aveam eu notate datele vechi de pe renaultsport.co.uk si par diferite de ce am vazut mai sus. Vitezele 1-4 sunt aproape identice. Pun de referinta si pentru Megane.
La 4000 rpm viteza sare de la 121.92 la 131.06 (cam 9 Km/h). Oricum, diferenta fata de Megane e uriasa (la 4000 are 166.73, cam 35 Km/h in plus).

Clio .......... 5.19 8.48 11.14 13.7 16.09 18.94
Clio new..... 5.18 8.46 11.11 13.66 17 20.36
Megane ..... 5.6 9.1 12.8 16.9 21.9 25.9

1000 8.35 13.65 17.93 22.05 25.89 30.48
2000 16.70 27.29 35.86 44.10 51.79 60.96
3000 25.06 40.94 53.78 66.14 77.68 91.44
4000 33.41 54.59 71.71 88.19 103.58 121.92
5000 41.76 68.24 89.64 110.24 129.47 152.40
6000 50.11 81.88 107.57 132.29 155.37 182.89
7000 58.47 95.53 125.50 154.34 181.26 213.37

1000 8.34 13.62 17.88 21.98 27.36 32.77 ..... -0.02 -0.03 -0.05 -0.06 1.46 2.29
2000 16.67 27.23 35.76 43.97 54.72 65.53 ..... -0.03 -0.06 -0.10 -0.13 2.93 4.57
3000 25.01 40.85 53.64 65.95 82.08 98.30 ..... -0.05 -0.10 -0.14 -0.19 4.39 6.86
4000 33.35 54.46 71.52 87.93 109.44 131.06 ..... -0.06 -0.13 -0.19 -0.26 5.86 9.14
5000 41.68 68.08 89.40 109.92 136.79 163.83 ..... -0.08 -0.16 -0.24 -0.32 7.32 11.43
6000 50.02 81.69 107.28 131.90 164.15 196.60 ..... -0.10 -0.19 -0.29 -0.39 8.79 13.71
7000 58.35 95.31 125.16 153.89 191.51 229.36 ..... -0.11 -0.23 -0.34 -0.45 10.25 16.00

1000 9.01 14.65 20.60 27.20 35.24 41.68 ..... 0.68 1.03 2.72 5.21 7.89 8.92
2000 18.02 29.29 41.20 54.40 70.49 83.36 ..... 1.35 2.06 5.44 10.43 15.77 17.83
3000 27.04 43.94 61.80 81.59 105.73 125.05 ..... 2.03 3.09 8.16 15.64 23.66 26.75
4000 36.05 58.58 82.40 108.79 140.98 166.73 ..... 2.70 4.12 10.88 20.86 31.54 35.66
5000 45.06 73.23 103.00 135.99 176.22 208.41 ..... 3.38 5.15 13.60 26.07 39.43 44.58
6000 54.07 87.87 123.60 163.19 211.47 250.09 ..... 4.06 6.18 16.32 31.29 47.31 53.49


Attached thumbnail(s)
ratio_speed2.PNG ( Size: 63.38k ) Number of downloads: 325


--------------------
Clio 1.6 16v 2007 Exception
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
riptor
post 17 Apr 2008, 23:26
Post #284


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 30 August 06




cred ca e clar de ce clio are cutia mai scurta ca megane-ul... SPER!


--------------------
renaultsport clio 182
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi rs
post 19 Apr 2008, 13:42
Post #285


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 27 September 07




12000 km
eu am 14.8% consum mediu
viteza medie e de 22km/h
nu am mai resetat de vreo 7000 de km computerul de bord
din totalul kilometrilor am mers cam 70% in oras si 30% in afara


--------------------
renault clio 3 2007/RS - B-68-RRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danalex
post 21 Apr 2008, 13:14
Post #286


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 July 06




salut, cu bordurile si cu craterele cum va descurcati?tongue.gif


--------------------
n-am n-am 2006 - b-00-ooo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roty
post 21 Apr 2008, 19:09
Post #287


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 19 May 06




Exact asta vroiam sa intreb si eu. Mai se poate parca (cu fata) pe un trotuar mediu?
Are scut? (pentru acele gropi care chiar nu le poti ocoli)

Am testat de curand o Toyota Auris si am simtit pe pielea mea ce inseamna sa conduci o masina joasa...dureros.

This post has been edited by roty: 21 Apr 2008, 19:09


--------------------
Renault Clio 3 2006, 1.4 16V
Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonzai
post 23 Apr 2008, 21:35
Post #288


Membru autentic


Group: Members
Posts: 709
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




Tin sa felicit si eu posesorul unui Clio RS albastru deschis cu numere rosii ce l-am vazut astazi pe Calea Victoriei. Este probabil cel mai frumos Renault pe care l-am vazut. wub.gif coolspeak.gif

This post has been edited by bonzai: 23 Apr 2008, 21:35


--------------------
Renault Megane 4 GT 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vusiman
post 23 Apr 2008, 23:37
Post #289


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 17 September 07




Cu bordurile, gropile & CO... eu sunt super incantat de ablitatile "off road" ale masinii. Am trecut si garla cu ea acum 2 saptamani cand am mers la un gratar si vreau sa spun ca eram 4 in masina si se uitau toti sa vada daca mai ies de acolo. Eu unul nu am simtit vreo diferenta de la vechea masina (clio symbol) la actuala in afara de faptul ca are suspensia mai rigida. Din punctul asta de vedere masina este "jos palaria". biggrin.gif


--------------------
. Red Hot Clio Rs 2007/ 2.0 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
herculane
post 24 Apr 2008, 07:46
Post #290


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.237
Joined: 30 April 07




aceeasi situatie si cu rs-ul vechi - poate intra pe unde intra si bicorpul normal. am mers anu' trecut pe un drum de tara, care zici ca era bombardat si eram sigur ca nu e chip sa-l traversam, insa n-a fost nicio problema smile.gif


--------------------
Renault Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford Mondeo Titanium 2.0 16v 2008 - xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danalex
post 25 Apr 2008, 00:25
Post #291


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 July 06




suna bine ce spuneti biggrin.gif ca ar fi pacat sa julesti bunatate de masca fata


--------------------
n-am n-am 2006 - b-00-ooo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
riptor
post 27 Apr 2008, 13:12
Post #292


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 30 August 06




ssilviu:

ce spui tu acolo cu treptele de viteza mi se pare logic, adica teoretic daca lungesti treptele scade puterea la o anumita viteza, insa probabil ca avand o turatie mai mica la 215 la ora sa zicem (asta cu noua cutie) are si cuplu un pic mai bun si asta probabil ca ajuta, pentru ca eu zic ca masina prinde intr-adevar mai mult decat in configuratia veche


--------------------
renaultsport clio 182
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 27 Apr 2008, 13:27
Post #293


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Cuplul nu conteaza la viteza maxima, ci puterea.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aerts
post 24 Aug 2008, 13:34
Post #294


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 24 August 08




salutare baieti,


Ma gandesc serios la achizitia acestui model. In priml rand vroiam sa va intreb daca stie cineva daca vreunul din dealeri ofera posibiliatatea unui drive test cu Clio 3 RS si in ce conditii, si care ar fi acest dealer daca el exista.

In al doilea rand, si aici ma adresez posesorilor de RS, va rog sa-mi spuneti cat de tare e setata suspensia la Clio 3 Rs comparativ cu un Clio 3 normal, sau hai sa spunem cu o masina normala de strada. Ma intereseaza pentru ca am niste probleme cu spatele, doctorii mi-au spus ca sunt pe cale sa fac o hernie de disc daca nu ma protejez, si in conditiile astea setarea prea tare a suspensiei probabil ca imi dauneaza. Deci va rog reply cu senzatii la trecerea peste gropi, linii de tramvai etc, cum se spune iti "rupe spatele" masinutza asta sau nu?

Va multumesc





--------------------
dacia logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
riptor
post 25 Aug 2008, 01:51
Post #295


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 30 August 06




eu as face asa:
m-as duce la dealerii renault cei mai cunoscuti: serus, mach1, meridian si as intreba de test drive. daca as reusi sa il obtin si mi s-ar parea ca suspensia e prea tare m-as intreba daca am rabdarea sa merg incet peste toate gropile si denivelarile. daca nu esti genu de om mereu grabit si dornic sa dea talpa mereu eu zic ca te poti impaca cu masina, vei vedea ca merita sa ai rabdare sa prinzi un drum bun..
inca o chestie:
acum se poate achizitiona clio r27 f1 team, exista un discount de cca 1000 euro, astfel incat un r27 ajunge putin peste 20 000 euro, si parerea me e ca isi merita banii mai mult decat versiunea de baza, cu toate ca are suspensia un pic mai tare. oricum si un om fara probleme de coloana ar gasi ca mersul mai alert pe drumurile noastre nu e confortabil, asa ca pe denivelari trabuie sa te astepti ca vei merge mai incet decat restu lumii. pana la urma conteaza cat de mult iti doresti tu masina asta, e stresant sa fii nevoit sa incetinesti la 5 kmh la orice gropita. pentru mine (recunosc ca nu am problema ta) nu a contat suspensia, dimpotriva, imi doream sa fie cat mai tare, mi-a placut masina enorm asa ca am trecut cu vederea peste neajunsuri. iti urez bafta si sper sa te vad intr-una!


--------------------
renaultsport clio 182
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mully
post 25 Aug 2008, 13:17
Post #296


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 26 July 05




daca ai probleme cu spatele nu te sfatuiesc ...


--------------------
Renault Megane Coupe 2.0 16v 108Kw
Megane II.2 RS, 2.0T 225cp, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jjcage
post 26 Aug 2008, 08:34
Post #297


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 23 February 05




Eu am un Clio normal si un Megane RS cu sasiu sport (presupun ca nu e diferenta mare fata de un R27). Din punct de vedere al suspensiei sunt masini aproape opuse. Cu Clio merg pe drumuri neasfaltate cu 30 Km/h fara probleme. Cu Megane RS chiar si un drum asfaltat insa nu perfect pune probleme. Pe drumuri cu placi de beton nici sa nu te gandesti. O groapa pe care Clio o ia lejer, luata cu Megane RS te face sa te cobori din masina sa vezi daca mai e rotunda roata.

In concluzie in Romania nu recomand nimanui sa ia un RS ca si unica masina. E perfecta pentru drumuri lungi si (foarte) bune. Insa pt celelalte situatii cam trebuie o masina complementara.


--------------------
Clio 1.6 16v 2007 Exception
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 26 Aug 2008, 08:36
Post #298


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Tu ai sasiu sport la Megane. E altceva. Clio Sport simplu este digerabil in trafic.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roty
post 26 Aug 2008, 18:56
Post #299


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 19 May 06




Poate ma luminati voi, dar nu vad ce are in plus F1 Team fata de RS, in afara de etrieri Brembo si stickere.
Le-am configurat cu aceleasi optiuni si RS iese mai ieftin - deci doar etrierii?

La megane e alta mancare de peste, avem LSD...


--------------------
Renault Clio 3 2006, 1.4 16V
Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 26 Aug 2008, 19:00
Post #300


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




La Clio F1 Team ai sasiu sport in standard, alte rapoarte in cutie si stickere.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages « < 8 9 10 11 12 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 17:53
Dacia