Clio 3 Sport, pareri - achizitionare
![]() ![]() ![]() |
Clio 3 Sport, pareri - achizitionare
riptor |
![]()
Post
#241
|
||
Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 30 August 06 ![]() |
Attached thumbnail(s) untitled.JPG ( Size: 166.43k ) Number of downloads: 319 |
||
--------------------
renaultsport
clio
182
|
|||
ssilviu |
![]()
Post
#242
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Ce diferenta enorma e intre pretul optionalelor. Geamuri fumurii la noi 66 de euro, la ei 200 de lire. Xenonul la noi 500 de euro, la ei 500 de lire.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
riptor |
![]()
Post
#243
|
Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 30 August 06 ![]() |
inca o poza referitoare la cutia de viteze cu rapoartele revizuite
faceti-va cont pe site-ul asta ca aflati multe chestii, chiar daca multe dintre ele nu ne afecteaza pe noi ca cumparatori romani dar macar vedem si noi ce exista in alte parti si ce urmeaza sa apara la noi.. ![]() 10 Apr 2008, 19:15: si pretul masinilor difera mult, asa ca si optionalele.. sa zicem merci ca suntem saraci si ca preturile se fac in functie de piata fiecarei tari in parte! ![]() This post has been edited by riptor: 10 Apr 2008, 19:15 Attached thumbnail(s) untitled1.JPG ( Size: 143.97k ) Number of downloads: 346 |
--------------------
renaultsport
clio
182
|
|
adi rs |
![]()
Post
#244
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 27 September 07 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 10 Apr 2008, 12:51) Cutia de viteze la Clio Sport e mega cretina. Si aici ma refer la raportul ultimelor doua trepte. In a 6-a la 130 la ora ai 4000 de ture. Tampesti pe autostrada. Spre exemplu la Megane in a 6-a la 130 ai sub 3000 de ture. Iar ca demultiplicare, treapta a 6-a la Clio este undeva intre treapta a 4-a si a 5-a le Megane. E mult prea scurta. NU E DELOC MEGA CRETINA. E FOARTE BUNA. DAR BANUIESC CA TE GANDESTI SI TU LA CONSUM CAM CA TOTI ROMANII CUM AI VREA SA TRAGA MASINA IN TREAPTA 6? E O MASINA SPORT,CARE TRAGE F BINE IN ORICE VITEZA, TREAPTA A 6-A NU E DE CONSUM |
--------------------
renault
clio 3
2007/RS
- B-68-RRS
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#245
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Ai dreptate. Ca pana la urma masinuta tu ai cumparat-o sa o cari cu trailerul pe circuitele de viteze unde o lasi si te dai pana iti ies ochii din orbite. Cum de m-am gandit oare ca ar putea exista vreodata posibilitatea sa fi nevoit sa mergi cu masina in viteza de croaziera pe autostrastrada doar din simpla dorinta de a te deplasa ...
![]() ![]() This post has been edited by ssilviu: 14 Apr 2008, 19:29 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Bliss |
![]()
Post
#246
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
200CP, trepte lungi, consum redus, 20k EUR. Si probabil sa si traga de nebuna cand o calci pe coada la 1500rpm, nu? Nu se rezolva ecuatia.
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
adi rs |
![]()
Post
#247
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 27 September 07 ![]() |
pt autostrada am si eu un megane diesel, iar cand ma deplasez cu clio rs, merg cu 130 in a 3-a. cred ca citesti prea mult pe internet. mai bine ti-ai lua o masina sport sa vezi si tu cum e
|
--------------------
renault
clio 3
2007/RS
- B-68-RRS
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#248
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Am trecut de mult de 18 ani
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
adi rs |
![]()
Post
#249
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 27 September 07 ![]() |
ia-ti un logan de 1.4 daca ai trecut de 18 ani. sau hai sa nu mai iesim pe sosea ca sunt tot felul de nebuni care merg tare. poate l-am cumparat pt rally si nu am nevoie de trepte lungi
|
--------------------
renault
clio 3
2007/RS
- B-68-RRS
|
|
razZzor |
![]()
Post
#250
|
![]() Mai bine imi iau o bicicleta decat Megane fara bancheta! Group: Members Posts: 465 Joined: 10 December 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Frank SF @ 10 Apr 2008, 17:45) si inca ceva: R26 are LSD-ul in plus fata de R27, ceea ce reduce diferenta de pret aproape la zero (am inteles ca un LSD costa 1000 EUR or so) Nu se pune problema pentru ca R26 si R27 nu sunt variante ale unui singur model de masina. Sincer eu consider ca LSD-ul de pe R26 este pus pentru ai imbunatati stabilitatea la viteze mari pe trasee virajate, acolo unde Clio RS sta mult mai bine. Multumesc Riptor pentru infromatiile legate de sasiul Cup. This post has been edited by razZzor: 15 Apr 2008, 01:15 |
--------------------
Renault
Megane
RS '07
- B 38 GFL I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness.
|
|
riptor |
![]()
Post
#251
|
Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 30 August 06 ![]() |
la ce te referi cand spui trasee virajate? daca e vorba de jaloane unde spatiile de manevra sunt mici, atunci da, clio e in avantaj. In rest megane e peste. si LSD -ul ala tocmai in virajele mai stranse il ajuta pentru ca atunci apare tendinta rotii din interiorul virajlui sa piarda aderenta si atunci intervine lsd-ul.
megane > clio si e si normal sa fie asa. asa cum golf gti bate polo gti, focus st bate fiesta st etc |
--------------------
renaultsport
clio
182
|
|
razZzor |
![]()
Post
#252
|
![]() Mai bine imi iau o bicicleta decat Megane fara bancheta! Group: Members Posts: 465 Joined: 10 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Ma refer la faptul ca poti aborda mai "tare" virajele cu un Clio 197 decat cu un Megane RS 225. Mi se pare mai stabil...si nu sunt singurul care a observat treaba asta. De asta zic ca au montat LSD pe R26.
|
--------------------
Renault
Megane
RS '07
- B 38 GFL I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness.
|
|
riptor |
![]()
Post
#253
|
Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 30 August 06 ![]() |
aa, daca compari un 225 cu un 197 atunci da, 225 fiind o masina mai masiva e posibil sa iti dea sentimentul ca nu e atat de rapida , dar un r26 cu suspensie imbunatatita, pneuri, sasiu si LSD va domina un clio 197 R27, chiar daca in clio te vei simti mai "rapid" la volan. am condus R26 si pot sa zic ca cel mai mult m-a impresionat faptul ca e mai "civilizat" ,mai silentios ca a mea cel putin. desi e indubitabil mai rapida, clio-ul meu imi da senzatii mai tari, la acceleratie cel putin, si probabil si pe viraje. ma simteam mult mai in siguranta in megane si asta iti da confort si totodata scade adrenalina (parerea mea). oricum, un lucru imi e clar: amandoua sunt cum trebuie sa fie.
15 Apr 2008, 01:45: ssilviu: ce cred eu legat de cutiile de viteze si de rapoarte: - megane-ul are cutia mai lunga si pe buna dreptate(zic eu) : are putere si are nevoie de o cutie mai lunga pt viteze mai mari si nu in ultimul rand are cuplu si se descurca de minune chiar si cu o cutie mai lunga (am simtit cum trage de la 2000 la 5000 de exemplu si ramai impresionat..) - clio in schimb a crescut in greutate fata de precedenta generatie (asta e singura chestie care imi displace la masina asta) si pentru ca motorul e aspirat (lipsa de cuplu fata de megane) au fost nevoiti sa o faca scurta, altfel masina nu se misca cum se misca acum. si probabil ca in urma plangerilor au facun un compromis sa lungeasca ultimele doua trepte, dar nu cu mult insa. viteza maxima a crescut cu 8kmh (e ceva dar in treapta 6 la o anumita viteza probabil ca vei avea cu 250 ture mai putin sa zicem). deci consider ca avand in vedere greutatea si motorul aspirat , cutia de viteze, mai ales cea in configuratia actuala e exact cum trebuie. This post has been edited by riptor: 15 Apr 2008, 01:45 |
--------------------
renaultsport
clio
182
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#254
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(razZzor @ 15 Apr 2008, 02:11) Sincer eu consider ca LSD-ul de pe R26 este pus pentru ai imbunatati stabilitatea la viteze mari pe trasee virajate, acolo unde Clio RS sta mult mai bine. Eu stiam ca LSD-ul este pus pentru imbunatatirea tractiunii, dar poate imi explici cum afecteaza stabilitatea. QUOTE(riptor @ 15 Apr 2008, 02:34) ssilviu: deci consider ca avand in vedere greutatea si motorul aspirat , cutia de viteze, mai ales cea in configuratia actuala e exact cum trebuie. Pai sa zicem ca modelul o sa fie folosit exclusiv pentru mers pe pista. Deja a 5-a este foarte scurta. Si daca il folosesti la modul sport schimbi vitezele pe la minim 7500 de ture. Poate chiar o duci pana la 8250. Pai a 5-a la 7500 rpm inseamna 195 km/h. La 8250 (daca are puterea sa ajunga acolo, pentru ca puterea maxima se obtine la 7250 rpm) are 214 km/h. Si in conditiile astea abia ajungi sa bagi a sasea. La mers sportiv. Sunt de acord ca pentru a scoate totul din masina e foarte buna etajarea, dar cred ca trebuia tinut cont de faptul ca mai mergi cateodata si in regim de croaziera si poate nu ai nevoie sa stea motorul turat degeaba. Pentru ca asa cum am aratat mai sus, pentru mers sportiv pana la 200 la ora primele 5 trepte iti sunt suficiente, situatiile in care trebuie sa folosesti si o a 6-a foarte scurta fiind foarte putine. Iar asta pe soselele din vest. De Romania nu mai zic, ca nu vad pentru ca ti-as trebui a 6-a. Unde ii dai? Circuit de viteza nu avem iar pe cele doua autostrazi la asemenea viteze poti sa ai parte numai de surprize de la bizonii pentru care nu s-au inventat retrovizoarele. Neah, bine, poate ai nevoie de o treapta a 6-a asa de scurta sa te bati cu pumnul in piept pe forumuri ca nu "stie" altii ce inseamna masina sport. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
razZzor |
![]()
Post
#255
|
![]() Mai bine imi iau o bicicleta decat Megane fara bancheta! Group: Members Posts: 465 Joined: 10 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Parca am stabilit anterior ca eu nu trebuie sa iti explic tie nimic pentru ca tu le sti pe toate...aproape ca un om mare as zice...dar hai sa te lamuresc la ce m-am referit. Megane RS 225 foloseste un sistem denumit C.S.V. pentru controlul subvirarii dar daca duci un 225 la limita ai sa observi ca nu e suficient pentru ca sistemul asta iti taie puterea si asa iti reda trasa optima spre deosebire de L.S.D. care optimizeaza tractiunea (retine, nu am zis de L.S.D. ca nu are legatura cu tractiunea) si astfel poti sa mergi mai "tare" pe un traseu virajat.
|
--------------------
Renault
Megane
RS '07
- B 38 GFL I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#256
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Deci imi dai dreptate, sa inteleg, nu?
QUOTE(razZzor @ 15 Apr 2008, 02:11) Sincer eu consider ca LSD-ul de pe R26 este pus pentru ai imbunatati stabilitatea la viteze mari pe trasee virajate QUOTE(ssilviu @ 15 Apr 2008, 08:20) Eu stiam ca LSD-ul este pus pentru imbunatatirea tractiunii, dar poate imi explici cum afecteaza stabilitatea. QUOTE(razZzor @ 15 Apr 2008, 09:10) L.S.D. care optimizeaza tractiunea (retine, nu am zis de L.S.D. ca nu are legatura cu tractiunea) si astfel poti sa mergi mai "tare" pe un traseu virajat. Deci? Eu cred ca intrebarea mea era destul de clara. This post has been edited by ssilviu: 15 Apr 2008, 08:18 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
hellcat |
![]()
Post
#257
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Intreb un posesor de Clio RS, ca eu nu stiu, in treapta a 6-a la 130 km/h motorul are 4.000 rpm?
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#258
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Astea sunt rapoartele cutiei si viteza masinii la 1000 rpm in fiecare treapta
1ª 8,4 2ª 13,7 3ª 17,9 4ª 22 5ª 25,9 6ª 30,5 La 4000 rpm in a 6-a ai 122 km/h. Pe vitezometru cam 130 arata. This post has been edited by ssilviu: 15 Apr 2008, 10:45 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
razZzor |
![]()
Post
#259
|
![]() Mai bine imi iau o bicicleta decat Megane fara bancheta! Group: Members Posts: 465 Joined: 10 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Foarte greu de inteles problema asta cu L.S.D.-ul...ar trebui sa incerc un desen in paint ca poate ajuta... Ideea e simpla: cu L.S.D. poti sa mergi mai "tare" pe viraje pentru ca masina trage mai bine avand acest sistem de management al tractiunii, un sistem mecanic foarte bun. De ce zic ca ajuta la stabilitate? Pentru ca nu mai ai parte de subvirare si implicit de interventia C.S.V. care iti taie puterea asa cum se intampla la un 225 normal. Cine a fortat un Megane 225 stie la ce ma refer... Pe linie dreapta nu prea ii vad rostul L.S.D.-ului.
|
--------------------
Renault
Megane
RS '07
- B 38 GFL I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#260
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
A fost greu? Vezi ca am explicat si eu aici
![]() In conditii de aderenta scazuta un lsd e bun si pe linie dreapta. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
razZzor |
![]()
Post
#261
|
![]() Mai bine imi iau o bicicleta decat Megane fara bancheta! Group: Members Posts: 465 Joined: 10 December 07 From: Bucuresti ![]() |
N-a fost greu...dar mi se pare anormal sa intru in polemici mai ales ca si tu sti despre ce e vorba si cu ce se mananca L.S.D.-ul ala.
|
--------------------
Renault
Megane
RS '07
- B 38 GFL I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness.
|
|
vusiman |
![]()
Post
#262
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 17 September 07 ![]() |
In opinia mea Clio nu are nevoie de LSD, cel putin nu pentru uz stradal.De ce? din cauza motorului aspirat, cuplului moderat si a sasiului foarte bine echilibrat.Motorul aspirat ofera un control f bun al acceleratiei pe iesirea din viraj.
La Megane este alta situatie. Motorul turbo, cuplu mare nu ofera acelasi tratament bland trenului fata, controlul acceleratiei pe iesire din viraj este mai scazut, problemele pe iesire pot apare mult mai usor. LSD-ul este mult mai justificat. Exista un artificiu de pilotaj care subtituie oarecum lipsa LSD-ului si anume folosirea pedalei de frana simultan cu acceleratia la iesirea din viraj. ![]() Vizavi de treptele scurte ale cutiei de viteze la Clio; nu este o problema reala pentru ca: - la viteze mai mari de 130km/h, la drumurile noastre, nu mai se poate vb de mers confortabil, evident din cauza suspensiei sport. - consumul nu difera mult fata de alte sportive ca Megane, GTI sau care mai vreti voi, din simplu motiv ca la aceiasi viteza este necesara aporximativ aceiasi cantitate de energie, adica amestec aer/benzina. GTI-ul chiar nu este departe de Clio la consum. - mergand cu viteze mari pe autostrada consumul creste simtitor in cazul sportivelor si doar in cazul in care te grabesti sau te intreci cu careva ai sa concluzionezi singur ca arunci banii pe teava de esapament. - zgomotul in a 6-a la 4k ture nu reprezinta o problema ptr posesor - garantat! Ca o concluzie : daca mersul rapid si confortabil pe autostrada te coafeaza ia-ti un diesel bun daca vrei sa simti senzatii de motorsport si sa ai parte de ceva special pe drumuri virajate ia-ti Clio sau ceva cu motor aspirat performant (type R, M3 daca te tine, etc) 15 Apr 2008, 22:01: Ahh, am si eu intrebare pentru colegii de divizie cu clio 197 Ati facut careva imbunatatiri ale performatelor masinii (motor,suspensii, etc)? Vad ca este tacere pe acest subiect. Chiar nimeni nu si-a tunat masinuta pana acum? ![]() This post has been edited by vusiman: 15 Apr 2008, 22:01 |
--------------------
.
Red Hot Clio Rs
2007/ 2.0 16v
|
|
adi rs |
![]()
Post
#263
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 27 September 07 ![]() |
pt cat stiu eu sa merg nu mi se pare ca ar avea nevoie de imbunatatiri
16 Apr 2008, 00:04: puteti sa-mi spuneti si mie care este consumul in Bucuresti al unui megane rs, respectiv golf gti? mersi frumos This post has been edited by adi rs: 15 Apr 2008, 23:04 |
--------------------
renault
clio 3
2007/RS
- B-68-RRS
|
|
vusiman |
![]()
Post
#264
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 17 September 07 ![]() |
mully a declarat in posturile anterioare 16.7% in oras
eu am apox 15.5% in oras iar GTI-ul stiu sigur ca este tot pe la 15% Ca si imbunatatiri eu consider absolut necesar cresterea cuplului in zona 3k-5k ( prin resoftare si decat/sport cat) iar in rest masina sta prea sus. 15 Apr 2008, 23:26: PS: de fapt vreo 20 de caluti si cuplu aferent ar scoate-o din umbra in care sta. This post has been edited by vusiman: 15 Apr 2008, 23:26 |
--------------------
.
Red Hot Clio Rs
2007/ 2.0 16v
|
|
riptor |
![]()
Post
#265
|
Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 30 August 06 ![]() |
ssilviu:
1. vitezele pe care le-ai dat tu acolo sunt la cutia in configuratie veche 2. clio atinge 7500 turatia maxima (nu 8250, are 8000 pr bord...) puterea maxima o atinge intr-adevar la 7250 3. cu noua cutie ajunge pe la 225 kmh la cca 7300 rpm, viteza care mi se pare rezonabila (corsa opc-225, cooper s- 222-225, deci astea-s vitezele la care se invart concurentii). acum daca faceau cutia mai lunga ce ar fi rezultat: un top speed probabil mai mare dar o putere de accelerare mai slaba. tu ce preferi la o masina de asta? eu prefer acceleratia si toata lumea stie ca nu-s masini de viteza si nici de croaziera. P.S: si civic-ul type r are cutia scurta, adica pe pe la 4000 rpm ai 125-130 in treapta 6, asa ca nu e nimic gresit. asa sunt masinile cu motoare de turatie inalta si fara turbo. deci masina NU ARE NIMIC. de accelerat accelereaza, viteza maxima e normala pentru clasa ei si acu ca la 130 are 4000 de ture ce? ea isi face treaba si o face foarte bine. ca fapt divers: eu la 130 in a 5-a am 3750 rpm. daca mai continuam pe tema asta sa propui te rog o configuratie a cutiei de viteze (ceva gen 1-a 60 2-a 95 3-a 140 .........) ca sa ne lamurim si noi cum ai vrea tu exact sa fie cutia la clio 16 Apr 2008, 00:17: adi rs: legat de consum: daca postati date precizati mai multi parametri pentru ca o cifra de genul 15 % e irelevanta daca nu se precizeaza si viteza medie si intr-o oarecare masura si stilul de condus. O seara buna! This post has been edited by riptor: 16 Apr 2008, 00:17 |
--------------------
renaultsport
clio
182
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#266
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(riptor @ 16 Apr 2008, 01:15) 2. clio atinge 7500 turatia maxima (nu 8250, are 8000 pr bord...) puterea maxima o atinge intr-adevar la 7250 acum daca faceau cutia mai lunga ce ar fi rezultat: un top speed probabil mai mare dar o putere de accelerare mai slaba. tu ce preferi la o masina de asta? eu prefer acceleratia si toata lumea stie ca nu-s masini de viteza si nici de croaziera. daca mai continuam pe tema asta sa propui te rog o configuratie a cutiei de viteze (ceva gen 1-a 60 2-a 95 3-a 140 .........) ca sa ne lamurim si noi cum ai vrea tu exact sa fie cutia la clio Pai motorul de pe Clio 3 este putin diferit fata de al tau. Cel putin Clio 3 RS cu care am mers eu avea limitarea la 8250. De altfel se poate vedea si in pozele oficiale cum zona rosie incepe abia de la 8000 rpm. In ceea ce priveste cutia, asa cum am aratat mai sus, pana la 200 la ora ai acceleratie maxima in primele 5 trepte. Altfel spus, utilitatea unei a trepte a 6-a scurte se vede DOAR la peste 200 de km/h. Ei bine eu consider ca cel putin in Romania nu ai nevoie de asa ceva. De aceea sa zicem ca primele 5 trepte ar ramane la fel, dar a 6-a ar fi fost mai buna daca era cu 35% mai lunga. Aici insa intervenea o mica problema la viteza maxima. Pentru ca daca etajarea ultimei trepte ar fi prea mare, atunci masina nu ar avea puterea sa atinga viteza maxima in a 6-a. Bine, aici e de calculat si e putin mai complicat. Si atunci ar fi ramas cu o viteza maxima data de treapta a 5-a. Iar daca se dorea pastrarea unei viteze maxime de top si a unei ultime trepte mai lungi, atunci ar fi trebuit umblat si la treapta a 5-a. Care devenea putin mai lunga, cat sa permita o viteza maxima mai mare. Lucru ce s-a realizat la noua cutie de viteze. Afirmatii de genul "nu conteaza ca rage motorul ca asa e fain" sunt cel putin deplasate in contextul pe care l-am discutat mai sus. De altfel pe toti cei care o dau tot in sus si in jos cu sportivitatea si sunetul belea, ii intreb daca atunci cand merg cu masina in bucuresti apuca sa bage vreodata a 3-a. Sunt de acord ca atunci cand tragi de masina, in race mode, adrenalina, nervi intinsi la maxim, simturile ascutite, atmosfera faina, sunetul se integraza perfect in tablou. Dar cine spune ca merge tot timpul asa cu masina nu il cred. Soselele din Romania nu sunt un circuit unde sa ai posibilitatea sa tragi la maxim de masina. Asa ca sa mergi cu a 1-a la 8000 de ture constant in coloana doar pentru ca asa e sportiv ... De asemenea, atunci cand mergi constant pa autostrada cu 130 la ora, de ce trebuie ca in ultima treapta sa stai asa de turat? Pentru sunet? Pai nici o problema, sa fie treapta a 6-a mai lunga si daca ai chef de sunet mergi cu a 3-a la 130 la ora si ai senzatii maxime ... In legatura cu noua cutie, din ce luna si an a fost introdusa si care sunt noile rapoarte ale acesteia? This post has been edited by ssilviu: 16 Apr 2008, 01:07 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
vusiman |
![]()
Post
#267
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 17 September 07 ![]() |
ssilviu: ai mers pe autostrada in clio? sau chiar te deranjeaza ideea de 4k in a 6-a
eu am consum de 15 in traficul de bucuresti din timpul zilei orar 9 - 17 si merg cam 60-80km pe zi fara restrictii dar oricum normal nu race. Viteza medie mi se pare irelevanta. |
--------------------
.
Red Hot Clio Rs
2007/ 2.0 16v
|
|
ionut rs |
![]()
Post
#268
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 27 September 07 ![]() |
ssilviu: cred ca ai vrut sa spui mega masina dar ai gresit nu-i nimic te iertam poate este din cauza anemiei de primavara,sau te simti putin frustrat ca nu ai si tu o masina sport ,asa ca lasa-ne pe noi posesorii sa decidem cum este cutia ,sasiul ,amortizoarele si toate cele.
|
--------------------
renault
clio3
RS 2007
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#269
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(vusiman @ 16 Apr 2008, 08:14) ssilviu: ai mers pe autostrada in clio? sau chiar te deranjeaza ideea de 4k in a 6-a Pai cand am mers cu el eram prea preocupat sa-l tin peste 7000 rpm. ![]() Deci repet, nu neg faptul ca a 6-a in configuratia de acum este foarte buna la un mers sportiv. DAR, este utila DOAR dupa 200 de km/h. Si inutila sub 200 de km/h. De aceea eu as fi preferat o treapta a 6-a mai lunga, pentru ca eu consider mai important un mers (in contextul in care eu as folosi masina) linistit in a 6-a decat unul agitat la peste 200 de km/h, pe care oricum il consider destul de periculos pe soselele de la noi. Chiar rog posesorii de Clio RS sa-mi spuna cat de des li s-a intamplat sa aibe nevoie de treapta aia a 6-a scurta pentru a accelera la maxim la peste 200 de km/h. Si cat de des merg constant cu o viteza sub 200 la ora. This post has been edited by ssilviu: 16 Apr 2008, 09:23 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
hellcat |
![]()
Post
#270
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 16 Apr 2008, 01:00) ... De asemenea, atunci cand mergi constant pa autostrada cu 130 la ora, de ce trebuie ca in ultima treapta sa stai asa de turat? Pentru sunet? Pai nici o problema, sa fie treapta a 6-a mai lunga si daca ai chef de sunet mergi cu a 3-a la 130 la ora si ai senzatii maxime ... Eu nu consider motorul luat in discutie asa de turat la 4.000 rpm.(supraturat cu zici tu). Cu aspectul asta ar trebui sa te contrezi cu inginerii proiectanti de la Renault Sport. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 21:31 |