Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 5 6 7 8 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Rezistenta la impact clio symbol, ce parere aveti?

martzipan2004
post 21 Sep 2008, 15:38
Post #181


the fuck's your problem....


Group: Members
Posts: 688
Joined: 11 August 08
From: bucuresti




blush.gif am avut neplacerea de a busi un logan din spate si mi-am indoit f putin capota si am zgariat bara + craparea de grila - viteza de la 80 patinaj + oprirea normala in fundul masinii


--------------------
BMW F11 - B 67 ELT 2016
Renault Laguna 3 Black Edition 2011
Symbol 1.4 8v ^ 57000 km
Corsa 1.7 CDTI ^ 150000 ^
Opel Combo 1.7 DTI 2010[B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ro!
post 21 Sep 2008, 17:16
Post #182


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 23 October 06
From: Bucuresti




QUOTE(hellcat @ 21 Sep 2008, 15:25)
Te pomenesti ca al tau o fi mai deosebit?

Complet GRESIT!!
Nu centura este elementul care sa decida declansarea airbag-urilor! Este vorba de un senzor amplasat in fata schimbatorului de viteze (in nici un caz prin vreun lonjeron cum multi cred) care monitorizeaza perioada de timp in care masina ajunge la viteza zero. Si in functia de setarea fabricantului airbag-ul declanseaza sau nu!
Chiar citeam pe alt forum o remarca destul de adevarata, cum ca majoritatea masinilor nemtesti au senzorul mult mai sensibil fata de Renault, in cazul de fata.
*




Intr-adevar, ai dreptate worship.gif . Cand am cumparat masina am citit cartea cu toate detaliile si retinusem gresit aspectul asta. Am citit din nou azi si m-am lamurit.

Totusi, poti te rog sa indici pe o schema sau fotografie locul in care e amplasat senzorul?


--------------------
Renault Symbol 2006 1.5 DCI 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al3
post 5 Jan 2009, 21:47
Post #183


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 7 June 07
From: Bacau/Iasi




azi mi-a facut si fratimiu o bucurie dry.gif la iesirea din parcare a sters un logan. avarii la el: portiera spate infundata + partea aceea de la roata care este destul de tare, un fel de prag. eu am avut ceva zgarieturi pe bara care le-am rezolvat cu un polish iar coltul barei- bandoul- ros. poze cu el nu am facut sad.gif
bandoul acela l-am gasit pe la un centru de masini avariate il iau maine 31 de lei. am scapat destul de usor, din cauza ca a intrat cu coltul care este mai tare insa loganul blink.gif
poze imediat dupa julitura si dupa polish. mai pun bandoul si gata e ca noua.

Attached thumbnail(s)
DSC01675.JPG ( Size: 399.6k ) Number of downloads: 855
DSC01676.JPG ( Size: 402.28k ) Number of downloads: 925


--------------------
Ford Focus - BC 2006 Ghia 1.6 16V TI-VCT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 5 Jan 2009, 22:11
Post #184


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




si? a supravietuit dupa impactul asta mimicitor?


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 5 Jan 2009, 22:21
Post #185


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Eu cred ca da, in conditiile in care s-a folosit fuga rapida de la locul faptei... icon_mrgreen.gif
Foarte tare modelul de capac, piesa rara radmasa.gif


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al3
post 5 Jan 2009, 22:29
Post #186


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 7 June 07
From: Bacau/Iasi




ala era in mers si da, am fugit dupa el ca prostanul nu se oprise... era din piatra neamt radmasa.gif era cam habauc el...
au astia de la renault niste preturi la capacele alea sleep.gif le mai las oleaca si le schimb smile.gif


--------------------
Ford Focus - BC 2006 Ghia 1.6 16V TI-VCT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaherr
post 24 Feb 2009, 12:36
Post #187


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 22 August 08
From: Ploiesti




salut baieti...inevitabilul s'a produs...mergeam linistit aseara cand o pisica s'a hotarat sa'mi taie calea,doar ca nu a reusit,dar nici eu nu am reusit sa ii trec inainte,ne'am intalnit la jumate. sad.gif rezultat-un plastic de sub coltul de bara stanga fata(cred ca are rol de protectie) spart + bara crapata in locul unde se prindea plasticul respectiv,plus ca acel plastic avea legaturi si cu aparatoarele de noroi din jurul rotii si acum zdrangane ca naiba tot ansamblu bara+aparatori la cel mai mic soc.
acum am zis ca asta e inevitabil si sa ma multumesc ca am scapat doar cu atat,dar am cateva intrebari pentru voi:
1.am casco,dar achizitionand masina pe credit auto,contractul de casco e la banca,cum fac?ma duc la banca?
2.se poate ca aia de la casco sa'mi refuze reparatia pe motiv ca avariile sunt minore(bara fiind crapata pe dedesubt,aceasta nu este vizibila)
3.tre sa mai trec si pe la militie,nu?
4.daca trebuie si constatare de la militian,se poate sa o iau de la politia dintr'o comuna?nu de alta dar in oras am vazut eu la cativa "norocosi" cat au stat pe acolo si cum le'au vb bravii militieni,iar eu am un fost coleg de liceu care e militian intr'o comuna langa oras si ca sa evit ce am descris mai sus as putea sa declar k am omorat pisica pe raza comunei lui si sa'mi faca el constatarea? smile.gif
v'as fi recunoscator daca m'ati sfatui si pe mine , mai ales in problema cu casco...nu stiu ce sa fac.astept parerile voastre.
multumesc
p.s. in leg cu felul in care m'am referit la incidentul in sine,mentionez ca nu am lovit intentionat bietul animal,am facut si eu haz de necaz smile.gif


--------------------
Renault Symbol 2008 Fidji dCi
Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km
15-02-2009 15000km
15-06-2009 27000km
10-05-2010 60000km
20-03-2012 90000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 24 Feb 2009, 13:27
Post #188


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Mergi la sectia de politie accidente usoare (sau pe unde vrei) si declari ce s-a intamplat (atata timp cat declari ca a fost in zona lor de "influenta" ... nu poti declara la iasi ca te-ai busit la galati) ... cu hartia rezultata mergi la asigurator sa-ti faca si el constatarea si sa-ti dea acordul de plata etc. (aici e aici ... vorbeste cu cei de la banca sau direct cu cei de la asigurare ca s-ar putea sa-ti trebuiasca o hartie de la banca care te imputerniceste sa faci si sa dregi pentru reparatie ...) ... dupa care reparatia in sine.

Oricat de mica sa fie zgarietura se face pe casco atata timp cat ai toate actele. Chiar daca zici ca nu se vede, dar ai spus totusi ca ceva s-a rupt etc. Spor,


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reptileq
post 24 Feb 2009, 13:46
Post #189


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 21 November 07
From: Bucuresti




Am patit si eu ceva asemanator din nefericire cu un caine. Paguba a fost asemanatoare, am avut bucata aia de plastic de sub proiector rupta si pierduta, proiectorul crapat pe undeva prin spate (facea condens dupa eveniment), bara crapata in locul ala unde se prinde plasticul.

Masina e tot cu "maritata" cu banca; ideea e ca am fost doar la politie, casco si service. Nu am avut nici o treaba cu banca. Contractul de CASCO e la banca dar cred ca ar trebui sa ai si tu o copie. La mine cel putin asa e.

S-au constatat daunele la service si pana la urma tot ce e plastic s-a inlocuit: carenaj roata (care include si bucata aia de plastic din fata), proiector, bara fata (+vopsit). Bara era ca si la tine rupta putin unde se prinde plasticul ala si atat, dar s-a decis inlocuire. In rest ce sa zic good luck!

This post has been edited by reptileq: 24 Feb 2009, 13:48


--------------------
Renault Megane RS 265 Cup 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 24 Feb 2009, 14:36
Post #190


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




@zaherr: Politie - accidente usoare pt. dovada (și declari c-ai lovit o mâță) si apoi la CASCO - daca nu ai o copie, te vor gasi ei in baza de date
te vor despagubı fara nıcı o problema daca asıgurarea ta acopera astfel de evenımente

cu sau fara CASCOö nu se repara fara dovada!


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaherr
post 24 Feb 2009, 17:03
Post #191


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 22 August 08
From: Ploiesti




va multumesc tuturor pentru raspunsuri si mai ales ptr promptitudine,nu pare asa greu,pana la urma ma duc la colegu meu care acu e la politia rurala,zic k am lovit matza acolo,imi da el dovada fara sa mai stau n ore aici in ploiesti si sa ma mai ia si gaboru la misto,gen "sigur asa ai lovit'o ma,sau vrei sa induci organu' in eroare"(stiu ca mi'au spus 2 prieteni care au avut de'a face cu biroul accidente usoare),apoi ma duc la cei de la casco si sper sa se rezolve.
mai am totusi o nedumerire si sper sa ma lamuriti,mai ales @reptileq pentru ca din cate am citit a avut exact aceleasi daune k mine:
-cand imi inlocuiesc bara la service,o vopsesc ei inainte si pregatesc tot si ma cheama la schimbat?sau aduc masina in service si o las acolo n zile cat le trebuie lor sa vopseasca bara? normal mi s'ar parea sa ma cheme cand au tot gata si decat sa schimbe ce e stricat si gata
-stiu ca am zis decat o nelamurire,dar mi'a mai venit una pe parcurs smile.gif cum se face plata?ca am auzit ca astia de la casco mai intarzie si nu'ti da service'ul drumu la masina.stiu pe cineva care a trebuit sa dea bani din buzunar sa'si ia masina apoi a umblat dupa casco 2 luni sa'si recupereze banii.asa o fi peste tot?nu de alta,dar stau prost rau cu banii acum...deh..criza!!

multumesc inca odata.


--------------------
Renault Symbol 2008 Fidji dCi
Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km
15-02-2009 15000km
15-06-2009 27000km
10-05-2010 60000km
20-03-2012 90000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brohlin
post 24 Feb 2009, 17:13
Post #192


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 11 June 07
From: Bucuresti




Cauta un service cu care firma ta de Casco are decontare directa.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5 dci +80CP - B-00-??? 2006
What's that coming over the hill / Is it a monster? Is it a monster?... It is my monster!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaherr
post 24 Feb 2009, 19:18
Post #193


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 22 August 08
From: Ploiesti




@ brohlin : eu sunt in garantie,nu cumva se "supara" reno daca repar in alta parte? asta in cazul in care reno nu are contract cu firma de casco...

This post has been edited by Zaherr: 24 Feb 2009, 19:19


--------------------
Renault Symbol 2008 Fidji dCi
Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km
15-02-2009 15000km
15-06-2009 27000km
10-05-2010 60000km
20-03-2012 90000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Un_dus
post 24 Feb 2009, 20:53
Post #194


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 23 June 05
From: Bucuresti




repari numai la service renault, asta si pentru ca majoritatea au decont direct cu firmele de casco importante (nu iti complica viata)
Eu am avut usa in masina (da, da - a intors unu basculanta in usa mea si a facut-o terci) si dupa ce am facut costatare politie + casco (ca de, baiatu a si fugit, iar vecinu nu avea ochelarii sa zareasca si numaru basculantei) si m-am dus frumusel la service autorizat renault, ca sa nu am probleme cu garantia (mai ales ca am pe 4 ani)
Totusi te sfatuiesc sa consulti sectiunea de opinii despre service-uri autorizate Renault de forum, pentru ca sa nu stai 2 saptamani degeaba si sa nu consumi prea multi neuorni.

Bafta!!!

24 Feb 2009, 20:59:
Si pentru ca era vorba in topicu asta de rezista la impact, as bifa tabla extrem de moale pentru fete usilor, si acceptabila pe interior (comparabila cu un ford fiesta de exemplu)

This post has been edited by Un_dus: 24 Feb 2009, 20:59


--------------------
Renault Symbol - B xx xxx 2008, 1.5 DcI, Fidji
10 km - 28.07.2008
10.000 km - 16.01.2009
15.000 km - 05.05.2009
30.000 km - 16.01.2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Larik
post 24 Feb 2009, 21:37
Post #195


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 7 February 09




Ca tot vorbim de rezistenta buburuzelor noastre pe 5 ianuarie cand era gheata pe jos, m-am grabit sa trec intersectia deoarece semaforul era intermitent si dupa ce am trecu-to in fatza era coloana am pus frana a intrat absul si m-am dus direct in fundul unui taxiu (opel astra calsic), i-am indoit haionul,i-am spart un stop si bara atrna pe jos facuta bucati crapata absolut in toate partile, mie mi s-a desprins bara dintr-o ureche, s-a spart suportul de numar si este zgariata exact deasupra numarului foarte putin.


--------------------
renault clio symbol 14 8v 2001
Laur
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reptileq
post 24 Feb 2009, 23:47
Post #196


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 21 November 07
From: Bucuresti




@Zaherr la mine a fost nasoala treaba cu bara. Nu o aveau pe stoc, si au zis ca dureaza cam doua saptamani pana o aduc. Eu m-am gandit prima oara ca dureaza doua saptamani pana e gata si doar sa o puna; am zis si io ca au copie dupa talon, or fi luat codul culorii... o vopseste... ma duc ... o pune .. si am plecat dar de unde. M-au sunat sa vin cu masina si cand am ajuns acolo am ramas "placut" surprins sa plec fara masina. biggrin.gif M-au mai tinut vreo doua zile si abia apoi a fost gata.

Referitor la plata, ei vorbesc cu asiguratorul, se asteapta acceptul de plata si te cheama sa iei masina. Apoi te duci la ei, iti arata facturica etc, te pune sa mai faci un drum la asigurator sa mai dea nu stiu ce semnatura, mai baga o copie dupa factura parca la dosar, si abia apoi te intorci si iei masina.

Am fost la service reno, in Targoviste la Mavexim si asigurator Asiban. Sper ca nu mi-a scapat nimic.


--------------------
Renault Megane RS 265 Cup 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaherr
post 24 Feb 2009, 23:58
Post #197


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 22 August 08
From: Ploiesti




@ reptileq : mersi frumos de informatii,o sa ma duc maine la politie si la asigurator sa vad ce zic,sper sa scap cu bine... wink.gif
imi cer scuze ptr offtopic dar nu pot trimite PM si nu puteam sa nu'i multumesc omului.


--------------------
Renault Symbol 2008 Fidji dCi
Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km
15-02-2009 15000km
15-06-2009 27000km
10-05-2010 60000km
20-03-2012 90000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 25 Feb 2009, 07:20
Post #198


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(Larik @ 24 Feb 2009, 22:37)
Ca tot vorbim de rezistenta buburuzelor noastre pe 5 ianuarie cand era gheata pe jos, m-am grabit sa trec intersectia deoarece semaforul era intermitent si dupa ce am trecu-to in fatza era coloana am pus frana a intrat absul si m-am dus direct in fundul unui taxiu (opel astra calsic), i-am indoit haionul,i-am spart un stop si bara atrna pe jos facuta bucati crapata absolut in toate partile, mie mi s-a desprins bara dintr-o ureche, s-a spart suportul de numar si este zgariata exact deasupra numarului foarte putin.
*




orice masina este clar mai rezisenta in partea din fata decat cea din spate si de aceea, zic eu, cel lovit din spate va fi mai "sifonat"

"interesante" sunt situatiile frontale (Doamne fereste!) sau, "fund in fund" si atunci sa vedem cine "castiga"

This post has been edited by crisolro: 25 Feb 2009, 07:21


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 25 Feb 2009, 15:21
Post #199


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




Din propria experienta va pot spune ca spatele clio symbol este foarte rezistent.. Pana acum am adunat 4 lovituri in spate si nu am julit nici macar numarul de inmatriculare... Bandoul este putin zgariat dar nimic serios. Plasticul ala este foarte folositor.
Din pacate am testat si rezistenta partii din fata cu un alt clio. Botul meu vs laterala lui. Ruland cu 50km/h, la impact au cedat urmatoarele: aripi, capota, bara, radiatoare si evident faruri. Celalat clio a ramas fara aripa si roata fata stanga + stalp indoit. Avand in vedere ca in cazul meu motorul nu a fost deloc afectat iar bara metalica din fata motorului era putin zgariata cred ca pot spune ca e rezistenta si in fata smile.gif


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaherr
post 8 Mar 2009, 18:40
Post #200


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 22 August 08
From: Ploiesti




sal baieti,revin cu niste probleme,nu stiu sigur daca aici aar trebui postat,am folosit si functia cautare...alt topic nu am gasit.
acum cateva zile va relatam cum am reusit sa'mi avariez bara,tot in topicul astaa..am vrut sa ma duc cu ea la casco si apoi la service,dar citind sectiunea "service autorizat renault",m'am crucit si am zis ca mai bine stau cu ea asa (mai ales ca urmele nu sunt vizibile)decat sa mi'o faca aiaa de la ipso de comada...
dar ieri observ ca imi atarna ceva din bara chiar in locul unde nu mai exista aparatoarea aceea de plastic de sub bara care s'a spart...ma uit,un furtun care duce pana la baterie,nu are nici un fir in el...ce rol o avea?are si o clema pe el,banuiesc ca se prindea in ceva dar nu pot sa'mi dau seama,il bag cu mana dar nu sta,cade iar dupa cativa km...si alta problema,in locul unde trebuia sa fie aparatoarea,e ceva rotund,iar deasupra lui daca deschid capota e rezervorul lichidului de servo...chestia aia rotunda o fi partea de jos a pompei de servodirectie?si daca da,nemaiavand protectia de plastic,praful,nisipul si noroiul si apa de pe strada ii poate dauna?
pun si poze dar scuzati calitatea...si o sa incerc sa fac niste sageti,dar va avertzez ca nu le am cu grafica...sper sa intelegeti ceva smile.gif
in concluzie,e periculos sa merg cu furtunul ala atarnand,cu toate k nu ajunge pana la asfalt,si fara protectia aceea?

Attached thumbnail(s)
Pozna002.jpg ( Size: 81.24k ) Number of downloads: 500
Pozna005.jpg ( Size: 142.79k ) Number of downloads: 496


--------------------
Renault Symbol 2008 Fidji dCi
Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km
15-02-2009 15000km
15-06-2009 27000km
10-05-2010 60000km
20-03-2012 90000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 8 Mar 2009, 19:22
Post #201


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Proiectoarele functioneaza?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 8 Mar 2009, 19:45
Post #202


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




1 Bateriile capsulate au prostul obicei sa explodeze, atunci cand e defect circuitul de incarcare .Din cauza curentului de incarcare f mare fierbe electrolitul si se acumuleaza gaze care tre sa iasa pe undeva. Adica prin acel furtun. Daca zici ca merge la baterie. Eu am vazut ca pleaca un furtun din baterie dar nu stiam unde ajunge. Am mai aflat ceva cu ocazia asta.

2 Bineinteles ca dauneaza.Patrunde apa la partea superioara a pompei unde e ansamblul de perii si dupa ceva timp , pompa va face un zgomot suparator si se va opri.Vezi ca e un topic legat de problema pompei servodirectie , f explicit.

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=631...l=servodirectie

This post has been edited by verde: 8 Mar 2009, 19:51


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaherr
post 8 Mar 2009, 23:09
Post #203


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 22 August 08
From: Ploiesti




@ duyu : proiectoarele merg,n'au nici o treaba.
@ verde : mersi,la chestia cu bateria care explodeaza sa stii k m'am gandit si eu,iar acum dupa ce am citit thread'ul pus de tine... unsure.gif cred ca trebuie sa'mi inving teama de ipso si sa trec pe la ei...alta treaba era daca nu eram in garantie...


--------------------
Renault Symbol 2008 Fidji dCi
Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km
15-02-2009 15000km
15-06-2009 27000km
10-05-2010 60000km
20-03-2012 90000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 9 Mar 2009, 12:18
Post #204


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Ce ti-a scris verde e corect...furtunasul ala de la baterie cred ca trebuie sa se prinda undeva pe traversa fata.

Nu trebuie sa te duci neaparat la Ipso, faptul ca ai cumparat masina de acolo nu te obliga sa faci interventii la masina doar la ei.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2003
post 2 Apr 2009, 16:17
Post #205


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 22 December 08




QUOTE(RaduNG @ 25 Feb 2009, 16:21)
Din propria experienta va pot spune ca spatele clio symbol este foarte rezistent.. Pana acum am adunat 4 lovituri in spate si nu am julit nici macar numarul de inmatriculare... Bandoul este putin zgariat dar nimic serios. Plasticul ala este foarte folositor.

*



As vrea sa fiu de acord cu tine, dar nu se poate. Mie mi s-a idoit bara din spate (f putin, e adevarat) si la cel mai usor impact: am dat putin su spatele, si al lovit un stalp de 50 cm, dintre cei pusi de Videanu, pe care imi era imposibil sa il vad: rezultatul a fost ca s-a indoit bara.
Alta intamplare a fost asa: am dat cu spatele, si am lovit un stalp de iluminat public. Viteza era mica, abia apucasem sa dau 1m-1.5m in spate, ce viteza poti sa prinzi in 1m? Cand m-am dat jos din masina m-am luat cu mainele de cap: bara indoita, portbagajul infundat in 2 locuri, becul de iluminare a placutei de inmatriculare din spate sarit de la locul lui. Nu ma asteptam la daune asa de mari la o viteza asa de mica.
Pana la urma am rezolvat-o simplu: am indreptat tabla cu mana , fortand cu mana bagata prin portbagaj!! Acum abia se mai vede, nici nu o mai repar.

Deci parerea mea e ca un Symbol nu are rezistenta mare la un impact cu spatele. Cat despre rezistenta la impactul frontal, sper sa nu o testez niciodata.


--------------------
Renault Clio - b28teo 2003, Symbol, 1,4l, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 2 Apr 2009, 17:19
Post #206


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.464
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Deci, daca ar fi sa tragem concluzii in stil Murphy:
- Symbolul nu are rezistenta mare la impact cand dai cu spatele intr-un stalp.
- Symbolul are o rezistenta mare cand e lovit in spate de catre alte masini.
Nu cumva asta sugereaza ca acele "alte masini" sunt mai "slabe" decat stalpii?


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2003
post 3 Apr 2009, 13:25
Post #207


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 22 December 08




QUOTE(Batrânul @ 2 Apr 2009, 18:19)
Deci, daca ar fi sa tragem concluzii in stil Murphy:
-  Symbolul nu are rezistenta mare la impact cand dai cu spatele intr-un stalp.
-  Symbolul are o rezistenta mare cand e lovit in spate de catre alte masini.
Nu cumva asta sugereaza ca acele "alte masini" sunt mai "slabe" decat stalpii?
*




Nu, nu sugereaza asa ceva, pt ca masina se misca cu viteza melcului in momentul in care a lovit stalpul. Daca as fi avut viteza cand dadeam cu spatele, cu siguranta trageam concluzia ca masina mea e ,,mai slaba decat stalpul''. Dar cand portbagajul ia forma stalpului, dupa un impact la viteza egala sau mai mica decat mersul pe jos, am tras concluzia ca ,, nu rezista la un impact cu spatele''.


--------------------
Renault Clio - b28teo 2003, Symbol, 1,4l, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 3 Apr 2009, 13:50
Post #208


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




portbagajul nu este piesa de rezistenta la impact, asa cum nu e nici plafonul propriu-zis, nici bara care sa face muci daca iei o minge trasa de un copilas care a mancat un mar in plus

dar pe dedesubt (ranforsari etc. ) e de asa fel facuta (sau ar trebui facuta) incat sa protejeze pasagerii ... o deformare mai mare (absorbtie de enegie in definitiv) nu inseamna siguranta in minus

da, are o tabla (ambalaj) destul de subtire si fragila dar cred ca topicul se refera (ar trebui) si are (ar trebui sa aiba) ca idee finala siguranta pasagerilor din interior

cred ca suntem cu totii de acord ca la prima vedere materialele sunt cam prapadite si am cunostinte care nu au luat symbolul ci un opel astra classic pt. care are tabla mai groasa, pt. ca nu are aripile din plastic ... doar pt. atat au dat mii de euroi in plus (nu au zis nimic de motor, fiabilitate etc.)

This post has been edited by crisolro: 3 Apr 2009, 13:51


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2003
post 3 Apr 2009, 15:12
Post #209


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 22 December 08




Era si bara spate indoita, ca asa am ajuns sa mi se infunde portbagajul: intai am lovit cu bara spate, si ea s-a deformat pana cand stalpul a atins portbagajul. Sa nu uitam ca bara spate e cu o jumatate de palma in afara portbagajului, deci stalpul a intrat o jumatate de palma prin bara, si inca cativa cm prin portbagaj.

In rest ai dreptate: e o masina de 9500 EUR, nu te poti astepta la aceiasi rezistenta ca la alte masini mai scumpe.


--------------------
Renault Clio - b28teo 2003, Symbol, 1,4l, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 3 Apr 2009, 16:55
Post #210


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@theodor2003:

Greseli mari de interpretare...

1. Stalpul (in cazul de fata) nu e sursa deformabila.
2. Suprafata de contact - foarte mica.
Daca iei frontal, pe mijloc, un stalp la 40 km/h motorul iti ajunge in brate!
3. Viteza de deplasare ca a unui pieton...dar inertia??
wink.gif


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 5 6 7 8 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 22:10
Dacia