Rezistenta la impact clio symbol, ce parere aveti?
![]() ![]() ![]() |
Rezistenta la impact clio symbol, ce parere aveti?
martzipan2004 |
![]()
Post
#181
|
||
![]() the fuck's your problem.... Group: Members Posts: 688 Joined: 11 August 08 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
BMW
F11
- B 67 ELT
2016 Renault Laguna 3 Black Edition 2011
Symbol 1.4 8v ^ 57000 km Corsa 1.7 CDTI ^ 150000 ^ Opel Combo 1.7 DTI 2010[B] |
|||
Ro! |
![]()
Post
#182
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 23 October 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(hellcat @ 21 Sep 2008, 15:25) Te pomenesti ca al tau o fi mai deosebit? Complet GRESIT!! Nu centura este elementul care sa decida declansarea airbag-urilor! Este vorba de un senzor amplasat in fata schimbatorului de viteze (in nici un caz prin vreun lonjeron cum multi cred) care monitorizeaza perioada de timp in care masina ajunge la viteza zero. Si in functia de setarea fabricantului airbag-ul declanseaza sau nu! Chiar citeam pe alt forum o remarca destul de adevarata, cum ca majoritatea masinilor nemtesti au senzorul mult mai sensibil fata de Renault, in cazul de fata. Intr-adevar, ai dreptate ![]() Totusi, poti te rog sa indici pe o schema sau fotografie locul in care e amplasat senzorul? |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.5 DCI 80cp
|
|
al3 |
![]()
Post
#183
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 7 June 07 From: Bacau/Iasi ![]() |
azi mi-a facut si fratimiu o bucurie
![]() ![]() bandoul acela l-am gasit pe la un centru de masini avariate il iau maine 31 de lei. am scapat destul de usor, din cauza ca a intrat cu coltul care este mai tare insa loganul ![]() poze imediat dupa julitura si dupa polish. mai pun bandoul si gata e ca noua. Attached thumbnail(s) DSC01675.JPG ( Size: 399.6k ) Number of downloads: 855 DSC01676.JPG ( Size: 402.28k ) Number of downloads: 925 |
--------------------
Ford
Focus
- BC
2006 Ghia 1.6 16V TI-VCT
|
|
rtBK |
![]()
Post
#184
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
si? a supravietuit dupa impactul asta mimicitor?
|
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
hellcat |
![]()
Post
#185
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Eu cred ca da, in conditiile in care s-a folosit fuga rapida de la locul faptei...
![]() Foarte tare modelul de capac, piesa rara ![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
al3 |
![]()
Post
#186
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 7 June 07 From: Bacau/Iasi ![]() |
ala era in mers si da, am fugit dupa el ca prostanul nu se oprise... era din piatra neamt
![]() au astia de la renault niste preturi la capacele alea ![]() ![]() |
--------------------
Ford
Focus
- BC
2006 Ghia 1.6 16V TI-VCT
|
|
Zaherr |
![]()
Post
#187
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 22 August 08 From: Ploiesti ![]() |
salut baieti...inevitabilul s'a produs...mergeam linistit aseara cand o pisica s'a hotarat sa'mi taie calea,doar ca nu a reusit,dar nici eu nu am reusit sa ii trec inainte,ne'am intalnit la jumate.
![]() acum am zis ca asta e inevitabil si sa ma multumesc ca am scapat doar cu atat,dar am cateva intrebari pentru voi: 1.am casco,dar achizitionand masina pe credit auto,contractul de casco e la banca,cum fac?ma duc la banca? 2.se poate ca aia de la casco sa'mi refuze reparatia pe motiv ca avariile sunt minore(bara fiind crapata pe dedesubt,aceasta nu este vizibila) 3.tre sa mai trec si pe la militie,nu? 4.daca trebuie si constatare de la militian,se poate sa o iau de la politia dintr'o comuna?nu de alta dar in oras am vazut eu la cativa "norocosi" cat au stat pe acolo si cum le'au vb bravii militieni,iar eu am un fost coleg de liceu care e militian intr'o comuna langa oras si ca sa evit ce am descris mai sus as putea sa declar k am omorat pisica pe raza comunei lui si sa'mi faca el constatarea? ![]() v'as fi recunoscator daca m'ati sfatui si pe mine , mai ales in problema cu casco...nu stiu ce sa fac.astept parerile voastre. multumesc p.s. in leg cu felul in care m'am referit la incidentul in sine,mentionez ca nu am lovit intentionat bietul animal,am facut si eu haz de necaz ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2008 Fidji dCi Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km 15-02-2009 15000km 15-06-2009 27000km 10-05-2010 60000km 20-03-2012 90000km |
|
cmandrei |
![]()
Post
#188
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Mergi la sectia de politie accidente usoare (sau pe unde vrei) si declari ce s-a intamplat (atata timp cat declari ca a fost in zona lor de "influenta" ... nu poti declara la iasi ca te-ai busit la galati) ... cu hartia rezultata mergi la asigurator sa-ti faca si el constatarea si sa-ti dea acordul de plata etc. (aici e aici ... vorbeste cu cei de la banca sau direct cu cei de la asigurare ca s-ar putea sa-ti trebuiasca o hartie de la banca care te imputerniceste sa faci si sa dregi pentru reparatie ...) ... dupa care reparatia in sine.
Oricat de mica sa fie zgarietura se face pe casco atata timp cat ai toate actele. Chiar daca zici ca nu se vede, dar ai spus totusi ca ceva s-a rupt etc. Spor, |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
reptileq |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 21 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Am patit si eu ceva asemanator din nefericire cu un caine. Paguba a fost asemanatoare, am avut bucata aia de plastic de sub proiector rupta si pierduta, proiectorul crapat pe undeva prin spate (facea condens dupa eveniment), bara crapata in locul ala unde se prinde plasticul.
Masina e tot cu "maritata" cu banca; ideea e ca am fost doar la politie, casco si service. Nu am avut nici o treaba cu banca. Contractul de CASCO e la banca dar cred ca ar trebui sa ai si tu o copie. La mine cel putin asa e. S-au constatat daunele la service si pana la urma tot ce e plastic s-a inlocuit: carenaj roata (care include si bucata aia de plastic din fata), proiector, bara fata (+vopsit). Bara era ca si la tine rupta putin unde se prinde plasticul ala si atat, dar s-a decis inlocuire. In rest ce sa zic good luck! This post has been edited by reptileq: 24 Feb 2009, 13:48 |
--------------------
Renault
Megane RS 265 Cup
2013
|
|
crisolro |
![]()
Post
#190
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
@zaherr: Politie - accidente usoare pt. dovada (și declari c-ai lovit o mâță) si apoi la CASCO - daca nu ai o copie, te vor gasi ei in baza de date
te vor despagubı fara nıcı o problema daca asıgurarea ta acopera astfel de evenımente cu sau fara CASCOö nu se repara fara dovada! |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
Zaherr |
![]()
Post
#191
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 22 August 08 From: Ploiesti ![]() |
va multumesc tuturor pentru raspunsuri si mai ales ptr promptitudine,nu pare asa greu,pana la urma ma duc la colegu meu care acu e la politia rurala,zic k am lovit matza acolo,imi da el dovada fara sa mai stau n ore aici in ploiesti si sa ma mai ia si gaboru la misto,gen "sigur asa ai lovit'o ma,sau vrei sa induci organu' in eroare"(stiu ca mi'au spus 2 prieteni care au avut de'a face cu biroul accidente usoare),apoi ma duc la cei de la casco si sper sa se rezolve.
mai am totusi o nedumerire si sper sa ma lamuriti,mai ales @reptileq pentru ca din cate am citit a avut exact aceleasi daune k mine: -cand imi inlocuiesc bara la service,o vopsesc ei inainte si pregatesc tot si ma cheama la schimbat?sau aduc masina in service si o las acolo n zile cat le trebuie lor sa vopseasca bara? normal mi s'ar parea sa ma cheme cand au tot gata si decat sa schimbe ce e stricat si gata -stiu ca am zis decat o nelamurire,dar mi'a mai venit una pe parcurs ![]() multumesc inca odata. |
--------------------
Renault
Symbol
2008 Fidji dCi Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km 15-02-2009 15000km 15-06-2009 27000km 10-05-2010 60000km 20-03-2012 90000km |
|
Brohlin |
![]()
Post
#192
|
![]() Membru Group: Members Posts: 180 Joined: 11 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Cauta un service cu care firma ta de Casco are decontare directa.
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5 dci +80CP
- B-00-???
2006 What's that coming over the hill / Is it a monster? Is it a monster?... It is my monster!!!
|
|
Zaherr |
![]()
Post
#193
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 22 August 08 From: Ploiesti ![]() |
@ brohlin : eu sunt in garantie,nu cumva se "supara" reno daca repar in alta parte? asta in cazul in care reno nu are contract cu firma de casco...
This post has been edited by Zaherr: 24 Feb 2009, 19:19 |
--------------------
Renault
Symbol
2008 Fidji dCi Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km 15-02-2009 15000km 15-06-2009 27000km 10-05-2010 60000km 20-03-2012 90000km |
|
Un_dus |
![]()
Post
#194
|
![]() Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 23 June 05 From: Bucuresti ![]() |
repari numai la service renault, asta si pentru ca majoritatea au decont direct cu firmele de casco importante (nu iti complica viata)
Eu am avut usa in masina (da, da - a intors unu basculanta in usa mea si a facut-o terci) si dupa ce am facut costatare politie + casco (ca de, baiatu a si fugit, iar vecinu nu avea ochelarii sa zareasca si numaru basculantei) si m-am dus frumusel la service autorizat renault, ca sa nu am probleme cu garantia (mai ales ca am pe 4 ani) Totusi te sfatuiesc sa consulti sectiunea de opinii despre service-uri autorizate Renault de forum, pentru ca sa nu stai 2 saptamani degeaba si sa nu consumi prea multi neuorni. Bafta!!! 24 Feb 2009, 20:59: Si pentru ca era vorba in topicu asta de rezista la impact, as bifa tabla extrem de moale pentru fete usilor, si acceptabila pe interior (comparabila cu un ford fiesta de exemplu) This post has been edited by Un_dus: 24 Feb 2009, 20:59 |
--------------------
Renault
Symbol
- B xx xxx
2008, 1.5 DcI, Fidji 10 km - 28.07.2008
10.000 km - 16.01.2009 15.000 km - 05.05.2009 30.000 km - 16.01.2010 |
|
Larik |
![]()
Post
#195
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 7 February 09 ![]() |
Ca tot vorbim de rezistenta buburuzelor noastre pe 5 ianuarie cand era gheata pe jos, m-am grabit sa trec intersectia deoarece semaforul era intermitent si dupa ce am trecu-to in fatza era coloana am pus frana a intrat absul si m-am dus direct in fundul unui taxiu (opel astra calsic), i-am indoit haionul,i-am spart un stop si bara atrna pe jos facuta bucati crapata absolut in toate partile, mie mi s-a desprins bara dintr-o ureche, s-a spart suportul de numar si este zgariata exact deasupra numarului foarte putin.
|
--------------------
renault
clio symbol 14 8v
2001 Laur
|
|
reptileq |
![]()
Post
#196
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 21 November 07 From: Bucuresti ![]() |
@Zaherr la mine a fost nasoala treaba cu bara. Nu o aveau pe stoc, si au zis ca dureaza cam doua saptamani pana o aduc. Eu m-am gandit prima oara ca dureaza doua saptamani pana e gata si doar sa o puna; am zis si io ca au copie dupa talon, or fi luat codul culorii... o vopseste... ma duc ... o pune .. si am plecat dar de unde. M-au sunat sa vin cu masina si cand am ajuns acolo am ramas "placut" surprins sa plec fara masina.
![]() Referitor la plata, ei vorbesc cu asiguratorul, se asteapta acceptul de plata si te cheama sa iei masina. Apoi te duci la ei, iti arata facturica etc, te pune sa mai faci un drum la asigurator sa mai dea nu stiu ce semnatura, mai baga o copie dupa factura parca la dosar, si abia apoi te intorci si iei masina. Am fost la service reno, in Targoviste la Mavexim si asigurator Asiban. Sper ca nu mi-a scapat nimic. |
--------------------
Renault
Megane RS 265 Cup
2013
|
|
Zaherr |
![]()
Post
#197
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 22 August 08 From: Ploiesti ![]() |
@ reptileq : mersi frumos de informatii,o sa ma duc maine la politie si la asigurator sa vad ce zic,sper sa scap cu bine...
![]() imi cer scuze ptr offtopic dar nu pot trimite PM si nu puteam sa nu'i multumesc omului. |
--------------------
Renault
Symbol
2008 Fidji dCi Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km 15-02-2009 15000km 15-06-2009 27000km 10-05-2010 60000km 20-03-2012 90000km |
|
crisolro |
![]()
Post
#198
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Larik @ 24 Feb 2009, 22:37) Ca tot vorbim de rezistenta buburuzelor noastre pe 5 ianuarie cand era gheata pe jos, m-am grabit sa trec intersectia deoarece semaforul era intermitent si dupa ce am trecu-to in fatza era coloana am pus frana a intrat absul si m-am dus direct in fundul unui taxiu (opel astra calsic), i-am indoit haionul,i-am spart un stop si bara atrna pe jos facuta bucati crapata absolut in toate partile, mie mi s-a desprins bara dintr-o ureche, s-a spart suportul de numar si este zgariata exact deasupra numarului foarte putin. orice masina este clar mai rezisenta in partea din fata decat cea din spate si de aceea, zic eu, cel lovit din spate va fi mai "sifonat" "interesante" sunt situatiile frontale (Doamne fereste!) sau, "fund in fund" si atunci sa vedem cine "castiga" This post has been edited by crisolro: 25 Feb 2009, 07:21 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
DrK |
![]()
Post
#199
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
Din propria experienta va pot spune ca spatele clio symbol este foarte rezistent.. Pana acum am adunat 4 lovituri in spate si nu am julit nici macar numarul de inmatriculare... Bandoul este putin zgariat dar nimic serios. Plasticul ala este foarte folositor.
Din pacate am testat si rezistenta partii din fata cu un alt clio. Botul meu vs laterala lui. Ruland cu 50km/h, la impact au cedat urmatoarele: aripi, capota, bara, radiatoare si evident faruri. Celalat clio a ramas fara aripa si roata fata stanga + stalp indoit. Avand in vedere ca in cazul meu motorul nu a fost deloc afectat iar bara metalica din fata motorului era putin zgariata cred ca pot spune ca e rezistenta si in fata ![]() |
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
Zaherr |
![]()
Post
#200
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 22 August 08 From: Ploiesti ![]() |
sal baieti,revin cu niste probleme,nu stiu sigur daca aici aar trebui postat,am folosit si functia cautare...alt topic nu am gasit.
acum cateva zile va relatam cum am reusit sa'mi avariez bara,tot in topicul astaa..am vrut sa ma duc cu ea la casco si apoi la service,dar citind sectiunea "service autorizat renault",m'am crucit si am zis ca mai bine stau cu ea asa (mai ales ca urmele nu sunt vizibile)decat sa mi'o faca aiaa de la ipso de comada... dar ieri observ ca imi atarna ceva din bara chiar in locul unde nu mai exista aparatoarea aceea de plastic de sub bara care s'a spart...ma uit,un furtun care duce pana la baterie,nu are nici un fir in el...ce rol o avea?are si o clema pe el,banuiesc ca se prindea in ceva dar nu pot sa'mi dau seama,il bag cu mana dar nu sta,cade iar dupa cativa km...si alta problema,in locul unde trebuia sa fie aparatoarea,e ceva rotund,iar deasupra lui daca deschid capota e rezervorul lichidului de servo...chestia aia rotunda o fi partea de jos a pompei de servodirectie?si daca da,nemaiavand protectia de plastic,praful,nisipul si noroiul si apa de pe strada ii poate dauna? pun si poze dar scuzati calitatea...si o sa incerc sa fac niste sageti,dar va avertzez ca nu le am cu grafica...sper sa intelegeti ceva ![]() in concluzie,e periculos sa merg cu furtunul ala atarnand,cu toate k nu ajunge pana la asfalt,si fara protectia aceea? Attached thumbnail(s) Pozna002.jpg ( Size: 81.24k ) Number of downloads: 500 Pozna005.jpg ( Size: 142.79k ) Number of downloads: 496 |
--------------------
Renault
Symbol
2008 Fidji dCi Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km 15-02-2009 15000km 15-06-2009 27000km 10-05-2010 60000km 20-03-2012 90000km |
|
Duyu |
![]()
Post
#201
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Proiectoarele functioneaza?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
verde |
![]()
Post
#202
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
1 Bateriile capsulate au prostul obicei sa explodeze, atunci cand e defect circuitul de incarcare .Din cauza curentului de incarcare f mare fierbe electrolitul si se acumuleaza gaze care tre sa iasa pe undeva. Adica prin acel furtun. Daca zici ca merge la baterie. Eu am vazut ca pleaca un furtun din baterie dar nu stiam unde ajunge. Am mai aflat ceva cu ocazia asta.
2 Bineinteles ca dauneaza.Patrunde apa la partea superioara a pompei unde e ansamblul de perii si dupa ceva timp , pompa va face un zgomot suparator si se va opri.Vezi ca e un topic legat de problema pompei servodirectie , f explicit. http://www.reno.ro/index.php?showtopic=631...l=servodirectie This post has been edited by verde: 8 Mar 2009, 19:51 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
Zaherr |
![]()
Post
#203
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 22 August 08 From: Ploiesti ![]() |
@ duyu : proiectoarele merg,n'au nici o treaba.
@ verde : mersi,la chestia cu bateria care explodeaza sa stii k m'am gandit si eu,iar acum dupa ce am citit thread'ul pus de tine... ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2008 Fidji dCi Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km 15-02-2009 15000km 15-06-2009 27000km 10-05-2010 60000km 20-03-2012 90000km |
|
hellcat |
![]()
Post
#204
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Ce ti-a scris verde e corect...furtunasul ala de la baterie cred ca trebuie sa se prinda undeva pe traversa fata.
Nu trebuie sa te duci neaparat la Ipso, faptul ca ai cumparat masina de acolo nu te obliga sa faci interventii la masina doar la ei. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
theodor2003 |
![]()
Post
#205
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 22 December 08 ![]() |
QUOTE(RaduNG @ 25 Feb 2009, 16:21) Din propria experienta va pot spune ca spatele clio symbol este foarte rezistent.. Pana acum am adunat 4 lovituri in spate si nu am julit nici macar numarul de inmatriculare... Bandoul este putin zgariat dar nimic serios. Plasticul ala este foarte folositor. As vrea sa fiu de acord cu tine, dar nu se poate. Mie mi s-a idoit bara din spate (f putin, e adevarat) si la cel mai usor impact: am dat putin su spatele, si al lovit un stalp de 50 cm, dintre cei pusi de Videanu, pe care imi era imposibil sa il vad: rezultatul a fost ca s-a indoit bara. Alta intamplare a fost asa: am dat cu spatele, si am lovit un stalp de iluminat public. Viteza era mica, abia apucasem sa dau 1m-1.5m in spate, ce viteza poti sa prinzi in 1m? Cand m-am dat jos din masina m-am luat cu mainele de cap: bara indoita, portbagajul infundat in 2 locuri, becul de iluminare a placutei de inmatriculare din spate sarit de la locul lui. Nu ma asteptam la daune asa de mari la o viteza asa de mica. Pana la urma am rezolvat-o simplu: am indreptat tabla cu mana , fortand cu mana bagata prin portbagaj!! Acum abia se mai vede, nici nu o mai repar. Deci parerea mea e ca un Symbol nu are rezistenta mare la un impact cu spatele. Cat despre rezistenta la impactul frontal, sper sa nu o testez niciodata. |
--------------------
Renault
Clio
- b28teo
2003, Symbol, 1,4l, 8 valve
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.464 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Deci, daca ar fi sa tragem concluzii in stil Murphy:
- Symbolul nu are rezistenta mare la impact cand dai cu spatele intr-un stalp. - Symbolul are o rezistenta mare cand e lovit in spate de catre alte masini. Nu cumva asta sugereaza ca acele "alte masini" sunt mai "slabe" decat stalpii? |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
theodor2003 |
![]()
Post
#207
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 22 December 08 ![]() |
QUOTE(Batrânul @ 2 Apr 2009, 18:19) Deci, daca ar fi sa tragem concluzii in stil Murphy: - Symbolul nu are rezistenta mare la impact cand dai cu spatele intr-un stalp. - Symbolul are o rezistenta mare cand e lovit in spate de catre alte masini. Nu cumva asta sugereaza ca acele "alte masini" sunt mai "slabe" decat stalpii? Nu, nu sugereaza asa ceva, pt ca masina se misca cu viteza melcului in momentul in care a lovit stalpul. Daca as fi avut viteza cand dadeam cu spatele, cu siguranta trageam concluzia ca masina mea e ,,mai slaba decat stalpul''. Dar cand portbagajul ia forma stalpului, dupa un impact la viteza egala sau mai mica decat mersul pe jos, am tras concluzia ca ,, nu rezista la un impact cu spatele''. |
--------------------
Renault
Clio
- b28teo
2003, Symbol, 1,4l, 8 valve
|
|
crisolro |
![]()
Post
#208
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
portbagajul nu este piesa de rezistenta la impact, asa cum nu e nici plafonul propriu-zis, nici bara care sa face muci daca iei o minge trasa de un copilas care a mancat un mar in plus
dar pe dedesubt (ranforsari etc. ) e de asa fel facuta (sau ar trebui facuta) incat sa protejeze pasagerii ... o deformare mai mare (absorbtie de enegie in definitiv) nu inseamna siguranta in minus da, are o tabla (ambalaj) destul de subtire si fragila dar cred ca topicul se refera (ar trebui) si are (ar trebui sa aiba) ca idee finala siguranta pasagerilor din interior cred ca suntem cu totii de acord ca la prima vedere materialele sunt cam prapadite si am cunostinte care nu au luat symbolul ci un opel astra classic pt. care are tabla mai groasa, pt. ca nu are aripile din plastic ... doar pt. atat au dat mii de euroi in plus (nu au zis nimic de motor, fiabilitate etc.) This post has been edited by crisolro: 3 Apr 2009, 13:51 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
theodor2003 |
![]()
Post
#209
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 22 December 08 ![]() |
Era si bara spate indoita, ca asa am ajuns sa mi se infunde portbagajul: intai am lovit cu bara spate, si ea s-a deformat pana cand stalpul a atins portbagajul. Sa nu uitam ca bara spate e cu o jumatate de palma in afara portbagajului, deci stalpul a intrat o jumatate de palma prin bara, si inca cativa cm prin portbagaj.
In rest ai dreptate: e o masina de 9500 EUR, nu te poti astepta la aceiasi rezistenta ca la alte masini mai scumpe. |
--------------------
Renault
Clio
- b28teo
2003, Symbol, 1,4l, 8 valve
|
|
hellcat |
![]()
Post
#210
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
@theodor2003:
Greseli mari de interpretare... 1. Stalpul (in cazul de fata) nu e sursa deformabila. 2. Suprafata de contact - foarte mica. Daca iei frontal, pe mijloc, un stalp la 40 km/h motorul iti ajunge in brate! 3. Viteza de deplasare ca a unui pieton...dar inertia?? ![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th August 2025 - 22:10 |