Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Rezistenta la impact clio symbol, ce parere aveti?

hellcat
post 4 Aug 2008, 15:12
Post #121


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Citindu-ti toate posturile observ ca in loc sa te bucuri ca sotia ta a scapat cu bine din cate am inteles, cuvintele tale devin din ce in ce mai dure si nepotrivite cel putin aici pe forumul asta!
Accidentul nu a fost frontal (daca era frontal symbolul se pulveriza in fata) si nu esti singurul caruia nu i s-au deschis airbag-urile intr-un accident!
Cat despre firma producatoare...momentan nu poti emite acuze deoarece nu dispui de dovezi.
Poate fractura la clavicula a fost posibila si datorita unui reglaj necorespunzator a centurii pe inaltime!

Mai bine te-ai asigura ca acel sofer de duba sa plateasca pentru faptele sale!!


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 4 Aug 2008, 15:14
Post #122


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




A dat cu capu de volan? Gandeste-te ca daca ar fi sarit airbagu ii muta fata din loc scuze expresia, dar asta e adevarul.


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafteilucian
post 4 Aug 2008, 18:46
Post #123


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 15 February 08




Nu stiu ce e asa greu de inteles! Stiu ca va deranjeaza ca spun lucrurilor pe nume, insa fiti destepti si priviti adevarul.
V-ati gandit ca exista posibilitatea sa vi se intample voua ceea ce mi s-a intamplat mie?
V-ati gandit ca s-ar putea ca unii dintre voi s-o mierleasca tocmai din cauza inacti
varii airbag-urilor?
Lasati fazele astea de 2 lei cum ca sotia a scapat usor pana la urma, ca n-are cine stie ce, sau ca daca se deschideau airbag-urile era mai bine sau mai rau. Pana acum n-am auzit pe nimeni spunand ca s-a murit din cauza deschiderii airbag-urilor, insa despre moarte din cauza ca nu s-au deschis chiar am auzit.

UN LUCRU E CERT: SOTIA TRAIESTE DATORITA LUI DUMNEZEU, NICIDECUM DATORITA RENAULT-ULUI!

Unii dintre voi au atitudine tipica de romani: "LASA CA MERGE SI ASA!"
Ei bine, lucrurile nu stau chiar asa. AM PLATIT DEGEABA PENTRU UN SERVICIU PE CARE NU L-AM PRIMIT!
Vi se pare normal acest lucru? Am vorbit deja pentru o expertiza a masinii. Problema e ca la sfarsitul lunii avem nunta si toate socotelile mi se dau peste cap.

PS. Imi iubesc sotia foarte mult si ma preocupa sanatatea ei mai mult decat sa povestesc pe forum-uri ceea ce s-a intamplat. Dovada sta faptul ca dupa mai bine de o luna de la accident am avut resursele de a povesti. Sotia se simte bine si asta pentru ca a vrut Dumnezeu si ca am ajutat-o sa treaca peste intamplare.
INAINTE DE A MA JUDECA CINEVA IL SFATUIESC SA SE UITE IN PROPRIA CURTE INAINTE!
Exista "cartite securizate" pe acest forum, care vor face tot posibilul sa-mi inchida gura - NO CHANCE!


--------------------
Renault Clio 2006 Symbol 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ayden_CJ
post 4 Aug 2008, 18:50
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 28 February 07
From: Cluj




putin offtopic: apropo de Logan: am vazut (pacat ca n-am facut poze) un Logan cu botul facut praf, cred c-a luat un stalp sau ceva similar chiar pe axa / pe numar adica, nici un airbag nu era sarit... asa ca...
cu stima


--------------------
Renault Symbol - CJ-x5-DXM 2006 EX1,4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 4 Aug 2008, 19:24
Post #125


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




Eu am auzit de oameni care au murit din cauza airbagului. Airbagul ala nu este pufos iti sparge nasu urat de tot. Nu caut scuze RENAULT-ului pentru ca nu imi da nimeni nici un premiu sau vreo medalie. Sincer pretentiile tale erau mult prea mari pentru o masina cu 3 stele siguranta la varianta bicorp (daca nu ma insel), cine stie cate are varianta symbol.


Din cate am vazut habitaclul era destul de intact si tu singur ai zis ca nu a fost nevoie de descarcerare. Pai pentru asta ar trebui sa multumesti Renaultului pentru ca au fost atatia oameni care au murit din cauza ca erau blocati in masini si oameni se uitau la ei si asteptau descarcerarea. GANDESTE-TE LA CE AM SPUS.


P.S. daca tot l-ai adus pe Dumnezeu in discutie, ar trebui sa ne spui de ce a lasat
asa ceva sa se intample? Adormise pentru cateva clipe si dupa aia a revenit?

P.P.S http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk=69a...AC-73FBE6658B7A

64.jpg

uita-te cum s-a deformat la 64 de km/h... la 45 km/h + 70 km/h(??) = 115 km/h ( s-a deformat admirabil pentru forta exercitata )

This post has been edited by blak2oo8: 4 Aug 2008, 19:32


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 4 Aug 2008, 20:41
Post #126


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(mafteilucian @ 4 Aug 2008, 18:46)
PS. Imi iubesc sotia foarte mult si ma preocupa sanatatea ei mai mult decat sa povestesc pe forum-uri ceea ce s-a intamplat. Dovada sta faptul ca dupa mai bine de o luna de la accident am avut resursele de a povesti.

INAINTE DE A MA JUDECA CINEVA IL SFATUIESC SA SE UITE IN PROPRIA CURTE INAINTE!

Exista "cartite securizate" pe acest forum, care vor face tot posibilul sa-mi inchida gura - NO CHANCE!
*



Povestea asta am mai auzit-o astazi pe cateva forumuri...se pare ca ti-ai alocat ceva timp.

Uite, citesc a doua afirmatie si te intreb: la ce sa ma uit in propria curte??

Ultima afirmatie e gratuita si pana acum cel putin neadevarata!!

Si in locul forumului reno iti recomand comunitatea Trinitas, poate reuseste sa te ajute, spiritual vorbind.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafteilucian
post 4 Aug 2008, 20:55
Post #127


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 15 February 08




Nu stiu unde ai vazut tu afirmatia mea potrivit careia nu a fost nevoie de descarcerare!
Am zis doar atat: masina arata asa fara a fi deteriorata de echipele de la descarcerare, pt ca sotia a fost scoasa inainte sa ajunga descarcerarea acolo.
Cat despre Dumnezeu, iti sugerez sa-L intrebi tu ce a facut in momentul accidentului.
Si fie vorba intre noi, mai bine ascult radio Trinitas, decat ca tine zgomote de manele.


<span class='edit'>4 Aug 2008, 21:00:</span>
[quote=blak2oo8,4 Aug 2008, 19:24]
Eu am auzit de oameni care au murit din cauza airbagului. Airbagul ala nu este pufos iti sparge nasu urat de tot. Nu caut scuze RENAULT-ului pentru ca nu imi da nimeni nici un premiu sau vreo medalie. Sincer pretentiile tale erau mult prea mari pentru o masina cu 3 stele siguranta la varianta bicorp (daca nu ma insel), cine stie cate are varianta symbol.

Nu ma mira ca tu auzi multe!
Pretentiile mele au fost fix in limita a ceea ce am platit. Am platit airbag-uri care nu s-au deschis.


--------------------
Renault Clio 2006 Symbol 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 4 Aug 2008, 21:04
Post #128


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




.............
Deci, airbag-urile nu s-au declansat deoarece nu a existat deceleratia necesara pentru a le declansa! smile.gif


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 4 Aug 2008, 21:08
Post #129


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




daca era nevoie de descarcerare iti zic eu ca nu se baga nimeni sau era traumatizata catre deces de durere.

cum ziceam... nu a fost nevoie de descarcerare.

poate te uiti peste filmuletul acela totusi la 64 de km/h cum manechinul ia in brate airbagul ala... inchipuieti la o viteza ( probabila ) de 115 km/h ce ar fi insemnat un airbag declansat, poti sa intelegi sau nu?


"Activated air bags can inflict severe eye injuries, including blindness, even in minor car accidents, a small-scale study shows. The research report, published in the Journal of Ophthalmic Surgery and Lasers, describes the spectrum of air-bag-related eye injuries seen during a two-year period by an ophthalmology trauma team at UCLA. The damage ranged in severity from bruises in the eye socket to a critically ruptured eyeball, resulting in blindness. "

http://www.yourlawyer.com/topics/overview/airbag_injuries


Pentru mai multe google death airbag = love

This post has been edited by blak2oo8: 4 Aug 2008, 21:12


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafteilucian
post 4 Aug 2008, 21:10
Post #130


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 15 February 08




Multumesc pentru informatie!


--------------------
Renault Clio 2006 Symbol 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 4 Aug 2008, 21:14
Post #131


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Airbag-ul se deschide si la 115 km/h si la 10 km/h, nu despre viteza e vorba ci despre dinamica accidentului!
Masina nu a fost lovita frontal, ci stearsa in partea laterala fata (zona aripei) si apoi lovita in lateral...chiar el a afirmat la un moment dat ca sotia sa a apucat sa traga dreapta de volan.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafteilucian
post 4 Aug 2008, 21:16
Post #132


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 15 February 08




Nu cred ca m-am facut inteles!
O las balta!
Priviti inca o data fotografiile si veti vedea ca ford-ul a lovit in plin farul - capota - stalpul si tot ce a intalnit pe directia asta.
Haideti sa o lasam balta si sa acceptam realitatea: MASINA SLABA, CU SISTEME DE SIGURANTA INEFICIENTE!

Si ca sa incheiem subiectul, pentru ca deja imi rapeste mult din timpul meu, am comandat saptamana trecuta o masina adevarata:

SKODA OCTAVIA II -1,9 TDI_105 CP_TREND

This post has been edited by mafteilucian: 4 Aug 2008, 21:24


--------------------
Renault Clio 2006 Symbol 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 4 Aug 2008, 21:17
Post #133


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




eu incearcam sa ii explic ca in aceasta situatie airbagul nu ar fi ajutat cu absolut nimic, probabil ca facea mai mult rau. Asta e oful lui... nu ca sotia lui a putut fi scoasa fara descarcerare si paramedici cu nu stiu cate sedative... NU.. oful lui este ca spanacul ala cu aer nu s-a declansat. Poate ar fi mers niste arsuri pe maini si fata ca sa fie pachetul complet ( datorita declansarii airbagului)


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 4 Aug 2008, 21:22
Post #134


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Eu am inteles ca vrei sa te judeci cu Renault pentru ca cele 2 airbag-uri pe care le-ai platit nu s-au declansat in aceasta situatie. Si o groaza de acuze si caracterizari subiective la adresa Renaultului si a modelului clio.

Sa ne tii la curent cu desfasurarea procesului! Iti dai seama ca eu unul sunt foarte curios.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafteilucian
post 4 Aug 2008, 21:29
Post #135


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 15 February 08




blak2oo8 - ti-ai pus intrebarea daca ma deranjeaza sa continui asa in ritmul asta?


--------------------
Renault Clio 2006 Symbol 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ayden_CJ
post 4 Aug 2008, 21:32
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 28 February 07
From: Cluj




pentru ca ne referim in acest topic la Symbol in general si nu la un accident specific (imi pare rau ca acesta s-a petrecut!! si nu doresc nimanui)
poate adresa de mai jos a mai fost pusa pe acest topic, scuze pt eventuala repetare
http://www.autoreview.ru/new_site/year2002...rush_test/1.htm si traducerea automata (cu deficientele de rigoare) de pe google... poate ajuta la intelegere mai buna
http://translate.google.com/translate?u=ht...TF8&sl=ru&tl=ro

si asta http://www.euroncap.com/tests/renault_clio_2000/64.aspx pentru Clio
cred totusi ca nu trebuie sa ajungem sa testam rezistenta la impact si o conduita preventiva e mai sanatoasa (desi pe soselele României cu atatia „refulati” si „vipeanu” e tare tare greu.
drum bun si fara probleme tuturor!

This post has been edited by Ayden_CJ: 4 Aug 2008, 21:50


--------------------
Renault Symbol - CJ-x5-DXM 2006 EX1,4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafteilucian
post 4 Aug 2008, 21:42
Post #137


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 15 February 08




Cu asta imi inchei discutia despre accident:

IMPACTUL A FOST FRONTAL!

Fordul a distrus tot ce a prins in cale de la farul stanga-fata si pana la portiera stanga-spate.

NICI VORBA DE IMPACT LATERAL!

Va doresc numai bine si sa nu aveti parte nici macar de vreo zgarietura!


--------------------
Renault Clio 2006 Symbol 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 4 Aug 2008, 21:43
Post #138


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




vezi ca masina aia adevarata e o alta clasa ( alt pret, mult mai ridicat ) si nici macar nu are 5 stele ( rusinica pentru pretul ala ). S-ar putea sa ii dai si pe cei de la skoda in judecata.


www.euroncap.com verifica singur inainte sa cumperi

This post has been edited by blak2oo8: 4 Aug 2008, 21:44


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafteilucian
post 4 Aug 2008, 21:46
Post #139


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 15 February 08




Ce ma bucur ca ti-ai dat seama!
Sincer, nu ma asteptam sa poti atat de mult! Chiar ma bucur...

Am vazut ca are 4 stele si am luat-o. Am mai vazut ca reviziile se fac din 15.000 in 15.000 de km si care nu depasesc in medie 7-7,5 mil.
Am mai vazut ca distributia se schimba la 90.000 si ca are garantie 2 ani fara limita de km.
Dar am mai descoperit un lucru: la revanzare sta foarte bine.
Si toate astea nu ma costa mai mult de 16.700 de euro cu tot cu TVA.

This post has been edited by mafteilucian: 4 Aug 2008, 21:51


--------------------
Renault Clio 2006 Symbol 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafteilucian
post 5 Aug 2008, 07:47
Post #140


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 15 February 08




Unde ati citit voi ca accidentul a fost pe DN1? Accidentul a fost in Tatarani la 5 km de Ploiesti, iar acolo exista doar 2 benzi, cate una pe fiecare sens.
Puteti sa va dati cu parerea cat vreti desteptilor, viteza de deplasare a fost de maxim 45 km/h, lucru care este scris si in procesul verbal al politiei.
N-aveti decat sa va pacaliti singuri, eu deja am tras concluzia: O MASINA SLABA CU DOTARI DE SIGURANTA INEFICIENTE!
E problema mea daca ar fi fost mai bine sau mai rau cu airbag-urile, insa ele trebuiau sa sara in cenzurat lor, pt ca au avut toate conditiile.
Incercati nu numai sa cititi (uneori pe sarite) ceea ce se scrie pe aici CI SA SI INTELEGETI.

Revin cu link-ul colegilor de la antena1, in care accidentul e relatat asa cum s-a intamplat.


This post has been edited by hellcat: 8 Aug 2008, 22:25


--------------------
Renault Clio 2006 Symbol 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 5 Aug 2008, 07:54
Post #141


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




renault exceleaza intr-un singur domeniu: "relatia cu clientul". adica is maestrii in a te scoate vinovat pe tine, cel care-a cumparat masina. indiferent de situatia aparuta: ca sare vopseaua, ca zdrangane ceva, ca se-nfunda injectoarele, ca se sparge luneta din senin..etc...etc. singurul vinovat esti tu, fraierul care-a dat banii p-un renault.
sa nu se-nteleaga ca generalizez. e adevarat ca mai exista si cateva renaulturi care functioneaza bine.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafteilucian
post 5 Aug 2008, 08:10
Post #142


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 15 February 08




cristib - sa nu ma intelegi gresit!

Cu masina nu am avut nicio problema semnificativa in 61.000 de km.
Discutia era despre rezistenta Symbol-ului la impact, iar eu am facut niste afirmatii in legatura cu asta, afirmatii pe care le-am sustinut cu fotografii.

E drept ca am avut cateva mici probleme cu masina: bielete directie stricate pe la 50.080 de km, cricul s-a rupt si el tot atunci, faseta de la torpedou s-a rupt de cand am cumparat masina, bieletele anti-ruliu s-au stricat pe la 30.000, claxonul functiona cand avea chef, la fel si proiectoarele, dar astea sunt probleme generate de starea drumurilor de la noi (ma rog-unele dintre probleme smile.gif )

<span class='edit'>5 Aug 2008, 08:16:</span>
Pentru ca tot suntem la capitolul rezistenta si eficienta sistemelor de protectie, am decis sa fac un material pe aceasta tema.
Va fi unul comparativ, cu masini din clasa mica, in care voi lasa cititorii sa traga concluziile la rezistenta acestor masini.
Materialul va fi facut public imediat ce va fi gata.

5 Aug 2008, 09:38:
Aici poate fi vizionat filmuletul pe site-ul antena1. Desi fac parte din alt trust media, trebuie sa recunosc ca ei au fost "mereu aproape". smile.gif

Titlu: ACCIDENTE IN LANT - 30.06.2008

http://www.antena1.ro/index.php?page=news&...currentPage=121

Astept scuze din partea celor care au sarit ca fiind cei mai destepti dintre muritori, dar care habar n-aveau ce si cum s-a intamplat, singura lor preocupare fiind datul cu gura.



This post has been edited by mafteilucian: 5 Aug 2008, 09:38


--------------------
Renault Clio 2006 Symbol 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 5 Aug 2008, 09:57
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.464
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Imi cer eu scuze, in numele lor ..., daca ei nu o fac.
Nu mai imi dau si eu aici cu parerea, daca trebuiau sau nu sa se deschida aibag-urile (din descrierea accidentului se pare ca trebuiau sa se deschida). Mi-e teama insa ca soferul vinovat de vatamare corporala va scapa basma curata - cazul va fi taraganat si in final musamalizat, mai mult sau mai putin. Cam asa se intampla de obicei...


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 5 Aug 2008, 10:12
Post #144


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Domnule mafteilucian ... incerc sa va inteleg nervozitatea si problema, dar sunteti rugat sa folositi un "limbaj" mai normal ... Va multumim,


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafteilucian
post 5 Aug 2008, 10:12
Post #145


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 15 February 08




NO CHACE! Daca soferul va scapa, va scapa DOAR PENTRU CA VREAU EU, nu pentru ca s-ar folosi de vreun tertip! De altfel, am ajuns la o intelegere cu patronul firmei pentru care lucra.
Una peste alta, sotia l-a iertat, desi ii este foarte greu sa lase un om care nu-si duce bine picioarele dupa el sa mai conduca masina.
Am ajuns la concluzia ca oricare din noi s-ar putea sa aiba macar o data in viata un moment de hazard, o neatentie din care sa rezulte o nenorocire. Una peste alta, nu am vrut sa profitam de necazul omului, dar nici noi sa nu platim pentru hazardul lui.
Soferul a mai avut un accident, in urma cu vreo 15 ani, in urma caruia i s-au sectionat cativa nervi de la picioare. Se vede dupa cum merge ca i-au fost afectate capacitatile motorii: in medicina se cheama "MERS COSIT".
Acum ma intreb daca am facut bine ca i-am dat unui om ca asta o sansa?

5 Aug 2008, 10:17:
O iau inaintea carcotasilor provocatori si IMI CER SCUZE FATA DE TOTI pentru limbaj si atitudine.


This post has been edited by mafteilucian: 5 Aug 2008, 10:17


--------------------
Renault Clio 2006 Symbol 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 5 Aug 2008, 10:21
Post #146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Tu si sotia ta stiti mai bine daca merita sau nu o sansa. Se poate ca tu sa ii fi dat o sansa si data viitoare sa fie mult mai rau.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 5 Aug 2008, 10:45
Post #147


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(mafteilucian @ 5 Aug 2008, 11:12)
Acum ma intreb daca am facut bine ca i-am dat unui om ca asta o sansa?

*




generalmente vorbind, daca s-a intamplat dintr-o neatentie, fatalitate etc. suntem datori cu totii la o sansa - s-o dam sau sa o primim

dar daca a fost un gest nesabuit, o nesimtire ... fara mila!

altfel, vad ca esti mai pornit pe Reno decat pe cei vinovati de producerea accidentului - sofer nu imprudent ci ticalos (poate, nu stiu eu - sotia ta stie mai bine), patron nesimtit care-si haituieste soferii si-i impinge la acte nesabuite etc.

concluzia mea: insanatosire grabnica si sa ne fereasca Dumnezeu de astfel de necazuri ...

putin suspect ca nu s-au deschis airbag-urile (ne bucuram ca sotia ta nu are leziuni majore si se pare ca deloc in zona pe care ar trebui sa o protejeaze airbag-ul!), cam la limita bunului simt (nedeschiderea lor) si te rugam sa ne comunici rezultatele rezultatele expertizei

This post has been edited by crisolro: 5 Aug 2008, 10:52


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 5 Aug 2008, 13:37
Post #148


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Toata lumea a spus ce a avut de spus...fiecare cu concluziile lui.

Daca mai aveti sa va spuneti ceva faceti-o in privat. Daca se va efectua o expertiza la cererea d-lui Maftei, eu sunt curios sa aflu rezultatul!


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dural100
post 7 Aug 2008, 08:35
Post #149


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 29 July 08




Discutia initiala era despre rezistenta Clio-ului.
Am si eu unul din 2003. Am derapat cu el pe gheata , am intrat intr-un sant, dupa ce am lovit un stilp de beton cu fata si un pom cu spatele, toate in acelasi accident.
N-m patit nimic iar cabina nu a avut nici o deformare.
In schimb, au fost multe de schimbat si in fata si in spate.
Nu-i o masina rea.
N-am avut nici o problema, nici cu politia, nici cu asigurarile nici cu service-ul, atit ca bara din spate nu mai e perfect aliniata cu caroseria.
Mi-au zis ca daca vreau o baga inapoi in service, sa refaca ceva sudura de pe-acolo, dar am lasat-o asa.


--------------------
Renault megane 2007/1.5dci privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 7 Aug 2008, 10:20
Post #150


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




nu stiu, poate gresesc sau poate stiu bine: deformarile majore, posibilitatea acestor deformari nu fac altceva decat sa preia toata forta si sa estompeze socul, forta ... un lucru bun zic eu

acu' inteleg ca toata lumea e plina de spume ca partea din fata (motorul!) e varza (dar cred ca poate sa fie varza murata) dupa un impact insa atata timp cat habitaclu nu e afectat sau nu e afectat "decisiv" atunci trebuie sa desfacem sampania

adicatelea, decat sa-mi intre in burta si sa-mi reteze picioarele un motor intreg, prefer sa se faca el ca o coala de hartie mototolita in pumn ... mai bine sa scape omul cu viata sa aiba cine sa merga la casco, rca etc.

asadar, masina o fi moale in fata, in spate etc. dar cred ca e un avataj in caz de impact serios ... evident, daca testea limitele gigi-duru-buzereci la bmw-ul lui impecabil de 15 ani si 500k la bord si intra in tine ( popa.gif ) nu te scapa nici mama perdelelor airbag etc



This post has been edited by crisolro: 7 Aug 2008, 10:27


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 17:44
Dacia