Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

74 Pages « < 68 69 70 71 72 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

O noua generatie Logan

P-A-C-O
post 17 Nov 2012, 19:39
Post #2071


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(Costi.88 @ 16 Nov 2012, 23:14)
Am vazut pe portiera unui Logan, pe sticker-ul care arata presiunile din anvelope sunt trecute (atentie!) 2 dimensiuni: 185 65 R15 si 205 55 R16. Nu ma asteptam la asta!

mare fâs, s-a mai omologat inca o dimensiune de anvelopa
avand in vedere ca circumferinta este aproximativ aceeasi, sist. ABS nu simte diferenta, ba chiar e mai bine pentru dist. de franare


intrebare intrebatoare: oare cu ce anvelope s-au facut omologarile de consum? laugh.gif



QUOTE(razvanamza @ 17 Nov 2012, 19:12)
Am inteles ca in modul ECO efectiv se scade puterea motorului, deci posibil ca cei 90 de asini sa devina 75 de magarusi in modul "eco".

ai fost informat gresit

QUOTE(razvanamza @ 17 Nov 2012, 19:12)
Am avut grija sa intreb daca Dacia va accepta sa montam rotile acestea si pe Loganurile vechi (pentru omologare), dar raspunsul pare a fi negativ.

radmasa.gif de cand hotareste o firma ce vreau eu sa-mi omologhez pe masina mea, cumparata cu banii mei?
omologarea in Romania se face doar la RAR; contra-cost desigur....

QUOTE(razvanamza @ 17 Nov 2012, 19:12)
trenul de rulare pare a fi tot acelasi de pe Logan, ba chiar citez dealer-ul: masina a fost reconstruita de la nivelul podelei in sus, deci nimic nou dedesubt.

coffee_spitsk.gif mah tu esti serios? radmasa.gif

This post has been edited by P-A-C-O: 17 Nov 2012, 19:54


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Robbyman
post 17 Nov 2012, 19:56
Post #2072


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 25 October 12




La momentul 0:50 din video se aude excl.gif chiar misto inchiderea portbagajului, "incepe sa semene a masina mai occidentala" si "ceva deosebit de restul ce-a fost". wub.gif
Si-n plus portbagajul de Logan se inchide cu o singura mana!
Daca-ti spun...!




--------------------
Nu ma amenda! Pentru toate greselile mele a platit deja Hristos.
Sunt un tip extrem de corect, atent si respectuos in trafic: in viata mea nu am platit vreo amenda! N-am vrut! :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanamza
post 17 Nov 2012, 20:01
Post #2073


Membru Numarator


Group: Members
Posts: 509
Joined: 25 November 07
From: Buzau




QUOTE(P-A-C-O @ 17 Nov 2012, 20:39)
mare fâs, s-a mai omologat inca o dimensiune de anvelopa
avand in vedere ca circumferinta este aproximativ aceeasi, sist. ABS nu simte diferenta, ba chiar e mai bine pentru dist. de franare
intrebare intrebatoare: oare cu ce anvelope s-au facut omologarile de consum?  laugh.gif
ai fost informat gresit
radmasa.gif de cand hotareste o firma ce vreau eu sa-mi omologhez pe masina mea, cumparata cu banii mei?
omologarea in Romania se face doar la RAR; contra-cost desigur....
coffee_spitsk.gif mah tu esti serios?  radmasa.gif
*



glumesti? ia du-te matale la RAR ca vrei alta dimensiune la roata. bagi 40 de mil. si faci tot felul de teste. in schimb, daca producatorul a omologat deja rotile alea, dai 1-2 mil. si le treci in carte. simplu si eficient.

toate raspunsurile vin de la Dealer Dacia, nu Gheorghe din piata........

cat despre trenul de rulare, da, pare la fel. difera etrierul.


--------------------
Dacia Oarecare Candva - Bz-00-xxx
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Robbyman
post 17 Nov 2012, 20:22
Post #2074


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 25 October 12




Generatia 3D la Oradea. Lansarea originala a motorului de 3 cilindri (in v, se pare), de turatie.
Cine mai vrea Eco Mode, ca-nteleg ca scad performantele?!



This post has been edited by R19/16v: 18 Nov 2012, 01:21


--------------------
Nu ma amenda! Pentru toate greselile mele a platit deja Hristos.
Sunt un tip extrem de corect, atent si respectuos in trafic: in viata mea nu am platit vreo amenda! N-am vrut! :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 17 Nov 2012, 20:33
Post #2075


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(razvanamza @ 17 Nov 2012, 20:12)
unde consumul instant arata peste 10%!!! 


Din cauza unor oameni ca tine a renuntat Dacia să mai pună consum instant pe Loganul vechi. Ce te făceai dacă vedeai și 27 la sută cum văd eu uneori la Megane?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 17 Nov 2012, 20:55
Post #2076


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




hai bre ca astia sunt deja povesti nemuritoare, sa fim seriosi.... s-a renuntat la consum instantaneu pentru planul eco2 a lu' Renault, s-a taiat de unde s-a putut sa-si faca targetul impus


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Nov 2012, 20:56
Post #2077


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(vijelie @ 13 Nov 2012, 22:20)
Marangoni 4 x 310 lei/buc = 1240 lei.
Montaj inclus.
*




QUOTE(Markos @ 13 Nov 2012, 22:23)
Am specificat clar - "decent".
*



Eu zic ca daca nu ai habar, sa nu te pronunti. Cauta cum ies in teste Marangoni de iarna, inainte sa-ti dai cu parerea.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 17 Nov 2012, 21:49
Post #2078


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(CGDBZ @ 17 Nov 2012, 15:01)
Intradevar, aiurea de tot deschiderea portbagajului. Eu am pus mana pe usa aia cand am vazut ce viteza ia, nu de alta dar mi-a fost teama ca se opreste drept in luneta.
*


QUOTE(kossak @ 17 Nov 2012, 15:20)
Mie mi s-a parut ca la Sandero se deschide destul de greu hayonul. Adica trebuie sa tragi destul de zdravan de el.
*


Sper că realizați că nu vor fi două haioane care să se deschidă la fel, da?


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kikked
post 17 Nov 2012, 21:49
Post #2079


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 21 February 06




QUOTE(ssilviu @ 17 Nov 2012, 20:33)
Din cauza unor oameni ca tine a renuntat Dacia să mai pună consum instant pe Loganul vechi. Ce te făceai dacă vedeai și 27 la sută cum văd eu uneori la Megane?
*


Ce se facea daca vedea ca la vreun BMW cand sare consumul instant spre 40?


--------------------
. . .
Opel Vectra 1.8 - 140cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Miria
post 17 Nov 2012, 21:59
Post #2080


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 1 September 08




Un mare fas.Nu inteleg de ce toata lumea se uda ca au scos astia Loganul 2.Mie nu mi se pare altceva decat Logan 1 restilizat cu un motor mai mic dar cu turbo si cu touch screen. Piata este deja suprasaturata de Logan,chiar si eu am unul in familie.Eu nu cred ca ar fi cineva nebun sa isi vanda Loganul phase 1 sau 2 sa isi cumpere noul Logan.Cum marea majoritate au trecut de la 1310 la Logan, rable nu prea mai sunt, atunci cine il va cumpara?

This post has been edited by Miria: 17 Nov 2012, 21:59


--------------------
Renault /Range Rover xxx 2006/2011
http://medicaldiecast.weebly.com/index.html
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungubogdan
post 17 Nov 2012, 22:28
Post #2081


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 22 July 08




QUOTE(Miria @ 17 Nov 2012, 21:59)
...... rable nu prea mai sunt, atunci cine il va cumpara?
*



eu. ma gandesc foarte serios sa vand porcaria asta de laguna luata second-hand care ma omoara la intretinere (nici nu mai tin minte de cate ori am fost in service - bag cel putin 1000 euro anual numai in reparatii) si sa-mi iau un logan sau un stepway.


--------------------
seat leon 5F ST 1.2TSI DSG7 2014 - B59GAE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 17 Nov 2012, 22:46
Post #2082


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(Markos @ 17 Nov 2012, 21:49)
Sper că realizați că nu vor fi două haioane care să se deschidă la fel, da?
*


Păi nici nu au cum, pentru că în cele două citate la care faci referire, unul deschisese portbagajul la Logan (cel căruia îi era frică să nu lovească luneta), iar celălalt "trăgea" să deschidă portbagajul la Sandero !

Fii mai atent la detalii ! smile.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir Andrew
post 17 Nov 2012, 22:57
Post #2083


Membru autentic


Group: Members
Posts: 534
Joined: 11 December 07
From: Galati




QUOTE(razvanamza @ 17 Nov 2012, 19:12)
Daca 1.6mpi trage chiar si din 1500 rpm cu tr. 3, asta micu' trage sa moara. abia de pe la 2500 rpm simti ca ai motor sub capota, si abia la 4000 simti ca misca. Cuplul ala fantastic nu se prea vede.

*



Ce cuplu fantastic???????? 135 Nm cuplu fantastic? LOL radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan 2011/Prestige/1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 17 Nov 2012, 23:09
Post #2084


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(Ampt @ 17 Nov 2012, 22:46)
Fii mai atent la detalii ! smile.gif
*


M-au confuzionat cu 3 modele lansate simultan, n-a mai văzut Europa așa ceva.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 17 Nov 2012, 23:11
Post #2085


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




intrebare.. Continua portile deschise si maine? Pana la ce ora oare gasesc deschis la caremil?


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 17 Nov 2012, 23:12
Post #2086


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




QUOTE(razvanamza @ 17 Nov 2012, 20:01)
glumesti? ia du-te matale la RAR ca vrei alta dimensiune la roata. bagi 40 de mil. si faci tot felul de teste. in schimb, daca producatorul a omologat deja rotile alea, dai 1-2 mil. si le treci in carte. simplu si eficient.

toate raspunsurile vin de la Dealer Dacia, nu Gheorghe din piata........

cat despre trenul de rulare, da, pare la fel. difera etrierul.
*



daca in cartea tehnica a masinii sunt trecute anumite dimensiuni de anvelope tu ai voie sa le utilizezi indiferent daca sunt trecute sau nu in carte (talonul masinii). RAR-ul decide omologarea in functie de ce zice producatorul

QUOTE(Miria @ 17 Nov 2012, 21:59)
Un mare fas.Nu inteleg de ce toata lumea se uda ca au scos astia Loganul 2.Mie nu mi se pare altceva decat Logan 1 restilizat cu un motor mai mic dar cu turbo si cu touch screen. Piata este deja suprasaturata de Logan,chiar si eu am unul in familie.Eu nu cred ca ar fi cineva nebun sa isi vanda Loganul phase 1 sau 2 sa isi cumpere noul Logan.Cum marea majoritate au trecut de la 1310 la Logan, rable nu prea mai sunt, atunci cine il va cumpara?
*



stai tu linistit ca se va vinde si inca bine, doar ca Romania nu mai este de mult principala piata pentru produsele Dacia


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 17 Nov 2012, 23:25
Post #2087


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(aphophis @ 17 Nov 2012, 23:11)
intrebare.. Continua portile deschise si maine?
*


Da, e 14-18 noiembrie.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibitu
post 18 Nov 2012, 01:14
Post #2088


slab


Group: Members
Posts: 384
Joined: 13 July 05
From: bucuresti




QUOTE(ssilviu @ 17 Nov 2012, 20:33)
Din cauza unor oameni ca tine a renuntat Dacia să mai pună consum instant pe Loganul vechi. Ce te făceai dacă vedeai și 27 la sută cum văd eu uneori la Megane?
*



eu la micra am la relanti 30% consum.... radmasa.gif in schimb n-am viteza medie...

Dacia a evoluat mult....fata de ce era. Fata de concurenta tot pretul e singurul atu. Mie mi-e teama si ca va scadea fiabilitatea


--------------------
Nissan MICra 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vic24
post 18 Nov 2012, 07:19
Post #2089


Membru autentic


Group: Members
Posts: 509
Joined: 14 April 08




mai voi ma stresati rau de tot. musai tre sa ajung la un drivetest. pai din fisa tehnica, 0.9 asta pare mult mai ok fata de 1.4 meu. adica puterea e ceva mai mare, iar cuplul este clar mai mare si disponibil mai jos.... adica nu ma astept la ceva foarte vioi, dar macar clar peste 1.4. si vad din ce in ce mai multi care spun ca nu se apropie de 1.6, pe care din datele tehnice ar trebui sa il surclaseze......


--------------------
Dacia Sandero 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir Andrew
post 18 Nov 2012, 09:20
Post #2090


Membru autentic


Group: Members
Posts: 534
Joined: 11 December 07
From: Galati




Te referi la 1,6 8v, ca pe cel de 16v nicio sansa, nici la cai nici la cuplu.
Eu ma bucur pe de o parte ca Dacia nu a mai bagat pe Logan 1,6 16v. O sa am o valoare mai maricica la revanzare, decat as fi avut normal. Conditia sa o vand pana baga motorul de 1,2 tce 115 cp biggrin.gif. Sau in stilul Renault 110 cp, sa nu se apropie de masinile lor ca putere.

This post has been edited by Sir Andrew: 18 Nov 2012, 09:22


--------------------
Dacia Logan 2011/Prestige/1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibitu
post 18 Nov 2012, 10:56
Post #2091


slab


Group: Members
Posts: 384
Joined: 13 July 05
From: bucuresti




deobicei masinile scad la 2nd cand apare noul model si e logic.

dar o sa fie bataie pe 1.6-le tau, licitatie o sa faci nu alta laugh.gif


--------------------
Nissan MICra 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ajaccio83
post 18 Nov 2012, 11:03
Post #2092


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 9 November 09




Am tot cautat pe net ceva filmari cu 0.9 tce si am gasit un demaraj facut cu un Clio :
&feature=related

Din ce vad pare destul de fasnet.Mai mult ca sigur ca masina de drive test nu era inca rodata....deci demarajul este mai mult decat ok.



--------------------
clio II CLIO 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 18 Nov 2012, 11:07
Post #2093


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




Am uitat din povestea prea lunga sa mai precizez un aspect prost gandit de dacia cu hayonul la sandero.

Cand vrei sa inchizi portbagajul bagi mana in acea nisa in capacul de plastic din interior si tragi in jos pana undeva la nivelul fetei (ca asa permite fizic unghiul de apucare si parghia astfel creata)
Daca vrei sa il inchizi de tot nu poti doar dintr-o miscare (fie ea si mai fortoasa). A atat de tare acel pistonaj la jumatea cursei casi si atunci cand ieimaa din interior si o plasezi pe portbagaj trebuia sa depui din nou forta sa il apesi.

Tipul de haion la sandero este unul dintre celemai simple vorbind ca necesar ingineresc si constructiv. Comparativ cu hayonul de la c4 coupe, care are alte forme ciudate, si dificile. Si totusi la mine, daca vreau, pot sa il inchid din prima si fara sa trantesc. Daca aplicam forta pe care am folosit-o la sandero doar sa il smucesc la jumate la mine la c4 as tranti acel hayon inchis de cred ca mi-ar cadea gemuletul.

As vrea ca multi posesori de logan si sandero 1 sa se duca si sa compare cu ce au iei. Ca Aspect normal ca e alt design, dar totusi diferenta de pret e justificata in ceea ce primest inapoi??


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 18 Nov 2012, 11:39
Post #2094


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




E haionul nașpa. S-a notat. Concluzia: Nu cumpărați Sandero. Are haoinul nașpa. Altceva?

This post has been edited by ssilviu: 18 Nov 2012, 11:40


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 18 Nov 2012, 12:43
Post #2095


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 895
Joined: 18 April 10




Intre Sandero si C4 sunt vreo 3-4000 euro diferenta si in plus C4 tau e mai putin nou si e rodat.


--------------------
Renault Megane sedan/ Kadjar Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steel Tormentor
post 18 Nov 2012, 12:51
Post #2096


Membru autentic


Group: Members
Posts: 954
Joined: 30 March 07
From: Constanta




Am facut un mic drive test pe un Laureate 0,9 TCe, cu MediaNav, tempomat, geamuri electrice spate, jante aliaj....cred, versiune de 10850 euro. Deci comparatia ar trebui s-o facem cu un Prestige 1,6 care costa 10 000. Plusurile versiunii noi cred ca sunt evidente: pozitia la volan mult imbunatatita, pozitia volanului reglabila, sistemul media cu navigatie (care este foarte intuitiv si usor de folosit) cu comenzi la volan, tempomatul, bancheta spate rabatabila, sistemul isofix, plafoniera cu 3 pozitii, insonorizare teoretic mai buna (nu pot trage o concluzie dupa doar cativa km), ESP, mod eco, motorizare economica si pot spune ca si decenta (nu ca 1,6 16, dar nu vreau sa compar mere cu pere) si desigur ca ar mai fi si altele. Nu ma pricep la alte detalii tehnice. Bineinteles ca reperele din plastic ieftin sunt nelipsite. Per total, mia de euro in plus pare justificata.


--------------------
Dacia Logan 2007 Preference 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 18 Nov 2012, 13:26
Post #2097


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




nu, n-am resimtit niciodata probleme la utilizarea haionului.
si diferenta de pret la un piston de doamne ajuta nu e de 3000 de euro

si repet, un c4 de nou se vindea acum 5 ani cu dotari asemanatoare cu sandero acum, tot nou.
totusi ar trebui sa vedem o evolutie pt modelele noi lansate, chiar daca sunt pe un segmet inferior, au 8 ani in fata (fata de cand s-a lansat primul c4)

dar sa nu compar mere cu pere, oare la megane 2 hatch la fel de dificil o fi de umblat cu haionul?!

desi inginerul de la dacia sau cine a conceput treaba aia poate n-a cunoscut in viata lui o singura persoana care s-a ocupat de megane 2 sau 3 si deci know-how transmisibil in cadrul grupului este zero.

voi care lucrati la dacia, se fac astfel de intalniri pt a destepta pe inginerii de aici facandu-le cursuri de specialitate cu cei de la reno, poate si de la reno sport (nissan & stuff), nu de alte dar poate invata lucruri noi din experienta altora.

si cand vorbesc de cursuri numa refer la o ora cu ceva palavrageala ci direct in atelier cu piese componente ale unor generatii vechi si solutiile aplicate acolo si rezultate obtinute.
la economisti e simplu ca lucrezi cu cifre si rezultate teoretice nu tre sa stii partea fizica, dar la inginerie, zau fara sa analizezi rentabilitatea unui concept folosit prin practica, degeaba o faci in excel sau alte tabele intocmite cine stie cum

noile dacia sufera de copilarie, si nu justifica preturi de peste 10k euro pt varf de gama, in romania. pt un vestic sau altii cu salarii normale, ce mi-e 9k ce mi-e 11k


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 18 Nov 2012, 13:35
Post #2098


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 895
Joined: 18 April 10




Am vizitat si eu noile modele Dacia. Parerea mea e ca au facut un pas destul de mare la calitate si finisaje. Pretul e in continuare prea mare pentru cei ce au folosit SH si vor folosi in continuare cat si pentru carcotasi. Ca si dotari si pret nu se poate compara cu Sk. Rapid, acesta fiind o alternativa la fostele Octavia Tour 1 si 2. Pe piata noastra Ch. Aveo 12155e mai slab dotata, Fiat Linea 12856e, Peugeot 301 11958e, ultimile doua cu dotari cat de cat echivalente cu Laureate full - lipsa in principal a navigatiei si cruise-control-ului, i-ar face concurenta. Inca un atuu in fata lor este finantarea prin credit prin BRD, valabil si pentru Renault si Nissan. Astept break-ul.


--------------------
Renault Megane sedan/ Kadjar Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 18 Nov 2012, 13:36
Post #2099


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(T.rac3Er @ 18 Nov 2012, 11:07)
Am uitat din povestea prea lunga sa mai precizez un aspect prost gandit de dacia cu hayonul la sandero.

Cand vrei sa inchizi portbagajul bagi mana in acea nisa in capacul de plastic din interior si tragi in jos pana undeva la nivelul fetei (ca asa permite fizic unghiul de apucare si parghia astfel creata)
Daca vrei sa il inchizi de tot nu poti doar dintr-o miscare (fie ea si mai fortoasa). A atat de tare acel pistonaj la jumatea cursei casi si atunci cand ieimaa din interior si o plasezi pe portbagaj trebuia sa depui din nou forta sa il apesi.

au vrut sa-l faca ca la B-max da' nu aveau loc sa faca scobitura in partea de jos... si stai linistit ca dupa rodajul telescoapelor de la hayon sau la temp. negative, o sa fie totul OK laugh.gif

QUOTE(T.rac3Er @ 18 Nov 2012, 13:26)
cand vorbesc de cursuri numa refer la o ora cu ceva palavrageala ci direct in atelier cu piese componente ale unor generatii vechi si solutiile aplicate acolo si rezultate obtinute.
la economisti e simplu ca lucrezi cu cifre si rezultate teoretice nu tre sa stii partea fizica, dar la inginerie, zau fara sa analizezi rentabilitatea unui concept folosit prin practica, degeaba o faci in excel sau alte tabele intocmite cine stie cum

cica exista departament specializat care se ocupa cu asa ceva, si nu numai la Renault


si in engleza:


This post has been edited by P-A-C-O: 18 Nov 2012, 13:46


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 18 Nov 2012, 13:57
Post #2100


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Oamenii de pe aici cred că Dacia are 3 ingineri pentru dezvoltare și toți isi iau majoritatea ideilor de pe forum și tu vii cu filmulețe din astea? icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74 Pages « < 68 69 70 71 72 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2025 - 04:36
Dacia