O noua generatie Logan
![]() ![]() ![]() |
O noua generatie Logan
P-A-C-O |
![]()
Post
#2071
|
||
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|||
Robbyman |
![]()
Post
#2072
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 25 October 12 ![]() |
La momentul 0:50 din video se aude
![]() ![]() Si-n plus portbagajul de Logan se inchide cu o singura mana! Daca-ti spun...! |
--------------------
Nu ma amenda!
Pentru toate greselile mele a platit deja
Hristos. Sunt un tip extrem de corect, atent si respectuos in trafic: in viata mea nu am platit vreo amenda! N-am vrut! :D
|
|
razvanamza |
![]()
Post
#2073
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
QUOTE(P-A-C-O @ 17 Nov 2012, 20:39) mare fâs, s-a mai omologat inca o dimensiune de anvelopa avand in vedere ca circumferinta este aproximativ aceeasi, sist. ABS nu simte diferenta, ba chiar e mai bine pentru dist. de franare intrebare intrebatoare: oare cu ce anvelope s-au facut omologarile de consum? ![]() ai fost informat gresit ![]() omologarea in Romania se face doar la RAR; contra-cost desigur.... ![]() ![]() glumesti? ia du-te matale la RAR ca vrei alta dimensiune la roata. bagi 40 de mil. si faci tot felul de teste. in schimb, daca producatorul a omologat deja rotile alea, dai 1-2 mil. si le treci in carte. simplu si eficient. toate raspunsurile vin de la Dealer Dacia, nu Gheorghe din piata........ cat despre trenul de rulare, da, pare la fel. difera etrierul. |
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
Robbyman |
![]()
Post
#2074
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 25 October 12 ![]() |
Generatia 3D la Oradea. Lansarea originala a motorului de 3 cilindri (in v, se pare), de turatie.
Cine mai vrea Eco Mode, ca-nteleg ca scad performantele?! This post has been edited by R19/16v: 18 Nov 2012, 01:21 |
--------------------
Nu ma amenda!
Pentru toate greselile mele a platit deja
Hristos. Sunt un tip extrem de corect, atent si respectuos in trafic: in viata mea nu am platit vreo amenda! N-am vrut! :D
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#2075
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(razvanamza @ 17 Nov 2012, 20:12) unde consumul instant arata peste 10%!!! Din cauza unor oameni ca tine a renuntat Dacia să mai pună consum instant pe Loganul vechi. Ce te făceai dacă vedeai și 27 la sută cum văd eu uneori la Megane? |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#2076
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
hai bre ca astia sunt deja povesti nemuritoare, sa fim seriosi.... s-a renuntat la consum instantaneu pentru planul eco2 a lu' Renault, s-a taiat de unde s-a putut sa-si faca targetul impus
|
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
argon |
![]()
Post
#2077
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Markos |
![]()
Post
#2078
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
QUOTE(CGDBZ @ 17 Nov 2012, 15:01) Intradevar, aiurea de tot deschiderea portbagajului. Eu am pus mana pe usa aia cand am vazut ce viteza ia, nu de alta dar mi-a fost teama ca se opreste drept in luneta. QUOTE(kossak @ 17 Nov 2012, 15:20) Mie mi s-a parut ca la Sandero se deschide destul de greu hayonul. Adica trebuie sa tragi destul de zdravan de el. Sper că realizați că nu vor fi două haioane care să se deschidă la fel, da? |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
kikked |
![]()
Post
#2079
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 06 ![]() |
|
--------------------
.
.
. Opel Vectra 1.8 - 140cai
|
|
Miria |
![]()
Post
#2080
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 1 September 08 ![]() |
Un mare fas.Nu inteleg de ce toata lumea se uda ca au scos astia Loganul 2.Mie nu mi se pare altceva decat Logan 1 restilizat cu un motor mai mic dar cu turbo si cu touch screen. Piata este deja suprasaturata de Logan,chiar si eu am unul in familie.Eu nu cred ca ar fi cineva nebun sa isi vanda Loganul phase 1 sau 2 sa isi cumpere noul Logan.Cum marea majoritate au trecut de la 1310 la Logan, rable nu prea mai sunt, atunci cine il va cumpara?
This post has been edited by Miria: 17 Nov 2012, 21:59 |
--------------------
Renault /Range Rover
xxx
2006/2011 http://medicaldiecast.weebly.com/index.html
|
|
lungubogdan |
![]()
Post
#2081
|
Membru incepator Group: Members Posts: 98 Joined: 22 July 08 ![]() |
QUOTE(Miria @ 17 Nov 2012, 21:59) eu. ma gandesc foarte serios sa vand porcaria asta de laguna luata second-hand care ma omoara la intretinere (nici nu mai tin minte de cate ori am fost in service - bag cel putin 1000 euro anual numai in reparatii) si sa-mi iau un logan sau un stepway. |
--------------------
seat
leon 5F ST 1.2TSI DSG7
2014
- B59GAE
|
|
Ampt |
![]()
Post
#2082
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
QUOTE(Markos @ 17 Nov 2012, 21:49) Păi nici nu au cum, pentru că în cele două citate la care faci referire, unul deschisese portbagajul la Logan (cel căruia îi era frică să nu lovească luneta), iar celălalt "trăgea" să deschidă portbagajul la Sandero ! Fii mai atent la detalii ! ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
Sir Andrew |
![]()
Post
#2083
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 534 Joined: 11 December 07 From: Galati ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2011/Prestige/1,6 16v
|
|
Markos |
![]()
Post
#2084
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
aphophis |
![]()
Post
#2085
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
intrebare.. Continua portile deschise si maine? Pana la ce ora oare gasesc deschis la caremil?
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
slider2 |
![]()
Post
#2086
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(razvanamza @ 17 Nov 2012, 20:01) glumesti? ia du-te matale la RAR ca vrei alta dimensiune la roata. bagi 40 de mil. si faci tot felul de teste. in schimb, daca producatorul a omologat deja rotile alea, dai 1-2 mil. si le treci in carte. simplu si eficient. toate raspunsurile vin de la Dealer Dacia, nu Gheorghe din piata........ cat despre trenul de rulare, da, pare la fel. difera etrierul. daca in cartea tehnica a masinii sunt trecute anumite dimensiuni de anvelope tu ai voie sa le utilizezi indiferent daca sunt trecute sau nu in carte (talonul masinii). RAR-ul decide omologarea in functie de ce zice producatorul QUOTE(Miria @ 17 Nov 2012, 21:59) Un mare fas.Nu inteleg de ce toata lumea se uda ca au scos astia Loganul 2.Mie nu mi se pare altceva decat Logan 1 restilizat cu un motor mai mic dar cu turbo si cu touch screen. Piata este deja suprasaturata de Logan,chiar si eu am unul in familie.Eu nu cred ca ar fi cineva nebun sa isi vanda Loganul phase 1 sau 2 sa isi cumpere noul Logan.Cum marea majoritate au trecut de la 1310 la Logan, rable nu prea mai sunt, atunci cine il va cumpara? stai tu linistit ca se va vinde si inca bine, doar ca Romania nu mai este de mult principala piata pentru produsele Dacia |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Markos |
![]()
Post
#2087
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
tibitu |
![]()
Post
#2088
|
![]() slab Group: Members Posts: 384 Joined: 13 July 05 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 17 Nov 2012, 20:33) Din cauza unor oameni ca tine a renuntat Dacia să mai pună consum instant pe Loganul vechi. Ce te făceai dacă vedeai și 27 la sută cum văd eu uneori la Megane? eu la micra am la relanti 30% consum.... ![]() Dacia a evoluat mult....fata de ce era. Fata de concurenta tot pretul e singurul atu. Mie mi-e teama si ca va scadea fiabilitatea |
--------------------
Nissan
MICra
2011
|
|
vic24 |
![]()
Post
#2089
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
mai voi ma stresati rau de tot. musai tre sa ajung la un drivetest. pai din fisa tehnica, 0.9 asta pare mult mai ok fata de 1.4 meu. adica puterea e ceva mai mare, iar cuplul este clar mai mare si disponibil mai jos.... adica nu ma astept la ceva foarte vioi, dar macar clar peste 1.4. si vad din ce in ce mai multi care spun ca nu se apropie de 1.6, pe care din datele tehnice ar trebui sa il surclaseze......
|
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
Sir Andrew |
![]()
Post
#2090
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 534 Joined: 11 December 07 From: Galati ![]() |
Te referi la 1,6 8v, ca pe cel de 16v nicio sansa, nici la cai nici la cuplu.
Eu ma bucur pe de o parte ca Dacia nu a mai bagat pe Logan 1,6 16v. O sa am o valoare mai maricica la revanzare, decat as fi avut normal. Conditia sa o vand pana baga motorul de 1,2 tce 115 cp ![]() This post has been edited by Sir Andrew: 18 Nov 2012, 09:22 |
--------------------
Dacia
Logan
2011/Prestige/1,6 16v
|
|
tibitu |
![]()
Post
#2091
|
![]() slab Group: Members Posts: 384 Joined: 13 July 05 From: bucuresti ![]() |
deobicei masinile scad la 2nd cand apare noul model si e logic.
dar o sa fie bataie pe 1.6-le tau, licitatie o sa faci nu alta ![]() |
--------------------
Nissan
MICra
2011
|
|
ajaccio83 |
![]()
Post
#2092
|
Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 9 November 09 ![]() |
Am tot cautat pe net ceva filmari cu 0.9 tce si am gasit un demaraj facut cu un Clio :
Din ce vad pare destul de fasnet.Mai mult ca sigur ca masina de drive test nu era inca rodata....deci demarajul este mai mult decat ok. |
--------------------
clio II
CLIO
2003
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#2093
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
Am uitat din povestea prea lunga sa mai precizez un aspect prost gandit de dacia cu hayonul la sandero.
Cand vrei sa inchizi portbagajul bagi mana in acea nisa in capacul de plastic din interior si tragi in jos pana undeva la nivelul fetei (ca asa permite fizic unghiul de apucare si parghia astfel creata) Daca vrei sa il inchizi de tot nu poti doar dintr-o miscare (fie ea si mai fortoasa). A atat de tare acel pistonaj la jumatea cursei casi si atunci cand ieimaa din interior si o plasezi pe portbagaj trebuia sa depui din nou forta sa il apesi. Tipul de haion la sandero este unul dintre celemai simple vorbind ca necesar ingineresc si constructiv. Comparativ cu hayonul de la c4 coupe, care are alte forme ciudate, si dificile. Si totusi la mine, daca vreau, pot sa il inchid din prima si fara sa trantesc. Daca aplicam forta pe care am folosit-o la sandero doar sa il smucesc la jumate la mine la c4 as tranti acel hayon inchis de cred ca mi-ar cadea gemuletul. As vrea ca multi posesori de logan si sandero 1 sa se duca si sa compare cu ce au iei. Ca Aspect normal ca e alt design, dar totusi diferenta de pret e justificata in ceea ce primest inapoi?? |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#2094
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
E haionul nașpa. S-a notat. Concluzia: Nu cumpărați Sandero. Are haoinul nașpa. Altceva?
This post has been edited by ssilviu: 18 Nov 2012, 11:40 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
iulian'71 |
![]()
Post
#2095
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
Intre Sandero si C4 sunt vreo 3-4000 euro diferenta si in plus C4 tau e mai putin nou si e rodat.
|
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#2096
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
Am facut un mic drive test pe un Laureate 0,9 TCe, cu MediaNav, tempomat, geamuri electrice spate, jante aliaj....cred, versiune de 10850 euro. Deci comparatia ar trebui s-o facem cu un Prestige 1,6 care costa 10 000. Plusurile versiunii noi cred ca sunt evidente: pozitia la volan mult imbunatatita, pozitia volanului reglabila, sistemul media cu navigatie (care este foarte intuitiv si usor de folosit) cu comenzi la volan, tempomatul, bancheta spate rabatabila, sistemul isofix, plafoniera cu 3 pozitii, insonorizare teoretic mai buna (nu pot trage o concluzie dupa doar cativa km), ESP, mod eco, motorizare economica si pot spune ca si decenta (nu ca 1,6 16, dar nu vreau sa compar mere cu pere) si desigur ca ar mai fi si altele. Nu ma pricep la alte detalii tehnice. Bineinteles ca reperele din plastic ieftin sunt nelipsite. Per total, mia de euro in plus pare justificata.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#2097
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
nu, n-am resimtit niciodata probleme la utilizarea haionului.
si diferenta de pret la un piston de doamne ajuta nu e de 3000 de euro si repet, un c4 de nou se vindea acum 5 ani cu dotari asemanatoare cu sandero acum, tot nou. totusi ar trebui sa vedem o evolutie pt modelele noi lansate, chiar daca sunt pe un segmet inferior, au 8 ani in fata (fata de cand s-a lansat primul c4) dar sa nu compar mere cu pere, oare la megane 2 hatch la fel de dificil o fi de umblat cu haionul?! desi inginerul de la dacia sau cine a conceput treaba aia poate n-a cunoscut in viata lui o singura persoana care s-a ocupat de megane 2 sau 3 si deci know-how transmisibil in cadrul grupului este zero. voi care lucrati la dacia, se fac astfel de intalniri pt a destepta pe inginerii de aici facandu-le cursuri de specialitate cu cei de la reno, poate si de la reno sport (nissan & stuff), nu de alte dar poate invata lucruri noi din experienta altora. si cand vorbesc de cursuri numa refer la o ora cu ceva palavrageala ci direct in atelier cu piese componente ale unor generatii vechi si solutiile aplicate acolo si rezultate obtinute. la economisti e simplu ca lucrezi cu cifre si rezultate teoretice nu tre sa stii partea fizica, dar la inginerie, zau fara sa analizezi rentabilitatea unui concept folosit prin practica, degeaba o faci in excel sau alte tabele intocmite cine stie cum noile dacia sufera de copilarie, si nu justifica preturi de peste 10k euro pt varf de gama, in romania. pt un vestic sau altii cu salarii normale, ce mi-e 9k ce mi-e 11k |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#2098
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
Am vizitat si eu noile modele Dacia. Parerea mea e ca au facut un pas destul de mare la calitate si finisaje. Pretul e in continuare prea mare pentru cei ce au folosit SH si vor folosi in continuare cat si pentru carcotasi. Ca si dotari si pret nu se poate compara cu Sk. Rapid, acesta fiind o alternativa la fostele Octavia Tour 1 si 2. Pe piata noastra Ch. Aveo 12155e mai slab dotata, Fiat Linea 12856e, Peugeot 301 11958e, ultimile doua cu dotari cat de cat echivalente cu Laureate full - lipsa in principal a navigatiei si cruise-control-ului, i-ar face concurenta. Inca un atuu in fata lor este finantarea prin credit prin BRD, valabil si pentru Renault si Nissan. Astept break-ul.
|
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#2099
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(T.rac3Er @ 18 Nov 2012, 11:07) Am uitat din povestea prea lunga sa mai precizez un aspect prost gandit de dacia cu hayonul la sandero. Cand vrei sa inchizi portbagajul bagi mana in acea nisa in capacul de plastic din interior si tragi in jos pana undeva la nivelul fetei (ca asa permite fizic unghiul de apucare si parghia astfel creata) Daca vrei sa il inchizi de tot nu poti doar dintr-o miscare (fie ea si mai fortoasa). A atat de tare acel pistonaj la jumatea cursei casi si atunci cand ieimaa din interior si o plasezi pe portbagaj trebuia sa depui din nou forta sa il apesi. au vrut sa-l faca ca la B-max da' nu aveau loc sa faca scobitura in partea de jos... si stai linistit ca dupa rodajul telescoapelor de la hayon sau la temp. negative, o sa fie totul OK ![]() QUOTE(T.rac3Er @ 18 Nov 2012, 13:26) cand vorbesc de cursuri numa refer la o ora cu ceva palavrageala ci direct in atelier cu piese componente ale unor generatii vechi si solutiile aplicate acolo si rezultate obtinute. la economisti e simplu ca lucrezi cu cifre si rezultate teoretice nu tre sa stii partea fizica, dar la inginerie, zau fara sa analizezi rentabilitatea unui concept folosit prin practica, degeaba o faci in excel sau alte tabele intocmite cine stie cum cica exista departament specializat care se ocupa cu asa ceva, si nu numai la Renault si in engleza: This post has been edited by P-A-C-O: 18 Nov 2012, 13:46 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#2100
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Oamenii de pe aici cred că Dacia are 3 ingineri pentru dezvoltare și toți isi iau majoritatea ideilor de pe forum și tu vii cu filmulețe din astea?
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 04:36 |