O noua generatie Logan
![]() ![]() ![]() |
O noua generatie Logan
ssilviu |
![]()
Post
#2041
|
||
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|||
Robbyman |
![]()
Post
#2042
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 25 October 12 ![]() |
|
--------------------
Nu ma amenda!
Pentru toate greselile mele a platit deja
Hristos. Sunt un tip extrem de corect, atent si respectuos in trafic: in viata mea nu am platit vreo amenda! N-am vrut! :D
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2043
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Robbyman @ 16 Nov 2012, 16:04) Uite unde era noul modus sau fansuv! |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#2044
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
am ramas dator cu niste explicatii. maine ma voi prezenta sa vad si eu loganul minune si voi verifica si alte marci
|
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
vic24 |
![]()
Post
#2045
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
am fost azi in showroom. noile sandero sunt dragute, dar nu ma intereseaza, pt ca vreau sa trec la sedan. asa ca mai atent am inspectat loganul. pot sa spun ca arata foarte, foarte bine. nu e state of the art, dar se incadreaza in forma moderna a majoritatii masinilor, nu mai face nota discordanta ca pana acum (vb de masini noi). nu am nimic de reprosat la modul serios, decat cam ce s-a mai spus si pe aici: clapeta de la capota motor a devenit din plastic (ma rog, nu cred ca e tocmai ceva rau), portbagajul se inchide si se deschide ca la nebuni (doamne.... un mic decupaj in spoiler ca sa bagi mana sa ridici si respectiv o curelusa macar gen metrorex - ratb ca sa il inchizi........). si as mai mentiona la ce nu mi-a placut: butonul de rv/lv care face ca alea de la veiozele vechi - clanc-clanc. oare ceva mai soft touch nu era mai fain? si tot aiurea mi se pare "podeaua" portbagajului. adica e moale, si sub ea o roata de rezerva si un spatiu de depozitare. pai cand s-or pune bidoanele de nustiu cate deca de vin pe ea..... nu s-o deforma? nu stiu, io la sandero am metal pe toata lungimea ..... poate nu are nimic, dar mie mi s-a parut moale.
This post has been edited by vic24: 16 Nov 2012, 17:31 |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
iulian_1976 |
![]()
Post
#2046
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 30 October 12 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 16 Nov 2012, 16:55) Etrierul are si un piston in el ,presiune etc nu este asa statica cum ai crede ![]() In fine daca nu au fost probleme de va vaitati...?! Motorul asta de 0,9 tce asta este o curiozitate pentru mine ![]() Foarte aerisit montat,pare sa fi fost mai bine gandit asta poate fi o amenintare pentru alte marci. Re:Pana in prezent nu avem un test drive realist ,mai trebuie asteptat cateva luni ![]() This post has been edited by iulian_1976: 16 Nov 2012, 17:29 |
--------------------
Audi
A4
1.8i
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2047
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(vic24 @ 16 Nov 2012, 17:26) portbagajul se inchide si se deschide ca la dementi (doamne.... un mic decupaj in spoiler ca sa bagi mana sa ridici si respectiv o curelusa macar gen metrorex - ratb ca sa il inchizi........) Au decupat la Sandero, doar ca butonul este pozitionat la distanta de decupaj si trebuie sa iei mana de pe buton. Au renuntat la gulerul butonului si au facut decupajul. ![]() This post has been edited by IRONICK: 16 Nov 2012, 17:47 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
vic24 |
![]()
Post
#2048
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
![]() This post has been edited by vic24: 16 Nov 2012, 18:05 |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
Ampt |
![]()
Post
#2049
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
QUOTE(vic24 @ 16 Nov 2012, 17:26) ... si tot aiurea mi se pare "podeaua" portbagajului. adica e moale, si sub ea o roata de rezerva si un spatiu de depozitare. pai cand s-or pune bidoanele de nustiu cate deca de vin pe ea..... nu s-o deforma? nu stiu, io la sandero am metal pe toata lungimea ..... poate nu are nimic, dar mie mi s-a parut moale. Înseamnă că nu știi cum este acum la actualul Logan, fie el și PH2 ! ![]() Să te uiți de curiozitate și ai să observi că totuși și aici este un mic pas înainte ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
vic24 |
![]()
Post
#2050
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
mda, asa o fi, nu am fost interesat de aspect. oricum, per total masina a evoluat mult, nu doar la aspect ci si la detalii. butoanele de la aeroterma se rotesc mai precis, mai "greu", sunt ceva mai bine facute, aeratoarele se rotesc mult mai lin si mai usor fata de cele vechi, in general mici detalii ici-colo au fost retusate. iar de la volan se observa unghiul schimbat al parbrizului, ai o senzatie mult mai placuta la bord. in schimb conturul cromat al ceasurilor de bord..... nu mi se pare prea reusit.
confirm senzatia colegilor de forum: chederul vertical suplimentar si urechea de inchidere a usii dau senzatia unei masini mai "mature" la inchiderea usii. nu mai suna a doaga. ![]() This post has been edited by vic24: 16 Nov 2012, 18:33 |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#2051
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(vic24 @ 16 Nov 2012, 11:43) De ce să nu poată? Exista pilot automat și pe vremea cînd nu se răspîndiseră accelerațiile electronice. ![]() A, că acuma se face ușor, din calculator, pe cînd înainte era nevoie de cabluri suplimentare, motorașe și multă măiestrie, asta-i altă poveste. Dar de putut, se putea. ![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#2052
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 16 Nov 2012, 11:28) [attachmentid=1627850601] Doar ca materialul din care sunt facuti etrierii este mai prost. ![]() QUOTE(iulian_1976 @ 16 Nov 2012, 18:26) Etrierul are si un piston in el Precum vezi, IRONICK a pus o poză cu etrierul și s-a referit la "materialul" (singular) din care e făcut. Deci cu siguranță s-a referit la partea metalică principală a acestuia. Nu la piston și garnituri. Incă aștept explicații de la domnul inginer cum te lasă fără frâne etrierul din cauza materialului folosit la turnarea lui. Si cum o face doar după ce te lasă garanția. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#2053
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Alfred |
![]()
Post
#2054
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 372 Joined: 18 September 07 ![]() |
QUOTE(iulian_1976 @ 16 Nov 2012, 17:26) Mi-ai ridicat mingea la fileu, asa ca sugerez cu toata prietenia: sa faca cineva un test „realist” si sa il puna aici! Sa stiu si eu care mama naibii e standardul. Ca il faci tu, ca il face Ironick (e suficient de aproape Galatiu?) sau altcineva, acum e momentul! E OPO, masinile sunt disponibile, hai, aratati-mi si mie cu ce se mananca o masina. Ca de apropouri si batai pe dupa tufis m-am cam saturat. Ok, sunt de acord, multe teste de presa sunt vraiste, dar sigur este pe aici cineva capabil ca sa spuna lucrurilor pe nume, cu subiect si predicat. Astept. |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 70 CP
2007 Laureate There is no spoon.
|
|
prodanionut |
![]()
Post
#2055
|
nemultumit Group: Members Posts: 29 Joined: 8 June 06 From: Constanta ![]() |
si eu as vrea ca cineva care merge la drive test sa imi spuna si mie ce viteza are masina in ultima treapta la 3000 rpm. multumesc anticipat. sau macar la 2000 rpm
|
--------------------
daewoo
matiz
2006
|
|
Sir Andrew |
![]()
Post
#2056
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 534 Joined: 11 December 07 From: Galati ![]() |
Pe care din motorizari? 0,9 banuiesc.
Oricum drive testul cam de prin ianuarie am inteles. This post has been edited by Sir Andrew: 16 Nov 2012, 22:10 |
--------------------
Dacia
Logan
2011/Prestige/1,6 16v
|
|
Costi.88 |
![]()
Post
#2057
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.090 Joined: 16 September 07 From: Pitesti ![]() |
Am fost eu la un test drive. M-a surprins ce bine trage motorasul ala de 900 cmc chiar si la ture joase (se vad efectele distributiei variabile). Am retinut exact ca in a 4-a la 2000 de ture are 60 kmh. Intr-a 5-a la 70 km/h acul turometrului era foarte putin (cam 1 mm sa zic) sub gradatia de 2000 rpm.
In rest masina chiar mi-a placut cum merge. Cel mai rau imi pare ca nu s-a montat pe Logan, Sandero si SS motorul 1.2 tce de 115 cai putere ce este pus pe Lodgy. Am vazut pe portiera unui Logan, pe sticker-ul care arata presiunile din anvelope sunt trecute (atentie!) 2 dimensiuni: 185 65 R15 si 205 55 R16. Nu ma asteptam la asta! This post has been edited by Costi.88: 16 Nov 2012, 23:17 |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 mpi
2008 Laureate
|
|
Robbyman |
![]()
Post
#2058
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 25 October 12 ![]() |
In fotografiile de pe site-ul Romaniei Libere facute la testul din Spania, se vede un consum mediu de 7,1 L/100, dupa ce au consumat un rezervor de benzina. Foto 9 si 10
Motorul trebuie sa fi fost cel de 0.9 asa ca desi sunt de acord ca nu s-a mers la economie sa nu se astepte totusi cineva la un consum de diesel. |
--------------------
Nu ma amenda!
Pentru toate greselile mele a platit deja
Hristos. Sunt un tip extrem de corect, atent si respectuos in trafic: in viata mea nu am platit vreo amenda! N-am vrut! :D
|
|
Garett |
![]()
Post
#2059
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 16 Nov 2012, 19:57) Incă aștept explicații de la domnul inginer cum te lasă fără frâne etrierul din cauza materialului folosit la turnarea lui. Si cum o face doar după ce te lasă garanția. Umm... mai putin rezistent la oboseala?? Nu stiu din ce fonta (presupun ca e fonta sau otel turnat) sunt facute etrierele da' daca e mai slaba calitativ e plauzibil. Mai slaba => mai ieftina... |
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
barcelona |
![]()
Post
#2060
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 2 December 11 ![]() |
Acum am venit si eu de la test,am condus un Sandero.Nu mi se pare nici o diferenta intre 900 si 1.2.In masina am mai fost cu un domn care avea 1.6 16v,nici nu se compara,unde sunt cei 90cp zicea el.
|
--------------------
Renault
Symbol 1.2 16v
2010
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2061
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
La 5250 tr/min .
|
--------------------
-
-
-
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#2062
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(barcelona @ 16 Nov 2012, 15:17) Am vazut si eu noile modele astazi.Am vazut pe pliantele alea ca la varianta Acces ai servodirectie si pe langa ABS mai ai si ASR si ESP.Sa fie o greseala in pliant sau sunt de serie,imi pare rau ca nu am intrebat. Sunt de serie. E vorba de norme europene nu neaparat de preocuparea producatorului pentru siguranta. Periodic in UE sunt impuse noi norme de siguranta care suna cam in felul urmator: de la data de XX-YY-ZZZZ orice model nou comercializat in UE trebuie sa aiba in dotarea de baza cutare dotare. ESP a intrat de curand pe lista dotarilor obligatorii, faruri de zi anul trecut parca, ABS si servodirectie de un secol... This post has been edited by papa_mulo: 17 Nov 2012, 13:26 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#2063
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Eu am ramas foarte placut surprins de motorul 0,9...daca stai sa te gandesti acum6-7 ani Ferrari venea cu 100CP/l ..desigur ca la un motor mult mai mare, acum acest lucru se obtine pe gama low-cost.Imi pare rau ca au scos suctul metalic, rotile pe 16 cu anvelope de 205/55/16 de pe Stepway sunt foarte bine alese, albastrul Azurit este...electrizant!
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#2064
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
Vin si eu sa impartasesc experienta noului logan/sandero
Dupa cum multi ma stiu voi face o povestire, asa ca imi cer scuze pt textul mai lung. Dupa o aventura epopeica prin sectorul 6 pe la mai multi dealeri (cine vrea o poveste cu faze de toata jena si de toata lauda, voi detalia cred, la cafenea), reusesc sa ma intalnesc cu noile produse de la Dacia, la showroomul adras din Drumul Taberei. Sa trecem la subiect: Aglomeratie ca la paine calda ![]() ![]() Logan era inconjurat de prin toate partile asa ca ma orientez la Stepway care mai avea "deschideri" pt noii curiosi. La o vedere de ansamblu din exterior, masina este placuta, cu un design primitor fara linii aberante si excese de zel. Voi felicita pe designerii care s-au ocupat de exterior, pt un produs bine inchegat, si proportionat, raportat la segmentul lui. Ma indrept spre portbagaj si apas pe buton (hmmm...si dacia bunicului meu din 1900 toamna avea buton de genul asta) si .... "click" se ridica un cm...Fanta din bara spate ma indeamna sa imi infig eu mana acolo. Se deschide energetic hayonoul rpecum o gura de hipopotam. Spatiul de stocare este unul ok, de bun simt pt clasa in care se afla stepway. Lumina nu mergea (probabil de cat a fost pigulita masina din showroom sistemul a intrat in safe-mode. Doar treimea centrala e imbracatas cu un plastic dur, restul fiind cu tabla la vedere. cricul e infipt in cele 2 fante laterale de langa blocurile optice spate. Neavand ce altceva sa mai urmaresc ma indrept catre pozitia soferlui, eliberata intre timp. Manerele de la usi par ca nu isi gasesc locul, plasticele fiind departate, cu luft. Deschid usa. Nu pot sa descriu impactul vizual dezastruos. La fel ca si la loganul de dinainte. Utilitara. O fata de usa atat de posomorata si bolnavicioasa, neagra, manerul gri lucios nerealizand absolut nimic pozitiv. Bordul la fel de "dur" si inospitalier ca si usa in sine. In habitaclu, bordul te copleseste si te inghesoaie in postul de condus. Schimbatorul de viteze direct la o duba de 3.5t m-a dusc u gandul. un bat lung cat o bata de baseball cu aceleasi miscari. Timoneria pare mai buna decat la generatia precedenta de logan/sandero. Volan reglabil doar pe inaltime. Impresia vizuala a scaunelor este un ok, cu o textura si culori mai primitoare decat plasticele "de cosciug". Butonul de la oglinzile electrice e pozitionat mai omeneste acum, sub aeratorul stanga al soferului, pe "bord". La compartimentul motor, prezenta pistonasului m-a incantat. nu mai stai sa umblii cu betele pe acolo,s a cauti gaurica, mai ales in intuneric (gen parcari subterane daca vrei sa schimbi un bec) Lovitura de soc o reprezinta cablurile trase in spatele farurilor. Daca vrei sa schimbi un bec la sofer n-ai sanse. cablul pt reglajul electric, CRED este pozitionat FIX in cel mai prost loc posibil, alaturi de cablul pt deschis capota. Nu poti schimba becul de la sofer decat abuzand de ce e pe acolo, asa ca trebuie dat farul jos. La farul pasagerlui mai e prezent doar reglajul farului si permite scoaterea capacului protector si eventuala manipulare e becului cu farul inca nedemontat. Cartonul de protectie termica de pe capota masinii este unul de cea mai joasa calitate si GARANTEZ ca se va umfla se va scofalci relativ repede, dupa cateva cicluri de cald/frig/umezeala /dezghet LOGAN Pe toata laterala masinii e un cheder URIAS lipit cumva care porneste de la baza parbrizului pe care il si acopera pana la usa spate. Fuck, eu o consdier o solutie inginereasca foarte ieftina si naspeta pt utilizator, care e posibil sa sufere in timp. Daca cedeaza o mica particica din acel cheder, apa va prelinge in habitaclu (asa mi se pare la prima inspectie, cu oameni care se imbulzeau in mine) Mega socul de la LOGAN de la portbagajul loganului are 2 parti nefericite 1. Am apasat pe buton sa deschid portbagajul. A trebuit sa imi inghesoi mana intre bara si usa caci NU are aceeasi fanta ca la sandero. 2. Ridic de butonul care imi deblocheaza usa si: A plecat din mana mea usa aia pana la maxim si a si ricosat inapoi, de mi-a stat inima. Am crezut ca va sparge ceva sau se va dezmembra. Inclusiv zgomotul aferent. Arcurile si sistemul de tragere/amortizare a deschiderii potbagajului este DEFECTOUS implementat. EPIC FAIL Dacia. Pentru ca NU ofera sistem de agatare cu mana, si doi il trage repede spre pozitia deschis maxima, Arcurile trebuiesc schimbate cu altele care la isi schimba proprietatile de compresie pe masura ce se apropie de punctul lor de compresie maxima. Daca la inceputtrebuie sa il traga vioi, dupa parcurgere a jumatate din cursa acestea trebuie sa se comprime mai greu. Un inginer ar intelege ce zic eu desi nu folosesc probabil termenii corecti. Ca utilizator, imi va zbura mereu usa din mana si sunt fortat sa o infig prin centimetrul de degajament din deblocarea cu cheia, ceea ce nu e chiar user-friendly Comarativ fata de citroenul meu. O echipare asemanatoare cu "stepway 2013" acum 5 ani de zile la citroen C4 hatchback cu motor de 90cp 1.4 16v, nou pt euro 4. costa cu maxim 1000 de euro mai mult. Intr-adevar, modelul avea 3 ani de la lansarea lui, dar pretul in special era oferit DUPA plecarea lui Motoriceanu ca importator si preturile nesimtite practicate de sleahta luisi venirea Citroen oficial in Romania. Sandero Stepway NU este masina de 10800 euro la lansare. Nici un fel de campanie promotionala. Singura promotie care mi-a fost prezentata de o domnisoara de la vanzari este ca are un an in plus la garantie, adica 3 ani. Voi merge si la Citroen sa vad c-elysee si pug 301, care au pret apropiat din cate inteleg si voi cere si de acolo oferte, la fel de "un individ x-ulescu din multime" ca si aici la Dacia. This post has been edited by T.rac3Er: 17 Nov 2012, 14:25 |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
Serje |
![]()
Post
#2065
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
![]() |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2066
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Intradevar, aiurea de tot deschiderea portbagajului. Eu am pus mana pe usa aia cand am vazut ce viteza ia, nu de alta dar mi-a fost teama ca se opreste drept in luneta.
|
--------------------
-
-
-
|
|
kossak |
![]()
Post
#2067
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 752 Joined: 27 May 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mie mi s-a parut ca la Sandero se deschide destul de greu hayonul. Adica trebuie sa tragi destul de zdravan de el.
Am facut un test drive cu Sandero 0.9 Tce si mie personal mi-a placut cum trage motorul. De la 3500 de ture in sus mi s-a parut ca prinde viata. Eu am fost curios in principal de antifonare, de aceea am si turat motorul. Nu se compara cu loganul vechi la zgmot. E cu totul alta treaba. Cu siguranta ar fi loc de mai bine, dar e mult peste generatia veche. Si directia mi s-a parut mai usoara. Scaunele sunt mai moi si parca toata masina e mai barca. In sfarsit nu mai stai ca in duba. Pozitia la volan mi se pare acum mult mai buna. Pentru mine a fost o supriza placuta. This post has been edited by kossak: 17 Nov 2012, 15:20 |
--------------------
Honda
Civic
1.8 Sport, ex Dacia Logan 1.4 Laureate "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#2068
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#2069
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(T.rac3Er @ 17 Nov 2012, 14:19) Asta se poartă și la case mai mari. Și la Mondeo trebuie dat jos farul ca să schimbi becul. Asta-i chiar procedura oficială, descrisă în manual. Dar nu-i nici o problemă; se dă jos foarte ușor, în mai puțin de un minut. Oricum, la capitolul ăsta nimic nu se compară cu Meganul doi. Schimbatul becului la Megane va fi probabil subiect de bășcălie și peste cincizeci de ani. ![]() This post has been edited by VladSoare: 17 Nov 2012, 18:44 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
razvanamza |
![]()
Post
#2070
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
am testat astazi Sandero 0,9 TCE la Autocom Buzau, dealer-ul Local.
Ceea ce scrieti voi in legatura cu zgomotul in masina mie mi s-a parut pe dos: Loganul meu este mult mai silentios, mai ales in spate, unde s stat sotia. Bordul e mult mai frumos decat Logan ph1, fetele de usi mai prietenoase, cruise-control-ul si limitatorul de viteza foarte interesante, consumul mediu pe 7 km: 7,5%. E adevarat ca am cam forjat masina, cu cateva schimbari in 6000rpm, in limitare. Motorul, cu 3 persoane in masina, se simte fara vlaga, si devine potent abia la 4000 rpm, unde consumul instant arata peste 10%!!! Comparativ cu loganul din batatura, 1.4 facut 1.6 (tot cam 90 de cai), e mai slab Sandero asta nou. Daca 1.6mpi trage chiar si din 1500 rpm cu tr. 3, asta micu' trage sa moara. abia de pe la 2500 rpm simti ca ai motor sub capota, si abia la 4000 simti ca misca. Cuplul ala fantastic nu se prea vede. Cutia de viteze (exceptand levierul de Dacia 1300), este mai scurta, intra in viteze mai usor si mai precis, si pare placuta pentru oras. La 2000 rpm in tr.5 are fix 80km/h pe ceas. primele doua trepte sunt mai scurte ca la loganul personal, si fac masinuta mai fasneata, dar in tr. 4 pare cam sufocata. Am inteles ca in modul ECO efectiv se scade puterea motorului, deci posibil ca cei 90 de asini sa devina 75 de magarusi in modul "eco". Scaunele sunt mult mai moi decat la Loganul din batatura, dar si decat la Suzuki de la firma. suportul lateral e acolo, dar tot la nivelul vechiului Logan. Bancheta spate rabatabila este placuta, si 100% se va putea adapta pe Logan 1 sau Sandero 1 fara nici o modificare prealabila. Bancheta este identica, o idee mai moale. Usile se inchid "ca la straineze". Portbagajul la Logan se deschide cam dubios, dar capacitatea portbagajului pare mai mare (roata de rezerva mai lasa ceva spatiu, la Logan vechi intra la fix). imi place intaritura de la presul de peste rezerva, pare destul de rezistenta si cu o tavita, va fi suficient sa nu se mai reverse peste roata ca la Loganul 1. Luminile de zi au dublu filament (20W daytime si 5w pozitia), fiint de tipul w21/5W, ca la stopurile de passat. Becuri far tot batranul H4, iar la proiectoare sunt becuri h1 sau h7 sau ceva asemanator. Compartimentul motor este mai inghesuit, iar servodirectia cred ca este electrica (nu am putut repera servopompa atasata la motor). Caroseria arata mai bine decat la generatia anterioara, si pasajele rotilor sunt ceva mai mari, fiindca se pot monta jante 16" cu cauciucuri 205/55R16 pe toata gama. Am avut grija sa intreb daca Dacia va accepta sa montam rotile acestea si pe Loganurile vechi (pentru omologare), dar raspunsul pare a fi negativ. Franele nu sunt de Van, etrierul este diferit. (stiu fiindca am). discul este tot clasicul ventilat de 20mm/258mm diametru, nu varianta ingrosata. trenul de rulare pare a fi tot acelasi de pe Logan, ba chiar citez dealer-ul: masina a fost reconstruita de la nivelul podelei in sus, deci nimic nou dedesubt. Stepway arata nemaipomenit in vopseaua aceea turcoazie, dar merita luat numai pentru culoare si jantele de tabla ("false de aliaj), disponibile doar lui momentan. in rest este un Sandero cu alta tapiterie, cam deschisa la culoare pentru offroad). iar la 12.500 cat costa, prefer Dusterul 4x4 cu rable in aceiasi bani anytime. |
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 07:23 |