Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

74 Pages « < 69 70 71 72 73 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

O noua generatie Logan

Markos
post 18 Nov 2012, 14:05
Post #2101


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Noul Logan are o plafonieră sau două? Ceva lumini în uși ca opțional?


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 18 Nov 2012, 14:28
Post #2102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Parerea mea, imediat dupa ce am luat contact cu masina, a fost usor sceptica (in special datorita fetelor de usi foarte nasol facute) dar pe masura ce am descoperit-o si mai ales dupa ce am facut drive-testul am hotarat ca Dacia merita o nota buna.
Parerea aceasta s-a intarit si dupa ce am vazut P301 in showroom...iar dupa configurarea pe net a Skodei rapid..rapid am iesit si eu de pe site!Oameni buni, masina nu este perfecta, e loc si de mai bine si deja ma gandesc la face-lift dar la 9000k, motor de ultima generatie, AC, navigatie, senzori parcare, oglinzi electrice, geamuri electrice, etc....ce mai vreti altceva?????Preferati ca hayonul sa se inchida ca la Q7 prin apasarea unui buton dar sa nu aveti ESP sau masina sa coste minim 15000, asa cum mi-a iesit configuratia la RAPID?E destul de greu ceea ce au trebuit sa faca cei de la DACIA, sa se construiasca o masina noua, "cu de toate", si sa fie si sub pretul pieteti, sa aiba si 3 ani garantie si sa nu "jeneze" celelate modele Renault!Eu cred ca le-a reusit...
Asa cum spunea un coleg de forum mai sus, e greu sa renunti la loganul 2005 pentru ca inca este o masina buna, in care nu e nevoie sa bagi bani in ea...cate Dacii 1310 dupa 7 ani mai puteau sa faca lucrul acesta?Primul meu Logan merge si acum excelent, arata la fel de bine, vopseaua albastru egee imi place si acum.Merita sa-l vand...nu, pt ca pretul obtinut este ridicol comparativ cu ceea ce ofera masina...dar poate ca inginerii trebuiau sa faca o masina care sa putrezeasca complet in 5 ani, astfel incat sa fiu nevoit sa o schimb.
Fiecare are dreptul la o opinie, nu trebuie insa sa renuntam la obiectivitate si sa vedem realitatea.In drive test am iesit cu un tampit care la 90 km/h s-a apucat de testul elanului...normal ca nu a fost incantat de tinuta de drum, normal ca nu i-au placut "lipsa luminitelor din bord", iar motorul trage prost chiar si acum cand masina e noua, mai tarziu va pica sigur.
Ce poti sa le spui unor asemena specimene, oameni care dupa ce isi arata experienta cu gura mare, in fata tuturor, trantesc zgomotos toate usile si in final se urca pe un parlit de scuter si pleaca acasa?
Opinia mea este ca s-a reusit obtinerea unui produs nou la un pret excelent, sunt sigur insa ca se va umple Romania de navigatii iar varianta cea mai ieftina va fi lasata pentru...Africa!


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 18 Nov 2012, 14:35
Post #2103


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 895
Joined: 18 April 10




QUOTE(Markos @ 18 Nov 2012, 14:05)
Noul Logan are o plafonieră sau două? Ceva lumini în uși ca opțional?
*


Are plafoniera de la Megane-le noastre, cat despre lumini in usi nici eu nu am, bine ca am cablajul imi mai trebuiesc lampile si sa cumpar niste timp.


--------------------
Renault Megane sedan/ Kadjar Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prodanionut
post 18 Nov 2012, 14:49
Post #2104


nemultumit


Group: Members
Posts: 29
Joined: 8 June 06
From: Constanta




deci in final se pare ca e cutia care echipeaza noul clio si are specificatiile urmatoare:
Rapoarte :
Raport treapta I - 3,72
Raport treapta II - 1,95
Raport treapta III - 1,23
Raport treapta IV - 0,9
Raport treapta V - 0,65
Raport mers inapoi - 3,54
Raport final - 4,21

Viteza la 1000rpm :
Treapta I - 10km/h
Treapta II - 15km/h
Treapta III - 25km/h
Treapta IV - 30km/h
Treapta V - 40km/h
am dedus asta din ce scria un coleg in paginile anterioare. numai de bine.


--------------------
daewoo matiz 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vic24
post 18 Nov 2012, 15:25
Post #2105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 509
Joined: 14 April 08




daca tot am fost la carfur pt niste potol, zic sa intru si la dacia de aici (ieri am fost pe bratianu), pt o a doua impresie. impresie care a fost si azi buna. dar am observat 2 chestii nasoale, si intreb aici daca si la alte exemplare expuse au fost observate (poate in dulcele stil dacia, erau prezente doar pe exemplarul asta). anume: mocheta in spate, in fata banchetei, nu urmareste deloc conturul "sasiului". adica daca tragi/apesi cu mana vezi ca sunt chiar si cativa cm pana la unghiurile metalice de sub ea, nici macar pragul nu il urmareste, ci sta distantata de el, si poate fi botita f. usor. dupa cateva urcari/coborari neglijente va arata ca naiba (stramba, botita....)
si apoi....pozitia levierului de la schimbatorul de viteze. mie mi s-a parut mai aplecat spre spate comparativ cu generatia precedenta... blink.gif adica la punctul zero este inclinata spre spate cum e in a 4-a la vechiul model. in a 4-a e foarte cazut spre spate, imi aduce aminte de autobuzele alea cu burduf rolleyes.gif
asa e toate ??


--------------------
Dacia Sandero 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 18 Nov 2012, 16:03
Post #2106


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




QUOTE(Costi.88 @ 17 Nov 2012, 00:14)
M-a surprins ce bine trage motorasul ala de 900 cmc ... Intr-a 5-a la 70 km/h acul turometrului era foarte putin (cam 1 mm sa zic) sub gradatia de 2000 rpm.

*


Turatia e aceeasi ca la Logan 1.4 phase 1.


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 18 Nov 2012, 16:09
Post #2107


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Am testat noul Sandero, cu 0.9 TCE.

Am o impresie foarte buna despre aceasta masina.
Mi-a placut spatiu, tinuta de drum, confort, motor, dotari.

Motorul este absolut exceptional.

Intrebarea se pune: As cumpara aceasta masina? Raspuns: NU!
De ce? Din cauza etajarii cutiei de viteze. E GROAZNICA! Ma simt ca in fostul meu Aveo, masina pe care nu as recomanda-o nici dusmanilor.
Deci daca nu le vine mintea la cap astora de la Renault, sa schimbe etajarea cutiei de viteze, sa o faca ca lumea, cred ca nu vor avea vanzarile pe care le-au estimat. Lumea nu va cumpara 0.9 TCE-ul, din cauza acestui aspect. Lumea va cumpara 1.2 16V, care are cutia etajata ca lumea (daca e la fel ca la Clio - am vazut un test in Franta cu el si am foat atent la acest aspect), si poate cativa, diesel (putini, pentru ca cine stie ce probleme apar cu filtrul de particule, fuge de diesel euro 5 ca de necuratul).

Le mai dau insa o sansa cu Stepway. Din fisa tehnica reiese ca cel de 0.9 TCE are puterea maxima la 6200 rpm, fata de 5250 la Sandero. De asemenea are consumul mediu un pic mai mic, si viteza maxima, cu 9 km/h mai mare. De unde diferenta? Eu sper, din etajarea cutiei de viteze. Daca la Sandero, avem 169 km/h la aproximativ 4000 rpm, poate la Stepway vom avea cei 178 km/h la 6200 rpm, asa cum e normal. Om vedea.

Salut in schimb faptul ca Dacia e singurul producator care ofera in Romania DIN FABRICA sistem GPL, cu pastrarea garantiei. Acest lucru implica chiulasa modificata, un mare avantaj. Mai exista in tara noastra si alti producatori care ofera masini cu gaz, pastrand garantia (Lada, Fiat), dar nu sunt din fabrica, ci montate after-market.

Un alt minus este lipsa capitonajului la portbagajul Loganului.

This post has been edited by balanel: 18 Nov 2012, 17:53


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 18 Nov 2012, 16:36
Post #2108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(prodanionut @ 18 Nov 2012, 14:49)
deci in final se pare ca e cutia care echipeaza noul clio si are specificatiile urmatoare:
Rapoarte :
Raport  treapta I      -     3,72
Raport  treapta II     -     1,95
Raport  treapta III    -     1,23
Raport  treapta IV    -      0,9
Raport  treapta V     -      0,65
Raport mers inapoi   -     3,54
Raport final              -     4,21

Viteza la 1000rpm :
Treapta I   - 10km/h
Treapta II   - 15km/h
Treapta III   - 25km/h
Treapta IV   - 30km/h
Treapta V   - 40km/h
am dedus asta din ce scria un coleg in paginile anterioare. numai de bine.
*



Rapoartele alea n-au nici o legatura cu realitatea... Mai ales treapta 5. Pentru vitezele la 1000rpm nu te ajuta vitezele indicate de bord ci cele aratate eventual de un gps. Abaterea vitezometrului este destul de maricica la Dacia/Renault. Iar 70km/h la 2000rpm iti dau 35km/h/1000rpm, adica 105km/h la 3000rpm viteza pe bord, adica exact ca la Ph1/2. Viteza reala pe la vreo 97-98km/h la 3000rpm. Saptamana asta o sa ma duc si eu la un drive test, sa iau date direct de la sursa. biggrin.gif

This post has been edited by PaulT: 18 Nov 2012, 16:37


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 18 Nov 2012, 16:38
Post #2109


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




noua generatie nu sta rau
stepway mi-a placut
sandero (logan hatch) e o masina echilibrata
noul logan (sandero in trei volume) e logan si atat
n-am condus varianta cu motorizarea 0.9 TCE, teroretic ar trebui sa se miste corect
sunt deasemenea curios de consumul real al acestei motorizari
disparitia cilindreelor 1.4 si 1.6 nu ma incanta dar trebuie sa recunosc faptul ca eu sunt de moda veche

This post has been edited by daciafan: 18 Nov 2012, 16:38


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myx
post 18 Nov 2012, 17:10
Post #2110


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 11 December 05




Am fost si eu la un test drive cu Sandero 0.9 TCe. Din pacate pe distanta destul de scurta. Ca prima impresie, cuplul se simte dupa 3000 rpm.
Se porneste de pe loc un pic mai turat ca 1.2, si la turatii mici este cam lenesa. La un stil de condus ceva mai vioi, nu cred ca bate consumul cu cel din datele tehnice. Adica cred ca se compara consumul cu 1.4 spre exemplu.
Sandero m-ar tenta daca ar avea portbagajul ceva mai mare. 320l mi se pare totusi cam putin.
Cat despre Logan, nu-mi place lipsa bandorilor laterale din cauciuc pe portiere. Estetic arata mai bine fara, dar fara ele, portierele o sa aiba o multime de ciobituri de la parcari.
Bara din fata si spate nu exprima de loc robustete (este mai eleganta intr-adevar), dar la fel, sunt destui gibozi care nu stiu sa iasa din parcare si reparatiile par costisitoare.
Pozitia la volan mi se pare mai comoda ca la vechiul model. As fi preferat ca recirculare aerului sa se faca electric ca la Solenza. Puteau sa lumineze torpedoul.
Partea mecanica nu am analizat-o inca.
La Logan deocamdata nu este nici o reducere, si fara programul rabla masina ajunge destul de scumpisor. Raportul calitate-pret se tot subtiaza la Dacia.

This post has been edited by myx: 18 Nov 2012, 17:10


--------------------
Renault Laguna III 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prodanionut
post 18 Nov 2012, 17:18
Post #2111


nemultumit


Group: Members
Posts: 29
Joined: 8 June 06
From: Constanta




eu nu mai inteleg nimic. cat are pana la urma in viteza a 5 a la 2000 rpm are 70 sau 80. dar la 3000 rpm.
asta ca sa imi dau seama ce tip de cutie are.



--------------------
daewoo matiz 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steel Tormentor
post 18 Nov 2012, 17:40
Post #2112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 954
Joined: 30 March 07
From: Constanta




Scutul motor e din plastic.


--------------------
Dacia Logan 2007 Preference 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roskatu
post 18 Nov 2012, 17:40
Post #2113


membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 22 July 06




viteza la 1000 rpm
1ª 6,8
2ª 12,9
3ª 20,5
4ª 28,3
5ª 38,3

la asta se mai adauga eroarea din bord wink.gif


--------------------
Renault Fluence dci90 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prodanionut
post 18 Nov 2012, 17:53
Post #2114


nemultumit


Group: Members
Posts: 29
Joined: 8 June 06
From: Constanta




ma enerveaza ca astia de la vocea clientului nu dau nici un detaliu. probabil nu stiu. si ce valori se vehiculeaza pe net sunt diferite de ce am eu, adica de cele ale vechi cuti de viteza si de cutia de pe renault clio.
dar valorile de mai sus sunt cu a 5 a lunga adica cam 40 km/h in a 5a la 1000 rpm vs 34 cat era inainte.
eu nu pot lua nici o informatie de la nici un dealer ca sunt pe mare si singura sursa este vocea clintului care nu zice nimic, am mai intrebat si la sandero si mi-au zis ca singurele informatii pe care le pot da sunt cele de pe site. macar cei de la renault mi-au zis informatii despre cutie, pe cele de la clio postate mai sus de la ei le am.

This post has been edited by prodanionut: 18 Nov 2012, 18:11


--------------------
daewoo matiz 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yoncv
post 18 Nov 2012, 18:00
Post #2115


Membru ochelarist


Group: Members
Posts: 439
Joined: 28 September 06
From: Craiova




Plasticele din interior sunt de toata jena. O spun eu, care am Logan Ph1 si mi-as fi dorit sa vad pe Logan 2 o evolutie clara si la interior. Scaunele sunt mai bine profilate, dar foarte moi, deci la drum lung vor fi obositoare. Bancheta spate, desi are spatarul rabatabil fractionat, sezutul e dintr-o bucata.
Per total, dintre cele 3 mi-a placut cel mai mult Stepway. N-am facut drive-test, asa ca nu stiu cum se comporta pe drum.


--------------------
VW Jetta 2017 - dj-17-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanamza
post 18 Nov 2012, 18:43
Post #2116


Membru Numarator


Group: Members
Posts: 509
Joined: 25 November 07
From: Buzau




viteze seamana cu cele de la logan 1. la 2000rpm in tr. 5 acul sta fix la 80km/h, deci real 75km/h. am facut special proba.


--------------------
Dacia Oarecare Candva - Bz-00-xxx
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 18 Nov 2012, 18:43
Post #2117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




am fost si eu azi la caremil, nu am facut drive-test ca aveam in multe locuri de ajuns.. Ce pot sa zic? Stepway-ul arata senzational atat pe negru cat si pe albastru. Loganul arata si el bine, oricum arata mai bine ca in poze. Si sincer.. arata mai bine ca noul aveo de exemplul. Uitandu-ma la el, parca vedeam in lateral niste linii de corolla. Oricum.. dacia a evoluat frumos dpdv al designului la toate 3: sandero, logan, sandero stepway

Ce am observat:

- scaune in fata, mai moi si parca mai bine profilate , adica cel putin in partea superioara cred ca are un sprijin lateral ceva mai bun
- in spate in schimb parca e mai rau,nu stiu de ce aveam impresia cand stateam in spatele soferului ca te "pravalesti" inspre portiera
- claxonul si semnalizarea parca is facute dintr-un material mai bun si parca au o actionare ceva mai smooth si mai de straineza decat la loganul ph1
- volanul si el mi s-a parut mai elegant si cu materiale ceva mai bune
- acu despre materialele de pe bord.. parerea mea e ca sunt decent. Nu suna a gol ieftin ci doar a gol. Insa nu cred ca in clasa asta gasesti ceva cu mult mai bun, hell.. de curiozitate am batut in plasticul unei skode octavii 2 si tot la fel de sec suna.. asta pentru cei care au orgasme cu materiale tari si moi
- Au inlocuit la scaune parghia aia de dat inainte/inapoi cu un maner.. CIca e mai actuala, insa eu prefer solutia de pe primul logan. O am la fel si pe o corsa c si e mai k asa
- Medianav-ul e superk , controlul sub volan mi-a placut
- Butoanele pentru geamuri. erau mai ok la logan 1. Acuma sunt cam mici si cam joase. Macar inainte le puteai actiona fara nici o problema daca aveai mana pe schimbator
- butoanele climatizarii sunt mult mai k decat la ph1. Si au feelingul ala de straineze
- zicea careva de portbagaj, ei bine la asta nou am vazut ca are un fel de opritoare in sistemul ala de inchidere/deschidere
- loganul are isofix?
- tetiere tip virgula la toate 3 locurile tongue.gif Super
- pe bara, inspre portbagaj e o chestie de metal, probabil ca sa nu se zgarie bara daca sprijini un bagaj..
- mi se pare mie sau loganul e mai inaltat. Ca aveam impresia ca urc in el, fata de loganul ph1..

This post has been edited by aphophis: 18 Nov 2012, 18:46


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prodanionut
post 18 Nov 2012, 19:07
Post #2118


nemultumit


Group: Members
Posts: 29
Joined: 8 June 06
From: Constanta




la logan 1.4 acul tb sa stea la 70 la 2000 rpm in ultima treapta.
diferenta e la trepta a 5a daca la 130km/h ai 3250 rpm vs 3850 atunci e cutia care echieaza noul clio. daca nu e aia veche.
sau la 2000 rpm ai 80 la noua cutie vs 70 la cea veche.


This post has been edited by prodanionut: 18 Nov 2012, 19:29


--------------------
daewoo matiz 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 18 Nov 2012, 19:38
Post #2119


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(iulian'71 @ 18 Nov 2012, 14:35)
Are plafoniera de la Megane-le noastre
*


Asta am văzut, întrebasem dacă au pus și-n spate una, ca la Meganul tău.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanamza
post 18 Nov 2012, 19:45
Post #2120


Membru Numarator


Group: Members
Posts: 509
Joined: 25 November 07
From: Buzau




referitor la tr.5, cred ca e faimosul pinion " de dizal" pe care il avem destui...


--------------------
Dacia Oarecare Candva - Bz-00-xxx
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 18 Nov 2012, 19:55
Post #2121


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 895
Joined: 18 April 10




QUOTE(Markos @ 18 Nov 2012, 19:38)
Asta am văzut, întrebasem dacă au pus și-n spate una, ca la Meganul tău.
*


Nu am vazut.
Faza e ca in spate eu intru mai greu de cat la ph.1 cu scaunul dat la maxim ca pentru mine. Oi fi imbatranit de cand nu mai am Logan?wise_guy.gif Sau am crescut, ca burta nu am facut.


--------------------
Renault Megane sedan/ Kadjar Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boga81
post 18 Nov 2012, 20:12
Post #2122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 18 September 08
From: Bucuresti




m-am prezentat astazi la un dealer din pitesti pentru test si am ramas placut impresionat de cum merge.
so, sandel 0.9:
+ mult mai comfortabil decat prima generatie, la trecerea peste gropile autohtone nu se aude nimic de la trenul de rulare. interesant zic, si astept sa pot scapa de gropane ca sa-i dau talpa si sa gasesc niste viraje
~ sta ok pe viraje, se inclina un pic mai mult, dar impresia generala e buna.
- din categoria scartarii de la dacia:
- nu mai exista magnetul de care se prindea a 3a centura in spate la sadero-ul I, asa ca atarna URAT din plafon
+ nu se mai vad tumburucii de la inchiderea usilor. sunt integrati in fetele usilor
- in compartimentul motor, o conducta de la climatizare atinge de tabla. sa vedem daca vor aparea zgomote in timp (atasat). si la motorul de 0.9 la fel.
? inca nu imi dau seama daca se sta mai jos in scaun sau e doar impresia data de bordul mai inalt smile.gif. oricum, in scaunul din dreapta se sta mai jos decat la generatia precedenta
~ indicatorul de schibarea treptelor: la 0.9 tce daca mergeam usor ma punea sa shimb la 2250 rpm si astfel cadea turatia in 1500 rpm... fara sa fiu pe eco mode...

O chestie tare: cei de la dealer au fost si ei (probabil) de acord ca arata urat firele de la stopuri, asa ca au scos mufele si le-au ascuns in spatele coarbei biggrin.gif biggrin.gif smile.gif

intrebare: pentru ecartamentul mai mare, diferenta e data de ET-ul jantelor sau au modificat altceva?

Attached thumbnail(s)
K9K.jpg ( Size: 22.58k ) Number of downloads: 1407


--------------------
Suzuki SX4 1.6 4x4 Navi - ex: '08, Sandel 1.5 dCi
MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
Gone CrAzY! Back soon...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vic24
post 18 Nov 2012, 20:34
Post #2123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 509
Joined: 14 April 08




da... nu stiu cum functioneaza la noile dacia avertizorul asta de schimbat treapta, dar la un fiesta de 1.25 pe care l-am sofat recent, ma innebunise... nu treceai de 2500 ca incepea "shift...shift"..... pai cum naiba se conduc motoarele astea 16v...de iti cere sa schimbi mai jos ca la diesel ?!?


--------------------
Dacia Sandero 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladbobtm
post 18 Nov 2012, 21:13
Post #2124


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 5 May 12
From: Italy




QUOTE(vic24 @ 18 Nov 2012, 19:34)
da... nu stiu cum functioneaza la noile dacia avertizorul asta de schimbat treapta, dar la un fiesta de 1.25 pe care l-am sofat recent, ma innebunise... nu treceai de 2500 ca incepea "shift...shift"..... pai cum naiba se conduc motoarele astea 16v...de iti cere sa schimbi mai jos ca la diesel ?!?
*



Mai jos ca la Diesel? Eu la diesel in mod normal nu trec de 2200 de ture(la condus normal), la benzina e ok daca schimbi la 2800-2900.


--------------------
Citroen/Suzuki Grand C4 Picasso/Swift Exclusive (2014)/2014 - -
ex Renault Wind TCe & Chevrolet Cruze.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
titicostel
post 18 Nov 2012, 21:19
Post #2125


.


Group: Members
Posts: 104
Joined: 27 May 12
From: .




QUOTE(vic24 @ 18 Nov 2012, 20:34)
da... nu stiu cum functioneaza la noile dacia avertizorul asta de schimbat treapta, dar la un fiesta de 1.25 pe care l-am sofat recent, ma innebunise... nu treceai de 2500 ca incepea "shift...shift"..... pai cum naiba se conduc motoarele astea 16v...de iti cere sa schimbi mai jos ca la diesel ?!?
*


Pai nu trebuie sa schimbi cand iti zic ei, schimbi cand vrei tu si o sa ai consumul pe care-l vrei tu, adica cu mult peste consumul oficial. Dar cine o sa plece primul de la semafor si o sa puna primul frana puternica la urmatorul semafor?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 18 Nov 2012, 23:15
Post #2126


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




nu exista schimbat ca la diesel sau ca la benzina, exista schimbat in functie de etajarea treptelor de viteza si ceea ce vrei in momentul schimbarii de la masina (acceleratie rapida / lina, urcat rampe / coborat pante, etc)


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vic24
post 19 Nov 2012, 05:46
Post #2127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 509
Joined: 14 April 08




colegule, nu m-ai nimerit deloc cu descrierea ta smile.gif daca as merge asa agresiv cum spui tu, nu as mai putea sa afirm faptul ca eu la 90.000 km la bord mai am 4-5 mm din placutele de frana originale smile.gif ideea e alta, ca daca schimb la 2500 si pic in 1700, sa zicem, esti la limita la care motorul/transmisia/masina TREMURA la accelerare. oare e normal ? eu cred ca daca pici la schimbare sub 2000 este foarte rau pt masina, desi parca un comportament normal il observ abia daca pic pe la 2300-2500 la schimbarea treptei...


--------------------
Dacia Sandero 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 19 Nov 2012, 09:14
Post #2128


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Am mers cu o groaza de masini noi si toate au aceeasi boala. Daca schimbi cand iti zic ei sa schimbi simti masina subturata. Cred ca consumul ala declarat (pe care trebe sa il poti mai usor atinge cu indicatoarele astea) e ca si perioada de standby de la telefonele mobile, o atingi doar in niste situatii exceptionale cu care nu te intalnesti toata ziua in situatia reala.

This post has been edited by minny: 19 Nov 2012, 09:15


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chris_t
post 19 Nov 2012, 09:51
Post #2129


trepadus clasic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 19 August 04
From: Baia Mare




Am fost si eu la drive-test sambata, mai mult in ideea de a incerca noul 0.9TCE.

Stand si asteptandu-mi randul, am fost surprins de afluenta de vizitatori dornici sa vada "noua Dacie".

La fel de surprins am fost si de masinile din showroom. Si sa va zic de ce:

Exterior: mi-au placut. in special Stepway, un mare plus, o masina frumoasa, care poate fi linistit comparata cu alte modele vandute in limita asta de pret.

Motorizare: 0.9TCE, incantator...Si ma dadusem jos dintr-un diesel turbo cu 250Nm cuplu. Cu 3 oameni in masina motorasul trage bine, liniar, o incantare la condus. Bun, nu faci liniute cu el, dar mi-a placut raspunsul la pedala si faptul ca nu are acel zgomot specific motoarelor in 3 cilindri.

Si acum, baiul, adica confort + interior: dezastruos!!!
- o senzatie extrem de neplacuta la atingerea materialelor din interior,
- buton de reglaj faruri pus aiurea si cu un design 1975
- contact cheie preluat de la D1300
- cabluri atarnand prin portbagaj (Logan)
- portbagaj care iti zboara din mana la deschidere, facand tot showroom-ul sa se uite la tine(Logan)
- cric + cheie de roti puse total aiurea (cand la roata de rezerva ramane loc liber, tot ce aveau de facut era sa faca un mulaj de plastic/spuma si sa pui cricul acolo, ca oamenii mari)
- si multe altele care duc la senzatia de "ieftinache", senzatii mult redusa de exemplu in Duster.

Si vorbim de 11k euro, nu de 7k.

De curiozitate, am trecut putin prin showroom-ul Reno de langa, amintindu-mi, cu un mare ranjet pe moaca, de drive-testul facut acum vreo 2 saptamani cu Clio 4. Si o sa ma luati la misto, o sa-mi spuneti ca 1.500 de eur diferenta sunt o gramada de bani, dar am eu asa un feeling ca cine isi ia masina cu 11k isi ia si masina cu 12.5k (vezi nivelele de echipare vandute la Dacia pana acum, unde oamenii nu s-au cam zgarcit).

Si, iata ce poti configura la Clio 4 sub 13k eur:

Clio 4 Expression 0.9Tce:

ABS + EBD
ESP
Hill Assist
Airbaguri frontale si laterale (cap si torace - sistem cortina) pentru sofer si pasager fata
Card de acces si demaraj
Computer de bord
Directie asistata electric
Faruri de zi LED
Geamuri + oglinzi electrice
Cruise control
AC
Handsfree
Media Nav
Sistem Bass Reflex
Volan piele.

pret final: 12,400eur + 100e cotiera se fac 12,500. Si ai feelingul ca esti la volanul unei bijuterii...

Parerea mea!



--------------------
Renault Megane Estate 2017 ZEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 19 Nov 2012, 10:18
Post #2130


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Alfred @ 16 Nov 2012, 19:35)
Mi-ai ridicat mingea la fileu, asa ca sugerez cu toata prietenia: sa faca cineva un test „realist” si sa il puna aici! Sa stiu si eu care mama naibii e standardul. Ca il faci tu, ca il face Ironick (e suficient de aproape Galatiu?) sau altcineva, acum e momentul!
*
Mie imi place sa dau cu lingurita.


QUOTE(Alfred @ 15 Nov 2012, 14:18)
Sper ca alea de sus, usa-pavilion (acum tubulare, nu lamelare ca inainte) sa nu mai inghete, ca m-am saturat sa imi iau la pumni masina pe ger ca sa pot desteleni usile.
*
Chederele vechi (cu perisori sau cum vrei tu sa le zici) erau mult mai bune la partea de inghetat, cauciucul se lipeste mult mai repede. Si a doua, evident ca nu ai observat la baza pabrizului modul de rezolvare Dacia pentru coltul usii care agata chederul la deschidere. Acum lipseste o bucata din el!

19 Nov 2012, 10:26:
QUOTE(boga81 @ 18 Nov 2012, 20:12)
+ mult mai comfortabil decat prima generatie, la trecerea peste gropile autohtone nu se aude nimic de la trenul de rulare. interesant zic, si astept sa pot scapa de gropane ca sa-i dau talpa si sa gasesc niste viraje
~ sta ok pe viraje, se inclina un pic mai mult, dar impresia generala e buna.
*
Foarte interesant, masina are acelasi sasiu si suspensie (recunoscut chiar de ei, dar si se poate verifica de oricine prin codurile pieselor), dar se comporta diferit. blink.gif


This post has been edited by IRONICK: 19 Nov 2012, 10:26


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74 Pages « < 69 70 71 72 73 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2025 - 04:25
Dacia