O noua generatie Logan
![]() ![]() ![]() |
O noua generatie Logan
GBi |
![]() ![]()
Post
#2131
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 12 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
Daciaaa
Golan :))
KissFM 1.6 08 / ex. Laureate 1.4 04 Tot ce e bun tre' sa dispara !
|
|||
titicostel |
![]()
Post
#2132
|
. Group: Members Posts: 104 Joined: 27 May 12 From: . ![]() |
QUOTE(chris_t @ 19 Nov 2012, 09:51) Din pacate nu e chiar sistemul cortina clasic. Sistemul cortina se declanseaza numai in partea superioara, de obicei, din fata pana in spate. Dar poate si sistemul asta lateral care urca pana la cap e la fel de eficient pentru sofer si pasagerul din dreapta fata. Sunt de aceeasi parere, mai degraba la banii astia iau un clio IV decat un Sandero Stepway. Cu toate ca, patriot fiind, ar trebui sa sprijin producatorii locali. Insa ochiul vede, inima cere... |
--------------------
.
.
.
|
|
minny |
![]()
Post
#2133
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Si pe Dacia airbagurile laterale sunt si pentru cap. De fapt cam tot ce a fost enumerat in lista aia se gaseste si pe gama Dacia mai putin faruri de zi LED, Hill assist si demaraj cu card. Desigur insa Clio arata mult mai bine in interior dar e si ceva mai mic decat Sandero.
|
--------------------
------
------
------
|
|
Serje |
![]()
Post
#2134
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
titicostel |
![]()
Post
#2135
|
. Group: Members Posts: 104 Joined: 27 May 12 From: . ![]() |
QUOTE(minny @ 19 Nov 2012, 09:14) Am mers cu o groaza de masini noi si toate au aceeasi boala. Daca schimbi cand iti zic ei sa schimbi simti masina subturata. Cred ca consumul ala declarat (pe care trebe sa il poti mai usor atinge cu indicatoarele astea) e ca si perioada de standby de la telefonele mobile, o atingi doar in niste situatii exceptionale cu care nu te intalnesti toata ziua in situatia reala. Si eu credeam ca acele consumuri declarate de producator sunt mincinoase. Pana am descoperit invatamintele austriacului Gerhard Plattner catre fii sai soferii. Nici macar nu trebuie sa exagerezi ca el. Va recomand sa-i urmati sfaturile macar atunci cand n-aveti motive sa va grabiti si garantat veti obtine consumuri decente. Spre marea mea surprindere am reusit sa obtin consumul mediu indicat de producator fara a aplica in mod exagerat recomandarile austriacului. Si nici macar nu am indicatoarele care sa-mi spun cand sa schimb. |
--------------------
.
.
.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2136
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
minny |
![]()
Post
#2137
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Orice comparatie cu Clio e nula in cazul Stepway si complicata in general atata timp cat pentru multi un Sandero e considerat mic, deci greu de crezut ca vor fi multi aceia care vor plati mai mult pentru a avea mai putin spatiu sau vor plati mult mai mult pentru a avea mai mult spatiu (Megane).
Si daca Sandero e mic si ne gandim la viitor atunci: QUOTE(IRONICK @ 2 Nov 2012, 09:41) B8 e Break-ul ? K8 Break Stepway ? L8 Pick-Up-ul din Logan ? |
--------------------
------
------
------
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2138
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
B - Sandero/Stepway
L - Logan K - ... break This post has been edited by IRONICK: 19 Nov 2012, 12:36 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#2139
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
cumva stepway e o echipare mai bogata decat se pune normal pe sandero? si daca vrei pe sandero normal la fel iese mai scump?
multumesc colegul P-A-C-O pentru documentare ![]() plimbarea a fost mai mult hai mai repede ca mai sunt si altii la coada, in oras agloemrat unde nu realizezi ce face masina. Si doar cu motorl 0.9 turbo benzina. De ce nu si 1.5dci 90 sau gpl-ul?! PS: am vazut azi la renault de pe centura bucurestiului langa carrefour militari un logan in parcare. la faruri masca e negru lucios (interesant) si are bordura cromata in stilul practicat la modele mult mai scumpe. un detaliu demn de apreciat cumva logan are lumini de zi?! ca am vazut un bec suficient de mare ca sa nu fie doar pozitie, situat in far. n-am avut pe nimeni sa intreb pe acolo si nici timp sa disec problema. ma oftic ca totusi nu sunt stopuri clare 100% ci mai au irizatii de distorsionare a luminii pe semnalizare/pozitie (sau frana) stopurile imi aduc aminte de toyota avensis modelul nou...nu stiu, ceva linii desenate pe acolo asa mi-au lasat impresia. This post has been edited by T.rac3Er: 19 Nov 2012, 13:24 |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#2140
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#2141
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
de ce zici?! eu consider blocurile optice ca au crescut simtitor in aspect si calitate fata de primul logan, si apreciez acest apect.
doar ca din poze aveam impresia ca sunt clare complet, si nu cu acele zone de dispersie care le-am vazut odata ce m-am intalnt cu masina live. nu o consider problema de nici un fel, doar un moft al meu din propriile mele interese |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
Alfred |
![]()
Post
#2142
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 372 Joined: 18 September 07 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 19 Nov 2012, 10:18) Mie imi place sa dau cu lingurita. Chederele vechi (cu perisori sau cum vrei tu sa le zici) erau mult mai bune la partea de inghetat, cauciucul se lipeste mult mai repede. Si a doua, evident ca nu ai observat la baza pabrizului modul de rezolvare Dacia pentru coltul usii care agata chederul la deschidere. Acum lipseste o bucata din el! Daca vorbesti despre asta, SealBase.JPG ( Size: 225.76k ) Number of downloads: 1789 am vazut-o. E sectionata pe linie, manual, se vede urma neregulata a taieturii. Inca nu imi dau seama care sunt efectele in timp, avand in vedere ca se poate umple cu mizerie. O presa calda ar fi rezolvat problema dupa ce o trageau de pe rola, la dimensiune. Mai sunt chestii de observat, dar nu ai cum sa le cuprinzi pe toate. De pilda, e bazaitor la ochi ca nu au fost in stare sa toarne capacul de sigurante la culoare si il pastreaza negru indiferent de versiune: FuseDoor.JPG ( Size: 245.98k ) Number of downloads: 1990 A mai aparut niscaiva „burete” pe ici, pe colo, in partile esentiale: FoamEng.JPG ( Size: 273.11k ) Number of downloads: 1939 FoamWing.JPG ( Size: 258.82k ) Number of downloads: 1896 Macar au facut efortul de a ascunde faptul ca plasticul capacului de torpedou se usuca in timp si se cracaneaza: GlovDoor.JPG ( Size: 306.44k ) Number of downloads: 1862 Inca nu considera drumurile europene suficient de prafoase cat sa puna garnitura la tragator, ca in America de Sud: DoorSeal.JPG ( Size: 223.54k ) Number of downloads: 657 In ceea ce priveste garniturile, parca noua serie are chederul ceva mai profilat decat inainte: RubDoor.JPG ( Size: 242.78k ) Number of downloads: 649 Baga lingurita! ![]() (N-am probleme cu cantitatile in esenta tare, dar macar cand le zici, zi-le pana la capat, ca la etrierele alea inca nu m-am dumirit care e problema...) |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 70 CP
2007 Laureate There is no spoon.
|
|
myx |
![]()
Post
#2143
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 11 December 05 ![]() |
Nu stiti, noul Logan are bara stabilizatoare? Am uitat sa intreb.
|
--------------------
Renault
Laguna III
2008
|
|
iulian_1976 |
![]()
Post
#2144
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 30 October 12 ![]() |
QUOTE(Alfred @ 16 Nov 2012, 20:35) Mi-ai ridicat mingea la fileu, asa ca sugerez cu toata prietenia: sa faca cineva un test „realist” si sa il puna aici! Sa stiu si eu care mama naibii e standardul. Ca il faci tu, ca il face Ironick (e suficient de aproape Galatiu?) . Astept. Rabdarica ![]() Am eu o locatie in Galati insa daca vezi ip-ul scriu din Franta. Standardul e urmatorul: la orice motorizare franceza nu neaparat Dacia (sa spunem si PSA) te poti astepta si la surprize nedorite cu toate asigurarile. In cateva luni o sa vedem :pornirea la rece,turbina,kitul de abreiaj si...o sa il punem aici:) QUOTE(balanel @ 18 Nov 2012, 17:09) Am testat noul Sandero, cu 0.9 TCE. Am o impresie foarte buna despre aceasta masina. Mi-a placut spatiu, tinuta de drum, confort, motor, dotari. Motorul este absolut exceptional. Intrebarea se pune: As cumpara aceasta masina? Raspuns: NU! De ce? Din cauza etajarii cutiei de viteze. E GROAZNICA! Ma simt ca in fostul meu Aveo, masina pe care nu as recomanda-o nici dusmanilor. Nu neaparat etajarea cutiei. Un update de Ecu poate...poate ![]() Motorul asta(0,9 tce )ataca putin Vv-t-urile si undeva pe departe tsi-ul ramane sa il studiem ![]() This post has been edited by iulian_1976: 19 Nov 2012, 21:33 |
--------------------
Audi
A4
1.8i
|
|
balanel |
![]()
Post
#2145
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Renault_Clio_IV_04.jpg ( Size: 138.24k )
Number of downloads: 850
Stie cineva ce rol are piesa incercuita cu rosu? |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
ncristi |
![]()
Post
#2146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Am vazut astazi noul logan. Prima intrebare - cum dracu reusesc sa scoata asemenea masini la asemenea preturi. Eu am coborat din focus si cand m-am uract la loc nu prea am regasit cei aproape 8000E in + pe care i-am dat... din contra...
Sa fiu bine inteles - masina mai are scapari (au fost prezentate pe aici) - si focusul meu are o gramada - dar diferenta intre vechiul logan si logan II mi s-a parut mare. Sistemul de sunte LG mi s-a parut super Ok (mult mai bun decat ce am eu pe focus). PS Clio 4 este absolut superb. |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
IRONICK |
![]()
Post
#2147
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(balanel @ 19 Nov 2012, 22:55) Renault_Clio_IV_04.jpg ( Size: 138.24k )
Number of downloads: 850 este o vana pneumatica (in poza nu este logan)Stie cineva ce rol are piesa incercuita cu rosu? QUOTE(ncristi @ 20 Nov 2012, 15:18) Am vazut astazi noul logan. Prima intrebare - cum dracu reusesc sa scoata asemenea masini la asemenea preturi. Asa se intreaba toata lumea, cum de au reusit sa o faca asa de scumpa pentru ce ofera?This post has been edited by IRONICK: 20 Nov 2012, 15:33 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
ncristi |
![]()
Post
#2148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Tu esti cam singurul care se intreba asta. Am mai spus - cel putin la nivel de feeling, prima impresie, masina pare ca ofera mai mult pentru 9000E cat costa aia in care m-am urcat.
Poate mi explici ce ofera spre ex. noua elantra la 16000E (stiu ca esti fan hyundai) - o directie flescaita, un volan care se beleste singur si o suspensie de 2 lei care troncane din toate inchieturile toate impachetate intr-un ambalaj superb care sa ia ochii? |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
ssilviu |
![]()
Post
#2149
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Foarte multă lume de pe forum văd că suferă de sindromul "nu vedem pădurea de copaci". Atâta discutii inutile pe chestii punctuale minusucule cu efect minim asupra viitorilor posesori. Am fost și eu să mă dau un pic cu un Sandero 0.9 tce in weekend. Pe scurt
+ In interior arată excelent. Progresul față de vechiul Logan, mai ales cel apărut in 2004, e absolut imens. Plasticul foarte asemănător cu cel de prin Clio 4, mirosul din interior la fel. Pana si LCD-ul de la navigație e la fel ca la Clio, din păcate, cu ecran rezistiv, așa că trebuie să apăsați pe ecran, nu doar să-l atingeți. Textura plasticului din care e făcut bordul, ca la Logan facelift îți lasă impresia că e bord din spumă. Na, aprecierea e una subiectivă, unul care se șterge la fund cu mătase probabil va fi deranjat de ele. Da, e adevărat, ușile sunt complet din plastic, schimbărul e cam inalt, mai sunt unele lufturi pe ici pe colo, insă per total, progresul e absolut evident + Si la exterior arată bine, amortizorul la capotă e un lucru fain, alea de la portbagaj funcționau decent, adică după ce am citit pe forum aici, mă așteptam să se spargă luneta când deschideam portbagajul. Nu a fost cazul. S-a deschis relativ repede, dar nu dezastruos. + Motorul trage fain, liniar, se vede că are turbină de ascuțitoare, nu te dă pe spate, insă dacă o să fie fiaibil și consumul e mic, atunci e excelent. Evident, când pleci de pe loc, e cam delicat cu un 0.9. Dar după, chiar de la 1500 rpm nu dă semne de subturare și mi se pare că incepe să tragă un pic mai tare mai ales după 3500. Sunetul din evacuare e caterincă rău. Fără vibrații ciudate, fără sunet proeminent in cabină. E un motor modern, e de apreciat așa ceva pe Dacia. E clar că Dacia este mai aproape de Renault ca niciodată. +Ținuta de drum e interesantă, orientată foarte mult spre confort. Și Sandero ăla se simțea clar mai rigid decât generație veche. Bine, te uiți in gura inginerilor de pe forum, te-ai aștepta să mergi cu o cutie de carton. Bine, momentan pana acum niciun inginer din asta văd că nu și-a dat cu părerea despre mașină după o experiență pe bune cu ea. O dau inainte cu elemente teoretice. Cu lingurița. Like a sir, ce pot să zic? +Volanul de piele e fain, navigația la fel, chiar dacă interfața mai are ceva de lucrat la capitolul ergonomie. Butoanele de climatizare, cele de lumini sau cele de geamuri clar se simt mult mai bine decât la veche generație. + Fără greieri, zgomote aiurea sau din astea. Dar na, mașină noua. - Urât de tot cu cablurile alea de al stopuri prin portbagaj - Modelului de test nu-i mai mergea vitezometru. De acolo, eroare la abs, la esp. Tipul de la Dacia, că domle, l-am scos noi ca să testăm frâna. Cum să nu .... - Prea barcă totuși. - Plasticul ăla cromat nu stiu cât de mult va fi pe gustul clientilor. - Pozita de condus cam inaltă, chiar pe minim. Reglarea are mai multe trepte acum. Cred că totuși senzație e dată de un bord situat un pic mai jos. - Plasticul de pe mânerul de pe uși, mi s-a părut la fel ca ăla de pe o Laguna 3. Diferența era că acolo nu scârțâia la fel. - Pretul e cam măricel pentru gustul meu. Dar așa e când nu ai concurență. În fine, noile generații reprezintă o evoluție clară și substanțială față de Logan 1. Motoare mai moderne, interior mult mai fain, chiar și la exterior arată mai bine. Nu in cele din urmă, numărul mai mare de elemente comune cu vechea generație ajută la o intreținere mai ieftină. Nu mai zic de inrudirea cu Symbol sau Clio 4, multe elemente de upgrade, dar și avantaje pentru posesorii viitori ale ultimelor două, care vor putea lua piese mult mai ieftine. Și când te gândești că mare parte din mașină a fost proiectată in România, ce pot să zic, bravo lor. Mai ales celor care au lucrat, nu au stat pe forum in timpul serviciului ![]() This post has been edited by ssilviu: 20 Nov 2012, 16:05 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
cdadan |
![]()
Post
#2150
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
kossak |
![]()
Post
#2151
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 752 Joined: 27 May 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
O fi proasta, dar fata de loganul vechi e mult mult mai OK.
Eu sunt tare curios de taba. Am intrebat-o pe doamna din showroom daca tot 6 ani e garantia anticoriziune si cica da...dar cica ar fi tabla galvanizata...mda, n-am mai insistat pe subiectul asta. Sa vedem peste vreo 2-3 ani cum se prezinta. Din cate am vazut macar prinderea barei din spate au modificat-o. |
--------------------
Honda
Civic
1.8 Sport, ex Dacia Logan 1.4 Laureate "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2152
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(kossak @ 20 Nov 2012, 17:06) Da, mai putin cu 5 suruburi, ca doar este eco. Si niste faguri in minus. Cica face mai bine la impact.Acum daca te loveste din spate, o dai mai usor jos si o pui in portbagaj. This post has been edited by IRONICK: 20 Nov 2012, 17:16 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#2153
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
colegul silviu, daca tu zici ca interiorul ala e excelent, inseamna ca s-a intors lumea cu susul in jos.
niste plastice grotesti, care iti inspira duba de acum 10 ani (si alea aveau plastice mai de doamne ajuta la multe branduri), un bord la fel de lipsit de inspiratie ca si la primul logan, forme care nu se pupa, si bordura aia gri deschis care a dea impresia de nu stiu, ca s-ar fri vrut realizarea a ceva pe acolo e ca nuca in perete. este o evolutie fata de primul logan, dar NU ESTE EXCELENT pentru banii pretinsi (nu vorbesc aici de o coaja de masina care doar are geamuri si volan la 7k euro sau cat e pretul de pornire), ca alea sunt masini pt abuzat de cine stie ce taximetristi sau carat marfa la vreo firmulita. vezi ca la "stiri" tocmai ce s-a pus un link unde renault a recunoscut ca Dacia le aduce profituri excelente, peste asteptari si au scos grupul din maro. cum traduci tu asta?! Ca pretul practicat la gama Dacia are un adaos comercial URIAS fata de costuri si deci profiturile brute si implicit nete sunt substantiale. Din ce doamne iarta-ma au facut o fabrica intreaga dacia in africa, ca doar nu din banii de la concern. Adaos de bun simt inseamna ca suprafietuiesc si mai pot face imbunatatiri pe ici pe colo la produse viitoare, nu sa ai cheltuieli masina cu o fabrica intreaga si sa mai si ai profit neasteptat in continuare. Repet, LOGAN 1 full option cu adaos corect din punct de vedere al practicii comeriale nu depasea la vanzare 6-7k euro, nu 10-11k cat ajusese. Macar au dat prime substantiale la TOTI angajatii dacia, fie el lucrator pe linie sau inginer? cum practica alte branduri care fac profituri imbucuratoare? |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#2154
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Dacă te seacă profitul Dacia, ești liber să nu cumperi una. Protestează. Arată-le că nu au luat decizia corectă când au stabilit prețurile.
Ești in capitalism. E cea mai bună armă pe care o ai. Aia cu impărțitul profitului cu angajații, cu preț corect, sunt doar logoree comunistă. Renault nu e societate de binefacere. Vrea să facă profit. Cu cât mai mare, cu atât mai bine. Și dacă la Dacia au făcut profit, inseamnă că și-au făcut treaba foarte bine. Dacă ați fi fost în locul lor, acum v-ați fi frecat palmele de fericire. Din fericire nu sunteți ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Ampt |
![]()
Post
#2155
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 20 Nov 2012, 22:04) "Gama Entry (Logan, Sandero, Duster, Lodgy si Dokker) aduce profituri importante grupului, iar anul acesta se vor vinde aproape un milion din aceste vehicule pe plan mondial, din care peste 60% sub sigla Renault si restul sub sigla Dacia." La o marjă medie per bucată de să zicem 4.000 de EUR ori 1 milion de mașini, vă las pe voi să calculați mai departe ! Bravo lor că au știut să se scoată cu Dacia ! ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#2156
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
E adevărat că o mașină are in general un cost de producție de nici 50% din pretul de vânzare, insă diferența nu inseamnă profit net cum vrei tu să insinuezi. Trebuie să adaugi costurile cu cercetarea și dezvoltarea (proiectare, testing), costurile de marketing, profitul dealerului, costul cu transportul, costul cu asigurarea, cheltuieli administrative, costurile cu garanția (nu sunt in totalitate acoperite de furnizori). Să nu mai uităm și de impozite la stat. In niciun caz nu ai profit net de 4000 de euro pe mașină în medie. Estimez că ai așa ceva doar la mașini de câteva ori mai scumpe decât Loganul.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
klaus |
![]()
Post
#2157
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ncristi @ 20 Nov 2012, 16:38) Am mai spus - cel putin la nivel de feeling, prima impresie, masina pare ca ofera mai mult pentru 9000E cat costa aia in care m-am urcat. Crezi ca ofera mai mult decat fabia avantaj, care la dotari echivalente cu sandero laureate, costa cu cca. 900 euro mai mult (fabia e vreo 9.900 euro cu dotarile echivalente, sandero e 9.000)? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Ampt |
![]()
Post
#2158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
O marjă de 2.000 de EUR la versiunile de intrare în gamă și o marjă de 5.000 de EUR la versiunile de peste 12.000 de EUR (Duster-ul este campion în acest sens) și ai răspunsul la ce am scris mai sus !
P.S Versiunile mai scumpe au și ponderea cea mai mare din vânzările globale ! Încă o dată, bravo lor ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#2159
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Cum ai estimat profitul ăla? Ai luat măcar in calcul TVA-ul?
![]() Din 7000 de euro versiunea de bază scazi 1700 de euro tva (hai că deduc oricum ceva din ei la furnizorii de materii prime) și 2000 de euro profit. Și ai 3300 de euro din care să acoperi nu doar costul de fabricație (materii prime, salarii, costuri de sectie, costuri adminstrative la fabrica, utilitati etc) dar și toate costurile alea pe care eu le-am enumerat. Yeah right, prietene, habar nu ai ce vorbești. În plus, dacă Dacia face 4 miliarde profit net pe an, nu vă dați seama că toți producătorii s-ar fi aruncat să lanseze produse echivalente? Adică, dezvoltarea unei game de modele noi, poate să coste undeva intre 500 si vreo 2 miliarde de euro, deci naiba, din primul an isi scoteau banii ... Să fim serioși și să incercăm să ne punem și mintea un pic la lucru, nu doar să ne lăsăm mintea intunecată de ura față de capitaliștii de la reno ![]() Nu mai zic că in 2011, TOT grupul VAG abia a obținut 9 miliarde profit, când vinde de 8 ori mai mult cu preturi medii de vreo 3-4-5 ori mai mari. This post has been edited by ssilviu: 20 Nov 2012, 23:10 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Ampt |
![]()
Post
#2160
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Vezi că așa se văitau și băncile și au mai primit și ajutoare din partea statului !
Apropo, de unde crezi tu că au reușit atât Renault-ul cât și grupul PSA să restituie împrumutul generos primit din partea statului francez ? P.S Vezi că nu îmi place să trag o gură de Unirea ! Parcă era vorba că dezbatem ideile, nu persoanele ! P.P.S NU am nimic cu Renault-ul, în fiecare post în care am făcut referire la marjele comerciale chiar i-am felicitat și nu am fost deloc ironic, cum poate ai crezut ! Obținerea profitului este esența capitalismului și cum trăim în capitalism ... ! This post has been edited by Ampt: 20 Nov 2012, 23:16 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 09:52 |