Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 5 6 7 8 9 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

TURBINA, pareri, sugetii : Probleme frecvente la turbina

PhilipMorris
post 14 Mar 2011, 19:43
Post #181


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Am pus un post in alta parte, incerc si aici.
Este posibil ca la schimbarea vitezelor intre a 5-a si a 6-a sa se tureze singura la apasarea ambreiajului? Adica, dupa o anumita viteza, cca 90 km /h nu mai are relanti. Este posibil sa fie de la turbina?
Danke smile.gif


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dancristianmia
post 22 Jan 2012, 17:19
Post #182


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 7 November 09
From: Craiova




[quote=Kerstin,13 Jan 2011, 15:09]
Exact aceleasi probleme, shuierat intre 1400-1800 rpm, pana se incalzea apa, dupa care disparea brusc. Si asta de cand a inceput frigul. Am ajuns la Renault Craiova cu alta problema, mi se oprea masina cam peste 2400 rpm dupa care progresiv si la 1700-1800 rpm. Mi-au inlocuit regulatorul de presiune, mi-au anulat debitmetrul si mi-a blocat EGR-ul in nu stiu ce pozitie urmand ca pe acesta sa-l schimb ulterior. Acum trage de rupe, nu iese fum, nu consuma gram de ulei ( nu stiu cat consuma ) dar tot 7,9 imi arata pe CB si.................. nu mai fluiera frate ! Deloc. Absolut.Sigur e ceva cu vreun debit de aer.
Servus!


22 Jan 2012, 17:24:
Totusi am mai observat ca daca scoteam din viteza sau calcam ambreiajul fluieratul iar disparea. Hmmmmmmm! Sa fie pe la cutie ceva? Ulei? Pana se incalzea ceva sirenaj ? Ia sa verific eu si oilul din cutie.

This post has been edited by dancristianmia: 22 Jan 2012, 17:24


--------------------
renault laguna 2 tour - hd 97 mia 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kid2502
post 26 Jun 2012, 14:47
Post #183


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 14 April 08




Am avut turbina rectificata la Brasov si nu stiu ori de la ei ori de la transport am gasit in cele de urma vacumul care trage tija turbinei in sus , inclinat lucru care nu l-am stiut si m-a facut sa umblu la reglajul tijei, intrucat se ridica foarte putin in sus 5-6 mm si ea de fapt trebuie sa urce 1-1,5 cm.

Rog frumos cei care au timp sa se uite la tija turbinei sa-mi spuna care filete sunt de la piulita pana in capatul tijei sa o reglez catusi de putin inapoi ca nu mai stiu cum era si nu-mi place cum trage.
Stiu ca trebuie sa o dau jos iar si sa o duc la Brasov sau alt service care se ocupa cu turbine sa o regleze ei in aparatele lor speciale, dar pana mai fac rost de bani , ajutati-ma cu numarul se filete dintre piulita si capatul tijei.

Multumesc anticipat.


--------------------
renault laguna 2 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
norby_puma
post 26 Jun 2012, 15:22
Post #184


Inginer in devenire


Group: Members
Posts: 587
Joined: 3 April 08
From: Satu Mare




dancristianmia, la treaba cu suieratul care dispare la apasarea ambreiajului, cel mai probabil de vina este rulmentul de presiune(ambreiaj)


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi - SM 60 TNG 2004/Emotion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kid2502
post 28 Jun 2012, 13:57
Post #185


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 14 April 08




Nu are timp nimeni sa arunce un ochi sa vada cate filete sunt la tija ???
Va rog sad.gif


--------------------
renault laguna 2 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi73
post 11 Aug 2012, 16:19
Post #186


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 11 August 12




salut baieti sunt nou pe aici si nu prea stiu unde sa scriu si unde sa intru am si eu o laguna 2 si ma intereseaza daca stie cineva de ce in sarcina mica motorul are unele intreruperii


--------------------
renault laguna 2 2001 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaiadrian
post 3 Sep 2012, 13:46
Post #187


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 3 September 12




salut.sunt si eu un posesor de renault laguna 2 si am o problema referitoare la turbina,mai exact am avut problme cu ea am mrs la un anume service si miau spus ca e turbina dusa am mers la o firma de turbine ceva parca cctuning undeva in bucuresti prin colentina am pus turbina dupa vreau sa spun ca acum cand o accelerez scoate un sunt in dreapta fata parca ar fi sunetul unui aspirator si pe langa asta se accelereaza foarte greu si cand imi apare in bord un martor gen o sarma scoate un fum cam negru si miroase urat dar fuge.ma puteti ajuta ,multumesc


--------------------
renault laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steve From Oradea
post 3 Sep 2012, 15:00
Post #188


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 11 October 04
From: Oradea




Du-te inapoi la firma de tuning si intreaba pe ei, ca asa e greu ca nu stim ce au facut si mai ales cum. Poate furtunul nu e pus bine pe intercooler sau ai intercoolerul/furtunul spart.

This post has been edited by Steve From Oradea: 3 Sep 2012, 15:01


--------------------
Renault Laguna II Dynamique 1.9dCi - 140CP - BH 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian71
post 16 Dec 2012, 22:11
Post #189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 11 August 12




Stie cineva de unde pot cumpara kitul de reparatie pentru turbina? unsure.gif


--------------------
renault laguna 2 - il 74 cri 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 16 Dec 2012, 22:49
Post #190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




ebay

Ce turbina ai ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 17 Dec 2012, 11:05
Post #191


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




QUOTE(marian71 @ 16 Dec 2012, 23:11)
Stie cineva de unde pot cumpara kitul de reparatie pentru turbina?  unsure.gif
*



De ce ai vrea sa iti cumperi separat kitul de reparatie pentru turbina ?
Nu mai bine te duci la un service care stie ce face , si are posibilitatea sa iti si echilibreze/regleze turbina dupa reconditionare ?! - sfatul meu -

Numa' bine, sa revi si sa imi spui si mie une ai reconditionat-o.


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 17 Dec 2012, 12:29
Post #192


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Stii vreun service care face echilibrare dinamica ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 17 Dec 2012, 13:35
Post #193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




@andu911 : nu, nu cunosc nici un service care poate echilibra ansamblul cum o face producatorul. De asta eram si eu curios, sa aflu cine o poate face cum trebuie, la turatia care trebuie, si in tolerantele prescrise de producator.


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 17 Dec 2012, 14:35
Post #194


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Pai si-atunci...
Daca se pricepe poate sa o faca singur.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 17 Dec 2012, 15:10
Post #195


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




QUOTE(andu911 @ 17 Dec 2012, 15:35)
Pai si-atunci...
Daca se pricepe poate sa o faca singur.
*




Din ce imi aduc aminte, turbina de 1.9 dci functioneaza pe undeva pe la 183.000 rpm. Sunt tare curios cum o poate urca atat de mult in ture "de unul singur".
Sa nu mai vorbesc despre valorile depresiunii/deplasarii tijei actuatorului, care trebuie calibrata pe un stand special. Iar ma indoiesc ca are "capabilitatile" astea.

In rest, da, poate strange suruburile la cuplu, dar cam atat poate face... biggrin.gif .


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 17 Dec 2012, 15:19
Post #196


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




N-ai nevoie sa "calibrezi" nimic. Daca schimbi axul, trebuie sa o echilibrezi dinamic.
http://www.reno.ro/Reconditionare-GT1549-t177295.html

N-ai treaba cu reglajul de la wastegate, sau geometrie. Lasi capsula asa cum e, n-ai nevoie sa te atingi de reglaj... scoti doar siguranta.

A'propos, a mea are 40.000 km de la operatie.

This post has been edited by andu911: 17 Dec 2012, 15:25


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 17 Dec 2012, 15:26
Post #197


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




Ceea ce ai facut tu e o treaba facuta "pe genunchi", si iti si spun de ce :

1 : dupa demontare, oricat ai incerca sa marchezi piulita si roata compresor, tot nu o vei putea monta in aceeasi pozitie.
2 : nu vei putea masura jocul axial care se obtine prin strangerea LA CUPLU a respectivei piulite.
3 : Actuatorul data demontat de pe turbina, trebuie reglat din simplu motiv ca la demontarea lui umbli la geometria tijei.

Nu o lua personal, am lucrat 4 ani in domeniul echilibrarilor si stiu ce vorbesc.


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 17 Dec 2012, 15:52
Post #198


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Ti-am scris mai sus ca n-ai de ce sa umblii la niciun actuator, ii scoti siguranta si ramane reglajul intact.
Cum sa zici ca reglezi jocul axial prin strangerea piulitei ??? Doamne fereste. Exista o bucsa de otel care limiteaza jocul axial. Si in functie de uzura placii de bronz, de pe partea compresorului, se modifica jocul. N-ai cum sa reglezi jocul din strangere !!!!

Te rog eu lasa-ma, ca ceea ce spui n-are nicio legatura cu turbinele.

Daca ai echilibrat roti, nu e acelasi lucru.

Hai, serios, omul asta cauta un kit pentru turbina... daca ai cum sa-l ajuti cu ceva, ajuta-l, daca nu... sa ne dam cu parerea, putem toti.

This post has been edited by andu911: 17 Dec 2012, 15:56


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 17 Dec 2012, 16:00
Post #199


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




OK, scuza-ma, ai dreptate, nu are legatura cu echilibrarea rotilor, dar de cand nu mai lucrez "in industria de echilibrat roti", lucrez la un mic atelier care produce mai multe mii de turbosuflante pe zi ( cel mai probabil si a ta a fost facuta tot in Bucuresti, langa Turbomecanica ) si cred ca stiu un pic mai exact procedeul de asamblare a unei turbosuflante.

Motivul pentru care am spus ca e lucrare facuta pe genunchi tine mai mult de firea romanului : daca iau o turbina de pe masina X si iau actuatorul de pe masina Y trebuie sa mearga, ca nu umblu la piulita, daca marchez pozitia piulitei, inseamna ca, la remontaj, daca ajung in aceeasi pozitie cu semnul, atunci am si realizat cuplu, da, merge asa, eventual ii f*tem 2 ciocane, ca suntem romani.

Daca tu ai reusit sa iti schimbi lagarul radial, axial si garnitura, si te-a tinut 40k km, asta nu inseamna ca ai facut o lucrare ca la carte, ci doar ca esti foarte norocos.

Iti urez sa faci inca pe atatia km cu masina actuala.
Numa' bine.

Degeaba cauta kit pentru turbina. Stie cumva ce s-a stricat in ea ? ca sa poata comanda ceva potrivit ?

This post has been edited by Silk: 17 Dec 2012, 16:01


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian71
post 17 Dec 2012, 18:26
Post #200


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 11 August 12




Nu va certati baieti .
Ma intereseaza un kit de reparatie ,nu doresc reconditionarea turbinei la un atelier specializat din motive economice.
Am un prieten afara care mi-a promis o turbina uzata ,pe care eu vreau sa incerc sa o reconditionez in micul meu atelier (din boxa).Precizez sa sunt mecanic dar nu unul bun.
Incerc sa invat din greseli (ale mele dar mai ales ale altora)Cand am timp ,imi place sa "mesteresc" la astfel de mecanisme si ma bucur atunci cand am rezultate.Sunt posesorul unei Laguna de un an si dupa prima revizie la care mecanicul a rupt tubul ce intra in turbina desi eu am sesizat ca masina scoate un sunet diferit cand o acceleram, nu am mai apelat la mecanici.
Din pacate defectiunea am depistat- o dupa 5000 km iar turbinuta mea e pe duca. sad.gif
Acum caut solutii.
Ce ziceti?


--------------------
renault laguna 2 - il 74 cri 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 17 Dec 2012, 18:39
Post #201


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




E de 107 sau 120 cp ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian71
post 17 Dec 2012, 18:52
Post #202


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 11 August 12




E o laguna 1,9 dci 88kw an 2003


--------------------
renault laguna 2 - il 74 cri 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 17 Dec 2012, 19:27
Post #203


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




La tine e GT1749V.
De unde stii ca e pe moarte ?
Daca nu au atins palele de carcasa, atunci poti sa cumperi doar kit de reconditionare.
Neaparat sa vezi ce se intampla si cu vanele, sa le cureti de calamina si in caz ca nu mai functioneaza corect, sa le schimbi.

Daca turbina e pe moarte, fa operatiunea cat mai repede, ca daca pica, nu mai ai ce sa faci cu axul.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian71
post 17 Dec 2012, 21:06
Post #204


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 11 August 12




Am curatat egr-ul,masina trage mai bine si scoate mai putin fum negru.
In schimb continua sa consume la fel de mult ulei si sa scoata la fel de mult fum alb in mers.
Cu motorul cald ,la relanti, masina nu scoate fum.
Consumul de ulei este de 0,5l/100 km, plus 6,5 l motorina... huh.gif

17 Dec 2012, 21:11:
Turbina e inca pe masina si nu scoate zgomote ciudate.
Arunca doar cu ulei in tubulaturi,si implicit in pistoane

This post has been edited by marian71: 17 Dec 2012, 21:11


--------------------
renault laguna 2 - il 74 cri 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 17 Dec 2012, 22:51
Post #205


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Da-o jos, ca o sa-ti faca varza palele.
Turbina aia nu te mai tine.
Comanda un kit... vezi ca erau si pe okazii... dar mai scumpe decat pe ebay.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 18 Dec 2012, 08:21
Post #206


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




500 ml la 100 de km ? blink.gif Vezi sa n-o ia pe ulei...


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 18 Dec 2012, 09:00
Post #207


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




Marian71 : te rog, daca poti, da-mi pm cu serial number-ul de pe turbina, poate reusesc sa te ajut cumva ( macar detalii despre asamblare, jocuri axiale, radiale,
si altele. )

Vezi ca se afla gravat pe carterul compresor ( cel din aluminiu ) pe un spatiu dreptunghiular de aproximativ 40x20 mm. Daca se vede, da-mi toate informatiile din spatiul acela.

Da, da-mi totusi datele, dar am gasit ceva : ai tipul de motor F9Q, 250Nm@1500 rpm, 191.000rpm la turbinica biggrin.gif.

Pt postul de mai jos : pentru motorul de 1.9l de 88 KW ai turbina GT1749V, tipul motorului l-am dat generic, dar ma bucur ca incerci sa ma corectezi biggrin.gif .

This post has been edited by Silk: 18 Dec 2012, 09:42


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 18 Dec 2012, 09:18
Post #208


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Toti avem F9Q. biggrin.gif

107 cp vine cu GT1549S, 120 vine cu GT1749V.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian71
post 18 Dec 2012, 09:38
Post #209


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 11 August 12




Silk ,nu pot da pm. Daca ma poti ajuta ,eu voi posta aici acea serie (daca vio reusi sa o citesc).


--------------------
renault laguna 2 - il 74 cri 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 18 Dec 2012, 09:40
Post #210


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




QUOTE(marian71 @ 18 Dec 2012, 10:38)
Silk  ,nu pot da pm.  Daca ma poti ajuta ,eu voi posta aici acea serie (daca vio reusi sa o citesc).
*




Nu mai este nevoie, am eu toate datele care iti trebuie tie, plus desene, plus datele de calibrare, de echilibrare, jocurile si cuplurile.



--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages « < 5 6 7 8 9 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 08:55
Dacia