Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Chiptuning Laguna II, pro si contra

audiofilu'
post 14 Jan 2013, 13:40
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Offffffffffff....


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fastoff
post 14 Jan 2013, 15:08
Post #212


FastOFF


Group: Members
Posts: 238
Joined: 26 April 12
From: London, UK




off topic - nu inteleg de ce va certati voi aici pe viteze de rulare si cati km de autostrada are romania(putini) - omul ruleaza cu cati km vrea - e masina lui, e permisul lui si mai ales e viata lui pentru ca la ce "drumuri" - daca se pot numi asa -
sunt in romania nu te mai numesti sofer esti "ingeras" si ca o paranteza eu nici in germania nu am dat mai mult de 180km/h aveam unde si nu era nici limita de viteza - pe aici ma mai prostesc cand vad cate unul care se crede damon hill

asta parca era un topic in care ne expunem parerile pro sau contra in"chipuirii" pe legumele noastre
daca omu a prins 230km/h e problema lui eu l-as intreba doar pe ce autostrada sau a fost in germania sa fac probele astea - pe vremea cand mai eram in romania erau 2 autostrazi - una in reparatii si cealalta neterminata si ca sa fac o completare la ce spune "audiofilu" cei aprox. 30hp si cei 50Nm nu cred ca te ajuta "neaparat" sa prinzi viteza maxima, ii simti atunci cand vrei sa faci o depasire pentru ca e o diferenta intre o depasire in tr. a 2-a cu harta stock si alfel faci aceeasi depasire cand ai o remapare a ECU - daca gresesc astept pareri sau contra

steve - eu nu am ambreiajul schimbat, am avut intential sa-l schimb cu unul sport dar asta care e acum se pare ca rezista destul de bine

This post has been edited by fastoff: 14 Jan 2013, 17:00


--------------------
Renault Laguna II/Trafic - H N05 LHT/ EU55ZKT 2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm

"If can't find, it grind it..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 14 Jan 2013, 16:28
Post #213


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Puterea si cuplul se vor simti atit in treptele intermediare cat si la tentativa de a vedea viteza maxima. Puterea mai mare inseamna ca masina este capabila sa invinga rezistenta vantului la viteza de peste 200km/h si va atinge cativa km/h in plus.
Tr6 la mine e destul de lunga si motorul cu harta originala nu are putere sa treaca de 5000rpm pe cand cu harta optimizata acul trece de 5000rpm. Daca ar avea suficienta putere ar atinge la 6000rpm in tr6 cca 260km/h. E un tacanit din Grecia care a facut asa ceva si trece de 250km/h cu aceasta cutie si acest motor (evident dus la peste 300cp).
Deci CP ajuta la atingerea unor performante mai ridicate. Nm ajuta la atingerea mai rapida a acelei performante.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adizaha
post 18 Aug 2013, 14:52
Post #214


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 31 March 08




da. eu am de la ei.
am mai comandat si pentru toyota si pentru skoda.
la skoda am avut si niste probleme de comunicare.
am ajuns sa consum si 4,8 galati - bucuresti. fata de 6,.... inainte sa i.l pun.


--------------------
renault laguna 2 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 27 Sep 2013, 09:31
Post #215


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Am facut si eu chiptuning, ultima treapta, cea cu 150 cai si maxim de Nm. Parere personala: MERITA! Masina merge cu totul si cu totul altfel, si consumul mi-a scazut.


--------------------
Renault Lagunaaaa - B 666 GGG 2003
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 27 Sep 2013, 09:37
Post #216


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




Mircea cat te-a costat?


--------------------
Renault Laguna III - TM ...... 2008
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 27 Sep 2013, 10:25
Post #217


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Nu cred ca sunt un exemplu, am dat la jumatate fata de piata deoarece stiam pe cineva care stia pe altcineva care avea nevoie de bani urgent.

Cred ca au fost cei mai bine cheltuiti bani pe masina aceasta. Daca e sa pice cutie/turbina/planetare/wtf, sa pice, macar au un motiv intemeiat. Insa motorul merge altfel, se aude altfel, intra altfel, chestie confirmata de iubita si restul amicilor.

This post has been edited by mircea-daniel: 27 Sep 2013, 10:28


--------------------
Renault Lagunaaaa - B 666 GGG 2003
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aco
post 27 Sep 2013, 11:48
Post #218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 742
Joined: 19 April 13
From: Ploiesti




La leguma inca n-am facut remapare, am masina de abia 10mii km si inca nu m-am convins ca e 100% in apele ei.
Am avut insa la fosta masina, un opel, si am mers timp de 4 ani cu harta de injectie schimbata. Diferenta este uriasa din punct de vedere al puterii si se simte instantaneu, indiferent de treapta de viteza sau de turatie.
Ca si aspecte negative: arde uleiul mai repede (10mii km max trebuie tinut in motor), distruge ambreiajul in timp (placa de presiune sufera cel mai mult), iar consumul nici vorba sa scada. Creste cam cu 1l/100km, dar se merita din plin.
Orice tuner care cere o suma in jurul valorii de 100e trebuie evitat, cei seriosi au preturi incepand de la 200e. De asemenea, cand cereti modificarea spuneti-i respectivului sa nu se joace la parametrii pedalei de acceleratie. De acolo el da senzatia de "bagare in scaun", insa tot de acolo creste si cel mai mult consumul.


--------------------
Renault Laguna II 2.0dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 28 Sep 2013, 16:13
Post #219


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Mie mi-a pus o harta ce in mod normal costa 900 de lei. Reducerea fost din motivele de mai sus.


--------------------
Renault Lagunaaaa - B 666 GGG 2003
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 29 Dec 2013, 19:22
Post #220


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




Si eu tot incerc sa gasesc o felie din buget care sa o dedic acestui chiptuning, insa acum am de facut asigurare si schimbat telescoape pe fata.

Modificarea de soft va ramane ca si foliile, un vis frumos la care nu mai ajung plange.gif ...


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 29 Dec 2013, 20:08
Post #221


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Todhiere, merita. Believe me, merita cum suna, cum se simte, cum se infige, cum consuma cand nu te dai la ea...


--------------------
Renault Lagunaaaa - B 666 GGG 2003
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 29 Dec 2013, 20:32
Post #222


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




La mine suna la fel, poate la diesel o suna altfel dupa modificare.
In rest e diferenta.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 30 Dec 2013, 07:51
Post #223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




Stiu ca merita, si tot am in plan, dar anul asta am schimbat turbina, kitul de distributie complet, alte nimicuri, si am cam epuizat bugetul pt. masina. Unde mai pui ca nu bine incepe anul si am nevoie de telescoape pe fata si asigurare, si ma pregatesc de nunta biggrin.gif, asa ca chiptuningul, xenoanele originale si alte imbunatatiri vor mai astepta.


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 30 Dec 2013, 11:06
Post #224


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




lasa todhiere ca e ok... daca e nunta ta, privesteo ca un plus ... cu bani care o sa te cinsteasca invitati iti pui chip pe masina smile.gif

This post has been edited by postasu: 30 Dec 2013, 11:17


--------------------
Renault Laguna III - TM ...... 2008
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 30 Dec 2013, 22:39
Post #225


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




I-as face un ciptuning,dar sa ma lamureasca cineva ,care a facut ,cum suporta kitul de ambreiaj cuplul in plus si in special volanta.


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW - es/4197-BVS 2002 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 30 Dec 2013, 22:45
Post #226


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Nu este nici un cuplu in plus...doar senzatia ca il ai.
Daca schimbi piese prin cutia de viteze se schimba cuplul.
Modificarile de ordin electronic(Chiptunning) fac ca turbina si injectoarele sa functioneze diferit fata de setarile de origine.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 31 Dec 2013, 14:09
Post #227


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Ei nu se modifica... La mine de la 260 am ajuns la 330Nm si cp inca 30 verificat pe dyno. Se modifica parametrii de injectie, ptesiune, avans etc
Daca la o masina stock se schimba vreun pinion atunci sunt diferente In cazul tuningului si aici nu ma refer la powerbox se modifica si cuplul si puterea.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 1 Jan 2014, 13:51
Post #228


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




audifilu, cati km avea masina cand ai facut ciptuning-ul?
Cred ca daca as tuna masina (are225000km),as termina volanta si la motorul meu 2,2 o volanta noua ar costa cat masina,una sh e greu de gasit.
espacern, sunt motoare de2,2 cu 140cp si un cuplu mai mic,te inreb, oare nu din soft e mai putin puternica decat a mea?
Are un alt soft cu alte valori mai mici pt injectoare si pt turbina.
Modificand aceste valori prin ciptuning, asta insemnand sa maresti aceste valori, nu creste puterea si cuplul?
Zic si eu ........ daca gresesc zi-mi, ca tu o logica ai in ce ai spus ,dar nu sunt total lamurit si tind sa cred ca audiofilu are dreptate.
Mai mult intreb ,nu contrazic.


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW - es/4197-BVS 2002 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aco
post 1 Jan 2014, 15:34
Post #229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 742
Joined: 19 April 13
From: Ploiesti




Creste si cuplul, cine nu crede sa faca un test dinamic inainte si dupa.


--------------------
Renault Laguna II 2.0dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sylenzyostampa
post 8 Feb 2014, 23:01
Post #230


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 24 March 11




Salut, am citi aproape toate posturile pe acesta tema si dau dreptate si celor Pro si celor contra , toti au argumente solide in afirmatiile lor. Eu totusi am decis ca, inainte de sarbatori , anul trecut, in loc sa bag banii in alte piese smile.gif am resoftat Lagunitza (1.9 dci 120 hp- rulaj -140k ) . Baietii super , s-a trimis harta ( o chestie importanta , sa nu faceti acest lucru cu mape de pe alte motoare, totul trebuie refacut de pe mapa originala a masinii ) , am optat pentru softare optimizata de la 120 hp la 155 hp si cuplul de la 270 la 340 nm. Aceste cifre sunt de pe noua remapare , inca nu am facut un test Dino sa stiu suta la suta puterea si cuplul .
Diferente : 1- Cuplul , mai ales ca acum este umed si caucioacele moi de iarna ... ESP -ul intra foarte repede , este chiar sacaitor
2-consumul , este cel putin la fel sau putin mai mic ( in conditii de mers normal , prin oras. Mentionez ca nu prea schimb sub 2000 ture )
3 - mersul motorului este mult mai çurat''si nu mai exista pic de fum la acclerare brusca , la nici una din trepte .
4- Incepand cu treptele 1-2-3 diferentele sunt super evidente ( a-4-a ,a-5-a si a-6-a nu am avut ocazia sa le duc in regim de rosu )
Este posibil sa iti manace mai repede ambreajul si anumite tampoane , cresterea de cuplu trebuie sa isi ia tributul , problema este sa nu faci abuz de aceasta crestere de putere, abuzul se pedepseste si la o masina cu resoftare si la una stock , asa ca , dupa parerea mea totul se rezuma la bunul simt in exploatare.

Am facut un test de curiozitate ( o liniuta ) cu un prieten ce detine un SEAT Leon 2.0 TDI 140 hp stock.

Am plecat o fractiune de secunda dupa el ( mi-a intrat esp-ul in nestire ) dupa care , in treapata a-3-a trecusem bine de el. Nu a fost convins ca il 'facusem'' asa ca am repetat figura dar cu acelasi rezultat. Parerea mea ca sunt reali cel putin 150 cai si se simte bine diferenta inainte /dupa !

Nu ma intereseaza viteza maxima , nu am atins-o nici cu motorul stock si nu cred ca ma aventurez nici acum , cel putin nu in Romania smile.gif

Din punctul meu de vedere merita, schimbarea este in bine pentru motor, ca si regim de functionare , restul tine, cum am spus si mai sus , de felul in care ne exploatam masina .

Va doresc mulit k fara probleme !


--------------------
renault laguna 2003/expression
EX-Laguna Expression 2003 1.9 dCI-120 -270 nm Hp-Stock
Remap 155 Hp - 350 nm
Renault Grand Scenic 2010 1.9 Dci 130 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 9 Feb 2014, 00:06
Post #231


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




conteaza cum este etajata si cutia celor 2 masini si distanta parcursa de voi...poate dupa ce bagai a 4-a te lua(sau daca faceati pe distanta mai mare cursa)...deci nu este un motiv pentru care sa crezi ca ai 150 Cp +ca nu stiai nici daca mai ai 120 cp biggrin.gif

vezi ca poti scoate esp-ul sa nu-ti mai taie puterea la plecare

Nu ne-ai spus si noua cat te-a costat si unde ai facut..
Cat mai multi km !

This post has been edited by iuli23: 9 Feb 2014, 00:07


--------------------
Renault Laguna II - B-CFX 2003 1.9 dci hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sylenzyostampa
post 9 Feb 2014, 01:12
Post #232


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 24 March 11




Este adevarat ca nu am putut trece de treapta a-3-a , drumul nu ne permitea, dar nu cred ca reusea nici in treapta a -4-a , totusi nu asta este relevant ci faptul ca a meritat , se simt calutii in plus . Am facut cu cineva din Targoviste, se ocupa in general cu remapari Opel , VW si BMW dar si Renault . Pretul initial era de 200 Euro dar mi-au facut reducere de sarbatori -150 euro . Toata treaba a durat in jur de o ora jumatate. S-a citit mapa originala dupa care a fost trimisa la rescriere , intre timp mi s-a diagnosticat masina ( free) nu au fost probleme si nici erori pe calculator. Dupa reinstalare mapa noua , masina pornit ok, am facut o tura mai lunga de cartier sa se initializeze toti parametrii si asta a fost cam toata treaba . Singura problema care a aparut dupa prima pornire si in timpul turei de initiere a fost ca radioul nu mai putea fi controlat din comenzile de pe volan si nici nu mai aparea pe afisaj postul ales. Dar la urmatoarea pornire totul a revenit la normsl si nu au mai fost absolut niciun fel de probleme de atunci.


--------------------
renault laguna 2003/expression
EX-Laguna Expression 2003 1.9 dCI-120 -270 nm Hp-Stock
Remap 155 Hp - 350 nm
Renault Grand Scenic 2010 1.9 Dci 130 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aco
post 9 Feb 2014, 01:58
Post #233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 742
Joined: 19 April 13
From: Ploiesti




Il cunosc pe baiatul din Targoviste la care ai facut, ai ales foarte bine. Face treaba buna.
Cu Leon nu prea ai cum sa te compari, e mai usoara masina, cred ca I-a fost lui mila s-o calce.
Ideea am inteles-o, se simte clar diferenta.

This post has been edited by Aco: 9 Feb 2014, 01:59


--------------------
Renault Laguna II 2.0dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sylenzyostampa
post 9 Feb 2014, 02:14
Post #234


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 24 March 11




A calcat-o fara mila , treaba cu greutatea e relativa , pare ca-i mai usoara dar sunt sensibil apropiate din punctul asta de vedere. Seat are in jur de 1360 kg iar laguna are 1425 kg


--------------------
renault laguna 2003/expression
EX-Laguna Expression 2003 1.9 dCI-120 -270 nm Hp-Stock
Remap 155 Hp - 350 nm
Renault Grand Scenic 2010 1.9 Dci 130 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 9 Feb 2014, 10:50
Post #235


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




Ma bate si pe mine gandul sa imi cumpar un chiptuning de la baieti de mai jos
http://www.racechip.com/chiptuning/renault...-79kw/index.php

130 Euro nu mi se pare mult...daca are cineva pe laguna imi puteti spune daca e ok?

Mersi


--------------------
Renault Laguna III - TM ...... 2008
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DB77AAA
post 9 Feb 2014, 13:58
Post #236


DB77AAA


Group: Members
Posts: 175
Joined: 4 August 05
From: targoviste




@sylenzyostampa, ma bucur sa descopar aici ca totul e OK si esti multumit de lucrare.
@Aco, multumesc biggrin.gif
@Postasu', iti bati joc de masina daca apelezi la astfel de cutiute minune. Rolul lor in general e sa minta ECU ca in loc 90 grade temperatura motorului are sa spunem 65, de aici si cantitate de injectie mare, sau sa minta presiunea de injectie cu minus 25% astfel cantitatea injectata este mai mare. De aici si mers neregulat al motorului, probleme DPF, admisie, etc.


--------------------
ex: oltcit, dacia 12 TRS, 1325 - DB77AAA, DB05PHZ 1996, 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 9 Feb 2014, 14:40
Post #237


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




DB77AAA vb din experienta sau din auzite? (nu vreau sa crezi ca sunt arogant) vreau ceva concret...
Se monteaza pe rampa de injectie.
De exemplu stiu pe cineva care a montat o astfel de cutiuta de la baieti astia pe o skoda octavia 1.9 TDI si e super multumit... are cutiuta montata de 1 an si nu a avut probleme inca.

This post has been edited by postasu: 9 Feb 2014, 14:46


--------------------
Renault Laguna III - TM ...... 2008
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DB77AAA
post 9 Feb 2014, 15:19
Post #238


DB77AAA


Group: Members
Posts: 175
Joined: 4 August 05
From: targoviste




Ceva ce se monta pe senzorul presiune rampa si avea ceva fir pana la sonda de temperatura am vazut pe Alfa 159. Dupa aproximativ 3000 km a ajuns cu DPF colmatat, fum aiurea si la relanti, galerii imbacsite de la excesul de combustibil, EGR blocat. A venit poentru DPF OFF, ulterior la explicatiile mele a vrust si EGR off + cai. Masina e din oras si am vazut-o miscandu-se corect. Ma gandesc ca daca erau probleme, ma cauta.

Mai stiu situatii similare si pot veni cu exemple.
Asta face cutiuta minune, cere mai mult combustibil printr-o metoda sau alta. Mai departe, daunele difera de la motor la motor. De exemplu, dupa calculele mele la a ta cea din semnatura, daca vei apela la astfel de solutie, vei avea un sprint mai pronuntat, mers neregulat cu unele balbe ale motorului insa nu cred ca se va defecta imediat fizic ceva fiind un motor mai simplu, chiar si cu CR pe el. Probleme in timp pot aparea, pornirea la rece, cand afara ai zero grade, motorul cu o astfel de cutiuta va injecta mai multa motorina, segmentii nu se vor simtii in largul lor.

Una e optimizare care se face urmarind parametrii de functionare, modificand mai multe anumite cerinte calculat in functie de exploatare - prin resoftare, alta e cand tot motorul functioneaza / se optimizeaza dupa un singur parametru si ala obtinut prin false informatii catre ECU.

This post has been edited by DB77AAA: 9 Feb 2014, 15:24


--------------------
ex: oltcit, dacia 12 TRS, 1325 - DB77AAA, DB05PHZ 1996, 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 9 Feb 2014, 15:25
Post #239


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




stii ca exista posibilitatea ca masina respectiva fi avut probleme cu EGR-ul inainte sa monteze "cutiuta minune".
Masina mea asa am cumparato cu EGR=ul blocat... nici nu vrei sa stii ce era acolo.
Nu vreau sa contest ceea ce spui tu ... doar ca mi se pare putin mai practica cutiuta decat o resoftare... (adica daca nu mai vrei cutiuta poti sa o demontezi si gata ,dar cu resoftarea e mai complicat.
O sa ma mai documentez si vad eu ce decizie iau...

This post has been edited by postasu: 9 Feb 2014, 15:27


--------------------
Renault Laguna III - TM ...... 2008
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DB77AAA
post 9 Feb 2014, 15:30
Post #240


DB77AAA


Group: Members
Posts: 175
Joined: 4 August 05
From: targoviste




Nu contest lucrul asta. Problemele pot aparea din diverse motive la orice motor.

Spun doar ca din calculele mele, o astfel de cutiuta nu este benefica in timp. Ai solicitat argumente, am incercat sa le aduc. Este umila mea parere, mai departe, tu sti ce faci.

LE: In ambele cazuri, daca ne referim la motorul tau, poti reveni la original.
Din mica mea experienta, am avut 2-3 cazuri cand s-a pus originalul din diferite motive. Ghici ce? cat mai repede posibil au venit sa le rescriu fila modificata biggrin.gif

This post has been edited by DB77AAA: 9 Feb 2014, 15:33


--------------------
ex: oltcit, dacia 12 TRS, 1325 - DB77AAA, DB05PHZ 1996, 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 22:20
Dacia