Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Chiptuning Laguna II, pro si contra

postasu
post 9 Feb 2014, 15:33
Post #241


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




Multumesc pentru tot ...
Iti dai seama ca nu imi doresc sa fac mai mult rau la motor.. oricum nici astia 107 (daca mai am atatia) nu ii folosesc.


--------------------
Renault Laguna III - TM ...... 2008
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 9 Feb 2014, 18:27
Post #242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Caii aia sunt eliberati la turatia de putere maxima, in utilizarea normala sunt la lucru 60-70...


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 9 Feb 2014, 18:43
Post #243


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




de aia am si spus ca nu ii folosesc nici pe aia 107


--------------------
Renault Laguna III - TM ...... 2008
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DB77AAA
post 9 Feb 2014, 18:53
Post #244


DB77AAA


Group: Members
Posts: 175
Joined: 4 August 05
From: targoviste




La diesel nu ai nevoie asa stringenta de cai, ci mai degraba de cuplu, asta in depasiri si la drum intins, mers lansat.
Ca parere personala, cai-cuplul de la Z19DTH-ul meu de pe Vectra C, cei 200 CP si 430-450 NM ma ajuta sa fac o depasire in siguranta si fara emotii, asta uneori fara sa "mestec" in viteze. Prea putin conteaza "cat fac pan' la suta" sau ce se intampla cand ma duc la "liniute".

@audiofilu', vad ca ai in semnatura 2.0 T, cred benzina turbo de 175 cp, de pe Laguna. Daca asa e, am avut placerea sa ma misc in asa ceva si iti spun drept, caii aia multi nu se simt doar decat la turatii ridicate, fata de Laguna 3 2.0 DCI iti spun sincer ca e cam "pistol cu apa" ce are consum ridicat si cam atat.

This post has been edited by DB77AAA: 9 Feb 2014, 18:57


--------------------
ex: oltcit, dacia 12 TRS, 1325 - DB77AAA, DB05PHZ 1996, 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 9 Feb 2014, 22:24
Post #245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Orice diesel da impresia de potenta deoarece cuplul maxim e la cca 1800-2000 adica aproape imediat dupa turatia de relanti. E gresita ideea ca doar cuplul conteaza (vezi motocicletele sau masinile de F1), conteaza si prin care cutie e trecuta acel cuplu ca doar difera rapoartele dintre cutiile de diesel si benzina.
De exemplu la mine cuplul este stock 260 si optimizat 330Nm si pe aceeasi cutie se simte. La diesel pinioanele sunt mai mici si asta e pentru ca motorul avand cuplu bun la turatii joase poate sa "duca" un raport "defavorabil". E ca la ciclism cand unul merge pe foaia mare cu pinionul cel mai mic (pentru ca are putere) si altul merge pe compact cu acelasi pinion mic.
De regula benzinarele au cuplul la peste 3000 cand majoritatea dieselelor se cam termina, nu e o noutate. Cat despre versusul ala chiar nu ma intereseaza, sunt multi care nu vad decat diesel si masina germana.
PS: am un amic inginer auto care chiar stie cu ce se mananca fenomenul asta si nu are nici o masina germana si nici macar un diesel in curte dar nu e prea intreg la minte (in sensul bun)... tongue.gif


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DB77AAA
post 9 Feb 2014, 22:34
Post #246


DB77AAA


Group: Members
Posts: 175
Joined: 4 August 05
From: targoviste




Iarta-ma, nu am avut intentia de a aduce in discutie un diesel turbo contra benzina turbo ci doar iti spuneam ca in opinia mea, merita sa incerci o comparatie cu un deisel de la aceiasi marca, vei simti "cai" mai de jos in ture fata de ce ai scris 2-3 posturi mai sus... Voiam sa subliniez ca eu de la 2.0Ti de la Reno aveam asteptari mari, insa neconfirmate...


--------------------
ex: oltcit, dacia 12 TRS, 1325 - DB77AAA, DB05PHZ 1996, 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 9 Feb 2014, 22:44
Post #247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Pai pana la urma simti caii sau cuplul? Ce iti da sentimentul de fixare in scaun?
E o falsa impresie ca un diesel trage mai bine ca un benzinar la aceeasi cilindree si aceeasi tehnologie (ambele turbo). Am avut 4 ani un turbodiesel, stiu cum e.
Pana acum cativa ani (vreo 10 sa fie) erau in cataloage doar turbo diesel cu aspirate pe benzina si performantele erau asemanatoare la o cilindree mai mica a motorului Otto (vezi 1,9dTi vs 1,6i). Acum, daca luam in comparatie aceeasi cilindree pentru masini care se vor dintr-o gama cu veleitati sportive ci doar masini cuminti, de familie eu zic ca Otto e in fata ca performante. Per ansamblu tot acolo se ajunge in cativa ani deoarece pretul de achizitie de nou (dar cine mai are putere sa cumpere nou) plus servisare la Otto compenseaza consumul mai ridicat fata de diesel insa o instalatie GPL rezolva si acest aspect.

In esenta prin chiptuning se aduce un spor de performanta cu un spor de consum si cu unele posibile elemente care trebuie schimbate mai repede. Fiecare hotaraste daca e oportun sau nu pentru masina sa.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 10 Feb 2014, 10:31
Post #248


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




Mor cand aud ca dieselul e belea si benzinaru un pistol cu apa. Intr-adevar, la turatii joase are avantaj dieselul (curba de cuplu pleaca de pe la 1750 rpm si pana in 3400-3600). Ori un benzinar de la 3600 in sus incepe si se simte bine...

Referitor la tehnologii e la fel. Spre exemplu care e diferenta intre Laguna 2.0T a lui audiofilu' si laguna mea 3.0 (aspirata) ? Va spun eu, impozit, rca, taxe .... si vreo 6 ani diferenta. Ba e chiar mai sprintena 2.0T


--------------------
Renault Laguna 2 - B-33-RTN 2002 Privilege 3.0 V6 CVA
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 10 Feb 2014, 10:41
Post #249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




eu am diesel ... dar de cand m-am urcat intr-un audi 1.8T sunt tot excitat cand aud de motor pe benzina cu turbo :X...
Cu ajutorul lui Dumnezeu sper sa reusesc ca urmatoarea masina sa fie o laguna 2.0T (laguna 2, laguna 3 chiar nu conteaza)....
Din ce am citit ( ce e drept nu prea mult), cand au inceput baieti sa monteze pe benzinare turbina s-a urmarit obtinerea unui cuplu la fel ca la diesel si un consum cat mai apropiat ca la diesel... (poate ma insel)....
Oricum Benzinarul turbo RULEZZ


--------------------
Renault Laguna III - TM ...... 2008
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 12 Feb 2014, 11:00
Post #250


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




Din pacate consumul la benzina turbo sar putea sa fie dublu fata de un motor de aceasi cilindre dar diesel iar turbo benzinarul are cuplu mai mic insa pe o plaja de turati mai mare .


--------------------
renault megane 3 ST - BH xx xxx 2009 1.9dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 12 Feb 2014, 11:25
Post #251


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




Pai pana la urma trebuie sa faci un compromis intre diesel si benzina. De la taxa de inmatriculare pana la consum si revizii.
Unii prefera diesel, altii benzina. Parerea mea proprie si personala este ca daca nu faci minim 25k km /an nu se justifica un diesel.
Pe de alta parte ca masina de scarbici am avut doua: Megane 2 1.6 16v care avea un average de 11.4% si mai nou o japiță de Clio 3 1.5dCI care are un average de 8%. Asta comparat cu 3000cmc - 16%. Nu mai spun ca in cei 8km de acasa la munca ma ... scuzati..... cac pe mine de frig in Clio pentru ca nu se ridica apa aia DELOC. Si pretentioasa la motorina, si fitze la pornire la rece...
Dar oricand as da uitarii un turbo diesel pentru un benzinar turbo.


P.S: zilele trecute am vazut in oras un Porsche Panamera (cred - dupa model) care avea inscriptionat Diesel pe aripi. Adica, dafuq ? Cat de excentric sa fi sa iti iei Porsche diesel ? Mi se pare complet aiurea! 3l V6, 300 cai ... de ce ai face asta ? Inteleg un 3.0 TDI pe un SUV, dar pe o masina cu pretentii sportive ? sux all the way! Vazusem pe un site (pentru ca la momentul ala am cautat intrigat de chestia asta, ca dieselul de care ziceam (V6, 3l, 300cp) are valoarea de 6 secunde de la 0-100km/h.
imi scapa mie ceva si Panamera a devenit masina de familie ? de weekend ? icon_mrgreen.gif

This post has been edited by melcu: 12 Feb 2014, 11:30


--------------------
Renault Laguna 2 - B-33-RTN 2002 Privilege 3.0 V6 CVA
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 12 Feb 2014, 17:10
Post #252


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




QUOTE(oves @ 12 Feb 2014, 11:00)
Din pacate consumul la benzina turbo  sar putea sa fie dublu fata de un motor de aceasi cilindre dar diesel iar turbo benzinarul are cuplu mai mic insa pe o plaja de turati mai mare .
*


Ai zis bine s-ar putea pentru ca nu e asa, diferentele sunt de ordinul a 2-3 litri maxim, sunt pline forumurile de posesori de diesel care injura ca motoarele s-au dat la consum sau ca nu iau cat e in carte.
Ce tot ii trageti cu acel cuplu mai mare la diesel? Stiti macar ca difera cutiile de viteze? Pai camioanele au peste 1000-1500Nm si sincer sa fiu nu m-a depasit nici unul pana acum, ar fi trebuit sa fie racheta la cuplul ala. Tractoarele la fel...
Daca ar fi ACEEASI cutie de viteze da, sunt de acord, un cuplu mai mare ajuta. La benzinare, din cauza cuplului mai mic sunt cutii cu alte rapoarte, cu pinioane mai mari. Aceeasi cutie, pusa pe motorizari diferite (otto-diesel) va penaliza unul dintre motoare.

Fiind vorba de chiptuning/optimizare/flashtuning and shit e clar ca marind performantele motorului si pastrand aceeasi cutie se va simti diferenta.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 12 Feb 2014, 19:57
Post #253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




Daca vrei o masina sport nu-ti lua tractor .


--------------------
renault megane 3 ST - BH xx xxx 2009 1.9dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DB77AAA
post 12 Feb 2014, 23:17
Post #254


DB77AAA


Group: Members
Posts: 175
Joined: 4 August 05
From: targoviste




Daca vrei ~200 cp, consum foarte decent, motor maxim 2.0, masina de zi cu zi, ia-ti 2.0 DCI sau 2.0 CDTI.
Daca vrei intretinere aproape moca, ia-ti 1.4 de pe Logansi gata.
Daca vrei performante si senzatii deosebite, i-ti orice motor peste 3500 cmc.

This post has been edited by DB77AAA: 13 Feb 2014, 08:15


--------------------
ex: oltcit, dacia 12 TRS, 1325 - DB77AAA, DB05PHZ 1996, 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aco
post 13 Feb 2014, 00:30
Post #255


Membru autentic


Group: Members
Posts: 742
Joined: 19 April 13
From: Ploiesti




Aici suntem pe forumul reno, recomanda si tu 2.0dci biggrin.gif .

This post has been edited by Aco: 13 Feb 2014, 00:30


--------------------
Renault Laguna II 2.0dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DB77AAA
post 13 Feb 2014, 08:16
Post #256


DB77AAA


Group: Members
Posts: 175
Joined: 4 August 05
From: targoviste




Despre DCI era vorba, da degetele mele refuza sa scrie asa ceva din cateva experiente cu versiunea 1.5 a DCI-ului biggrin.gif


--------------------
ex: oltcit, dacia 12 TRS, 1325 - DB77AAA, DB05PHZ 1996, 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_vasiloiu
post 13 Feb 2014, 11:01
Post #257


Membru autentic


Group: Members
Posts: 946
Joined: 12 March 12
From: Ploiesti




Pro diesel(eu am diesel):
1.cuplu la turatii mici
2.e mai liniste pe autostrada cand mergi cu 130 km/h la 2500 + rpm decat la benzinar (eu am avut un opel astra 1.4 16 v si la 100 km cu a 5-a aveam 3000 ture..la 130 deja bateam spre 4000 rpm si nu ma mai auzeam cu nimeni in masina)
3.consuma mult mai putin la viteze mari comparativ cu un benzinar (asta e un big PLUS)
4.la un CIP tuning se simte diferenta

Pro benzina:
1.mai simpla din punct de vedere mecanic
2.mai ieftina (de noua-nu si 2.0 T) si chiar si SH
3.mai ieftina intretinerea(ulei + filter)
4.mai putine lucruri care sa se strice
5.mai usor de mers in oras cu ea (cel putin eu asa simt fata de 1.9dci care pare cam greoaie si ale carei rapoarte in cutia de viteze imi par total aiurea puse pentru oras)

Ca ex, un 2.0t pe piata este mai ieftin ca un diesel (laguna ma refer) cu toate ca sunt sigur ca de nou a fost mai scump decat 1,9 dci de ex.Asta pentru ca lumea cam fuge de 2.0 t benzina din motivele de mai sus-PRO diesel.

Eu am diesel si ai mei au un ford pe benzina...jur ca atunci cand ma dau jos din ford si urc in laguna mi se pare ca trage f tare si diferenta de cai e nesemnificativa (10-15 cp)-cuplul ala ma face sa zambesc de fiecare data!!!


--------------------
RENAULT CLIO 3 1.5dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 13 Feb 2014, 14:39
Post #258


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Cand am comandat masina in martie 2005 (inca nu se producea) pretul de catalog in versiunea aproape full (fara trapa si navigatie) era mai mic cu cca 2300 euro (nu mai retin daca fara sau cu tva de 16%). Amortizarea s-ar face cand as implini cu asta 160000km si asta se va intampla peste 2 ani cred.
Fara discutie pe un turbo merita facuta optimizare insa pentru aspirate mai putin. In rest toate bune.
Ca idee, consum cu un plin de gaz am platit 126 lei si am mers 450km.

Eu recomand acesta interventie insa facuta cu masura.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_vasiloiu
post 13 Feb 2014, 15:09
Post #259


Membru autentic


Group: Members
Posts: 946
Joined: 12 March 12
From: Ploiesti




Stiu ca a ta are si CIP.Poti folosi concomitent CIP-ul cu gazul?eu cu un plin aprox 350 ron fac 900 km mixt(mai mult afara, E85)

This post has been edited by ady_vasiloiu: 13 Feb 2014, 15:11


--------------------
RENAULT CLIO 3 1.5dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 14 Feb 2014, 17:32
Post #260


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Da insa nu folosesc harta optimizata aproape deloc ca sa nu spun deloc.
Fiind turbo nu este nici o diferenta sesizabila intre cele doua tipuri de combustibil, masina trage foarte bine, rar trec de 2500rpm.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sylenzyostampa
post 15 Feb 2014, 00:47
Post #261


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 24 March 11




A schimbat cineva tipul de ulei motor dupa resoftare ? a trecut pe alt tip de ulei ?
Eu am folosit pana acum doar ELF 10W 40


--------------------
renault laguna 2003/expression
EX-Laguna Expression 2003 1.9 dCI-120 -270 nm Hp-Stock
Remap 155 Hp - 350 nm
Renault Grand Scenic 2010 1.9 Dci 130 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 15 Feb 2014, 11:04
Post #262


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Eu am 5w40 ca sa compensez egr blocat pe inchis si chiptuningul. In cazul meu, sigur crestea temp in motor, implicit si uzura la lagarele turbinei.


--------------------
Renault Lagunaaaa - B 666 GGG 2003
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sylenzyostampa
post 15 Feb 2014, 12:33
Post #263


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 24 March 11




Eu am curatat EGR la 120k cand am schimbat distributia , acum am 145k , cred ca nu s-a cocsat asa repde:) , deja am luat in dimineata asta ELF 10W 40. Merg in continuare asa . Am citit putin topicul despre ulei si mai rau m-am bulversat , asa ca merg pe mana ''agreatului'' smile.gif


--------------------
renault laguna 2003/expression
EX-Laguna Expression 2003 1.9 dCI-120 -270 nm Hp-Stock
Remap 155 Hp - 350 nm
Renault Grand Scenic 2010 1.9 Dci 130 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 15 Feb 2014, 18:09
Post #264


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Elf 10w40 isi face treaba, insa daca ai chiptuning nu mai este indicat. Daca ai mapat-o ai nevoie de 5w40 full synthetic.


--------------------
Renault Lagunaaaa - B 666 GGG 2003
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lourand
post 18 Feb 2014, 19:09
Post #265


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 21 January 14




Salut,a primit si masina mea UN chip de cateva zile. Avea 102 cp acum are 120 si am facut 200 de km fiind foarte multumit de ea. Eu sunt pro,categoric.


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DB77AAA
post 18 Feb 2014, 19:20
Post #266


DB77AAA


Group: Members
Posts: 175
Joined: 4 August 05
From: targoviste




@mircea-daniel, pe ce te bazezi cand spui asta?
Vreau argumente solide.

This post has been edited by DB77AAA: 18 Feb 2014, 19:21


--------------------
ex: oltcit, dacia 12 TRS, 1325 - DB77AAA, DB05PHZ 1996, 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 18 Feb 2014, 19:53
Post #267


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Asa am citit pe niste forumuri franceze care ziceau clar:
1.EGR blocat-->oxigen mai mult in amestec-->explozie mai buna-->caldura mai mare
2.chiptuning-->acelasi principiu.


--------------------
Renault Lagunaaaa - B 666 GGG 2003
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sylenzyostampa
post 18 Feb 2014, 19:54
Post #268


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 24 March 11





DB77AAA @ - La cat se poate duce o Laguna 2 ph 2 2007

127Kw/173Hp 2.0 DCI - cu FAP si la cat se poate duce cu FAP-ul eliminat . ?!

Masina are 146 K la activ.


--------------------
renault laguna 2003/expression
EX-Laguna Expression 2003 1.9 dCI-120 -270 nm Hp-Stock
Remap 155 Hp - 350 nm
Renault Grand Scenic 2010 1.9 Dci 130 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DB77AAA
post 18 Feb 2014, 21:16
Post #269


DB77AAA


Group: Members
Posts: 175
Joined: 4 August 05
From: targoviste




@mircea-daniel, 5W40 VS 10W40 la cald ar trebui sa se comporte absolut la fel fiind aproximativ la fel de fluide(depinde de la marca la marca). La rece, 10W va fi o idee mai dens/vascos fata de 5W.
Eu folosesc 5W30(cel mai ieftin - GM) la motor oarecum similar ca si tehnologie cu cel de pe Reno 2,0DCI ce are 200 CP din 150 stock, EGR OFF si DPF inca prezent. Nu sunt probleme, si asta a folosit de noua + la mine de 25000 km cu modificarile prezentate. Masina are undeva la 200000 +
Judecand din ce spui, ar trebui sa trec cat mai urgent la 5W40, desi eu sunt de parere ca inca nu e cazul. Nu am consum de ulei vizibil, nu pierde pe la turbina...

@sylenzyostampa, Ar trebui sa ajunga in limite ”safe” undeva la 210 CP si 420 NM. Diferente notabile nu sunt cu DPF sau nu, insa fara DPF masina va raspunde mai prompt la accelerari. Totusi, sigur nu e Laguna 3? biggrin.gif


--------------------
ex: oltcit, dacia 12 TRS, 1325 - DB77AAA, DB05PHZ 1996, 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 18 Feb 2014, 21:50
Post #270


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




sigur smile.gif, eram si eu curios..


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 04:02
Dacia