Chiptuning Laguna II, pro si contra
![]() ![]() ![]() |
Chiptuning Laguna II, pro si contra
sylenzyostampa |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 24 March 11 ![]() |
Attached thumbnail(s) __27.JPG ( Size: 58.84k ) Number of downloads: 766 |
||
--------------------
renault
laguna
2003/expression EX-Laguna Expression 2003 1.9 dCI-120 -270 nm Hp-Stock
Remap 155 Hp - 350 nm Renault Grand Scenic 2010 1.9 Dci 130 hp |
|||
DB77AAA |
![]()
Post
#272
|
![]() DB77AAA Group: Members Posts: 175 Joined: 4 August 05 From: targoviste ![]() |
Stiu ca exista
![]() |
--------------------
ex: oltcit, dacia
12 TRS, 1325
- DB77AAA, DB05PHZ
1996, 1995
|
|
ady_vasiloiu |
![]()
Post
#273
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 12 March 12 From: Ploiesti ![]() |
Cat costa un CIP pentru o laguna 1.9 dci 88 kw(120cp) an 2006 si la ce putere ar ajunge?Am schimbat acum cateva zile ambreiajul si m-ar bate un gand sa ii fac o crestere de putere.
DB77AAA te-am mai vazut pe forum OPEL daca nu ma insel... |
--------------------
RENAULT
CLIO 3 1.5dci
dynamique
|
|
DB77AAA |
![]()
Post
#274
|
![]() DB77AAA Group: Members Posts: 175 Joined: 4 August 05 From: targoviste ![]() |
@sylenzyostampa, revin. Parerile despre anulare EGR sunt impartite. Rolul lui pe masina este sa polueze mai putin, asta daca ne rezumam la utilizare in timp.
Ca parere personala, un EGR anulat aduce o admisie mai curata si lipsa oricaror batai de cap ce le aduce un EGR cu probleme. Modificarile de consum carburant cu EGR OFF, ca sunt plus sau minus nu se pot sesiza fiind extrem de mici. DA, masina va fi ma poluanta, asta in mersul constant si la rece. Ca idee, un EGR nu lucreaza in accelerare si peste 3000 rpm. La ITP nu vor fi probleme, noxele se verifica in sarcina maxima cand oricum nu lucreaza EGR. Unde avem EGR controlat vacumatic sau motor mai mic decat E3 inclusiv, anularea este mai delicata, iar la cel vacumatic probabil avem si turbina pe acelasi traseu asa ca este mult de munca pentru o astfel de anulare.... @ady_vasiloiu, sunt destul de activ pe CO ![]() |
--------------------
ex: oltcit, dacia
12 TRS, 1325
- DB77AAA, DB05PHZ
1996, 1995
|
|
ady_vasiloiu |
![]()
Post
#275
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 12 March 12 From: Ploiesti ![]() |
Masina se comporta foarte bine.NU vad sa fie probleme.Cam cat ajunge un ca si pret si la ce putere se poate duce fara mari probleme.
Multumesc! PS:si eu eram destul de active pe CO dar dupa ce-am vandut astra, am intrat mai mult pe aici. |
--------------------
RENAULT
CLIO 3 1.5dci
dynamique
|
|
lagunadciblue |
![]()
Post
#276
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 27 November 13 From: Brasov ![]() |
@Ady Modelul de 120 cp se poate duce pana in 150 cp,dar majoritatea vad ca ofera 145.
Pret cam 250 euro + / - depinde de cine iti face modificarea. Recomandarea mea : Tiberiu Ion Tel. 0727.32.69.69 bucuresti@autoperform.ro |
--------------------
Renault
cu motor
- BV
1.9 Dci Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
|
|
ady_vasiloiu |
![]()
Post
#277
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 12 March 12 From: Ploiesti ![]() |
L-am cautat pe acest Tiberiu Ion si nu am gasit nimic de el.Deci pas...
|
--------------------
RENAULT
CLIO 3 1.5dci
dynamique
|
|
lagunadciblue |
![]()
Post
#278
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 27 November 13 From: Brasov ![]() |
Pai ce ai vrea sa gasesti?Omul doar citeste si scrie fila primita de la AutoPerform Oradea.Cei de la Autoperform colaboreaza cu Kiss Lorand,poate de el ai auzit
![]() |
--------------------
Renault
cu motor
- BV
1.9 Dci Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
|
|
ady_vasiloiu |
![]()
Post
#279
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 12 March 12 From: Ploiesti ![]() |
De Kiss Lorand am auzit ce-i drept...o sa ma intereseaz sa vad poate fac la el.Pe alt forum se vorbeste numai de bine de Kiss Lorand asta....
|
--------------------
RENAULT
CLIO 3 1.5dci
dynamique
|
|
lagunadciblue |
![]()
Post
#280
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 27 November 13 From: Brasov ![]() |
Pai daca e bun ce vrei ?
![]() Eu am avut un volvo facut de el,ce i drept cu motor de Renault 98 cp.M a purtat 200.000 km fara probleme,la motor ma refer.De aceea ti am si recomandat. |
--------------------
Renault
cu motor
- BV
1.9 Dci Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#281
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Acum vreo 10 ani m-a mancat in spate si am apelat la un baiat Adrian Lopata care pe un Megane Classic 1,9dTi a demontat ECU si a facut citirea apoi trimiterea fisierului "in Austria" apoi rescrierea softului, lipirea si... incasarea banilor.
Treaba s-a efectuat in zona Floreasca si de acolo pana la Unirii aveam bara spate neagra de funingine. Am renuntat la soft si masina a mers de atunci foarte bine, fara erori sau fum peste masura. La actuala masina am apelat la un alt tuner care macar avea dyno si facea hartile individual pentru fiecare motor. La mine au iesit 172cp fata de 170cp si optimizarea s-a facut pana la 212cp insa aparea limitarea injectoarelor care nu asigurau un debit conform asa ca m-am multumit cu 200cp "curati" si masurati. Chestiile cu acest copiat a unei harti si scrierea pentru toate motoarele din aceeasi gama nu o vad ok, mai bine ati face un test dyno atat inainte cat si dupa, sunt o multime de cazuri in care unuii cu putere declarata de 250cp erau depasiti clar de masini cu 220cp (aceeasi marca) iar la dyno s-a vazut de ce... Ce garantie aveti ca primiti acei cp si acei Nm suplimentari? |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
todhiere |
![]()
Post
#282
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 625 Joined: 8 June 09 ![]() |
Foarte bine punctat, audiofilu'. Am un prieten cu Laguna 2 1.9 de 107 cai si 250 nm, si chipurile prin resoftare a ajuns la 140 de cai si 380 nm; eu evident l-am intrebat de un test dyno inainte si dupa operatiune, de e asa sigur de acele cifre, evident ca nu a facut asa ceva.
Eu tind sa cred ca sub umbrela termenului de resoftare se ascund multi amatori care prin cheaturi si scripturi la soft, care schimba raspunsul la acceleratie, dar nu prea mult in rest, cum spunea espacem mai sus dealtfel. Intr-o resoftare de calitate cu dyno, bonuri si garantii as avea incredere, insa astia care iti cer 200-250 de euro pe niste modificari minore dar periculoase pentru motor, eu nu m-as baga. |
--------------------
Renault
Laguna
2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti Renault... Jean Renault
|
|
Aco |
![]()
Post
#283
|
Membru autentic Group: Members Posts: 742 Joined: 19 April 13 From: Ploiesti ![]() |
In Romania nimeni n-o sa-ti ofere factura si garantie, toti spun ca iti garanteaza doar softul
![]() Cel mai bine e sa apelezi in functie de recomandari. |
--------------------
Renault
Laguna II 2.0dci
2007
|
|
DB77AAA |
![]()
Post
#284
|
![]() DB77AAA Group: Members Posts: 175 Joined: 4 August 05 From: targoviste ![]() |
Test pe Dyno poti face si inainte de resoftare, si dupa, indiferent unde faci fila. Problema e ca nu va fi concludent, cel ce are Dyno, mai ales bucurestenii vor arata ca nu exista crestere de putere nefiind facuta modificarea la el.
Cel care are un astfel de stand il foloseste cu precadere la proiecte unde exista si mai multe modificari decat cele din harta de injectie. Oricum, o parte din cei ce au Dyno, mai ales astia din sudul RO, ghici ce?, apeleaza uneori la altii sa modifice fila. Diferenta intre cu Dyno si fara cand vorbim doar de modificari soft este de obicei de cateva sute de euro, in functie de caz. De obicei, cel ce modifica o astfel de harta, tine cont de anumite limitari si chiar foloseste un model(unii il au in minte - altii pe celalalt monitor) deja testat pe stand sau in trafic cu rezultate notabile. Depinde cat de amabil e sa incerce sa mai ajusteze la cerere daca e cazul. Dinamometru, foarte util, ii arati omului ce trebuie/vrea sa vada ![]() |
--------------------
ex: oltcit, dacia
12 TRS, 1325
- DB77AAA, DB05PHZ
1996, 1995
|
|
lagunadciblue |
![]()
Post
#285
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 27 November 13 From: Brasov ![]() |
Audiofilu' la cine ai apelat?Un nume ceva?
|
--------------------
Renault
cu motor
- BV
1.9 Dci Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#286
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Florin de la Master Tuner-Bucuresti. Un tip bine pregatit profesional (e si inginer auto) doar ca nu e deloc punctual si pierzi o gramada de timp aiurea (nu e prea organizat).
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
lagunadciblue |
![]()
Post
#287
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 27 November 13 From: Brasov ![]() |
E bun tipul,cel putin asa am auzit.
|
--------------------
Renault
cu motor
- BV
1.9 Dci Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
|
|
holtandrei |
![]()
Post
#288
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 13 April 13 ![]() |
Pt cei interesati de resoftare pot recomanda ( din auzite de la altii ) pe cei de la REVO
Au stand DYNO si softarea se face in functie de masina si ce valori se citesc cu uzura actuala Dar sincer nici eu nu vad sensul sa ridici performanta numai din soft, daca schimbi turbina, evacuare, intercooler, atunci poate si iese ceva fain, dar apar alte probleme, ori va smuci la viteze mici, ori va papa mult mai mult, etc... Masina de ~1700 kg stock cu suspensie clasica sa o faci sport, nu vad cum ar merge bine Daca L2 ar avea suspensie multibrat fata, individual spate si 1500 kg max, poate ar iesi ceva frumos, dar in rest...... LA 1500 euro iei o toyota celica cu motor de 1,8 - 2,0 VVT ( variable valve timing ) , are ~1300 kg, 2 usi si merge stock de manca asfaltul Laguna e o limuzina de lux, si se comporta ca atare forte bine Dar daca chiar doresti poti sa scoti din 1.9 DCI mai mult de 120HP This post has been edited by holtandrei: 14 Mar 2014, 08:31 |
--------------------
Renault
Laguna II Grandtour 2.2 DCi
- BH 59 EIH
2003 / Dynamique If there is no struggle, there is no progress.
|
|
bad_x |
![]()
Post
#289
|
Membru autentic Group: Members Posts: 717 Joined: 5 February 08 ![]() |
Zilele trecute miam facut si eu resoftare la masina mea,singura diferenta care se simte este intre 2000 si 3000 de ture acolo se simte ca trage de rupe in rest se comporta normal nu suna urat motorul nu face nimic iesit din comun
|
--------------------
Renault
laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP
2004
|
|
rezident07 |
![]()
Post
#290
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 8 August 10 From: Bucuresti ![]() |
In momentu remaparii stagiu Eco masina avea 84000 mii km acum 182000 mii km rulatii si in stil de forja nici o problema la motor ori cutie fara problema la turbina si injectoare acum am vanduto unei cunostinte
Remapare facuta dimsport This post has been edited by rezident07: 14 Mar 2014, 09:55 |
--------------------
renault
laguna2 ph2
- b791nig
2006 dynamique 1.9dci 88kw
|
|
lagunadciblue |
![]()
Post
#291
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 27 November 13 From: Brasov ![]() |
@bad unde ai facut resoftarea,la cine?
DAca modificarea este facuta cu cap,masina trebuie sa traga de la 2000 la 4000 rpm . |
--------------------
Renault
cu motor
- BV
1.9 Dci Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
|
|
Pop Marcel |
![]()
Post
#292
|
![]() Iubitor de Laguna si Talisman Group: Members Posts: 448 Joined: 20 April 08 ![]() |
QUOTE(holtandrei @ 14 Mar 2014, 08:27) Pt cei interesati de resoftare pot recomanda ( din auzite de la altii ) pe cei de la REVO Au stand DYNO si softarea se face in functie de masina si ce valori se citesc cu uzura actuala Dar sincer nici eu nu vad sensul sa ridici performanta numai din soft, daca schimbi turbina, evacuare, intercooler, atunci poate si iese ceva fain, dar apar alte probleme, ori va smuci la viteze mici, ori va papa mult mai mult, etc... Masina de ~1700 kg stock cu suspensie clasica sa o faci sport, nu vad cum ar merge bine Daca L2 ar avea suspensie multibrat fata, individual spate si 1500 kg max, poate ar iesi ceva frumos, dar in rest...... LA 1500 euro iei o toyota celica cu motor de 1,8 - 2,0 VVT ( variable valve timing ) , are ~1300 kg, 2 usi si merge stock de manca asfaltul Laguna e o limuzina de lux, si se comporta ca atare forte bine Dar daca chiar doresti poti sa scoti din 1.9 DCI mai mult de 120HP Care din Lagune are 1700kg,eu stiu ca are pana in 1500Kg mai exact laguna 2 facelift 2l berlina 1495kg iar faza 1 1,9l are 1425kg tot berlina. This post has been edited by Pop Marcel: 14 Mar 2014, 21:41 |
--------------------
Renault
Talisman Initiale Paris 2021
2 l 190 CP Renault Talisman Initiale Paris 2016 1.6L dci 160 cp
Renault Laguna 3 Initiale Paris 2011 2L dci 150 cp |
|
lagunadciblue |
![]()
Post
#293
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 27 November 13 From: Brasov ![]() |
@Marcel Laguna 2 , 2.2 Dci 150 cp se pare ca are 1600 kg.
Technische Informationen Hubraum 2188 ccm Leistung 150 PS Höchstgeschw. 212 km/h Beschleunigung 10,0 s (0-100 km/h) Getriebe 6-Gang Automatikschaltung nein Allradantrieb nein Leergewicht 1.600 kg Anzahl Türen 5 Anzahl Sitze 5 Heckart Kombi Kofferraumvolumen 1.512 l Anhängelast ungebremst 650 kg Anhängelast gebremst 1.500 kg Treibstoff Diesel Tankinhalt 70 l Reichweite bis zu 1060 km Schadstoffklasse EU3 |
--------------------
Renault
cu motor
- BV
1.9 Dci Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#294
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Cu soacra, purcel, catel si plinul facut poate are.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
bad_x |
![]()
Post
#295
|
Membru autentic Group: Members Posts: 717 Joined: 5 February 08 ![]() |
QUOTE(lagunadciblue @ 14 Mar 2014, 14:34) @bad unde ai facut resoftarea,la cine? DAca modificarea este facuta cu cap,masina trebuie sa traga de la 2000 la 4000 rpm . o fi pana in 4 mii de ture da eu nu am duso mai mult de 3 mii de ture ca nu am nevoie,am facuto la un prieten in beclean care colaboreaza cu baiat din nush ce tara ce se ocupa cu asa cv |
--------------------
Renault
laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP
2004
|
|
alybv |
![]()
Post
#296
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 20 January 11 ![]() |
In Brasov e cineva care a facut modificari la Laguna 1.9 dci? Aveti vreo recomandare?
|
--------------------
Renault
Laguna ll
2004 dinamique
|
|
lagunadciblue |
![]()
Post
#297
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 27 November 13 From: Brasov ![]() |
In Brasov poti apela la cei de la POwerTEch.AU si dyno in caz de ceva.
AdresaAdressa aici. |
--------------------
Renault
cu motor
- BV
1.9 Dci Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
|
|
sylenzyostampa |
![]()
Post
#298
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 24 March 11 ![]() |
A incercat cineva un upgrade la turbina , gen de la 1.9dci ( 120 hp ) la 2.2 dci ? Sunt diferente de prindere , de conducte etc .?
|
--------------------
renault
laguna
2003/expression EX-Laguna Expression 2003 1.9 dCI-120 -270 nm Hp-Stock
Remap 155 Hp - 350 nm Renault Grand Scenic 2010 1.9 Dci 130 hp |
|
bad_x |
![]()
Post
#299
|
Membru autentic Group: Members Posts: 717 Joined: 5 February 08 ![]() |
Orce am facut la masina curatat EGR facut luna si bec ca nou,am dat jos galeria de admisie facuta luna si bec,am dat jos conductele de aer,intercooler curatate tot imi scoate fum la accelerari,dupa ce am curatat EGR primele 2-3 zile impecabil dupaia lafel scoate fum are intreruperi de scurta durata maxim 1 secunda ca si cum ar avea pierdere de putere,mam uitat la corectiile la injectoare nu trece nici una de 1 corectia,ce sa ii mai fac ??
Cand este rece afara merge bine cand vine caldura parca o ia dracii,la plecarile de pe loc face figurile si cand sunt subturat sa zic asa cu a 2-a la 1500 turatii si acccelerez lasa dupa mine nor de fum si dupa ce trec de 2000 turatii nu mai scoate cel putin nu se vede in oglinda,am avut o problema o data mia papat cam 1 litru de ulei fara nici un motiv in 2000 km si dupaia sia revenit de aproximativ 4 mii km nu mai scade nivelul de ulei This post has been edited by bad_x: 2 Jun 2014, 06:57 |
--------------------
Renault
laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP
2004
|
|
DB77AAA |
![]()
Post
#300
|
![]() DB77AAA Group: Members Posts: 175 Joined: 4 August 05 From: targoviste ![]() |
@sylenzyostampa Din cate retin turbina de 2.2 de la Renault este diferita ca prinderi fata de 1.9. Ca experienta personala, nu se justifica bataia de cap pentru a face modificari hard ce apoi trebuiesc calibrate soft pentru o masina ce o vei utiliza zi de zi. Pot aparea nenumarate inconveniente ce te vor face sa regreti ca nu ai cumparat o cu totul si cu totul alta masina mai puternica.
@bad_x Anuleaza EGR sau cumpara altul. Pana una alta, un test de retur injectoare va fi concludent. Nu are legatura cu tuningul ceea ce intrebi tu.... This post has been edited by DB77AAA: 2 Jun 2014, 07:18 |
--------------------
ex: oltcit, dacia
12 TRS, 1325
- DB77AAA, DB05PHZ
1996, 1995
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 04:03 |