Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Chiptuning Laguna II, pro si contra

renodood
post 9 Nov 2010, 01:34
Post #151


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Interesant. Eu am media de 7/100, cam 55-60% in oras, n-ar strica sa am un plus de putere si consum mai mic.

Desi, poate esti printre cazurile fericite. Noi la 107 Cp avem turbo simplu, volanta simpla...

Mie doar de ambreiaj mi-e sa nu se duca.


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PuscasMarin
post 19 Nov 2010, 11:14
Post #152


Membru cotizant


Group: Members
Posts: 398
Joined: 26 February 08
From: Brasov




Salut,

Cum aflu daca am Chiptuning la masina ???

Am fost la reprezentanta pt. diagnoza mi-au facut un test CLIP , au verificat si istoricul masinii.....nimic suspect totul ok..doar un releu de bujii.

Problema masinii este ca EGR-ul nu "intra" tot timpul sau intra cu intarziere...si motorul nu mai trage si scoate fum.

Am facut si un test in mers cu inginerul de service la volan..... mufa scoasa la EGR...si a fost uimit de cum trage masina la 175K si o suspecteaza de remapare.

M-a reprogramat saptamana viitoare pt. o diagnosticare mai amanuntita...pana atunci ma chinuie intrebare daca am sau nu chiptuning...laguna o am de 2 luni.


--------------------
Renault Laguna Expression Grandtour 1.9 dci 2004 F9Q670
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 19 Nov 2010, 12:28
Post #153


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




1. Rezolva problema cu EGR-ul.
2. Motorul trage prea bine? Asta e motiv de ingrijorare? blink.gif Poate are remap, poate n-are, nu conteaza. 175 mii nu sunt km multi pentru un diesel. E absolut normal sa functioneze in parametrii.

LE: si sa raspund la prima intrebare, cel mai simplu e sa o pui pe dyno.

This post has been edited by cdadan: 19 Nov 2010, 12:29


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 19 Nov 2010, 12:56
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




eu mi-ai pus de curand (3 sapt) chipbox tunning pe masina. Sunt multumit masina are un plus de putere dar tot in treptele 3 4 , si mai nou si in 5 . Masina se tureaza mai repede asta e prima observatie, si are sprint mai mare in acele trepte. Treptele 1 si 2 tot asa cam puturoase au ramas, sau poate nu simt inca, oricum am inteles ca el practic imi marestea puterea tot in cuplu maxim adica in viteza 3 si 4. Teoretic chipboxul imi mareste cp de la 120 la 150 si cuplu de la 270 la 320 sau 350 nu mai stiu insa eu am facut o "liniuta" cu o laguna 2 din 2006 tot 1,9 dci dar 130 cp si surpriza in repetate randuri....nu am reusit sa il fac smile.gif). S-a desprins mult de mine in treptele 1 si 2 iar in 3 am reusit sa recuperez putin insa nu am reusit sa il ajung. Acum ma gandesc ca acei 130 cp or fi distributi altfel adica are putere mai mare si in treptele 1 si 2 sau....nu o fi bun chiptunningu meu smile.gif)


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 19 Nov 2010, 13:08
Post #155


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




biggrin.gif No comment.Cuplul maxim nu e doar in treapta 3 si 4...


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PuscasMarin
post 19 Nov 2010, 13:55
Post #156


Membru cotizant


Group: Members
Posts: 398
Joined: 26 February 08
From: Brasov




LE: si sa raspund la prima intrebare, cel mai simplu e sa o pui pe dyno.
*

[/quote]

Da buna ideea cu testul Dyno.....aveti idee cei din reprezentanta fac asa ceva ?

Nu sunt adeptul remaparii ... nu se preteaza pe masina mea (este un break) si nici stilului de condus (nu merg sportiv)...baby on board .

Sa presupunem ca as avea chip si as reveni la setarile initiale nu cred ca mi-ar rezolva problema EGR-ului...e doar o supozitie ca din cauza chipului ar afecta parametrii trimisi catre Egr.

Cei care aveti CHIP ati avut probleme cu egr-ul...mergeti cu mufa scoasa ..etc ?


--------------------
Renault Laguna Expression Grandtour 1.9 dci 2004 F9Q670
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 19 Nov 2010, 15:29
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




nu are treaba chipul cu egr din contra cred ca il curata mai bine smile.gif

de specificat la mine ca masina are putere mai mare intre 3 mii si 4 mii de ture cam atunci imi ofera acest chiptunning diferenta fata de atunci cand il scot


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PuscasMarin
post 19 Nov 2010, 16:09
Post #158


Membru cotizant


Group: Members
Posts: 398
Joined: 26 February 08
From: Brasov




Mergand pe supozitia ca am luat masina la pachet cu chip...pot sa zic ca simt ca se "dezlantuie" incepand din treapta 3-a intre 3000-4000 rpm.



--------------------
Renault Laguna Expression Grandtour 1.9 dci 2004 F9Q670
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 19 Nov 2010, 17:42
Post #159


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(bogdan.stavar @ 19 Nov 2010, 15:29)
atunci imi ofera acest chiptunning diferenta fata de atunci cand il scot
*


Pai hotaraste-te, ai powerbox sau remap (chiptuning)?
In reprezentante nu gasesti dyno. Ar mai fi o posibilitate, pe testul clip se observa numarul de resoftari. Dar e greu sa-ti dai seama daca masina a primit un update de soft sau o alta mapa.
Trage mai bine dupa 3000? Asta nu mi se pare un lucru suspect.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 19 Nov 2010, 18:16
Post #160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Mie da avind in vedere ca e diesel si ar fi trebuit sa simta de la cel mult 2000rpm.Nici eu n-am inteles mare lucru...
De ex la mine se simte mult mai bine incepind cu 2500rpm dar e benzina.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 19 Nov 2010, 22:31
Post #161


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Dieselul trage bine la 2000, dar pentru un condus sportiv trebuie sa-l tii in zona 3-4000. Mai ales un CR. Acolo ia avant bine de tot, iar lagul este practic inexistent. Am auzit legende ca dieselul trage tare doar intre 2 si 3 mii, inventate de habarnisti. Aiurea.
La tine trage bine dupa 2500, dar daca vrei maxim, trebuie sa vada de la 3500 in sus.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccezar2004
post 19 Nov 2010, 23:01
Post #162


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.723
Joined: 26 February 05
From: .sk




QUOTE(cdadan @ 19 Nov 2010, 22:31)
...dar daca vrei maxim, trebuie sa vada de la 3500 in sus.
*



subscriu... cel putin la 2.0 dCi... de la 3000 in sus incepe distractia adevarata... fara chip fara nimic...


--------------------
Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 19 Nov 2010, 23:42
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




eu am powerbox din acela cuplat pe mufa...nu stiu acum daca e mai bun sau mai slab ca un chiptunning cert e ca de 3 sapt de cand il folosesc se simte un surplus de putere (ei spun ca de la 120 - cp la 150) nu stiu cat dar se simte urca mult mai rapid in turatii iar peste 3 mii de turatii chiar se infige rau de tot, si chiar daca nu credeam, acum am un consum de 6 in oras, inainte aveam 7,5. Nu va uimiti de consum am vazut ca prin buc se consuma pe 1,9 diesel 10 11 % dar acum depinde de regimul de mers eu sunt din Braila si merg mult in a 3, cu 60 la 2700 ture unde am un instantaneu de 5,5.

This post has been edited by bogdan.stavar: 19 Nov 2010, 23:43


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 20 Nov 2010, 09:05
Post #164


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




In a 3-a la 2700 ai mai mult de 60.
Consumul sa-l verifici la pompa. Powerbox-ul zapaceste anumiti parametrii de functionare (fugareste valorile primite de la senzori) si da peste cap consumul indicat pe BC.
Evident e o solutie mai putin sanatoasa decat remaparea.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 20 Nov 2010, 09:22
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




QUOTE(cdadan @ 20 Nov 2010, 10:05)
In a 3-a la 2700 ai mai mult de 60.
Consumul sa-l verifici la pompa. Powerbox-ul zapaceste anumiti parametrii de functionare (fugareste valorile primite de la senzori) si da peste cap consumul indicat pe BC.
Evident e o solutie mai putin sanatoasa decat remaparea.
*




mmm in a 3 la 2700 am cam 60 maxim 65 .......pe ceas smile.gif la 5000 am 120 cand imi taie injectia...sau asta e numai la masina mea?! din cate stiu acest powerbox modifica parametrii de functionare , dar nu da peste cap consumul indicat de computerul de bord, eu stiu ca el practic da alte valori de combustibil, aer dar nu am auzit sa modifice aiurea si consumul. Dar o sa fac consumul la pompa pe 100 km cel mai sigur smile.gif


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 20 Nov 2010, 09:52
Post #166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Un test dyno costa 50 euro aproximativ.
Mazda CX-7 are acel motor de 260cp si pe dyno scoate 238cp.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 20 Nov 2010, 10:01
Post #167


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Pai hai sa-ti explic. Motorina se incalzeste destul de mult in pompa de inalta presiune. Unu la mana datorita (evident) presiunii, doi la mana datorita contactului cu parti metalice care se afla la temperaturi destul de mari. Pompa nu face presiune mare fara sa degajeze caldura. Foarte multe masini au un circuit de retur pentru recirea combustibilului, practic acesta este retrimis in rezervor. Si asta pentru reducere temperaturii.
Odata cu cresterea temperaturii, motorina se dilata. Aceeasi unitate de masa (sau calorica) se gaseste in volum mai mare. Ecu lucreaza cu valoarea temperaturii combustibilului, are valori preselectate, cand motorina are temperatura mai mare, se injecteaza un volum mai mare. E logic si simplu.
Powerboxul pacaleste senzorul si raporteaza o temperatura foarte mare. Ecu contracareaza injectand un volum mai mare.
In concluzie, motorul papa mai multa motorina fara sa stie. Evident, nici BC-ul nu are de unde sa stie. wink.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 20 Nov 2010, 19:33
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




o sa fac consumul si o sa vad cert e ca de cand am pus powerboxul imi scoate foarte mult fum?! e normal? am inteles ca ar fi normal prin faptul ca acum s-a marit cantitatea de motorina pe care i-o comanda powerboxu si de asta ar scoate fum...niste sfaturi va rog?


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 21 Nov 2010, 10:28
Post #169


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Nu e normal sa scoata mult fum. Fumul negru = motorina nearsa. Powerboxul tau stie doar sa pacaleasca, nu sa comande.
Exista si cutii din astea mai performante, care determina inclusiv presiune suplimentara in turbina. Al tau probabil stie doar motorina suplimentara.

This post has been edited by cdadan: 21 Nov 2010, 10:28


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan37
post 22 Nov 2010, 00:45
Post #170


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 7 November 10




salutare, tocmai mi-am luat o laguna, 2007, dci, 131 cp, grandtour; masina trage destul de bine liniar; intrebarea este: unde sa fac o remapare ? la cati cai putere ajung ? exista si alte variante decat remapare ?


--------------------
renault laguna 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rezident07
post 14 Jan 2011, 14:28
Post #171


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 8 August 10
From: Bucuresti




masina in momentu remaparii avea 84000km
dupa remapare consumu a scazut cu 0.3l
urca mai repede in ture si se duce in ture mai mult cam pana la 3700rot/min
cuplu se simte diferit
viteza max inainte de remapare 200km dupa remapare 210km se mai ducea cativa km pe tablou de bord
deocamdata 5000 km efectuati
remapare facuta la dim sport cost 150e

This post has been edited by rezident07: 15 Jan 2011, 07:32


--------------------
renault laguna2 ph2 - b791nig 2006 dynamique 1.9dci 88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusa10
post 14 Jan 2011, 20:19
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 18 December 07




rezident07

Am inteles ca ai facut remaparea la Dim-sport ce varianta ai ales ECO tuning,stage 1 sau stage 2 ?130.jpg ( Size: 134.46k ) Number of downloads: 670


--------------------
laguna II 1,9dci 2003 privilege
“Nu aruncați gunoaiele! Din ele se fac show-uri TV”
Woody Allen
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rezident07
post 14 Jan 2011, 20:41
Post #173


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 8 August 10
From: Bucuresti




prima varianta ca e mai sigura pt masina deja de la a doua te gandesti cand iti va cadea ceva
poza atasata nu e pt motorul meu

This post has been edited by rezident07: 15 Jan 2011, 07:31


--------------------
renault laguna2 ph2 - b791nig 2006 dynamique 1.9dci 88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusa10
post 14 Jan 2011, 21:20
Post #174


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 18 December 07




Orientativ am pus poza ca sa inteleaga colegii de forum despre ce este vorba.Inteleg ca esti foarte multumit de modificarea facuta.


--------------------
laguna II 1,9dci 2003 privilege
“Nu aruncați gunoaiele! Din ele se fac show-uri TV”
Woody Allen
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rezident07
post 15 Jan 2011, 06:04
Post #175


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 8 August 10
From: Bucuresti




remaparea este cam ceea ce ii lipsea motorulu sa fie mai vrednic

This post has been edited by rezident07: 15 Jan 2011, 07:25


--------------------
renault laguna2 ph2 - b791nig 2006 dynamique 1.9dci 88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 15 Jan 2011, 08:30
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Eu am de peste 2 ani modificarea la motor si ma distez de minune... Daca o fi sa pice vreo piesa schimbam tot si punem mai mare si mai rezistent.
Acuma din 100cp sa nu va asteptati sa devina racheta dar se simte ceva in plus inclusiv la buzunar.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 22 Jan 2011, 19:59
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




Orice crestere de putere da o crestere de cuplu,cuplu care daca nu e calibrat cu o alta transmisie sport omoara volanta [in special daca faci liniute],daca stii sa mergi cu ea fara ruperi de ritm prea bruste nu ai probleme cu transmisia .
Poate ne spune audiofilu daca are si chitul de transmisie sport sau nu, ca am impresia ca e cel mai tunarit de aici.
A mea in trp III-a la 3000r/m incepe distractia si o tine pana in a V la 190km/h[nu am vazut turometrul ca eram cu ochi la drum] ,balamuc fac cu ei[numa pot pune cu cei cu motoare de 3000cmc sau mai mari],daca o mai si cipuiesc ii halesc cu fulgi cu tot.


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW - es/4197-BVS 2002 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorulik
post 23 Jan 2011, 19:56
Post #178


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 22 September 07




Are cineva tuning de la RBN?
Ce impresie aveti?


--------------------
renault laguna 2 - vn 05 adz 2002 1,9 dci privilege 140 hp
DORULIK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 23 Jan 2011, 20:58
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




La mine totul stock, initial 170cp si 260Nm pe dyno iar dupa 200cp si 330Nm.
A fost o incercare la 210cp dar nu mai duceau injectoarele.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rezident07
post 24 Jan 2011, 15:11
Post #180


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 8 August 10
From: Bucuresti




spune si cati km ai facut de la remapare
si daca ai avut erori pe injectie


--------------------
renault laguna2 ph2 - b791nig 2006 dynamique 1.9dci 88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 00:07
Dacia