Chiptuning Laguna II, pro si contra
![]() ![]() ![]() |
Chiptuning Laguna II, pro si contra
audiofilu' |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|||
concrion |
![]()
Post
#122
|
Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 19 March 07 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Renault Laguna II
Privilege, 1998 cmc
2002
|
|
jarr |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 225 Joined: 5 November 08 From: Braila ![]() |
Aveti dreptate domnilor ma multumesc cu masinuta pe care o posed as fi vrut cu adevarat sa fie diferenta mai mare la cei 45 de cai in plus la Laguna dar e foarte bine si asa cat despre viteza a fost doar un test pe o sosea libera singur in masina am vrut sa vad cat poate... multa stima....
|
--------------------
renault laguna
privilege
2002 - 2.0 16v 135 cp Mai bine vultur un an decat soarece o viata
|
|
OVIDIUS |
![]()
Post
#124
|
![]() bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.727 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur ![]() |
QUOTE(concrion @ 14 Jun 2010, 13:24) barcutele noastre nu sunt masini de viteza ptr. ca nu au sasiu. Insa lasa ca merg bine ele si asa....zi buna Corect, din pacate. Pe la 200 si ceva simti ca-si iau zborul. In linie dreapta, evident... ![]() Noroc ca n-avem sosele... This post has been edited by OVIDIUS: 15 Jun 2010, 08:07 |
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
jarr |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 225 Joined: 5 November 08 From: Braila ![]() |
A facut cineva remapare la benzinar?
|
--------------------
renault laguna
privilege
2002 - 2.0 16v 135 cp Mai bine vultur un an decat soarece o viata
|
|
cdadan |
![]()
Post
#126
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
cri123 si audiofilu'
![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Da,Cristi a facut remapare/resoftare (softul original e pa-pa) iar eu am pus Unichip (calculator separat,soft original pastrat-util la ITP desi nu a fost cazul).
Avem si una bucata turbina in plus,pe aspirat nu obtii mare lucru ca sa justifice aia 2-3-400 euro cheltuiti. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cri123 |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Softul original nu are nici o treaba, maparea parametrilor de motor e schimbata, pornind de la ce era pe masina, si cea originala e bine merci pe un CD
![]() La ITP (am facut deja 2 bucati de atunci) nu are nimeni treaba cu asta. La fel, la Reno pe sistemul de diagnoza nu apare nimic. Probabil ca trebuie citita maparea special. In schimb, masina merge foarte dragut, nu ca abuzez eu de ea. Cel mai mult simti la cuplul de la turatie joasa. Conteaza insa turbina, si conteaza si sa nu exagerezi la mapare (adica una mai soft, nu ceva race...). Ah, si la 200 si ceva mie nu mi se pare deloc ca isi ia zborul masina. Acum depinde si cu ce o comparati, daca vreti ceva super Merc/BMW/Audi care la 250 nici nu bazaie... ati gresit masina ![]() This post has been edited by cri123: 20 Sep 2010, 22:13 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
La mine,prin adaugarea unei mufe in care intra acum Unichipul revin la setarile de fabrica in 1 secunda.Softul este original,nu este atins in vreun fel,pe Unichip este scrisa optimizare.Aveam posibilitatea sa aleg un selector de harti dar n-am vrut,ce rost are sa dai bani pe Unichip si sa folosesti tot harta originala?
Nu trebuie sa umbli fizic la ECU,daca harta nu mai este originala nu trebuie sa mergi la tuner sa-ti rescrie softul?Cum adica doar maparea parametrilor de motor este modificata?In final,softul pe care-l ai pe masina nu este cel original si nu poti reveni la el "de unul singur". |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
jarr |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 225 Joined: 5 November 08 From: Braila ![]() |
In concluzie nu merita remapare la aspirat?
|
--------------------
renault laguna
privilege
2002 - 2.0 16v 135 cp Mai bine vultur un an decat soarece o viata
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#132
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
StefanT |
![]()
Post
#133
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
de sters
![]() This post has been edited by StefanT: 15 Oct 2010, 18:40 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
- B'100'HAY
2008 Fan Reno 53379
|
|
jarr |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 225 Joined: 5 November 08 From: Braila ![]() |
Daca nu ar fi fost criza financiara as fi avut tendinta sa caut la dezmembrati kit turbina dar nu am vazut 2,0 t la dezmembrari si e adevarat ca nici la vanzare sh nu am vazut decat una singura cu nr de germania cerea undeva pe la 7000e,as incerca deasemeni cu filtru sport si evacuare cum am facut la masina anterioara un megan 1,6 8 v si pe proba se simtea bine de tot fata de una cu catalizator si filtru normal dar tin prea mult la masinuta sa-i fac acest lucru
|
--------------------
renault laguna
privilege
2002 - 2.0 16v 135 cp Mai bine vultur un an decat soarece o viata
|
|
Roberto_laguna 2.0 16V |
![]()
Post
#135
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 3 November 10 ![]() |
Cati cai as putea sa mai pun pe laguna mea?am 135 acum..2.0 16v motor...aveti idee??
![]() |
--------------------
Renault Laguna
Dacia Nova Gti
- B75Fug
2002
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Daca ai fi citit citeva posturi mai sus...
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
rezident07 |
![]()
Post
#137
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 8 August 10 From: Bucuresti ![]() |
primele concluzii in urma remaparii motoru este mai silentios la relanti trage mai bine si liniar sa vedem acum cum se va comporta masina in timpul exploatari pe perioada mai lunga de kilometrii
|
--------------------
renault
laguna2 ph2
- b791nig
2006 dynamique 1.9dci 88kw
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Liniar nu are cum sa traga ca nu are compresor si sub 2000rpm este diferenta la diesel.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
rezident07 |
![]()
Post
#139
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 8 August 10 From: Bucuresti ![]() |
raspuns pt audiofilu am inteles ca tu ai avea +50cp fata laguna mea da mai mult decat sa fie un pic mai sprintena nu cred ca poti reusi altceva decat consum mult prea mare pt ca sasiul nu iti permite sa simti ca ai conduce o masina sportiva asa ca taci (o pot face si de 201 cp )
iti spun eu ca trage mult mai bine (pana la 3700rot)dupa remapare si daca doar am fi castigat doar cuplu in urma remaparii tot se simtea da stii tu ce inseamna cp si cuplu cred ca poti avea si 600 cp ca tot nu ai stii ce inseamna o masina veziti de motoarele tale puternice vise placute |
--------------------
renault
laguna2 ph2
- b791nig
2006 dynamique 1.9dci 88kw
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#140
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu inteleg ce te-a facut sa sari de cur in sus dar in fine...Si eu o pot face de 270cp asa ca taci.N-ar strica sa pui mina pe o carte de gramatica..."nu ai stii".Bafta!
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
salut...prieteni pana la urma cei care au laguna 1,9 dci cu 88 kw si 120 cp cu chiptuning pe ea se merita?! devine masina mult mai sprintena?! va intreb ca am gasit aici http://www.reno.ro/-VAND-Powerbox-gama-Renault-t189192.html un chipbox care costa 100 euro dar cel care vinde mi-a spus ca peste 4700 de turatii apare mesaj cu "injection default" adica cica se tureaza motorul peste parametrii si baga mesajul ala....care...cred eu ca nu e de bine
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Orice masina care are un puisor de turbina sau compresor se preteaza la tuning.
La compresor puterea este livrata mai liniar ca la turbina,urmariti graficele comparative. Turbina este antrenata de gazele de ardere si de aceea de regula sub 2000rpm la diesel acesta este "mort".Compresorul este antrenat de fulia arborelui cotit. Pentru exemplificare comparati doua grafice:una de la o masina care are compresor (Mini sau Mercedes) si un alt grafic de la o masina care are turbina (tot pe benzina ca sa fie aceeasi plaja de turatie). La diesel graficul este mai abrupt pentru ca plaja de turatii este mai restrinsa si pentru ca deja de la cca 2000rpm motorul e la cumplul maxim,de aceea un diesel pare ca trage mai bine.In esenta CP conteaza (e bine daca ai si cuplu),de aceea motocicletele au aceasta dinamica...CP multi pe kg si nu Nm pe kg. Discutia este foarte vasta si se pot isca polemici inutile.In esenta merita. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#143
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 7 Nov 2010, 13:38) Dieselurile au in general turbina cu geometrie variabila. Benzinele mai greu (exceptie ceva motor Porsche, dar mai mult de experiment). Ar trebui sa vezi TDI-ul PD cum trage de la 1200-1300 de ture. Nu e mort deloc. De la 1600 de ture misca bine si in treapta a 6-a. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
renodood |
![]()
Post
#144
|
![]() Sofer dement Group: Members Posts: 1.988 Joined: 23 November 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Roberto_laguna 2.0 16V @ 3 Nov 2010, 22:40) Tu mai bine pui GPL pe ea ca un chip te-ar indoi la consum ptr 10% castig de putere si cuplu. ![]() Pe aspirate nu se merita chipul, ptr un 13-15 CP in plus in cazul tau... |
--------------------
Renault
Laguna 2 Grandtour
2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#145
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Acuma daca luam cazurile particulare...PD e altceva,e recunoscut pentru cuplul dezvoltat raportat la commonrail dar vin si astia din urma,de aceea "se simte" cum trage pentru ca e mereu in ture.Eu as fi curios daca ai mers cu un benzinar chiar si aspirat care dezvolta vreo 400Nm sau hai sa zicem,cum crezi ca se misca:
-2,5 turbo diesel care are vreo 230cp si 500Nm fata de -4.0 benzina aspirat care are peste 300cp si mai putin de 500Nm? sau -2,5 turbo benzina care poate avea 300cp si in jur de 500Nm? Deja s-a spus ce era de spus,pe masinile care au turbina/compresor se poate aduce un plus mai mare sau mai mic insa la aspirate mai putin,nu justifica aceasta cheltuiala rezultatele obtinute.Discutii mai elaborate sint pe forumurile de tuning,va astept acolo pentru detaliere. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
QUOTE(bogdan.stavar @ 7 Nov 2010, 13:52) salut...prieteni pana la urma cei care au laguna 1,9 dci cu 88 kw si 120 cp cu chiptuning pe ea se merita?! devine masina mult mai sprintena?! va intreb ca am gasit aici http://www.reno.ro/-VAND-Powerbox-gama-Renault-t189192.html un chipbox care costa 100 euro dar cel care vinde mi-a spus ca peste 4700 de turatii apare mesaj cu "injection default" adica cica se tureaza motorul peste parametrii si baga mesajul ala....care...cred eu ca nu e de bine ![]() deci in concluzie se merita sa fac chiptunning pe laguna 2? se merita sa fac chip cu acest box? multumesc |
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu ai spus ce masina ai.Daca ai turbina merita (nu se merita).Daca ai benzina aspirat dai banii degeaba.
Chiptuningul/remaparea/resoftarea implica scrierea unui soft peste cel original al masinii pe care-l poti recupera dupa o vizita la cel care a facut modificarea. Eu de exemplu am Unichip,e un calculator separat pe care s-au inscris parametrii in timp ce masina era testata pe dyno,softul este particluarizat pentru fiecare masina in parte,nu este acelasi pentru aceeasi motorizare.Avantajul e ca se poate pune un buton din care sa alegi harta stock si cea optimizata asa ca la ITP sau RAR nu ai probleme,nu trebuie sa faci nici o vizita la tuner.Asta foarte pe larg. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
am un renault laguna 2 motor 1,9 dci 88 kw 120 cp....intreb din 2 considerente :
1. se simte puterea in plus destul de bine? 2. faram tare motorul si componentele? ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
De la vreo 110cp reali (sau citi au mai ramas) cei 25cp care vor veni se simt insa nu te astepta sa ai dragster.Daca ramii cu capul pe umeri nu se intimpla nimic...eu am de 3 ani si n-am probleme,altii au facut imediat,nici n-au mai asteptat sa termine rodajul.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
mcrusu |
![]()
Post
#150
|
Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 14 March 05 From: cluj-napoca ![]() |
Salutare
Dupa doi ani de cand mi-am remapat motorul va pot spune La remapare Laguna(1.9dci,107cp) avea 160.000km iar acum are 240.000. Cresterea de putere(aprox 25-30cp) se simte din plin,nu la viteza maxima atat cat la depasiri si elasticitatea motorului. Fum scoate doar cand carburantul e cu probleme,in rest nici o diferenta. In tot acest timp nu am avut nici o problema motorul/transmisia-doar senzorul de presiune de pe furtunul de la turbo s-a dus,dar nu cred ca are legatura. La acelasi regim de mers consumul a scazut cu 0.3-0.5l/100km. In ret, numai de bine. |
--------------------
RENAULT/JEEP
LAGUNA/GRAND CHEROKEE
- CJ 85 LAM/ CJ 86 LAM
1.9DCI/2.7CRD
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 09:37 |