s-a dus turbina?
![]() ![]() ![]() |
s-a dus turbina?
Lucian_19 |
![]()
Post
#391
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 21 October 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II 2.2 DCI 150 CP
2003/Dynamique
|
|||
cata_lag2.2 |
![]()
Post
#392
|
![]() Membru Group: Members Posts: 530 Joined: 5 August 09 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 7 Aug 2011, 21:39) Am inteles ca astea-s made in Romanica. ............. Curios alt aspect: la mine pe timp racoros (iarna in special) scoate mult "abur" si mi s-a spus ca e turbina insa daca o incalzesc si mai tare nu mai scoate nimic. Daca s-ar putea sintetiza in citeva puncte care sint simptomele ar fi mai corect. Am vazut la o cunostinta cu Laguna ca pe eticheta de pe turbina scria Garrett, Made in Romania. Cat despre abur si la mine apare destul de des iarna, mai ales la rece; vorbesc despre diesel. Ce am observat in plus la benzinare este ca pe langa acel abur iese pe toba si un condens, de multe ori am vazut ca era comparabil cu un jet de apa. |
--------------------
Renault
Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP,
2007
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#393
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Probabil turbina era aftermarket, eu daca o schimb cu una mai mare pun tot originala Mitsubishi made in Japan ca asta a mea.
Aburul dispare la motoarele diesel dupa ce se incalzesc dar apare la accelerari puternice pe cind la benzinare nu dispare nici la relanti (iarna) tocmai datorita/din cauza temperaturilor mai ridicate ale gazelor. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
Lucian_19 |
![]()
Post
#394
|
Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 21 October 08 ![]() |
Puteti sa.mi recomandati o firma serioasa de reconditionari turbine care sa faca treaba buna?ms!
|
--------------------
Renault
Laguna II 2.2 DCI 150 CP
2003/Dynamique
|
|
Lucian_19 |
![]()
Post
#395
|
Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 21 October 08 ![]() |
Revin cu intrebarea..vreau sa demontez turbina de pe masina si din cate am vazut daca demontez aceasta placa as avea mai mult spatiu sa desfac catalizatorul de turbo si turbina de motor.are ceva daca dau jos placa pentru ca vad ca sunt cam multe chestii prinse de ea si nu as vrea sa ma trezesc ca nu mai pot sa o montez la loc.Multam'!
Nu a mers sa pun poza cu placa.e vorba de placa sau suportul de care se prinde suportul motor inferior. This post has been edited by Lucian_19: 10 Aug 2011, 23:32 |
--------------------
Renault
Laguna II 2.2 DCI 150 CP
2003/Dynamique
|
|
ovidiupay |
![]()
Post
#396
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 6 February 06 From: Sola -Norway ![]() |
Trebuie dat totul jos , nu stiu exact ce placa zici , poate cea care e prinsa cu 2 suruburi de kat , dar tre sa desfaci la subururi si piulite pe acolo pana totul e liber , ai grija sa scoti bornele la baterie sa nu atingi cumva firele care vin la electromotor.
|
--------------------
ex : Renault
Laguna 2 Dynamique,1.9 dCi 120 CP
2002
- AJ 53969 (\__/)
(='.'=) (")_(") |
|
Lucian_19 |
![]()
Post
#397
|
Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 21 October 08 ![]() |
O sa incerc sa dau turbina jos fara sa demontez rampa de injectie,numai ca spatiul este foarte mic.Am o alta nedumerire:cum demontez conducta de retur ulei la turbo pentru ca am vazut ca e o imbinare speciala?
|
--------------------
Renault
Laguna II 2.2 DCI 150 CP
2003/Dynamique
|
|
Lucian_19 |
![]()
Post
#398
|
Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 21 October 08 ![]() |
Revin cu alta dilema:de unde pot sa fac rost de garnituri de cupru pentru conducta de tur ulei??sunt incastrate in conducta si pana acum nu am gasit pe nicaieri.
|
--------------------
Renault
Laguna II 2.2 DCI 150 CP
2003/Dynamique
|
|
INGERUL_DANUTZ |
![]()
Post
#399
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 2 August 05 ![]() |
Un service serios, unde pot verifica turbina de pe masina, cunoasteti in Bucuresti (sau imprejurimi) ?!?
|
--------------------
ex. Renault
LAGUNA
2001 - DYNAMIQUE " ... decat sarac si bolnav, mai bine bogat si sanatos... "
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#400
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Si pe mine ma intereseaza sa arunce un ochi la fofeaza mea. Ma pun si eu la rand...
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
INGERUL_DANUTZ |
![]()
Post
#401
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 2 August 05 ![]() |
vad ca esti din Bucuresti, mircea-daniel, te anunt daca reusesc sa ajung la service, primu cand dai search pe google, reconditionari turbine.
Am inteles de la un prieten ca este un service f bun cu oameni in bransa in Brasov. |
--------------------
ex. Renault
LAGUNA
2001 - DYNAMIQUE " ... decat sarac si bolnav, mai bine bogat si sanatos... "
|
|
ovidy |
![]()
Post
#402
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 568 Joined: 29 September 08 ![]() |
QUOTE(Lucian_19 @ 27 Oct 2011, 17:56) Revin cu alta dilema:de unde pot sa fac rost de garnituri de cupru pentru conducta de tur ulei??sunt incastrate in conducta si pana acum nu am gasit pe nicaieri. Colegule daca mai esti interesat cauta prin magazinele specializate pe centrale termice si nu numai. Daca nu gasesti te rezolv eu cu un set, vreo 50 lei costa parca. |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1.8 16V + GPL
- GJ-16-MSW
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#403
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
M-am uitat si eu la a mea azi. Are ceva joc, cam 1-2 mm in sus jos si o misti relativ usor(ma refer la axul ce tine palele elicei). De asemenea, avea si o dura de ulei in josul conductei. Mecanicul a fost cumva rezervat cand l-am intrebat cam cat va mai tine.
Dupa experienta voastra, ar trebui sa ma duc imediat la reconditionare turbine, sau mai pot astepta ceva vreme (1-2 luni)? Merg cam 1000 de km lunar. |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#404
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Si cam pe unde o pot duce pentru o reconditionare?
LE: nu am pierderi de putere, masina se infige, motorul merge rotund, ulei parca nu papa (nu am fost foarte atent). Daca nu ar fi fost uleiul acela, nu mi-as fi facut griji, pare ca jocul e un pic mai mare decat e normal, dar banuiesc ca e uzura. This post has been edited by mircea-daniel: 21 Dec 2011, 05:14 |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
Costy_popescu |
![]()
Post
#405
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 11 September 08 From: Targu Jiu ![]() |
Cred ca intru si eu in randul celor cu problema la turbina, sau mai bine zis la schimbarea ei...am plecat la tara vineri seara,masina a mers ok, turbina suiera placut la fel ca in prima zi cand am luat masina, ieri dimineata am pornit-o sa mai vad una alta pe la ea si accelerand-o am observat sa turbina nu mai suiera...am dat sa reglez din TRS, pt ca am mai avut placerea de e jongla putin la el pana am gasit o pozitie buna, asta fiind acum mai bine de un an, dar nimic, bobina este buna atrage piesa aia metalica, pur si simplu turbina nu se uade deloc, nici in mers, si binenteles ca putere 0, merge exact ca un sdi, si nici fum negru nu scoate mai mult decat obisnuit..pe tester nu da nimic, pe drumul de intoarcere la Craiova nu mi-a dat injection fault, consumul nu a crescut, a ramas la fel, ramane sa ma duc la un mecanic sa vad ce ar putea fi....poate vreun coleg daca a patit la fel ca mine rog sa posteze...
|
--------------------
Renault
Laguna 3 2013
2.0 dci 130 cp
|
|
Costy_popescu |
![]()
Post
#406
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 11 September 08 From: Targu Jiu ![]() |
azi am desfacut furtunul de la admisie de la turbina si nu am joc la ax, foarte putin insesizabil dar palele sunt pur si simplu raschetate, nu pot sa imi dau seama ce s-a intamplat, ce a putut patrunde acolo, singura explicatie sa nu se fi rupt o bucata dintr-una din pale si aia sa fi facut ravagii....intradevar undeva la peste 3000 de ture foarte putin se mai aude acel suierat....asta e ramane sa o dau jos si sa o trimit la reconditionat, deocamdata merge si asa...
pt cei care au reconditionat recent ii rog sa-mi dea si mie adrese, pareri, daca au fost multumiti etc... |
--------------------
Renault
Laguna 3 2013
2.0 dci 130 cp
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#407
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Eu tot nu m-am lamurit: ce e TRS?
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
Costy_popescu |
![]()
Post
#408
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 11 September 08 From: Targu Jiu ![]() |
TRS e un regulator cu vacuum care regleaza geometria turbinei, mai exact face ca turbina sa lucreze si la turatii mai mici .....
pentru cei cu experienta si mai vechi pe forum am o intrebare, e posibil ca geometria sa nu mai lucreze,sa se blocheze? pt ca am observat ca turbina intra la peste 3000 ture si se simte eficient, are putere, cu toate ca TRS-ul lucreaza, tija este sus la pornire dupa care se vede cum culiseaza dar nu se aude deloc turbina si nici putere....exista vreo posibilitate de verificare fara a da turbina jos ? multumesc 19 Sep 2012, 10:14: atasez imagini din ddt la turatie relanti la 2000 de ture, cred ca nu am prresiune pe admisie, nu creste deloc presiunea, am incercat sa suflu la captorul de presiune sa vad daca lucreaza si se modifica presiunea...nu stiu ce sa ii mai fac si nici unde sa ma duc cu ea... This post has been edited by Costy_popescu: 19 Sep 2012, 10:14 Attached thumbnail(s) 111.jpg ( Size: 103.38k ) Number of downloads: 321 2222.jpg ( Size: 103.25k ) Number of downloads: 324 4444.jpg ( Size: 140.86k ) Number of downloads: 292 3333.jpg ( Size: 141.08k ) Number of downloads: 295 |
--------------------
Renault
Laguna 3 2013
2.0 dci 130 cp
|
|
Silk |
![]()
Post
#409
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Costy_popescu @ 17 Sep 2012, 12:27) am dat sa reglez din TRS, pt ca am mai avut placerea de e jongla putin la el pana am gasit o pozitie buna, Producatorul turbineim de pe masina ta ( si nu numai ) foloseste un banc special conceput sa regleze "TRS" ul. Eu, personal , nu cred ca ai facut vre-un lucru prea inteligent umbland acolo, si ma indoiesc ca ai gasit "pozitia optima" . QUOTE(Costy_popescu @ 18 Sep 2012, 14:20) azi am desfacut furtunul de la admisie de la turbina si nu am joc la ax, foarte putin insesizabil dar palele sunt pur si simplu raschetate, nu pot sa imi dau seama ce s-a intamplat, ce a putut patrunde acolo, singura explicatie sa nu se fi rupt o bucata dintr-una din pale si aia sa fi facut ravagii.... In cazul asta, daca partea compresor ( asa se numeste piesa de care vorbesti tu ) este deteliorata, inseamna ca a patruns ceva pe circuitul de admisie aer sau filtrul de aer are probleme si compresorul s-a "erodat" ... mai multe detalii iti pot da daca oferi niste poze sa vad despre ce este vorba mai exact ! QUOTE(Costy_popescu @ 18 Sep 2012, 18:28) TRS e un regulator cu vacuum care regleaza geometria turbinei, mai exact face ca turbina sa lucreze si la turatii mai mici ..... pentru cei cu experienta si mai vechi pe forum am o intrebare, e posibil ca geometria sa nu mai lucreze,sa se blocheze? <span class='edit'>19 Sep 2012, 10:14:</span> Da, este foarte posibil sa se fi gripat ansamblul flansa . 19 Sep 2012, 13:36: Scuze pentru dublu post . QUOTE(cata_lag2.2 @ 8 Aug 2011, 23:51) Da, pe motoarele 1.9 DCI s-au folosit turbine Garrett, Made in Romania facute la Bucuresti, in Militari mai exact ! si inca se produc. Sa nu va faceti iluzii din prisma calitatii componentelorr, tot acolo se fac turbinele si pentru M5 si altele "aristocrate".... This post has been edited by Silk: 19 Sep 2012, 12:36 |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
Costy_popescu |
![]()
Post
#410
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 11 September 08 From: Targu Jiu ![]() |
Silk multumesc mult pt raspuns, azi am fost la o dezmembrare si am probat atat captorul de presiune cat si TRS-ul si tot la fel se manifesta, la plecare de acolo am reglat trs spre dreapta incat sa nu mai bazaie si probabil tija de la turbina a ramas blocata sus si in mers s-a auzit din nou turbina intradevar intra pe undeva pe la 2200 2400 ture, deci tot mai mult ma duce gandul ca partea cu geometria reglabila sa fie dusa
si inca ceva turbina asta are in jur de 50k 60k de km, am fisa dupa istoricul masinii de la reprezentanta si scrie ca a fost schimbata in 2006 cand masina avea 160k |
--------------------
Renault
Laguna 3 2013
2.0 dci 130 cp
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#411
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Verifica senzorul de presiune de pe furtunul care intra in admisie. Sau mai degraba firele la intrarea in mufa, au obiceiul sa cedeze.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Costy_popescu |
![]()
Post
#412
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 11 September 08 From: Targu Jiu ![]() |
QUOTE($$ilvviu @ 19 Sep 2012, 13:14) Verifica senzorul de presiune de pe furtunul care intra in admisie. Sau mai degraba firele la intrarea in mufa, au obiceiul sa cedeze. am verificat bine fiecare fir, am si probat alt senzor, dealtfel de cand am luat masina am pus cele 2 coliere in x pt fixarea lui... |
--------------------
Renault
Laguna 3 2013
2.0 dci 130 cp
|
|
Silk |
![]()
Post
#413
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
@Costy_popescu : Te dezamagesc, dar "TRS"ul ala nu este o piesa interschimbabila la un turbo ! Ala se numeste ACTUATOR si este reglat pentru fiecare turbo in parte. Odata demontat si mutat pe alt turbo, el nu mai este reglat, iar ce faci tu,"dandu-l la maxim in dreapta" este total gresit si neadecvat situatiei tale . In felul asta chiar poti strica iremediabil turbo !
|
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
sexyrat |
![]()
Post
#414
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 2 December 05 From: Oradea/Timisoara ![]() |
trs-ul poti sa il pui si de la vw 1.9 tdi. Tu te referi la actuatorul vacuumatic care este pe turbina si ala este reglat pentru turbina respectiva.
|
--------------------
Renault/Ford
Laguna/Focus
2002/2008
- bh-77-avm Reparatii mecanice auto, schimb rulmenti cutie de viteze pk6 la cele mai bune preturi in zona Timisoara.Piese auto Diagnoza auto 30 lei.Tel 0744793205
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#415
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Unde este si cum arata acest TRS?
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
iuli23 |
![]()
Post
#416
|
![]() you have to scream if you wanna go faster Group: Members Posts: 1.057 Joined: 11 April 12 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o problema cu trs-ul bazaie foarte tare e normal ? sau e de la trepidatii ?
|
--------------------
Renault
Laguna II
2003 1.9 dci hatchback
- B-CFX
|
|
sexyrat |
![]()
Post
#417
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 2 December 05 From: Oradea/Timisoara ![]() |
|
--------------------
Renault/Ford
Laguna/Focus
2002/2008
- bh-77-avm Reparatii mecanice auto, schimb rulmenti cutie de viteze pk6 la cele mai bune preturi in zona Timisoara.Piese auto Diagnoza auto 30 lei.Tel 0744793205
|
|
iuli23 |
![]()
Post
#418
|
![]() you have to scream if you wanna go faster Group: Members Posts: 1.057 Joined: 11 April 12 From: Bucuresti ![]() |
nu e variabila
|
--------------------
Renault
Laguna II
2003 1.9 dci hatchback
- B-CFX
|
|
sexyrat |
![]()
Post
#419
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 2 December 05 From: Oradea/Timisoara ![]() |
La tine trs-ul regleaza wastegate-ul
|
--------------------
Renault/Ford
Laguna/Focus
2002/2008
- bh-77-avm Reparatii mecanice auto, schimb rulmenti cutie de viteze pk6 la cele mai bune preturi in zona Timisoara.Piese auto Diagnoza auto 30 lei.Tel 0744793205
|
|
iuli23 |
![]()
Post
#420
|
![]() you have to scream if you wanna go faster Group: Members Posts: 1.057 Joined: 11 April 12 From: Bucuresti ![]() |
sincer habar nu am ....o sa o duc la o verificare dar momentan ma intereseaza daca e grav,trebuie rezolvat urgent ?
|
--------------------
Renault
Laguna II
2003 1.9 dci hatchback
- B-CFX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 17:51 |