Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 13 14 15 16 17 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

s-a dus turbina?

sexyrat
post 19 Sep 2012, 21:44
Post #421


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 2 December 05
From: Oradea/Timisoara




Nu stiu exact cum ii la turbina simpla, dar la cea cu geometrie variabila mergea bine si cand bazaia trsul.


--------------------
Renault/Ford Laguna/Focus 2002/2008 - bh-77-avm
Reparatii mecanice auto, schimb rulmenti cutie de viteze pk6 la cele mai bune preturi in zona Timisoara.Piese auto Diagnoza auto 30 lei.Tel 0744793205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costy_popescu
post 20 Sep 2012, 08:32
Post #422


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 11 September 08
From: Targu Jiu




in sfarsit merge turbina, Doamne Ajuta, se pare ca tot din nenorocitul de TRS a fost, l-am desfacut din nou si l-am reglat exact cat tablita sa stea pe peretii exteriori ai surubului de reglaj, dupa care l-am remontat, atentie la tablita sa nu o puneti invers ca am impresia ca si asta conteaza, si gata, trage fara nici macar un lag, suiera frumos asa cum o stiam....probabil s-a intamplat in felul urmator, tablita a ramas blocata cumva, eu cand am vazut ca nu mai intra turbina am dat cu reglaje de l-am dat peste cap, apoi luni l-am desfacut, era destul de multa mizerie, se formase un fel de mazga pa tablita aia,la remontare am pus-o invers ca am zis ca uzura este mai mica pe partea cealalata si am tinut-o tot asa pana l-am pus la punct...

ce ma nelinisteste este ca nu stiu cum si de unde si ce a putut intra in turbina pe partea de admisie de este raschetat din pale, oricum important este ca nu am joc deloc la ax...

asa ca mare atentie cu acest regulator cu vacuum de reglare a geometriei variabile TRS


--------------------
Renault Laguna 3 2013 2.0 dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gsalexandru
post 20 Sep 2012, 08:51
Post #423


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.417
Joined: 8 November 09
From: Romania-Suceava




Eu cred ca ai doar impresia ca ar fi raschetat palele. Acestea au o forma ciudata si iti da impresia ca ar fi raschetate


--------------------
renault laguna 2 2001 1.9 dci expression - sv-07-xjr
Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 20 Sep 2012, 09:45
Post #424


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




da, am creat o confuzie : tu vb de trs, eu de actuatorul pneumatic de la turbo, 2 lucruri diferite.
Daca poti sa pui o poza cu rotorul compresor sa ii vedem si noi paletele deteliorate .

This post has been edited by Silk: 20 Sep 2012, 09:46


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE 2011 - so sylk
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costy_popescu
post 20 Sep 2012, 10:24
Post #425


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 11 September 08
From: Targu Jiu




e foarte greu de pozat, dar o sa desfac din nou pt ca nu am reusit sa dau egr jos,am vb cu cineva sa-mi faca o cheie, si at o sa incerc sa fac si poze.....



--------------------
Renault Laguna 3 2013 2.0 dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evox
post 20 Sep 2012, 22:22
Post #426


Volaniard


Group: Members
Posts: 89
Joined: 17 October 06




uite asa arata turbina mea inainte si dupa reconditionare... elicea compresor era avariata...

daca ai indemanare se poate verifica jocul cu mana si se pot face poze la elicea compresor fara s-o dai jos de pe masina...


DSCN1493.JPG ( Size: 615.28k ) Number of downloads: 1127


DSCN1601.JPG ( Size: 618.48k ) Number of downloads: 1252


--------------------
Renault Laguna II Privilege 1.9 dCi 120 CP 2002
“Amateurs train until they get it right. Professionals train until they cannot get it wrong.”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 21 Sep 2012, 08:47
Post #427


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Fuck... Dar de ce s-a harsait in halul asta? De obicei nu se freaca de peretii laterali?


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 21 Sep 2012, 09:21
Post #428


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




@evox : in prima ta poza, cea cu rotorul compresor deteliorat, cauza principala au fost impuritatile ( abrazive ) care au intreat pe admisia ta ( in principal pe la filtru intra, ma indoiesc ca ai traseul de la filtru spre turbo gaurit si a "tras" ceva mizerii pe acolo.

intrebarea mea este urmatoarea : cand ai reconditionat turbo, au schimbat rotorul compresor, ei au mai echilibrat ansamblul ? Sunt ff curios unde ar putea ei sa faca asa ceva.

@mircea daniel : nu, rotorul compresor si nici cel turbina nu se freaca de nimic, singurele "puncte de contact" sunt in interiorul carterului central, si anume lagarul .


Si inca ceva, nu observ frezarea de pe piulita ==> a fost echilibrata oare dupa reparatie ?!

This post has been edited by Silk: 21 Sep 2012, 09:24


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE 2011 - so sylk
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evox
post 23 Sep 2012, 08:43
Post #429


Volaniard


Group: Members
Posts: 89
Joined: 17 October 06




poza a doua e dupa reconditionare totala (facuta la Turbocar in Bv), din ce stiu eu ei fac si echilibrarea dinamica...

ca si cauza pentru prima poza, in primul rand filtru aer montat incorect sau de calitate foarte proasta... si in plus eu mai suspectez trecerea impuritatilor din carterul motor prin epurator si furtunul de la acesta la circuitul de admisie aer (dupa filtru si inainte de turbina)... la mine dupa ce am anulat acel furtun (se crapase si mi s-a parut prea scump) n-am mai avut probleme cu turbina...


--------------------
Renault Laguna II Privilege 1.9 dCi 120 CP 2002
“Amateurs train until they get it right. Professionals train until they cannot get it wrong.”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 23 Sep 2012, 10:39
Post #430


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




Evox... ai anulat furtunul ce face legatura dintre epurator si furtunul de la filtrul de aer?
Nu are nimic?...
In cazul meu imi mananca zilele o problema de care nu pot sa scap... imi arunca pe undeva masina ulei...
1) prima data imi picura in partea din fata a motorului (intercooler spart) l-am schimbat, masina nu mai scotea fum alea alea.
2) mi-a aparut in partea din spate ulei mult. Am verificat la mecanic tubina ... a zis ca e foarte buna (a fost schimbata la 140 K in germania si acuma masina are 200 K. Ca urmare a ramas epuratorul de verificat. L-am dat jos de pe masina si a fost nebunie.. era infundat epuratorul, intrarea in baia de ulei, furtune ... le-am curatat.
Acuma a inceput iara sa imi apara in partea din fata ulei.

Nu mai stiu ce sa fac...

Scuze ca e oarecum offtopic dar poate sa fie problema mea si de la epurator?

Mersi


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alybv
post 24 Oct 2012, 10:20
Post #431


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 20 January 11




Mi-a murit si mie turbina asta vara cand veneam de la mare pe autostrada...a luat-o pe ulei...stiti povestea.Am reconditionat turbina la turbocar (pavilioanele cfr) in Brasov.Toate bune si frumoase,nu mai consuma ulei,nu are caderi de putere insa fluiera ca dracu,parca mult mai tare decat fluiera pana sa se strice.Mentionez ca fluiera asa de cand a fost montata.E normal,sau iar o sa ma lase?


--------------------
Renault Laguna ll 2004 dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipartsro
post 25 Oct 2012, 20:43
Post #432


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 1 August 12




Am si eu o intrebare referitor la turbina de 1.9 dCi de pe Laguna II.
E posibil ca o turbina sa crape din senin, dupa ce s-a verificat pe tester si totul e ok, s-a verificat jocul in ax si era minim (vre-o 2 mm, tinand cont ca era o piesa SH).
Nu ma pricep la turbine, dar am patit o treaba care ma depaseste si vreau sa stiu macar sa nu mor prost.
Simptome, la aprox. 300km dupa montaj si verificare s-a supraturat motorul brusc si a inceput sa scoata fum alb. Adio turbina.
S-au uitat la ea inainte de montaj 3 persoane inafara de mine, toti au zis ca e ok turbina, inclusiv cei care au montat-o in service. Acum spun ca era uzata. Nu mai stiu ce ar trebui sa inteleg.
Din putinul pe care il stiu, ar trebui sa dea semne de uzura, adica sa tiuie sau sa piarda din putere motorul, etc. A mers boboc dupa montaj.
Turbina veche a crapat in exact acelasi fel, motor supraturat si fum alb urmat de o turbina care arata ca dupa bombardament (probabil ca nici nu s-a oprit motorul imediat).
Poate ma lamureste si pe mine cineva care stie mai bine.


--------------------
Renault Laguna 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gsalexandru
post 26 Oct 2012, 07:35
Post #433


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.417
Joined: 8 November 09
From: Romania-Suceava




2mm este extrem de mult. Turbina trebuie recomditionata si apoi ar fi bine sa faci si un test al presiunii uleiului. De curiozitate cat ai dat pe turbina ce te-a tinut 300km?


--------------------
renault laguna 2 2001 1.9 dci expression - sv-07-xjr
Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steve From Oradea
post 26 Oct 2012, 07:46
Post #434


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 11 October 04
From: Oradea




Foarte important!!!! Degeaba schimbi tu turbina, daca in primul rand nu se curata toate conductele, care intra si ies din turbina, intercooler, filtru aer, verificat/schimbat conductele care alimenteaza turbina cu ulei. Daca o turbina nou nouta nu primeste ulei in cateva secunde se poate distruge. Daca primeste ulei, dar nu suficient, atunci rezista un pic mai mult, cateva zeci sau sute de kilometri. Dupa parerea mea la tine asta sa intamplat.


--------------------
Renault Laguna II Dynamique 1.9dCi - 140CP 2003 - BH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 26 Oct 2012, 07:53
Post #435


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Ti-au curatat intercooler-ul si tubulatura de uleiul de la prima turbina ? Eu zic ca 2mm este cam mult ! Daca ei au zis ca-i buna mergi si "trage-i de urechi" , totusi a picat dupa 300kmm !!!

Imi cer scuze "gsalexandru" si "steve from oradea" pentru ca am postat aceeasi idee ca voi , dar in timp ce editam eu , voi ati postat deja !

This post has been edited by boeru_laurentiu: 26 Oct 2012, 08:04


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 26 Oct 2012, 08:05
Post #436


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Neaparat sa masori presiunea uleiului.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipartsro
post 26 Oct 2012, 20:14
Post #437


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 1 August 12




Lucrarea s-a facut din saracie. Stateam foarte rau cu banii la momentul respectiv.
Intercooler-ul a fost spart si s-a lipit inainte de schimbarea turbinei.
S-a schimbat uleiul dar nu si filtrul de ulei, nu ma intrebati ce-am gandit la momentul respectiv, in retrospectiva pot spune ca nu prea multe.
Turbina a costat 650 de lei. Se prezenta bine si nimeni nu a zis ca ar fi ceva in neregula cu ea.

Mi-a spus si mie cineva sa ma uit sa schimbe o-ring-ul ca ii mai tenteaza sa etanseze cu silicon. Au schimbat o-ring-ul.
Deci in principiu ar fi cazul de o diagnoza ceva mai aprofundata la conducte si abia apoi sa se mai schimbe turbina.

Ideea e ca doresc macar sa-mi fac o idee despre ce nu a fost in regula. Oricum cred ca va sta ceva pe dreapta masina pentru o curatare completa, sa se uite si pe la EGR, intercooler, etc si macar sa fiu sigur ca nu mai am neplaceri.
Cel mai probabil o sa mai comand o turbina, parca nu as lua SH nereconditionata, dar din ce am mai citit aici, nici reconditionate nu sunt neaparat reteta succesului.


--------------------
Renault Laguna 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 26 Oct 2012, 20:50
Post #438


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




poti incerca sa reconditionezi una din turbinele duse.am inteles ca se ajunge la 1000 ron reconditionarea.
Bafta


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gsalexandru
post 26 Oct 2012, 21:41
Post #439


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.417
Joined: 8 November 09
From: Romania-Suceava




oricum daca vei cumpara una ''noua'', si aia tot reconditionata este. Doar daca nu o cumperi direct din reprezentanta si te costa minim 1500 euro. Si eu zic sa reconditionezi una din turbine si inainte de montare ia si spala toata tubulatura


--------------------
renault laguna 2 2001 1.9 dci expression - sv-07-xjr
Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipartsro
post 27 Oct 2012, 03:19
Post #440


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 1 August 12




Prima turbina e chiar distrusa, adica axul joaca dupa cum inclini carcasa si palele nu mai seamana a pale sincer. Saraca a dus vre-o 200.000 de km si nu am ce sa-i reprosez.
A doua insa cred ca ar putea fi reconditionata.
Am vazut anunturi cu 900 de lei cu garantie.
M-ar interesa in Brasov daca stiti pe cineva cu adevarat priceput, care nu vinde "imagine" ci face treaba serioasa.
Multumesc mult pentru raspunsuri.


--------------------
Renault Laguna 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
omix
post 5 Nov 2012, 08:51
Post #441


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 2 July 12




buna ziua
o intrebare cu privire la turbo : am un privilege din 2003 1.9 dci 120 Hp , nu scoate fum nici de un fel dar de cateva zile in viteza 2, 3 ,4 uneori merge in suturi una sau doua secunde ..... poate fi de la turbo ? sa-mi fac griji ? multumesc


--------------------
mazda mx3 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihnis
post 5 Nov 2012, 08:54
Post #442


MeMbRu normal


Group: Members
Posts: 502
Joined: 2 September 07
From: Tirgu Mures




mai degraba vana EGR.
gasesti topicuri de forum cum se curata... si alte cele.
merita curatata si galeria de admisie.


--------------------
Renault Laguna II Dinamique 2003/1,9 Dci, 88 KW,Carminat Nav - MS xx yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AntraX_
post 5 Nov 2012, 15:41
Post #443


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 15 October 12




am aflat nu demult ca turbinele Garrett se fac si in Romania .... Stie cineva in ce oras sau numele fabricii?

Attached thumbnail(s)
turbo_1.9_120ps_neu_4__1_.jpg ( Size: 143k ) Number of downloads: 746
turbo_1.9_120ps_neu_3.jpg ( Size: 155k ) Number of downloads: 648
turbo_1.9_120ps_neu_1.jpg ( Size: 149.5k ) Number of downloads: 660


--------------------
renault laguna 2 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luciang
post 5 Nov 2012, 18:35
Post #444


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 22 August 11
From: Bucuresti




In Bucuresti la Honeywell, fosta Turbomecanica, din cite am auzit.


--------------------
renault Grand Scrnic 3 ph2 2013 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 6 Nov 2012, 00:05
Post #445


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




QUOTE(AntraX_ @ 5 Nov 2012, 15:41)
am aflat nu demult ca turbinele Garrett se fac si in Romania .... Stie cineva in ce oras sau numele fabricii?
*


da ...turbina pe care o am pe masina este fabricata in Romania,
schimbata in 2009, cumparata cu 1400 de lei
Turbomecanica = reprezentanta Garrett Romania
Bucuresti
cum spune si colegul
luciang Postat Ieri, 18:35
In Bucuresti la Honeywell, fosta Turbomecanica, din cite am auzit.


This post has been edited by przamfiri: 6 Nov 2012, 00:07


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 7 Nov 2012, 16:20
Post #446


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




Da, turbinele Garrett se produc SI in Bucuresti, langa Turbomecanica.

Turbina ta s-a facut aici, la Bucuresti, pentru motorul F9Q , 88KW, este de tip Garrett GT17 si functioneaza la o turatie maxima de 191.000 rpm.

Tu ai cumparat-o de la dealer ?



7 Nov 2012, 17:31:
QUOTE(alybv @ 24 Oct 2012, 11:20)
Mi-a murit si mie turbina asta vara cand veneam de la mare pe autostrada...a luat-o pe ulei...stiti povestea.Am reconditionat turbina la turbocar (pavilioanele cfr) in Brasov.Toate bune si frumoase,nu mai consuma ulei,nu are caderi de putere insa fluiera ca dracu,parca mult mai tare decat fluiera pana sa se strice.Mentionez ca fluiera asa de cand a fost montata.E normal,sau iar o sa ma lase?
*




Iar o sa te lase, pentru ca, dupa reparatie ( adica schimbare componente ) ansamblul nu a mai fost echilibrat. Acum el se toreste neechilibrat, de aici si suieratul/fluieratul prezent la tine. Sper sa nu cobesc, dar........ wacko.gif

This post has been edited by Silk: 7 Nov 2012, 16:31


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE 2011 - so sylk
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AntraX_
post 7 Nov 2012, 19:56
Post #447


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 15 October 12




QUOTE(luciang @ 5 Nov 2012, 18:35)
In Bucuresti la Honeywell, fosta Turbomecanica, din cite am auzit.
*


Multumesc de raspunsuri... acum stiu in sa arunc cu sticla incendiara smile.gif .Turbina noua cumparata din Germania a venit direct cu un joc la ea ,,,Made in Romania ..Tipic ,nu??


--------------------
renault laguna 2 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 8 Nov 2012, 08:07
Post #448


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




Imposibil ca o turbina noua sa prezinte joc radial sau axial la ax !!!
Si mi se pare ceva ciudat, deoarece turbinele facute in Ro. nu sunt spare-parts, se duc doar la producator ! Stiu asta pentru ca exista o fabrica in Anglia care face DOAR spare-parts si fabrica de la Bucuresti trimite doar catre producator , la fabrica de asamblare !!!


PS : si nu este nimic "tipic" ca o turbina Made in Romania sa fie mai prost calitativa decat cele facute afara, dimpotriva.


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE 2011 - so sylk
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AntraX_
post 8 Nov 2012, 10:12
Post #449


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 15 October 12




QUOTE(Silk @ 8 Nov 2012, 08:07)
Imposibil ca o turbina noua sa prezinte joc radial sau axial la ax !!!
*


Silk cum poti sa imi spui ca este imposibil daca eu mam confruntat cu acest lucru,intradevar mi-au schimbat-o in secunda 1 cu scuzele de rigoare dealerul neamt .
Eu am cumparat un produs Made in Romania si acela a fost stricat, pe mine ca si cumparator ma face sa evit produsele,,ca si roman ma supara


--------------------
renault laguna 2 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 8 Nov 2012, 10:14
Post #450


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Orice turbo are putin joc ... ca doar mai intervine dilatarea cand se incalzeste, dar jocul trebuie sa fie mic ... sunt convins ca exista in documentatiile tehnice jocul minim si maxim admis ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 21:55
Dacia