geometria variabila la laguna 2, 1.9 dci 110 CP
![]() ![]() ![]() |
geometria variabila la laguna 2, 1.9 dci 110 CP
Fubiansky |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#32
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cu siguranță NU. Singura metodă e cea scrisă de Silviu.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
bau33 |
![]()
Post
#33
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 15 November 06 ![]() |
si ce fac eu ca am automata? cum o opresc?
|
--------------------
Nissan
Qashqai
2017
- TMXXXXX
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#34
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Se oprește singură, după ce consumă uleiul și se calează motorul...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
bau33 |
![]()
Post
#35
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 15 November 06 ![]() |
tinind cont ca am 7 litri de ulei as putea sa fac chiar si 100 km nu-i asa? infioratoare perspectiva...problema ii ca daca se ambaleaza motorul va schimba in treptele superioare...
|
--------------------
Nissan
Qashqai
2017
- TMXXXXX
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#36
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu va schimba, pentru că bănuiesc că vei apăsa frâna, și apoi vei trece pe N.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
andu911 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Tu apasa pe buton si opreste motorul. El se va invarti in continuare, deoarece uleiul din baie va ajunge in turbina si din turbina in admisie. Iar motorul va functiona pe ulei, in loc de motorina.
Tu oprindu-l, damperul taie alimentarea cu aer, iar motorul nu se va mai invarti mai mult de 5-6 secunde. Si chiar daca ti-ar consuma tot uleiul, tot nu se gripeaza, ca sorbul pompei de ulei e mult mai sus decat fundul baii. Iar ungerea pistoanelor se face prin barbotaj, nu prin pompa. Deci vor ramane cel putin 4-5 litri de ulei in baie, in cazul tau. In cazul meu vreo 3. |
--------------------
-
-
-
|
|
Fubiansky |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
Si povestea cu apasatu de 5 ori la ce ajuta?...sau mai bine zis cand ajuta?
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
andu911 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Ca sa opresti motorul in timp ce masina ruleaza, trebuie sa apesi de 5 ori. Daca masina nu e in miscare, poti sa apesi doar 1 data, ca in mod obisnuit.
E un fel de protectie, imagineaza-ti ce-ar fi sa apesi pe buton din greseala si sa se opreasca motorul in timp ce mergi pe serpetine. ![]() This post has been edited by andu911: 16 Apr 2008, 16:35 |
--------------------
-
-
-
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Cand a luat-o a mea pe ulei am apasat butonul prima data. Normal ar fi fost, dupa cum spune si andu, sa se opreasca, datorita blocarii aerului.
Totusi nu a fost asa. Bine... eu eram disperat, nu oi fi fost curios sa astept 5-6 secunde pt ca am trecut imediat pe procedura "de avarie" cu frana. Ma gandesc acuma ca ar putea trage ulei prin egr, din evacuare. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
vali30 |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 3 May 08 ![]() |
Ii opresti aerul si se opreste adica scoti furtinul de la filtru de aer si pui mana sau o cirpa si se opreste
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2005
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
![]() ![]() ![]() Incearca sa ti mana unde trage faer si pune pe cineva sa accelereze pana la 2000-2500 RPM si vezi ce forta are...dupa aia gandeste-te la 5500 RPM ce forta are... This post has been edited by cj98czh: 8 May 2008, 21:00 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
andu911 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Voi despre ce masina vorbiti ? Dacia 1300 ?
Ca la Laguna, ca sa scoti racordul de la filtrul de aer, ai de desfacut un colier, de scos mufa de la debitmetru, de tras cu putere ca de-abia iese conducta aia din mufa, fara sa fi scos filtrul de aer in prealabil... Operatiune de cel putin 4-5 minute, in cazul in care ai la indemana o surubelnita... |
--------------------
-
-
-
|
|
byby |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
Si in cazul in care stii ce ai de facut. Varianta cu da-i a 6, tine frana si da drumul la ambreiaj e sfanta.
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
dan66 |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 28 April 08 ![]() |
Hmmm... si ziceti ca fluiera inainte de a da coltu' ?! Asa ... ca un suierat cand o calci un pic mai tare ?! Geometria asta variabila e si la 2.2 dci ?! Ca parca ceva aud si eu ... insa mie chiar imi place cum suna
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
2003 Grand Tour/2.2 dci
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Imi poate explica si mie care e faza cu TRS-ul asta?
La ralanti nu ar trebui sa opreasca vacuumul? Intreb pt ca la mine se aude turbina de la turatii foarte mici (gen 1200-1400) iar pe furtunasul care vine de la TRS in turbina este vacuum cu aceeasi intensitate in permanenta. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
matrix67b |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
La relanti, vacuumul are valoarea maxima . Tija actuatorului este ridicata iar turbina in aceasta pozitie este "descarcata". Poti verifica functionarea actuatorului tinand o mana pe tija lui iar cu cealalta bagi si scoti furtunul care iese din TRS. Dca tija se plimba atunci este ok.
Sub capacul superior al TRS-ului este un burete . Verifica sa nu fie imbacsit cu praf. Despre functionarea TRS in cateva cuvinte : cand nu este alimentat cu tensiune , o valva interioara deschide calea catre atmosfera si vacuumul are valoare minima si invers atunci cand este alimentata cu tensiune. Prin buretele de care spuneam mai sus se face descarcarea vidului. Practic, el filtreaza aerul care intra. |
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Intre timp nu am mai avut rabdare si am demontat TRS-ul.
Are un electromagnet si o bucata de tabla. Tablita era murdara si probabil rmasese blocata pe inchis. Dupa ce am curatat-o acum se simte cum lucreaza (vibreaza tablita). De acord cu Matrix la partea a 2-a, dar nu cred ca la ralanti vacuumul este maxim, ba dimptriva. Inainte sa o curat vacuumul era mare la ralanti si turbina se auzea cum fluiera de la turatii mici. Acum la ralanti vacuumul exista, dar e foarte slab. Se aude cum vibreaza tablita si trage aer prin burete. Acum turbina nu mai fluiera, se comporta normal. This post has been edited by $$ilvviu: 13 Aug 2008, 21:31 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
matrix67b |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
Cand TRS este alimentat, bobina atrage discul de tabla si obtureaza orificiul de descarcare catre atmosfera. In aceasta pozitie vacuumul este maxim si actuatorul trage tija in sus. Repet, asta-i pozitia de relanti
|
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Esti sigur ca asta e pozitia de ralanti? Vacuum maxim si tija in sus?
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
matrix67b |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
Da Silviu , am desfacut personal turbina si cu tija sus valvele de la geometria variabila sunt aproape inchise. Proba de care spuneam mai sus eu am facut-o de multe ori.
This post has been edited by matrix67b: 13 Aug 2008, 22:01 |
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Asa.... am observat ca TRS-ul se poate regla. Are in cap un surub de reglaj.
Bun,.. la ralanti tija e sus, pe masura ce accelerez coboara. Totusi nu umfla furtunul. Am pus mana pe furtunul de la intrare in intercooler si nu il umfla la accelerari. Masina trage ok, nu scoate fum, dar ma gandesc ca ar putea mai mult. Pe injectie nu imi da eroare. Ar putea cineva cu DDT sa citeasca presiunea de supraalimentare? La mine este undeva la 980hPa. Daca tija se misca senzorii sunt ok, nu? Sa fie de vina turbina? Ma gandesc si la o fisura pe tubulatura sau intercooler, dar ar trebui sa vad aer iesind cu presiune si sa fasaie. Ar mai putea fi EGR? Daca nu lucreaza cum trebuie presiunea din turbo ar putea ajunge pe evacuare. Atasez si erorile pe care le gaseste: This post has been edited by $$ilvviu: 14 Aug 2008, 09:32 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
przamfiri |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
$$ilvviu
Asa.... am observat ca TRS-ul se poate regla. Are in cap un surub de reglaj da azi am umblat si eu pe la trs-ul asta ,am dat de reglajul ala,este ceva de genul jiglerului de aer de la dacie daca-l strangi nu mai treage aer pe sus pe acolo unde este buretele ala si nici nu mai bazaie asa ca l-am reglet asa cat sa se auda bazaitul ala cel mai tare .....o fi bine ca mi-am bagat nasul pe acolo ?o creste consumul?......... se transforma parca in laguna 3 da nu...cred ca mi se pare mie ![]() Doamne Ajuta !!!! |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Daca il reglezi sa bazaie cat mai tare
![]() Acum lamuriti-ma si pe mine. Furtunul de la intercooler se umfla la accelerari? Pana la cat trebuie sa urc motorul in ture sa simt acest lucru? Ma gandesc daca EGR-ul este deschis presiunea va iesi pe evacuare, in nici intr-un caz nu vor intra gazele arse pe admisie. This post has been edited by $$ilvviu: 24 Aug 2008, 18:48 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
mucii_salbatici |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru marunt Group: Members Posts: 79 Joined: 28 September 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE($$ilvviu @ 24 Aug 2008, 18:47) Daca il reglezi sa bazaie cat mai tare ![]() Eu am schimbat TRS-ul in iarna si l-am pus pe masina exact asa cum l-am cumparat, fara sa-i fac nici un reglaj.De bazait el bazaie, acum nu stiu daca poate sa bazaie si mai tare de atat.Crezi ca ar trebui reglat?Oare sa m-apuc sa-l reglez si sa vad cum se comporta dup-aia?Erori n-am niciodata la accelerari. |
--------------------
.
Ex Laguna II
2002 Expression 1.9 dCI 79 KW
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Pai el vine reglat, nu e nevoie sa-i faci nimic.
Problema ca in timp se mai deregleaza si incep sa apara erorile "injection failure" la accelerari bruste. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
dominy |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 608 Joined: 19 July 06 ![]() |
aseara m-am jucat si eu putin cu acest trs, pot sa spun ca dupa cateva reglaje, am gasit pozitia perfecta (2 ture strans) adica am scapat de lagul care il aveam la 3000 roatii / min si masina trage mult mai bine ! nu e o senzatie de moment, motorul trage mult mai bine, ma gandesc ca in functie de uzura motorului acel trs se regleaza.
|
--------------------
renault
laguna 2
2002 dci 120 hp
- GL 22 DOM
|
|
mucii_salbatici |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru marunt Group: Members Posts: 79 Joined: 28 September 07 From: Brasov ![]() |
Ok.Mulzam.Cred ca il las asa cum l-am luat.
Da trebuie sa recunosc ca dupa ce-am citit ce-a zis Dominy ma bate gandu si pe mine (mai exact ma mananca undeva) sa incerc ceva reglaje. Oare a mai obtinut cineva rezultate din reglarea TRS-ului?Stie cineva sa scrie undeva ceva de potentiale reglaje ulterioare montarii?Eu am cautat putin pe net da n-am prea gasit. This post has been edited by mucii_salbatici: 26 Aug 2008, 08:28 |
--------------------
.
Ex Laguna II
2002 Expression 1.9 dCI 79 KW
|
|
mucii_salbatici |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru marunt Group: Members Posts: 79 Joined: 28 September 07 From: Brasov ![]() |
A mai incercat cineva reglarea TRS-ului?
|
--------------------
.
Ex Laguna II
2002 Expression 1.9 dCI 79 KW
|
|
matrix67b |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
Da , pe mine m-a mancat undeva si am rotit surubul de reglaj. A mers greu pentru ca fabricantul i-a pus in interior o solutie de blocaj. I-am dat 2 ture la strans si masina mergea ca dracu , parca nu mai comanda deloc geometria turbinei. Degeaba i-am dat cele 2 ture inapoi pentru ca piesa din bronz (vezi foto) s-a rotit in corpul de plastic al TRS si mi-a stricat toate socotelile. A trebuit sa scot surubul de reglaj si sa-l curat. Acum se roteste usor dar va trebui sa-l fixez cumva dupa ce voi termina reglajul.
Attached thumbnail(s) Interior_TRS.jpg ( Size: 352.66k ) Number of downloads: 3266 IMG_5169.JPG ( Size: 272.7k ) Number of downloads: 3549 |
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 22:24 |