s-a dus turbina?
![]() ![]() ![]() |
s-a dus turbina?
dinu_victor_88 |
![]()
Post
#331
|
||
![]() Membru Ager Group: Members Posts: 229 Joined: 7 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2003 Lux Privillege
- CT-07-MEV
|
|||
Dan73 |
![]()
Post
#332
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Nu se potriveste...vine altfel iesirea spre intercooler si prinderea probabil e diferita.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
dinu_victor_88 |
![]()
Post
#333
|
![]() Membru Ager Group: Members Posts: 229 Joined: 7 December 08 ![]() |
Dar cu Scenic stii cumva daca se potriveste dan?Am cautat dupa codul turbinei si coincide..Am gasit o oferta buna la una,d-asta ma intereseaza!Sa nu fie iarasi prinderea aiurea si la scenic..o sa caut niste poze pe forum sa vad..ms frumos
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 Lux Privillege
- CT-07-MEV
|
|
Fratzica |
![]()
Post
#334
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
QUOTE(dinu_victor_88 @ 15 Jul 2009, 13:41) Ms frumos Fratzica pt video!exact acelasi lucru mi s-a intamplat si mie..era locomotiva!si imi cer scuze ca ti-am reprosat chestia cu topicul..dupa o zi de tractat masina te rog sa ma intelegi ca nu eram tocmai fericit ![]() Cu placere, nu e nici o suparare, te inteleg prin ce treci. Cauta modelul si producatorul turbinei (probabil gasesti informatiile scrise pe turbina) si cauta dupa model cea mai buna oferta. Poti lua si o turbina reconditionata, e la fel de buna ca una noua. Eventual spuneti-mi ce model e turbina si daca am timp caut o oferta rezonabila. |
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
matrix67b |
![]()
Post
#335
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
O alta varianta ar fi reconditionarea. Uite aici o firma din Constanta http://www.reparatiiturbosuflante.ro/
Dupa semnatura ta imi dau seama ca sunt de-ai tai. Fa-le o intrebare. Dan 73 cunoaste firma. |
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
dinu_victor_88 |
![]()
Post
#336
|
![]() Membru Ager Group: Members Posts: 229 Joined: 7 December 08 ![]() |
Am incercat sa descifrez codul turbinei dar nu am reusit...e degradata zona aia..d-abia se descifreaza firma..Acum incerc sa caut pe net sa vad ce cod au lagunele identice cu ale mele..aceeasi motorizare,aceeasi echipare..O sa dau un search pe forum si daca nu nimic referitor la asta poate pot sa deschid un topic in legatura cu codurile turbinelor..Cu scenic nu se potriveste asa ca tot ce mi-a mai ramas e google
![]() This post has been edited by dinu_victor_88: 18 Jul 2009, 11:07 |
--------------------
Renault
Laguna
2003 Lux Privillege
- CT-07-MEV
|
|
Hadrianvs |
![]()
Post
#337
|
![]() Fericit FOST proprietar de reno Group: Members Posts: 234 Joined: 8 February 08 ![]() |
OK
![]() Am schimbat turbina, am mai schimbat si cele doua tuburi de apa situate sub damper care duc la radiatorul de incalzire habitaclu (erau umflate de atata ulei si nu mai tineau 500 km cred), am schimbat si uleiul (dupa ce am "clatit" motorul cu ulei, schimbat si garniturile alea mici de pe conducta subtire de ungere cu ulei a turbinei, am spalat cu benzina tot circuitul de aer inclusiv intercoolerul (care fusese schimbat in 2005 de predecesorul meu, tip nou, cu intarituri), am mai schimbat si tuburile (coturile) de cauciuc de la intrare in turbina si intercooler, tubul de plastic de la filtrul de aer la turbina inclusiv cel subtire care vine de la epurator. Pe tot ce am schimbat (inclusiv turbina) am platit 400 euro ![]() Masina se comporta exceptional, e drept, mi-a fost frica sa apas acceleratia pana la fund (obicei de pe vremea cand aveam Oltcit si la deschiderea celei de-a doua camere a carburatorului ii pusesem un LED rosu) dar trage in draci mai bine ca inainte de a se strica turbina... Urmeaza maine sa ma duc la control cu ea, sa verific scurgeri daca exista, consum ulei etc. Daca toate ies bune, atunci pot veni in tara in concediu... Va multumesc pentru rabdare 20 Jul 2009, 11:47: Am fost la mecanic, totul pare sa fie OK, nu pierde ulei, fum mai scoate cate un norisor gri dar am inteles ca asa face pana se duce si uleiul din evacuare. Ulei nu consuma, a ramas doar sa-mi sterg erorile din computer, cred ca sunt cu miile... This post has been edited by Hadrianvs: 20 Jul 2009, 12:47 |
--------------------
EX Renault
Laguna II
GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002
- BY 228 CS Hyundai i20 Classic Pack2
|
|
dinu_victor_88 |
![]()
Post
#338
|
![]() Membru Ager Group: Members Posts: 229 Joined: 7 December 08 ![]() |
Salut adrian!ma bucur mult ca ai reusit sa schimbi turbina..eu cred ca ma bag pana la urma la un reconditionat.sper sa fie totul ok!Mult succes cu turbina noua si cati mai multi km cu laguna!te salut
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 Lux Privillege
- CT-07-MEV
|
|
Hadrianvs |
![]()
Post
#339
|
![]() Fericit FOST proprietar de reno Group: Members Posts: 234 Joined: 8 February 08 ![]() |
Salut, multumesc pentru urari, pana acum merge de rupe, sper sa n-am probleme, ca m-am cam saturat...
Si eu as fi reconditionat-o pe a mea, daca n-as fi fost presat de timp, masina o folosesc zi de zi(de fapt nevasta-mea, eu o pup numai duminica ![]() Bafta! |
--------------------
EX Renault
Laguna II
GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002
- BY 228 CS Hyundai i20 Classic Pack2
|
|
DIDE |
![]()
Post
#340
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 2 May 08 ![]() |
Reconditionarea unei turbine se face in cateva ore .
|
--------------------
RENAULT
MEGANE SCENIC 1/2
2001/RXE
- HD-01-RXE
|
|
Hadrianvs |
![]()
Post
#341
|
![]() Fericit FOST proprietar de reno Group: Members Posts: 234 Joined: 8 February 08 ![]() |
|
--------------------
EX Renault
Laguna II
GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002
- BY 228 CS Hyundai i20 Classic Pack2
|
|
daniele |
![]()
Post
#342
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 2 March 09 ![]() |
v-am scris acum 2 luni ca m-ia picat si mie turbina.am reconditionat-o la brasov si a fost totul ok vreo 1000 de km. apoi a venit concediul si am facut 2000 km continuu (roma - suceava). cind am ajuns acasa am constatat ca mi-a mincat 1 litru de ulei. mai bine zis il arunca in galeria de admisie pentru ca am dsfacut furtunul gros ce vine de la radiatorul intercooler si acolo surpriza era tot un ulei.am verificat si turbina si nu are joc deloc. furtunul care vine de la filtul de aer era si el plin de ulei in interior (cel care intra in turbina).eu cred ca masina imi arunca ulei de la epurtor di prin intermediul acelui furtun subtire care duce la furtunul gros spre turbina. ce parere aveti? motorul are 170000 km ,dar cine stie km reali...
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1,9 dci berlina dynamic
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#343
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Eu cred ca e putin probabil sa-ti arunce pe acolo 1 litru de ulei in 3000 km. Ar trebui sa ai fum la joja, gaze de evacuare scapate in carter.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
daniele |
![]()
Post
#344
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 2 March 09 ![]() |
e adevarat ca pe la busonul de ulei ies destule gaze cu fum. am incercat sa tin degetul pe gaura de la epurator si in citeva secunde face presiune (binenteles cu motorul pornit)
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1,9 dci berlina dynamic
|
|
byby |
![]()
Post
#345
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
La cati km are masina daca or fi reali si nu a fost prea bine intretinuta(schmb ulei la 10000 km si cellelalte) , la care adaugam si 2000 km pe autostrazi nu ma mir ca a papat 1 l de ulei. De curiozitate, cand ai schimbat turbina ai curatat si circuitul de aer si ai schimbat si uleiul cu unul nou? Ce ulei folosesti?
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
daniele |
![]()
Post
#346
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 2 March 09 ![]() |
cind am schimbat turbina, la recomandarea mecanicului am schimbat si radiatorul intercooler si am curatat si toata tubulatura. masina este foarte bine intretinuta schimb uleiul in jur de 8 -10 mii inclusiv filtre de ulei, motorina si aer. asta nu este singurul drum lung pe care il fac dar cu turbina veche nu am avut niciodata asa un consum de mare. folosesc ulei elf 10w-40.
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1,9 dci berlina dynamic
|
|
dominy |
![]()
Post
#347
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 608 Joined: 19 July 06 ![]() |
aceeasi problema o am si eu .. cauza = segmenti
presiunea mare data de turbina noua face ca segmetii (deja uzati) sa scape presiune, fara o segmentare nu scapam. incep sa strang piese |
--------------------
renault
laguna 2
2002 dci 120 hp
- GL 22 DOM
|
|
daniele |
![]()
Post
#348
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 2 March 09 ![]() |
asa cred si eu. oare cit costa de segmentat toata treaba in romania? ca daca costa mult mai bine cumpar de aici din roma un motor folosit si il pun eu, deocamdata merg asa cu asta. vreau sa vad cit imi consuma aici local pe distante scurte
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1,9 dci berlina dynamic
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#349
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Segmentii sunt ieftini, problema e la manopera.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
dominy |
![]()
Post
#350
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 608 Joined: 19 July 06 ![]() |
si la schimbarea segmentilor mai avem nevoie de garnitura chiulasa, prezoane chiulasa, distributie, semeringuri supape (daca tot am ajuns acolo) si ar mai fi alte piese mici .
un calcul scurt .... aprox 10 mil |
--------------------
renault
laguna 2
2002 dci 120 hp
- GL 22 DOM
|
|
daniele |
![]()
Post
#351
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 2 March 09 ![]() |
10 milioane numai piesele? dar manopera? Dominy cind ai de gind sa o faci? tine-ma la curent si pe mine cu treaba asta. sint curios cum va merge dupa schimbarea segmentilor. eu deocamdata merg cu ea asa.
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1,9 dci berlina dynamic
|
|
andu911 |
![]()
Post
#352
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(daniele @ 18 Aug 2009, 10:39) e adevarat ca pe la busonul de ulei ies destule gaze cu fum. am incercat sa tin degetul pe gaura de la epurator si in citeva secunde face presiune (binenteles cu motorul pornit) toate fac asa, ca daca nu se facea presiune, nu mai proiectau un furtun acolo. Daca un diesel ar scapa presiune in baia de ulei, atunci n-ar mai putea porni uspr. Ca sa porneasca usor, trebuie sa aiba o compresie de vreo 30bari. Iar daca ar scapa presiune in baie, ar insemna sa aiba o presiune scazuta... in jur de 20, ceea ce inseamna ca iarna abia porneste. De unde ai luat turbina, ca poate ai cumparat un reconditionata, nu noua. Verifica presiunea pentru fiecare cilindru in parte si daca vreunu nu iese in parametri, atunci incepi sa te gandesti la segmentare. This post has been edited by andu911: 24 Aug 2009, 11:03 |
--------------------
-
-
-
|
|
daniele |
![]()
Post
#353
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 2 March 09 ![]() |
andu911 ai dreptate,eu m-am exprimat gresit, turbina este reconditionata la brasov acum o luna si ceva,am platit aproape 17 milioane si mi-au schimbat tot in ea.pina acum nu am avut probleme cu pornirea(eu stau linga roma si aici iarna rareori temperatura scade sub 0 grade). o sa verific presiunea saptamina viitoare ca acum cam toti sint in vacanta. si daca presiunea e ok? atunci problema poate fi turbina?
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1,9 dci berlina dynamic
|
|
andu911 |
![]()
Post
#354
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
eu zic ca da...
verifica mai intai compresia la cilindrii |
--------------------
-
-
-
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#355
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Ar fi deja a 3-a turbina stricata in doar cateva mii de km. E ceva in neregula. Sa nu fie o problema de ungere la turbina. Cum sa te asiguri ca turbina e unsa cum trebuie nu stiu sa iti spun...poate altcineva.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
andu911 |
![]()
Post
#356
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Sfatul meu este sa nu va reconditionati turbina...ci sa cumparati alta noua. Mai ales cele cu geometrie variabila...
|
--------------------
-
-
-
|
|
byby |
![]()
Post
#357
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
O modalitate ar fi sa desfaca putin piulita de la returul de ulei de la turbina si sa vada daca curge ulei atunci cand o tureaza. In Dialogys am impresia ca scrie faptil ca se porneste masina fara returul de la turbina cuplat si se verifica daca trece ulei pe acolo, iar apoi se pune returul. Eu nu prea cred ca turbina sa se fi stricat, mai ales ca si eu am turbina reconditionata la Brasov si are deja peste 40000km si merge brici. Cauza consumului de ulei poate fi mai degraba uzura segmentilor.
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
daniele |
![]()
Post
#358
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 2 March 09 ![]() |
am verificat chiar acum jocul la turbna si nu are joc.dar inca o chestie care ma face sa cred ca e ceva cu turbina: am gasit ulei la inbinarea dintre catalizator si toba de esapament.nu mult dar era ulei proaspat. apoi turbina a fost montata la un service renault, deci e unul care mereu monteaza turbine pe laguna.
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1,9 dci berlina dynamic
|
|
andu911 |
![]()
Post
#359
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
trebuie sa verifici si radial si axial...
|
--------------------
-
-
-
|
|
dominy |
![]()
Post
#360
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 608 Joined: 19 July 06 ![]() |
eu am verificat ungerea turbinei pe iesirea din turbina si are presiune ...
cum explicati insa faptul ca la epurator am ulei foarte mult, nu vapori, ulei la greu .... eu totusi cred ca e din segmenti, zilele astea am sa fac o compresie daca necesita segmentare am sa va tin la curent pentru ca deocamdata strang piese, apoi trec la treaba |
--------------------
renault
laguna 2
2002 dci 120 hp
- GL 22 DOM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 14:23 |