Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 10 11 12 13 14 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

s-a dus turbina?

dinu_victor_88
post 17 Jul 2009, 13:10
Post #331


Membru Ager


Group: Members
Posts: 229
Joined: 7 December 08




Merci inca odata Matrix!Am incercat sa dau de cipos dar nu prea am reusit sa iau legatura cu el..M-ar tenta sa iau de la autokarma..la ei era undeva la 50 de mil..acum nu stiu daca se merita sa investesc atatia bani!Daca s-ar potrivi turbo de pe passat 2003 ar fi misto ca am un prieten care a rasturnat unul si il tine de vreo 3 ani in garaj..Oricum sper sa ies cat mai ieftin si sa fie un lucru cat mai bun!Salut


--------------------
Renault Laguna 2003 Lux Privillege - CT-07-MEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 17 Jul 2009, 13:50
Post #332


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Nu se potriveste...vine altfel iesirea spre intercooler si prinderea probabil e diferita.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dinu_victor_88
post 17 Jul 2009, 14:03
Post #333


Membru Ager


Group: Members
Posts: 229
Joined: 7 December 08




Dar cu Scenic stii cumva daca se potriveste dan?Am cautat dupa codul turbinei si coincide..Am gasit o oferta buna la una,d-asta ma intereseaza!Sa nu fie iarasi prinderea aiurea si la scenic..o sa caut niste poze pe forum sa vad..ms frumos


--------------------
Renault Laguna 2003 Lux Privillege - CT-07-MEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fratzica
post 17 Jul 2009, 14:49
Post #334


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04




QUOTE(dinu_victor_88 @ 15 Jul 2009, 13:41)
Ms frumos Fratzica pt video!exact acelasi lucru mi s-a intamplat si mie..era locomotiva!si imi cer scuze ca ti-am reprosat chestia cu topicul..dupa o zi de tractat masina te rog sa ma intelegi ca nu eram tocmai fericit sad.gif merci inca odata!acum te mai rog ceva..crezi ca s-ar putea sa se fi calat motorul?eu l-am oprit imediat si nu l-am mai pornit deloc de atunci..deocamdata stau cam prost cu banii si nu am cum sa o duc la service dar curand o voi face..vroiam sa stiu doar asa ca sa nu ma abureasca aia pe acolo sa imi mai bage si cine stie ce..Te salut!
*



Cu placere, nu e nici o suparare, te inteleg prin ce treci. Cauta modelul si producatorul turbinei (probabil gasesti informatiile scrise pe turbina) si cauta dupa model cea mai buna oferta. Poti lua si o turbina reconditionata, e la fel de buna ca una noua. Eventual spuneti-mi ce model e turbina si daca am timp caut o oferta rezonabila.


--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrix67b
post 17 Jul 2009, 23:45
Post #335


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 26 August 06
From: Targu-Jiu




O alta varianta ar fi reconditionarea. Uite aici o firma din Constanta http://www.reparatiiturbosuflante.ro/
Dupa semnatura ta imi dau seama ca sunt de-ai tai. Fa-le o intrebare. Dan 73 cunoaste firma.


--------------------
Renault Laguna 2 / Privilege 2003 1,9dci /120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dinu_victor_88
post 18 Jul 2009, 11:05
Post #336


Membru Ager


Group: Members
Posts: 229
Joined: 7 December 08




Am incercat sa descifrez codul turbinei dar nu am reusit...e degradata zona aia..d-abia se descifreaza firma..Acum incerc sa caut pe net sa vad ce cod au lagunele identice cu ale mele..aceeasi motorizare,aceeasi echipare..O sa dau un search pe forum si daca nu nimic referitor la asta poate pot sa deschid un topic in legatura cu codurile turbinelor..Cu scenic nu se potriveste asa ca tot ce mi-a mai ramas e google smile.gif Va salut

This post has been edited by dinu_victor_88: 18 Jul 2009, 11:07


--------------------
Renault Laguna 2003 Lux Privillege - CT-07-MEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hadrianvs
post 19 Jul 2009, 13:12
Post #337


Fericit FOST proprietar de reno


Group: Members
Posts: 234
Joined: 8 February 08




OK rolleyes.gif
Am schimbat turbina, am mai schimbat si cele doua tuburi de apa situate sub damper care duc la radiatorul de incalzire habitaclu (erau umflate de atata ulei si nu mai tineau 500 km cred), am schimbat si uleiul (dupa ce am "clatit" motorul cu ulei, schimbat si garniturile alea mici de pe conducta subtire de ungere cu ulei a turbinei, am spalat cu benzina tot circuitul de aer inclusiv intercoolerul (care fusese schimbat in 2005 de predecesorul meu, tip nou, cu intarituri), am mai schimbat si tuburile (coturile) de cauciuc de la intrare in turbina si intercooler, tubul de plastic de la filtrul de aer la turbina inclusiv cel subtire care vine de la epurator.
Pe tot ce am schimbat (inclusiv turbina) am platit 400 euro wink.gif , eu zic c-am iesit nemaipomenit de bine. La Reno (pe bune, cu factura) toate glumele astea m-ar fi costat peste 2000 euro. Absolut toate piesele montate au 13 km, si nu 46 cum spusesem eronat inainte.
Masina se comporta exceptional, e drept, mi-a fost frica sa apas acceleratia pana la fund (obicei de pe vremea cand aveam Oltcit si la deschiderea celei de-a doua camere a carburatorului ii pusesem un LED rosu) dar trage in draci mai bine ca inainte de a se strica turbina...
Urmeaza maine sa ma duc la control cu ea, sa verific scurgeri daca exista, consum ulei etc.
Daca toate ies bune, atunci pot veni in tara in concediu...
Va multumesc pentru rabdare

20 Jul 2009, 11:47:
Am fost la mecanic, totul pare sa fie OK, nu pierde ulei, fum mai scoate cate un norisor gri dar am inteles ca asa face pana se duce si uleiul din evacuare.
Ulei nu consuma, a ramas doar sa-mi sterg erorile din computer, cred ca sunt cu miile...

This post has been edited by Hadrianvs: 20 Jul 2009, 12:47


--------------------
EX Renault Laguna II GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002 - BY 228 CS
Hyundai i20 Classic Pack2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dinu_victor_88
post 21 Jul 2009, 22:10
Post #338


Membru Ager


Group: Members
Posts: 229
Joined: 7 December 08




Salut adrian!ma bucur mult ca ai reusit sa schimbi turbina..eu cred ca ma bag pana la urma la un reconditionat.sper sa fie totul ok!Mult succes cu turbina noua si cati mai multi km cu laguna!te salut


--------------------
Renault Laguna 2003 Lux Privillege - CT-07-MEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hadrianvs
post 22 Jul 2009, 11:59
Post #339


Fericit FOST proprietar de reno


Group: Members
Posts: 234
Joined: 8 February 08




Salut, multumesc pentru urari, pana acum merge de rupe, sper sa n-am probleme, ca m-am cam saturat...
Si eu as fi reconditionat-o pe a mea, daca n-as fi fost presat de timp, masina o folosesc zi de zi(de fapt nevasta-mea, eu o pup numai duminica mad.gif
Bafta!


--------------------
EX Renault Laguna II GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002 - BY 228 CS
Hyundai i20 Classic Pack2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DIDE
post 22 Jul 2009, 19:18
Post #340


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 2 May 08




Reconditionarea unei turbine se face in cateva ore .


--------------------
RENAULT MEGANE SCENIC 1/2 2001/RXE - HD-01-RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hadrianvs
post 22 Jul 2009, 19:34
Post #341


Fericit FOST proprietar de reno


Group: Members
Posts: 234
Joined: 8 February 08




QUOTE(DIDE @ 22 Jul 2009, 18:18)
Reconditionarea unei turbine se face in cateva ore .
*


Iar drumul dus-intors vreo 10 zile..


--------------------
EX Renault Laguna II GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002 - BY 228 CS
Hyundai i20 Classic Pack2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniele
post 18 Aug 2009, 09:17
Post #342


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 2 March 09




v-am scris acum 2 luni ca m-ia picat si mie turbina.am reconditionat-o la brasov si a fost totul ok vreo 1000 de km. apoi a venit concediul si am facut 2000 km continuu (roma - suceava). cind am ajuns acasa am constatat ca mi-a mincat 1 litru de ulei. mai bine zis il arunca in galeria de admisie pentru ca am dsfacut furtunul gros ce vine de la radiatorul intercooler si acolo surpriza era tot un ulei.am verificat si turbina si nu are joc deloc. furtunul care vine de la filtul de aer era si el plin de ulei in interior (cel care intra in turbina).eu cred ca masina imi arunca ulei de la epurtor di prin intermediul acelui furtun subtire care duce la furtunul gros spre turbina. ce parere aveti? motorul are 170000 km ,dar cine stie km reali...


--------------------
renault laguna 2 2001 1,9 dci berlina dynamic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 18 Aug 2009, 09:46
Post #343


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Eu cred ca e putin probabil sa-ti arunce pe acolo 1 litru de ulei in 3000 km. Ar trebui sa ai fum la joja, gaze de evacuare scapate in carter.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniele
post 18 Aug 2009, 10:39
Post #344


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 2 March 09




e adevarat ca pe la busonul de ulei ies destule gaze cu fum. am incercat sa tin degetul pe gaura de la epurator si in citeva secunde face presiune (binenteles cu motorul pornit)


--------------------
renault laguna 2 2001 1,9 dci berlina dynamic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 18 Aug 2009, 13:13
Post #345


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




La cati km are masina daca or fi reali si nu a fost prea bine intretinuta(schmb ulei la 10000 km si cellelalte) , la care adaugam si 2000 km pe autostrazi nu ma mir ca a papat 1 l de ulei. De curiozitate, cand ai schimbat turbina ai curatat si circuitul de aer si ai schimbat si uleiul cu unul nou? Ce ulei folosesti?


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniele
post 18 Aug 2009, 15:55
Post #346


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 2 March 09




cind am schimbat turbina, la recomandarea mecanicului am schimbat si radiatorul intercooler si am curatat si toata tubulatura. masina este foarte bine intretinuta schimb uleiul in jur de 8 -10 mii inclusiv filtre de ulei, motorina si aer. asta nu este singurul drum lung pe care il fac dar cu turbina veche nu am avut niciodata asa un consum de mare. folosesc ulei elf 10w-40.


--------------------
renault laguna 2 2001 1,9 dci berlina dynamic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dominy
post 21 Aug 2009, 07:45
Post #347


Membru autentic


Group: Members
Posts: 608
Joined: 19 July 06




aceeasi problema o am si eu .. cauza = segmenti
presiunea mare data de turbina noua face ca segmetii (deja uzati) sa scape presiune, fara o segmentare nu scapam.
incep sa strang piese


--------------------
renault laguna 2 2002 dci 120 hp - GL 22 DOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniele
post 21 Aug 2009, 10:05
Post #348


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 2 March 09




asa cred si eu. oare cit costa de segmentat toata treaba in romania? ca daca costa mult mai bine cumpar de aici din roma un motor folosit si il pun eu, deocamdata merg asa cu asta. vreau sa vad cit imi consuma aici local pe distante scurte


--------------------
renault laguna 2 2001 1,9 dci berlina dynamic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 21 Aug 2009, 10:24
Post #349


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Segmentii sunt ieftini, problema e la manopera.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dominy
post 24 Aug 2009, 08:44
Post #350


Membru autentic


Group: Members
Posts: 608
Joined: 19 July 06




si la schimbarea segmentilor mai avem nevoie de garnitura chiulasa, prezoane chiulasa, distributie, semeringuri supape (daca tot am ajuns acolo) si ar mai fi alte piese mici .

un calcul scurt .... aprox 10 mil


--------------------
renault laguna 2 2002 dci 120 hp - GL 22 DOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniele
post 24 Aug 2009, 10:47
Post #351


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 2 March 09




10 milioane numai piesele? dar manopera? Dominy cind ai de gind sa o faci? tine-ma la curent si pe mine cu treaba asta. sint curios cum va merge dupa schimbarea segmentilor. eu deocamdata merg cu ea asa.


--------------------
renault laguna 2 2001 1,9 dci berlina dynamic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 24 Aug 2009, 10:56
Post #352


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(daniele @ 18 Aug 2009, 10:39)
e adevarat ca pe la busonul de ulei ies destule gaze cu fum. am incercat sa tin degetul pe gaura de la epurator si in citeva secunde face presiune (binenteles cu motorul pornit)
*



toate fac asa, ca daca nu se facea presiune, nu mai proiectau un furtun acolo.

Daca un diesel ar scapa presiune in baia de ulei, atunci n-ar mai putea porni uspr. Ca sa porneasca usor, trebuie sa aiba o compresie de vreo 30bari. Iar daca ar scapa presiune in baie, ar insemna sa aiba o presiune scazuta... in jur de 20, ceea ce inseamna ca iarna abia porneste.

De unde ai luat turbina, ca poate ai cumparat un reconditionata, nu noua.

Verifica presiunea pentru fiecare cilindru in parte si daca vreunu nu iese in parametri, atunci incepi sa te gandesti la segmentare.

This post has been edited by andu911: 24 Aug 2009, 11:03


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniele
post 24 Aug 2009, 11:37
Post #353


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 2 March 09




andu911 ai dreptate,eu m-am exprimat gresit, turbina este reconditionata la brasov acum o luna si ceva,am platit aproape 17 milioane si mi-au schimbat tot in ea.pina acum nu am avut probleme cu pornirea(eu stau linga roma si aici iarna rareori temperatura scade sub 0 grade). o sa verific presiunea saptamina viitoare ca acum cam toti sint in vacanta. si daca presiunea e ok? atunci problema poate fi turbina?


--------------------
renault laguna 2 2001 1,9 dci berlina dynamic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 24 Aug 2009, 13:43
Post #354


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




eu zic ca da...
verifica mai intai compresia la cilindrii


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 24 Aug 2009, 14:12
Post #355


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Ar fi deja a 3-a turbina stricata in doar cateva mii de km. E ceva in neregula. Sa nu fie o problema de ungere la turbina. Cum sa te asiguri ca turbina e unsa cum trebuie nu stiu sa iti spun...poate altcineva.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 24 Aug 2009, 14:19
Post #356


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Sfatul meu este sa nu va reconditionati turbina...ci sa cumparati alta noua. Mai ales cele cu geometrie variabila...



--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 24 Aug 2009, 14:23
Post #357


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




O modalitate ar fi sa desfaca putin piulita de la returul de ulei de la turbina si sa vada daca curge ulei atunci cand o tureaza. In Dialogys am impresia ca scrie faptil ca se porneste masina fara returul de la turbina cuplat si se verifica daca trece ulei pe acolo, iar apoi se pune returul. Eu nu prea cred ca turbina sa se fi stricat, mai ales ca si eu am turbina reconditionata la Brasov si are deja peste 40000km si merge brici. Cauza consumului de ulei poate fi mai degraba uzura segmentilor.


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniele
post 24 Aug 2009, 14:49
Post #358


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 2 March 09




am verificat chiar acum jocul la turbna si nu are joc.dar inca o chestie care ma face sa cred ca e ceva cu turbina: am gasit ulei la inbinarea dintre catalizator si toba de esapament.nu mult dar era ulei proaspat. apoi turbina a fost montata la un service renault, deci e unul care mereu monteaza turbine pe laguna.


--------------------
renault laguna 2 2001 1,9 dci berlina dynamic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 24 Aug 2009, 14:53
Post #359


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




trebuie sa verifici si radial si axial...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dominy
post 25 Aug 2009, 09:44
Post #360


Membru autentic


Group: Members
Posts: 608
Joined: 19 July 06




eu am verificat ungerea turbinei pe iesirea din turbina si are presiune ...
cum explicati insa faptul ca la epurator am ulei foarte mult, nu vapori, ulei la greu ....

eu totusi cred ca e din segmenti, zilele astea am sa fac o compresie

daca necesita segmentare am sa va tin la curent pentru ca deocamdata strang piese, apoi trec la treaba


--------------------
renault laguna 2 2002 dci 120 hp - GL 22 DOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 14:23
Dacia