baterie pe MEGANE 2, ce baterie aveti ?
![]() ![]() ![]() |
baterie pe MEGANE 2, ce baterie aveti ?
ssilviu |
![]()
Post
#961
|
||
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|||
M i h a i |
![]()
Post
#962
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
o fi ea ieftină dar eu nu aș banii pe un produs de pe site-uri fantomă de genul.Este ca și cum aș cumpăra de la nae samsaru de pe mercador și mă întălnesc cu el la gura de metrou.
Eu recomand varta silver dynamic 61Ah..pt 1.6 .Dacă colegu' de mai sus era din buc recomandam și un centru, în Bv nu cunosc. |
--------------------
------
------
------
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#963
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
QUOTE(oana2009 @ 27 Oct 2013, 13:06) Buna tuturor, se pare ca m-a lasat si pe mine bateria... Am avut un rombat... 1. De care Rombat ai avut ? 2. Dupa cat timp te-a "lasat" ? Te intreb asta deoarece Rombat Premier are cel mai bun raport "calitate"/pret de pe piata. Prin "calitate" se intelege atat calitatea de fabricatie (aceeasi tehnologie folosita de Varta, insa ne-marketata ca Varta), cat si caracterisiticile tehnice. De exemplu, la aceeasi capacitate, Premierul are CCA (cold cranking Amps - curent de descarcare la -18 grade) mai mare si decat Tudor si chiar decat Varta. Cat despre fiabilitate, pot sa confirm si asa ceva, insa poze sau alte dovezi nu am cum sa produc. Am tras de baterie Premier de 70Ah (pe un diesel) pana la jumatate din capacitate, cu incarcare inapoi in parametri si asta de vreo cateva ori si inca functioneaza foarte bine dupa 4 ani. Nu sunt actionarul lor, insa daca nu te convinge ca-s bune, macar sa te convinga ca nu-s mai proaste decat altele. Iar pretul este sub acele "altele". Eu, cel putin asa ceva o sa pun dupa ce trece la cele vesnice asta "de origine". This post has been edited by cristi.r: 28 Oct 2013, 09:31 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
oana2009 |
![]()
Post
#964
|
![]() Zambeste, maine va fi mai rau! Group: Members Posts: 465 Joined: 27 February 10 From: Brasov ![]() |
Mersi fain:) e binevenita orice recomandare!
|
--------------------
Renault
Megane Influence II HATCHBACK 1,6 16v 110 cp
2005&2007 When a man opens a car door for his wife, it’s either a new car or a new wife.
|
|
cosmin_69 |
![]()
Post
#965
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.334 Joined: 16 February 10 From: Curtea de Arges ![]() |
QUOTE(M i h a i @ 27 Oct 2013, 21:34) o fi ea ieftină dar eu nu aș banii pe un produs de pe site-uri fantomă de genul.Este ca și cum aș cumpăra de la nae samsaru de pe mercador și mă întălnesc cu el la gura de metrou. Eu recomand varta silver dynamic 61Ah..pt 1.6 .Dacă colegu' de mai sus era din buc recomandam și un centru, în Bv nu cunosc. Recomand si eu marca asta postata de Mihai. Am si eu din aceasta, de 3 ani si nici o problema. Porneste fain. Nici un pic de ezitare la pornire. 28 Oct 2013, 21:25: Sa fiti atenti doar la data fabricatiei si alte date trecute pe ele. This post has been edited by cosmin_69: 28 Oct 2013, 21:25 |
--------------------
renault
Megane IV
2018 renault sedan IV ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#966
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Am cumparat, fortat de imprejurari, o Varta de 56Ah si mereu mi-e teama ca e subdimensionata pentru un diesel..si uite asa traiesc cu teama asta de aproape 6 ani!
![]() ![]() |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
supremeon |
![]()
Post
#967
|
![]() cam rareori membru... Group: Members Posts: 503 Joined: 28 July 07 From: din inima țării... ![]() |
QUOTE(cristi.r @ 20 Oct 2013, 21:20) Ce-ar fi sa pui dimensiunile acelei baterii aici si apoi sa mergem fiecare separat sa masuram locasul sa vedem cum stam ? Am senzatia ca nu prea incape. Pe de alta parte, am mai multa incredere in ceea ce zice Reno, decat in ceea ce zice Varta la capitolul asta. Intro: ma amuzi: citeste-ti postarea: tu ai masina din 2006, iar bateria ta "de origine" este din 2008.. ![]() Draga Cristi, incredere trebuie sa ai in ceea ce spun eu, caci vorbesc din experienta! Bateria originala de pe 1,5 dci a fost Mutlu de 70Ah, curent maxim de scurtcircuit 720A, dimensiuni L x l x h : 275 x 174 x 190. (masuratorile sunt facute de mine cu ruleta; probabil ca specificatiile producatorului sunt 278 * 175 * 190). In locul ei am montat baterie Varta E38 cu 420 Lei, de 74 Ah, 750A, dimensiuni 278 x 175 x 175. Rezultatul: este mai joasa cu 2 cm fata de cea originala si invelisul acela de protectie care era in jurul vechii baterii arata acum ciudat, caci este mai inalt decat bateria. Mie mi-a fost frica sa pun E44, care era doar cu 30 Lei mai scumpa, fix pe ingrijorarea ca "oare daca nu se incarca complet". AIUREA! Bateria E44, Varta Silver Dinamic este foarte buna pentru Megane 1,5 dci, are exact dimensiunile bateriei originale Mutlu: 278 x 175 x 190. Si s-ar fi incarcat fara probleme, pentru ca se incadreaza intr-o marja de +/- 10% putere. Pentru a o incarca, alternatorul trebuie sa dea doar 7 A in plus, amperi pe care sigur ii da! Ideea este alta: pe viitor, peste 2 ani, ca orice baterie, se va uza. Si va avea, sa zicem, doar 80% din capacitate. In acel moment, una este sa ai 80% din 740, alta este sa ai 80% din 770. E o diferenta, nu? Inca un aspect, ca sa fiu constructiv: bateria Mutlu a dat semne de moarte in ultimele zile, insa nu am stiut eu sa le recunosc: pornirea greoaie a motorului! Iar cand "a murit", nu a murit de tot: functiona fara probleme incuiatul si descuiatul usilor, se aprindeau semnalizatoarele, radioul... dar nu pornea motorul. Cand am vazut, m-am uitat la ochiul magic al bateriei: era stins. Adica nu mai era verde, ca pe vremuri, ci mort, negru, nu lumina nimic. Mai ales pentru Oana2009: probabil ca bateria mea se putea reincarca, insa nu am incercat, desi am redresor; am schimbat-o si gata. Deci, pentru toti cei care citesc: cand motorul porneste greu, mergeti cu bateria la verificat. Bafta. This post has been edited by supremeon: 31 Oct 2013, 17:52 |
--------------------
Iubesc mersul domol
pe o sosea fara gropi si alte masini,
- pur pretutindeni!
primavara cu verde crud si albastru
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#968
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Stai calm, am vazut baterii mai mari care erau mai inalte si de aceea mi-am permis sa deschid gura.
QUOTE(supremeon @ 31 Oct 2013, 17:04) Ideea este alta: pe viitor, peste 2 ani, ca orice baterie, se va uza. Si va avea, sa zicem, doar 80% din capacitate. In acel moment, una este sa ai 80% din 740, alta este sa ai 80% din 770. E o diferenta, nu? Pai nu prea. Acum nu prea stiu cum sa-ti explic deoarece, din ceea ce am spus eu si din ceea ce ai spus tu, arata ca nu prea ne-am inteles. O sa incerc totusi o explicatie la un alt nivel, poate asa vei intelege: daca bateria este prea mare, alternatorul n-o va aduce prea usor in parametri cand este descarcata. Daca este mai mica (evident, in limitele de putere de pornire) atunci alternatorul o va incarca mai rapid. De ce ? Pentru ca alternatorul nu poate da mai mult de X Watti la o anumita turatie, oricat te-ai ruga la el. Iar prin oras se merge la o turatie destul de mica pentru a pune in valoare intreaga capacitate a alternatorului. Neincarcandu-se in totalitate, si tinand cont de cele doua reactii reversibile care au loc la cei doi poli ai pilei cu acid: (+) PbO2 + H2SO4 +2H →← PbSO4 + 2H2O (-) Pb + H2SO4 + O →← PbSO4 + H2O tragem concluzia ca acel sulfat de plumb va sta in permanenta pe electrozi, micsorand contactul acidului ramas (cine stie in ce concentratie) cu electrozii, deci micsorand capacitatea de reactie a ansamblului electrochimic, deci micsorand capacitatea bateriei mai pe romaneste. Problema unei asa-zise supradimensionari a bateriei apare din cauza anotimpului rece, cand o baterie perfect sanatoasa are 40% din capacitate la -15 -18 -20 grade Celsius. In rest, masina nu are nevoie de asa ceva. A reusit sa invarta motorul si sa-ti alimenteze toti consumatorii de gen ECU, injectoare, etc, astfel incat acesta sa porneasca ? E perfect ok. Inca o precizare: tin minte ca i-am raspuns colegului care a pus pe masina baterie de 80Ah. 80Ah este cam mult pentru instalatia de incarcare de pe megane. Masina mea are baterie de origine de 60Ah si are 5 ani. Si este diesel. Intre 70Ah si 60 Ah, nu este o diferenta atat de mare si insuportabila, nu-i un capat de tara. Intre 80 si 60, insa da. Intre 60Ah si 80Ah este o diferenta de 33%. Cand o sa-mi moara bateria asta, probabil ca tot de 70 o sa pun, dar numai din pricina garantiei si nu pentru ca nu merge una de 65, sa zicem. Simplu: daca le arat ce baterie am pe masina, ei imi vor motiva ca doar de la 70Ah in sus imi acorda garantia si or sa ma trimita tot la Renault sa-mi pun de 60Ah. This post has been edited by cristi.r: 31 Oct 2013, 18:29 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#969
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
QUOTE(supremeon @ 31 Oct 2013, 17:04) Intro: ma amuzi: citeste-ti postarea: tu ai masina din 2006, iar bateria ta "de origine" este din 2008.. ![]() Iti sugerez sa pastram un ton normal al discutiei si sa nu ne legam de amanunte, ok ? Este cel mai bine asa. Am zis ceva gresit de sunt amuzant ? Ce vrea sa insemne asta ? Da, masina este din 2006, noiembrie, iar bateria are data de fabricatie 2008. In istoricul de service apare ca schimbata in martie 2008. Este neagra, si are sigla Renault pe ea. Nu mi-am batut capul sa vad de cine este fabricata. Sper sa te ajute la ceva toate aceste informatii... This post has been edited by cristi.r: 31 Oct 2013, 18:32 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#970
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
... la temperatura amibanta de 5-30C!
La -30C, oricat de buna ar fi bateria, tot "greu" va porni motorul! ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#971
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Daca esti din Arad, ma indoiesc ca pe timp de iarna temperatura nu scade sub -10 grade niciodata prin acea zona. Deci ai nevoie de o rezerva de capacitate in mod sigur.
Dar care capacitate trebuie refacuta ![]() Si mai e o problema: pe timp de iarna curentul necesar aducerii bateriei in parametri este ceva mai mare decat pe timp de vara. Rezistenta interna a bateriei e alta, s.a.m.d., sunt niste fenomene fizice intrinseci, care nu pot fi puse sub semnul intrebarii. Caracteristica de incarcare a alternatorului ramane insa aceeasi ![]() Pe scurt: prefer oricand o baterie mai mica, dar in toate mintile, decat o baterie mare, dar cu un anumit grad de sulfatare. This post has been edited by cristi.r: 31 Oct 2013, 21:41 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
betamax |
![]()
Post
#972
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
QUOTE(supremeon @ 31 Oct 2013, 16:04) Draga Cristi, incredere trebuie sa ai in ceea ce spun eu, caci vorbesc din experienta! Poate exista si oameni care au alte experiente... nu cred ca esti singurul care a schimbat o baterie pana acum. Pt. initiator : cauta pe forum si la alte modele, subiectul e discutat. Experienta mea (nedemna de luat in seama): la ambele Scenicuri am Rombat, la Rx4 e de trei ani si "no problem", la celalalt (tot motor de 2000 cmc), care mere cativa km/luna (ca sa se dezmorteasca) e de un an (in garantie, cum ar veni) si a trebuit sa o pun la incarcat, ca nu mai pornea. Nu m-am grabit s-o duc inapoi, am pus-o la incarcat si s-a rezolvat. Daca ai drumuri scurte si frecvente, se va descarca si mama bateriilor. Nu inseamna ca bateria e proasta. |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
supremeon |
![]()
Post
#973
|
![]() cam rareori membru... Group: Members Posts: 503 Joined: 28 July 07 From: din inima țării... ![]() |
QUOTE(adi_ar @ 31 Oct 2013, 21:13) ... la temperatura amibanta de 5-30C! La -30C, oricat de buna ar fi bateria, tot "greu" va porni motorul! ![]() Salutari din nou. Teoretic vorbind, curentul maxim de scurtcircuit este dat pentru temperatura ambientala de - 18 C (minus optsprezece grade celsius) atat in Germania/ue, cat si in SUA. Deci, la alte temperaturi, va fi diferit. Deasemenea, nu orice baterie se incadreaza perfect in acele date "standard", mai exista deviatii, ca la orice produs al mainilor omului. Dar, faptul ca orice motor porneste mai greu la frig este f.f.f. adevarat; deacord cu tine 100% ![]() Doresc sa precizez totusi ceva: in 7 ani de utilizare a Renault-ului, niciodata nu am patit sa apas pe butonul start si sa nu porneasca motorul. Si au fost ierni cand l-am pornit dimineata la -24 grade! Azi a fost prima oara, datorita bateriei. Sincer, cand ma gandesc la acest aspect, sunt incantat. ![]() QUOTE(betamax @ 31 Oct 2013, 21:49) Poate exista si oameni care au alte experiente... nu cred ca esti singurul care a schimbat o baterie pana acum. Pai domnul spunea ca acea baterie NU INCAPE FIZIC in Megane2 1,5 dci, propunea sa mergem sa masuram spatiul etc. Iar eu am zis sa aiba incredere, caci incape perfect; este chiar identica in dimensiuni cu cea originala de pe masina ![]() Drumuri bune tuturor! |
--------------------
Iubesc mersul domol
pe o sosea fara gropi si alte masini,
- pur pretutindeni!
primavara cu verde crud si albastru
|
|
argon |
![]()
Post
#974
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Mi-am luat incarcator inteligent, programe, diagnoza, impulsuri, treburi..si l-am pus pe bateria masinii folosita prin oras, drumuri scurte, era vreo 60% incarcata, a bagat cateva ore in ea sa ajunga full
![]() This post has been edited by argon: 1 Nov 2013, 09:39 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#975
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Din postul tau poate isi da seama lumea de puterea de incarcare a alternatorului la turatii mici, respectiv la mersul prin oras. Pentru ca toata lumea zice "cat poate sa consume la o pornire ? las' ca baga alternatorul inapoi ...". Ei uite ca nu-i chiar asa. Gandeste-te ca bateria aia, daca a stat mult timp la un stadiu de incarcare de 60%, exista un risc foarte mare de formare a cristalelor de sulfat de plumb, care cristale nu se mai transforma inapoi in acid sulfuric.
Deci, chiar daca zici ca ai incarcat-o, martor fiind curentul mic absorbit la sfarsitul incarcarii si tensiunea de 14,4 V (probabil, cam asta e valoarea standard) la borne, fara o proba de capacitate reala, tu nu mai ai certitudinea ca bateria mai poate sa dea din ea cat scrie pe eticheta. Ea s-a incarcat pana la un anumit procent, despre care nu stii mare lucru. De aceea, este bine ca, periodic, sa se faca o proba de capacitate, respectiv o incarcare, apoi o descarcare calibrata, apoi inapoi din noi o incarcare, pentru a vedea cum stai. Sau, in functie de cat de destept este incarcatorul, acesta poate avea si functie de desulfatare, la care insa trebuie sa ai multa rabdare, pentru ca ala merge dupa un anumit algoritm de incarcare/descarcare la curenti mici, pentru "topirea" cristalelor de sulfat de plumb. Dar, dupa cum am spus, asta e proces de durata, care poate tine masina imobilizata 1-2 zile. De unde l-ai luat, ce marca este si cat ai dat pe el ? This post has been edited by cristi.r: 1 Nov 2013, 09:57 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
dan22y |
![]()
Post
#976
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.516 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Incarcator ce model? Cum sunt cele din Lidl sau de la colegul andyhd (Ctek)?
This post has been edited by dan22y: 1 Nov 2013, 11:08 |
--------------------
R
M
- B
8
|
|
argon |
![]()
Post
#977
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Eu am luat de la Lidl, dar sunt exact acelasi lucru tehnic, pe interior, dar difera pretul. Chiar l-am desfacut de curiozitate, a fost testat de ADAC si e okei. http://www.adac.de/infotestrat/tests/kurzc..._speed_jan.aspx
CTEK-ul e o mare pacaleala de marketing, ca pret ma refer, pentru ce stie sa faca si ce are in interior nu merita sa dai de 3-4 ori mai multi bani. This post has been edited by argon: 1 Nov 2013, 11:44 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Hack |
![]()
Post
#978
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Claaaar, si Mercedes-urile si BMW-urile tot pacaleli de marketing sunt.
![]() |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
argon |
![]()
Post
#979
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Asta nu e o comparatie, am desfacut si ctek, si acum si asta de la lidl, care pare chiar mai bine lucrat, componentele sunt aceleasi, un microprocesor cativa condensatori si o sursa in comutatie tot aia fac indiferent ce scrie pe ambalaj, dar trebuie sa stii putin electronica, ca la Mercedes si BMW tot taranu' se pricepe.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#980
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
ADAC-ul spune ca acei 3.8A nu sunt chiar atatia la incarcare, iar CTEK-urile sunt vandute si de producatorul de baterii CARANDA, deci nu sunt chiar proaste. Ca sunt un pic supraevaluate, este clar, insa nu cred ca fac acelasi lucru.
Oricum, ala de la Lidl, cam atata stie sa faca si ala este pretul real. Un incarcator care chiar este bun si stie sa faca multe lucruri este asta: LINK |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
mars |
![]()
Post
#981
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Inca am bateria originala din 2006 (Mutlu, 60Ah-600). Mi-e frica sa nu ma lase iarna asta, are deja 7 ani. Cand pornesc se opreste muzica si scade intensitatea luminilor.
Ma gandeam la asta: http://www.pieseautoami.ro/baterie_de_porn...2718.html#focus Ce ziceti? |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
orbyt78 |
![]()
Post
#982
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 26 August 12 ![]() |
Hai si eu in discutie. O baterie Mutlu
![]() ![]() In prezent detin un bosch, nu mai retin de ce ampreaj, parca 55 sau 60, si performeaza impecabil. Este mai ieftina decat varta, la aceaiasi calitate, iar pentru cine are bani de aruncat, cele mai bune baterii, sunt cele romanesti pe calciu. Sper sa va fie cu folos. |
--------------------
renault
symbol
2007 Better late on earth, than fast under !
|
|
tavi79 |
![]()
Post
#983
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 25 February 07 ![]() |
Dupa 7 ani de serviciu ireprosabil bateria Tudor 60Ah si-a dat obshtescul sfarsit.
Inlocuit Tudorul cu "MOLL M3 plus K2" 56Ah garantie 40 luni. Cica sunt "Made in Germany" ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1.5dCi 101 Ponei
2006
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#984
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
QUOTE(mars @ 10 Nov 2013, 19:49) Inca am bateria originala din 2006 (Mutlu, 60Ah-600). Mi-e frica sa nu ma lase iarna asta, are deja 7 ani. Cand pornesc se opreste muzica si scade intensitatea luminilor. Ce ziceti? Bateriile Bosch nu mai sunt ce erau odata. Poate n-ai observat tu pana acum, insa intensitatea luminilor este absolut normal sa scada cand actionezi demarorul. Iar oprirea cass-ului este si aia normala, din moment ce se trece de pe o alimentare de accesorii, pe alimentarea de contact. QUOTE(orbyt78 @ 10 Nov 2013, 22:20) Hai si eu in discutie. O baterie Mutlu ![]() ![]() Asta-i, sa-mi scuzi termenul neacademic, o vrajeala. Nu prea ai cum sa-ti dai seama de fake. Daca ar fi asa, ar fi simplu. Plus ca, eu n-am vazut furtune arestoare de gaze in Y sau cate doua furtune montate in locasul respectiv. Pana si bateria de origine are un singur orificiu. Si asa este si normal. Captezi ce ? Nimic, practic, din moment ce la un capat ai furtun si in partea ailalta nu. Din cate stiu, Bosch-ul comercializat la noi este facut in Turcia. Varta, da, este facuta in Ungaria. Dar varta este prea scumpa pentru ceea ce ofera. Mai degraba as merge pe un Tudor sau pe o marca ceva mai "obscura" (pentru unii), deoarece la producatorii mici ai sanse foarte mari sa gasesti marfa de calitate. |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
nicubortosu |
![]()
Post
#985
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 19 December 11 ![]() |
la ce pret si de unde ai luat-o. ma intereseaza si pe mine.
Are cineva detalii despre acest produs si cum se comporta?? |
--------------------
renault
megane 2
2006/privilege
|
|
mars |
![]()
Post
#986
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Gata, am gasit Bosch S5: http://www.idnesauto.ro/articol-nou/952/bo...61ah.html#focus
Daca la banii aia mi-o aduc, mi-o monteaza si imi dau garantie, e perfect. Tot S5 am si pe Laguna, dar de 75 Ah cu 750 si e OK. This post has been edited by mars: 11 Nov 2013, 21:00 |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
tavi79 |
![]()
Post
#987
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 25 February 07 ![]() |
QUOTE(nicubortosu @ 11 Nov 2013, 21:33) la ce pret si de unde ai luat-o. ma intereseaza si pe mine. Are cineva detalii despre acest produs si cum se comporta?? De aici: http://www.moll-baterii.ro/produse/baterii-auto A fost 354 lei cu o reducere de 10% inclusa. Am dat peste ei la SIAB si a picat tocmai bine reducerea. Se comporta ireprosabil ![]() Am citit oleaca despre Moll pe net si se pare ca sunt furnizori de fabrica ptr grupul VAG (Audi, VW, Skoda etc)... daca sunt bune ptr astea sigur merge si la Megane. Au intrat de curand pe piata din .Ro This post has been edited by tavi79: 11 Nov 2013, 22:54 |
--------------------
Renault
Megane 1.5dCi 101 Ponei
2006
|
|
tr_viorel |
![]()
Post
#988
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 11 January 08 From: Craiova, Dolj ![]() |
In martie am pus MOLL de 71 Ah. Dupa trecerea iernii, voi posta impresiile. A inlocuit o Varta silver, care a tinut fix 2 (doua) ierni.
|
--------------------
RENAULT
Megane 2.1
dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
|
|
mars |
![]()
Post
#989
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Eu nu inteleg cum naiba o Varta tine doi ani si Mutlu sapte...
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
dan22y |
![]()
Post
#990
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.516 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Treaba sta in felul urmator:
- Bateriile care sunt echipate masinile, adica cele OEM, din fabrica au alt standard de fabricatie - Bateriile care sunt OE au alt standard De aici toate problemele. Chestia de mai sus am auzit-o chiar in fabrica romaneasca de acumulatoare ![]() |
--------------------
R
M
- B
8
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 21:42 |