Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

54 Pages « < 32 33 34 35 36 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

baterie pe MEGANE 2, ce baterie aveti ?

ssilviu
post 12 Nov 2013, 10:08
Post #991


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Dany, la Rombat? Oare au ceva in oferta lor comerciala care sa se ridice la nivelul bateriilor furnizate catre Dacia? Sau chiar mai bun?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 12 Nov 2013, 10:28
Post #992


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.512
Joined: 7 June 06
From: B




Yeap.

Dupa mine e si logic. Daca un acumulator/baterie ar tine cat tine vestita Mutlu sau altele din prima dotare... n-ar mai vinde baietii atatea.

Silviu: nu stiu ce sa zic, si eu sunt in dubii, ca si a mea deja e la a cincea iarna si am vazut si azi dimineata la pornire, desi a pornit usor, am observat pe faza scurta cand am dat sa plec de pe loc, au scazut in intesitate pentru un moment, deci ma astept. O sa merg cu ea sa o verifice la un atelier. Bine stiu ca ei o sa zica... dom'le are o varsta, luati alta de la noi smile.gif Din ce am inteles cele Calciu sunt ok. Acum au in productie acumulatori pt. start/stop deci sunt si mai frecate si cu regim de incarcare dificil.

Mai mult, am o cunostinta apropiata, cu un parc de peste 100 masini a trecut de la rombatei la Varta si acum a ajuns la Exide... Nu fac reclama ci incerc sa vad pe ce produs dau banii in continuare.


--------------------
R M 8 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 12 Nov 2013, 10:30
Post #993


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(mars @ 12 Nov 2013, 09:51)
Eu nu inteleg cum naiba o Varta tine doi ani si Mutlu sapte...
*


simplu, contează ghetoul de magazin din care o cumperi....
Varta mea se pregatește pt a cincea iarnă smile.gif (tot sylver este) Oare de ce nu a picat după doi ani?

This post has been edited by M i h a i: 12 Nov 2013, 10:30


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 12 Nov 2013, 10:40
Post #994


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




QUOTE(dan22y @ 12 Nov 2013, 11:06)
Treaba sta in felul urmator:

- Bateriile care sunt echipate masinile, adica cele OEM, din fabrica au alt standard de fabricatie
- Bateriile care sunt OE au alt standard

De aici toate problemele.
Chestia de mai sus am auzit-o chiar in fabrica romaneasca de acumulatoare wink.gif
*


Este putin gresit rationamentul.

Poate ar fi bine sa dezvolti ce-a spus acel producator roman de acumulatori.

Orice producator pune pe masina un minim de performanta in ceea ce priveste bateria. De exemplu, Dacia n-o sa puna niciodata Rombat Premier pe masinile fabricate. Cel mai probabil o sa puna calciu sau cyclon. Daca te uiti in magazine o sa observi ca cycolnul/calciul costa semnificativ mai putin decat premierul.

Problema este alta: cand un producator auto da o comanda de 5000-10000 de baterii, sa zicem, Rombat-ul sau care o fi ala, el insusi da comanda catre producatorii de materii prime, special pentru Dacia. Si atunci ai sanse foarte mari sa ai exact calitatea din carte. Si stii sigur ca bateriile alea cum sunt produse, imediat sunt si vandute. Daca insa te duci tu sa cumperi o baterie din magazin, nu stii cum a fost depozitata, daca s-au respectat conditiile de intretinere, etc ...

Treaba cu calitatea, este un pic deplasata. Gandeste-te ca acea fabrica ar trebui sa porneasca si sa opreasca o linie de fabricatie special ca sa produca aterii de o anumita calitate sau sa aiba linii de fabricatie separate. Putin probabil...


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 12 Nov 2013, 10:43
Post #995


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04




Mda... m-am lamurit cu Varta/Bosch (ca sunt tot aia). Am luat pana la urma Tudor: http://www.e-acumulatori.ro/intre-61-ah-80...-cod-ta602.html


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 12 Nov 2013, 10:47
Post #996


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.512
Joined: 7 June 06
From: B




Colega mars, deci tot exide tongue.gif


--------------------
R M 8 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 12 Nov 2013, 12:29
Post #997


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




QUOTE(Avani @ 30 Apr 2009, 22:14)
Luat azi de la Metro o baterie VARTA (12V, 60 AH) la pretul de 390 RON ! Am predat-o pe cea veche si am primit inapoi cca 30 ron.
Fac mentiunea ca bateria TUDOR si-a facut pe deplin treaba. A tinut 4 ani fara 2 luni.

bat1.JPG ( Size: 38.18k ) Number of downloads: 431

*



Inca una schimbata preventiv acum cateva saptamani.


This post has been edited by Avani: 12 Nov 2013, 12:30


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 12 Nov 2013, 15:16
Post #998


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




QUOTE(argon @ 1 Nov 2013, 13:00)
Asta nu e o comparatie, am desfacut si ctek, si acum si asta de la lidl, care pare chiar mai bine lucrat, componentele sunt aceleasi, un microprocesor cativa condensatori si o sursa in comutatie tot aia fac indiferent ce scrie pe ambalaj, dar trebuie sa stii putin electronica, ca la Mercedes si BMW tot taranu' se pricepe.
*


Am testat acel incarcator de la lidl pe o baterie descarcata, dar nu veche. Tot eu i-am facut descarcarea cu o sarcina calibrata. Din pacate, mai mult de 1.5A nu stia sa dea exemplarul testat se mine. Asta e, se pare ca amperii aia sunt mai scumpi decat credem noi. Sau poate programelul ala stocat in eeprom o fi scump...


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vesnic_nemultumitu'
post 12 Nov 2013, 19:31
Post #999


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 5 December 07




Tocmai ce-a cedat si bateria mea. Mutlu, originala, cu ea a venit echipata masina. A tinut 5 ani si 10 luni.
In privinta "semnelor" care "anunta" slabirea bateriei, pot spune ca mie in toti acesti ani mi-a slabit luminile si mi-a inchis temporar radioul la pornirea motorului. Nu mi se pare un indiciu suficient de sugestiv. Chiar si acum, cand trebuie s-o pornesc cu cabluri de la bateria altei masini, pot spune ca luminile si in general electronicele nu dau semne de slabire...doar ca nu porneste.

Acu' cateva luni, in service, la revizie, mi-a spus mecanicul sa ma pregatesc de schimbarea bateriei...a avut dreptate.

Lumina verde din indicatorul aflat pe baterie s-a stins de tot, ceea ce inseamna ca cel putin in cazul bateriei mele indicatorul ala nu a fost chiar inutil.


--------------------
Renault Megane 1,5 dci 85 cp 2007 Lux Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danmegane13
post 12 Nov 2013, 20:05
Post #1000


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 13 April 11




si eu am schimbat bateria cu care a venit masina in martie 2007 aceea Mutlu si am schimbat-o pt ca invartea greu electromotorul la cald si acum vad ca merge ok.am luat o baterie Bosh de 60 Ah si 560 A la pretul de 350 ron


--------------------
renault megane expression 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicubortosu
post 12 Nov 2013, 20:23
Post #1001


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 19 December 11




Eu o am inca pe cea originala pe masina, Tudor din 2006, dar am observat ca daca stau mai mult de 15-20 min cu radioul pornit si luminile de la plafoniera aprinse NU MAI PORNESTE., de aceea ma pregatesc si eu sa o schim si nu stiu ce marca sa iau.......................... voi ce recomandati............????


--------------------
renault megane 2 2006/privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi79
post 13 Nov 2013, 00:19
Post #1002


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 25 February 07




Exact aceleasi simptome ca la mine.
Iar din vitrina de produse iti recomandam.......................

da'... cati bani vrei sa dai pe ea? Ca sa stim ce recomandam smile.gif


--------------------
Renault Megane 1.5dCi 101 Ponei 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicubortosu
post 13 Nov 2013, 00:28
Post #1003


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 19 December 11




in jur de 300 zic si eu, vreau sa iau ceva bun sa ma tina macar............inca atit cit cea pe care o am acum radmasa.gif


--------------------
renault megane 2 2006/privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 13 Nov 2013, 00:29
Post #1004


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Inainte de a da bani, faceti si o incarcare. Dar incarcare cu un curent egal cu 0.1 x Cap. nominala, adica, cu un redresor sanatos care stie sa dea cel putin 5-6A.

Manifestarile de "nu mai porneste" dupa "15-20 min. muzica" arata o baterie obosita, dar cu sanse de reabilitare. Asa se manifesta o baterie buna, dar folosita cu preponderenta in oras.

Daca bateria ar fi "moarta" (element intrerupt sau in scurt) nu v-ar mai porni motorul. Prin cablurile alea, la pornirea unui diesel, trec cel putin 200A. La benzinar, poate mai putin. Nicio baterie dusa nu poate tine curentul ala nici macar 5 secunde.

La bateriile alea Mutlu/Tudor, de care ziceti, se pot desface capacele ca sa verificati nivelul electrolitului ? Pe a mea scrie doar Renault si am incercat sa scot capacul care acopera gaurile care-i cat lungimea bateriei, dar n-am reusit.

LE: M-am uitat si eu un pic peste bateriile alea Exide. Seria Premium are niste caracteristici absolut exceptionale. 60Ah si 600A CCA ? Super. Si nu pare scumpa relativ la concurenta si la caracteristicile sale. Dar numai aia merita. Restul sunt normale.

This post has been edited by cristi.r: 13 Nov 2013, 00:42


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 13 Nov 2013, 08:22
Post #1005


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Am vazut ca bateriile Tudor (cum am avut eu 5 ani) si Mutlu , adica cele originale, au tinut destul de bine...poate ca in reprezentante se mai gasesc baterii ce se monteaza cu reper de origine si care chiar sunt solide...daca nu, ia o VARTA!


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danini
post 13 Nov 2013, 09:23
Post #1006


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 23 July 09




Si eu am Mutlu originala. Are 6 ani si nu da semne de oboseala! N-o schimb pana crapa. Exista pe piata vreo baterie la fel de buna?


--------------------
Renault Megane Sedan 2007 1.5 dci 86CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 13 Nov 2013, 11:18
Post #1007


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04




Tocmai au venit baietii cu bateria Tudor 60 Ah 600 si au montat-o, au facut testul, garantia, au luat Mutlu la plecare. Tot deranjul 340 de lei. Acum porneste "la sfert" smile.gif.

http://www.e-acumulatori.ro/intre-61-ah-80...-cod-ta602.html


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shyck
post 14 Nov 2013, 09:56
Post #1008


Membru autentic


Group: Members
Posts: 620
Joined: 24 August 05




salut

am nevoie de un raspuns rapid

pentru 1.6 16 e ok o varta de 56Ah, curent pornire 480A?

momentan am un bosch de 62Ah si 600A curent pornire, si trebuie schimbata


nu e mic curentul de pornire de 480A?


--------------------
Renault Megane IV Estate 2018 GT 205
Ex: Renault Megane II Sedan 1,6 16V 2003 Privilege + Cruise
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 14 Nov 2013, 13:58
Post #1009


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




QUOTE(mars @ 13 Nov 2013, 12:18)
Tocmai au venit baietii cu bateria Tudor 60 Ah 600 si au montat-o, au facut testul, garantia, au luat Mutlu la plecare. Tot deranjul 340 de lei. Acum porneste "la sfert" smile.gif.

60Ah si 600A cu 340 lei este un pret relativ bun. Stii ca ai o rezerva de putere bunicica.

QUOTE(shyck @ 14 Nov 2013, 10:56)
salut

am nevoie de un raspuns rapid

pentru 1.6 16 e ok o varta de 56Ah, curent pornire 480A?

momentan am un bosch de 62Ah si 600A curent pornire, si trebuie schimbata
nu e mic curentul de pornire de 480A?
*


Lasa-ma sa ghicesc. Este varta black cumva ? Nu, nu merita. Premierul de la Rombat este cam tot pe acolo ca pret (poate cu 10-30 de lei mai scumpa), dar merita. Si, la 55Ah, capacitate, ai 540A CCA, deci cu mult peste 480 ai vartei.


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 14 Nov 2013, 14:02
Post #1010


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Aia originala avea 42Ah si 380 curent de pornire parca. Am eu Varta aia. E ok.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shyck
post 14 Nov 2013, 14:12
Post #1011


Membru autentic


Group: Members
Posts: 620
Joined: 24 August 05




Este varianta black dinamique. De cat timp o ai?

This post has been edited by shyck: 14 Nov 2013, 14:13


--------------------
Renault Megane IV Estate 2018 GT 205
Ex: Renault Megane II Sedan 1,6 16V 2003 Privilege + Cruise
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 14 Nov 2013, 14:19
Post #1012


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




2 ani. Si a fost descarcata deja complet de vreo 2-3 ori. Luata din Vitan cu 180 de lei.

This post has been edited by ssilviu: 14 Nov 2013, 14:20


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 15 Nov 2013, 10:22
Post #1013


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(danini @ 13 Nov 2013, 10:23)
Si eu am Mutlu originala. Are 6 ani si nu da semne de oboseala! N-o schimb pana crapa. Exista pe piata vreo baterie la fel de buna?
*



Bateriile nu prea dau semne de oboseala...cam pica subit. Sase ani cat te-a tinut e destul, schimb-o pana vine iarna ca o sa ramai in drum cu ea cand iti e lumea mai draga.


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 15 Nov 2013, 12:02
Post #1014


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Nu pica chiar subit, probabil depinde si de baterie, pe ambele masini din semnatura bateriile dau semne de oboseala(se simte la pornire), la Reno e bateria Mutlu originala, iar pe Golf e un noname care mai mult ca sigur nu e cea originala.

This post has been edited by Hack: 15 Nov 2013, 12:03


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OvidiuMe
post 15 Nov 2013, 20:56
Post #1015


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 13 December 12




este posibil ca o baterie mai slaba sa fie cauza unui puf(fum) la pornirea la rece? bateria e din 2006 originala. masina nu mananca ulei, nu pierde antigel




--------------------
Renault Laguna 3 2008 2.0 DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi79
post 16 Nov 2013, 08:45
Post #1016


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 25 February 07




Absolut nici o legatura cu bateria.

Asta in ideea ca fumul este la esapament si nu sub capota.

Cat despre modul in care pica bateria: prima bacterie de logan a cazut brusc (intr-o dimineata la pornire a murit subit fara nici un semn), iar a doua la megane a murit dupa "semne" de boala timp de 3-4 luni


--------------------
Renault Megane 1.5dCi 101 Ponei 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 18 Nov 2013, 14:50
Post #1017


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Am donat bateria mea unui Logan. Mi-am luat azi un Rombat Premier 55Ah cu 550A, fabricat in iulie. 190 de lei cu bateria la schimb in vitan. Minuscula bateria. Dar cred ca ar merge fara probleme si pe 1,5 dci.

Cine vrea capacitati mai mari, aveau la 220 de lei de 70Ah originala Renault (bine, Rombat facuta pentru Renault) si un premier de 65 Ah la 250 de lei.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aladinu
post 1 Dec 2013, 22:05
Post #1018


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 19 August 05




QUOTE(aladinu @ 3 Oct 2013, 12:29)
Eu nu am baterie Tudor din fabrica. Am Varta smile.gif

Si se pare ca are o putere cam mare din ce am citit p-aici fata de cele echipate cu Tudor.

Banuiesc ca trebuie sa iau una asemanatoare, adica cu 720A la pornire, corect?

multumesc.

p.s. Masina a fost luata din Spania. banuiesc ca si fabricata acolo. Megane 2.2, 1.5 dci, 2006.
*




QUOTE(espacern @ 3 Oct 2013, 19:09)
Bateria este fabricata in 2007 si masina in 2006.....concluzia?

@+
*




QUOTE(M i h a i @ 3 Oct 2013, 21:03)
Ara ciudat pt o varta, parcă numai stickerul este varta  tongue.gif
Si data fabricației este ''scrisă'' ciudat..

On : urmează a cincea iarna cu varta silver, sper să reziste. tongue.gif
*




ma scuzati pentru confuzie. Masina este din 2007 luna a 6. Cred ca m-am gandit la luna cand am scris anul smile.gif
asadar, nu e putin cam mare pentru o baterie pusa din fabrica?

This post has been edited by aladinu: 1 Dec 2013, 22:37

Attached thumbnail(s)
20130930_122235.jpg ( Size: 843.87k ) Number of downloads: 597


--------------------
Renalut Megane 2.2 / 2006, 1.5 Dci - b-87897
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aqua
post 1 Dec 2013, 23:14
Post #1019


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.250
Joined: 24 February 05
From: Bucuresti




Sa vedem daca tine si iarna asta, varta blue 74Ah, din 2007


--------------------
ex. megane dci, ex. Sportage GDI 2017
Sportage 2020 AWD T-GDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 3 Dec 2013, 12:42
Post #1020


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Daca e varta..trebuie sa tina, a mea e de 56Ah si e din 2008


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
54 Pages « < 32 33 34 35 36 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2025 - 15:50
Dacia