baterie pe MEGANE 2, ce baterie aveti ?
![]() ![]() ![]() |
baterie pe MEGANE 2, ce baterie aveti ?
skorpio_bog |
![]()
Post
#721
|
||
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|||
268cca |
![]()
Post
#722
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 297 Joined: 5 July 11 From: Bucuresti ![]() |
salut,
am schimbat si eu bateria intr-un final. am optat pt varta black de 70Ah cu 640 (model E9) si am apelat la serviciile celor de la v - auto[.]ro. serviciile super ok, recomand. cat despre baterie, sper sa am noroc si sa fi castigat la "loterie". am inlocuit un fullmen de 51Ah cu 510. la masuratori sta cam asa: fara consumatori - 14.38, cu consumatori (faza lunga, A/C, 2000rpm) - 14.15). va salut. |
--------------------
renault
megane estate IV 1.33 140
2018
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#723
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Un lucru ciudat mi se intampla. Vad ca tensiunea la borne cand e motorul pornit sta la 13.89V. Bateria se incarca cum trebuie, are mereu in jur de 12.6-12.8V la borne. Cu bateria veche tensiunea statea in jur de 14.4V cu motorul pornit. Nu mi-a scazut niciodata la 13. Pareri?
This post has been edited by skorpio_bog: 6 Jul 2012, 17:35 |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
M i h a i |
![]()
Post
#724
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Am si eu la fel ca a ta luata in septembrie 2009 si mi se pare foarte ok, iarna trecuta a pornit masina in fiecare zi pe gerurile alea.Nu cred ca este cazul sa-ti faci probleme.Cand am testat in 2009 la cumparare, tensiunea era 14.3 cu motorul pornit fara cunsumatori.
This post has been edited by M i h a i: 6 Jul 2012, 17:53 |
--------------------
------
------
------
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#725
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Stiu ca bateria este foarte buna, de aia am si cumparat modelul asta. Intrebarea se referea la tensiunea de incarcare, de ce este aceasta diferenta totusi considerabila zic eu.
|
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
dan22y |
![]()
Post
#726
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Bogdan, sa nu fie problema de incarcare de la alternator
![]() |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#727
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
La alternator m-am gandit si eu in prima instanta, desi ciudat ca pana acum a mers perfect, nu am avut niciodata probleme cu el sau cu incarcarea. Si mai ciudat este ca bateria este incarcata mereu, deci alternatorul o incarca, altfel s-ar fi consumat pana acum.
Bateria de la masina de anglia este de benzinara, are 55Ah, cam mica. Ma gandeam sa incarc pe redresor bateria veche, Mutlu si sa o pun pe masina sa vad daca ramane la fel tensiunea de incarcare la borne sau creste iar la 14.4V cum era inainte. |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
dan22y |
![]()
Post
#728
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
QUOTE(skorpio_bog @ 6 Jul 2012, 20:26) La alternator m-am gandit si eu in prima instanta, desi ciudat ca pana acum a mers perfect, nu am avut niciodata probleme cu el sau cu incarcarea. Si mai ciudat este ca bateria este incarcata mereu, deci alternatorul o incarca, altfel s-ar fi consumat pana acum. Ai in mare parte dreptate... ai posibilitatea sa incerci cu alt aparat de masurat? QUOTE(skorpio_bog @ 6 Jul 2012, 20:26) Bateria de la masina de anglia este de benzinara, are 55Ah, cam mica. Ma gandeam sa incarc pe redresor bateria veche, Mutlu si sa o pun pe masina sa vad daca ramane la fel tensiunea de incarcare la borne sau creste iar la 14.4V cum era inainte. Fiind vara, merge si de 55Ah sa pui pe diesel, doar de proba... This post has been edited by dan22y: 6 Jul 2012, 19:33 |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#729
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Nu am decat un multimetru digital cu ajutorul caruia masor.
|
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#730
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Tind sa cred ca ceva dubios se intampla cu alternatorul, sau cel putin cu releul de incarcare, pentru ca de cateva ori mi s-a intamplat sa nu imi porneasca DRL-ul sau sa imi porneasca cu intarziere, sau dupa ce am accelerat-o putin. Il am setat sa porneasca cand urca tensiunea la borne peste ~13.56V. Ce e de verificat la alternator? Nu vad decat un fir mare rosu care e prins cu piulita pe laterala alternatorului si inca un fir subtire de 0.5 de culoare mov care intra in alternator printr-o mufa neagra. Orice sfat e binevenit.
|
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
dan22y |
![]()
Post
#731
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Inafara de o inspectie vizuala, plus o verificare de contacte (oxidate etc) nu prea e de verificat... Releul de incarcare poate sa fie si el de vina, insa nu stiu exact cum e la M2.2.
Am gasit ceva schema bloc: incarcare_m2.jpg ( Size: 99.96k ) Number of downloads: 775 This post has been edited by dan22y: 8 Jul 2012, 16:47 |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
CrissGabriel |
![]()
Post
#732
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 11 June 12 From: Petrosani, HD ![]() |
@skorpio_bog du bateria la un electrician auto sa o verifice inca odata, mai mult ca sigur are un element in scurt (sau alte bube chiar daca e noua), nu se incarca cat trebuie, adica 14,4V trebuie sa ai cand pui aparatul de masura la borne(de preferat analog, cel digital il influeneteaza curentii parazitari). Daca cu bateria veche aveai 14,4 adica tensiune normala de incarcare cu cea noua de ce nu ai?
![]() cu stima, <span class='edit'>8 Jul 2012, 19:31:</span> Era sa uit, la alternator nu prea ai ce verifica decat un electrician auto, tu ce poti face e sa il dai jos si sa il pui omului in brate. Din cate stiu eu orice alternator auto trebuie sa aiba diode care daca una e dusa iti poate incarca mai putin dar pe parcurs se da duce cel putin inca una care este in contratimp cu cea arsa = tensiune si mai mica. Diodele au rolul de a redresa tensiunea din curent alternativ in curent continuu. This post has been edited by CrissGabriel: 8 Jul 2012, 19:33 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.5dci 78kW 6+1
2008 Hatchback
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#733
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Bateria nu are nimic. Mai mult ca sigur are ceva alternatorul, pentru ca la inceput avea 14.4V cand am pus-o. Faza cu tensiunea scazuta de 13.9 a aparut de o saptamana.
|
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#734
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
am urmat sfatul lui dan22y si am pus azi pe masina bateria de la benzinara precum si bateria veche pe care am inlocuit-o. Cu ambele arata tot 13.9V. Am verificat si cablul cel rosu care merge de la alternator la baterie, este ok. Am verificat si mufa neagra cu firul mov subtire care intra in alternator, pare ok si aceea. Nu imi dau seama ce are.
|
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
dan22y |
![]()
Post
#735
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Alternatorul...
![]() |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
CrissGabriel |
![]()
Post
#736
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 11 June 12 From: Petrosani, HD ![]() |
Poti face cateva incercari daca doresti. Scoate firul mov si vezi cat iti incarca (doar cateva secunde cat sa masori).
1. Daca incarca mult releul regulator e ok si mai ramamn de verificat diodele din alternator. 2. Daca ai acceasi valoare problema e la releul regulator. Cu stima, 9 Jul 2012, 21:05: ca sa iti faci o idee am atasat o imagine unde sunt diodele, ar trebui sa fie 6 dar nu se vad de carcasa. Dar cel mai bine e la un electrician auto de mers. Cu stima, This post has been edited by CrissGabriel: 9 Jul 2012, 21:05 Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 141.11k ) Number of downloads: 755 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.5dci 78kW 6+1
2008 Hatchback
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#737
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
O sa incerc maine daca nu ploua, sa masor cat incarca cu firul mov scos. Daca nu, o sa il dau jos in weekend sa verific diodele. Banuiesc ca nu stii ce fel de diode sunt in el, ca daca tot il dau jos sa am deja la indemana altele.
|
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
CrissGabriel |
![]()
Post
#738
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 11 June 12 From: Petrosani, HD ![]() |
nu am idee tipul de diode dar cred ca sund gen pastile (fara fir) si se inlocuiesc foarte usor. Cu stima,
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.5dci 78kW 6+1
2008 Hatchback
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#739
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Ai idee cum se da mai usor jos alternatorul? Ca din ce am citit in manual, trebuie desfacut tot botul masinii.
|
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
CrissGabriel |
![]()
Post
#740
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 11 June 12 From: Petrosani, HD ![]() |
sincer nu am ca nu am umblat la al meu "inca" dar voi cauta miine dimineata pt tine.
Cu stima, |
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.5dci 78kW 6+1
2008 Hatchback
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#741
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Ce imi place mie cand merge masina dupa ureche. Azi era curentul de incarcare la 14.15-14.2V
![]() LE: hai ca am facut un romanism pana la urma ![]() This post has been edited by skorpio_bog: 10 Jul 2012, 19:26 |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
dan22y |
![]()
Post
#742
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
QUOTE(dan22y @ 6 Jul 2012, 20:32) Stii de ce ziceam atunci chestia asta, ca a patit un amic, acelasi lucru la Laguna lui. Masura cu un voltmetru care indica gresit... pana la urma a pus alt voltmetru si "s-a rezolvat" - > voltmetru era di'vina. Acum nu stiu ce sa zic in cazul tau, sper sa fie aceasi treaba... daca nu... mai sapam... |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#743
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Am inteles asta, insa nu am decat un singur multimetru digital. Nu am cu ce sa masor cu altceva. Acelasi multimetru l-am folosit si zilele trecute cand indica sub 14V si azi cand indica 14.2V. Asa cum ziceam mai devreme, l-am lasat cuplat la baterie prin 2 fire trase in habitaclu. Merg cu el in dreapta pe scaun ca sa vad tensiunea in diverse situatii.
|
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
dan22y |
![]()
Post
#744
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Incerc sa ma gandesc la altceva... nu cumva ai vreun consumator, care iti face ca bateria sa aiba variatiile astea... DRL, sau alt consumator care este legat inainte de contact
![]() Mai poti incerca, insa tot asa, sa vezi consumul fara contact (cu un ampermetru)... |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#745
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Din pacate functia de ampermetru a multimetrului meu este defecta. Am ars siguranta si cred ca s-a ars si altceva in el, ca dupa inlocuirea sigurantei tot nu functioneaza.
DRL-ul nu sta in permanenta alimentat, are un releu pe alimentare, care baga curent in el doar cand se pune contactul. El monitorizeaza apoi tensiunea pe baterie, iar daca depaseste 13.56V, inseamna ca e motorul pornit si aprinde becurile, daca este doar contactul pus, deci motor oprit, deci tensiune sub 13V, atunci nu se aprind becurile. Alt consumator fara contact nu cred ca am in afara de alarma. In alta ordine de idei, azi am tot monitorizat tensiunea pe baterie cu improvizatia facuta aseara. De dimineata bateria avea 12.7V. Afara 10 grade, cand am pornit a scazut la 10.7V dupa care a urcat la 14.2V si pana la munca a variat in jurul valorilor 14.15-14.18-14.20V. La intoarcere la fel, tensiunea varia in jur de 14.18-14.20V. Nu a scazut deloc sub 14. Consumatori porniti erau cam urmatorii: - dimineata: incalzirea in scaun sofer, degivrare oglinzi si luneta, stergatoarele, clima pe 23 de grade, radio CD si faza scurta. - la pranz: clima pe 21, radio CD si DRL. Sper sa fi fost doar o faza proasta saptamana trecuta si sa isi fi revenit... O sa mai las si maine si eventual poimaine matele trase de la baterie sa monitorizez situatia. This post has been edited by skorpio_bog: 11 Jul 2012, 17:12 |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
CrissGabriel |
![]()
Post
#746
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 11 June 12 From: Petrosani, HD ![]() |
Monitorizeaza bine, eu totusi zic ca ar trebui sa ai 14,4 indiferent cati consumatori ai.
Totodata tind sa cred ca ai cel putin o dioada dusa sau pe cale de a se duce din alternator. Daca poti face rost de un nou apararat digital de masurat te pot ajuta cum sa masori diodele exact si sa sti care e pe duca. Pot raspunde si in weekend. Cu Stima, This post has been edited by CrissGabriel: 11 Jul 2012, 21:36 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.5dci 78kW 6+1
2008 Hatchback
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#747
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
In seara asta am mai dat o tura si din nou afiseaza 13.6-13.7V
![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
CrissGabriel |
![]()
Post
#748
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 11 June 12 From: Petrosani, HD ![]() |
ai xenoane? vezi fara cat ai?
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.5dci 78kW 6+1
2008 Hatchback
|
|
RadulescuRomulus |
![]()
Post
#749
|
![]() Sunt cu ochii pe voi! Group: Members Posts: 1.780 Joined: 7 December 10 From: naufragiat ![]() |
din criza de timp si oboseala, nu pot citi toate paginile. va zic insa problema mea:
- pt prima data in 4 ani - dau cheie la masina din semnatura si nu invarte nimic, ci doar acele vad ca "scartaie" si se scalambaie - la a doua cheie a invartit, a "tusit", am vazut cu coada ochiului sarma aia in bord aprisa si a murit - la a treia cheie a luat-o. Eu suspectez bateria, insa in acelasi timp s-a resetat calc din bord + geamul sofer coboara in trepte acum [l-am resetat eu ulterior si coboara cum trebuie]. astea sunt simptome de baterie moarta? [nu mai zic ca ochiul verde e mai aprins ca niciodata, dar la diesel stiu ca e normal sa moara cu ochiu deschis]. am tudor de 7 ani pe ea, 12V, 60Ah si 600A. nu prea gasesc echivalente la ea. Ma tenteaza un XT BAT Premium, insa are doar 540A. ce ziceti? [pe scurt, nu vreau pareri / polemici foarte elaborate]. multumesc de intelegere. |
--------------------
VW Passat berlina
2.0 Tdi CR + DSG
04.2009 - diesel, 140cp
- B 69 COI EX: megane 2.1, 1.5dci, 101 magari - B 314 ZDA
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#750
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 09:43 |