Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

23 Pages « < 13 14 15 16 17 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Uzura bielete directie si capete de bara, cum se manifesta / remediere

altair
post 7 Oct 2012, 18:33
Post #421


-<>-


Group: Members
Posts: 102
Joined: 10 August 05
From: Galati




Am sesizat aceiasi problema, pare sa vina de la roata stanga, un tacanit la rotirea usoara stanga/dreapta (nu intotdeauna) dar e consecvent...vara asta am verificat bilelete si nu aveam nimic (desi cred ca se simtea si atunci usor)
Am ridicat masina pe cric ambele pe fata nu se simte nimic in neregula, am sa merg la un service pentru o parere competenta.
Multumesc oricum.


--------------------
Renault Symbol Fidji 2007 1.5 dCi 70CP - zzz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barcelona
post 17 Oct 2012, 15:29
Post #422


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 2 December 11




Am schimbat si eu pe garantie capetele de bara la ambele roti.Pe partea stanga s-a schimbat si piesa aceea de vine dupa capul de bara aceea cu burdut,imi scaspa cum se numeste.


--------------------
Renault Symbol 1.2 16v 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreitorc
post 26 Oct 2012, 10:10
Post #423


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 26 October 12




am fost sa fac ITP-ul si mi s-a spus ca am probleme cu directia: bieleta de directie de pe dreapta are joc si trebuie schimbata. am mers cu masina si am vazut ca intradevar masina trage spre stanga la viteze mai mari de 40-50km/h daca iau mainile de pe volan: volanul are tendinta de a se duce cu cateva grade spre stanga si nu sta drept.
Precizez ca nu se aude nici o bataie sau alt sunet suspect nici cand iau o groapa nici cand merg cu viteza.
Este posibil sa fie de la geometrie sau altceva? Daca schimb bieleta pe dreapta e bine sa o schimb si pe cea de stanga?


--------------------
renault symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 26 Oct 2012, 10:39
Post #424


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




iti dau un mic sfat. Am avut si eu acum 2 luni o problema la un capat de bara. Am zis ca il schimb doar pe ala, ca celalalt era relativ nou[1 ani si ceva-20000 km]. Pentru ca ma si grabeam sa plec din oras, am schimbat doar capul de bara stricat, nu si pe celalalt si la 2 saptamani dupa, a cedat celalalt. Concluzie: mai bine le schimbi pe amandoua ca sa nu faci geometrie+manopera de 2 ori sau sa ai supriza ca la mine sa cedeze si in cealalata parta la 1 luna.


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 26 Oct 2012, 13:03
Post #425


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Andreitorc, la tine problema e de la geometria de directie. Chiar daca ai joc in bieletele de directie, masina tot drept ar trebui sa mearga. Faptul ca se inclina volanul spre stanga cu cateva grade nu inseamna in mod automat ca ai joc in bielete....poate sa fie geometria dereglata sau o janta ovalizata. Plus ca tu ai joc pe dreapta, iar masina ar trage stanga...eu cred ca de vina e geometria.
Ma rog, daca cei de la ITP ti-au spus ca ai joc in bieleta de pe dreapta, inseamna ca asa este. In general pe dreapta sunt probleme, din cauza gropilor. Cati km ai cu masina?
Bieletele nu lucreaza in pereche, deci poti sa o schimbi doar pe cea cu joc. Dar, asa cum au zis si antevorbitorii, exista riscul ca peste cateva luni sa ai joc si in cea stanga, si, atunci va trebui sa o schimbi. manopera va fi tot atat ca la cea dreapta, dar platesti inca odata geometria de directie.
eu am schimbat de doua ori bieletele pe dreapta, si pe stanga, unde era cea originala, inca nu aveam joc. radmasa.gif
Parerea mea e sa o schimbi doar pe cea de pe dreapta, pt ca mai mult ca sigur ca e uzata din cauza gropilor...iar pe ce de pe partea stanga sa o tii cat e buna. Repet, e doar parerea mea. excl.gif

This post has been edited by theodor2004: 26 Oct 2012, 13:10


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 26 Oct 2012, 14:03
Post #426


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




trasul de volan poate fi de la o multitudine de factori, si sa dai vina pe bieleta de directie. si o anvelopa poate cauza astfel de "schimbari de directie".

mai ales cand vorbim de anvelope sh sau noi dar ale unor branduri low cost.
si restul enumerat mmai sus


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreitorc
post 26 Oct 2012, 20:40
Post #427


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 26 October 12




Mersi pentru reply-uri.
Masina are 6 ani si 51 000 km. Intradevar, am vazut ca exista o galma destul de mare la cauciucul rotii din dreapta.
O sa ma duc sa schimb cauciucurile de vara cu cele de iarna (cauciucuri cu tot cu jante, doar o iarna folosite). Credeti ca ar trebui facute geometria acum cand montez rotile de iarna daca le pun exact in aceleasi pozitie pe masina ca anul trecut, cand au fost echilibrate?


--------------------
renault symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RadulescuRomulus
post 26 Oct 2012, 20:43
Post #428


Sunt cu ochii pe voi!


Group: Members
Posts: 1.780
Joined: 7 December 10
From: naufragiat




- obligatoriu fa o echilibrare a rotilor, inainte de montaj
- e buna si geometria, insa dupa ce rulezi cativa km cu anvelopele echilibrate. o geometrie 3D duce undeva la 50-60ron [detalii pe pm] si nu ar strica. adica eu as face-o, sa fiu in locul tau.


--------------------
VW Passat berlina 2.0 Tdi CR + DSG 04.2009 - diesel, 140cp - B 69 COI
EX: megane 2.1, 1.5dci, 101 magari - B 314 ZDA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreitorc
post 26 Oct 2012, 21:05
Post #429


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 26 October 12




cauciucurile de iarna sunt montate deja pe jante noi de iarna trecuta cand au fost echilibrate. Geometria o sa o fac pentru ca nu am facut-o niciodata si probabil din aceasta cauza am inceput sa am probleme cu directia. In legatura cu bieleta o sa cer parerea si la service-ul unde o sa montez rotile de iarna, si apoi o sa ma duc sa o schimb daca primesc acelasi raspuns si sa fac geometria.


--------------------
renault symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 26 Oct 2012, 21:17
Post #430


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




QUOTE(RadulescuRomulus @ 26 Oct 2012, 20:43)
- e buna si geometria...

Ca si recomandare. Sa inteleg ca refaci geometria de fiecare data cand schimbi anvelopele de vara cu cele de iarna?
Daca iau rezerva din portbagaj si o montez pe masina definitiv, pe fata, trebuie refacuta geometria? Eu zic ca nu. Pai asa am da mai multi bani pe reglarea directiei decat pe combustibil...

LE @andreitorc, pune anvelopele de iarna, fa presiunea in roti si vezi daca mai trage stanga. Pana sa iti spuna la ITP ca ai joc in bieleta nu ai remarcat sa traga stanga? Sa nu fie doar o inchipuire...

This post has been edited by aurelyan: 26 Oct 2012, 21:47


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 29 Oct 2012, 11:43
Post #431


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




sad.gif Teoretic, daca jantele sunt OK, atunci nu e nevoie de refacerea geometriei dupa schimbul anvelopelor. Conditia este ca rotile sa fie echilibrate in prealabil.
Totusi, statistic am constatat ca niciodata, dupa ce am schimbat anvelopele, masina nu a mai mers drept. La inceput am dat vina pe jante, dar am observat ca nici octavia, masina nou nouata cu jante din aliaj, nu a mai mers drept dupa ce am pus anvelopele de iarna. Adica am cumpara masina, am mers o luna cu ea, mergea perfect drept, am fost la autosoft sa schimb anvelopele, si a inceput sa traga stanga.
De ce, este enigma pt mine. sad.gif (masina noua, jante noi originale, anvelope noi de top)
Asa ca, undeva e un sambure de adevar cand unii spun sa se refaca geometria dupa fiecare schimb de anvelope. De ce, nu as putea spune.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gruita2005
post 31 Oct 2012, 09:31
Post #432


Membru de la Baia Mare


Group: Members
Posts: 1.220
Joined: 22 February 08
From: Baia Mare




Parerea mea este ca daca pui anvelope de calitate superioara nu o sa traga masina in laturi, daca pui anvelope ieftine o sa traga intr-o parte sau alta, pentru ca nu sunt echilibrate bine din procesul de fabricatie.


--------------------
Ford Mondeo II 1997, 1.6 16V, 90CP - MM 05 PMD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 31 Oct 2012, 10:08
Post #433


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Sa vezi ce trage lateral Skoda mea, cu anvelope de vara Continental, si cu anvelope de iarna Michelin A4.
Iar Symbolul, cu anvelppe Debica nu tragea (dar i-am facut gemoetria dupa ce am pus noile anvelope).
Pana la urma totul e din geometria de directie, de cat de bine au fost echilibrate anvelopele, si de starea jantelor.
Anvelopele, chiar si cele low-cost, se fac pe stand, sunt verificate electronic, nu are cum sa fie una mai usoara si alta mai grea.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 31 Oct 2012, 10:16
Post #434


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.547
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Fac un apel la cei care spun ineptii...sa se abtina.
Nu are nicio treaba geometria cu trasul masinii intr-o parte dupa schimbarea de anvelope, jante sau prezoane.

Geometria asigura in primul rand paralelismul rotilor, fie ca este vorba de covergenta sau de cadere. Astfel ca daca geometria este facuta si rotile sunt paralele, vor fi la fel de paralele daca se vor monta alte jante sau anvelope.

Daca geometria este OK, atunci faptul ca masina trage este din vina jantelor sau anvelopelor. In plus, o roata neechilibrata produce vibratii, nu produce trasul intr-o parte sau daca o face, o face in foarte mica masura.

De cele mai multe ori, trasul este provocat de anvelope "de buget", care se intampla sa fie inegale ca greutate.

This post has been edited by vallixx: 31 Oct 2012, 10:18


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 31 Oct 2012, 10:28
Post #435


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




eu sincer nu am vazut anvelope de acelasi tip care sa aiba greutati diferite. Am cantarit de curios mai multe modele (debica, Sava) si erau absolut la fel ca greutate. Anvelppele Victoria, de pe tipul lui Ceausescu, erau inegale ca greutate./ tongue.gif
Cat despre gemotria de directie, asa e, cum am spus mai sus, schimbatul rotilor nu ar trebui sa afecteze gemoptria de directie, care are legatura cu pozitionarea rotilor una fata de alta, fata de sol sau fata-spate.
Dar mi s-a intamplat de atat de multe ori sa fie nevoie sa refac geometria de directie dupa schimbatul anvelopelor, mie si altora, ca nu stiu ce sa mai cred.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 31 Oct 2012, 10:40
Post #436


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.547
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Faptul ca tu rezolvi trasul masinii din geometrie nu faci decat sa dereglezi geometria astfel incat sa se pupe cu problema rotilor, care in opinia mea, cel mai des e produsa de anvelope. Deci "tragi din geometrie" astfel incat sa compensezi.
In mod normal geometria trebuie sa fie ok si celelalte cauze trebuie tratate.

E ca si cand te doare capul, iar tu ca sa rezolvi, in loc sa iei o pastila pentru cap, iti tragi o usa de la lift peste degete. Evident, capul tot te va durea, dar nu vei mai simti pentru ca te concentrezi pe alta durere mult mai intensa.

Sau faci la casa un perete stramb. In loc sa-l refaci tot p'ala, il faci stramb si pe cel opus, doar ca sa fie paralel cu primul. Da, in final peretii vor fi paraleli unul fata de altul, dar toata casa iti va fi stramba.

Deci nu rezolvi cauza, ci modifici efectul si in plus mergi cu o geometrie dereglata, care iti produce uzuri mai mari la anvelope, la trenul de rulare, cresti consumul.....etc.

LE: la anvelopele Victoria sau Danubiana biggrin.gif, trebuia sa fac adevarate permutari intre cele 4, astfel incat sa gasesc pozitia ideala pt fiecare, fata sau sapte, stanga sau dreapta, astfel incat masina sa mearga cat de cat drept. Alea aveau diferente crase.

Si astea mai noi pot avea diferente, mult mai mici, dar pe de alta parte si senzitivitatea directiei e alta. La Dacie, la cum trageai de unele directii......greu de crezut ca o roata cu foarte putin mai grea ar fi putut face diferenta.

This post has been edited by vallixx: 31 Oct 2012, 10:46


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 31 Oct 2012, 10:48
Post #437


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




asa o fi...dar teoretic
dar ma intreb eu: Octavia noua, merg o luna cu ea, anvelope noi, schimb anvelopele cu unele de iarna, noi si ele, si dupa schimbare volanul sta stramb si masina bineninteles ca nu merge drept.
De ce?? nu as putea sa spun.
Apoi vine primavara....nu fac geometria exact ca sa nu dereglez, pun anvelopele de vara exact in aceleasi pozitie ca atunci cand masina mergea drept, si bineinteles ca masina nu mai merge drept.
De ce, iar nu as putea spune .

In plus de asta mie mi-au recomandat mecanici si sefi de service sa refac geometira dupa ce schimb anvelopele (bineinteles ca nu m-am luat dupa ei). De ce, iar nu as putea spune.



--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 31 Oct 2012, 11:00
Post #438


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.547
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Daca volanul sta stramb iar masina merge drept inseamna ca geometria e facuta prost. Daca geometria e buna, volanul trebuie sa stea drept, masina trebuie sa mearga drept.

Dupa ce schimbi anvelopele, sa zicem ca pui unele proaste, jante muci.... astfel incat masina trage intr-o parte.
Insa volanul trebuie sa ramana drept, nu are cum sa "se strambe" doar pentru ca ai pus alte roti.

This post has been edited by vallixx: 31 Oct 2012, 11:01


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 31 Oct 2012, 11:43
Post #439


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




partial sunt de aoord cu tine, nici eu nu am recomandat sa se faca geometria dupa schimbul anvelopelor, dar am povestit un fapt: INEXPLICABIL, LA MASINI NOI, CU JANTE NOI, geometrie perfecta, masina nu a mai mers drept dupa schimbul anvelopelor
E vorba de Octavia mea, si de Passatul 1.9 TDI pe care il are cel mai bun prieten: jante noi din aliaj, anvelope noi Michelin, amandoi am fost la autosoft, am montat anvelopele de iarna, si masinile nu au mai mers drept.
Am revenit, am reverificat echilibratul anvelopelor, le-au mai echilibrat odata, si tot degeaba: ambele masini mergeau stramb.
De ce , e inexplicabil. ohmy.gif

Asta cu volanul stramb s-a intamplat si la Clio, si la Supernova....si vad ca s-a intamplat si la alti colegi de pe forum.







--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RenaultR27
post 31 Oct 2012, 13:09
Post #440


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 27 February 09
From: Timisoara




theodor2004, dimensiunile rotilor(vara/iarna) sunt la fel? daca nu, atunci trebuie facuta geometria smile.gif


--------------------
Ex Dacia Logan 1.6 8v Ambition 2005
Renault Megane 4 GT 1.6 TCe 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 31 Oct 2012, 13:31
Post #441


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Ce-a mai buna explicatie oferita de colegul RenaultR27, am schimbat anvelopele cu tot cu jante si nu am avut problemele descrise de voi, in schimb mi s-a intamplat ca masina sa traga un pic dreapta.
Explicatia: Partea dreapta a carosabilului este usor inclinata, anvelopele pe dreapta se uzeaza mai repede putin se recomanda ca dupa o perioada sa se inverseze stanga cu dreapta, cum marea majoritate a anvelopelor au sens de rotatie trebuie facuta operatiunea la vulcanizare


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 31 Oct 2012, 13:34
Post #442


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




sunt aceleasi. Nu sunt adeptul anvelopelor cu profil mai ingust iarna si mai lat vara. Prefer sa folosesc aceiasi dimensiune de anvelope atat iarna, cat si vara.
Ciudat e ca mi se intampla si la Skoda, si la Opel Corsa, si la Symbol, si la un Passat . Toate au tras dreapta/stanga dupa schimbul anvelopelor, ( Passatul si Skoda erau si noi, cu jante de aliaj originale), iar volanul la Skoda mai statea si puutin stramb.
Care e explicatia, pe mine ma depaseste.



--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RenaultR27
post 31 Oct 2012, 15:02
Post #443


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 27 February 09
From: Timisoara




theodor2004, ia in considerare explicatia colegului Relu11. Cand am fost sa-i fac geometria Loganului din dotare, l-am rugat pe mecanic, sa ma lase sa pun eu volanul in pozitie(imi statea putin spre dreapta). Dupa reglaj, volanul statea putin spre stanga(100% l-am centrat, am o mica obsesie in legatura cu pozitia volanului tongue.gif), dar a fost din cauza drumului. Am mers pe un drum proaspat refacut si volanul statea 100% drept, nu tragea deloc(100km/h, luat mainile de pe volan tongue.gif) iar cauciucurile se uzeaza uniform.

Punctul meu de vedere, in legatura cu explicatia colegului Relu11, e ca desi drumul(pentru a nu ramane apa pe el) are o mica inclinatie, din cauza calitatii de toata jena si lucru de mantuiala, drumul se lasa mai mult.


--------------------
Ex Dacia Logan 1.6 8v Ambition 2005
Renault Megane 4 GT 1.6 TCe 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 31 Oct 2012, 15:59
Post #444


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




m-am gandit si la asta, dar mie Skoda imi trage stanga (adica in partea opusa inclinarii carosabilului).
Daca la Symbol si Opel Corsa imi explic faptul ca mai trage lateral dupa schimbatul anvelopelor, pt ca jantele sunt de tabla si s-au mai strambat cand am urcat borduri, la Octavia si Passat nu am explicatie. ohmy.gif
Ambele masini erau noi, jantele de aluminiu, geometria facuta din fabrica, mergeau perfect drept . ma duc la Autosoft, pun anvelope noi, si cum ies cu ele din service, observ ca trag stanga. Dupa vreo saptamana ma intorc, dam rotile jos, le verificam, mai punem un plumb, dar masinile tot stanga au tras (bine, nu era ceva f evident, dar se simtea.
De ce, ma depaseste.
Cat despre faza cu anvelope inegale ca greutate, este exclus. Le-am cantarit la autofost, cu tot cu jante, si erau egale la nivel de gram. Azi anvelopele se fac pe stand, de masini, si sunt verificate electronic, daca sunt neconforme nu se trimit la comercializare. Am vazut doar anvelope de tractor care erau inegale ca greutate, si la un tir. La dim de R14, R15, nu am vazut, nici macar la low-costuri.
cine a vazut, e rugat sa dea exemple.

This post has been edited by theodor2004: 31 Oct 2012, 16:07


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreitorc
post 19 Nov 2012, 19:28
Post #445


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 26 October 12




QUOTE(aurelyan @ 26 Oct 2012, 21:17)
Ca si recomandare. Sa inteleg ca refaci geometria de fiecare data cand schimbi anvelopele de vara cu cele de iarna?
Daca iau rezerva din portbagaj si o montez pe masina definitiv, pe fata, trebuie refacuta geometria? Eu zic ca nu. Pai asa am da mai multi bani pe reglarea directiei decat pe combustibil...

LE @andreitorc, pune anvelopele de iarna, fa presiunea in roti si vezi daca mai trage stanga. Pana sa iti spuna la ITP ca ai joc in bieleta nu ai remarcat sa traga stanga? Sa nu fie doar o inchipuire...
*




Am schimbat rotile (cele de iarna au propriile jenti, sunt noi si echilibrate anul trecut) si le-am pus pe cele de iarna si masina nu mai trage stanga, volanul merge mult mai usor, si nu se mai simte nici o trepidatie in volan. Deci era de la rotile de vara (vechi de sase ani, niciodata echilibrate) probabil vreun cauciuc cu galma sau o janta usor indoita. La primavara o sa schimb cauciucul cel mai uzat cu cel de rezerva si o sa le echilibrez pe cele de vara. Era de la roti, iar masina incepuse sa traga destul de rau!!


--------------------
renault symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 21 Nov 2012, 11:48
Post #446


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Ma bucur ca ai gasit cauza problemei.
La mine nu e de la roti si jante; acum urmeaza sa montez anvelopele de iarna, sunt curios daca tot stanga o sa traga, sau incepe sa traga dreapta.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReiMNs
post 21 Nov 2012, 12:43
Post #447


Membru autentic


Group: Members
Posts: 322
Joined: 7 December 08
From: Bucuresti / Adjud




Cat m-ar costa inlocuirea capetelor de bara ( stg + dr) si reglarea unghiului?

Ce firma sunt capetele de bara , cele de origine?


--------------------
Renault Symbol ian-2008 Music Edition 1.4 8V - VN--BWE
Priveste cerul!

dec 2007 - 5km
2013 - 125000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 21 Nov 2012, 14:23
Post #448


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Nu stiu ce motorizare ai tu la Symbol.
Eu am motorizarea 1,4 mpi si caseta de directie, bieletele de directie si capetele de bara sunt marca TRW.
Depinde ce marca de capete de bare iti pui. Cand am schimbat ultima oara, unele originale erau la 300 RON/buc, (daca nu ma inseala memoria). Eu am pus alta marca cu 75 RON/buc...plus inca 50 RON manopera....dar sunt cativa ani de atunci...preturile s-au schimbat si nu vreau sa te dezinformez.
Tr sa studiezi piata si sa intrebi pe baza codului VIN al masinii.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 21 Nov 2012, 15:11
Post #449


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(ReiMNs @ 21 Nov 2012, 13:43)
Cat m-ar costa inlocuirea capetelor de bara ( stg + dr) si reglarea unghiului?

Ce firma sunt capetele de bara , cele de origine?
*



cap bara + bieleta directie + geometrie = cca 250-270 ron
piesele (aftermarket) pe la 80 ron bucata, manopera inclusa ... mi s-a facut mie o oferta de pret la un service "de cartier"
cred ca-ti poti face o idee


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 21 Nov 2012, 15:51
Post #450


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.547
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




La Symbol nu veti gasi decat casete TRW, indiferent de motorizare.

Daca vrei ieftinache, gasesti capete de bara + bielete + manopera in jur de 300-350.

Daca vrei calitate te duce pe la 500 (cand zic calitate ma refer la piese LEMFORDER).



--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
23 Pages « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2025 - 15:52
Dacia