Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

21 Pages « < 11 12 13 14 15 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme aer conditionat, nu mai porneste compresorul

RazvanF
post 23 Jul 2015, 07:30
Post #361


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Mda...in cautarile mele pe yt asa arata, ca aerul cald este tras din habitaclu pe la pasager si reintrodus in habitaclu prin aeratoarele frontale numai ca nu specifica de recircularea aerului.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 23 Jul 2015, 08:08
Post #362


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(RazvanF @ 23 Jul 2015, 08:30)
...in cautarile mele pe yt asa arata,
*


E bun si yt-ul asta...pana intr-un punct


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 23 Jul 2015, 08:26
Post #363


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Fiind un forum unde ne putem ajuta, important este ca ai gasit informatia corecta.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasilecool
post 23 Jul 2015, 09:46
Post #364


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 25 March 09
From: Bucuresti




Instalatia de climatizare doar baga aer in masina. De scos, nu-l mai scoate nimeni. Il respiram noi, iar el iese din masina pe la "etansare"...
Daca mergi in coloana, sau in spatele unuia de-i pute catalizatorul, ii mananca masina ulei, sau scoate fum(cum scotea a mea pana sa ii schimb turbina), adica daca vine vreun miros care deranjeaza parul din nas, atunci schimbi pe recirculare, pentru o perioada de timp. pana trece mirosu'.
In tot acest timp, aerul nu mai e tras din exteriorul masinii, ci este RECIRCULAT doar cel din masina.Dezavantajul e ca daca afara e racoare, se vor aburi geamurile.


--------------------
renault symbol 2005 - B-46-ANU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 23 Jul 2015, 09:58
Post #365


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Cu mica observatie ca exista locuri special prevazute pe unde iese aerul. Altfel, nu ai putea inchide usile.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasilecool
post 23 Jul 2015, 11:49
Post #366


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 25 March 09
From: Bucuresti




Corect.
Sunt niste supape, in portbagaj, pe laterala. Habitaclul comunica cu portbagajul prin grilele de ornamentele stalpilor spate,asta la berline.
Cu si mai mica observatie, ca daca ai avut masina pe la meseriasi, sunt mari sanse ca acele supape sa nu mai existe pentru ca "si asa nu face nimic, aierul oricum intra"(citat din auzite)...


--------------------
renault symbol 2005 - B-46-ANU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 23 Jul 2015, 18:50
Post #367


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Odiseea continua. Pentru corecta voastra informare : minunea a tinut fix 3 zile si-n a 4-tra n-a mai mers. Rezolvarea gasita de moment : miscat si apoi scos si recuplat conectoru dinspre motor de la calculatorul de injectie . Cu aerul pornit la miscarea manunchiului de fire de la acel conector , compresorul cupla si decupla sistematic. Sper sa fie doar din conector ! Am gasit prin el mai multe graunte de silicon transparent si am curatat cat s-a putut. Si ddt-ul zicea acelasi lucru ; presiune mare permanent in circuit eroare memorata si valoare citita cu ddt 30 bari.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 24 Jul 2015, 13:12
Post #368


Membru autentic


Group: Members
Posts: 978
Joined: 15 August 07




O poza cu conectorul respectiv ai ?
Aveti idee care sunt conectoarele prin care ajung comenzile la compresor si pe unde primeste feedback-ul computerul ?

Ms!


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 24 Jul 2015, 13:26
Post #369


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Pe conectorul ala e firul sondei de presiune freon.Comanda releului compresorului se pare ca e pe conectorul din cealalta margine catre aripa. Ca sa umblii la el trebue desfacute celelalte 2 pentru ca sunt incalecate manunchiurile de fire. Da la mine e diesel nu stiu daca e la fel . La 1.4 parca e pus in stanga bateriei calculatorul de injectie.

This post has been edited by verde: 24 Jul 2015, 15:08

Attached thumbnail(s)
motor_renault_1.5_dci_tipo_D_K9K_A7_100878425_2.jpg ( Size: 71.79k ) Number of downloads: 573


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 24 Jul 2015, 15:21
Post #370


Membru autentic


Group: Members
Posts: 978
Joined: 15 August 07




Ok. Deci vorbim chiar de mufa de pe computer. La 1.4 16V e intre bidonelul de lichid de frana si baterie.


This post has been edited by myhay1208: 24 Jul 2015, 15:23


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salonlatineacasa
post 12 Dec 2015, 22:06
Post #371


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 3 December 15




Am un Clio II si AC -ul nu porneste (nu se aude cuplajul ) de fiecare data cind apas de butonul de AC. Cind se cupleaza functioneaza in parametri, face fata la temperatura mare.Am observat ca porneste cind afara este temperatura 25-26 C.i
IN CONCLUZIE , FUNCTIONAREA ESTE ALEATORIE SI DEPINDE DE TEMPERATURA DE AFARA. Exista vreo legatuta cu montajul electronic din ventilatorul aerotermei sau este vreun senzor pe undeva defect?
Multumesc anticipat .


--------------------
Clio Symbol 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 12 Dec 2015, 23:24
Post #372


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Stie cineva cam cat ar trebuii sa fie presiunea pe instalatie?

In manualul de service de la Logan am gasit doar informatiile astea

Senzorul de presiune instalat la ieșirea
condensorului asigură protecția circuitului de
refrigerent:
- întrerupere joasă presiune: 2 bari,
- întrerupere înaltă presiune: 27 bari.

Am facut o diagnoza cu DDT si imi zicea ca e de 4 bar iar cand am pornit AC-ul a urcat la 5 dupa care a scazut treptat iar la 4.Pe colegii nostrii ( dacia ) i-am auzit ca au undeva la 10-18 cu AC cuplat.
Are legatura cu temperatura de afara? Erau 3 grade , adica la temperaturi exterioare mai mari creste presiunea?.
Umplerea cu freon am facut-o acum 2 ani care nu stiu sincer cat de ok a fost facuta nu am citit presiunea atunci, prima vara a bagat rece calumea dupa un an adica vara asta a bagat rece dar parca nu asa cum trebuie.
Am mai citit ca e recomandat sa mai pornesti AC-ul chiar daca nu ai nevoie de el lucru pe care eu nu l-am facut de cand incep temperaturile scazute cam uit de butonul AC si imi aduc aminte de el vara, cum e adevarat?

This post has been edited by andutu: 13 Dec 2015, 01:43


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 13 Dec 2015, 15:25
Post #373


Membru autentic


Group: Members
Posts: 978
Joined: 15 August 07




QUOTE(salonlatineacasa @ 12 Dec 2015, 22:06)
Am un Clio II si AC -ul nu porneste (nu se aude cuplajul ) de fiecare data cind apas de butonul de AC. Cind se cupleaza functioneaza in parametri, face fata la temperatura mare.Am observat ca porneste cind afara este temperatura 25-26 C.i
IN CONCLUZIE , FUNCTIONAREA ESTE ALEATORIE SI DEPINDE DE TEMPERATURA DE AFARA. Exista vreo legatuta cu montajul electronic din ventilatorul  aerotermei sau este vreun senzor pe undeva defect?
Multumesc anticipat .
*



La mine era din panoul de comanda. Despre senzori n-as sti ce sa-ti spun. Cand nu cupleaza, ti se aprinde ledul ?


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salonlatineacasa
post 20 Dec 2015, 20:31
Post #374


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 3 December 15




QUOTE(myhay1208 @ 13 Dec 2015, 15:25)
La mine era din panoul de comanda. Despre senzori n-as sti ce sa-ti spun. Cand nu cupleaza, ti se aprinde ledul ?
*




Da.


--------------------
Clio Symbol 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salonlatineacasa
post 12 Jan 2016, 20:28
Post #375


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 3 December 15




Am rezolvat problema prin inlocuirea filtrului uscator.In partea de inalta crestea presiunea peste limita maxima acceptata de senzor si in acel moment se decupla compresorul.Probabil ca filtrul murdar limiteaza fluxul de agent fapt ce duce la cresterea presiunii in sistem,peste limita.Daca scade temperatura se raceste agentul si scade presiunea iar senzorul permite cuplarea compresorului.


--------------------
Clio Symbol 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salonlatineacasa
post 2 Mar 2016, 09:50
Post #376


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 3 December 15




Rezolvarea a fost temporara .Cum a crescut temperatura afara 14-15 grade nu a mai pornit AC.Presiunile sunt OK,verificate la service specializat.Senzor presiune schimbat si face la fel.Contacte curatate.Am inceput cautarile in alta directie :masurarea tensiunii de referinta 5v fata de masa masinii , pe care o da ECU la senzoul de presiune .Este 5,00V OK.Masurarea ref. 5v fata de pinul de masa al senzorului(ECU) 1,5V NOK.Tensiunea intre cele doua mase 0,02V . Cind AC functioneaza tensiunea fata de masa ECU este de 5V . Concluzia la care am ajuns este ca cele doua mase nu sunt identice.Undeva se intrerup.Este posibil ca cele doua mase sa se uneasca la temp joasa prin intermediul unui termocontact amplasat pe undeva prin masina sau este doar un contact imperfect pe undeva ?Nu as vrea sa cred ca problema ar fi in ECU si depinde de cresterea temperaturii.O rezolvare cam riscanta ar fi sa cuplez cele doua mase masina+ECU si sa am pe senzor 5v fata de masa masinii , dar nu cunosc logica celor de la RENAULT pentru care nu au proiectat aceeasi masa pentru acest senzor.
Mi-ar fi de mare folos o schema a cablajului electric pentru Clio2- Symbol s-au sfatul unui specialist .
Multumesc


--------------------
Clio Symbol 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 2 Mar 2016, 10:57
Post #377


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Parerea mea este ca ai un contact imperfect pe undeva. Poate chiar in panoul de comanda A/C.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 2 Mar 2016, 11:32
Post #378


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Esti in faza in care m-am oprit eu in toamna. Captorul de presiune in cauza si comanda compresorului tin NUMAI DE calculatorul de injectie. Din calculatorul AC din bord pleaca un singur fir la cel de injectie-practic i-i spune lu ala de injectie ca ai comandat pornirea AC. Am incercat sa desfac si calculatorul de injectie in ideea unor lipituri reci la conector dar nu am reusit . E lipita placa cu circuite de carcasa(radiator) cu silicon si e imposibil de desfacut (economie de 4 suruburi).Ma gandesc chiar la o sursa de 5v separata pentru sonda aia. Spune si ce motorizare ai ca schema e diferita in functie de asta.

This post has been edited by verde: 2 Mar 2016, 11:34


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salonlatineacasa
post 2 Mar 2016, 12:38
Post #379


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 3 December 15




Multumesc pentru raspunsuri.Tensiunea de 5 v din ECU exista dar fata de masa masinii.Ea nu exista fata de masa senzorului (cel de al treilea fir). Pe firul de semnal am 4,8v care se intorc la ECU si comanda oprirea compresorului.Este ca si cum firul de masa al senzorului nu ajunge la potentialul de 0V al masinii sau la 0v al ECU.O fi o masa falsa facuta de ECU pentru senzor . In panoul de comanda nu poate fi contact imperfect pentru ca am confirmare de la ECU ca a primit comanda de pornire AC(se aprinde martorul luminos).Motorizarea este 1,5 DCI k9k etc.Am cautat pe net si nu am dat de ceva personalizat pentru CLIO 2.

2 Mar 2016, 12:47:
Curios este si faptul ca la rece nu am probleme.Practic contactul imperfect sau ce-o fi apare cam la aceeasi temperatura exterioara chiar si cu motorul rece.Din cauza asta spun ca ar putea fi o termocupla ceva pe la radiator .Am inteles ca ar fi doua tipuri de termocuple pentru clio-cu aer sau fara aer.Pe cea cu AC nu am gasit-o pe nicaieri.Cea fara AC are doua contacte termice pentru viteza ventilatorului si cam atit.Ma gindeam in disperare sa schimb si termocupla dar nu am garantia ca de acolo este.

This post has been edited by salonlatineacasa: 2 Mar 2016, 12:47


--------------------
Clio Symbol 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 2 Mar 2016, 14:32
Post #380


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Functionarea A/C ar trebui sa depinda de temperatura de afara pentru a nu porni compresorul inutil. Aceasta dependenta o face sistemul automat de A/C care are si un senzor de temperatura exterioara. De regula, sistemul A/C este proiectat pentru a asigura o temperatura interioara minima de aproximativ 16 grade cand in exterior sunt temperaturi extreme 40-50 de grade ( daca ar scadea sub 16 grade nu ar avea sens). Daca afara sunt 0 grade si vrei sa faci cald in masina dar in acelasi timp pornesti aerul conditionat, nu ar avea niciun sens sa plece compresorul AC; daca insa afara sunt 30 grade si vrei sa faci rece in interior atunci trebuie sa porneasca compresorul; exista si cazul in care ai nevoie de dezghetare sau de dezaburire parbriz si geamuri fata si atunci poti folosi butonul de dezaburire/dezghetare; pentru parbriz inghetat sau aburit aerul va fi impins cu putere prin fantele de zona inferioara a parbrizului (la inceput rece pt a dezaburi apoi se incalzeste treptat pt dezghetare) dar in acelasi timp obligatoriu ar trebui sa plece si compresorul de A/C.

Acum sa revenim la tine; ai sistem automat sau manual de ac?

This post has been edited by CipTal: 2 Mar 2016, 14:34


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 2 Mar 2016, 14:40
Post #381


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Putin probabil sa fie masa aparte pentru senzorul ala . Schema incerc mai pe seara sa o pun da nu te ajuta prea mult. E senzorul legat pe alea 3 fire la ECU si comanda ptr releul care cupleaza compresorul. Posibil ECU sa tina cont la cuplarea compresorului si de temperatura antigelului ( termocupla de pe radiator) ar avea o logica dar nu am gasit nimic scris pe nicaieri. Daca te roade problema poti pune un LED cu rezistenta aferenta inseriata pe alimentarea senzorului si vezi cand ai si cand n-ai tensiune. Personal nu cred ca e o masa aparte pentru senzor.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 2 Mar 2016, 15:15
Post #382


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Curata bine si verifica conexiunile la mufa ECU; e posibil ca acel senzor sa nu primeasca semnal de la ECU cum ca motorul este pornit si nu lasa compresorul sa porneasca; toate astea de la un contact imperfect.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salonlatineacasa
post 2 Mar 2016, 15:47
Post #383


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 3 December 15




Am aer manual


--------------------
Clio Symbol 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 2 Mar 2016, 15:54
Post #384


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Ok. Asteptam rezultatele.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salonlatineacasa
post 2 Mar 2016, 16:01
Post #385


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 3 December 15




Referinta este tot timpul fata de sasiul masinii cind activez AC.In schimb , nu este fata de firul de masa care pleaca de la ECU si ajunge la senzor atunci cind temperatura exterioara este cum am precizat mai sus.Voi incerca sa scot mufa de la ECU sa o curat .Ultima miscare pe care o voi face este sa schimb termocupla de la radiator poate prin ea sa se prelungeasca masa de la ECU la senzor.Dar este de durata . Daca nici asta nu este cauza e woodoo. M-am intors la vechea DACIA.
Multumesc pentru idei .


--------------------
Clio Symbol 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 2 Mar 2016, 17:32
Post #386


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Nu vad ce legatura are temperatura exterioara cu pornirea/cuplarea compresorului de AC. Pai eu am putut folosi AC ul si la -7 grade. Cupleaza si decupleaza de fiecare data cand apas butonul indiferent de temperatura exterioara, interioara sau de viteza masinii.
Decupleaza automat numai cand accelerez brusc, pedala la podea.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 2 Mar 2016, 18:38
Post #387


Membru autentic


Group: Members
Posts: 978
Joined: 15 August 07




LED_ul din panoul de comanda nu e comandat de ECU. E comandat de butonul pe care il apesi si care are 2 randuri de pini: unui pentru comanda in sine ( catre ECU) si al doilea catre LED.

Ca si CipTal, sustin ca exista un contact imperfect care functioneaza in anumite conditii de temperatura cand se dilata sau se contracta zona cu probleme.


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 2 Mar 2016, 18:41
Post #388


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Mai jos este un raspuns la cele scrise de razvanf.

Ai dreptate. Si la ce iti foloseste chestia asta? Presupunem ca motorul este cald, afara sunt -7 grade, si nu ai nevoie de functia dezaburire geamuri. Nu prea vad de ce ar trebui sa pornesti a/c-ul si la ce ti-ar folosi. De exemplu eu as fi facut o legatura cu temperatura motorului; cand temperatura motorului este mai mica de 5 grade, sa nu mai porneasca a/c decat daca vrei, in modul dezaburire. Sistemul a/c in modul automat face toate aceste lucruri. De fapt discutia a deviat mult de la subiect. Erau niste chestii scrise asa ca fapt divers. Sper ca nu am deranjat pe nimeni.

This post has been edited by CipTal: 2 Mar 2016, 18:44


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 2 Mar 2016, 19:31
Post #389


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Sper sa reziste macar o zi

2 Mar 2016, 20:59:
salonlatineacasa ! paici ai citit ca zici ca e aer manual
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=287891&st=60

This post has been edited by verde: 2 Mar 2016, 19:59

Attached File(s)
Attached File  CLIMATIZARE_AER_MANUAL.pdf ( 320.37k ) Number of downloads: 228


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 2 Mar 2016, 20:20
Post #390


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Personal pornesc ac ul cand ploua si daca in habitaclu este rece "invart rotita" pentru caldura, astfel previn aburirea tuturor geamurilor, daca as opri ac ul geamurile s-ar aburi. in special cele laterale si luneta.
Stiam ca pentru buna functionare a instalatiei de ac este bine sa fie pornita o data la 2 saptamani, indiferent de vreme/anotimp.
Acultati pana la final... https://www.youtube.com/watch?v=Kws5tnUGi9s

This post has been edited by RazvanF: 2 Mar 2016, 20:28


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
21 Pages « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 01:31
Dacia