Problema cu injectia se intoarce, si la motoarele dCI de 80CP....
![]() ![]() ![]() |
Problema cu injectia se intoarce, si la motoarele dCI de 80CP....
crisolro |
![]()
Post
#391
|
||
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|||
Costi.88 |
![]()
Post
#392
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.090 Joined: 16 September 07 From: Pitesti ![]() |
Astazi am luat mostre de motorina de la motor. Mai precis de la tur pompa de injectie (motorina care vine din filtru), retur pompa si retur rezervor (conducta care intra in rezervor, sub bancheta in spatele locului din dreapta).
Concluziile sunt urmatoarele: motorina filtrata a iesit foarte ok. Vreo 2-3 particule ratacite pe acolo, dar nici urma de pilitura( testat cu magnet de la difuzoare). Returul pompei de injectie (o conducta care iese din pompa, intra in filtru si are clema de prindere la filtru rosie) a iesit mai murdarel, ceva praf si nici o particula metalica. Poate s-a intamplat sa nu iasa acum. Nu stiu ce sa zic. Apoi returul la rezervor a iesit de departe cel mai murdar. Mult praf si vreo 2 particule metalice. Eu acum ma gandesc serios sa curat tot sistemul de alimentare. Ma gandesc sa fac asta acasa, sa curat rezervorul si conductele. Nu ma bag la pompa de injectie sau injectoare. Sa fac un test al injectoarelor mi se pare o idee buna, dar mi-e cam frica sa ma duc la renault de teama ca imi vor da intentionat un diagnostic gresit. Stiti cumva un service de incredere in Pitesti unde sa pot face acest test? |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 mpi
2008 Laureate
|
|
DMP |
![]()
Post
#393
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca tot nu iti dau pace piticii, du-te si baga si un test de injectoare.
Insa parerea mea e sa lasi masina in pace. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
verde |
![]()
Post
#394
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
In Pitesti mai poti face testul la SCO nu mai stiu cum .E service la reprezentanta Nissan langa Slava la Podu viilor. Astia sunt frati de cruce cu Renault si pun si ei motorul 1,5 DCI pe masinile lor. Au tot ce le trebue la service.
http://www.reno.ro/-Arges-Sco-General-Pite...Srl-t90289.html This post has been edited by verde: 28 Aug 2009, 10:16 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
sego83 |
![]()
Post
#395
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 23 June 09 ![]() |
Am si eu o intrebare:
Daca imi schimb injectoarele la un dci de 65 HP, de la altul de aceeasi putere, trebuie setat ceva la calculator? Eu nu as crede ca doar e ceva mecani si o supapa electrica din cate stiu, iar injectoarele sunt identice, dar cum nu sunt sigur am intrebat. Mersi |
--------------------
renault
clio 2
2003
- tm 11 kyc
|
|
sego83 |
![]()
Post
#396
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 23 June 09 ![]() |
nu isi mai are rost intrebarea de sus, ptr ca am descoperit ca nu e greseala in talon la mine, ci intradevar e motorul de 42 kw, adica 57 CP, nici prin gand nu imi trecea ca desteptii de la renault au facut asa motor slab, infine , intrebarea e alta acuma. Stie cineva daca se curata cu succes injectoarele? in tm stie cineva unde se curata? Mersi anticipat
|
--------------------
renault
clio 2
2003
- tm 11 kyc
|
|
TamasBogdan |
![]()
Post
#397
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 12 November 09 ![]() |
Salut!!am si eu un renault symbol 1.5 dci din 2007,24000km,abia iesita din garantie,si de cateva zile dupa ce parcurg cativa km cu masina si opresc la un semafor motorul incepe sa troncane variat.Dupa ce turez un pic motoru isi revine la normal apoi dupa ce las iar incepe si tot asa....La service mi s-a spus ca e un injector defect dar pe computer arata ca totul e ok.Intradevar am alimentat cu niste motorina mai aiurea in ultimu timp si ma gandesc ca asta ar fi problema.Problema e ca nu stiu ce sa fac..sa inlocuiesc injectorul,sa bag motorina de buna calitate dupa ce se termina asta si sa adaug la ea un aditiv pt curatarea injectorului.Ajutati-ma si pe mine cu un sfat va rog eu mult.....
|
--------------------
renault
symbol 1.5 dci
2007
- TM 90 TPB
|
|
verde |
![]()
Post
#398
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Baga intai motorina mai buna si vezi cum se comporta. Aditiv bagi degeaba. Pe la 3000ture-100km/h in cilindru intra cam 15 mm cubi de motorina la un ciclu, adica o picatura. La un rezervor de 50litri pui maxim 200ml aditiv. Cat la suta din picatura aia e aditiv? Nimic !
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
Duyu |
![]()
Post
#399
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Cine produce pompele de injectie de pe noul Symbol? Tot Delphi? Sunt curios daca cei de la Renault au luat o decizie in privinta schimbarii producatorului pompelor de injectie, dupa atatea cazuri de pilitura.
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
diesel_power |
![]()
Post
#400
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
In 2006 ziceam:
QUOTE(diesel_power @ 2 May 2006, 10:13) O fi fost un caz izolat, pt mine e prima oara sa aud ca la un dci 80cp sa ii pice injectoarele. Oi fi si subiectiv fiindca am acest tip de motor, dar sa generalizezi luandu-te dupa un singur caz... nu mi se pare logic. In 2010, martie, 22, cu 50.000km la bord masina a fost diagnosticata cu 3 injectoare busite. Curge motorina prin ele garla. In ultima luna simptomele au fost cam asa: Masina a pornit din ce in ce mai greu pana cand saptamana trecuta nu a mai pornit deloc. Masina a fost dusa azi la Amat Pitesti unde s-au descoperit injectoarele defecte. Cauza: motorina proasta cica ![]() Din toata tarasenia asta mi se ridica unele dileme: - De unde stiu daca am si pompa de injectie defecta ? (problema piliturii). La service mi-au spus ca doar cele 3 injectoare sunt defecte. - Cum fac ca pe viitor sa nu se mai reproduca beleaua? Probabil voi schimba injectoarele cu unele noi Delphi, motorina probabil va fi aceeasi, deci asta inseamna ca din 50k in 50k km trebuie sa schimb un set de injectoare ? - Am gasit diversi mesteri care reconditioneaza injectoarele, este asta o solutie cat de cat durabila ? Rog pe cineva care a mai trecut prin treaba asta sau daca se pricepe sa ma ajute cu un sfat. Multumesc. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
drlv85 |
![]()
Post
#401
|
![]() om cu symbol pe mana Group: Members Posts: 80 Joined: 12 November 08 From: Böblingen .de ![]() |
QUOTE(diesel_power @ 22 Mar 2010, 16:05) In acesti 5 ani am alimentat de la lukoil si petrom (in ultimii 2 ani doar petrom) Nu stiu daca asta e cauza la tine, dar eu unul nu bag de la lukoil decat daca raman cu 1 litru in rezervor si e singura statie pe raza de 30 de km. Ma gandesc ca masinile noastre chiar nu suporta lukoil, cel putin a mea merge destul de aiurea, pur si simplu nu mai e sprintena (de ceva ani nu am mai pus nici macar 1 litru de la ei). Cat despre petrom .. vreo 30 de mii de km din 65 cat are masina acum, ii are de la petrom garantat (euro diesel/top euro diesel) .. iar dupa ce mi-a aparut problema asta: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=146679&hl=# nu am mai calcat nici la Petrom. Majoritatea plinurilor le fac de la OMV cu Sprint Diesel uneori si Alpin, dar nici motorina de la Mol n`o ocolesc cand mi se intampla sa nu vreau sa fac plin. Nu stiu ce sfaturi sa-ti dau dupa ce-ti repari masina, dar incearca sa eviti ceea ce ai facut deja. |
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dci
*2006 *60KW/82CP *Motor: K9K-706
- GL-XX-DVR 24-10-2006 -> 0k Km
20-12-2008 -> 40k Km 06-12-2009 -> 60k Km 01-10-2010 -> 80k Km 10-01-2011 -> 87k Km 01-09-2011 -> 104k Km |
|
Duyu |
![]()
Post
#402
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Nasol...
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
danutz_r |
![]()
Post
#403
|
![]() © ...membru cu symbol ™ Group: Members Posts: 596 Joined: 27 October 06 From: Bucuresti ... u.e ![]() |
diesel_power
si eu am trecut prin asta la 51k, am reconditionat injectoarele iar acum am 73k, fara probleme ![]() stiu pe cineva la un service agreat delphi, in bucuresti... daca te intereseaza da-mi un pm This post has been edited by danutz_r: 22 Mar 2010, 17:55 |
--------------------
renault symbol
fidji
1.5 dci 80 CP
|
|
buzasparta |
![]()
Post
#404
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.253 Joined: 25 August 07 From: Judetul Romanica ![]() |
Am un coleg care are un Mondeo si a reconditionat injectoarele la Bosch car center in Galati.Daca vrei poti incerca sau sa schimbi duza daca merge.Din ce stiu exista niste kit-uri de reparatie pentru injectoare.
|
--------------------
renault
megane sedan 1.6 110cp
2007 expression
- GL06cxx President Ronald +CRT Superstar ML 145
233 SP 94 |
|
diesel_power |
![]()
Post
#405
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Deocamdata am hotarat sa nu cumpar niciun injector, le voi reconditiona pe cele de pe masina. Daca as cumpara, n-as avea nicio garantie ca nu mi se vor strica in acelasi fel. O sa apelez la un reconditionateur si va voi tine la curent cu ce rezolv.
Multumesc de ajutor ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
dumiDude |
![]()
Post
#406
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 ![]() |
Nu stiu dar la unele masini exista un magnet pe fundul rezervorului dopul acela am impresia ca este magnetizat. Eu ma bandeam sa pun niste magneti pe circuit din aceea cum sunt cei care se leaga pe cablurile de la calculator!
Unu inainte de filtru si unu dupa eventual unui puternic in rezervor ca doar nu corodeaza sau se descompune ![]() |
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|
crisolro |
![]()
Post
#407
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
pai daca filtrul e bun!!! si nu facut pe vapor ar trebui sa retina spanul care s-ar infinge in materialul filtrant
spanul este produs de pompa si merge direct la injectoare si pe retur in rezervor; ghici cu ce presiune merge intre pompa de inalta si injectoare - daca reusesti sa pui magnetul intre pompa si injectoare si acesta sa mai si retina spanul la presiunea respectiva, atunci probabil vei fi premiat pe viata de reno si cred ca multi dci-isti ar cotiza la o pensie viagera pt. tine ![]() spanul ajuns pe retur in rezervor si trimis iar catre injectoare va ajunge la filtru si nu cred ca va trece de el daca acesta nu e unul de proasta calitate (elementul filtrant din filtru este esential) diesel_power nu a zis nimic de span, pompa!!! - pot fi doar uzate saibele alea sau cum le-o zice si care nu permit injectorului sa tina presiunea si/sau infundate duzele dar nu neaparat cu span - duzele alea se mai nenorocesc si de la calamina, mers subturat etc. ... coroborat sau nu cu un carburant de proasta calitate il asteptam pe diesel_power sa ne zica ce-a fost si in ce stare e si pompa This post has been edited by crisolro: 23 Mar 2010, 07:33 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#408
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Nu stiu in ce stare este pompa ca nu am pus-o la raze X, insa in filtrul de motorina nu s-a gasit span/metal, s-a gasit doar putina apa. Asa ca presupun ca e buna pompa de motorina. Reviziile le-am facut mereu la timp, iar filtrul de motorina a fost numai Delphi.
Mersul subturat nu intra in discutie, iar despre carburant am spus si mai sus, in primii 3 ani am alimentat de la Petrom+Lukoil, iar in ultimii 2 ani de la petrom. Deci banuiesc ca motorina de la Petrom a fost cea care a cauzat problema, mai ales ca erau niste statii vechi de pe vremea lui Ceausescu carora nu cred ca li s-au schimbat tancurile de carburanti. This post has been edited by diesel_power: 23 Mar 2010, 09:32 |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
ady24 |
![]()
Post
#409
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
QUOTE(diesel_power @ 22 Mar 2010, 22:04) Deocamdata am hotarat sa nu cumpar niciun injector, le voi reconditiona pe cele de pe masina. Daca as cumpara, n-as avea nicio garantie ca nu mi se vor strica in acelasi fel. O sa apelez la un reconditionateur si va voi tine la curent cu ce rezolv. Multumesc de ajutor ![]() ![]() Bine ati facut ca ati luat o astfel de decizie, nu se merita sa iei un injector nou, sunt mult prea scumpe.Este mult mai avantajos sa le reconditionezi, se gasesc supape de retur la 250 ron bucata, si iesi mult mai ieftin. Daca va intereseaza, cauti'ma pe privat, ma ocup cu reconditionarea injectoarelor Delphi. Cu respect... |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#410
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Gata am reparat caruța, pardon... masina. Solutia adoptata nu a fost nici reconditionare, nici injectoare noi. Am mers in Pitesti la un mester ce se ocupa de cand se stie de motoare diesel, mi-a schimbat doar pastila din varful injectoarelor (nu stiu cum se numeste corect) la un cost de 300 ron bucata (piesa de origine Delphi).
A mai trebuit sa platesc filtru nou de motorina si "autopsia" de la Amat. Am iesit ieftin zic eu, avand in vedere ce deviz de plata imi pregatisera la dealer. Totusi mai ieftin ar fi fost daca nu se defecta in the first place. Multumesc mult de sprijin, moralul ridicat a contribuit la fel de mult in rezolvarea problemei ![]() Concluziile despre Symbol si despre Renault le voi pastra pt mine de data asta. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
cip31 |
![]()
Post
#411
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Cat a costat in total, cu manopera cu tot? Cat ai garantie?
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#412
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Pretul l-am scris mai sus.
Nu scrisesem decat pretul constatarii (150 ron) si pretul filtrului de motorina (140 ron). Reparati s-a facut neoficial, nu intr-un service, deci nu se poate vorbi de garantie. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
ady24 |
![]()
Post
#413
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
QUOTE(diesel_power @ 24 Mar 2010, 23:07) Gata am reparat caruța, pardon... masina. Solutia adoptata nu a fost nici reconditionare, nici injectoare noi. Am mers in Pitesti la un mester ce se ocupa de cand se stie de motoare diesel, mi-a schimbat doar pastila din varful injectoarelor (nu stiu cum se numeste corect) NU se cheama pastila ci supapa de retur ... ![]() In interiorul injectorului sunt 4 piese, duza,,un arculet, o pastila ,prin care intra si iese motorina,(au niste gauri minuscule, m'am speriat cand am vazut cat de mici sunt, si cand te gandesti ca pe acolo trece motorina, o sa fac o poza luni sa va arat si voua)si o supapa de retur delphi. Asta este piesa care se uzeaza la injectoare.In general se blocheaza datorita impuritatilor din motorina gen apa, pilitura. This post has been edited by ady24: 26 Mar 2010, 20:22 |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#414
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Mersi de explicatie
![]() Nu ma pricep prea bine la maruntaiele motorului. Sunt bucuros ca masina mea merge din nou, insa de-acum incolo voi avea mereu o frica in san, ca daca se strica iar injectoarele... ?! Din pacate nu imi permit alta masina acum, dar cand imi voi permite voi schimba cu siguranta tabara. EDIT: Tocmai am facut o cifra rotunda la nr de postari: 1461 ![]() This post has been edited by diesel_power: 26 Mar 2010, 20:46 |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
TRANCA |
![]()
Post
#415
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
... e o solutie de a mai "duce boala pe piciore" ... fiindca nu mai poate fi vorba de o calibrare corecta a injectoarelor sau de controlul optim al injectiei ... si se poate lasa cu dureri de "cap de piston" si revenirea mai puternica a "gripei dCi" !
... parca am vazut undeva ca era indicata inlocuirea injectoarelor la 120.000 km, asa cum inlocuiesti si uleiul la 10.000-15.000 km si nu stai sa-l "reconditionezi" ... oricum bafta la cat mai multi km fara probleme! |
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
ady24 |
![]()
Post
#416
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Nu stiu daca este rentabil sa le inlocuiesti cu altele noi. mai bine le reconditionezi pe cele de pe masina; cu banii de pe un singur injector nou cumparat de la reprezentanta ti le faci pe toate 4. Cunosc persoane care au mers si 30.000 km cu injectoare reconditionate. Acuma depinde si cum ai grija de masina ta, de unde bani motorina..depinde de foarte multi factori.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
dumiDude |
![]()
Post
#417
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 ![]() |
QUOTE(crisolro @ 23 Mar 2010, 07:28) pai daca filtrul e bun!!! si nu facut pe vapor ar trebui sa retina spanul care s-ar infinge in materialul filtrant spanul este produs de pompa si merge direct la injectoare si pe retur in rezervor; ghici cu ce presiune merge intre pompa de inalta si injectoare - daca reusesti sa pui magnetul intre pompa si injectoare si acesta sa mai si retina spanul la presiunea respectiva, atunci probabil vei fi premiat pe viata de reno si cred ca multi dci-isti ar cotiza la o pensie viagera pt. tine ![]() spanul ajuns pe retur in rezervor si trimis iar catre injectoare va ajunge la filtru si nu cred ca va trece de el daca acesta nu e unul de proasta calitate (elementul filtrant din filtru este esential) Magnet dupa pompa in nici un caz ... m-am gandit si eu ca ar fii egal cu 0 din cauza presiunii ![]() Am zis unul inainte de filtru unul dupa deci inainte de pompa de inalte si unul in rezervor desi ma gandesc ca ar trebui sa existe! Eu zic ca treaba asta macar cel din rezervor ar trebui sa functioneze iar ca filtru eu le schimb la max 7000 km sau mai putin ... la fel filtru de aer si uleiul! Eu sunt de parere ca nu motorina este de vina ci tancurile in care sunt pastrate motorina de la noi... incercati sa alimentati de la statii cat mai noi nu dupa vremea cu ceasca! Tancurile nu sunt curatate asa cum trebuie si de aici apar problemele. Pt cei care baga motorina neoficial (tiristi). Mai intai sa o depoziteze in bidoane curate eventual noi si lasata 15 min la decantat inante de a o pune niciodata din tancul lor direct in rezervor! Eu folosesc palnie cu sita si pe deasupra pun si ciorap ![]() Apoi apa din motorina care este ianamicul nr 1 dupa pilitura... aceasta ramane intotdeauna la fund si nu pleaca ff usor decat daca se merge cu rezervorul pe rezerva des! Un alt sfat este sa nu va caliciti sa bagati toata motorina sau sau incercati cat se poate sa nu trageti de pe fundul bidonului, eu unul ma uit sa vad ce este pe fund dupa ce se duce jumate, apa se vede f usor. Si ei baga tot de la statii peco, acum depinde de unde sunt tirurile depinde pt ce firme lucreaza. O firma buna intotdeauna lucreaza cu firme bune pt combustibil intrucat nu le ar convenii sa strice masinile. La tiruri sunt niste scoruri de 10 ori mai mari decat la carutele noastre. Daca e sursa sigura nu e problema atat timp cat iti iei si tu contramasuri, vezi ce am scris mai sus! Deocamdata vreau sa pun un magnet sub masina.. cred ca o sa folosesc unul de boxa, de cazut nu are cum sa cada.. voi ce ziceti? This post has been edited by dumiDude: 11 Apr 2010, 19:54 |
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|
bardu |
![]()
Post
#418
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 602 Joined: 21 March 08 ![]() |
Adica vrei sa pui magnetul sub rezervorul de plastic cu super....glue?
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
Fidji
- MS-08-?MS Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana. 1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km! |
|
aly_vo |
![]()
Post
#419
|
![]() . . . Group: Members Posts: 475 Joined: 23 September 07 From: Nehoiu \ Buzau ![]() |
dumiDude ...de ce zici ca nu merge magnet pe inalta..intre pompa si injectoare? eu am facut un filtru cu 2 site foarte fine si un magnet...se poate desface si curata. E pus pe un logan la un prieten ...de 8 luni da rezultat. Are pompa cam pe duca si odata cam la 2 luni i-i pica cate o supapa de retur ...de atunci nu a mai avut probleme. Probleme or sa apara daca se aduna multa pilitura si nu mai are pe unde trece motorina...si va sparge sitele. Magnet puidegeaba sub rezervor ca nu va atrage toata pilitura si in plus returul e in aceeasi 'cusca' cu sorbul...si o s-o traga iar in filtru. Trebuie eliminata sursa de pilitura ...adica pompa trebuie reparata sau schimbata.
Cand aveam si eu diesel (un astra G cu 1.7 dti) luam motorina de unde apucam si nu mereu o filtram...nu am avut probleme.. In 90% din cazuri nu e de vina motorina...de vina sunt piesele de slaba calitate. De ce un motor de vw (pumpduse) care merge mai mult cu motorina 'eurobidonu' nu crapa?...stiu caz concret. Fiecare cu parerea lui..eu o tin pe a mea si nu o schimb. |
--------------------
Audi
A6
Quattro Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
|
|
dumiDude |
![]()
Post
#420
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 ![]() |
De acord cu tine si ma bucur ca esti de aceasi parere ca nu motorina este vina ci calitatea slaba a piesei, depinde acum si de noroc cat si de intretinere.
Ar fii bine o poza daca se poate sa ne arati improvizatia prietenului tau! Magnet de lipit pe fundul masinii nu prea ar face treaba depinde acum cat de puternic este el. Am auzit ca la unele masini capacul rezervorului nu cel de deasupra ci cel de jos este prevazut cu magnet tocmai pt asemenea situatii. Ideal ar fii 2 filtre ca cel din fabrica unul pe tur unul pe retur ![]() |
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 02:12 |