Problema cu injectia se intoarce, si la motoarele dCI de 80CP....
![]() ![]() ![]() |
Problema cu injectia se intoarce, si la motoarele dCI de 80CP....
Laurentziu83 |
![]()
Post
#451
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
kla_ |
![]()
Post
#452
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 25 September 05 ![]() |
Asa cum ai zis e si treaba de noroc. Eu am luat masina de noua. Am condus-o doar eu. Nesubturat. Am pus motorina de la OMV in general. Si totusi s-a intamplat sa pice sistemul de injectie. Fara pilitura. Fara mizerie in rezervor. Si dupa aparitia problemelor (pornire greoaie) am mai mers vreo 12k km.
E ca si la radio Erevan. Un ascultator din Asia Centrala intreaba daca impotenta vine dintr-o data. Ii raspundem iubitului nostru ascultator ca, inainte sa vina, te faci de cateva ori de ras. This post has been edited by kla_: 8 Jan 2012, 18:38 |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2006 dci 80cp
-
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#453
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#454
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Pai atunci zi la ce ajuta.
|
--------------------
.
.
.
|
|
kla_ |
![]()
Post
#455
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 25 September 05 ![]() |
Relativ la aditivii respectivi eu am inteles ca suplinesc unele substante care faceau motorina mai "grasa" si practic ajuta la ungerea mai buna a mecanismelor din interiorul pompei de injectie si, pe cale de consecinta, prelungesc durata de viata a acesteia.
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2006 dci 80cp
-
|
|
99AIM |
![]()
Post
#456
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Da la mine de ce au cazut injectoarele si pompa de transfer din pompa de injectie?am bagat numai motorina Petrom si Rompetrol si totusi pilitura a aparut in jur de 90k de km, am schimbat pompa de transfer cu una de la Mefin Sinaia,reconditionat injectoarele,curatat conductele de pe injectoare la ultrasunete si suflat conductele iar in rezervor era curatenie maxima,nu apa....eu cred ca mi se trage de la un filtru de motorina Renault contrafacut luat din Vitan de la patura sau de la motorina din Bg-Malko Tarnovo,oricum la mine spanul era in forma incipienta si terminase numai 2 injectoare,oricum pompa asta Delphi e prea sensibila...oare pe Fluence tot injectie Delphi or fi bagat??
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#457
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(kla_ @ 8 Jan 2012, 19:40) Relativ la aditivii respectivi eu am inteles ca suplinesc unele substante care faceau motorina mai "grasa" si practic ajuta la ungerea mai buna a mecanismelor din interiorul pompei de injectie si, pe cale de consecinta, prelungesc durata de viata a acesteia. La asta am inteles si eu ca ajuta respectivul ulei. Dar cum sunt atatea masini care merg sute de mii de km cu motorina mai "uscata", atunci eu nu vad rolul lui. Cat despre uzura normala a injectoarelor, aceasta se manifesta treptat, incet-incet. Ori, in cazurile de injectoare picate, acestea pica la scurt timp, toate odata si pica cu totul, facand imposibila pornirea masinii, in acest caz nemaifiind vorba de uzura normala. Sunt care au schimbat injectoarele la 15000 de km, si sunt altii care au trecut de 300000 de km CU ACELEASI INJECTOARE. Cand vorbim de acelasi tip de piesa, eventual si din acelasi lot, nu putem spune ca cele picate la 15k, au picat pe motiv de uzura. Cat despre "cauta pe google", asta nu reprezinta o sursa credibila de informatii. Pe google gasesc inclusiv ca Dura Lube e benefic motorului, pe Times New Roman gasesc ca a murit Vadim Tudor, gasesc tot felul de tampenii. Intr-adevar, gasesc si lucruri bune pe google, oferite gratuit, pentru care altfel ar trebui sa platesc bani grei sa cumpar respectivele documentatii, trebuie insa sa imi dau eu seama daca respectivele documentatii sunt bune sau nu. PANA NU VA VENI UN PRODUCATOR DE INJECTOARE SA CERTIFICE (cu nota tehnica stampilata si tot tacamul) CA ULEIUL 2T ESTE BENEFIC PENTRU PRODUSELE LUI, NU VOI FI DE ACORD CU IDEEA ASTA. Si ma indoiesc ca va veni vreunul, pentru ca nu mai suntem in epoca Trabant sa punem benzina si 1 kil de ulei in rezervor, mai degraba respectivul producator isi va adapta produsele la necesitatile pietei. NU VA CUMPARA NIMENI O MASINA LA CARE TREBUIE ADAUGAT ULEI IN MOTORINA, la fel cum nu va cumpara nimeni o masina care se porneste la manivela. Suntem in sec 21, ce dracu... @99AIM: esti de acord cu mine ca puteai sa ai in rezervor motorina+ulei 2T in amestec de 1:1 (caz in care nu stiu cum ar mai fi mers motorul), ca tot ar fi picat injectoarele? This post has been edited by Laurentziu83: 8 Jan 2012, 19:33 |
--------------------
.
.
.
|
|
99AIM |
![]()
Post
#458
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Sunt de acord ca injectia Delphi este mult prea sensibila,a cazut si pe Focus la greu cu pilitura pana Ford a renuntat la ea si numai sunt probleme.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
crisolro |
![]()
Post
#459
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
am sa postez si eu opinia unui sef de service vizavi de problema injectiei dCi de pe reno - sfaturile lui sunt de bun simt, nu sunt greu de respectat si nimeni nu are nimic de pierdut
evident, m-am aratat ingrijorat de faptul ca dCi-ul meu ar putea pati buba asta (nu stau chiar cu morcovu' dar recunosc ca fac tot ce imi sta in putinta sa-l intretin decent, in special pe partea de motor) are "parcuri auto" de firme in intretinere (inclusiv taxi, dar nu despre astea mi-a vorbit ![]() de aici, primul sfat: alimentatul in statii mari etc. - stiti f bine ce vreau sa zic pompa de inalta isi asigura racirea prin motorina care trece prin ea (cand se incinge => frecare mai mare, uzura, span etc. cu atat mai mult cu cat tolerantele sunt f mici la acest gen de pompa - fizica si mecanica elementara) de aici, al doilea sfat: asigurati racirea corespunzatoare a pompei - prin mentinerea unui nivel decent de carburant in rezervor ideea e ca motorina calda se duce pe retur in rezervor si daca nu este acolo o cantitate mai mare care sa se amestece, sa se raceasca cat de cat, atunci aceeasi motorina calda ajunge destul de repede inapoi in pompa si tot asa, incalzindu-se din ce in ce mai tare - evident, iarna se raceste mai repede motorina in rezervor si pe conducte si deci cu atat mai mult nu trebuie mers pe rosu in perioadele calde! se pare ca masinile de generatie mai noua au chiar un fel de radiator pe undeva care asigura racirea carburantului (?) nu ma pricep, nu zic ca asta va impiedica aparitia problemelor dar cele doua sfaturi sunt f simplu de urmat si poate chiar fac diferenta - eu unul asta am facut si inainte sa vorbesc cu el si voi continua sa fac: sa evit subturarea, sa alimentez din statii mari si sa nu ajung sa-mi caute pompa motorina pe fundul rezervorului la fel de constient sunt si de faptul ca daca piesele (pompa, injectoare) nu sunt de calitate (in cazul ca Renault a facut rabat la calitate pt. costuri mici) si/sau motorina/tancurile de pe piata sunt vraiste, atunci poti s-o si pupi ca nu scapi de belele ce am uitat sa-l intreb, este daca ajuta la ceva acel ulei 2T pus in motorina dar presupun ca ar fi mentionat el daca era de parere ca ajuta |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
hora |
![]()
Post
#460
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov ![]() |
Intrebarea mea este: Strica sau nu uleiul 2T in motorina?
Si daca tot e vorba de asa ceva, propun sa nu mai poluam topicul asta si sa deschidem unul nou (asta daca nu exista deja unul) cu titlul "Folosirea uleiului 2T ca adititiv in motorina". This post has been edited by hora: 13 Jan 2012, 09:31 |
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#461
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Exista deja un asftel de topic aici. Dar oamenii sunt destul de crispati in general. Cele mai bune informatii le gasiti cu google, pe alte forumuri.
Si ca sa fac o completare legata de acest ulei, el ajuta la ungerea pompei de injectie, deci ar trebui sa se reduca frecarea, implicit si caldura degajata. This post has been edited by diesel_power: 13 Jan 2012, 09:52 |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
vulturu78 |
![]()
Post
#462
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 11 October 10 ![]() |
Dephi nu se pune doar pe masini mici : si pe camioane inclusiv si tot asa de rau pica. si clar doar de la apa in motorina si filtre necorespunzatoare. Am pe cineva care are firma de transport si a innebunit de tot din cauza injectoarelor Delphi. (ultima :schimbat injectoare pe DAF (6000 de euro ) --> in 30000km reschimbare pe garantie--> apa !, unde mai pui ca filtrele de camion au tot felul de senzori inclusiv pt apa).
Filtru de euro 3 nu este aceeasi poveste ca filtrul de euro5. cel de euro5 filtreaza particule mai fine decat euro3. (spusa de meseriași de pe la DAF - nu din Romania - valabil pt orice fabricant de masini)-->adica filtru de motorina OEM e de baza). Si in plus aftermarketul nu pierde vreamea cu analiza asta . si ma refer la aftermarketul de renume. De ce nu stie ? pt ca nici un producator OEM nu o sa divulge modificarea si nici aftermarketul nu o sa stea toata ziua sa verifice ce-a mai facut Renault sau Ford sau etc. Afacerea mare a aftermarketului de renume sunt produsele OEM pe care trebuie sa le fabrice la randul lor si nu sa stea dupa Vitanisti sa vada exact ce caracteristici are fiecare producator. Cati dintre marii fabricanti mentioneaza pe siteurile lor la cati microni filtreaza fiecare filtru ? Niciunul : am cautat insistent asta. Doar se spune ca hartia de filtrare respecta un ISO xxxx. De acord cu ISO xxxx doar ca hartia de ECO3 la fel ca si hartia de ECO5 respecta ISO xxxx. ISO spune doar in ce procentaj trebuie filtrare particulele de anumite dimensiuni. Doar auzi ca Renault sau Ford sau etc recomanda piese de origine... Acum nu zic ca eu sunt doar pe OEM . Deloc, doar ca imi asum responsabilitatea cand iau altceva decat OEM si ma rog sa nu pice ceva.. Cand despre mers turat-neturat -discutabil. Am mers intr-un un taxi -Logan dci 164.000 la bord. omu mergea subturat la greu. numai in zona 1500 statea si accelera foarte usor. Mi-a spus ca nu a avut nici o problema cu injectoarele sau in general cu masina. si nici nu era prima lui masina la care mergea asa. (totusi la 2000 mi se pare decent pt mers linistit) Si apoi conform tuturor recomandarilor de la toti fabricantii pt a conduce ECO -->asta inseamna mai tot timpul o usoara subturare. Cred ca norocul ala mare la care trebuie sa ne rugam noi toti e motorina pe care o punem si nu injectorul in sine. Apoi filtrul de motorina OEM....fiecare cum crede. |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 2019
0.9
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#463
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Asta o zic si eu: poti sa pui orice ulei 2T in motor, poti sa pui orice filtru de motorina la motor, daca ai prins motorina nasoala, tot iti faci praf injectoarele.
De asta sunt eu asa vehement impotriva uleiului 2T; pentru ca nu are cum sa protejeze injectoarele. Ca, poate, ofera o ungere suplimentara injectorului, asta e discutabil, injectorul ala e proiectat sa lucreze si fara ungerea asta. Si atunci, de ce sa arunci banii pe asa ceva? Cat despre cei carora le-au picat injectoarele, putini vor recunoaste ca au pus motorina de la Tir, autobuz, vapor, locomotiva, cu palnia, bidonul, canistra, etc, ci vor prefera sa dea vina pe "motorina proasta din Romania", pentru ca e mai simplu si nu le va lua nimeni capul, uitand ca de la aceleasi statii alimenteaza si masini de la firme care fac peste suta de mii de km anual si care nu au nici pe dracu'. This post has been edited by Laurentziu83: 13 Jan 2012, 21:11 |
--------------------
.
.
.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#464
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Draga Laurentiu
![]() Mie mi-au picat injectoarele fiindca am alimentat de la Petrom, si strict atat. Acum am schimbat sursa, si nu mai am nicio problema. Nu o voi spune fiindca nu sunt fan al niciunui benzinar, insa Petrom are, pe departe, cea mai execrabila motorina, dar se vinde fiindca e cea mai ieftina. Ma amuza cum unii oameni stiu sa generalizeze si sunt atotcunoscatori, dar fara sa aibe tangenta cu subiectul, sau macar sa se documenteze un pic despre sfaturile pe care le dau. Apuca franturi de informatii pe care le conecteaza si apoi pot da sfaturi pretioase. Ca fapt divers, un tir/camion/autobuz alimenteaza tot cu acelasi tip de motorina ca si autoturismele. Nu ma intereseaza daca iau warn pe postul asta, fiindca macar am scris pe tema topicului, si este oricum ultima mea postare legata de acest subiect. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#465
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Dragul meu,
![]() Ce am constatat in acesti 3 ani referitor la dci: -daca il utilizezi preponderent extraurban si preferabil mereu cald, va merge sute de mii de km fara probleme (vezi diversele masini ale agentilor de vanzari de la diferite firme); -daca iti iei dci doar sa mergi "2 km dimineata, 2 km seara", dupa o perioada te vei confrunta cu o masina lenesa, cu turbina cocsata, cu injectoare infundate, cu un egr la care i se va duce bobina din cauza blocarii cu cocs. Nu mai zic de cele cu filtru de partivule; pe termen lung, mersul preponderent urban va uza bieleta CV si tamponul motor (care sunt "in repaos" la mersul constant, extraurban); -daca ii pui motorina de la statii cu distributie nationala (chiar si Petrom) si respecti regula de a merge ceva cu masina, adica nu ca la punctul 2, nu vei avea nici o problema pe parte de motor; -daca pui motorina "de la tata ca e sofer de autobuz", poti avea surprize din cauza mizeriilor ce pot ajunge din rezervorul autobuzului in rezervorul tau, mizerii ce sunt in mod normal filtrate la benzinarie; -daca il mai turezi din cand in cand, cu motorul cald, pana in limitare, mai arunca din funinginea din turbina, injectoarele se mai curata de depuneri, iar motorul va merge mai bine per total; regula aceasta este valabila si la benzinar; Am schimbat sute de injectoare la masini care "dom'le, porneste greu", si la care proprietarii ar fi jurat cu mana pe biblie ca pun motorina numai de la statii dar, cand goleam filtrul de motorina, gaseam folostina, apa si alte mizerii. Cand ii puneam clientului sub nas paharul cu ce am gasit in filtrul lui de motorina (insotita de un calduros "nu intra injectoarele in garantie"), recunostea intr-un final ca lucreaza pe o vidanja si ca si-a luat diesel tocmai pentru ca putea face rost de motorina gratis. Puneam apoi testul cu paharele gradate. La unele masini nici nu mai era nevoie de acel test, era suficient sa scoti pe rand furtunele de retur de la fiecare injector ca sa vezi jet continuu de motorina (cand in mod normal trebuie doar sa lacrimeze), caz in care testul nu isi mai avea rostul, era clar ca nu se incadreaza in limita de 35 ml per test, care test dura 2 minute si includea ceva accelerari pana la 3500 rpm. Verdictul era clar: trebuie injectoare noi. Costul: 6000 de lei (acum a mai scazut). Au fost care m-au amenintat ca "va reclam, va distrug", eu le-am pus frumos in brate rezultatele testelor si cheile masinii si le-am zis sa ma reclame unde vor ei. Am primit vreo reclamatie? Niciuna. Au fost si altii care au platit respectivele injectoare, precum si curatarea instalatiei de alimentare. Dintre cei care au platit din propriul buzunar reparatia, s-a mai intors vreunul cu probleme pe injectoare? Niciunul. Cand te arzi cu ciorba, sufli si in iaurt. Ar mai fi ceva: injectoare picate pe motiv de motorina de tractor, la masini pe care le aveau proprietarii de noi, nu prea am vazut. Cand isi cumpara cineva masina de noua, are grija de ea si implicit ii pune si motorina buna. La fel, injectoarele picau preponderent la Logan sau Clio dci. La Megane dci, mai putin. De ce oare? Doar erau aceleasi injectoare. Explicatia vine din faptul ca, cei care si-au permis Megane de multe ori au alte job-uri la care nu prea au acces la motorina din alte surse decat statiile autorizate, prin urmare puneau obligat-fortat de la pompa, nemaiavand probleme cu carburantul prost. De asemenea, cand masina trece la al doilea proprietar, de regula acest al doilea proprietar are venituri mai mici fata de primul, cumpara o masina deja uzata, nu o mai priveste ca pe un lucru nou, prin urmare nu ii mai acorda aceeasi atentie. Carburantul nu face exceptie. Am avut un caz cu un Clio dci din 2003 (cumparat de nou) al unui om de vreo 60 de ani care facea reviziile periodice la ea, nu avea probleme, etc, dupa care a vandut-o pe la 100 de mii de km. Dupa vreo 3 luni, ma trezesc cu aceeasi masina, cu noul proprietar, cu simptomele ca porneste greu. Verdictul: carburant prost. Cauzele cred ca le ghiciti si voi. Ar mai fi un numitor comun la exemplele de mai sus: persoana fizica. Nu stiu cum se face, dar au fost extrem de rare cazurile in care am schimbat injectoare la masini inmatriculate pe persoane juridice. De unde deduc ca, la fel, carburantul era achizitionat tot de la statii. Sa mai spun ca aceste masini rulau mult mai multi kilometri decat cele ale persoanelor fizice? Cred ca e clar. In service am vazut masini cu 2-3-400 de mii de km care aveau injectoarele originale. Stiam asta deoarece le vedeam istoricul. Porneau la prima cheie. Ca erau ele mai uzate pe trenul de rulare din cauza drumurilor noastre, partea a doua. Nu punea nimeni nici un aditiv in motorina, cu atat mai putin ulei de Trabant. Acum lucrez intr-o firma cu cateva mii de masini in utilizare, care sunt majoritatea Diesel, care au card de carburant de la Petrom, si la care se schimba anual pe motiv de carburant prost, maxim 10 injectoare. La cateva mii de masini, eu zic ca este un procent foarte bun, eu consider ca acelasi procent se inregistreaza si in tari mai "cu apa calda", prin urmare, eu daca mi-as lua maine diesel, as alimenta fara nici o frica de la Petrom sau de la orice alta statie cu distributie nationala de la noi. In Bulgaria, nu as alimenta de la orice statie, ci doar de la cele din marile orase (oricum la diesel ai autonomie suficient de mare ca sa nu fie asta un inconvenient), in Ucraina nu as alimenta cu motorina de la nici o statie inainte de Odessa sau Cernauti daca merg prin nord, iar in Moldova as cauta sa alimentez doar de la Chisinau. Asta pentru ca inca au probleme cu sistemele de filtrare ale carburantului. De asemenea, referitor la numarul mare de reclamatii privitor la "s-au stricat injectoarele din cauza motorinei din Romania", as vrea sa mai adaug ceva, si anume ca, dintre cei ce scriu pe forumuri, foarte putini vor recunoaste ca au pus motorina de pe unde au apucat, la fel cum nu se lauda nimeni ca a condus baut, pentru ca va fi dezaprobat de toata lumea. Asadar, e mai comod sa arunci vina pe un distribuitor de carburanti ca sa vezi pe toata lumea ca te compatimeste. Eu nu vreau sa acuz pe nimeni ca a alimentat aiurea, n-am nici un interes si oricum nu am dovezi, ci doar vreau sa atrag atentia si asupra acestui fapt, ca mare parte dintre cei care au avut probleme pe injectie si-au facut-o cu mana lor, dar nu vor sa recunoasca. Scuze de postul meu lung, am vrut doar sa justific sursa la tot ceea ce am scris pe forum referitor la diesel, utilizarea lui, carburantul utilizat, precum si la inutilitatea uleiului 2T in motorina. Pentru alte intrebari, va stau la dispozitie. This post has been edited by Laurentziu83: 14 Jan 2012, 12:10 |
--------------------
.
.
.
|
|
balanel |
![]()
Post
#466
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Am eu o intrebare: cate dCi-uri ai vazut, euro 3 sau euro 4, care, alimentate cu motorina asta euro 5, au mers mai mult de 100000 km, cu motorina euro 5, fara ca pompa de injectie sa faca pilitura care sa infunde injectoarele.
|
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
hora |
![]()
Post
#467
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov ![]() |
Laurentiu, felicitarile mele!
|
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#468
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 14 Jan 2012, 13:02) N-am putut sa nu remarc. CDI. CRDI pe Kia si Hyundai PS: legat de faptul ca numai posesorii de masini ieftine pun motorina din surse dubioase, nu cred ca e asa. Stiu o persoana care a pus motorina dubioasa in Q7 si intr-un E 200 cdi. E adevarat ca nu a pus decat vreo 2 plinuri la fiecare, mie insa mi-a fost teama sa bag in a mea. Sper sa ai dreptate cand zici ca motorina de la statiile consacrate e ok, pentru ca nu prea am de gand sa bag niciun ulei in ea. This post has been edited by S4b1n: 14 Jan 2012, 22:02 |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
alc2 |
![]()
Post
#469
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 12 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Excelent a punctat Laurentiu83 , felicitari pt analiza obiectiva
![]() |
--------------------
Renault
Kadjar Intens
Flame red_K9K-648
- Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#470
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
A punctat el bine si obiectiv, dar multi nu o sa vada postarea lui si o sa vina in continuare cu argumentul "uite cati sunt cu probleme pe forum" ca nu iau in considerare ca nimeni nu intra pe forum sa deschida topic in care sa zica ca nu are nicio problema si deci aici procentul utilizatorilor cu probleme e mult mai mare decat cel real.
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
iulia_boris |
![]()
Post
#471
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 17 September 10 ![]() |
ma cam batea si pe mine gandu' de un ulei d-ala in combustibil..doar ca citind posturile lui laurentiu,cat si din alte surse,m-am linistit..
![]() |
--------------------
Dacia
Dokker Laureate 1,6..
2016
- B 696 BUL Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#472
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(balanel @ 14 Jan 2012, 14:27) Am eu o intrebare: cate dCi-uri ai vazut, euro 3 sau euro 4, care, alimentate cu motorina asta euro 5, au mers mai mult de 100000 km, cu motorina euro 5, fara ca pompa de injectie sa faca pilitura care sa infunde injectoarele. Eu am inceput sa lucrez in service in 2008, cazurile de pilitura pe care le-am intalnit au fost extrem de rare, cred ca maxim 5. Ca si rezolvare a lor, de regula proprietarii le luau la sufa si le reparau prin alte parti. O reparatie ca la carte in astfel de problema era mai mare decat valoarea masinii, mai ales daca vorbeam de o masina veche de 5-6 ani. Ca am avut si cazuri de pompe de inalta presiune picate, da, e adevarat, dar fara sa produca si alte daune. Pe langa toate aceste masini care au avut probleme pe injectie, am avut si multe altele care n-aveau nici o problema, desi aveau ceva ani de exploatare. Clio 2004-2005 era euro 3 de exemplu, sunt si acum destule Clio vandute atunci care merg bine mersi acum, cel mult daca au schimbat vreun EGR. Motorul K9K 1.5 dci a fost lansat pe piata in 2001-2002, pe Clio, pe vremea cand in Franta erau in vigoare normele euro 3. Un autoturism are o durata medie de utilizare de 8 ani si trebuie sa i se asigure piese pentru inca 10 ani de la incetarea productiei. Prin urmare, era clar ca un motor lansat in 2002 va mai functiona si in 2010, cand in Vest se pregateste trecerea la Euro 6. Asadar eu nu cred nici o secunda in explicatia "stiintifica" cum ca injectoarele proiectate pentru euro 3 vor ceda cand se va folosi motorina euro 5. Nu mai vorbim ca sunt o gramada de dci-uri aduse de afara de prin 2002-2004, care au 130 de mii de km pe bord si 400 de mii de km reali care merg cu motorina euro 5 fara nici o problema. This post has been edited by Laurentziu83: 16 Jan 2012, 22:21 |
--------------------
.
.
.
|
|
kla_ |
![]()
Post
#473
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 25 September 05 ![]() |
@Laurentiu
Trebuie sa accepti (eu stiu ce am pus in rezervor si am luat masina de noua) ca pot sa fie si exceptii la textele scrise mai sus. Poate ca sunt unele care ajung la 400k. Sistemul meu de injectie a cedat la 115k si am mai tras de masina pana sa fac inlocuirea pana la 126k. Si n-a fost vorba de pilitura. "Doar" pompa si cu injectoarele. 55% masina a circulat extraurban. Nu am mers subturat. |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2006 dci 80cp
-
|
|
dumiDude |
![]()
Post
#474
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 ![]() |
Sunt prea multe relative in toata schema asta... de la motorina a carui calitate este dubioasa, la calitatea pieselor folosite de reno pe symbol in special.
Treaba cu bagat motorina cu eurobidonul pt ca am clio e la fel de realtiva pt ca sunt si altii care alimenteaza asa si mercedesul. Unii pun cu nepasare de consecinte direct din bidon altii si-au facut site smechere care retine apa si impuritatile. Am pus si eu o perioada motorina cu bidonul si voi mai pune daca am ocazia unei surse bune. Tot timpul am lucrat curat (bidon curat, furtun, palnie, ciorap ![]() Din cand in cand mai purjez filtrul ala intr-un paharel si nu gasec decat mici firicele de praf si cred ca o data sau de 2 ori mici bobite de apa. Oricum sorbul fiind in partea inferioara a rezervorului apa tot acolo se strange si ajunge in fitrul care daca nu filtreaza bine intra in pompa si apoi in injectoare (deci un filtru bun si schimbat la timp face minuni plus ca la reno cel cu spatiu de senzor este 150. l-am luat si cu 115 dar nesimtitii iar l-au scumpit). Apa trebuie retinuta de filtru si decantata la fundul lui. De la an la an schimb producatorul motorinei incercand sa alimentez din statii cu tranzit mare. Pana acum 128k 2003 (65cp) si nimic pe partea de injectie sau motor in afara de distributie. Pornea ceva mai greu la temperaturi joase dar bujiile sunt de vina intrucat daca ii fac 3 preincalziri o ia la prima rotire a motorului. Am schimbat si bateria pt ca se impunea si cam asta e. Mai depinde si de norocul fiecaruia cum o prinde. This post has been edited by dumiDude: 16 Jan 2012, 23:14 |
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#475
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
@kla: eu recunosc ca sunt si exceptii, ca injectoarele Delphi sunt foarte sensibile si ca pot ceda relativ usor, insa, cu un minim de atentie, se pot evita astfel de cazuri.
Intr-adevar poti avea si ghinion, sunt si statii care au motorina mai slaba calitativ, dar, in majoritatea cazurilor de sisteme de injectie defecte, impuritatile din carburant sunt cele care cauzeaza problemele. |
--------------------
.
.
.
|
|
TER |
![]()
Post
#476
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 18 January 08 ![]() |
Vineri, 27.01.2012 masina mea a pornit destul de greu dimineata cand sa plec la serviciu (am dat la automat de 2 ori, dar am tinut mult). Am ajung la giob iar seara, cand sa plec, nimic...moarte clinica. Am crezut ca e slaba bateria si am pus cabluri de la un coleg si iar i-am dat pana ne-am plictisit...cosciug. Am incercat tras, nimic. (precizez ca nu se auzea niciun bazait, nimic cand puneam contactul). A venit un prieten de acasa si m-a luat la sufa. Cand am ajuns in oras, in drum spre service, i-am dat a III-a si a luat-o. (p-orma mi-am amintit ca nu am schimbat filtrul de motorina decat la 10.000 in conditiile in care eu acum am 118.250). Sambata dimineata am mers in service si i-au pus perfuziile, rezultand 2 bujii arse si pompa care nu lucra deloc. Eu am insistat ca e de la filtru, cunoscand faptul ca vor sa-mi bage piese cat mai multe si scumpe. Au pornit-o cu spray ca ziceau ca nu pot testa injectia daca nu porneste (nu ma pricep, intelegeti voi). Dupa ce-au pornit-o si au lasat-o cateva minute sa mearga au oprit-o si au testat-o din nou. Rezultatul = injectoarele nu au nimic dar cica pompa nu lucreaza cum trebuie si imi va mai face probleme. Am schimbat filtrul de motorina si cele 2 bujii arse (total 408 lei) si a mers perfect pana azi dimineata cand din nou nu a mai vrut sa porneasca...am dat la automat de vreo 7 ori, apoi am plecat pe jos la un peco sa cumpar un resuscitator (Caramba Blitz-Start a fost castigatorul). Ne-am intors acasa (uitasem sa va zic ca a mers si javra dupa mine) si am mai incercat o data inainte de a o parfuma. De frica a luat-o si am plecat spre serviciu. Acum astept cu infrigurare ora plecarii sa vad ce se mai intampla.
Mentionez ca: 1. Erau -14 grade Celsius. 2. Masina e din ianuarie 2008 si e varianta de 83 de CP. 3. Scorul pentru pompa de injectie (pe care mi l-au zis in service) ar fi de 3.000 lei (cu tot cu nu stiu ce conducte si manopera) ![]() Voi ce credeti, am vreo sansa sa scap fara minunata operatie de inlocuire a pompei? Daca nu, oare nu se gaseste pe undeva si mai ieftina? This post has been edited by TER: 31 Jan 2012, 10:17 |
--------------------
Renault
Symbol Dinamique 1.5 dCI 85 CP
2007 Mitocanul s-a născut jignit
|
|
DMP |
![]()
Post
#477
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
crisolro |
![]()
Post
#478
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca a vrut sa zica 100.000 ... totusi
Sper! |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
TER |
![]()
Post
#479
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 18 January 08 ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol Dinamique 1.5 dCI 85 CP
2007 Mitocanul s-a născut jignit
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#480
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
in cazul asta ai o masina foarte buna - ma mir cum a rezistat atat
This post has been edited by aleksanders: 31 Jan 2012, 14:40 |
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2025 - 18:04 |