Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

18 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema cu injectia se intoarce, si la motoarele dCI de 80CP....

balanel
post 28 Feb 2008, 14:04
Post #241


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Poate la unii le plac motoarele diesel asa mult, incat nu o sa renunte vreodata la ele. Ca mine, asa...
Mi-am asumat riscul cu pompa in momentul in care am luat masina, desi am inteles ca s-ar fi schimbat intre timp furnizorii de subansamble de la Delphi. Am la masina garantie de 4 ani, timp in care stau linistit (pastrez absolut toate bonurile de motorina).
Dupa cei 4 ani, chiar daca pica pompa, injectoarele & co., cred ca din economia pe care o voi fi facut-o in cei 4 ani din diferenta de consum, imi pot permite sa le schimb pe banii mei.
Sa socotim: am avut Chevrolet Aveo, care imi consuma cam 10% mediu (si la care, apropo, am predat gratis leasing-ul dupa un an jumatate, doar sa scap de el, pentru ca ma enerva groaznic zgomotul produs de motor - benzina). Symbolul imi ia 6% mediu.
Pe luna, fac in medie 2500 km. Acum ca am diesel, probabil ca voi face 3000. La pretul actual al combustibililor, pe luna fac o economie de 222 ron, in ciuda faptului ca voi face mai multi km. In 4 ani inseamna 2919 euro.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 28 Feb 2008, 14:23
Post #242


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




si apoi care ar fi procentajul celor care mai au acum, la masinile noi, probleme de genul asta?

si mai apoi, sunt unii pe aici care ne fac cu ochiul strengareste ca au ei motorina de la un prieten (e mototina OMV, ba PETROM, ba ROMPETROL etc. da' nu-i de la OMV sau PETROM sau ROMPETROL .. asta daca vrem noi sa intelegem ce vrea sa spuna el) ... sau incearca teste sugerate de Gigi SRL si pune el aditivii lu peste ... sau ii place sa-i dea talpa talpilor si sa stea cu pedala lipita de podea (daca ar da-o si peste cap daca se poate) .... si apoi se plange pe aici ca nustiuce pompa i-a picat

acu' Doamne pazeste! da' se poate sa fie sinceri (cu ei si cu noi) acesti oameni ca sa nu stam noi ceilalti cu morcovu' in cur aiurea si sa adunam biblioteci de bonuri? nu zic ca Reno e masina secolului, da' in momentul in care am dat banii pe ea am creditat-o cu ceva incredere

mai mult, cred ca sunt unii pe aici care au citit si alte forumuri si au vazut ca se plang de astfel de probleme si posesori de TDci etc. ... adica nu e Delphi naspa? sau le dam dreptate service-urilor care zic ca motorina e proasta?

poate cineva mai cunoscator sa traga o concluzie din care sa lipseasca sintagma "dupa norocul fiecaruia"?

This post has been edited by crisolro: 28 Feb 2008, 14:23


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aleks
post 28 Feb 2008, 14:24
Post #243


membru corespondent


Group: Members
Posts: 253
Joined: 7 July 06
From: Iasi




Îmi place că

QUOTE(balanel @ 28 Feb 2008, 14:04)
[...] timp in care stau linistit (pastrez absolut toate bonurile de motorina).
[...] chiar daca pica pompa, injectoarele & co., cred ca din economia pe care o voi fi facut-o [...] din diferenta de consum, imi pot permite sa le schimb pe banii mei.
*



nu înțelegeți - sau nu vreți să înțelegeți - că păstrarea sau aruncarea acelor bonuri nu are nimic de-a face cu textul "ați folosit combustibil prost/necorespunzător" al rro ... Credeți că, dacă fluturați bonurile alea, gata, ați demonstrat că numai acel combustibil a intrat în rezervor ?! Ia mai întrebați un avocat. Da' să fie unul bun, unul bun de tot, unul foarte bun, așa cum are la dispoziție rro ...

Cît despre ce și cîți bani are fiecare și dacă își permite sau nu să schimbe pompa, injectoarele sau chiar mașina, asta e problema fiecăruia. Cine are - o dă p-aia veche în rîpă (de aici vine sintagma "stau liniștit" ?). Cine nu - începe să bocească și face atac. În niciun caz nu poate fi un argument pro sau contra diesel.

Compătimire sinceră tuturor "pățiților" ...


--------------------
Renault 11 86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100 - 126.000 km
Am întrebat, n-am dat cu parul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 28 Feb 2008, 15:06
Post #244


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




QUOTE(balanel @ 28 Feb 2008, 14:04)
Dupa cei 4 ani, chiar daca pica pompa, injectoarele & co., cred ca din economia pe care o voi fi facut-o in cei 4 ani din diferenta de consum, imi pot permite sa le schimb pe banii mei.

Banii aia castigati din economia de carburant nu'i vei pune deoparte, ii vei cheltui pe alte lucruri.
QUOTE(balanel @ 28 Feb 2008, 14:04)
am avut Chevrolet Aveo, care imi consuma cam 10% mediu (si la care, apropo, am predat gratis leasing-ul dupa un an jumatate, doar sa scap de el, pentru ca ma enerva groaznic zgomotul produs de motor - benzina). Symbolul imi ia 6% mediu.

Am inteles. Deci iti place Dieselul pentru ca iti ofera o ECONOMIE.
QUOTE(Aleks @ 28 Feb 2008, 14:24)
Cît despre ce și cîți bani are fiecare și dacă își permite sau nu să schimbe pompa, injectoarele sau chiar mașina, asta e problema fiecăruia. Cine are - o dă p-aia veche în rîpă (de aici vine sintagma "stau liniștit" ?). Cine nu - începe să bocească și face atac. În niciun caz nu poate fi un argument pro sau contra diesel.

Motivatia cumparatorului de diesel care nu cara si nu tracteaza este, in 99% din cazuri, ECONOMIA. Este in stare sa dea mai mult pe masina, pe revizii, sa suporte cu stoicism sunetul placut de diesel, sa mearga subturat nenorocind turbina cu funingine doar pentru perspectiva unui consum mai mic. Tot in majoritatea cazurilor nu va avea bani pentru o investitie majora in masina in perspectiva unui injection failure. Cei care isi iau masini din clasa premium cu motorizare diesel si care dau 30000+ pe masina sunt o clasa aparte pe care momentan nu o inteleg.
Parerea mea e ca @balanel va dori sa vanda masina cu putin timp inainte de a iesi din garantie, nedorind sa stea cu sabia lui Damocles deasupra capului. wink.gif

This post has been edited by strumfuadi: 28 Feb 2008, 15:11


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 28 Feb 2008, 15:52
Post #245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Eu nu am auzit de problema asta cu pilitura sa apara si alte marci in afara de Renault, si mai sunt si altii care folosesc componente Delphi.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ess1902
post 28 Feb 2008, 16:14
Post #246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 6 September 04
From: Iasi




Desi nu are relevanta eu cred ca o sa fiu unul care o sa opteze pentru diesel si dc pretul la motorina o sa fie 45 000 si la benzina 30 000 lei vechi pe litru. Imi place cum suna, cum se comporta, imi place tot la diesel si am stiut asta din primul moment in care am mers cu unul. Am si o masina pe benzina...dar dragostea mea tot la diesel ramane. wub.gif .
Gata cu offtopic .Parerea mea, posesor de clio cumparat imediat dupa " primul val" de pompe stricate este urmatoarea: sunt 2 cauze care genereaza defectiunea:
1. Pompa cu probleme. Defectiunea asta apare pana in 30 000 max. Am vazut destule asa. In mod normal problema apare in garantie. 2. Ce a trecut de 30 -40000 tine cit masina DACA nu se comite cu combustibilul.

Argumentul cu masina super fortata desi l-am auzit chiar in service si are o oarecare logica. Fortat motor = presiune mare in rampa = rotatie mai mare a pompei de inalta presiune il gasesc in conditii normale subtire.
In toamna asta am mers (la risc recunosc,...dar asta a fost) cu masina din semnatura pe autostrada 14 ore aproape continuu cu o viteza constanta de 140 -150 la ora.Nu a avut nici o problema la motor. E adevarat ca evident fusese alimentata in strainatate.

Inca ceva referitor la " alte marci" problema a fost prezenta la multe TDCI -uri (ford) in special de pe fiesta de o anumita generatie.

This post has been edited by ess1902: 28 Feb 2008, 16:16


--------------------
clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 28 Feb 2008, 16:51
Post #247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(balanel @ 28 Feb 2008, 14:04)
Poate la unii le plac motoarele diesel asa mult, incat nu o sa renunte vreodata la ele. Ca mine, asa...
Mi-am asumat riscul cu pompa in momentul in care am luat masina, desi am inteles ca s-ar fi schimbat intre timp furnizorii de subansamble de la Delphi. Am la masina garantie de 4 ani, timp in care stau linistit (pastrez absolut toate bonurile de motorina).
Dupa cei 4 ani, chiar daca pica pompa, injectoarele & co., cred ca din economia pe care o voi fi facut-o in cei 4 ani din diferenta de consum, imi pot permite sa le schimb pe banii mei.
Sa socotim: am avut Chevrolet Aveo, care imi consuma cam 10% mediu (si la care, apropo, am predat gratis leasing-ul dupa un an jumatate, doar sa scap de el, pentru ca ma enerva groaznic zgomotul produs de motor - benzina). Symbolul imi ia 6% mediu.
*


Mai era cineva pe aici care cu garantia in mana a platit reparatia, vezi in sectiunea de Modus.
Benzinarul zici ca e oprit pe langa diesel, nu inteleg ce zgomot te enerva.

QUOTE(strumfuadi @ 28 Feb 2008, 15:06)
Banii aia castigati din economia de carburant nu'i vei pune deoparte, ii vei cheltui pe alte  lucruri.

Am inteles. Deci iti place Dieselul pentru ca iti ofera o ECONOMIE.

Motivatia cumparatorului de diesel care nu cara si nu tracteaza este, in 99% din cazuri, ECONOMIA. Este in stare sa dea mai mult pe masina, pe revizii, sa suporte cu stoicism sunetul placut de diesel, sa mearga subturat nenorocind turbina cu funingine doar pentru perspectiva unui consum mai mic. Tot in majoritatea cazurilor nu va avea bani pentru o investitie majora in masina in perspectiva unui injection failure. Cei care isi iau masini din clasa premium cu motorizare diesel si care dau 30000+ pe masina sunt o clasa aparte pe care momentan nu o inteleg.
Parerea mea e ca @balanel va dori sa vanda masina cu putin timp inainte de a iesi din garantie, nedorind sa stea cu sabia lui Damocles deasupra capului.  wink.gif
*


Mda, cand, daca ai vrea economie, poti sa montezi o instalatie de gaz si sa iesi tot acolo (eventual chiar mai putin) la bani, fara se te doara capul ca ai stricat ceva.

QUOTE(ess1902 @ 28 Feb 2008, 16:14)
In toamna asta am mers (la risc recunosc,...dar asta a fost) cu masina din semnatura pe autostrada 14 ore aproape continuu cu o viteza constanta de 140 -150 la ora.Nu a avut nici o problema la motor. E adevarat ca evident fusese alimentata in strainatate.
*


Daca ar pica masina la regimul asta, atunci i-as da foc in fata dealerului. Asa ca stai linistit.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 28 Feb 2008, 18:45
Post #248


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




@abu: asta asa, la prima cautare cu google ca nu-mi amintesc exact forumul pe care am citit despre problema asta la FORD, da' tot pe softpedia era


@ceilalti (benzinari): "tractorasul" meu toarce atat de frumos ... am de gand sa "ar" cu el toata tara si cat mai mult din Europa ... de gustibus non disputandum


totusi, poate cineva sa ne lumineze ... eu nu ma pricep ... pompele alea de benzina de ce nu se busesc? motorina e mai "uleioasa" decat benzina ... pompele alea nu-s asemanatoare?

apropo, benzinarii astia cat dau pe bobinele alea de se ard mai repede ca o tigara? ca era unu pe aici care vroia sa plece peste granita si vroia sa-si ia de siguranta vreo doua in bagaj?

de unde imi dau warn singur?

This post has been edited by crisolro: 28 Feb 2008, 18:55


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 28 Feb 2008, 18:47
Post #249


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




QUOTE(Laurentziu83 @ 28 Feb 2008, 16:51)
Benzinarul zici ca e oprit pe langa diesel, nu inteleg ce zgomot te enerva.
...poti sa montezi o instalatie de gaz ...
*


post-336-1110552475.gif
Nu ma refer la nivelul sonor, ci la modul in care se aude, la calitatea sunetului daca vrei. Im iplace rontaitul de diesel, si zgomotul turbinei in accelerare. Imi place mersul constant la relanti, mers pe care nici un motor cu aprindere prin scanteie nu il poate avea. Apar mici variatii de regim.
Nu suport zgomotul strident al unui motor pe benzina in accelerare.
Nu suport mirosul de gaz, nu apreciez pierderea garantiei biggrin.gif si nici a unui spatiu din portbagaj, fie si a rotii de rezerva.

@ strumfuandi: sigur ca nu pastrez banii, ci ii bag intr-o pensie privata. Poate altii fac altceva cu ei, asta a fost alegerea mea.
Am ales diesel pentru "acustica", cuplu si usurinta in conducere, in special in oras. Economia e bonus smile.gif .
Si da, nu mi se pare normal sa-mi irosesc banii pe benzina consumata de un motor de numai 1150 cmc, care reusea un excelent 10% mediu, cu performante de kko si zgomot de rasnita descentrata.

ON TOPIC

Pastrarea bonurilor sigur ca ajuta. Se face un calcul km/ l si se vede clar ca aia a fost toata motorina cumparata. Avocatu' lu peste nu poate socoti la o adica decat dupa consumul din cartea masinii. Si vor iesi in cazul asta litri in plus, nu in minus.

This post has been edited by balanel: 28 Feb 2008, 18:50


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aleks
post 29 Feb 2008, 14:06
Post #250


membru corespondent


Group: Members
Posts: 253
Joined: 7 July 06
From: Iasi




Bine. Păstrează-le și dormi liniștit. Îl ai pe avocat' lu pește la deștu' mic.


--------------------
Renault 11 86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100 - 126.000 km
Am întrebat, n-am dat cu parul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 29 Feb 2008, 14:13
Post #251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




Balanel, daca ai fi citit patania mea, nu ai mai milita atat. Reparatia mea era estimata la 4000e+TVA.
Si aveam si bonul de la OMV si tot ce era necesar. Si?
RRo are angajat un birou de avocatura celebru, li se rupe de cate procese au.
Iti doresc sa nu ajungi in situatia mea, sunt cazuri care au ajuns si la 300k km cu simboala fara probleme majore.

In cazul meu economia de carburant s-a dus pe apa sambetei demult, asta estem.


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 2.0 benzina - varies
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiu_diu
post 29 Feb 2008, 21:15
Post #252


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 17 February 08
From: CLUJ-NAPOCA




eu unu nu stiu nimic de aceste probleme la Clio. Sint taximetrist am facut 210 000 km. am alimentat majoritatea timpului din CANISTRA filtrul l-am schimbat la60 000 km numai, no problem. Dar am un prieten cu Logan care la 31 000 km surpriza pilitura in sistemul de alimentatie si tot ce urmeaza 140 000 000 lei pt ca la taxi se dau doar 30 000 km. garantie . Bafta!!!


--------------------
renault clio 1,5 DCI 210 000 KM 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 1 Mar 2008, 15:05
Post #253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(alx @ 29 Feb 2008, 14:13)
Balanel, daca ai fi citit patania mea, nu ai mai milita atat. Reparatia mea era estimata la 4000e+TVA.
Si aveam si bonul de la OMV si tot ce era necesar. Si?
RRo are angajat un birou de avocatura celebru, li se rupe de cate procese au.
Iti doresc sa nu ajungi in situatia mea, sunt cazuri care au ajuns si la 300k km cu simboala fara probleme majore.

In cazul meu economia de carburant s-a dus pe apa sambetei demult, asta estem.
*


Dureros, dar asa este. Eu injur acum ca mi-a picat catalizatorul, rolele si alte maruntisuri, dar daca era sa-mi pice sistemul de injectie chiar ca o luam in barba, ca eu nu-mi permit atatia bani.
O bobina de inductie la 16V costa vreo 100-200 ron, suportabil, totusi.

QUOTE(balanel @ 28 Feb 2008, 18:47)
@ strumfuandi: sigur ca nu pastrez banii, ci ii bag intr-o pensie privata.
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif Va rog la cafenea cu post-uri dintr-astea. radmasa.gif

This post has been edited by Laurentziu83: 1 Mar 2008, 15:07


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
croni
post 1 Mar 2008, 19:43
Post #254


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 26 March 07




Chiar asa rau este dieselul?! sad.gif
Eu am clio symbol 1.4 8v 2001 sh si ma oftic ca nu am luat dci.
Chiar asa pacatoase sa fie?
Am prieteni taximetristi si sunt ffff multumiti cu dci.

This post has been edited by croni: 1 Mar 2008, 20:14


--------------------
renault clio symbol 1.4 8V 2001 - ct
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 1 Mar 2008, 20:12
Post #255


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




eeee vorba vine ca sunt pacatoase. Acum depinde si de noroc si de statia de unde alimentezi. Eu am ~20k km in bord si n-am avut pana acum nici cea mai mica problema... si sper sa o tin asa multi ani de acum inainte. Nu trebuie acum sa ne speriem ca exista si cazuri din acestea...


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 1 Mar 2008, 23:44
Post #256


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Da, depinde de noroc. Si din pacate nu e doar un caz la 1000... sad.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
acristianx
post 8 Apr 2008, 20:14
Post #257


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 8 April 08




Din cate am observat din semnaturile din subsolul posturilor, cei care patit-o cu pilitura la dci-uri aveau masinile fabricate intre 2001 si 2003. Este cineva care a cumparat vreun symbol dupa 2005 si a avut vreo surpriza?


--------------------
Renault Symbol 1,5dci - 2007 - B-71-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 9 Apr 2008, 07:15
Post #258


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Daca tu ai tras concluzia asta inseamna ca nu ai citit tot topicul...


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
acristianx
post 9 Apr 2008, 07:34
Post #259


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 8 April 08




Reformulez.....este cineva care a cumparat vreun symbol fabricat dupa jumatatea lui 2005 si a avut vreo surpriza cu pilitura?


--------------------
Renault Symbol 1,5dci - 2007 - B-71-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafteilucian
post 20 Jun 2008, 14:09
Post #260


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 15 February 08




Posesor Symbol 1,5 dci - 80 CP- iunie 2006 = 61.000 km - NO PROBLEM!


--------------------
Renault Clio 2006 Symbol 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wingover
post 9 Aug 2008, 20:21
Post #261


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 9 August 08




Gata. A picat si pompa mea. La 95.000 km, iesit din garantie...evident. Simptome: se aprind martorii STOP, bujii incandescente si temperatura apa. Asta la acceleratii mai brutale sau in sarcina. Se sting daca iau piciorul de pe acceleratie. In rest merge foarte bine. Inca. Porneste greu la cald. Cam la a doua a treia cheie. Mers la service renault, aia mi-au zis ca ar fi regulatorul de presiune motorina din pompa de inalta presiune. Am facut si un test de injectoare care au iesit bine, chiar foarte bine. Nu sunt infundate. Inca. Mecanicii au zis sa merg asa pina crapa pompa de tot. Pentru curiosi: am alimentat numai omv si rompetrol, numai statii cu trafic mare, euro4 extrem de rar euro5. Revizii la timp din 15k in 15k. Numai la renault. Nu am facut prostii, stiind cat de sensibile sunt dci-urile. Legal pe autostrazi max 130km/h, extrem de rar la depasiri 140-150.

Dar sa va povestesc cum s-a intimplat. Am avut masina 1 sapt. in service pentru inlocuire far si o aripa sparta. O chestie banala. Cand vin sa-mi ridic masina o gasesc cu capota deschisa. Intreb ce s-a intimplat. Mi se spune ca a murit bateria. Cica au vrut sa mute masina si nu a mai pornit. Au DAT LA CHEIE PINA AU DESCARCAT BATERIA. Am fost mirat pentru ca masina mea pornea la cheie, inclusiv iarna la -35 cat am prins. Niciodata nu a facut figuri. Am intrebat ce s-a intimplat. De ce acum? Am zis ca au inlocuit bateria. Am verificat si avea praful original pe ea. M-am linistit. A venit un electrician, s-a uitat, s-a invartit, a mai incercat, a dat cu un spray si in final a pornit (de la incarcator). Eu, naiv si ignorant, plec cu gandul sa ma duc sa-mi cumpar baterie noua. Am renuntat pentru ca intre timp bateria si-a revenit si merge si in ziua de azi. Ce cred eu ca s-a intimplat (asta dupa ce am rascolit si forumul acesta si am fost si la alte teste) este ca un idiot de vopsitor/tinchigiu mi-a scos motorina si nu a mai AMORSAT POMPA. Din nestiinta sau din durere in cot. Colegii lui au vrut sa mute masina si au dat la cheie pina au pilit pompa. Ca, deh, motorina din pompa mea era la colegul lor in sticluta... De unde sa stie ei daca masina mea avea sau nu probleme de pornire... La scurt timp (aprox 400km) dupa ce am plecat din service a aparut si problema mea. Asta este. Acum stau si ma gandesc ce sa fac. Nu am cum sa-i dau in judecata pentru ca este tardiv, m-am prins prea tarziu si numai am nici o dovada. Am crezut ca sunt pe maini bune, de profesionisti. La Renault Romania. Atentie pe mainile cui va lasati masinile.... Acum strang bani. Multi bani...

Bafta si la cat mai multi kilometri!


--------------------
Renault Symbol 2005/1,5dci/Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ess1902
post 9 Aug 2008, 23:15
Post #262


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 6 September 04
From: Iasi




Sunt niste kestii care nu "se bat". In primul rand din cunostintele mele cind pompa incepe sa produca pilitura s-a zis si cu injectoarele.Nu dureaza nu stiu cit pana sa se intimple asta.
Oricum incearca sa faci testul cu magnetul asupra motorinei scoase din filtru si vezi ce iese.
Ce pot sa iti spun sincer este ca daca as sti ca pompa e dusa (sau pe duca) si injectoarele mi.ar iesi oke, cum zici tu, nu as mai porni masina aia pana nu as face rost de o pompa noua (sau de la dezmembrari) pt ca e muuult mai ieftin sa schimbi doar pompa nu si 4 injectoare+ circuit+rezervor!
In al doilea rand amorsarea pompei in cazul in care s.a scos motorina din filtru nu duce la pilitura decit poate dc e pompa compromisa si asta ii apropie sfarsitul (astept si opinii contrare!)
In al treilea rand din punctul meu de vedere ce descrii tu este doar o problema electronica.


--------------------
clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wingover
post 10 Aug 2008, 06:37
Post #263


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 9 August 08




Ai dreptate. Ceva nu bate. Asta ma intriga si pe mine. Acum am 106k cu masina. Martorii se aprind in continuare la accelerari brutale in sarcina sau cand este aerul conditionat pornit (undeva pe la 3k de ture). Ciudat este ca daca insist masina accelereaza normal. Oricum daca ma port bland cu ea nu se intimpla nimic.
Intre timp am verificat la service si sorbul de motorina din rezervor sa vad daca este infundat, si tevile de alimentare sa nu fie gatuite pe undeva. Si cablurile de pe linga pedalier. Totul este ok. Lasa impresia ca nu poate asigura debit suficient cand ii ceri putere mai mare. Erorile aparute la test sunt presiune prea mare in rampa dar si presiune insuficienta in rampa (sic!). Au fost resetate si injectoarele. Nu stiu ce sa mai zic. Problema este ciudata. Totusi verdictul celor de la renault este ca am o problema cu regulatorul de presiune din pompa (ala de intra conectorul maro in el) piesa ce nu se gaseste separat, vine cu pompa.
Oricum multumesc pentru sfaturi. O sa incerc si testul cu magnetul si o sa ma interesez si de o pompa de la dezmembrari. Una noua e vreo 35 de milioane cu tot cu manopera la renault. Pacat de masina, am fost foarte multumit de ea in ciuda micilor ei neajunsuri. Te tin la curent.


--------------------
Renault Symbol 2005/1,5dci/Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 10 Aug 2008, 08:25
Post #264


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Pai io zic sa iei in calcul si senzorul de presiune din rampa comuna (tocmai ala de nu se poate masura) ca ala comanda actuatorul de pe pompa.

REVIN din cate stiu eu ptr presiuni asa mari se folosesc traductori piezoelectrici. Verifica conectorii de pe traseul senzor calculator-injectie si actuator-calculator injectie. Odata presiune mare altadata presiune mica, ma duce cu gandul si la posibile contacte aiurea.Oricum si mecanicii aia poate au ceva experienta ca vad masinile astea de cativa ani buni. Inainte de a cheltui o asemenea suma incearca sa elimini alte posibile cauze.



This post has been edited by verde: 10 Aug 2008, 09:15

Attached thumbnail(s)
untitled.JPG ( Size: 45.39k ) Number of downloads: 577


Attached File(s)
Attached File  test_injectie.doc ( 32k ) Number of downloads: 168


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 11 Aug 2008, 11:40
Post #265


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




e posibil ca moartea acestor pompe sa se datoreze si unor cauze "nevinovate":
- forje indelungate, accelerari bruste
- nepornirea masinii perioade indelungate (in care pompa ramane fara o cantitate suficienta de motorina care sa-i asigure ungerea la pornire sau "deteriorarea" proprietatilor de lubrifiere ale motorinei (din pompa si sau/rezervor dupa stationari indelungate - zile, saptamani)
- eventual altele care nu-mi vin in minte, poate vin altora

o posibila explicatie pt. faptul ca taximetristii nu se plang de astfel de probleme (chiar cred ca e un semi-basm - ei obisnuiesc sa se laude cu "realizarile" nu cu opusul) caci ei merg "des"

nu ma pricep la astfel de detalii tehnice, nu radeti, intreb ca doar de asta e forumul

This post has been edited by crisolro: 11 Aug 2008, 11:40


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafteilucian
post 13 Aug 2008, 10:24
Post #266


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 15 February 08




Da, s-ar putea sa fie si din aceste cauze! Pacat ca Renault-ul nu s-a gandit la ele cand s-au apucat sa faca masini si a preferat sa "paseze" clientului responsabilitatea de a face masinile sa functioneze.


--------------------
Renault Clio 2006 Symbol 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sagetator
post 17 Aug 2008, 19:39
Post #267


Membru autentic


Group: Members
Posts: 759
Joined: 8 September 05
From: O R A D E A




Masina din semnatura a iesit din fabrica pe 24 decembrie 2005. Are 40,5k km. Nici o problema. Am alimentat pana in prezent in peste 99% din cazuri de la MOL (euro 3 - cat a fost, apoi numai euro 4); pe langa asta, Micutza blush.gif a mai ingurgitat doua plinuri de la OMW (euro 5 - din Romania si unul de euro 4 din Austria), o singura data 37 litri de la PETROM euro 4, un plin + o canistra 10 litri de la SHELL (euro 4) din Austria si un plin de la AGIP (euro 4) din Italia. Nici o problema. Merge struna.

In urma cu 3 luni am fost in concediu in Italia (in Milano); tot drumul, exceptand portiunile de autostrada cu limitare la 100 km/h, am mers constant cu 145 km/h (pe ceas, echivalentul lui 138 km/h reali - pe GPS), unde permitea traficul. Am mers 15 ore, am venit in 13 ore (un drum a fost de 1350 km). Pauze in total aprox 2 ore la dus, 30 min. la intors. Repet, nici o problema.

In zilele trecute am avut cateva drumuri de Satu Mare - Baia Mare de facut, in care portiuni de cate 10-20 de km am mers constant cu 160 km/h (pe ceas) cu AC pornit. Nici o problema.

Revizii la timp (din 10k in 10k de km), ulei exclusiv ELF 5W40.

Repet, nici o problema. Si sper s-o tina tot asa! D-ne ajuta!

This post has been edited by sagetator: 18 Aug 2008, 15:56


--------------------
Clio Symbol Fidji dCi 82 CP gri eclipse
Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi_alpet
post 23 Aug 2008, 13:05
Post #268


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 30 July 08




Salutare! Renault Clio 1.5 DCi 2002 115000 de km.
Probleme martorul apa in motorina s-a aprins in mers de cca 5000 de km. Am fost la mai multe service si nimeni nu a reusit sa ma convinga ce are masina, ba injector 4 ba nu stiu ce senzor, ba pompa. Mai nou masina porneste greu, intai trepideaza sec nu se alimenteaza cred, si la a doua cheie pleaca la sfert.
Tot la fel acest bec ce trebuie sa se aprinda la pornire nu se aprinde imediat, pun contactul de mi multe ori, iar cand se aprinde se aprinde si ce de temperatura apa!
Ce sa fie de fapt??? HELP! Hel! Help!


--------------------
Renault Clio 1.5 dci 2002 - B-83-SER
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pimisor
post 24 Aug 2008, 18:07
Post #269


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 29 May 05




Aceasi problema am avut-o si eu iarna trecuta si am rezolvat-o prin inlocuirea unui injector.Afacerea m-a costat 1300 RON. mad.gif


--------------------
renault clio simbol 2005 1,5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Donaris
post 30 Oct 2008, 19:54
Post #270


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 30 October 08




@crisolro


Stiiu pe cineva care are firma de taxi si are aceeasi problema la clio . Incep sa pice dupa 100 k km, La mine au inceput sa pice injectoarele de la 50 k km. aceleasi simptome, se aprind martorii si injectoarele sunt praf. O sa incerc sa fac si testul cu magnetul sa vad daca nu cumva ponpa e de vina. Si apropo, a incercat cineva sa schimbe duzele la inectoare. E foarte costisitor sa cumper 4 noi...


--------------------
Reno Symbol 2005/1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
18 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 10:54
Dacia