Problema cu injectia se intoarce, si la motoarele dCI de 80CP....
![]() ![]() ![]() |
Problema cu injectia se intoarce, si la motoarele dCI de 80CP....
balanel |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|||
crisolro |
![]()
Post
#242
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
si apoi care ar fi procentajul celor care mai au acum, la masinile noi, probleme de genul asta?
si mai apoi, sunt unii pe aici care ne fac cu ochiul strengareste ca au ei motorina de la un prieten (e mototina OMV, ba PETROM, ba ROMPETROL etc. da' nu-i de la OMV sau PETROM sau ROMPETROL .. asta daca vrem noi sa intelegem ce vrea sa spuna el) ... sau incearca teste sugerate de Gigi SRL si pune el aditivii lu peste ... sau ii place sa-i dea talpa talpilor si sa stea cu pedala lipita de podea (daca ar da-o si peste cap daca se poate) .... si apoi se plange pe aici ca nustiuce pompa i-a picat acu' Doamne pazeste! da' se poate sa fie sinceri (cu ei si cu noi) acesti oameni ca sa nu stam noi ceilalti cu morcovu' in cur aiurea si sa adunam biblioteci de bonuri? nu zic ca Reno e masina secolului, da' in momentul in care am dat banii pe ea am creditat-o cu ceva incredere mai mult, cred ca sunt unii pe aici care au citit si alte forumuri si au vazut ca se plang de astfel de probleme si posesori de TDci etc. ... adica nu e Delphi naspa? sau le dam dreptate service-urilor care zic ca motorina e proasta? poate cineva mai cunoscator sa traga o concluzie din care sa lipseasca sintagma "dupa norocul fiecaruia"? This post has been edited by crisolro: 28 Feb 2008, 14:23 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
Aleks |
![]()
Post
#243
|
![]() membru corespondent Group: Members Posts: 253 Joined: 7 July 06 From: Iasi ![]() |
Îmi place că
QUOTE(balanel @ 28 Feb 2008, 14:04) [...] timp in care stau linistit (pastrez absolut toate bonurile de motorina). [...] chiar daca pica pompa, injectoarele & co., cred ca din economia pe care o voi fi facut-o [...] din diferenta de consum, imi pot permite sa le schimb pe banii mei. nu înțelegeți - sau nu vreți să înțelegeți - că păstrarea sau aruncarea acelor bonuri nu are nimic de-a face cu textul "ați folosit combustibil prost/necorespunzător" al rro ... Credeți că, dacă fluturați bonurile alea, gata, ați demonstrat că numai acel combustibil a intrat în rezervor ?! Ia mai întrebați un avocat. Da' să fie unul bun, unul bun de tot, unul foarte bun, așa cum are la dispoziție rro ... Cît despre ce și cîți bani are fiecare și dacă își permite sau nu să schimbe pompa, injectoarele sau chiar mașina, asta e problema fiecăruia. Cine are - o dă p-aia veche în rîpă (de aici vine sintagma "stau liniștit" ?). Cine nu - începe să bocească și face atac. În niciun caz nu poate fi un argument pro sau contra diesel. Compătimire sinceră tuturor "pățiților" ... |
--------------------
Renault
11
86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100
- 126.000 km Am întrebat, n-am dat cu parul.
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#244
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
QUOTE(balanel @ 28 Feb 2008, 14:04) Dupa cei 4 ani, chiar daca pica pompa, injectoarele & co., cred ca din economia pe care o voi fi facut-o in cei 4 ani din diferenta de consum, imi pot permite sa le schimb pe banii mei. Banii aia castigati din economia de carburant nu'i vei pune deoparte, ii vei cheltui pe alte lucruri. QUOTE(balanel @ 28 Feb 2008, 14:04) am avut Chevrolet Aveo, care imi consuma cam 10% mediu (si la care, apropo, am predat gratis leasing-ul dupa un an jumatate, doar sa scap de el, pentru ca ma enerva groaznic zgomotul produs de motor - benzina). Symbolul imi ia 6% mediu. Am inteles. Deci iti place Dieselul pentru ca iti ofera o ECONOMIE. QUOTE(Aleks @ 28 Feb 2008, 14:24) Cît despre ce și cîți bani are fiecare și dacă își permite sau nu să schimbe pompa, injectoarele sau chiar mașina, asta e problema fiecăruia. Cine are - o dă p-aia veche în rîpă (de aici vine sintagma "stau liniștit" ?). Cine nu - începe să bocească și face atac. În niciun caz nu poate fi un argument pro sau contra diesel. Motivatia cumparatorului de diesel care nu cara si nu tracteaza este, in 99% din cazuri, ECONOMIA. Este in stare sa dea mai mult pe masina, pe revizii, sa suporte cu stoicism sunetul placut de diesel, sa mearga subturat nenorocind turbina cu funingine doar pentru perspectiva unui consum mai mic. Tot in majoritatea cazurilor nu va avea bani pentru o investitie majora in masina in perspectiva unui injection failure. Cei care isi iau masini din clasa premium cu motorizare diesel si care dau 30000+ pe masina sunt o clasa aparte pe care momentan nu o inteleg. Parerea mea e ca @balanel va dori sa vanda masina cu putin timp inainte de a iesi din garantie, nedorind sa stea cu sabia lui Damocles deasupra capului. ![]() This post has been edited by strumfuadi: 28 Feb 2008, 15:11 |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
Abu |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Eu nu am auzit de problema asta cu pilitura sa apara si alte marci in afara de Renault, si mai sunt si altii care folosesc componente Delphi.
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
ess1902 |
![]()
Post
#246
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
Desi nu are relevanta eu cred ca o sa fiu unul care o sa opteze pentru diesel si dc pretul la motorina o sa fie 45 000 si la benzina 30 000 lei vechi pe litru. Imi place cum suna, cum se comporta, imi place tot la diesel si am stiut asta din primul moment in care am mers cu unul. Am si o masina pe benzina...dar dragostea mea tot la diesel ramane.
![]() Gata cu offtopic .Parerea mea, posesor de clio cumparat imediat dupa " primul val" de pompe stricate este urmatoarea: sunt 2 cauze care genereaza defectiunea: 1. Pompa cu probleme. Defectiunea asta apare pana in 30 000 max. Am vazut destule asa. In mod normal problema apare in garantie. 2. Ce a trecut de 30 -40000 tine cit masina DACA nu se comite cu combustibilul. Argumentul cu masina super fortata desi l-am auzit chiar in service si are o oarecare logica. Fortat motor = presiune mare in rampa = rotatie mai mare a pompei de inalta presiune il gasesc in conditii normale subtire. In toamna asta am mers (la risc recunosc,...dar asta a fost) cu masina din semnatura pe autostrada 14 ore aproape continuu cu o viteza constanta de 140 -150 la ora.Nu a avut nici o problema la motor. E adevarat ca evident fusese alimentata in strainatate. Inca ceva referitor la " alte marci" problema a fost prezenta la multe TDCI -uri (ford) in special de pe fiesta de o anumita generatie. This post has been edited by ess1902: 28 Feb 2008, 16:16 |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#247
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(balanel @ 28 Feb 2008, 14:04) Poate la unii le plac motoarele diesel asa mult, incat nu o sa renunte vreodata la ele. Ca mine, asa... Mi-am asumat riscul cu pompa in momentul in care am luat masina, desi am inteles ca s-ar fi schimbat intre timp furnizorii de subansamble de la Delphi. Am la masina garantie de 4 ani, timp in care stau linistit (pastrez absolut toate bonurile de motorina). Dupa cei 4 ani, chiar daca pica pompa, injectoarele & co., cred ca din economia pe care o voi fi facut-o in cei 4 ani din diferenta de consum, imi pot permite sa le schimb pe banii mei. Sa socotim: am avut Chevrolet Aveo, care imi consuma cam 10% mediu (si la care, apropo, am predat gratis leasing-ul dupa un an jumatate, doar sa scap de el, pentru ca ma enerva groaznic zgomotul produs de motor - benzina). Symbolul imi ia 6% mediu. Mai era cineva pe aici care cu garantia in mana a platit reparatia, vezi in sectiunea de Modus. Benzinarul zici ca e oprit pe langa diesel, nu inteleg ce zgomot te enerva. QUOTE(strumfuadi @ 28 Feb 2008, 15:06) Banii aia castigati din economia de carburant nu'i vei pune deoparte, ii vei cheltui pe alte lucruri. Am inteles. Deci iti place Dieselul pentru ca iti ofera o ECONOMIE. Motivatia cumparatorului de diesel care nu cara si nu tracteaza este, in 99% din cazuri, ECONOMIA. Este in stare sa dea mai mult pe masina, pe revizii, sa suporte cu stoicism sunetul placut de diesel, sa mearga subturat nenorocind turbina cu funingine doar pentru perspectiva unui consum mai mic. Tot in majoritatea cazurilor nu va avea bani pentru o investitie majora in masina in perspectiva unui injection failure. Cei care isi iau masini din clasa premium cu motorizare diesel si care dau 30000+ pe masina sunt o clasa aparte pe care momentan nu o inteleg. Parerea mea e ca @balanel va dori sa vanda masina cu putin timp inainte de a iesi din garantie, nedorind sa stea cu sabia lui Damocles deasupra capului. ![]() Mda, cand, daca ai vrea economie, poti sa montezi o instalatie de gaz si sa iesi tot acolo (eventual chiar mai putin) la bani, fara se te doara capul ca ai stricat ceva. QUOTE(ess1902 @ 28 Feb 2008, 16:14) In toamna asta am mers (la risc recunosc,...dar asta a fost) cu masina din semnatura pe autostrada 14 ore aproape continuu cu o viteza constanta de 140 -150 la ora.Nu a avut nici o problema la motor. E adevarat ca evident fusese alimentata in strainatate. Daca ar pica masina la regimul asta, atunci i-as da foc in fata dealerului. Asa ca stai linistit. |
--------------------
.
.
.
|
|
crisolro |
![]()
Post
#248
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
@abu: asta asa, la prima cautare cu google ca nu-mi amintesc exact forumul pe care am citit despre problema asta la FORD, da' tot pe softpedia era
@ceilalti (benzinari): "tractorasul" meu toarce atat de frumos ... am de gand sa "ar" cu el toata tara si cat mai mult din Europa ... de gustibus non disputandum totusi, poate cineva sa ne lumineze ... eu nu ma pricep ... pompele alea de benzina de ce nu se busesc? motorina e mai "uleioasa" decat benzina ... pompele alea nu-s asemanatoare? apropo, benzinarii astia cat dau pe bobinele alea de se ard mai repede ca o tigara? ca era unu pe aici care vroia sa plece peste granita si vroia sa-si ia de siguranta vreo doua in bagaj? de unde imi dau warn singur? This post has been edited by crisolro: 28 Feb 2008, 18:55 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
balanel |
![]()
Post
#249
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 28 Feb 2008, 16:51) Benzinarul zici ca e oprit pe langa diesel, nu inteleg ce zgomot te enerva. ...poti sa montezi o instalatie de gaz ... ![]() Nu ma refer la nivelul sonor, ci la modul in care se aude, la calitatea sunetului daca vrei. Im iplace rontaitul de diesel, si zgomotul turbinei in accelerare. Imi place mersul constant la relanti, mers pe care nici un motor cu aprindere prin scanteie nu il poate avea. Apar mici variatii de regim. Nu suport zgomotul strident al unui motor pe benzina in accelerare. Nu suport mirosul de gaz, nu apreciez pierderea garantiei ![]() @ strumfuandi: sigur ca nu pastrez banii, ci ii bag intr-o pensie privata. Poate altii fac altceva cu ei, asta a fost alegerea mea. Am ales diesel pentru "acustica", cuplu si usurinta in conducere, in special in oras. Economia e bonus ![]() Si da, nu mi se pare normal sa-mi irosesc banii pe benzina consumata de un motor de numai 1150 cmc, care reusea un excelent 10% mediu, cu performante de kko si zgomot de rasnita descentrata. ON TOPIC Pastrarea bonurilor sigur ca ajuta. Se face un calcul km/ l si se vede clar ca aia a fost toata motorina cumparata. Avocatu' lu peste nu poate socoti la o adica decat dupa consumul din cartea masinii. Si vor iesi in cazul asta litri in plus, nu in minus. This post has been edited by balanel: 28 Feb 2008, 18:50 |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
Aleks |
![]()
Post
#250
|
![]() membru corespondent Group: Members Posts: 253 Joined: 7 July 06 From: Iasi ![]() |
Bine. Păstrează-le și dormi liniștit. Îl ai pe avocat' lu pește la deștu' mic.
|
--------------------
Renault
11
86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100
- 126.000 km Am întrebat, n-am dat cu parul.
|
|
alx |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
Balanel, daca ai fi citit patania mea, nu ai mai milita atat. Reparatia mea era estimata la 4000e+TVA.
Si aveam si bonul de la OMV si tot ce era necesar. Si? RRo are angajat un birou de avocatura celebru, li se rupe de cate procese au. Iti doresc sa nu ajungi in situatia mea, sunt cazuri care au ajuns si la 300k km cu simboala fara probleme majore. In cazul meu economia de carburant s-a dus pe apa sambetei demult, asta estem. |
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
2.0 benzina
- varies Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
claudiu_diu |
![]()
Post
#252
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 17 February 08 From: CLUJ-NAPOCA ![]() |
eu unu nu stiu nimic de aceste probleme la Clio. Sint taximetrist am facut 210 000 km. am alimentat majoritatea timpului din CANISTRA filtrul l-am schimbat la60 000 km numai, no problem. Dar am un prieten cu Logan care la 31 000 km surpriza pilitura in sistemul de alimentatie si tot ce urmeaza 140 000 000 lei pt ca la taxi se dau doar 30 000 km. garantie . Bafta!!!
|
--------------------
renault clio 1,5 DCI
210 000 KM
2003
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#253
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(alx @ 29 Feb 2008, 14:13) Balanel, daca ai fi citit patania mea, nu ai mai milita atat. Reparatia mea era estimata la 4000e+TVA. Si aveam si bonul de la OMV si tot ce era necesar. Si? RRo are angajat un birou de avocatura celebru, li se rupe de cate procese au. Iti doresc sa nu ajungi in situatia mea, sunt cazuri care au ajuns si la 300k km cu simboala fara probleme majore. In cazul meu economia de carburant s-a dus pe apa sambetei demult, asta estem. Dureros, dar asa este. Eu injur acum ca mi-a picat catalizatorul, rolele si alte maruntisuri, dar daca era sa-mi pice sistemul de injectie chiar ca o luam in barba, ca eu nu-mi permit atatia bani. O bobina de inductie la 16V costa vreo 100-200 ron, suportabil, totusi. QUOTE(balanel @ 28 Feb 2008, 18:47) ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Laurentziu83: 1 Mar 2008, 15:07 |
--------------------
.
.
.
|
|
croni |
![]()
Post
#254
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 26 March 07 ![]() |
Chiar asa rau este dieselul?!
![]() Eu am clio symbol 1.4 8v 2001 sh si ma oftic ca nu am luat dci. Chiar asa pacatoase sa fie? Am prieteni taximetristi si sunt ffff multumiti cu dci. This post has been edited by croni: 1 Mar 2008, 20:14 |
--------------------
renault
clio symbol 1.4 8V
2001
- ct
|
|
Duyu |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
eeee vorba vine ca sunt pacatoase. Acum depinde si de noroc si de statia de unde alimentezi. Eu am ~20k km in bord si n-am avut pana acum nici cea mai mica problema... si sper sa o tin asa multi ani de acum inainte. Nu trebuie acum sa ne speriem ca exista si cazuri din acestea...
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#256
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Da, depinde de noroc. Si din pacate nu e doar un caz la 1000...
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
acristianx |
![]()
Post
#257
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 8 April 08 ![]() |
Din cate am observat din semnaturile din subsolul posturilor, cei care patit-o cu pilitura la dci-uri aveau masinile fabricate intre 2001 si 2003. Este cineva care a cumparat vreun symbol dupa 2005 si a avut vreo surpriza?
|
--------------------
Renault
Symbol
1,5dci - 2007
- B-71-***
|
|
Abu |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Daca tu ai tras concluzia asta inseamna ca nu ai citit tot topicul...
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
acristianx |
![]()
Post
#259
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 8 April 08 ![]() |
Reformulez.....este cineva care a cumparat vreun symbol fabricat dupa jumatatea lui 2005 si a avut vreo surpriza cu pilitura?
|
--------------------
Renault
Symbol
1,5dci - 2007
- B-71-***
|
|
mafteilucian |
![]()
Post
#260
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 15 February 08 ![]() |
Posesor Symbol 1,5 dci - 80 CP- iunie 2006 = 61.000 km - NO PROBLEM!
|
--------------------
Renault
Clio
2006 Symbol 1,5 dci
|
|
wingover |
![]()
Post
#261
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 9 August 08 ![]() |
Gata. A picat si pompa mea. La 95.000 km, iesit din garantie...evident. Simptome: se aprind martorii STOP, bujii incandescente si temperatura apa. Asta la acceleratii mai brutale sau in sarcina. Se sting daca iau piciorul de pe acceleratie. In rest merge foarte bine. Inca. Porneste greu la cald. Cam la a doua a treia cheie. Mers la service renault, aia mi-au zis ca ar fi regulatorul de presiune motorina din pompa de inalta presiune. Am facut si un test de injectoare care au iesit bine, chiar foarte bine. Nu sunt infundate. Inca. Mecanicii au zis sa merg asa pina crapa pompa de tot. Pentru curiosi: am alimentat numai omv si rompetrol, numai statii cu trafic mare, euro4 extrem de rar euro5. Revizii la timp din 15k in 15k. Numai la renault. Nu am facut prostii, stiind cat de sensibile sunt dci-urile. Legal pe autostrazi max 130km/h, extrem de rar la depasiri 140-150.
Dar sa va povestesc cum s-a intimplat. Am avut masina 1 sapt. in service pentru inlocuire far si o aripa sparta. O chestie banala. Cand vin sa-mi ridic masina o gasesc cu capota deschisa. Intreb ce s-a intimplat. Mi se spune ca a murit bateria. Cica au vrut sa mute masina si nu a mai pornit. Au DAT LA CHEIE PINA AU DESCARCAT BATERIA. Am fost mirat pentru ca masina mea pornea la cheie, inclusiv iarna la -35 cat am prins. Niciodata nu a facut figuri. Am intrebat ce s-a intimplat. De ce acum? Am zis ca au inlocuit bateria. Am verificat si avea praful original pe ea. M-am linistit. A venit un electrician, s-a uitat, s-a invartit, a mai incercat, a dat cu un spray si in final a pornit (de la incarcator). Eu, naiv si ignorant, plec cu gandul sa ma duc sa-mi cumpar baterie noua. Am renuntat pentru ca intre timp bateria si-a revenit si merge si in ziua de azi. Ce cred eu ca s-a intimplat (asta dupa ce am rascolit si forumul acesta si am fost si la alte teste) este ca un idiot de vopsitor/tinchigiu mi-a scos motorina si nu a mai AMORSAT POMPA. Din nestiinta sau din durere in cot. Colegii lui au vrut sa mute masina si au dat la cheie pina au pilit pompa. Ca, deh, motorina din pompa mea era la colegul lor in sticluta... De unde sa stie ei daca masina mea avea sau nu probleme de pornire... La scurt timp (aprox 400km) dupa ce am plecat din service a aparut si problema mea. Asta este. Acum stau si ma gandesc ce sa fac. Nu am cum sa-i dau in judecata pentru ca este tardiv, m-am prins prea tarziu si numai am nici o dovada. Am crezut ca sunt pe maini bune, de profesionisti. La Renault Romania. Atentie pe mainile cui va lasati masinile.... Acum strang bani. Multi bani... Bafta si la cat mai multi kilometri! |
--------------------
Renault
Symbol
2005/1,5dci/Fidji
|
|
ess1902 |
![]()
Post
#262
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
Sunt niste kestii care nu "se bat". In primul rand din cunostintele mele cind pompa incepe sa produca pilitura s-a zis si cu injectoarele.Nu dureaza nu stiu cit pana sa se intimple asta.
Oricum incearca sa faci testul cu magnetul asupra motorinei scoase din filtru si vezi ce iese. Ce pot sa iti spun sincer este ca daca as sti ca pompa e dusa (sau pe duca) si injectoarele mi.ar iesi oke, cum zici tu, nu as mai porni masina aia pana nu as face rost de o pompa noua (sau de la dezmembrari) pt ca e muuult mai ieftin sa schimbi doar pompa nu si 4 injectoare+ circuit+rezervor! In al doilea rand amorsarea pompei in cazul in care s.a scos motorina din filtru nu duce la pilitura decit poate dc e pompa compromisa si asta ii apropie sfarsitul (astept si opinii contrare!) In al treilea rand din punctul meu de vedere ce descrii tu este doar o problema electronica. |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
wingover |
![]()
Post
#263
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 9 August 08 ![]() |
Ai dreptate. Ceva nu bate. Asta ma intriga si pe mine. Acum am 106k cu masina. Martorii se aprind in continuare la accelerari brutale in sarcina sau cand este aerul conditionat pornit (undeva pe la 3k de ture). Ciudat este ca daca insist masina accelereaza normal. Oricum daca ma port bland cu ea nu se intimpla nimic.
Intre timp am verificat la service si sorbul de motorina din rezervor sa vad daca este infundat, si tevile de alimentare sa nu fie gatuite pe undeva. Si cablurile de pe linga pedalier. Totul este ok. Lasa impresia ca nu poate asigura debit suficient cand ii ceri putere mai mare. Erorile aparute la test sunt presiune prea mare in rampa dar si presiune insuficienta in rampa (sic!). Au fost resetate si injectoarele. Nu stiu ce sa mai zic. Problema este ciudata. Totusi verdictul celor de la renault este ca am o problema cu regulatorul de presiune din pompa (ala de intra conectorul maro in el) piesa ce nu se gaseste separat, vine cu pompa. Oricum multumesc pentru sfaturi. O sa incerc si testul cu magnetul si o sa ma interesez si de o pompa de la dezmembrari. Una noua e vreo 35 de milioane cu tot cu manopera la renault. Pacat de masina, am fost foarte multumit de ea in ciuda micilor ei neajunsuri. Te tin la curent. |
--------------------
Renault
Symbol
2005/1,5dci/Fidji
|
|
verde |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Pai io zic sa iei in calcul si senzorul de presiune din rampa comuna (tocmai ala de nu se poate masura) ca ala comanda actuatorul de pe pompa.
REVIN din cate stiu eu ptr presiuni asa mari se folosesc traductori piezoelectrici. Verifica conectorii de pe traseul senzor calculator-injectie si actuator-calculator injectie. Odata presiune mare altadata presiune mica, ma duce cu gandul si la posibile contacte aiurea.Oricum si mecanicii aia poate au ceva experienta ca vad masinile astea de cativa ani buni. Inainte de a cheltui o asemenea suma incearca sa elimini alte posibile cauze. This post has been edited by verde: 10 Aug 2008, 09:15 Attached thumbnail(s) untitled.JPG ( Size: 45.39k ) Number of downloads: 577 Attached File(s) ![]() |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
crisolro |
![]()
Post
#265
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
e posibil ca moartea acestor pompe sa se datoreze si unor cauze "nevinovate":
- forje indelungate, accelerari bruste - nepornirea masinii perioade indelungate (in care pompa ramane fara o cantitate suficienta de motorina care sa-i asigure ungerea la pornire sau "deteriorarea" proprietatilor de lubrifiere ale motorinei (din pompa si sau/rezervor dupa stationari indelungate - zile, saptamani) - eventual altele care nu-mi vin in minte, poate vin altora o posibila explicatie pt. faptul ca taximetristii nu se plang de astfel de probleme (chiar cred ca e un semi-basm - ei obisnuiesc sa se laude cu "realizarile" nu cu opusul) caci ei merg "des" nu ma pricep la astfel de detalii tehnice, nu radeti, intreb ca doar de asta e forumul This post has been edited by crisolro: 11 Aug 2008, 11:40 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
mafteilucian |
![]()
Post
#266
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 15 February 08 ![]() |
Da, s-ar putea sa fie si din aceste cauze! Pacat ca Renault-ul nu s-a gandit la ele cand s-au apucat sa faca masini si a preferat sa "paseze" clientului responsabilitatea de a face masinile sa functioneze.
|
--------------------
Renault
Clio
2006 Symbol 1,5 dci
|
|
sagetator |
![]()
Post
#267
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
Masina din semnatura a iesit din fabrica pe 24 decembrie 2005. Are 40,5k km. Nici o problema. Am alimentat pana in prezent in peste 99% din cazuri de la MOL (euro 3 - cat a fost, apoi numai euro 4); pe langa asta, Micutza
![]() In urma cu 3 luni am fost in concediu in Italia (in Milano); tot drumul, exceptand portiunile de autostrada cu limitare la 100 km/h, am mers constant cu 145 km/h (pe ceas, echivalentul lui 138 km/h reali - pe GPS), unde permitea traficul. Am mers 15 ore, am venit in 13 ore (un drum a fost de 1350 km). Pauze in total aprox 2 ore la dus, 30 min. la intors. Repet, nici o problema. In zilele trecute am avut cateva drumuri de Satu Mare - Baia Mare de facut, in care portiuni de cate 10-20 de km am mers constant cu 160 km/h (pe ceas) cu AC pornit. Nici o problema. Revizii la timp (din 10k in 10k de km), ulei exclusiv ELF 5W40. Repet, nici o problema. Si sper s-o tina tot asa! D-ne ajuta! This post has been edited by sagetator: 18 Aug 2008, 15:56 |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
gabi_alpet |
![]()
Post
#268
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 30 July 08 ![]() |
Salutare! Renault Clio 1.5 DCi 2002 115000 de km.
Probleme martorul apa in motorina s-a aprins in mers de cca 5000 de km. Am fost la mai multe service si nimeni nu a reusit sa ma convinga ce are masina, ba injector 4 ba nu stiu ce senzor, ba pompa. Mai nou masina porneste greu, intai trepideaza sec nu se alimenteaza cred, si la a doua cheie pleaca la sfert. Tot la fel acest bec ce trebuie sa se aprinda la pornire nu se aprinde imediat, pun contactul de mi multe ori, iar cand se aprinde se aprinde si ce de temperatura apa! Ce sa fie de fapt??? HELP! Hel! Help! |
--------------------
Renault
Clio 1.5 dci
2002
- B-83-SER
|
|
pimisor |
![]()
Post
#269
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 29 May 05 ![]() |
Aceasi problema am avut-o si eu iarna trecuta si am rezolvat-o prin inlocuirea unui injector.Afacerea m-a costat 1300 RON.
![]() |
--------------------
renault
clio simbol
2005 1,5 dCi
|
|
Donaris |
![]()
Post
#270
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 30 October 08 ![]() |
@crisolro
Stiiu pe cineva care are firma de taxi si are aceeasi problema la clio . Incep sa pice dupa 100 k km, La mine au inceput sa pice injectoarele de la 50 k km. aceleasi simptome, se aprind martorii si injectoarele sunt praf. O sa incerc sa fac si testul cu magnetul sa vad daca nu cumva ponpa e de vina. Si apropo, a incercat cineva sa schimbe duzele la inectoare. E foarte costisitor sa cumper 4 noi... |
--------------------
Reno
Symbol
2005/1.5 dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 10:54 |