Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

30 Pages « < 15 16 17 18 19 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Valva EGR Laguna II, probleme, sfaturi

itadrian
post 6 Aug 2010, 11:40
Post #481


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 1 February 09




Mai fac cateva precizari.
Da, in vest exista kituri de bypass al EGR si se mai poate scoate si din soft. In cazul "hard" pur si simplu se blocheaza EGR pe inchis sau se pune o tabla. Este o metoda foarte raspandita pe motoarele 1.9 TDI ALH de pe VW, Skoda, Seat. Decuplarea EGR-ului (ATENTIE: pe pozitia inchis) este cea mai buna solutie daca acesta nu functioneaza cum trebuie si nu se doreste inlocuirea lui. Dupa cum se spune si in postul de mai sus si am mai spus si eu, aceasta duce la temperaturi mai mari pana la 3000 rpm, cand EGR-ul oricum sta inchis. Aceste temperaturi mai mari influenteaza direct uzura axului si a lagarelor turbinei. In cazul turbinelor cu geometrie variabila care au turatii mai mari decat cele cu geometrie fixa, aceasta uzura va fi mai accentuata. Care este dimesiunea acestei uzuri, ma tem ca nimeni nu poate spune. Dar legile fizice sunt inca in vigoare. Deci daca inchideti EGR-ul, macar folositi un ulei 100% sintetic si in niciun caz uleiul 10W40 pe care multe serviceuri il prefera pentru ca il iau foarte ieftin.

Ei, acum e acum. Cand EGR-ul ramane blocat, datorita depunerilor, pe "deschis" apar probleme mari a caror masura depinde de cat de deschis este EGR-ul. Daca este deschis foarte putin e oarecum ok: poate putin fum, motorul se balbaie, nu prea mai trage in jurul lui 2000 rpm si pentru intercoolelere fara intarituri o usoara umflare. Daca este deschis mai mult intercoolerul va crapa in timp destul de scurt in cazul unui mers ce depaseste 3000 rpm. Explicatia este foarte simpla: in mod normal EGR-ul se inchide la aproximativ 3000 rpm, iar prin ramanerea acestuia pe "deschis" intercoolerul este foarte stresat. Pe masura ce mersul este mai sportiv se poate duce si turbo in cele din urma.

Deci daca aveti probleme cu EGR si nu vreti sa-l schimbati, asigurati-va ca este "inchis".

Si inca o precizare. Intr-o nota interna Renault a recunoscut (cel putin in Anglia) ca turbinele de pe laguna 2 de 120 CP de pana in 26.07.2003 au anumite probleme. Asa ca daca aveti aceste turbine nu blocati EGR-ul, ce reparati-l sau schimbati-l. In Anglia, turbinele in cauza care au cazut mai devreme de 150.000km, chiar si dupa terminarea garantiei, au fost schimbate gratis.


--------------------
Renault Laguna II 2002, Dynamique, 1,8L 16V
Renault Laguna III, 1.5dci, 110cp, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 6 Aug 2010, 11:56
Post #482


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Hai sa admitem ca temperaturile mai mari din piston determinate de un egr inchis afecteaza turbina, desi eu cunosc cazuri in care nu s-a intamplat nimic, dar fii bun si explica in ce mod un egr blocat si deschis umfla intercoolerul. smile.gif Cum devine fenomenul? smile.gif

This post has been edited by Dan73: 6 Aug 2010, 11:59


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OZN99
post 6 Aug 2010, 13:51
Post #483


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 29 July 10




Foarte buna intrebarea smile.gif .
itadrian
Iti multumesc pentru rabdarea si explicatiile pe care le dai.

Francisc 2
"Gandestete ca daca ar fugi martoagele din herghelie din cauza Egr-ului ,ar fugi de cand e masina noua ..."
Aici asa este orice fabrica care vrea sa-si vinda masinile trebuie sa faca motoarele sa aiba un anumit prag de poluare si asta reusesc sa o faca in detrimentul cailor putere.La Dacia 1300 intre carburator si galeria de evacuare este un furtun cu o duza daca blindam furtunul Daciuca fuge mai bine si carburatorul ramine curat dar noxele erau mai mari.Pastrind proportiile furtunul cu duza era un fel de EGR.


--------------------
Renault Laguna2 1,9dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itadrian
post 6 Aug 2010, 16:49
Post #484


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 1 February 09




Oki doki smile.gif

Pai prima data sa vedem de ce crapa intercoolerele! Exceptand situatia cand sunt ele proaste din start, cum au fost cele de Renault pana prin 2003-2006 (nu stiu sigur, dar pot afla) cand le-au aplicat niste intarituri, intercoolerele se duc, umfla, "nasc" din cauza presiunii din ele.
Cea mai frecventa situatie este cand turbo o ia pe ulei, asa nesesizabil sau sesizabil si o parte din el ramana in intercooler obturand fluxul de aer, deci rezulta o presiune mai mare.
Revenind la EGR deschis dupa 3000 rpm (acest prag de turatie depinde de la motor la motor. De ex. PD-ul de 130 cp are pragul la 2500 rpm, poate chiar mai devreme), acest EGR permite intrarea unei cantitati de aer in admisie marind presiunea, presiune care apasa si in intercooler. Daca intercoolerele ar fi mai "puternice" atunci nu s-ar intampla nimic, dar ele sunt construite la limita. Presiunea din EGR este tot timpul mai mare decat cea din admisie pentru ca altfel nu ar intra in admisie. (lege a fizicii).
Gata, eu m-am oprit... si nu uitati smile.gif curatati-va periodic EGR-urile. E cel mai sigur si nici nu am mai avea discutiile astea. smile.gif


--------------------
Renault Laguna II 2002, Dynamique, 1,8L 16V
Renault Laguna III, 1.5dci, 110cp, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 6 Aug 2010, 18:58
Post #485


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Ai o serie de inadvertente ca sa le spun asa.
Intercoolerele cu intarituri cred ca au aparut prin 2004.
Apoi ceea ce intra pe la egr nu poate fi numit chiar aer tongue.gif Sunt gaze de ardere.
Admit totusi ca e normal ca gazele de ardere care ies la esapament sa aiba o presiune mai mare decat aerul ce vine de la intercooler insa acolo la admisie depinde foarte mult de cat de obturate sunt canalele alea de la egr, de cat de mult sunt deschise valvele egr.... Nu ai de unde sti ca dupa egr in sus spre admisie presiunea gazelor ce vin de la evacuare prin egr e mult mai mare decat cea a aerului ce vine de la intercooler. E greu de spus ca asa se intampla desi recunosc ca e plauzibil ceea ce spui.
Singurul mod de a verifica e un test rutier cu laptopul de diagnoza conectat la masina ca sa vada presiunea in mers. Daca egr-ul e blocat pe deschis si presiunea masurata de senzorul ala maf e mai mare decat ceea ce ar trebui sa fie la turatii peste 3000 atunci teoria e probata.

This post has been edited by Dan73: 6 Aug 2010, 20:09


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itadrian
post 6 Aug 2010, 19:30
Post #486


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 1 February 09




Ar fi ideal de masurat cu laptopul. Poate are cineva posibilitatea si timpul sa o faca.

Hai sa dau un scenariu de umflare a intercoolerului, in cazul in care nu e defect de la mama lui. Soferul merge tot timpul subturat si mai foloseste si un ulei prost, semisintetic ce genereaza o gramada de reziduuri de carbon. In timp depunerile cresc pe langa supapele EGR. Soferul observa ca nu mai accelereaza masina, semn ca EGR nu se mai inchide. In loc sa curete EGR, el urmeaza unele sfaturi si nu mai merge subturat, ci acum o tureaza in draci pentru a arde depunerile din EGR. Daca depunerile sunt incipiente problema se va rezolva relativ rapid si masina isi revine ca prin farmec.
Dar daca depunerile sunt importante si EGR ramane deschis, chiar si atunci cand soferul nostru schimba vitezele aproape de 4000, ca deja e nervos ca masina nu-si revine? Eu cred ca va schimba si intecoolerul.
Si hai sa fiu rautacios acum si sa zic ca soferul nostru nu vede intercoolerul, care este deja umflat si mai raceste doar pana la 30% (numar aleatoriu) din capacitate, si suparat iar o tureaza, si intecoolerul neracind eficient, temperatura din camera de ardere tot creste, se duce in turbo, de acolo in admisie, in EGR (asta e deschis) si iar in camera de ardere si ciclul se repeta pana la... smile.gif


--------------------
Renault Laguna II 2002, Dynamique, 1,8L 16V
Renault Laguna III, 1.5dci, 110cp, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 6 Aug 2010, 21:48
Post #487


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




QUOTE
Hai sa dau un scenariu de umflare a intercoolerului, in cazul in care nu e defect de la mama lui. Soferul merge tot timpul subturat si mai foloseste si un ulei prost, semisintetic ce genereaza o gramada de reziduuri de carbon. In timp depunerile cresc pe langa supapele EGR. Soferul observa ca nu mai accelereaza masina, semn ca EGR nu se mai inchide. In loc sa curete EGR, el urmeaza unele sfaturi si nu mai merge subturat, ci acum o tureaza in draci pentru a arde depunerile din EGR. Daca depunerile sunt incipiente problema se va rezolva relativ rapid si masina isi revine ca prin farmec.
Dar daca depunerile sunt importante si EGR ramane deschis, chiar si atunci cand soferul nostru schimba vitezele aproape de 4000, ca deja e nervos ca masina nu-si revine? Eu cred ca va schimba si intecoolerul.


Exact asa am facut si exat asta sa intamplat tongue.gif .am cumparat masina de la un domn plictisit de viata.... radmasa.gif

itadrian stima wink.gif RO_flag.gif

This post has been edited by Francisc 2: 6 Aug 2010, 21:54


--------------------
Renault Laguna II 2001 1,9 dci Dinamique 88kw - TM 00 III
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OZN99
post 6 Aug 2010, 23:37
Post #488


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 29 July 10




interesant
36025674.png


--------------------
Renault Laguna2 1,9dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 7 Aug 2010, 22:48
Post #489


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




pot sa spun ca treaba cu scopul ascuns al producatorului de a folosi egr si pentru reducerea consumului este relativa,dece sa ascunzi ceva care face bine ,nu stiu.Ma rog,eu dupa ce am schimbat egr a scazut consumul de la 9 la 6,6 -consum mediu. Asta este si consumul unui golf 3 motor 1,9 diesel din Ž94 ce are 90 CP .Mai pe scurt ,domnul care a imventat egr ,e un geniu,dece sa renuntam la el ...mai bine il ingrijim corespunzator impreuna cu celelalte piese care tin de el si e totul ok,nu-i asa? happy.gif


--------------------
Renault Laguna II 2001 1,9 dci Dinamique 88kw - TM 00 III
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius7500
post 17 Aug 2010, 10:06
Post #490


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 12 April 10




Salut am si eu o intrebare daca merg cu mufa scoasa la EGR,poate influienta turbina sau altceva................


--------------------
Renault Laguna 2002-2 - BT-PFL
Botosani
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OZN99
post 17 Aug 2010, 10:29
Post #491


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 29 July 10




Daca citesti putin mai in spate o sa vezi ca subiectul asta ma obsedat in ultimele 2 saptamini si am ajuns la concluzia ca nu afecteaza cu nimic decuplarea ei ba din potriva o sa ai un motor mai curat ma refer la admisie,mai sprinten,fara fum.
Eu merg cu el decuplat de 70.000km si nici o problema,exista o discutie cu privire la faptul ca ar ajunge la turbo o temperatura putin mai mare dar daca folosesti ulei sintetic 5w nu sunt probleme.Si fratele meu are EGR decuplat tot de vreo 75.000km si nu are nici o problema si are la bord 240.000km.Chiar ieri am primit raspuns pe un forum Laguna din Olanda de la 2-3 posesori de Laguna care merg cu EGR decuplat de 140.000-170.000km fara nici o problema.


--------------------
Renault Laguna2 1,9dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei1
post 18 Aug 2010, 16:14
Post #492


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 18 October 05




Am curatat si eu EGR zilele astea... dar spre surprinderea mea era destul de curat.IMG_0225.jpg ( Size: 681.09k ) Number of downloads: 2434
IMG_0226.jpg ( Size: 712.96k ) Number of downloads: 2594
IMG_0227.jpg ( Size: 655.67k ) Number of downloads: 2522


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Expresion - XX-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OZN99
post 18 Aug 2010, 18:07
Post #493


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 29 July 10




Doar depuneri mici dar arata bine.Interesant ar fi sa ne descrii stilul tau de conducere care conteaza foarte mult.


--------------------
Renault Laguna2 1,9dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 18 Aug 2010, 22:13
Post #494


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




Voua care mergeti cu mufa de la egr scoasa ,nu va bazaie TRS?
Nu va apare siguranta aceea galbena in bord, sau dupa caz,avertizare de la sinteza vocala sau prin mesaj pe bord?

intreb si eu asa...
... as vrea sa vad cum arata EGR-urle voastre dupa 70.000 de km parcursi cu mufa scoasa...asta daca il mai puteti scoate, intreg! laugh.gif

Nu caut subiect de cearta dar cred ca ar trebui sa va ganditi ca nu e degeaba pus, ganditiva si la sanatatea altora ,incercati sa mergeti cat mai "VERDE".Daca vreti cai putere in plus,renuntati la catalizator si dece nu si la toba tongue.gif .Sper sa nu o luati in nume de rau.
Stima


--------------------
Renault Laguna II 2001 1,9 dci Dinamique 88kw - TM 00 III
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OZN99
post 19 Aug 2010, 10:28
Post #495


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 29 July 10




Oamenii care cred ca ai cautat motiv de cearta sunt oameni slabi care asteapta sa se certe...din pacate sunt tot mai multi in ultimul timp in viata de zi cu zi huh.gif
La subiect...TRS-ul se aude normal ca la orice Laguna adica daca ridic capota si ma concentrez putin il aud dar nu intotdeauna.
Pe bord nici un mesaj beculet etc.Beculet se aprinde la Laguna dupa 2005.
In mod normal un EGR decuplat trebuie sa arate foarte bine din moment ce nu intra gaze recirculate...cu scosul afara toti au probleme si cei care au cuplat si cei cu decuplat.Egr-ul se scoate afara cu o cheie speciala nu cu ciocanul cheia franceza sau alte metode tractoristice.Cei care au scos EGR-ul bucati nu au folosit cheia.
Scopul pentru care am decuplat EGR-ul este acela de a avea admisia curata tinind cont de calitatea motorinei de la noi.Se poate vedea pe orice forum auto din Romania ca motoarele diesel de la noi sufera la capitolul admisie in momentul in care dau jos admisia gasesc acolo balauri si crocodili biggrin.gif .De cai putere in plus sincer nu am nevoie 120 ajung 10 ani mi-au ajuns si cei 54 de la Dacie.
Aici cu zona verde ai perfecta dreptate.Daca de miine ar trebui sa traiesc in Vest mi-as cupla EGR-ul inapoi pentru ca acolo sunt drumuri nu trebuie sa frinez o data la 30 de secunde ca sa ocolesc gropi,vaci ,ciini,balegar,carute care asta inseamna poluare.Acolo un autobuz cind porneste de pe loc nu scoate atita fum cit scot eu intr-un an,nu circula toate jafurile de masini.Acolo oameni nu arunca pet-urile pe unde apuca ,gunoiul de la fereastra etc.Astea inseamna verde.Cind astea vor fi in regula sa fi sigur ca si EGR-ul meu va fi cuplat pina atunci...Iar atita timp cit ma prezint la ITP si nu am nevoie de pile pentru proba de gaze inseamna ca totul e OK.Masina merge bine nu scoate fum deloc.
cheg.pngCheie EGR respekt.gif



--------------------
Renault Laguna2 1,9dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei1
post 20 Aug 2010, 18:08
Post #496


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 18 October 05




QUOTE(OZN99 @ 18 Aug 2010, 18:07)
Doar depuneri mici  dar arata bine.Interesant ar fi sa ne descrii stilul tau de conducere care conteaza foarte mult.
*



Nu pot sa zic ca am un stil anule de condus. Schimbat vitezele pe la 2500 - 3000 in rest nimic special. smile.gif


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Expresion - XX-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 20 Aug 2010, 21:51
Post #497


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




OZN99 - laugh.gif ,da foarte misto descris peisajul mioritic,doar ca nu e peste tot la fel,din fericire.Orice lucru ecologic trebuie sa vina de la sine,ce fac altii, e treaba celor care iau decizii in Ro si care din pacate sunt la fel ca si cei descrisi de tine.De aceea in tara ruleaza autobuze care daca ar face un ITP ca la carte ,ar merge la casat... pe loc.
Revenind la egr ,eu am scos mufa din el, asa de kiki si a inceput distractia radmasa.gif mai ca nu claxona masina,glumesc ,am avut beculetul in bord si trs ,bazaia in draci...deci eu raman cu mufa pusa wink.gif .
Cheia pt egr o am si eu,poveste lunga,stima.


--------------------
Renault Laguna II 2001 1,9 dci Dinamique 88kw - TM 00 III
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OZN99
post 21 Aug 2010, 21:15
Post #498


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 29 July 10




andrei1----Inseamna ca nu mergi subturat de aceea arata EGR bine.
Francisc 2----Mi-ai dat tema de casa sa vad ce legatura este intre TRS si EGR de ce la tine se aprinde belculetul si bizaie TRS-ul si la alte 4 Lagune nu se aude nimic si nu se aprinde nimic.


--------------------
Renault Laguna2 1,9dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12AHD
post 23 Aug 2010, 12:07
Post #499


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 24 December 09
From: Ploiesti




Salut baieti! Mi s-a pus si mie pata sa curat EGR-ul ca e imbacsit si am fost la Serus...Baietii de acolo nu au reusit sa-l miste decat foarte putin si au abandonat lucrarea deoarece nu am vrut sa risc sa mi-l rupa...M-am hotarat sa incerc si eu pe propria piele.Credeti ca am vre-o sansa sa il scot intreg de pe galerie, dat fiind faptul ca totusi a fost miscat totusi putin???


--------------------
Renault Laguna 3 110kw 2009 break automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 23 Aug 2010, 20:46
Post #500


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




dute la reno la service si intreabai daca au cheie de egr, daca zic ca nu au,incearca tu sa dai jos galeria de admisie si il vei scoate putin mai usor.


--------------------
Renault Laguna II 2001 1,9 dci Dinamique 88kw - TM 00 III
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12AHD
post 24 Aug 2010, 12:37
Post #501


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 24 December 09
From: Ploiesti




Scuze, am uitat sa specific in postul de mai sus.Au cheie de EGR si au incercat sa il miste cu ea si s-a blocat... 022.gif Dar mi-am facut si eu la munca o cheie asemanatoare si de aceea as vrea sa ma bag eu sa-l scot.Ceea ce as vrea sa stiu este ca daca as lua 1-2 spray-uri WD40 ar merge scos?


--------------------
Renault Laguna 3 110kw 2009 break automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 24 Aug 2010, 13:26
Post #502


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




nu-i da spray, foloseste cheia si un prieten care sa traga de el inafara in timp ce tu faci cu cheia miscari inainte si inapoi,asta e sistemul de scoatere... RO_flag.gif


--------------------
Renault Laguna II 2001 1,9 dci Dinamique 88kw - TM 00 III
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12AHD
post 25 Aug 2010, 15:35
Post #503


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 24 December 09
From: Ploiesti




OK, multumesc de sfaturi, voi incerca... rugaciune.gif


--------------------
Renault Laguna 3 110kw 2009 break automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tutone81
post 18 Sep 2010, 18:13
Post #504


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 18 September 10




Mie mi-a cazut ECG singur l-am gasit atarna de mufa electrica. Azi am incercat sa il pun la loc si nu reusesc.


--------------------
renault laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 18 Sep 2010, 18:18
Post #505


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




E cam greu sa se slabeasca el singur asa din 3 suruburi stranse. pune-l la loc si ai grija sa folosesti garnitura pentru galerie si corp egr. Suruburile sunt de 10 parca.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tutone81
post 18 Sep 2010, 18:20
Post #506


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 18 September 10




nu s-a desprins din suruburi cele 3 suruburi sunt tot acolo


--------------------
renault laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 18 Sep 2010, 19:37
Post #507


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Si atunci prin ce minune a iesit de acolo? radmasa.gif Si nu miroasea a gaze pe la motor? biggrin.gif
Eu banuiesc ca s-a desfacut in 2 la o probabila incercare de scoatere iar cel ce a facut asta a lasat partea mecanica la locul ei si pe cealalta atarnata in fire.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tutone81
post 19 Sep 2010, 08:24
Post #508


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 18 September 10




uite cum arata cele 3 suruburi ramase si egr in mana

This post has been edited by tutone81: 19 Sep 2010, 08:26

Attached thumbnail(s)
IMG_0004.JPG ( Size: 1.2mb ) Number of downloads: 2359
IMG_0008.JPG ( Size: 1.15mb ) Number of downloads: 2227


--------------------
renault laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 19 Sep 2010, 09:43
Post #509


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




E cum ti-am zis eu. Din egr face parte si ce a ramas prins in suruburi pe motor.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tutone81
post 23 Sep 2010, 12:43
Post #510


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 18 September 10




deocamdata merg fara el si nu imi face nici o problema .
Dar pe viitor cine stie!


--------------------
renault laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
30 Pages « < 15 16 17 18 19 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 07:05
Dacia