Valva EGR Laguna II, probleme, sfaturi
![]() ![]() ![]() |
Valva EGR Laguna II, probleme, sfaturi
jordi |
![]()
Post
#541
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.185 Joined: 25 March 10 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
ex. Renault
LAGUNA II 1,9 dci, 120hp
- PH-XX-XXX
2004 Expression
|
|||
garc3a2000 |
![]()
Post
#542
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
djpaletto,poate ai probleme la damper ,tija aceea are si ea o garnitura sau un semering, oringte-ai gandit ca poate nu mai etanseizeaza bine si asa sunt scaparile de gaze?
si treci si tu pe un alt ulei ,nu aral multi care sunt pe aral [citroen]au avut probleme cu turbo. jordi,daca ai intercoolerul fisurat sau un furtun care duce sau pleaca din el creste si consumul si emisia de fum si scade puterea masinii ,nu prea mai are viata. Egr-ul,poate sa-ti influenteze oarecum consumul numai daca este decuplat[scoasa mufa lui si merge pe direct ],consuma cu 0,5 l% mai mult dar ai un zvac mai mare cu el decuplat. In privinta consumului stai linistit asa e si la mine strict pe oras[verifica totusi intercoolerul sa nu ai ceva scapari]. This post has been edited by garc3a2000: 30 Jan 2011, 14:47 |
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
- es/4197-BVS
2002 privilege
|
|
djpaletto |
![]()
Post
#543
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 5 July 09 ![]() |
@garc3a > merci de sfat. Sigur are acolo un semering/oring. Astept niste grade pozitive si ma iau de treaba. Am scos EGR sambata, ca si acum ~40.000km a iesit super usor, cu mana, fara sa ma chinui, nu mai are depuneri, e doar cam unsuros. O sa schimb si tipul de ulei. Probabil cu un 10w, poate chiar Elf daca gasesc pe cineva sa mi-l aduca din afara de la origine.
|
--------------------
Laguna 3
Renault
- PH-86-PNT
2012 <<<Just BE>>>
|
|
garc3a2000 |
![]()
Post
#544
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
djpaletto, asa ar teb sa iasa[usor], aral-ul este in general mai vascos[si cam are impuritati].Am doi prieteni care le-a cazut turbo pt ca foloseau aral si pe tubulatura ,inainte de turbo aveau o sita ,care s-a imbacsit, nelasand uleiul sa ajunga la turbo[neavand ungere si-a dat duhul] asa ca din partea mea poti folosi ce vrei dar daca ti se intampla ?
|
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
- es/4197-BVS
2002 privilege
|
|
lucianC |
![]()
Post
#545
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 12 April 09 From: Arad ![]() |
QUOTE(PuscasMarin @ 27 Sep 2010, 08:42) Merci de pont ..ce-i schrott?? magazin or something...cercetez pe google ! Am montat galeria si egr-ul dupa ce-au fost curatate....am mai avut o problema la conducta de ulei care intra in turbina (scurgeri de ulei) ...rezolvat prin inlocuire o-ring, verificat joc ax turbina ...e in parametrii. ![]() Acum merg cu mufa de la debitmetru scoasa ....motorul trage mai bine ca -nainte. am si eu scurgri de ulei la intrarea in turbina , oringul asta de unde pot sal iau si cind voi desface conducta sa l schimb nu pierd ulei pe acolo ? |
--------------------
renault
laguna 2
- 111
2001
|
|
petruseldan |
![]()
Post
#546
|
Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 25 February 11 ![]() |
am si eu ceva probleme cu masina...renault laguna 1.9dci 107cp. in ultima vreme am inceput sa aud un suierat cand turez motorul...se aude din zona unde e turbo. de asemenea langa egr e ulei si cand turez masina p la vreo 4000 de ture se vad scantei la egr.....
sa fie egr.? |
--------------------
Renault
Laguna 2, 1.9dci, 107cp
- AB-89-CKA
2002
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#547
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Scantei la egr?
![]() ![]() |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
emilian69 |
![]()
Post
#548
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 19 February 11 ![]() |
Salut .Astazi am desfacut si eu valva egr ,cand colo ce sa vezi valva este desfacuta in doua bucati deci nu iese toata .Cine poate sa-mi dea un sfa cum pot scoate cealalta jumatate ca nu iese deloc este intepenita acolo.
|
--------------------
Renault
Laguna II
- TR-04-
2001 Dynamique Cine nu este cu noi este impotriva noastra
|
|
claur |
![]()
Post
#549
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 23 May 10 ![]() |
la fel am patit si eu ...singura solutie a fost sa dau galeria de admisie jos si am scos bucata aia de acolo rupta (am sudat un fier de ea, prins in menghina si batut in galerie pana a iesit... - dupa ce in prealabil galeria a fost incalzita )
bineinteles ca am schimabt egr dupa asta |
--------------------
Renault
koleos I
2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
|
|
petruseldan |
![]()
Post
#550
|
Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 25 February 11 ![]() |
si eu am patit asa cu valva egr. a ramas bucata aceea acolo. se ia greu galeria jos?
|
--------------------
Renault
Laguna 2, 1.9dci, 107cp
- AB-89-CKA
2002
|
|
claur |
![]()
Post
#551
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 23 May 10 ![]() |
galeria se da jos relativ usor daca ai cheile potrivite...
iti trebuie tubulare cu prelungitor flexibil, cricket, un cricket mic pentru conducta retur ulei turbo. Vezi pe unde s-a explicat demontarea turbo, fiindca cea mai complicata parte este demontarea turbo...apoi accesul la galerie este destul de facil |
--------------------
Renault
koleos I
2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
|
|
liviut_7 |
![]()
Post
#552
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 23 March 11 ![]() |
Salutare.
Am o Laguna1__1.9dci 107cp,stiti daca motorul este identic cu cel de pe Laguna2? Este posibil ca in acceleratie sa se opreasca motorul din cauza valvei EGR?Astazi in timp ce faceam o depasire in forta s-a oprit motorul ![]() |
--------------------
Renault
Laguna1
2000_1.9dci
|
|
emilian69 |
![]()
Post
#553
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 19 February 11 ![]() |
Am schimbat si eu astazi vana EGR,cu ceva probleme dar pana la urma am reusit,deoarece vana a fost rupta in doua s avea si un surub din cele 3 care prind vana in galerie ,am facut o improvizatie deoarece partea a doua nu vroia sa iasa era intepenita in galerie dar pana la urma a reusit.Atasez si cateva fotografii:
1 Apr 2011, 18:31: foto 1 Apr 2011, 18:36: foto 1 Apr 2011, 18:37: foto 1 Apr 2011, 18:38: improvizatie 1 Apr 2011, 18:39: foto 1 Apr 2011, 18:41: A fost ceva de munca dar am reusit sa o dau afara fara sa dau galeria jos cu ajutorul acelui cleste improvizat. This post has been edited by emilian69: 1 Apr 2011, 17:41 Attached thumbnail(s) CIMG0835.JPG ( Size: 820.69k ) Number of downloads: 1587 CIMG0836.JPG ( Size: 609.2k ) Number of downloads: 1764 CIMG0837.JPG ( Size: 497.59k ) Number of downloads: 1745 CIMG0839.JPG ( Size: 709.31k ) Number of downloads: 1679 CIMG0838.JPG ( Size: 384.07k ) Number of downloads: 1693 CIMG0840.JPG ( Size: 816.96k ) Number of downloads: 516 CIMG0841.JPG ( Size: 684.86k ) Number of downloads: 487 |
--------------------
Renault
Laguna II
- TR-04-
2001 Dynamique Cine nu este cu noi este impotriva noastra
|
|
RENO SS DPR |
![]()
Post
#554
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 25 February 11 ![]() |
am desfacut egr-ul in felul urmator: cu o surubelnita dreapta si mai subtire, am batut in surubelnita cu ciocanul, dar NU intre marginea partii mecanice si galerie CI chiar pe marginea partii mecanice a egr-ului. Am mai smucit si cu mana, am mai batut si in alt loc si pana la urma a inceput sa se miste. Apoi am batut usor cu ciocanul in surubelnita introducand-o treptat intre marginea egr-ului si galerie. Se indoaie usor urechea cu gaura de surub dar nu va speriati. Despicati usor cu lovituri de ciocan in surubelnita de-a lungul marginii apoi la alta ureche, etc. O sa inceapa sa mai iasa putin. Dupa ce a mai iesit bateti cu ciocanul in urechi inspre filtrul de aer, scurt. Apoi bateti in urechi ca sa faceti o miscare de rotatie a egr-ului, dupa care iar bateti inspre filtrul de aer si tot asa. Eventual o sa iasa.La mine ASA a iesit. Repet, o sa se indoaie putin urechile dar nu va speriati. Le indreptati pe urma cu ciocanul pe o nicovala. Am fost uimit ca egr-ul meu nu a fost asa de murdar cum ma asteptam. Dimpotriva. Insa ce am scos din galeria de admisie a fost jale. "Smoala". Si...culmea! Gaurile prin care comunica egr-ul cu admisia erau astupate complet de acest "bitum si sunt sigur ca nu mai trecea nici un gaz pe acolo, kiar daca egr-ul functiona perfect. le-am curatat cat am putut cu diluant (altceva n-am avut la indemana) si dupa ce am indreptat urechile pe o nicovala am asamblat totul la loc. Inainte imi dadea o data "in nas" la 2000 de ture, d-asta am facut toata operatia asta. Acum am vazut ca tot mai imi da cate o data pana in 2000 de ture. Deci nu cred ca este de la egr. Chiar nu pot sa-mi dau seama ce-o fi. Scuze pt textul lung si sper sa va fi fost de vreun folos.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2.0 Dci
2007 No religion ! ONLY God !!!
|
|
petruseldan |
![]()
Post
#555
|
Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 25 February 11 ![]() |
cine a schimbat egr sa zica un pret si deunde l-a luat.
|
--------------------
Renault
Laguna 2, 1.9dci, 107cp
- AB-89-CKA
2002
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#556
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
40 de euro de la schrott , functioneaza perfect.
|
--------------------
Renault
Laguna II
- TM 00 III
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
|
|
petruseldan |
![]()
Post
#557
|
Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 25 February 11 ![]() |
pt cei interesati am cautat la mine in alba si am gasit la 450 de lei nou pe pielburg.mie mi se pare bun pretul
|
--------------------
Renault
Laguna 2, 1.9dci, 107cp
- AB-89-CKA
2002
|
|
Liviu_pl |
![]()
Post
#558
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 29 August 09 ![]() |
sper ca nu vin cu o intrebare aiurea am urmaric oarecum topicul si nu inteleg unde este acest EGR!!! si mai ales cum se curata el.. pls o poza cu zona in care este el m-ar scoate din ceata!
|
--------------------
Renault
LagunaII
- PH 83 LGN
2005 1,9dci 101cai
|
|
garc3a2000 |
![]()
Post
#559
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
liviu-pl ,vezi ca e o poza postata pe topicul asta sau pe altul [tot cu egr] daca mai cauti sigur o gasesti.
|
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
- es/4197-BVS
2002 privilege
|
|
georgelaguna2 |
![]()
Post
#560
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 7 May 11 ![]() |
Fratilor am urmarit toate comentariile de pe acest topic(19 pagini) si mi-au fost de mare folos cand ma intorceam din germania si nu am ramas in drum. am probleme de la supapa EGR, aveam ulei in locurile indicate de voi mi-a pierdut din putere de cateva ori, am scos parte a electrica si am plecat mai departe fara nici o problema, iar azi am incercat sa curat supapa. m-am pus pe treaba cu un prieten mecanic si nu am reusit decat sa rupem urechile de la partea mecanica. mentionez ca masina are 243 de mii km eu o am de 120 de mii pana acum nu am avut nici o problema serioasa la ea. daca puteti sa-mi recomandati un meserias dovediti zona bucuresti, galati, braila care sa-i schimbe supapa si sa vada de unde a dat uleiul ala. acum de cand am scos partea electrica nu mai da ulei. multumesc
![]() 7 May 2011, 16:39: inca ceva... electromagnetul de pe valva EGR de la mine nu se prinde de partea mecanica in suruburi cum am mai vazut pe aici ci in 3 spini. este posibil ca piesa mea sa fie incompleta? 7 May 2011, 17:57: vreau sa cumpar o supapa egr buna si mai ieftina This post has been edited by georgelaguna2: 7 May 2011, 17:57 |
--------------------
renault
laguna 2
2002 autentique
|
|
ovidiupay |
![]()
Post
#561
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 6 February 06 From: Sola -Norway ![]() |
Dupa 5 sapt in care masina a stat in service pentru ca se oprea motorul in mers si nu aveam AC , bucuros ca am masina m-am dus sa ma plimb cu ea , dar dupa doar vreo 2 km am simtit pierderi de putere dupa 2mii de ture , asa ca am mers spre casa . La 100 m de casa se termina totul ,motorul statea la relanti si atat , nu avea deloc putere . Am oprit motorul si pornit din nou , am mai inaintat un metru ,doi si iar acelasi rezultat .
Am bagat masina in garaj si m-am apucat de desfacut EGR-ul si spre bucuria mea a iesit jumate destul de usor dupa care sa intepenit si doar spart l-am mai putut scoate .Atata mizerie in galeria de admisie nu am mai vazut decind am desfacut motorul de dacie din '77 a lui tata.Bucati mari de ulei inchegat facut ca piatra am scos din admisie si canalele de care se vorbea mai sus erau astupate aproape complet. Desteptii din service au schimbat turbina si vreo 2 senzori (pe care eu nu i-am vazut ) dar au zis ca EGR functioneaza si ca nu le da nici o eroare pe calculator.Acum sa merg luni la ei si sa vad cum imi pot da un EGR nou , ca masina mai e inca in garantie . AC nu e functional desi au pus totul nou , mai putin displayul din masina si vaporatorul din bord . In concluzie , exista service-uri proaste in toate tarile din lumea asta. |
--------------------
ex : Renault
Laguna 2 Dynamique,1.9 dCi 120 CP
- AJ 53969
2002 (\__/)
(='.'=) (")_(") |
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#562
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Dar ce garantie ai la masina din 2002?
|
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
ovidiupay |
![]()
Post
#563
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 6 February 06 From: Sola -Norway ![]() |
Pentru moment stau in Norvegia , si aici orice vanzator de masini second trebuie sa-ti acorde garantie intre 3-12 luni pentru orice masina , astea sint regulile aici .
Maine sper sa am EGR-ul si dupa aia mai vad ce si cum , poate ii schimb toata electronica si gata . |
--------------------
ex : Renault
Laguna 2 Dynamique,1.9 dCi 120 CP
- AJ 53969
2002 (\__/)
(='.'=) (")_(") |
|
garc3a2000 |
![]()
Post
#564
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
are nr cu ,,AJ'' clar ce luata de afara nu de la noi si deaceea e linistit asa .
O sa le mananci zilele cu garantia asta. Bafta. |
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
- es/4197-BVS
2002 privilege
|
|
ovidiupay |
![]()
Post
#565
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 6 February 06 From: Sola -Norway ![]() |
QUOTE(garc3a2000 @ 9 May 2011, 20:11) are nr cu ,,AJ'' clar ce luata de afara nu de la noi si deaceea e linistit asa . O sa le mananci zilele cu garantia asta. Bafta. Pai nu prea stau linistit ca am platit aproximativ 9400 euro pe masina si masina sta in service si nu se rezolva nimic la ea , tot mi se spune ca am pus piese noi si ar trebuii sa functioneze , dar NU functioneaza. Si imediat se termina garantia , ca masina am luat-o mai in iarna si am fost foarte fericit cand a pornit la prima cheie desi afara erau atunci -15 grade si peste noapte fusesera si mai frig . Dupa vreo luna au inceput problemele si de atunci nu mai ajung sa folosesc masina. |
--------------------
ex : Renault
Laguna 2 Dynamique,1.9 dCi 120 CP
- AJ 53969
2002 (\__/)
(='.'=) (")_(") |
|
decentu |
![]()
Post
#566
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 8 March 10 ![]() |
Salutare tuturor,
M-am incumetat si eu sa imi curat valva EGR din simplul motiv ca aveam acele fluctuatii de putere in treptele inferioare de viteza. In fine in cursul zilei de ieri am dat jos valva egr ... in prima faza partea electrica iar apoi un pic mai greu partea mecanica (am gasit o metoda mai usoara de desfacut;ptr cei care nu vor sa se chinuie prea tare) bineinteles ca era totul negru si cele doua gauri care coboara in vana egr pareau infundate(posibil sa fi fost un firicel prin care sa intre fumul dar pareau infundate)... curat cat pot de bine pe acolo,desfund acele gauri, imi iau vana egr si o curat si pe aceea care nu era foarte murdara spre surprinderea mea(pana la urma nici nu avea de ce sa fie murdara daca nu prea ajungea fumul la ea). Mentionez sincer ca mi-au cazut ceva bucatele de funingine de ala negru si in admisie (am incercat sa fac tot posibilul sa nu cada dar ...) Am montat totul la loc dupa curatare, i-am dat o cheie(buton) si am lasat-o asa pana azi dimineata cand urma sa merg la servici.Bun pana aici. Dimineata ... 6 si ceva ma sui in masina sa plec la servici ... pornesc o las 1 min la relanti si plec... surpriza ... nu mai avea zvacnirile alea in treptele inferioare merg 3-4 km max viteza 4 si ajung pe centura(autostrada ... sunt din SB) merg constant la 120 ies de pe centura totul parea in regula cu o sesizabila pierdere de putere dupa curatarea valvei si se accelere mult mai greu. In fine se face ora 3 sa plec de la servici ma sui in masina bag a-I-a las usor ambreaj masina nu pleaca , accelerez mai tare si in sfarsit pleaca masina de pe loc dar foarte greu cred ca eram la 3000 de ture si pleca f greu ... sa nu mai zic ca ajung in prima intersectie si imi acorda un tip prioritate si imi moare motoru ... jenant ce sa mai zic. In sfarsit ajung pe un drum mai intins de aprox 10 km ... sa nu uit pana sa ajung pe drumul intins am traversat orasul cu un nor de fum in spatele meu ... asadar ajungand pe drumul intins imi zic eu mai poate trebuie sa turez nitel masina sa se curete ce nitel cheagurile ce au mai ramas si poate ca mi-a cazut in admisie dar dupa aprox 10 min de mers la 3000 + ture mi se aprinde arcul acela de su becul de pompa moment in care m-am calmat si am mers mai incet.Am ajuns acasa am scos mufa de la EGR si sunt curios ce o sa se intample maine. Sau poate stiti voi ce am facut gresit sau care e problema care a dus la cele intamplate mai sus. Un raspuns ar fi bun ... am studiat tot topicul si ma gandesc ca postez unde trebuie! Mersi fain. |
--------------------
renault
laguna2
2002 Laguna 2 1.9dci an.2002
|
|
tmita3ro |
![]()
Post
#567
|
tmita3ro Group: Members Posts: 10 Joined: 4 August 08 ![]() |
Salut. Am si eu o problema cu laguna 1 a mea 1.9 dci 1999 si va scriu cu speranta ca poate ma ajuta si pe mine cineva. Problema sta in felul urmator. Pana in 20000-25000 mii de ture indiferent de treapta de viteza merge ca o baba iar dupa 20000-25000 mii ture ma lasa in scaun (pleaca ca racheta). Ma poate ajuta cineva macar cu o sugestie?
|
--------------------
Renault
Laguna I
1999/1.9 dci
|
|
garc3a2000 |
![]()
Post
#568
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
tmita3ro, atunci intra debitmetrul [sau incepe sa-si faca treaba debitmetrul],dci-rile se conduc mai turat ,adica peste 3000 rot/min.,in momentul cand schimbi intr-o treapta superioara ideal ar fi sa ramai peste turatia aceea de 2500,asta ca sa ai o putere mai mare permanenta.
daca ai 5 trepte ai turbina cu geometrie fixa [cam nemuritoare,,,am zis cam]. daca ai 6 trepte ai turbina cu geometrie variabila ,,,,asa ca treb sa ai grija de ea si sa nu mergi subturat[sub 2000rot/min.]. bafta. |
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
- es/4197-BVS
2002 privilege
|
|
tmita3ro |
![]()
Post
#569
|
tmita3ro Group: Members Posts: 10 Joined: 4 August 08 ![]() |
Va multumesc pt ajutorul si atentia acordata.
29 Jun 2011, 14:06: garc3a2000, iti multumesc pt informatii dar sub 30000ture nu schimb niciodata treptele de viteza dar pana in 20000-2500ture urca babeste cu pedala in blana iar dupa ma lasa in scaun. aceasta problema s-a ivit de aproximativ 1luna de zile, masina nu functiona asa. crezi ca poti sa-mi spui o posibila cauza? This post has been edited by tmita3ro: 29 Jun 2011, 14:06 |
--------------------
Renault
Laguna I
1999/1.9 dci
|
|
marius7500 |
![]() ![]()
Post
#570
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 12 April 10 ![]() |
Salut ma ajuta cineva si pe mine cu un cod sau poza la garnitura EGR,vreau sa fac comanda si mar ajuta .
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
- BT-PFL
2002-2 Botosani
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 08:34 |