Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

53 Pages « < 24 25 26 27 28 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

ITP - Inspectia Tehnica Periodica

marian-j
post 3 Apr 2009, 01:54
Post #751


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Coane Io_mi_s,iti multumesc pentru aprecieri!Sper sa nu mi se suie la cap! laugh.gif
Mai zici matale ca ti-ar face placere sa ne strangem mainile dar nu stii cand si cum!Ehe,pai ne-am intalnit(noi,timisiorenii precum si un coleg din Arad)cu colegul Vio venit tocmai din Dresda!Te asigur ca vei fi bine primit printre noi!!Or fi banatenii considerati niste zgarciobi dar imi place sa cred ca stim sa ne primim bine oaspetii! blush.gif
In legatura cu amanuntul ce "l-a dat pe spate" pe colegul St;este posibil ca matale sa ai dreptate si acea clema de plexiglas transparent aflata pe montantul stang al parbrizului sa fie comuna mai multor marci iar neuronii mei hodorogiti sa-mi joace feste!Ma documentez si voi reveni! smile.gif In incheiere imi permit sa te citez:"aidi bem!" cheers.gif
Numa' bine!Marian smile.gif
P.S.
Scuze pentru offtopic!
Exacta la acest gen de "deraieri" ma gandeam cand mi-am capatat "ban-ul" de inceput de Aprilie si imi doresc sa nu mai vad vre-o data "eticheta" aia rosie!! ph34r.gif
Ptu,ptu,scuip in san! rolleyes.gif

This post has been edited by marian-j: 3 Apr 2009, 02:02


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_
post 4 Apr 2009, 20:36
Post #752


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 7 July 06
From: Constanta




Am facut si eu ITP-ul la un service in Constanta. Cost ITP 75 lei. Plus 30 lei pentru folosirea camerei video pentru identificarea seriei motorului (m-a deranjat faptul ca mi-a spus dupa ce am urcat masina in stand). De ceea ce imi era teama am trecut cu brio (test la gazele de ardere, benzina nearsa 12 ppm, CO2 15%, CO 0, sonda lamda parca 0.998 -nu stiu ce inseamna acest numar-).

M-a surprins doua chestii care mi le-a spus "nea Gigi":
1. Frana pe spate dreapta nu tine eficient, trebuie reglata, a trebuit sa faca vreo 5 teste pana sa iasa macar cu "galben"...in rest dadea dezechilibru de 29%, 28%, 34%... Pana la urma a iesit pe galben....nu inteleg de ce
2. Placutele de frana nu calca uniform pe toata suprafata lor, exista un spatiu de 1 cm pe care sunt mai mult "scrilejuturi" - tot nea Gigi mi-a spus ca posibil din cauza unor conditii de mers "in afara soselelor"

Mi se par ciudate aceste probleme la o masina relativ noua cu doar 20k km.

E posibil ca prima problema sa fie din cauza ca sotia mea a mers cu masina cu frana de mana trasa (nu la maxim) cam 15 min in oras ? S-a intamplat o sg data, dupa aceea si-a dat seama ca are "beculete in bord" smile.gif

Oricum, cu prima problema vreau sa ma duc la service Renault deoarece masina este inca in garantie extinsa.

V-as ruga sa ma ajutati cu sfaturi sau explicatii (nu lucrez in mecanica, dar inteleg ingineria) pentru cele doua probleme.

Multam


--------------------
Renault Clio Symbol 2007 Dynamique 1.4 16v + clima - CT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 5 Apr 2009, 10:04
Post #753


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Buna,Sorine!
Incerc sa iti ofer cateva deslusiri.
Fiecare statie itp isi poate stabili (neingradit!) propria politica de preturi practicate.Cu toate acestea mi se pare aiurea sa oblige clientii la niste cheltuieli suplimentare in vederea identificarii masinii!"Identificarea" este prima in planul de operatii,nu vad cum s-ar putea disocia de acesta si de ce sa platesti in plus daca deja au un tarif stabilit.In plus,exact cum bine remarcai,trebuia sa iti fii comunicat tariful/tarifele inainte de inceperea itp si mai sunt obligati sa le si aiba afisate la avizierul statiei!Ma rog,treaba lor cum procedeaza.
La gaze stai foarte bine!
Lambda este un raport(adimensional) intre cantitatea de aer teoretic necesara arderii unui litru de combustibil si cea real consumata;valorile lui lambda pot varia in intervalul 0,970-1,030 si are ca valoare ideala 1,000.In consecinta masina ta se afla la doua miimi de perfectiune! wink.gif
Cele 12ppm(parti per milion) eu le-as denumi mai degraba hidrocarburi decat benzina nearsa. smile.gif
Din spusele tale deduc faptul ca ai efectuat inspectia inainte datei de 01.04.'09.De ce spun asta?Incepand cu aceasta data dezechilibrul maxim admis la frana de serviciu pe rotile aceleiasi punti a crescut de la 20% la 30%!Multe dintre standurile de franare au sisteme ce semnalizeaza daca dezechilibrul este adimisibil sau nu si cred ca la acest lucru se referea inspectorul cand spunea ca trebuie sa ajunga cu valoarea "pe galben".
La standul meu valorile admisibile sunt "pe verde"! biggrin.gif
Vreau sa-ti spun ca "nea Gigi" a procedat corect atunci cand a refacut de cateva ori testul de franare.In timp,componentele sistemului de se mai intepenesc ,se murdaresc,se uzeaza si este posibil ca la un test-doua sa apara dezechilibre insa dat fiind faptul ca in standul de franare se ajunge cu sistemul testat aproape de limitele acestuia este posibil ca organele intepenite sau mai uzate sa inceapa sa lucreze normal si sa nu mai fii nevoit sa ajungi cu masina in service!Am patit de nenumarate ori acest lucru.E suficient ca un pistonas sau un cablu sa "prinda" ceva mizerie si gata pocinogul!Ori daca calci zdravan de cateva ori pedala sau tragi sanatos de maneta(atentie,nu in trafic!!) s-ar putea ca defectiunea sa dispara de la sine!Deasemenea si mersul cu frana de mana trasa poate contribui la o degradarea si la o functionare ulterioara mai proasta a elementelor afectate(supraincalzite).
De aici incolo sunt confuz. blush.gif
Nu reusesc sa-mi dau seama cum de a vazut "nea Gigi" suprafetele de lucru ale placutelor de frana intrucat in cadrul itp este interzis sa se demonteze ceva,indiferent ce, de pe masina in vederea verificarii(acest lucru este mentionat clar si pe raportul itp) iar acele "scrijelituri" imi sunt insuficiente ca simptome.In consecinta nu ma hazardez sa emit vre-o parere.Cel mai bine ar fi sa te adresezi celor de la service.Cu masina in fata si cu piesele incriminate in mana este mai usor sa-ti faci o parere.
Multa bafta iti doresc!
Numa' bine!M smile.gif

This post has been edited by marian-j: 5 Apr 2009, 17:21


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_
post 7 Apr 2009, 18:50
Post #754


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 7 July 06
From: Constanta




Multam pentru clarificari.

ITP-ul l-am facut dupa 1 aprilie (mai concret pe 4 aprilie). In concluzie ar fi trebuit sa fie dupa noile reglementari.

Cat despre placute, mi-a aratat acele "cercuri" concentrice pe sub masina, cand i-a facut si jocul la roti.

Oricum, ma voi duce pentru o verificare a franei pe spate dreapta la reprezentanta Renault. Sper totusi sa nu fie ceva grav. Pana la urma, daca era ceva grav nu-mi dadea ITP-ul....zic eu...

Numai bine !


--------------------
Renault Clio Symbol 2007 Dynamique 1.4 16v + clima - CT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 7 Apr 2009, 19:33
Post #755


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Pai daca ai facut itp-ul dupa 01.04,ce nu i-a convenit inspectorului cand dezechilibrele au fost de 28 respectiv 29%?! blink.gif
Dupa cum am mai spus acum se accepta valori pana la 30% inclusiv!
Ori n-o fii citit noul RNTR ori nu isi resetase inca standul cu noile valori prevazute pentru dezechilibre.
Ideea cu vizita in service nu-i rea deloc!Daca exista ceva defectiuni este bine sa fie eliminate in faza incipienta nu atunci cand se agraveaza!Costa mai putin iar timpul de remediere e mai scurt.Daca tot ajungi la sevice crezi ca ar costa prea mult ca mecanicii de acolo sa examineze si ei la randul lor placutele si discurile de frana de pe fata?Nu mi se pare normal ca la 20.000 de km sa ai discurile "sapate"!Suprafetele alea trebuiau sa fie ca niste cd-uri!
Bafta!M. smile.gif

This post has been edited by marian-j: 7 Apr 2009, 19:34


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebecool
post 13 Apr 2009, 01:57
Post #756


Doctor de oase


Group: Members
Posts: 549
Joined: 26 October 06
From: Pa scaun




Prin sectorul 3 ce statie ITP recomandati?Am vazut ca de curand s-a deschis showroom Auto Cobalcescu pe Cheiul Dambovitei(sa fie oare ok?). Dar statia de langa Auto Filaret?
ITP-ul expira in mai. Il pot face inainte?
Nu de alta, dar daca as avea ceva probleme de ce sa nu le fac cat mai e masina in garantie nu?


--------------------
Renault/Opel Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009 2007 - B-08-BBM
Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 13 Apr 2009, 05:59
Post #757


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




se poate face mai repede ... pe acelasi principiu il voi face si eu mai repede (inainte de a expira garantia masinii), chiar daca va fi cu mai bine de o luna inainte de data expirarii ITP VECHI


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcs
post 13 Apr 2009, 12:29
Post #758


Membru autentic


Group: Members
Posts: 422
Joined: 8 November 08
From: Bethoncourt, FR




Multumesc, coleg marian! Am postat la coltul nedumeritilor, desi clar e o problema tehnica, fiindca chiar nu mai intalnisem problema ( ca fapt divers, mi-au trebuit vreo doua luni pana sa ma prind ce e cu luminile de zi, observand ca am becuri pe care nu le puteam aprinde din maneta de lumini - se activeaza din meniul calculatorului de bord ). Daca apar / au aparut reglementari noi, poate ne dai un semnal. Cred ca problema va aparea la toate autovehiculele noi - sistemul exista deja pe Megane 3 si, la o analiza rapida - pe Golf VI si Avensis - daca modelele pe care le-am vazut expuse au bixenon.


--------------------
Dacia/Renault/MB Logan1.6/L3 2.0dci/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 40e 05 Amb/08 Priv/15 Intense/19 I GTline/24AMG line - HA308VT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 Apr 2009, 19:51
Post #759


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Marian, ti s-a intamplat sa testezi un Reno cu frana de mana automata?
Daca da, cum ai procedat?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 13 Apr 2009, 20:15
Post #760


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Colega pcs,am rasfoit noul regulament si nu am gasit nici o referire speciala pt. luminile de circulatie pe timp de zi!Momentan sunt tratate la "Alte lumini".Fii sigur ca daca aflu noutati sau specificatii referitoare la aceste lumini le voi "trambitza" pe aici!
Mai intrebai despre felul in care se regleaza;sa-ti spun cinstit momentan vorbesc doar dupa presupuneri!Daca spui ca luminile respective se afla in blocurile optice ale farurilor cred ca se regleaza deodata cu luminile de drum si de intalnire dar nu sunt sigur si se verifica felul in care bat tot cu aparatul de verificare a farurilor pozitionandu-l pe acesta pe axa becului si tinand cont de procentul de corectie specificat pe far.Repet inca o data ca fac doar niste presupuneri deoarece nu am facut pana acum inspectia la masini atat de noi.Masinile noi nu au nevoie de itp in primii doi ani de la prima inmatriculare si in marea majoritate a cazurilor primul itp il fac in statiile aferente reprezentantelor asa ca la mine ajung mult mai tarziu(dupa aprox. 4 ani!)Asa ca mai am de asteptat pana ma voi intalni cu modelele mentionate de matale.Imi pare rau dar mai multe nu-ti pot spune! blush.gif

<span class='edit'>13 Apr 2009, 21:41:</span>
Colega R19/16v,nu cred ca inteleg exact ce doresti sa spui cand te referi la frana de mana automata!Incerc totusi sa iti dau in raspuns. Cred ca te referi la frana de stationare ce nu se actioneaza prin intermediul unei manete ca in marea majoritate a cazurilor sau prin intermediul unei pedale(ex. Mercedes,Chrysler,etc) ci este comandata prin intermediul unui buton ce pune in miscare un sistem electromecanic ce actioneaza elementele de lucru ale franei de stationare.Am facut inspectia la un singur VW Passat ce avea asa ceva in dotare.Cum am procedat?Pai dupa ce am terminat de facut testul franei de serviciu am ramas cu puntea spate in stand.Am selectat(din telecomanda) optiunea "Frana de stationare" am pornit rolele standului si apoi am apasat butonul ce comanda sistemul respectiv.Masina a inceput sa franeze si dupa scurt timp(1-2 secunde) rotile au atins valoarea de patinare si standul s-a oprit automat.Deci frana de stationare nu se actioneaza brusc ci progresiv asigurand astfel si moderabilitatea necesara.Faina treaba! smile.gif
Apoi m-am bagat sub masina,mort de curiozitate,sa vad cam cum arata sistemul respectiv dar din pacate nu am vazut mai nimic!Peste tot numai scuturi de plastic! sad.gif
Am observat doar doua cabluri ce pareau a fi ale franei de stationare dar cine le actioneaza si cum n-am putut sa vad!
P.S.1
Iti dai seama ce fastacit am fost cand cautam ca disperatul prin masina dupa maneta sau pedala de actionare iar clientul mi-a indicat(zambind cu gura pana la urechi!) un butonas plasat in stanga bordului! blush.gif
P.S.2
Nu stiam ca si cei de la reno ofera acesta optiune pe masinele lor.Eleganta treaba!

This post has been edited by marian-j: 13 Apr 2009, 21:43


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 Apr 2009, 20:48
Post #761


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Merci Marian, nu stiam ca rolele au o limita la care se opresc automat - aici era dilema mea.

La Scenicul meu, daca il pun sa stranga frana de stationare si sistemul simte ca rotile se mai invart continua sa stranga pana le opreste.

Multumesc pentru un raspuns foarte complet si pe deplin satisfacator smile.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 13 Apr 2009, 21:04
Post #762


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




N-ai de ce,colega!Cu mare placere!
Te mai plictisesc cu un amanunt!Toate standurile de testarea a franelor utilizate in statiile itp trebuie sa indeplineasca(printre multe altele) o conditie foarte importanta si anume sa fie dotate cu un dispozitiv de sesizare a alunecarii relative ce va opri in mod automat alimentarea motoarelor electrice ale standului respectiv in momentul in care alunecarea atinge pragul maxim de 24%!Sper ca am retinut corect procentul.Oricum acest procent este selectat prin subrutinele de calibrare(parolate de catre toti producatorii) iar inspectorii nu au posibilitatea sa-l modifice.
Scuze pt "cicaleala"! blush.gif
O seara faina iti doresc!M smile.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 Apr 2009, 21:07
Post #763


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Cum spuneam - excelent raspuns!! aplauze.gif

Sunt mai mult decat binevenite detaliile tehnice!


Merci wink.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 16 Apr 2009, 07:04
Post #764


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Am facut ITP-ul ieri, l-am trecut cu brio biggrin.gif , s-au legat totusi de faptul ca acum am pe masina jante de 17" cu gume 205/50/17, le-am aratat ca am trecuta in talon dimensiunea asta de cauciuc dar mi-au spus ca aceasta trebuie sa fie trecuta in CIV, intradevar m-am uitat in CIV si acolo nu e trecuta aceasta dimensiune...pareri? unsure.gif


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 16 Apr 2009, 07:59
Post #765


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Uite o parere: teoretic, civ este certificatul de nastere al masinii! Talonul este doar o oglinda a civ-ului! Orice modificare ar trebui trecuta si in civ, dupa parerea mea!
La fel, ce scrie in talon, referitor la dimensiunile jantelor, ar trebui sa scrie si in civ, nu?


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 16 Apr 2009, 09:15
Post #766


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Mda, probabil, eu am doar o copie dupa CIV pentru ca originalul e la firma de leasing blush.gif, talonul l-am primt cu cauciucuri de 17" deja trecute pe el, nu am umblat eu sa le omologhez. De ce totusi nu sunt trecute in CIV daca sunt trecute in talon? unsure.gif

This post has been edited by Hackmikey: 16 Apr 2009, 09:18


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 16 Apr 2009, 09:28
Post #767


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Poate o fi vreo greseala si nu au tiparit?


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 16 Apr 2009, 11:57
Post #768


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Foarte ciudat!!
Exact cum spunea colega Solon,talonul se alcatuieste pe baza datelor din CIV si nu invers!Am mai vazut taloane la care sa se fii omis sa se treaca anumite specificatii sau mentiuni din CIV dar situatia inversa(ca cea a colegului Hackmikey) nu am intalnit-o pana in clipa de fata!
Hack,cand ai timp si chef solicita-le celor de la banca sa-ti mai expedieze inca o copie dupa CIV.Daca pe acea copie apar si dimensiunile cu pricina: case closed!
Daca nu,mai vorbim.
P.S.
Foarte inspirata mi s-a parut comparatia intre CIV si certificatul de nastere! wink.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 16 Apr 2009, 13:33
Post #769


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Mersi Marian, o sa incerc si asta. cheers.gif


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 16 Apr 2009, 14:01
Post #770


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(marian-j @ 16 Apr 2009, 11:57)
P.S.
Foarte inspirata mi s-a parut comparatia intre CIV si certificatul de nastere! wink.gif
*


Multumesc! blush.gif


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian00
post 27 Apr 2009, 15:54
Post #771


....................


Group: Members
Posts: 1.463
Joined: 2 April 08
From: Alba




marian-j,vreau sa merg la itp martea viitoare.Are ceva daca nu am partea aia de plastic de la o lampa de inmatriculare?Se i-a de treaba asta?

This post has been edited by Adrian00: 27 Apr 2009, 17:50

Attached thumbnail(s)
P1020284.JPG ( Size: 857.8k ) Number of downloads: 340


--------------------
Audi A4 B6 2001 1.9 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 27 Apr 2009, 18:59
Post #772


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Eu nu sunt convins ca va sti cineva ca trebuia sa fie acolo un capac de plastic, inca n-am auzit macar, de vazut nici atat, sa se verifice daca ard becurile respective!

Pentru binele becului si al instalatiei electrice ar fi bine daca ai gasi un capac cu care sa izolezi de apa, praf si mizerie.



--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 27 Apr 2009, 19:32
Post #773


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Eu ma uit sa vad daca ard(si) becurile alea! wink.gif
Colega Adrian00,colegul adi-ar are mare dreptate!N-ar fi rau sa pui dispersorul acela la loc deoarece e pacat sa se distruga toata lampa respectiva sau sa patesti vre-un scurt circuit datorat apei patrunse in lampa.
Acuma io ce sa spun?
La carte zice:dispersor lipsa= defect major(cod 4.6.1.a)=>respingere.
Omeneste vorbind insa,nu cred sa fie colegii mei atat de drastici si sa te respinga numa' pentru atata lucru!
Multa bafta!M smile.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian00
post 27 Apr 2009, 19:53
Post #774


....................


Group: Members
Posts: 1.463
Joined: 2 April 08
From: Alba




Multumesc mult de sfaturi colega marian. worship.gif O sa tin cont de ele! smile.gif


--------------------
Audi A4 B6 2001 1.9 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aqua
post 28 Apr 2009, 13:36
Post #775


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.250
Joined: 24 February 05
From: Bucuresti




cat de devreme pot sa ajung sa fac itp? adica la cate zile,luni inainte pot sa ajung la itp pana sa expire termenul?


--------------------
ex. megane dci, ex. Sportage GDI 2017
Sportage 2020 AWD T-GDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 28 Apr 2009, 13:57
Post #776


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Cand vrei, ai timp si chef!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aqua
post 28 Apr 2009, 14:01
Post #777


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.250
Joined: 24 February 05
From: Bucuresti




QUOTE(Solon @ 28 Apr 2009, 13:57)
Cand vrei, ai timp si chef!
*


pe bune?
adica daca itp expira in 16 iunie, pot sa merg si acum? si data urmatoarei inspectii se pune la 2 ani din ziua inspectiei,nu?


--------------------
ex. megane dci, ex. Sportage GDI 2017
Sportage 2020 AWD T-GDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 28 Apr 2009, 14:10
Post #778


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Poti sa mergi si acum dar asta in conditiile in care esti constient te duci cu aproximativ o luna si jumatate inainte de termen.
La fel, poti sa te duci si dupa expirarea termenului. Eu am fost dupa 2 luni de la expirare!
Mai bine o faci acum decat in perioada de vara ca incep concedii si s-ar putea sa fie mai aglomerat!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 28 Apr 2009, 21:03
Post #779


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Eu nu as recomanda sa circulati cu itp-ul expirat. blush.gif
Daca aveti ghinionul sa fiti opriti de Politie (sau echipaj mixt Rar-Politie) e destul de nasol.Amenda,puncte,talon ridicat,itp facut la reprezentata RAR,mers la Politie pentru redobandirea talonului,etc.Acuma nu ca itp-ul facut la RAR ar diferi fata de cel facut intr-o statie oarecare dar presupune programare prealabila,cozi,etc.In plus,amenda cred ca e mai costisitoare decat un itp.
Sa nu mai spun de eventualitatea unui accident si sa aveti itp-ul expirat!Brr,asta nici de gluma nu-i buna!De evitat!
Daca va intereseaza parerea mea eu v-as recomanda sa mergeti sa va faceti itp-ul cu cateva zile inainte ca acesta sa expire.Daca cumva aveti ghinionul sa se descopere vre-o hiba la masina sa apucati sa va remediati defectiunea/defectiunile inaite de expirararea itp.E mai "sanatos" asa,zic eu!Raportul itp nu va "acopera" in fata Politiei.E o tampenie,recunosc, dar Politia considera ca circulati cu defectiuni si ati fost si avertizati!Si-apoi e neplacut sa incepeti cu explicatii. blush.gif
Mai bine pierdeti cateva zile din valabilitatea itp dar va menajati nervii.
Colega aqua,si eu sunt de parere ca e cam devreme sa te prezinti la itp.Asta daca nu cumva pleci din tara si nu esti sigur ca te intorci inainte de expirarea itp.Am intalnit cateva cazuri de acest gen.Daca totusi nu pleci,eu cred ca prezentarea cu vre-o saptamana inainte de expirare la inspectie e mai mult decat suficienta.Cu toate acestea sfatul colegului nostru Solon este tare bun!Intradevar,in zilele ce premerg perioadei concediilor de vara statiile se aglomereaza vizibil!Daca doresti sa eviti statul la cozi poti sa-ti faci itp-ul acum si ti-ai luat o grija de pe cap!Decizia iti apartine!Bafta!M smile.gif
Imi cer scuze pentru lungimea postului.

This post has been edited by marian-j: 28 Apr 2009, 21:19


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 29 Apr 2009, 08:40
Post #780


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Sa ma lamuresc ca am ramas tampit: Deci aia de la itp iti dau hartie ca ai un stop spart sau ca ai o bieleta dusa sau ca nu ai frane!
Ok, te resping si te lasa sa mai circuli! Daca il pocnesti pe unul Politia nu se uita la hartia aia provizorie?
Deci Politia are autoritate mai mare in privinta mecanicii unei masini decat un service autorizat RAR?
Mi se pare ridicol! Dar daca asa e, multumim de informare domnului marian-j, e bine de stiut!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
53 Pages « < 24 25 26 27 28 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 13:53
Dacia