ITP - Inspectia Tehnica Periodica
![]() ![]() ![]() |
ITP - Inspectia Tehnica Periodica
marian-j |
![]()
Post
#781
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
|
||
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|||
adi_ar |
![]()
Post
#782
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Eu nu vad lucrurile asa!
Responsabilitatea mentinerii in buna stare de functionare apartine proprietarului iar conducatorul are obligatia de a nu circula cu un autoturism care prezinta defectiuni (legea nominalizeaza o serie de defectiuni). "Dovada" ca urmare a unui control ITP nu cred ca reprezinta o "autorizare" de circulatie ci un avertisment, mai degraba, care se refera la o defectiune relativ minora, care permite circulatia cu anumite restrictii dar care trebuie rezolvata. Nu discutam aici despre inspectori rauvoitori, spagari etc. asta-i alta poveste! Legea nu face specificatii dar eu cred ca asa trebuie interpretat. In aceste conditii, dupa 2 sapt de la ITP respins, circulatia cu respectiva problema eu as trata-o ca pe o neglijenta/nepasare care nu absolva de nici o responsabilitate. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
alc2 |
![]()
Post
#783
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 12 July 05 From: Bucuresti ![]() |
@marian-j , pentru un diesel care e trecut Euro IV+DPF ( FAP ) in CIV , dar intre timp a suferit operatia de eliminare a DPF-ului , cum stau lucrurile la ITP ?
Sa zicem ca acum masina a ramas "doar" Euro IV fara DPF. This post has been edited by alc2: 1 May 2009, 11:35 |
--------------------
Renault
Kadjar Intens
Flame red_K9K-648
- Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
|
|
pcs |
![]()
Post
#784
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 422 Joined: 8 November 08 From: Bethoncourt, FR ![]() |
Saptamana asta :
Pasul I : facut revizia de 4 ani la Logan, fara schimbare distributie, ca masina nu are decat 33 k km. Rezultat : schimbare cap bara stanga + lampa iluminare numar + consumabile + refacere geometrie roti = 850 RON, din care revizia si consumabilele vreo 380 RON. Pasul II : trecut ITP fara probleme ( 75 RON ) Intrebare : la Logan 1.6 mpi este prevazuta schimbarea distributiei la 60 k km sau 4 ani. In conditiile de mai sus, tinand cont ca masina face vreo 7 k km pe an, merita sa schimb distributia in toamna, sau pot sa mai astept pana la primavara? |
--------------------
Dacia/Renault/MB
Logan1.6/L3 2.0dci/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 40e
05 Amb/08 Priv/15 Intense/19 I GTline/24AMG line
- HA308VT
|
|
marian-j |
![]()
Post
#785
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Colega adi_ar,matale esti un pic mai "taios".
![]() Sper ca m-am facut inteles. Colega alc2,ma vad nevoit sa-ti spun ca nu cunosc raspunsul la intrebarea matale. Nu cred sa ma fii intalnit inca,cu o astfel de situatie.Este posibil ca eliminarea filtrului respectiv sa-ti creeze probleme la testul de opacitate al fumului emis dar nu sunt sigur.Am avut la verificare(acum vre-o luna) doua Peugeot-uri echipate cu FTP si au trecut amandoua "fluierand" testul de opacitate al fumului cu valori mult sub limita maxima admisa.Fara filtru insa nu stiu ce sa zic!Sper sa nu am "gura aurita"! :blush:Bafta! Numa' bine!M ![]() This post has been edited by marian-j: 2 May 2009, 09:21 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#786
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Hmmm!
Marian dragule, numai sa nu ne "acoperim" cu pamant sau cu paturica in carucior dintr-o "acoperire" din asta. Adica daca expira ITP cu o zi (idiferent de starea masinii) > talon retinut ... etc. iar daca scrie negru pe alb ca autoturismul are defectiuni care trebuie remediate, politistul sa fie ingaduitor (cu pensionarii ![]() ![]() Pai ce, pensinarului in cauza i s-au tocit caucioacele in ultima luna? Si-apoi, sunt destui care pun de-o parte gume bune (vizual) dar care nu mai prezinta garantii la 130 Km/h (legal). Pentru o conditie modesta, pentru dus nepotel la gradi, sunt excelente. Este adevarat, pe de alta parte, ca am vazut destule gipane si mertane de-ale lu' peste, cu gume prin care ieseau sarmele. Raman la parerea mea! Respingerea ITP este un avertisment si ar trebui mai clar conditionata in lege, respectiv prevazut un termen-limita pentru remediere si o restrictionare a deplasarilor. Daca esti respins la Bacau, n-ar trebui sa ai ce cauta in Timisoara! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
marian-j |
![]()
Post
#787
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Coane,io-s mai capatanos si o tin pe a mea!
![]() Din punctul meu de vedere cel ce detine un raport itp a avut bunavointa si s-a prezentat la o prima verificare(deci se afla in curs de remediere a defectiunilor masinii,este avertizat si cred eu ca datorita avertismentului circula mai prudent) prin comparatie cu cel ce circula cu itp-ul expirat de cine stie cand si habar nu are. Si eu cred ca legea ar trebui sa fie clarificata,sa nu permita "interpretari" si sa zica limpede:daca se poate circula cu raportul itp bine iar daca nu,nu si basta! Despre gipane si mertane;am vazut si eu nenumarate cazuri de masini scumpe ale caror jante costau mai mult ca masina mea insa erau incaltate cu niste "opinci" cu sarmele la vedere.Eu credeam ca le folosesc ca perie ad-hoc pentru curatat gratarele cand ies la iarba verde! ![]() "Daca esti respins la Bacau, n-ar trebui sa ai ce cauta in Timisoara!"Just! Cred ca si acest aspect ar trebui sa fie stipulat in regulamente. This post has been edited by marian-j: 2 May 2009, 19:57 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#788
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Hai s-o lasam asa, de fapt vorbesc mai aspru decat gandesc!
Oricum "... cel ce detine un raport itp a avut bunavointa ..." ??!?? Aiurea! Este aproape de a-i expira ITP-ul ! Treci la mici! ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
marian-j |
![]()
Post
#789
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Am inteles,sa traiti!!
![]() Ma duc sa execut "comanda"! ![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#790
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Nu cumva, circulatia numai in baza raportului ITP este suficient de ilegala, atata vreme cat viza ca atare este expirata?...
Iar daca pe raportul ITP mai scrie si ca masina a fost respinsa la inspectie datorita unor oarecari probleme la sistemele de franare sau directie, nu e inca o situatie de suspendare a talonului?... Intreb si eu...Aproximativ retoric... ![]() PS: Nea Marian, la mititeii cu pricina ia-ma si pe mine in calcul! Mi-e asa de lene sa aprind maine gratarul... ![]() |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
marian-j |
![]()
Post
#791
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Se pare ca rationez gresit!
Scuze! ![]() P.S. Mi-s tare iute la mânie!! ![]() Is ca Speedy Gonzales la incins gratarul!! This post has been edited by marian-j: 2 May 2009, 21:19 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#792
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Pen' ce scuze?
Ca nenea driverul inconstientul sau teribilistul calca legea in mod voit?... Din cate stiu eu, inspectorii ITP nu au voie sa retina taloanele, nu? |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
marian-j |
![]()
Post
#793
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Ai dreptate,colega.
Inspectorii itp nu au cum sa retina documente.Ba din contra!In caz de respingere mai adaugam si noi niste hartii in care precizam motivul sau motivele pentru care masina respectiva a fost declarata ca fiind respinsa. |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
caktuss |
![]()
Post
#794
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.433 Joined: 7 May 05 From: Iasi ![]() |
apropo de itp... am scris eu mai de mult ca la inspectia itp le-am zis alora sa-mi spuna ce troncane pe la roata dreapta fata.
ei, intre timp am aflat, era o bieleta anti-ruliu cu piulitele slabite. acu nu mai troncane nimic (inafara de caseta, evident ![]() sa tot faci itp-ul... ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan II
1.6 16v 05-2005
- numar cu gaura m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006) 33 600 km (26/09/2007) 45 000 km (o3/01/2009) 50 000 km (03/06/2009) |
|
marian-j |
![]()
Post
#795
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Muahahaaaaa!!
![]() Conduci ,totusi, un reno nu un RR! ![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
Adrian00 |
![]()
Post
#796
|
![]() .................... Group: Members Posts: 1.463 Joined: 2 April 08 From: Alba ![]() |
Dupa ore bune pretrecute la ITP in sfarsit am ajuns si eu acasa.Sa va spun toata povestea...
Astazi am zis ca merg sa-mi fac itp-ul.Lucrand saptamana asta de noapte,am iesit azidimineata de la servici si am mers direct acolo ca sa fiu primul sa nu mai astept dupa altii.Bun,zis si facut,am mers si am fost primul;dupa mine un Olcit si o Dacie. M-am dus la seful de service,i-am dat actele necesare si a zis sa astept sa se face ora 8 sa vine cel ce se ocupa cu Inspectiile. In sfarsit se face 8,vine domnul acela,a luat masina si a bagat-o in statie;eu eram foarte curios ce se face acolo ca nu am vazut niciodata.A luat noxele f repede,au iesit bune,mai pe scurt toate au iesit bune la sfarsit a scos o hartie si a zis sa merg cu el in birou sa bage datele in PC sa le trimita la RAR.A introdus datele si apoi m-a lovit cu o veste:a zis ca RAR-ul mi-a oprit masina sa vina sa o testeze si ei din nou.Cand am auzit sa pice cerul pe mine nu alta ca mi-era un somn de nu mai vedeam la 2 metri in fata. ![]() Am stat si dupa idiotii aia de la RAR aproape o ora,apoi au luat-o iar de la cap la coada cu controlul si binenteles ca nu au gasit nimic. Ma intreb daca au mai stat sa verifice si Olcitul si Dacia tot ei... ![]() |
--------------------
Audi
A4 B6
2001 1.9 TDI
|
|
Duyu |
![]()
Post
#797
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Noroc cu tine ca altfel poate cereau reverificarea la Oltcit.
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
verde |
![]()
Post
#798
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
De fapt obiectul reverificarii era inspectorul care ti-a facut tie ITP-ul , mai putin masina.
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
marian-j |
![]()
Post
#799
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Colega verde,dupa parerea mea si masina si inspectorul ce a facut inspectia fac obiectul "supra-controlului" in egala masura.
![]() Colega Duyu,"n-are conteaza" ce vehicul este!Oricare poate fi selectat pentru reinspectie!Indiferent ca e remorca,autoturism,scuter sau ditamai tir-ul, nou sau batran ca vremea,respins sau admis,aflat la prima prezentare pentru itp sau se afla in statie in vederea reinspectarii dupa ce a fost respins pentru diferite defectiuni la prima prezentare,absolut orice vehicul poate sa fie (impreuna cu inspectorul,dupa cum am mai spus) selectat pentru reinspectie monitorizata de inspectorii SPNV(Supravegherea Parcului National de Vehicule).De exemplu intr-o zi pe la ora 9 a fost prezentata in vederea efectuarii itp o Dacie din '87.Masina era destul de "necajita" asa ca am fost nevoit sa umplu raportul itp cu defectiunile constatate.Am introdus datele in calculator si am primit mesajul prin care eram anuntat ca Dacia a fost selectata pt reinspectie.Nu am fost foarte surprins.In schimb mi-a picat falca atunci cand(in jurul orei 14) am fost selectat pt reinspectie impreuna cu un Jaguar din 2006!!! ![]() Colega Adrian00,nu trebuie sa fii suparat pe monitori sau pe inspectori!Nu ei sunt cei vinovati de neplacerile cauzate clientilor ci cei ce au implementat acest sistem de monitorizare.Daca asta e "muzica" nu ne ramane decat sa "dansam" cu vor "dirijorii"! ![]() Sa nu-ti mai spun de modul jenant prin care cei de la RAR isi completeaza lipsurile din programul itp!!!Daca se prezinta o masina pt itp si constatam ca in CIV apar diferite note de subsol("viteza max. in autotren","anvelope optionale","masa max. admisa pe axe",etc) ce nu se regasesc SI in programul itp NU avem voie sa facem inspectia!! ![]() Ca sa putem "debloca" situatia trebuie sa facem un raport itp in care sa precizam(NOI,inspectorii) ce le lipseste celor de la RAR din baza lor de date si impreuna cu o copie dupa CIV(pe care trebuie sa certificam ca este conforma cu originalul)si sa le punem pe fax-ul reprezentantei locale a RAR.Asa ca explica-i dinou la om ca trebuie sa mai vina inca o data in statie ca sa ne putem apuca de inspectia propriuzisa,da-i un numar de telefon unde sa se intereseze daca modificarile din CIV au aparut si in program,mai spune-i ca s-ar putea sa dureze inca o zi,doua,trei pana se rezolva problema si apoi cand vine la inspectia propriuzisa respinge-l pentru te miri ce defectiuni. E clar ca nu suntem "cei mai iubiti dintre pamanteni",nu?? ![]() Eu iti inteleg reactia,justificata n-am ce zice,dar sper sa nu ramai suparat pe noi. ![]() Ma bucur ca ai masina "beton"!Drum bun! ![]() P.S. Cred ca am mai postat acesta poza. Cam asa arata "bucuria" de la care a pornit nemultumirea matale: This post has been edited by marian-j: 9 May 2009, 20:45 Attached thumbnail(s) VEHICUL_BLOCAT.jpg ( Size: 823.88k ) Number of downloads: 396 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
Adrian00 |
![]()
Post
#800
|
![]() .................... Group: Members Posts: 1.463 Joined: 2 April 08 From: Alba ![]() |
Nu sunt suparat,chiar a vorbit frumos inspectorul cu mine.El mi-a spus la inceput ca poate sa intervina RAR si s-o intoarca pentru reinspectie,dar nu m-am gandit ca tocmai pe mine ma v-a alege.
Eu am stiut cum am circulat cu masina si cum am avut grija la fiecare groapa;m-am gandit ca nu-mi v-a gasi nimic,dar nici prin cap nu mi-a trecut ca o v-a intoare pt reinspectie. Si mie mi-au zis aia de la RAR cand au venit,ca pe cartea de indentitate am optionale amvelope pe 17" si de ce nu le am trecute si pe talon?!I-am zis domn'le ce vina am eu ca,cand mi-am inmatriculat masina n-au trecut aia si pe talon?E vina lor nu e vina mea.Apoi am vazut ca a continuat si nu a mai zis nimic. Asta e.Imi pare bine ca nu mi-au gasit nimic ca si asa nu mai aveam bani de dat pe piese. ![]() Merci de raspuns colega Marian! This post has been edited by Adrian00: 9 May 2009, 19:49 |
--------------------
Audi
A4 B6
2001 1.9 TDI
|
|
Duyu |
![]()
Post
#801
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Marian, cum se face selectia autovehiculelor pentru reinspectie? Aleatoriu? O face un calculator? Sau este o regula anume? (gen 2 masini/zi/statie ITP, etc.). Intreb din curiozitate.
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
marian-j |
![]()
Post
#802
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Pai la inceput(pe la finalul lui 2007)cand acest sistem a devenit operational n-i s-a spus ca selectia vehiculelor se face aleatoriu de catre serverul central din Buc.Apoi ni s-a mai spus ca fiecarei statii i se va atribui un soi de "scor" adica cu cat statia respectiva va avea rezelutate mai bune la reinspectii cu atat va fii vizitata mai rar de RAR!
![]() Povesti!!Din 4 inspectori cati suntem in statie unul singur dintre noi a "incasat" o stampila pe autorizatie(in Decembrie 2007) datorita unei erori la identificarea unui microbuz(nu a observat ca seria motor a fost mentionata gresit in CIV adica doua cifre erau inversate) iar monitorul a observat acest lucru.Aici,la "Identificare",nu exista scuze!!Ai gresit=stampila!De atunci am avut peste o suta de masini blocate(fara incidente notabile) si nu am observat sa fii scazut rata de prezenta a monitorilor in statie.Sunt zile in care nu se blocheaza nici o masina,sunt zile in care se blocheaza 3-4, sunt zile in care e "liniste" toata ziua si pe la ora 17 te trezesti cu o masina blocata si apoi iara "liniste",naiba stie! Prin canalele "Radio-Sant" am auzit ca blocarile se pot face si "cu dedicatie" fie de pe serverul central fie de pe cele locale dar acesta e doar un zvon. In consecinta nu stim nimic sigur iar cei de la RAR sunt si foarte secretosi la acest capitol! Cam asta e tot ce iti pot spune deoarece mai multe,sincer, nu stiu! ![]() This post has been edited by marian-j: 10 May 2009, 15:40 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
Hack |
![]()
Post
#803
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#804
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
Eu pe talonul nou nu le mai am trecute. Nu le mai am trecute nici pe alea standard de pe masina. Normele europene! Ce ar mai zice monitorul, as fi curios?
![]() |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
Adrian00 |
![]()
Post
#805
|
![]() .................... Group: Members Posts: 1.463 Joined: 2 April 08 From: Alba ![]() |
Pe bune Hack!Vrei sa-ti fac o poza sa-ti arat?
![]() |
--------------------
Audi
A4 B6
2001 1.9 TDI
|
|
Avani |
![]()
Post
#806
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
@marian-j: am si eu o intrebare... la testul cu directia, atunci cand primele doua roti sa urca pe acea platforma metalica... cand se testeaza daca ai joc in caseta da directie cat si la elementele ce tin de directie (bielete, etc). Acel inspector are definite clar niste norme sau e .. dupa ochi.
De ex la noxe, stiu ca peste un anumit prag se respinge masina (depinde cum a fost incadrata - E2, E3, E4) pentru ca din acel test facut pe calculator au reiesit noxe peste media admisa. Asa si cu directia, exista cumva pe calculator o chestie care sa verifice daca directia acolo este buna si se incadreaza in limitele normale sau... "domne ai joc in bielete, nu iti pot da ITP-ul" ! |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#807
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
mam programat miercuri dimineata.....cat trebuie sa inclazesc motrul dci inainte de operatiunea lu peste?????
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
marian-j |
![]()
Post
#808
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Colega Avani,nu exista inca un aparat capabil sa masoare jocurile.In consecinta aprecierile se fac "ochiometric".
Colega b76bgaarh,temperatura uleiului motor trebuie sa aiba minim 80 de grade.Inspectorul va verifica temperatura uleiului inainte de a se apuca de de testul propriuzis.Pentru aceasta va scoate joja si o va inlocui cu o sonda de temperatura cuplata la opacimetru. Imi permit sa-ti dau un sfat.Daca ai posibilitatea sa "alergi" un pic masina inainte de itp in trepte de viteza inferioare si la turatii ridicate ar fi tare bine.Masina va trece mult mai usor testul de opacitate al fumului.Grija,totusi" la radare! Inca ceva!Nu uita sa ai asupra ta toate documentele necesare efectuarii itp.Bafta! ![]() This post has been edited by marian-j: 11 May 2009, 22:03 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
Avani |
![]()
Post
#809
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
QUOTE(marian-j @ 11 May 2009, 23:03) Colega Avani,nu exista inca un aparat capabil sa masoare jocurile.In consecinta aprecierile se fac "ochiometric". Deci daca vrea inspectorul sa nu iti dea ITP-ul ... ca trebuie sa-i dai si lui ceva acolo, o atentie... se poate nu ? De fapt sa-ti spuna ca esti picat ca ai joc in bielete, tu te resemnezi ca nu poti sa verifici, nu ? Pun aceste intrebari pentru ca eu am patit asa ceva. Mecanicii din service mi-au spus ca domne ai un mic joc in bieleta dreapta, dar MIC de tot. La care inspectorul mi-a spus "domne, jocuri in ambele bielete, nu pot sa va dau ITP-ul". Eu i-am explicat ca pentru a avea joc in ambele bielete trebuie sa simt si eu ca sofer chestiile astea + ca cei din service sa-mi spuna ce si cum. Inspectorul a tinut-o pe a lui, domne probleme cu directia- RESPINS. Ii spun din nou pe un ton foarte calm ca asa ceva nu este posibil. La insistentele mele, m-a rugat sa revin mai pe seara ca poate "cei de la RAR nu mai vin astazi". Mi-a dat ITP-ul dar pe buna dreptate, el nu vroia decat o mica spaga. Nasol ce se intampla pe la noi prin tara. Asa cand trebuie sa stai la mana cuiva. Ce as mai fi vrut eu sa vina RAR-ul atunci cand m-a respins, sa-mi verifice ei masina... |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
Solon |
![]()
Post
#810
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
@marian-j: Sa inteleg ca la dci e cam ca la dacia pe carburator? Trebuie alergata pentru a trecde itp-ul?
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 08:43 |