Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

53 Pages « < 25 26 27 28 29 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

ITP - Inspectia Tehnica Periodica

marian-j
post 29 Apr 2009, 20:55
Post #781


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Din pacate asa este,coane Solon. blush.gif
Uite iti citez ultima fraza de pe raportul de inspectie:
"Pentru vehiculele cu defectiuni se aplica prevederile legislatiei privind circulatia pe drumurile publice."
Matale ce intelegi?
Eu,din cate stiu,este interzisa circulatia cu vehicule ce prezinta defectiuni.Mi-ar place tare mult sa ma insel!
Cat despre erijarea Politiei in organ tehnic abilitat(substituindu-se astfel RAR-ului) ce pot eu zice?Sa incep sa povestesc iarasi de foliile(neomologate) de pe geamurile spate si luneta(pe care itp-ul le admite dar Politia nu),despre taloane ridicate pentru "nivel excesiv de zgomot" desi eu nu am habar sa se fii stabilit(in Romania) un nivel maxim de zgomot emis si nici despre ceva aparate omologate ce pot fii utilizate in acest scop,despre faptul ca la inceput recunosteau rapoartele itp ca pe niste dovezi cum ca masina se afla in curs de remediere a defectiunilor si apoi sau razgndit,etc.
Tocmai pe considerentul nerecunoasterii raportului itp ca "dovada provizorie" recomandam prezentarea la itp cu cateva zile inainte de expirarea acestuia.Se repara eventualele defectiuni pana la expirarea itp si nu mai este necesar sa ne "fofilam" prin trafic cu teama in suflet.Eu cred ca e mai bine asa dar aceasta este strict parearea mea!
oftopic
Nu "omorati" solul,chiar daca aduce vesti proaste! happy.gif

This post has been edited by marian-j: 29 Apr 2009, 21:20


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 30 Apr 2009, 12:55
Post #782


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Eu nu vad lucrurile asa!
Responsabilitatea mentinerii in buna stare de functionare apartine proprietarului iar conducatorul are obligatia de a nu circula cu un autoturism care prezinta defectiuni (legea nominalizeaza o serie de defectiuni).
"Dovada" ca urmare a unui control ITP nu cred ca reprezinta o "autorizare" de circulatie ci un avertisment, mai degraba, care se refera la o defectiune relativ minora, care permite circulatia cu anumite restrictii dar care trebuie rezolvata. Nu discutam aici despre inspectori rauvoitori, spagari etc. asta-i alta poveste!
Legea nu face specificatii dar eu cred ca asa trebuie interpretat.
In aceste conditii, dupa 2 sapt de la ITP respins, circulatia cu respectiva problema eu as trata-o ca pe o neglijenta/nepasare care nu absolva de nici o responsabilitate.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alc2
post 1 May 2009, 11:34
Post #783


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 12 July 05
From: Bucuresti




@marian-j , pentru un diesel care e trecut Euro IV+DPF ( FAP ) in CIV , dar intre timp a suferit operatia de eliminare a DPF-ului , cum stau lucrurile la ITP ?
Sa zicem ca acum masina a ramas "doar" Euro IV fara DPF.

This post has been edited by alc2: 1 May 2009, 11:35


--------------------
Renault Kadjar Intens Flame red_K9K-648 -
Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcs
post 1 May 2009, 17:56
Post #784


Membru autentic


Group: Members
Posts: 422
Joined: 8 November 08
From: Bethoncourt, FR




Saptamana asta :
Pasul I : facut revizia de 4 ani la Logan, fara schimbare distributie, ca masina nu are decat 33 k km. Rezultat : schimbare cap bara stanga + lampa iluminare numar + consumabile + refacere geometrie roti = 850 RON, din care revizia si consumabilele vreo 380 RON.
Pasul II : trecut ITP fara probleme ( 75 RON )
Intrebare : la Logan 1.6 mpi este prevazuta schimbarea distributiei la 60 k km sau 4 ani. In conditiile de mai sus, tinand cont ca masina face vreo 7 k km pe an, merita sa schimb distributia in toamna, sau pot sa mai astept pana la primavara?


--------------------
Dacia/Renault/MB Logan1.6/L3 2.0dci/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 40e 05 Amb/08 Priv/15 Intense/19 I GTline/24AMG line - HA308VT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 1 May 2009, 21:25
Post #785


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Colega adi_ar,matale esti un pic mai "taios". blush.gif Ai dreptate cand spui ca responsabilitatea mentinerii in conditii bune a starii tehnice a vehiculului apartine celui ce-l exploateza insa imi permit sa nu fiu deacord cu matale cand spui ca prelungirea reparatiilor (ce pot dura o periada mai lunga de vreme) le-ai trata ca fiind neglijenta sau nepasare.De multe ori reparatiile dureaza ceva vreme si poate nu pot fi facute toate in acelasi atelier.Desemenea se mai pune si problema costurilor!Ar fi simplu(si un pic cinic) sa spunem:dom'le,n-ai bani nu circuli insa sunt persoane cu venituri mici sau foarte mici ce-si intretin mai greu masinile insa acestea le sunt necesare.Si cand spun necesare ma refer la sensul strict al cuvantului!Stim cu totii ce greu ne este(odata obisnuiti cu ele) sa nu ne putem folosi de masinile noastre din varii motive!Din pacate,tot mai multi clienti se plang ca-si permit sa circule din ce in ce mai putin sau ca-si intretin tot mai greu masinile. Dupa parerea mea cei mai necajiti sunt pensionarii!Am respins zilele trecute un nene mai in varsta(cu o Skoda Felicia mai vechiuta).Avea anvelopele spate uzate rau de tot si ceva defectiuni la instalatia electrica spate.Observand ca avea anvelopele fata aproape noi l-am intrebat de ce nu le-a schimbat si pe cele din spate(de defectiunile electrice nu stia!).Mi-a zis ca era convins ca va fi respins pt. gumele spate dar trebuie sa astepte urmatoarea pensie ca sa-si poata permite sa-si mai cumpere inca o pereche de anvelope si era convins ca raportul de respingere il "acopera" 30 de zile deoarece avea nevoie de masina sa-si duca nepotica la gradinita si sotia la fizioterapie.Norocul omului ca in rest masina era in buna stare si nu a mai avut si alte defectiuni.Oricum mi-a zis,cinstit,ca mai devreme de trei saptamani nu se poate prezenta la reverificare din simplul(dar durerosul)motiv ca nu are bani.
Sper ca m-am facut inteles.
Colega alc2,ma vad nevoit sa-ti spun ca nu cunosc raspunsul la intrebarea matale. Nu cred sa ma fii intalnit inca,cu o astfel de situatie.Este posibil ca eliminarea filtrului respectiv sa-ti creeze probleme la testul de opacitate al fumului emis dar nu sunt sigur.Am avut la verificare(acum vre-o luna) doua Peugeot-uri echipate cu FTP si au trecut amandoua "fluierand" testul de opacitate al fumului cu valori mult sub limita maxima admisa.Fara filtru insa nu stiu ce sa zic!Sper sa nu am "gura aurita"! :blush:Bafta!
Numa' bine!M smile.gif

This post has been edited by marian-j: 2 May 2009, 09:21


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 2 May 2009, 07:36
Post #786


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Hmmm!
Marian dragule, numai sa nu ne "acoperim" cu pamant sau cu paturica in carucior dintr-o "acoperire" din asta.
Adica daca expira ITP cu o zi (idiferent de starea masinii) > talon retinut ... etc. iar daca scrie negru pe alb ca autoturismul are defectiuni care trebuie remediate, politistul sa fie ingaduitor (cu pensionarii smile.gif ) daca-l dibuiesc in trafic dupa 1 luna !!! huh.gif
Pai ce, pensinarului in cauza i s-au tocit caucioacele in ultima luna? Si-apoi, sunt destui care pun de-o parte gume bune (vizual) dar care nu mai prezinta garantii la 130 Km/h (legal). Pentru o conditie modesta, pentru dus nepotel la gradi, sunt excelente.
Este adevarat, pe de alta parte, ca am vazut destule gipane si mertane de-ale lu' peste, cu gume prin care ieseau sarmele.

Raman la parerea mea! Respingerea ITP este un avertisment si ar trebui mai clar conditionata in lege, respectiv prevazut un termen-limita pentru remediere si o restrictionare a deplasarilor. Daca esti respins la Bacau, n-ar trebui sa ai ce cauta in Timisoara!


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 2 May 2009, 09:14
Post #787


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Coane,io-s mai capatanos si o tin pe a mea! biggrin.gif
Din punctul meu de vedere cel ce detine un raport itp a avut bunavointa si s-a prezentat la o prima verificare(deci se afla in curs de remediere a defectiunilor masinii,este avertizat si cred eu ca datorita avertismentului circula mai prudent) prin comparatie cu cel ce circula cu itp-ul expirat de cine stie cand si habar nu are.
Si eu cred ca legea ar trebui sa fie clarificata,sa nu permita "interpretari" si sa zica limpede:daca se poate circula cu raportul itp bine iar daca nu,nu si basta!
Despre gipane si mertane;am vazut si eu nenumarate cazuri de masini scumpe ale caror jante costau mai mult ca masina mea insa erau incaltate cu niste "opinci" cu sarmele la vedere.Eu credeam ca le folosesc ca perie ad-hoc pentru curatat gratarele cand ies la iarba verde! biggrin.gif In general,cel mai des intalnesc astfel de situatii la masinile conationalilor mai "bronzati".
"Daca esti respins la Bacau, n-ar trebui sa ai ce cauta in Timisoara!"Just!
Cred ca si acest aspect ar trebui sa fie stipulat in regulamente.

This post has been edited by marian-j: 2 May 2009, 19:57


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 2 May 2009, 09:22
Post #788


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Hai s-o lasam asa, de fapt vorbesc mai aspru decat gandesc!
Oricum "... cel ce detine un raport itp a avut bunavointa ..." ??!??
Aiurea! Este aproape de a-i expira ITP-ul !
Treci la mici! biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 2 May 2009, 09:28
Post #789


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Am inteles,sa traiti!! laugh.gif
Ma duc sa execut "comanda"! radmasa.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 2 May 2009, 21:01
Post #790


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Nu cumva, circulatia numai in baza raportului ITP este suficient de ilegala, atata vreme cat viza ca atare este expirata?...
Iar daca pe raportul ITP mai scrie si ca masina a fost respinsa la inspectie datorita unor oarecari probleme la sistemele de franare sau directie, nu e inca o situatie de suspendare a talonului?...
Intreb si eu...Aproximativ retoric... smile.gif

PS: Nea Marian, la mititeii cu pricina ia-ma si pe mine in calcul! Mi-e asa de lene sa aprind maine gratarul... smile.gif


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 2 May 2009, 21:05
Post #791


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Se pare ca rationez gresit!
Scuze! blush.gif
P.S.
Mi-s tare iute la mânie!! biggrin.gif
Is ca Speedy Gonzales la incins gratarul!!

This post has been edited by marian-j: 2 May 2009, 21:19


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 2 May 2009, 21:39
Post #792


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Pen' ce scuze?
Ca nenea driverul inconstientul sau teribilistul calca legea in mod voit?...
Din cate stiu eu, inspectorii ITP nu au voie sa retina taloanele, nu?


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 2 May 2009, 21:56
Post #793


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Ai dreptate,colega.
Inspectorii itp nu au cum sa retina documente.Ba din contra!In caz de respingere mai adaugam si noi niste hartii in care precizam motivul sau motivele pentru care masina respectiva a fost declarata ca fiind respinsa.


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caktuss
post 2 May 2009, 22:08
Post #794


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.433
Joined: 7 May 05
From: Iasi




apropo de itp... am scris eu mai de mult ca la inspectia itp le-am zis alora sa-mi spuna ce troncane pe la roata dreapta fata.
ei, intre timp am aflat, era o bieleta anti-ruliu cu piulitele slabite. acu nu mai troncane nimic (inafara de caseta, evident wink.gif )

sa tot faci itp-ul... icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Megane Sedan II 1.6 16v 05-2005 - numar cu gaura
m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006)
33 600 km (26/09/2007)
45 000 km (o3/01/2009)
50 000 km (03/06/2009)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 2 May 2009, 22:52
Post #795


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Muahahaaaaa!! radmasa.gif
Conduci ,totusi, un reno nu un RR! biggrin.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian00
post 8 May 2009, 10:51
Post #796


....................


Group: Members
Posts: 1.463
Joined: 2 April 08
From: Alba




Dupa ore bune pretrecute la ITP in sfarsit am ajuns si eu acasa.Sa va spun toata povestea...
Astazi am zis ca merg sa-mi fac itp-ul.Lucrand saptamana asta de noapte,am iesit azidimineata de la servici si am mers direct acolo ca sa fiu primul sa nu mai astept dupa altii.Bun,zis si facut,am mers si am fost primul;dupa mine un Olcit si o Dacie.
M-am dus la seful de service,i-am dat actele necesare si a zis sa astept sa se face ora 8 sa vine cel ce se ocupa cu Inspectiile.
In sfarsit se face 8,vine domnul acela,a luat masina si a bagat-o in statie;eu eram foarte curios ce se face acolo ca nu am vazut niciodata.A luat noxele f repede,au iesit bune,mai pe scurt toate au iesit bune la sfarsit a scos o hartie si a zis sa merg cu el in birou sa bage datele in PC sa le trimita la RAR.A introdus datele si apoi m-a lovit cu o veste:a zis ca RAR-ul mi-a oprit masina sa vina sa o testeze si ei din nou.Cand am auzit sa pice cerul pe mine nu alta ca mi-era un somn de nu mai vedeam la 2 metri in fata. radmasa.gif .
Am stat si dupa idiotii aia de la RAR aproape o ora,apoi au luat-o iar de la cap la coada cu controlul si binenteles ca nu au gasit nimic.

Ma intreb daca au mai stat sa verifice si Olcitul si Dacia tot ei... rolleyes.gif .


--------------------
Audi A4 B6 2001 1.9 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 8 May 2009, 15:59
Post #797


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Noroc cu tine ca altfel poate cereau reverificarea la Oltcit. smile.gif Jokin' smile.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 9 May 2009, 12:17
Post #798


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




De fapt obiectul reverificarii era inspectorul care ti-a facut tie ITP-ul , mai putin masina.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 9 May 2009, 17:21
Post #799


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Colega verde,dupa parerea mea si masina si inspectorul ce a facut inspectia fac obiectul "supra-controlului" in egala masura. happy.gif
Colega Duyu,"n-are conteaza" ce vehicul este!Oricare poate fi selectat pentru reinspectie!Indiferent ca e remorca,autoturism,scuter sau ditamai tir-ul, nou sau batran ca vremea,respins sau admis,aflat la prima prezentare pentru itp sau se afla in statie in vederea reinspectarii dupa ce a fost respins pentru diferite defectiuni la prima prezentare,absolut orice vehicul poate sa fie (impreuna cu inspectorul,dupa cum am mai spus) selectat pentru reinspectie monitorizata de inspectorii SPNV(Supravegherea Parcului National de Vehicule).De exemplu intr-o zi pe la ora 9 a fost prezentata in vederea efectuarii itp o Dacie din '87.Masina era destul de "necajita" asa ca am fost nevoit sa umplu raportul itp cu defectiunile constatate.Am introdus datele in calculator si am primit mesajul prin care eram anuntat ca Dacia a fost selectata pt reinspectie.Nu am fost foarte surprins.In schimb mi-a picat falca atunci cand(in jurul orei 14) am fost selectat pt reinspectie impreuna cu un Jaguar din 2006!!! blink.gif
Colega Adrian00,nu trebuie sa fii suparat pe monitori sau pe inspectori!Nu ei sunt cei vinovati de neplacerile cauzate clientilor ci cei ce au implementat acest sistem de monitorizare.Daca asta e "muzica" nu ne ramane decat sa "dansam" cu vor "dirijorii"! blush.gif
Sa nu-ti mai spun de modul jenant prin care cei de la RAR isi completeaza lipsurile din programul itp!!!Daca se prezinta o masina pt itp si constatam ca in CIV apar diferite note de subsol("viteza max. in autotren","anvelope optionale","masa max. admisa pe axe",etc) ce nu se regasesc SI in programul itp NU avem voie sa facem inspectia!! mad.gif Dracii ma apuca!!Explica-i la client cum ca nu poti sa-i faci itp din motive absolut independente de el sau de inspector.Multi se panicheaza:da' care-i problema,dom'le!!E masina mea,am fost cu ea la RAR!!Ce nu este in regula???!!Altii ne injura si ne banuiesc de rea-vointa s.a.m.d.
Ca sa putem "debloca" situatia trebuie sa facem un raport itp in care sa precizam(NOI,inspectorii) ce le lipseste celor de la RAR din baza lor de date si impreuna cu o copie dupa CIV(pe care trebuie sa certificam ca este conforma cu originalul)si sa le punem pe fax-ul reprezentantei locale a RAR.Asa ca explica-i dinou la om ca trebuie sa mai vina inca o data in statie ca sa ne putem apuca de inspectia propriuzisa,da-i un numar de telefon unde sa se intereseze daca modificarile din CIV au aparut si in program,mai spune-i ca s-ar putea sa dureze inca o zi,doua,trei pana se rezolva problema si apoi cand vine la inspectia propriuzisa respinge-l pentru te miri ce defectiuni.
E clar ca nu suntem "cei mai iubiti dintre pamanteni",nu?? rolleyes.gif
Eu iti inteleg reactia,justificata n-am ce zice,dar sper sa nu ramai suparat pe noi. rolleyes.gif
Ma bucur ca ai masina "beton"!Drum bun! biggrin.gif

P.S.
Cred ca am mai postat acesta poza.
Cam asa arata "bucuria" de la care a pornit nemultumirea matale:

This post has been edited by marian-j: 9 May 2009, 20:45

Attached thumbnail(s)
VEHICUL_BLOCAT.jpg ( Size: 823.88k ) Number of downloads: 396


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian00
post 9 May 2009, 19:46
Post #800


....................


Group: Members
Posts: 1.463
Joined: 2 April 08
From: Alba




Nu sunt suparat,chiar a vorbit frumos inspectorul cu mine.El mi-a spus la inceput ca poate sa intervina RAR si s-o intoarca pentru reinspectie,dar nu m-am gandit ca tocmai pe mine ma v-a alege.
Eu am stiut cum am circulat cu masina si cum am avut grija la fiecare groapa;m-am gandit ca nu-mi v-a gasi nimic,dar nici prin cap nu mi-a trecut ca o v-a intoare pt reinspectie.
Si mie mi-au zis aia de la RAR cand au venit,ca pe cartea de indentitate am optionale amvelope pe 17" si de ce nu le am trecute si pe talon?!I-am zis domn'le ce vina am eu ca,cand mi-am inmatriculat masina n-au trecut aia si pe talon?E vina lor nu e vina mea.Apoi am vazut ca a continuat si nu a mai zis nimic.
Asta e.Imi pare bine ca nu mi-au gasit nimic ca si asa nu mai aveam bani de dat pe piese. laugh.gif

Merci de raspuns colega Marian!

This post has been edited by Adrian00: 9 May 2009, 19:49


--------------------
Audi A4 B6 2001 1.9 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 9 May 2009, 22:03
Post #801


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Marian, cum se face selectia autovehiculelor pentru reinspectie? Aleatoriu? O face un calculator? Sau este o regula anume? (gen 2 masini/zi/statie ITP, etc.). Intreb din curiozitate. smile.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 10 May 2009, 10:07
Post #802


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Pai la inceput(pe la finalul lui 2007)cand acest sistem a devenit operational n-i s-a spus ca selectia vehiculelor se face aleatoriu de catre serverul central din Buc.Apoi ni s-a mai spus ca fiecarei statii i se va atribui un soi de "scor" adica cu cat statia respectiva va avea rezelutate mai bune la reinspectii cu atat va fii vizitata mai rar de RAR! 04.gif
Povesti!!Din 4 inspectori cati suntem in statie unul singur dintre noi a "incasat" o stampila pe autorizatie(in Decembrie 2007) datorita unei erori la identificarea unui microbuz(nu a observat ca seria motor a fost mentionata gresit in CIV adica doua cifre erau inversate) iar monitorul a observat acest lucru.Aici,la "Identificare",nu exista scuze!!Ai gresit=stampila!De atunci am avut peste o suta de masini blocate(fara incidente notabile) si nu am observat sa fii scazut rata de prezenta a monitorilor in statie.Sunt zile in care nu se blocheaza nici o masina,sunt zile in care se blocheaza 3-4, sunt zile in care e "liniste" toata ziua si pe la ora 17 te trezesti cu o masina blocata si apoi iara "liniste",naiba stie!
Prin canalele "Radio-Sant" am auzit ca blocarile se pot face si "cu dedicatie" fie de pe serverul central fie de pe cele locale dar acesta e doar un zvon.
In consecinta nu stim nimic sigur iar cei de la RAR sunt si foarte secretosi la acest capitol!
Cam asta e tot ce iti pot spune deoarece mai multe,sincer, nu stiu! blush.gif

This post has been edited by marian-j: 10 May 2009, 15:40


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 11 May 2009, 07:38
Post #803


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




QUOTE(Adrian00 @ 9 May 2009, 20:46)
Si mie mi-au zis aia de la RAR cand au venit,ca pe cartea de indentitate am optionale amvelope pe 17" si de ce nu le am trecute si pe talon?!
*


Cum dreq blink.gif ??? Eu le am trecute pe talon dar nu in cartea de identitate, WTF?


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 11 May 2009, 09:18
Post #804


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Eu pe talonul nou nu le mai am trecute. Nu le mai am trecute nici pe alea standard de pe masina. Normele europene! Ce ar mai zice monitorul, as fi curios? biggrin.gif


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian00
post 11 May 2009, 10:06
Post #805


....................


Group: Members
Posts: 1.463
Joined: 2 April 08
From: Alba




Pe bune Hack!Vrei sa-ti fac o poza sa-ti arat? biggrin.gif


--------------------
Audi A4 B6 2001 1.9 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 11 May 2009, 14:11
Post #806


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




@marian-j: am si eu o intrebare... la testul cu directia, atunci cand primele doua roti sa urca pe acea platforma metalica... cand se testeaza daca ai joc in caseta da directie cat si la elementele ce tin de directie (bielete, etc). Acel inspector are definite clar niste norme sau e .. dupa ochi.

De ex la noxe, stiu ca peste un anumit prag se respinge masina (depinde cum a fost incadrata - E2, E3, E4) pentru ca din acel test facut pe calculator au reiesit noxe peste media admisa.

Asa si cu directia, exista cumva pe calculator o chestie care sa verifice daca directia acolo este buna si se incadreaza in limitele normale sau... "domne ai joc in bielete, nu iti pot da ITP-ul" !


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 11 May 2009, 15:21
Post #807


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




mam programat miercuri dimineata.....cat trebuie sa inclazesc motrul dci inainte de operatiunea lu peste?????


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 11 May 2009, 22:03
Post #808


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Colega Avani,nu exista inca un aparat capabil sa masoare jocurile.In consecinta aprecierile se fac "ochiometric".
Colega b76bgaarh,temperatura uleiului motor trebuie sa aiba minim 80 de grade.Inspectorul va verifica temperatura uleiului inainte de a se apuca de de testul propriuzis.Pentru aceasta va scoate joja si o va inlocui cu o sonda de temperatura cuplata la opacimetru.
Imi permit sa-ti dau un sfat.Daca ai posibilitatea sa "alergi" un pic masina inainte de itp in trepte de viteza inferioare si la turatii ridicate ar fi tare bine.Masina va trece mult mai usor testul de opacitate al fumului.Grija,totusi" la radare!
Inca ceva!Nu uita sa ai asupra ta toate documentele necesare efectuarii itp.Bafta! smile.gif

This post has been edited by marian-j: 11 May 2009, 22:03


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 12 May 2009, 08:01
Post #809


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




QUOTE(marian-j @ 11 May 2009, 23:03)
Colega Avani,nu exista inca un aparat capabil sa masoare jocurile.In consecinta aprecierile se fac "ochiometric".

*




Deci daca vrea inspectorul sa nu iti dea ITP-ul ... ca trebuie sa-i dai si lui ceva acolo, o atentie... se poate nu ?

De fapt sa-ti spuna ca esti picat ca ai joc in bielete, tu te resemnezi ca nu poti sa verifici, nu ?

Pun aceste intrebari pentru ca eu am patit asa ceva. Mecanicii din service mi-au spus ca domne ai un mic joc in bieleta dreapta, dar MIC de tot. La care inspectorul mi-a spus "domne, jocuri in ambele bielete, nu pot sa va dau ITP-ul". Eu i-am explicat ca pentru a avea joc in ambele bielete trebuie sa simt si eu ca sofer chestiile astea + ca cei din service sa-mi spuna ce si cum. Inspectorul a tinut-o pe a lui, domne probleme cu directia- RESPINS.
Ii spun din nou pe un ton foarte calm ca asa ceva nu este posibil. La insistentele mele, m-a rugat sa revin mai pe seara ca poate "cei de la RAR nu mai vin astazi".

Mi-a dat ITP-ul dar pe buna dreptate, el nu vroia decat o mica spaga.

Nasol ce se intampla pe la noi prin tara. Asa cand trebuie sa stai la mana cuiva. Ce as mai fi vrut eu sa vina RAR-ul atunci cand m-a respins, sa-mi verifice ei masina...


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 12 May 2009, 08:22
Post #810


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




@marian-j: Sa inteleg ca la dci e cam ca la dacia pe carburator? Trebuie alergata pentru a trecde itp-ul?


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
53 Pages « < 25 26 27 28 29 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 08:43
Dacia