ITP - Inspectia Tehnica Periodica
![]() ![]() ![]() |
ITP - Inspectia Tehnica Periodica
padre |
![]()
Post
#721
|
||
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|||
dantes |
![]()
Post
#722
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Eu ti-as recomanda una dar e in sectorul 4 care am luat-o din lista, am cautat locatia si telefonul si am dat peste asta no-name/oem la care am stat cu tot cu hartoage si toate cele juma de ora. La ora 8 dimineata intram la itp, la ora 9 eram in birou....
|
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#723
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
fieti mila si dami mie datele de contact te rog..... ca si eu rezidez tot in sectorul 4
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
dantes |
![]()
Post
#724
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Ai peme ca sa nu fie considerata reclama
![]() |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#725
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
merci....
caut cu ioana si vaz daca ma duc la ei.... |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
padre |
![]()
Post
#726
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Da, hai sa va povestesc cum am picat eu ITP-ul:
am mers azi dimineata la Meridian Vest... toate bune si frumoase, prima masina, a durat cam 20 minute pana sa inceapa testul, noxe, frane, etc toate trecute cu brio.... mai putin testul articulatiilor. Am primit reintoarcere la verificare pe motiv joc bieleta directie dreapta. Buuuun, n-as fi avut nimic de obiectat daca as fi suspectat macar aceasta situatie. Mentionez ca am schimbat bieletele la 45.000 km si acum am 72500 km. Inainte de a le schimba la 45000 simteam ca am joc in bielete in volan, si anume: trepidatii si zgomot la trecerea peste denivelari (piatra cubica) si zgomot metalic la bracarea maxima a volanului. Nici unul din zgomote nu este prezent acum, deci nu am avut nici un motiv de banuiala. Nu vreau sa acuz inspectorul de rea vointa desi eu stiu bine cum mi-am intretinut masina si care este calitatea ei... azi voi merge la o constatare la un service autorizat Renault pt ca eu nu am fost de fata la inspectia articulatiilor, eram la casierie sa platesc ITP-ul. Ufff... sunt tare suparat pentru ca numai de cheltuiala asta nu aveam nevoie acum... estimativ ma costa 600 RON un set de bielete noi + manopera + geometrie. marian-j, ce parere ai despre urmatoarea chestie: l-am intrebat pe inspector cum ar caracteriza uzura bieletei, intelegand ca nu-mi poate da un raspuns exact (nefacand masuratori ci doar verificari "la mana"). raspunsul ar fi: destul de mica uzura, dar totusi exista un joc. La obiectia mea mi-a aratat regulile RAR unde scrie ceva de genul ca nu trebuie sa existe "joc anormal". Nu mi-a picat fisa pe loc, inseamna ca exista si joc normal, nu? Adica piesa are un joc oricum? Nu cumva e prea mare marja de interpretare a inspectorului si lasa loc de abuzuri/spaga? Nu am vrut sa dau spaga si nu vreau nici de acum incolo... This post has been edited by padre: 18 Mar 2009, 11:46 |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#727
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Imi pare rau sa aud asta...cand am facut eu itp-ul nu aveam pic de joc ...si masina mea avea aproape 60.000 km...acum am 70.000 si la ultima revizie (acu 1 saptamana) avea foarte putin joc la bielete...dar mecanicul a spus ca merg pana la 90.000 km....si merg pe drumuri destul de nasoale...Nu stiu ce sa zic Padre...poate ne spune marianj care este treaba cu bieletele si jocul...cum se calculeaza limita admisibila
![]() |
--------------------
------
------
------
|
|
marian-j |
![]()
Post
#728
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Draga Padre,imi pare rau sa aud ca ai necazuri.
![]() Bieletele( ca si pivotii sau capetii de bara) nu pot fi construite in asa fel incat articulatia sa fie absolut fara joc fiindca atunci ar fi niste piese rigide nu articulatii ce trebuie sa permita un anumit grad de libertate al cuplei insa acel joc nu trebuie sa fie sesizabil de organele noastre de simt.Cand jocul devine sesizabil(sau ca sa fiu mai exact USOR sesizabil) atunci vorbim de un "joc anormal". Intrebarea ta este perfect justificata insa din pacate nu-ti pot oferi un raspuns.Cand am pus si eu exact aceiasi intrebare celor ce ne instruiesc la RAR Bucuresti raspunsul a fost: -"Ne bazam pe bunul vostru simt tehnic." Este foarte adevarat ca aici marja de subiectivism poate diferi de la om la om(exact aceleasi discutii pot aparea la jocurile rulmentilor!) iar persona ce apreciaza jocul poate fi foarte usor banuita de rele intentii.In consecinta nu pot sa ma pronunt nici asupra constatarilor colegilor mei deoarece acest gen de constatari se fac cu ochii si cu mainile si nu din povestiri. Oricum fa matale constatarea aia la reprezentanta reno(sper sa nu fie foarte scumpa!) vezi ce zic cei de acolo si daca te consideri nedreptatit la itp stii ce ai de facut! P.S. Am vazut cele scrise de colegul MHY si vreau sa precizez ca si eu procedez exact la fel ca mecanicul ce l-a deservit pe dumnealui adica si eu incerc sa tolerez niste mici jocuri pe care le apreciez ca fiind nepericuloase iar piesele nu trebuiesc inlocuite chiar in acel moment insa ii atrag omului atentia ca sa se pregateasca din timp.Nu fac acest lucru ca sa primesc spaga! ![]() Cu totul altfel stau lucrurile atunci cand jocurile sunt mai mari,usor vizibile sau usor de simtit la mana si bielete "troncane" la miscari scurte si repezi(stg-dr) ale volanului. Din pacate nu stiu sa calculez limita maxima admisibila la jocuri. ![]() This post has been edited by marian-j: 18 Mar 2009, 11:57 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
CGB |
![]()
Post
#729
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
QUOTE(padre @ 18 Mar 2009, 10:34) Da, hai sa va povestesc cum am picat eu ITP-ul... io cand ti-am zis trai-ti-ar sa dai si tu de-o bere la baieti, sarisi in sus. ca tu nu dai, ca esti corect. ca ai masina buna si n-are probleme. din pacate asta e tara, astia sint oamenii. pana nu-i stimulezi oleaca nu se mijca. mai ales pa criza asta, tre' sa lasi si tu ceva pa unde treci. io zic sa schimbi statia ITP si sa fi ceva mai prietenos cu baietii d-acolo. chiar si o "prietenie" mica face minuni. pacat de timpu' pierdut. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
padre |
![]()
Post
#730
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Din pacate sunt obligat sa revin la aceeasi statie, asa mi s-a comunicat. Marian, asa e?
Nu pot sa-l acuz pe inspector de lipsa de profesionalism sau ca ar fi vrut vreo atentie, s-a purtat ok - in afara faptului ca am asteptat mai mult decat ar fi trebuit si ca nu a comunicat mai deloc cu mine... Adica mi s-ar fi parut normal sa-mi explice care e problema (eventual sa-mi arate jocul cand era ridicata masina pe elevator), cum s-o remediez, etc etc... a trebuit sa pun eu intrebari ca sa lamuresc necunoscutele. In continuare nu vreau sa dau spaga ![]() Mai vorbim dupa constatarea pe care o fac in dupa-amiaza asta. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
CGB |
![]()
Post
#731
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
nu da spaga! era si-o campanie cu numele asta parca
![]() io am dat spaga, taman sa scap de alergatura ce-ar fi urmat unei eventuale respingeri la ITP. dar daca ai timp de pierdut prin serviceuri, fii corect. si totusi lasa-le de-o bere la baieti, inainte de-a incepe inspectia. asta nu e spaga. e un gest nobil pana la urma. doar se baga omu sub masina ta. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
murfi |
![]()
Post
#732
|
Membru autentic Group: Members Posts: 668 Joined: 31 May 04 ![]() |
cristib pentru ca tu i-ai obisnuit asa cei care nu dau o 'bere' sunt refuzati pentru niste motive mai mult decat discutabile pentru a fi 'invatati' sa dea o bere data viitoare. In ultimele 3 dati am fost refuzat pentru urmatoarele:
1) parbrizul ciobit pe maxim 0.5 cm2 in zona pasagerului 2) pierdere ulei baie (tocmai schimbasem uleiul si cel de la service n-a sters ce cazuse de la filtrul de ulei). Am sters cu o carpa dar cel de la ITP m-a obligat sa ma duc in service sa schimb garnitura de la baia de ulei care nu avea absolut nimic 3) compartiment motor murdar (asta a fost culmea) Din toata afacerea asta cel mai tare ma deranjeaza ca cei care dau o 'bere' trec de ITP cu probleme grave (directie, frana )care-mi pun viata mea si a altora in pericol. NU MAI DATI 'BERE' la ITP-isti !!!! This post has been edited by murfi: 18 Mar 2009, 12:54 |
-------------------- |
|
cmandrei |
![]()
Post
#733
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
@padre ... se poate schimba si o singura bieleta nu jumate de caseta de directie ... spor
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cj98czh |
![]()
Post
#734
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sigur ca da...si omul se baga gratis sub masina ta.... saracul de el....
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
padre |
![]()
Post
#735
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
@cmandrei: stiu, logic ca se poate, dar nu prea are rost... daca tot fac o cheltuiala acum cred ca trebuie facuta pt ambele pentru ca sigur cade si a a 2 a bieleta la scurt timp dupa prima.
Din pacate posibilul joc vine din cauza ambitiei mele prostesti de a pune "piese de origine Renault", adica TRW in cazul de fata. Puteam sa pun Febi - se pare ca sunt mult mai bune, dar prostul.... sa fie in cutie Renault. Si bineinteles ca foarte importante sunt si drumurile noastre proaste, doar ca eu merg cu grija si ocolesc gropile, nu am luat nici o groapa serioasa in ultimii ani. Ma mai pronunt dupa constatarea de azi. later edit: concluzia in urma verificarii la service autorizat: trebuie inlocuita bieleta de directie dreapta. Jocul nu este puternic, ar mai merge 10-15.000 km, dar cum nu e vorba de o masuratoare exacta... este foarte interpretabil. Concluzia este ca va trebui sa inlocuiesc bieletele. Avand in vedere ca eu nu simt nici un fel de zgomot sau trepidatie in volan... Raman cu o mare indoiala privind decizia inspectorului ITP, dar nu o pot contesta. Din pacate sistemul a fost gandit de la inceput sa lase loc de mari interpretari (normal ar fi ca aceste masuratori sa se faca obiectiv, cu niste aparate de masurat, nu "la mana") si mai ales de spaga/atentii. Asta e, Romania. This post has been edited by padre: 18 Mar 2009, 17:37 |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
marian-j |
![]()
Post
#736
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Colega padre,sunt perfect de acord cu colegul cmandrei!De ce sa inlocuiesti si bieleta stg?Eu cred ca nu are rost sa bagi banii aiurea in masina.Inlocuieste-o doar pe cea incriminata,refa geometria directiei si vezi-ti de treaba!Din cele observate de mine iti pot spune ca (de cele mai multe ori)piesele de directie se defecteaza mai des pe partea dreapta a masinii si este explicabil acest fapt deoarece se pare ca evitam mai des gropile cu partea stanga deoarece le observam mai usor si pe drepta ne scapa mai des.
Cred ca si dorinta ta de a pune pe masina doar piese de origine are o explicatie,zic eu,pertinenta.Ne-am cam saturat sa cumparam tot felul de prostii de prin magazine si sa constatam ca nu-s bune,tin putin sau isi fac treaba deficitar si ne gandim ca acea cutie branduita de care pomenesti matale ar trebui sa ne ofere garantia unei calitati mult superioare fata de cine stie ce "facaturi" sau "turcisme" si in acest fel sa-si justifice si pretul! Din pacate nu stiu sa se fi inventat vre-un sistem tehnic capabil sa masoare diferitele jocuri ce pot aparea in subansanblele de directie sau suspensie.Sper sa nu fiu eu prost informat!In consecinta sunt si eu in asentimentul vostru si consider ca sistemul actual lasa loc unei doze substantiale de subiectivism in "interpretarea" jocurilor insa momentan nu vad alt mod de a face controlul subansamblelor despre care vorbim.Am avut ocazia sa urmaresc de la un cap la altul efectuarea unui TUV in Germania si vreau sa va spun ca si acolo diagnosticarea directiei s-a facut prin suspendarea puntii si prin testarea manuala a jocurilor.Fac aceasta precizare deoarece nemtii sunt cosiderati(pe buna dreptate) "tatici" in materie de inspectii. Deasemenea cred ca inspectorul putea sa fie un pic mai comunicativ dar din pacate asta tine de felul fiecaruia de a fi.Unii suntem asa mai "gura-sparta"(recte,eu! ![]() ![]() This post has been edited by marian-j: 18 Mar 2009, 23:56 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
padre |
![]()
Post
#737
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Bieletele montate acum au aprox. 27500 km rulati, e clar ca au o anumita uzura comparate cu unele noi... Daca schimb doar dreapta si cea din stanga e mai uzata am inteles ca e posibil sa dauneze casetei de directie. In plus, o bieleta Febi costa 70 RON... + inca atat montajul, chiar nu merita sa ma zgarcesc pt o asemenea suma, nu?
Am 2 intrebari: 1. este obligatoriu sa fac revenirea la aceeasi statie ITP? 2. pot merge la alta statie si sa fac ITP-ul cap-coada? |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
marian-j |
![]()
Post
#738
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Ai dreptate,padre!Suma nu e chiara asa mare cum ma temeam eu.In consecinta schimba-le naibii pe amandoua si nu mai are nimeni nimc de obiectat.Nu prea intrezaresc eu motivul pentru care o bieleta noua si una ceva mai uzata i-ar putea dauna casetei de directieSper sa nu ma insel!
1.Da!Revenirea o poti face doar in statia in care ti-a fost intocmit raportul de respingere. 2.Poti merge!Respingerea intr-o statie nu exclude intializarea unei noi inspectii intr-o alta statie. Iti doresc multa bafta indiferent de calea pe care o alegi! This post has been edited by marian-j: 19 Mar 2009, 02:18 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#739
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Nici eu nu vad cum ar putea cauza casetei de directie utilizarea unei bielete de directie uzate, pe o parte. Poate numai o oarecare galagie (batai si clantanituri la trecerea peste neuniformitati ale carosabilului...) sau un efort de a tine masina in mers rectiliniu pe suprafete plane... :-)
Dar, daca la inspectie se cere inlocuirea elementelor de directie uzate - grad mare de risc la adresa sigurantei traficului -, apai, atunci componentele uzate trebuie neaparat inlocuite.. :-) |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
vyshy |
![]()
Post
#740
|
![]() Membru rombic Group: Members Posts: 106 Joined: 13 March 07 From: Bucuresti/Sf. Gheorghe ![]() |
Am fost si eu ieri la ITP, la ora 13.30 plecat de la serviciu la ora 14.00 am ajuns acolo, in fata mea o masina Dacia 1310, cu multe brizbrizuri si probleme. La sfarsitul inspectiei, s-a blocat sistemul, cica ar fii o masura a celor de la RAR, sa verifice si ei daca inspectia a fost corecta. In 30 min a venit "baiatu" de la RAR sa inspecteze ce se inspectase deja. Chiar daca mie mi-au iesit perii albi e de apreciat o astfel de masura. La ora 15.00 am intrat si eu, a verificat-o cap-coada, nu a fost nici o problema, am doar 26.000 Km si la 15.35 am iesit pe poarta. Costul e de 95 RON de la 1 martie 2009. Nu-mi sariti in cap ca i-am lasat 5 RON..."spaga".
|
--------------------
renault
symbol 1.5dCi, 65CP
2007 28.500km - 25.06.2009
34.500km - 19.04.2010 44.500km - 23.08.2011 87.500km - 06.05.2016 |
|
crisolro |
![]()
Post
#741
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
marian-j |
![]()
Post
#742
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Draga colega,ce sa spun?Bineinteles ca prefer sa verific o masina al carei motor este curat in comparatie cu una cu motorul mizerabil.Cand motorul e murdar mi-e mult mai greu sa-i gasesesc si sa-i citesc seria si asta se rasfrange neplacut asupra clientului deoarece va petrece mai mult timp in statie pana reusesc eu sa termin identificarea si sa pot valida in serverul RAR inceperea inspectiei propriuzise.
Vreau totusi,sa fac niste precizari!Cand spun motor murdar ma refer la un motor naclait de ulei ,de motorina amestecata cu praf,de lichid de racire ori servo sau si mai rau combinatii ale celor insirate pana acum si nu la un motor prafuit!!!Nu am pretentia ca masina sa vina cu motorul ca atunci cand a iesit de pe poarta fabricii!!In plus nici nu recomand spalarea motoarelor din generatiile mai noi.Hai,la masinile mai vechi mai treaca-mearga( nu de alta dar si eu am hachita sa am motorul curat! ![]() ![]() In consecinta eu nu am respins pe nimeni pt. compartiment motor murdar.Am intalnit si eu masini cu motoarele jegoase intr-un hal fara de hal dar le-am explicat clientilor respectivi ca in conditiile acelea nu ma pot apuca de inspectie deoarece nu-mi pot permite sa imi bat joc de timpul meu si al clientilor ce stateau la rand pana "sap" eu dupa serii si in plus riscau sa-i resping la capitolul "Poluare" deoarece in marea majoritate a cazurilor era vorba despre pierderi de ulei motor si acest gen de pierderi sunt tratate ca fiind daunatoare mediului,exact cum bine remarcai matale mai sus.Unii au inteles ce vroiam sa spun,altii mi-au "rugat" de sanatate si nu s-au mai intors in statie.Nu-mi convine sa pierd vre-un client dar nici nu vreau sa ma injure si sa plece alti doi! Colega crisolro,sper ca am reusit sa-ti raspund intrebarii adresate. Numa' bine!M ![]() This post has been edited by marian-j: 25 Mar 2009, 22:05 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
padre |
![]()
Post
#743
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Mda, am finalizat si eu cu ITP-ul. Vineri am schimbat bieletele, azi am facut revenirea la ITP... in total am facut un ITP de 517 RON (130 RON bielete + 280 inlocuire bielete + geometrie roti + 85 RON ITP + 22 RON revenire ITP).
Ce sa zic... sunt "mai sarac" dar corect. ![]() |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
marian-j |
![]()
Post
#744
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
![]() Drum bun,padrino! ![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
sadi |
![]()
Post
#745
|
![]() tanti moderatoreasa Group: Moderatori Posts: 2.001 Joined: 23 August 07 From: Bucuresti ![]() |
revin si eu cu noutati: facut ITP la tg mures, cost 100 lei, dar am impresia ca timpul comunicat la inceput de 25 de minute a fost mai scurt la mine
![]() cica totul e in regula, masina mea nu are nicio problema multumesc marian pentru rabdarea cu care mi-ai raspuns la intrebari! ![]() |
--------------------
VW
Passat Confortline
2.0 TDI 140 cp 2009
- numar de moldova :) Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
|
|
Io_mi_s |
![]()
Post
#746
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 25 August 06 From: Galati ![]() |
Dom' Marian! Dom' profesor! Nu va dati, rogu-va, o parere si despre jmichiria de vreo 3,14 cm2 aparuta in parbrizul dubitei mele (3t) de servici? Nu-i neaparat vorba de ITP, ci mai degraba de identificarea de la RAR... Expira leasingu'... In urma cu niscaiva ani, am avut surpriza sa fiu trimis de acolo pt. o problema asemanatoare (ce-i drept, atunci era muuult mai mare). Nici pana azi n-am aflat care-i legatura intre identificare si stare tehnica. Si pt. doar atat nu ma duc in service, decat daca ma trimiteti dv.
Sar' 'na! 31032009397_edited.jpg ( Size: 406.39k ) Number of downloads: 431 31032009398_edited.jpg ( Size: 442k ) Number of downloads: 452 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2006/Confort Privilege
|
|
marian-j |
![]()
Post
#747
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Cu maaare placere,sadi!Cu cea mai mare placere!
![]() Ma bucur tare mult ca ti-am putut fi si eu de folos cu ceva, mai ales ca-ti mai sunt inca dator,atat eu cat si colegii din Timisoara! ![]() Drum bun si kilometri fara numar,fara numar.. Coane Io_mi_s, mi-e deajuns daca imi spui marian-j,marian sau Mariane. ![]() Nu ma mai "domni" si "profesori" atata ca ma invat cu narav si dupa aia ma sui singur ca scroafa-n roaba! ![]() Vreau sa te asigur ca patania matale de acum cativa ani nu este singulara!Inspectorii RAR ce fac identificarile,pe langa operatiunile ce tin strict de capitolele "Identificare" si "Autentificare", au si obligatia sa mai "arunce un ochi"(critic!) asupra starii generale a vehiculului prezentat si daca constata defectiuni,sa amane efectuarea autentificarii pana la remedierea defectiunilor constatate. Iti dai seama ca primele vizate la astfel de constatari vizuale sunt parbrizele,oglinzile exterioare si anvelopele.Daca inspectorul respectiv considera necesar,poate introduce masina(sau remorca) si pe fluxul itp al reprezentantei pentru verificari mai amanuntite!Iata doua exemple: -se prezinta la RAR-ul local o masina pt autentificare in vederea unei vanzari/cumparari.Clientul aduce masina respectiva pana la intrarea in hala.De acolo este preluata de un inspector RAR.Acesta o porneste si intra cu ea pe flux.In fata sa era oprit un jeep aproape nou!Pune omul piciorul pe pedala de frana.Frana?IOC!!Normal ca se propteste (nu tare) in bara jeep-ului!Proprietarul jeep-ului observa faza si,normal,face scandal!A iesit un circ cat casa!Culmea a fost ca masina respectiva trecuse de itp cu vre-o saptamana mai inainte intr-un judet vecin.Am inteles ca acest caz a ajuns pana la Bucuresti.Deci sa nu te miri daca acuma inspectorii sufla si in iaurt! -Caz personal!Fac inspectia la un cap-tractor relativ nou.Masina,ok!Trece fluierand toate probele si nici nu este blocata in statie in vederea reinspectarii.Booon!Pun viza in talon si ii urez omului drum bun.Cam la vre-o trei saptamani primesc un telefon de la RAR sa pregatesc raportul de inspectie si pozele masinii respective.A venit un monitor,am scanat in statie raportul si anexele acestuia,am scos din fisierul dedicat si niste copii ale pozelor aferente inspectiei iar monitorul si le-a incarcat pe un stick si s-a dus cu ele la RAR.Ce se intamplase?La fel ca si in cazul matale expira lizingu' si masina venise la RAR pt autentificare iar in intervalul scurs de la inspectie a luat o piatra in parbriz.Daca era numai o ciobitura ar fi fost bine dar ciobitura se continua cu trei "raze" intinse pe aproape tot parbrizul.Iti dai seama ca daca "razele" respective se vedau si pe poza mea eram "mancat",nu?Norocul meu a fost ca poza a fost cat se poate de clara si nu a existat nici un dubiu,chit ca soferul le-a explicat de i s-a dus gura pana la urechi celor de la RAR,ca piatra "o luase" dupa efectuarea itp! In cazul matale,fiind vorba doar de o ciobitura(aflata totusi in stanga si in zona de actiune a stergatoarelor de parbriz) sper sa nu fie cei de la RAR prea drastici. ![]() Eu NU am caderea sa te indrum catre service!Am mai spus faptul ca fiecare inspector are stampila si mai ales raspunderea proprie!!In consecinta nu ma hazardez! In locul matale eu as proceda astfel:m-as duce linistit la RAR!Daca inspectorul ce te va prelua va considera ca fiind neaparat necesara inlocuirea prabrizului abia atunci l-as inlocui!!Pe bune!!Nu ai de ce sa te sperii!!Nu-ti taie nimeni capul!!Este posibil sa primesti pe forum o gramada de sfaturi utile dar nu intotdeauna socotela din targ se potriveste cu cea de acasa!Avand in vedere faptul ca parbrizul costa bani buni,mai pui manopera si imobilizarea masinii pt. cel putin o zi,rezulta o pierdere de bani(destul de importanta) pentru firma si implicit pentru matale!Cat timp nu se "invarte roata" nu iese banu',nu-i asa?Eu cam asa as vedea problema matale tinand cont de regresul evident al veniturilor transportatorilor.Daca ma insel,te rog mult sa ma corectezi! Bafta multa! Numa' bine!Marian ![]() P.S. Daca dai o bere (virtuala,evident!)iti spun si amanuntul (caracteristic)ce mi-a permis sa identific marca dubitei matale! ![]() This post has been edited by marian-j: 31 Mar 2009, 22:24 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
St |
![]()
Post
#748
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Cu amanuntul asta m-ai dat pe spate
![]() |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
Io_mi_s |
![]()
Post
#749
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 25 August 06 From: Galati ![]() |
Confirmi, inca o data, ca esti acelasi Mare Om, Marian (voi ajunge io vreodata la intalnirile voastre din Timisoara pt. onoarea de a-ti strange mana?).
Multumesc, am inteles - am hotarat impreuna cu seful parcului auto sa-l inlocuim (da' mai incolo, prin iunie - poate se mai adauga si altele). Amanuntul... ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2006/Confort Privilege
|
|
edv_ro |
![]()
Post
#750
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 7 May 05 From: Hamburg ![]() |
Am facut acum o zi ITP-ul la reprezentanta Renault Constanta. Cost 70 ron. Fara revenire, caci masina nu are probleme. Cel putin asa mi s-a spus. Durata a fost de aprox 30 minute. Nu am fost intrebat de trusa medicala sau extinctor. Din cate am vazut, o eventuala revenire costa intre 8 si 20 lei.
|
--------------------
Skoda / Renault
Octavia 3 FL Combi / Twingo 3
1.4TSI 150CP 2017 / 1.0 SCe 70CP 2017
- HH / HH
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 08:49 |