Filtru sport, De unde? Ce pret?
![]() ![]() ![]() |
Filtru sport, De unde? Ce pret?
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#61
|
||
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
|
||
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#62
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Păi ca să înțeleg logica ta...
La conic intră puțin mai mult aer decât stoc, crește consumul. La K&N ăsta, intră mult mai mult aer, dar nu crește consumul... ![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#63
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- ai inteles taman viceversa... nui bai, mai reciteste odata posturile
![]() - la conic K&N intra cu mult mai mult aer... (tu fara punga pe cap) - la panel K&N intra mai putin aer (tu cu punga pe cap si gaura mica pe o parte) intra mai mult aer decat la stock dar mult mai putin decat la conic... la conic ajunge sa se sesizeze consumul dar la panel este aproape neobservabil... lamurit? - daca vrei varianta panel este varianta de compromis pentru masini de strada cu performante imbunatatite... varianta conic este racing pentru masini de circuit etc... daca iei in considerare praful din patria noastra nu e prea recomandabil... ramane la latitudinea end user ului daca il foloseste sau nu si daca il foloseste corect pentru ca asa cum am aratat mai sus lumea crede ca simpla montare fara accesorii e suficienta... This post has been edited by laguna_2_interceptor: 7 Aug 2007, 13:13 |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#64
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Și unde este acel câștig dacă intră mai puțin aer? Treaba cu aer cald și aer rece e relativă, depinde unde îl montezi.. Considerăm poziția originală...
În afara de abureala cu spălatul, pentru că la cât costă, mai bine schimbi filtre normale la termen sau chiar mai repede... care e avantajul ? |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#65
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- vad ca nu ai citit cu atentie ce am scris, in cazul asta ia la citit site ul lor si ai acolo descris exact negru pe alb ce face mai mult de ''abureala cu spalatul''... treaba cu aerul cald nu este deloc relativa, motorul are nevoie de aer rece si dupa principiul asta se fac toate masinile din lume... dupa cum vezi si in pozele puse de Toto - BOD mai sus se adevereste faptul ca inlocuirea filtrului stock cu unul conic/open air asezat in pozitie similara este daunatoare deci lucrurile sunt cat se poate de clare...
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#66
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
N-am contestat faptul că e mult mai bine ca în motor să intre aer rece... Există senzori de temperatură iar ECU face diferite corecții în funcție de asta...
În plus, dacă vorbim de un diesel cu turbină, aerul oricum este încălzit la trecerea prin ea, ca să fie apoi răcit prin intercooler... Nu de asta era vorba... Am zis doar că nu poți compara un filtru conic pus pe motor cu un filtru panel pus la distanță... Compară-le "performanțele" atunci când trag aer din aceeași zonă... Știu ce scrie pe site... Marketing... This post has been edited by Catalin Marinarul: 7 Aug 2007, 13:59 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#67
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- nu are nici o legatura distanta ci cantitatea si calitatea aerului... prin calitate inteleg sa fie rece... filtrul actioneaza ca un dop (daca scoti de tot filtrul de pe orice masina va merge de nu sti ce e cu ea) ideia este ca cel stock de hartie filtreaza dar si micsoreaza mult aerul ce intra, cel sport in speta K&N aci de fata constructiv filtreaza mai bine si datorita compozitiei materialului filtrant si datorita peliculei uleioase care opreste mai multe impuritati fine... in acelasi timp pe langa filtrarea superioara are proprietatea de a lasa sa treaca mai mult aer in motor (este practic idealul, de a intra aer fara obstacol dar sa fie si ceva care sa impiedice praful, gazele sa intre in motor!!!)... mai departe diferenta intre oipen air si panel este ca cel panel este limitat de gura de tragere a aerului originala a masinii care duce de la carcsaa filtrului pana la grila radiatorului in schimb garanteaza aerul rece tras de afara si nu din compartimentul motor... de aci si compromisul, cel ope air sau conic sau cum vrei trage aer nelimitat de nici o incinda doar ca trebuie avut grija sa i se asigure fluxul de aer rece ori prin kit cold air intake care presupune mutarea lui intr-o zona de unde poate prelua aer rece si sa fie protejat de carcase de caldura ce este degajata de motor... la fel de bine cum spunea si Toto - BOD macar de o priza de aer pe capota care sa i bage aer rece in timpul rularii... a se vedea cum au motoarele la muscle car americane... si nu e marketing casaracii K&N sunt pe piata de amar de ani si sunt prezenti in tot ce inseamna performanta in domeniul auto, tuning, racing etc pe toate continentele...
- ansamblul din poza este format dintr-un Hemi montat pe un montecarlo '77 ce are un filtru K&N open air amplasat pe motor, deasupra pe capota o imensa priza de aer dirijeaza in timpul mersului o mare cantitate de aer rece direct in filtru... natural ca la plecare de pe loc este putin penalizat de caldura degajata de la motor dar la 450cp parca nu prea mai conteaza si odata pus in miscare aerul navaleste in motor ![]() This post has been edited by laguna_2_interceptor: 7 Aug 2007, 14:07 Attached thumbnail(s) montecarlo6.jpg ( Size: 54.79k ) Number of downloads: 959 |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#68
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
![]() ![]() Teorema lui Bernoulli îți spune ceva? Întâi ai spus că prin conic trece mai mult aer, apoi zici că panel marește cantitatea. ![]() Apoi zici că prin open air / conic intră cantitate nelimitată de aer, iar prin panel nu, pentru că panel are o gaură mai mică pe unde trage... ![]() ![]() Aerul este ușor compresibil, nu se "încurcă" în diametre mai mari sau mai mici, mai ales că nu e vorba de tuburi capilare, ci de conducte destul de mari... Deci, în motor este aspirată aceeași cantitate de aer printr-o țeavă cu diametrul de 1 metru sau printr-una cu raza de 2 cm, cu observația că prin cea mică aerul va avea viteză mai mare... Poți să îi spui ajutaj. Singura chestie care limitează cantitatea este permeabilitatea filtrului... care e dată de densitatea filtrului, implicit de material, și de suprafața "expusă"... Restul sunt aberații... Ai eschivat pe diferențe de temperaturi, de calități și poziții... Am spus de la început ca nu asta e ideea, și am scris: să considerăm poziția standard unde este montat din fabrica filtrul, ca să eliminăm variabilele legate de temperatură sau gaze din aer. Pentru mine este clar... nu voi mai continua discuția... ![]() This post has been edited by Catalin Marinarul: 7 Aug 2007, 14:38 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#69
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- e bine ca nu continui deoarece nu ai rabdare sa citesti posturile si faci conspect interpretand ce vrei tu...
- ti-am facut o clasificare clara pe diferente intre filtru stock hartie, panel K&N si conic K&N prezentand avantajele si dezavantajele... din pacate nu ai reusit sa urmaresti dovada fiind concluzia ta... |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Ia uitati un test interesant: http://mkiv.com/techarticles/filters_test/2/
K&N as zice ca e best value for money, nu m-as lua dupa preturile de acolo pentru ca nu cred ca sunt foarte exacte. Oricum, dupa mine, APEXI face si ultimul banut. Ce stii de astea, laguna_2_interceptor, se aduc si la noi APEXI? Fac si panel? |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#71
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- testul este la cele conice/open air... si scoate in evidenta exact ce incercam sa i explic lui Catalin Marinarul dar el nu a avut rabdarea sa citeasca cuvant cu cuvant pentru a trage o concluzie... in plus nu aceiasi treaba din testul asta e valabila la panel... acolo conditiile sunt altele si performantele diferite, este mai slab panel decat conic/open air dar cu mult mai performant in raport cu cel stock... principalul atu la panel il constituie chiar inutilitatea acestui test
![]() - gandeste-te ca acolo toate sunt super firme... din 4 2 mari nume clacheaza, dar repet, cele conice /open air sunt facute mai mult penstru racing decat utilizare stradala day by day si in acest caz iar testul e oarecum inutil, in plus si celelalte 2 care au trecut testul dupa mai multi km tot va patrunde muradaria... - la panel treburile stau altfel... K&N cred ca iese pe primul loc daca ar fi efectuat un test si pe segmentul asta... - APEXI are un imens dezavantaj... face numai pentru japonarii si nu vei gasi disponibil filtru panel pentru alte marci... - concluzie: K&N panel este compromisul ideal pret/calitate/performanta/protectie motor... |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
barbu_marius12 |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 6 August 07 ![]() |
Mah r19/16 v se vede cat de mult ai grija de masina ta incat nici la filtru de aer nu te uiti.Ca daca te-ai uita ai vedea ca la 7-8 mi de km e negru ca draq...asa ca stiu cat se chinuie turbina aia ....
|
--------------------
renault laguna 2
renault laguna 2
- ag-06-rdd
2002 Autentiq
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu confunda suieratul turbinei cu chinuitul si nu vb. fara tine.... si fa posturi de-a dragul de-a le face...
Din cate mi-a fost dat sa vad de cand sunt pe forum R19/16v si laguna_interceptor sunt printre putinii care isi argumenteaza raspunsurile cu date tehnice...asa ca.... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#74
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ai dreptate cj98czh, dar mai sus numai date tehnice nu sunt...
![]() Stimate domn barbu_marius12, nu vă hazardați în afirmații pripite și nefondate, pentru că, judecând fie și numai după cantitatea, dar mai ales calitatea mesajelor dumneavoastră pe acest forum, dar și după gradul de politețe al exprimării, se pot trage concluzii nefavorabile... This post has been edited by Catalin Marinarul: 9 Aug 2007, 12:29 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
barbu_marius12 |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 6 August 07 ![]() |
Mai domnule Catalin o sa iti spun un sg aspect.Eu lucrez la Meteor ca consultant vanzari (ca poate sti ce e firma Meteor-cel mai mare dealer de piese auto din tara).Asa ca stai lin ca m-am intalnit cu atatea probleme la renault incat nici nu poti sa iti imaginezi .Si daca msj mele nu contin nimic interesant poate ca nu vreau eu sa contina.
|
--------------------
renault laguna 2
renault laguna 2
- ag-06-rdd
2002 Autentiq
|
|
mtdragos |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 12 June 06 ![]() |
Sa revenim putin cu picioarele pe pamant...ieri mi-am ridicat comanda: -filtru are sport K&N ; -kit curatare filtru aer sport K&N...il voi monta sambata si luni vin cu impresii...week-end deosebit
|
--------------------
Renault/Dacia
Laguna II 1.9 dci SOFT DIMSPORT, 2004 Privilege
Logan 1,6 16v, 2007 Prestige
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#77
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- ai uitat sa precizezi de care... conic/open air sau panel... asteptam si impresiile
![]() |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Ne poti spune si pretul pentru filtru si kitul de curatare? Multumim
![]() Firma de tuning unde lucrez are filtre Green. Astea cum sunt? Avem si panel, si conice, si conice incapsulate, etc. Vad ca sunt frantuzesti, stii ceva de ele laguna_2_interceptor? |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#79
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- kitul de curatare este tot K&N natural...
- daca tot esti la magazin de tuning fa-ti comanda de K&N... asta e parerea mea despre green ![]() |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
mtdragos |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 12 June 06 ![]() |
al meu cred ca este panel
![]() |
--------------------
Renault/Dacia
Laguna II 1.9 dci SOFT DIMSPORT, 2004 Privilege
Logan 1,6 16v, 2007 Prestige
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#81
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- buna alegere, bun pret, asteptam impresia...
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
mtdragos |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 12 June 06 ![]() |
Multumesc...luni la prima ora vin cu impresii...oricum sunt convins ca nu vor fi decat pozitive...chiar daca mai sunt si persoane sceptice (probabil se grabesc la citit si mananca cuvinte)
|
--------------------
Renault/Dacia
Laguna II 1.9 dci SOFT DIMSPORT, 2004 Privilege
Logan 1,6 16v, 2007 Prestige
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
laguna_2_interceptor, pe langa Green o sa mai avem si K&N si Injen cred. Eu raman la K&N ca si alegere.
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#84
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- daca te pot ajuta cum sa nu...
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
mtdragos |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 12 June 06 ![]() |
SUPER!!! acesta este cuvantul potrivit...diferenta este enorma intre filtrul sport K&N si unul de serie...cu aerul conditional pornit e ca si cum acesta ar fi inchis...sunetul motorului este total schimbat...toba contribuia si ea putin la sunet ina acum si cu toba si cu filtru este o schimbare mare...cam aceastea ar fi diferentele...consumul nu imi dau seama daca este modificat deoarece nu am resetat computerul si am media de 6,3 pe ultimii 2.000 km in cazul in care am mers doar 100km in bucuresti si restul in afara...investitia este 100% justificata
|
--------------------
Renault/Dacia
Laguna II 1.9 dci SOFT DIMSPORT, 2004 Privilege
Logan 1,6 16v, 2007 Prestige
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Daca ai fi facut un chip credeam ca este "o schimbare mare" dar pt. ca ai schimbat un filtru de aer si o toba este o schimbare de cat?? 3-5 cai maxim.... asa ca nu stiu cat de mult se vede si cat de mult ti se pare tie ca se vede.....sunt de acord cu un lucru si anume ca filtrul de aer sport impreuna cu toba schimba sunetul motorului dar cam atat... fa-i un chip si dupa aceea sa vezi senzatii, nu de la un filtru de aer...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
mtdragos |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 12 June 06 ![]() |
toba + filtru daca imi dau 5 CP e foarte bine...daca aerul papa si el 4-7 CP atunci eu sunt multumit deoarece in acel moment pot sa depasesc fara sa ma rog de aia...se simte clar ca motorul "respira" curat...urmeaza cat de curand si un chip...sper eu cam in 2 luni maxim(aicic iti dau dreptate)
|
--------------------
Renault/Dacia
Laguna II 1.9 dci SOFT DIMSPORT, 2004 Privilege
Logan 1,6 16v, 2007 Prestige
|
|
Nicolas |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 4 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Salutari.Am o intrebare daca stie cineva de unde pot cumpara si eu un filtru sport pentru masina din semnatura in bucuresti? Multumesc anticipat.
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1.9dci,120 hp Tuned to 150hp
- B-73-BNP
2003 Privilege
|
|
mtdragos |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 12 June 06 ![]() |
intri pe www.autokarma.ro si daca comanzi on-line ai reducere 15% pretul il ai mai sus pus de mine (e foarte simplu de facut comanda...o sa-ti dai seama singur...dl Luigi este patronul si iti va raspunde imediat la comanda pe care o vei da)
|
--------------------
Renault/Dacia
Laguna II 1.9 dci SOFT DIMSPORT, 2004 Privilege
Logan 1,6 16v, 2007 Prestige
|
|
Nicolas |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 4 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc mult.
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1.9dci,120 hp Tuned to 150hp
- B-73-BNP
2003 Privilege
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 10:45 |