Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 6 7 8 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Filtru sport, De unde? Ce pret?

arazvan2002
post 29 Jun 2009, 15:33
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




Eu am cumparat filtrul de la un prieten. Este un filtru KN in carcasa originala pe masina din semnatura. Il tinuse o luna. El mi-a recomandat in felul urmator: se aplica spray-ul detergent pe filtru, se spala la dush cu apa CALDUTA, se da din nou cu spray-ul detergent, iar si spala cu dush-ul si asa de 2-3 ori, in functie de cum se curata. Se lasa undeva la uscat dar fara a grabi uscarea in vreun fel. Dupa ce se usuca complet se aplica uleiul astfel incat sa nu ramana zone neacoperite. O sa vad cum functioneaza metoda cand o sa il curat si eu. Are vreo cateva mii de km de cand nu l-am mai curatat. Imi exprim o parere legat de ceea ce se spune despre filtrele sport. Cred ca diferenta este intre cele ieftine si cele de firma, gen KN. Acel ulei special cu care se ung filtrele opreste toate impuritatile si mizeriile, nu au cum sa ajunga in motor in timp ce alte filtre (cum sunt cele de 50ron) nu au cum sa filtreze prea bine praful si alte impuritati fiindca el este mai rar ca "tesatura", praful si mizeriile intra si de aceea se spune ca strica motorul, ceea ce probabil se si intampla. Nu sunt vreun cunoscatorul, imi exprim doar o parere. Eu am filtru sport pe 1.9dTi cu cip si nu mi-a crapat nimic de vreo 7000KM. Sper ca nici de acum incolo nu se va intampla.

This post has been edited by arazvan2002: 29 Jun 2009, 15:33


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 29 Jun 2009, 21:40
Post #212


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




eu am filtrul asta de mai multe zeci de mii de kilometrii si pana acum nu am observat nici o reactie adversa

nu mai stiu insa cat de sport este, deoarece am impresia ca nu reusesc sa il curat destul de bine . apropo intervalul de curatare la mine este intre 4 si 6 mii de km

apropo cum scoti mustele dintre pliuri?


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi - B-57-LXF 2004
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ka_bogdan
post 4 Jul 2009, 18:05
Post #213


Carbon Edition


Group: Members
Posts: 35
Joined: 2 December 07




Incearca pagina la K-tecracing sunt specializati pe gama Renault de la ei am si eu kitul si sunt super multumit de el, intradevar e un pic peste bugetul tau dar eu zic sa mai astepti un pic si sa iei unul serios daca tot vrei sa ai si performanta si aspect, aprorpo carcasa la filtru e din fibra de carbon si e produs de BMC, cei care fac filtrele de aer la masinile de Formula 1


--------------------
Megane 2 1.6 M2 1.6 2005 hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan1108
post 8 Jul 2009, 23:15
Post #214


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 16 June 05




Filtru sport cred ca se merita pe o masina cu un motor peste 2.5L


--------------------
dacia logan - sv-09-thc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 15 Jul 2009, 17:04
Post #215


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(antifizic2 @ 29 Jun 2009, 21:40)
eu am filtrul asta de mai multe zeci de mii de kilometrii si pana acum nu am observat nici o reactie adversa

nu mai stiu insa cat de sport este, deoarece  am impresia ca nu reusesc sa il curat destul de bine . apropo intervalul de curatare la mine este intre 4 si 6 mii de km

apropo cum scoti mustele dintre pliuri?
*



Tocmai l-am curatat acum pentru ca era foarte imbacsit, avea pana si ulei de motor pe el si mustele au cazut singure cand am dat pe partea celalalta cu apa calda. Spalandu-l am observat ca e foarte importanta apa calda. cu aia rece nu curgea nimic.
As fi curios ce spun cei care au computer de bord cu privire la consum. Eu am cip si consumul e oricum mai mare, si o si calc in stil raliu icon_mrgreen.gif


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dj Myrell
post 26 Jul 2009, 15:00
Post #216


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 26 July 09




sal 22ror!
am si eu un clio symbol 1,5 diesel 65 cp din 2006 ( model mai nou, dupa 08.2006)
eu sunt km ll cu mashinile smile.gif) tongue.gif
am si eu rugamintea sa dati si voi idul meu de mess (myry_iuly) persoanelor care considerati voi ca au cunostinte avansate despre aceasta mashinutza!
si knd ma refer la qunostintze ...ma refer la orice smile.gif
va multumesc pt atentie


--------------------
Renault Clio Symbol 2006 sept
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_BM
post 19 Aug 2009, 00:03
Post #217


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 16 August 09
From: Baia Mare




Am si eu o intrebare pentru cunoscatori si cei care se pricep la tunning si la filtrele de aer, sper sa primesc lamuriri cat mai curand si le multumesc anticipat!
Am un Megan II Bicorp 1.6 16V 2003 - pe site la K & N am gasit urmatorul filtru sport de tip conic K & N
DAR...... am o problema cu locul unde vine montat Montare
daca va uitati la fig. 30 filtrul este asezat in locul celui stock iar fara carcasa el va trage daor aer cald de la motor, iar din cate stiu asta duce la o contraperformanta a masinii.
Ce e de facut?
Astept o alternativa (poate un spatiu diferit de montare a filtrului)?


--------------------
Renault Megane II - MM-06-HLD Bicorp 1.6 16V 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 19 Aug 2009, 10:30
Post #218


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Daca te uiti mai bine in manualul de instalare, incepand de la poza #27 iti arata cum se monteaza si un traseu care duce aer rece din partea frontala a masinii pana la filtru.

This post has been edited by Hack: 19 Aug 2009, 10:32


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_BM
post 19 Aug 2009, 17:17
Post #219


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 16 August 09
From: Baia Mare




QUOTE(Hack @ 19 Aug 2009, 11:30)
Daca te uiti mai bine in manualul de instalare, incepand de la poza #27 iti arata cum se monteaza si un traseu care duce aer rece din partea frontala a masinii pana la filtru.
*


Sincer tot nu inteleg, k filtrul tot in spatele motorului si a valului de caldura sta. Iar dak este novie de o conducata de aer rece, parerea mea e k filtrul va fi ,,gatuit" Solutia viabila pentru mine ar fi montarea lui undeva in fata motorului cu ajutorul unui pipecross - voi ce ziceti?


--------------------
Renault Megane II - MM-06-HLD Bicorp 1.6 16V 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 19 Aug 2009, 18:14
Post #220


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Nu sta in spatele motorului, e deasupra cutiei de viteze, intr-o zona in compartimentul motor cat de cat ferita.
Accesoriul important este acea conducta ce aduce aer de afara.

In partea frontala nu e loc de pus un asemenea filtru.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_BM
post 22 Aug 2009, 20:10
Post #221


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 16 August 09
From: Baia Mare




Am gasit o alternativa la filtrele sport k&N - se numesc CDA (Carbon Dynamic Airbox) si sunt produse de BMC CoppiaCDA.jpg ( Size: 127.22k ) Number of downloads: 914

Modul de montare pentru Megane-ul meu 1.6 16V este numai bun 16N_MeganeII_1.6_16v.jpg ( Size: 337.1k ) Number of downloads: 1095

In + filtrul vine si cu o carcasa de protectie. Astept parerile voastre. RESPECT!


--------------------
Renault Megane II - MM-06-HLD Bicorp 1.6 16V 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexumf
post 31 Aug 2009, 11:06
Post #222


MEMBRU CHELIOS


Group: Members
Posts: 775
Joined: 9 July 08
From: Bucuresti




Am si eu o intrebare pt cei care au filtre K&N pannel. La ultima curatare, deoarece mizeria dintre pliurile filtrului nu vroia sa iasa, am insistat un pic mai mult cu jetul de apa pe acesta. Credeti ca e posibil sa-i fi facut rau??? Am aplicat uleiul dupa, chiar un pic mai mult decat de obicei, dar fara sa exagerez. Dupa 30 min arata ca nou, insa uitandu-ma prin el la lumina, se vad cam multe gaurele albe (nu ma refer la zone uscate-netratate de ulei)


--------------------
Renault Megane Coupe 2006
RENAULT MEGANE COUPE 1.6 16v 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 31 Aug 2009, 11:32
Post #223


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




@Adrian_BM: La ce te astepti de la un asemenea filtru? Ce are filtrul stock?


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 13 Sep 2009, 08:54
Post #224


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE(alexumf @ 31 Aug 2009, 11:06)
uitandu-ma prin el la lumina, se vad cam multe gaurele albe
*



Daca te uitai cand era nou ai fi vazut la fel de multe gaurele. De fapt nu sunt gauri. Sunt multe fire subtiri peste gaurile alea. Asa se vede lumina printr-un filtru de bumbac. Stai linistit. De fapt, daca nu vezi lumina prin el insemna ca trebuie curatat:

Holding the filter to the light is useless, pin holes are normal.
That is what makes a K&N filter. There are actually hundreds of microscopic fibers that cross these holes and when treated with oil, capture and hold the very fine particles.

http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/Air_filter.htm


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC - . Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexumf
post 15 Sep 2009, 10:00
Post #225


MEMBRU CHELIOS


Group: Members
Posts: 775
Joined: 9 July 08
From: Bucuresti




Merci frumos cristidb... cheers.gif


--------------------
Renault Megane Coupe 2006
RENAULT MEGANE COUPE 1.6 16v 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabago
post 13 Dec 2011, 17:51
Post #226


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 26 November 10




am si eu o intrebare,am un renault megane 3 1.5 dci,are filtru si carcasa ca la megane 2,problema e ca am avut un mic accident si mi s-a deteriorat tubulatura care iese din filtru de aer si duce in jos.Problema e ca scoate zgomot urat.as vrea sa ii pun un filtru sport sa se auda zgomotos dar un zgomot frumos sportiv.cum procedez pentru ca am observat ca are debilmetru pe cutia unde se baga filtru de aer ! pot sa ii pun conic?care scoate mai mult zgomot conic sau panel?ce imi recomandati?!


--------------------
Renault Laguna 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mrija
post 15 Dec 2011, 19:19
Post #227


Membru Veteran


Group: Members
Posts: 671
Joined: 4 June 07
From: Baia Mare




Debilmetru nu are cum sa aiba sleep.gif



Eu am k&N pe masina din semnatura si am peste 80k cu el, e foarte important sa il curatati la intervale regulate, in primii 15k nu l-am curatat deloc si s-a simtit bine bine ca nu trage + ca era consumul la nivel ambiental de -25 celsius :| Apoi mi-a zis cineva ca si astea se curata, nu se inlocuiesc asa ca am inceput sa ii fac mentenanta regulata si sunt multumit de achizitia facuta. Apropo de ce zicea cineva mai sus, am avut si eu ulei pe el, muste, praf, mizerie dar s-au dus jos doar cu apa calduta !!!

in legatura cu consumul, nu s-a modificat nimic in sus sau in jos DAR ! in momentul in care o calc bine de tot, consuma mult mai mult decat ar consuma fara filtru sport. Cat despre putere, nu pot sa va expun o chestie de genul "trage mai bine" cu filtrul deoarece eu cand mi l-am montat, am schimbat evacuarea si restul de filtre tot sport. Mai putin cel de habitaclu sleep.gif


--------------------
Suzuki Gsx 750 R 110 cai la 200kg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 12 Oct 2013, 20:03
Post #228


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Am avut o oprtunitate si am luat de la un prieten un filtru K&N conic. Sapt viit urmeaza sa merg la cei de la Topgear sa imi faca tubulatura, carcasa de protectie si sa infasor banda termoizolanta pe teava de inox (nu au de aluminiu). O sa revin cu poze si cu impresii, dupa.


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 13 Jan 2014, 13:06
Post #229


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Am reusit si eu , intr-un final, sa imi montez admisia. Este din inox.


20140113_115808.jpg ( Size: 2.86mb ) Number of downloads: 407


This post has been edited by UXE: 13 Jan 2014, 13:07


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 6 7 8
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 15:43
Dacia