Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Filtru sport, De unde? Ce pret?

CipiO
post 9 Sep 2007, 20:58
Post #121


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 30 September 06
From: Bucuresti




Hai sa ma bag shi io in seama: nu mi-am luat filtrul de aer ca sa fac economii, nici sa castig jda'cai putere. Doar pentru greutatea mai mica faTa de cutioiul stock, sunetul care-i demenTial Si in final pentru ideea ca-i mai mult spaTiu pe langa motor. a ma duc sa pun maSina pe dyno.... m-aS face de rasu' lumii. Totushi e doar un cenzurat t de 1.4 8v.
DAR! cum se face ca inainte sa schimb filtru, evacuare, roTi (care-s mai late decat ce prevede legea - 195 in loc de 185) abia ajungeam pe autostrada la 170 iar acum n-am avut loc (trafic) sa trec de 180?.... greu ce-i drept ajuns la 180, dar ar mai fi mers...

Scrie naibii corect....


--------------------
Renault Megane 4 Hatch - B 88 PST 2020 Intense 1.33 140
Now: Megane 4 Hatch Intense, 1.33 140

Ex: OZ R Ultralegerra 15" Good Year Eagle F1 195/50/15
K&N, Borla CatBack 50mm inox, Alpine SoundSystem
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 9 Sep 2007, 21:08
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




O fi eroarea de la cauciucuri + jenti tongue.gif Asa se poate explica o parte din cresterea de viteza. Bine, si filtrul si evacuarea aduc vreo 5 cai.


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipiO
post 9 Sep 2007, 21:13
Post #123


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 30 September 06
From: Bucuresti




QUOTE(poseidon06 @ 9 Sep 2007, 22:08)
O fi eroarea de la cauciucuri + jenti tongue.gif Asa se poate explica o parte din cresterea de viteza. Bine, si filtrul si evacuarea aduc vreo 5 cai.
*



Nu cred ca-i vre-o eroare de gen. Raza totala (janta+guma) a ramas aceeaSi. CreSterea in diametru' a jantei este compensata prin scaderea talonului gumei...
So?.... intrebare.gif Batea vantu' din spate in halul asta? Si de la Bucuresti pan'la km 36 si'nnapoi? icon_mrgreen.gif

This post has been edited by semit: 12 Sep 2007, 10:22


--------------------
Renault Megane 4 Hatch - B 88 PST 2020 Intense 1.33 140
Now: Megane 4 Hatch Intense, 1.33 140

Ex: OZ R Ultralegerra 15" Good Year Eagle F1 195/50/15
K&N, Borla CatBack 50mm inox, Alpine SoundSystem
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kimi_ro
post 11 Sep 2007, 12:04
Post #124


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 6 May 07
From: Bucuresti




Salut,

Caut si eu un filtru panel K&N pt 1,5 dci. Nu caut CP in plus ci doar o intretinere mai buna a motorului. La ce pret gasesc si pe unde?

multumesc,


--------------------
Renault Clio II dci 2004 Bicorp Extreme Edition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 12 Sep 2007, 00:38
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Cred ca avem noi la firma, la un pret in jur de 190 RON. Daca esti interesat, da-mi un PM, caut si iti raspund exact.


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
k_gula
post 13 Sep 2007, 19:46
Post #126


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 10 January 06




filtre cu inductie directa de aer Simota. inclusiv varianta cu carcasa de carbon. My Webpage tuningshop .mai greu partea cu adaptarea in cazul in care debitmetrul citeste pe filtru. desi din cae am observat la renault citeste dupa.

This post has been edited by k_gula: 13 Sep 2007, 19:47


--------------------
Opel rekord coupe 68 - b55rek
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fanu_WZI
post 13 Sep 2007, 20:02
Post #127


Membru in trecere


Group: Members
Posts: 160
Joined: 14 August 07
From: Bucuresti




smile.gif laguna, sunt sigur ca stie beneficiile filtrului sport, si eu le stiu, dupa cate ai vazut si din discutia relatata nu a avut cuvinte rele despre filtrele sport in general. Si eu consider filtrul sport ca fiind un "accesoriu" important la o masina al carei scop este performanta si nimic mai mult. Dar daca vrei performanta de la o masina nu te intereseaza consumul, zgomotul pe care il scoate (ba chiar te bucura daca scoate mai mult nu? smile.gif ), fiabilitatea, intretinerea ieftina etc. Chiar nu cred ca-si omoara pacientii montandu-le filtre sport pentru ca nu cred ca are "pacienti" cu motoare 1.5 dCi care vor sa fie tratati cu filtre sport smile.gif La o adica nici pe mine nu a zis ca m-ar omor acest filtru ci ca as da niste bani pe care mai bine i-as pastra in buzunar sa-i dau pe cateva navete de bere. Sunt sigur ca daca aveam vre-un motor ca 1.8T n-ar fi ezitat sa-mi monteze unul smile.gif
Dar hai sa nu mai discutam despre ce a zis si ce n-a zis. E parerea lui ca om "din motorsport" cum ziceai si tu si i-o respect; a reusit sa ma convinga prin pasajul relatat sa nu-mi pun filtru asa ca o sa-mi pun chip biggrin.gif
Tu ce motor ai pe laguna? Ce modificari?

@claus : daca o sa-mi pun filtru sport fii sigur ca va fi JR smile.gif


--------------------
Megane Sedan Manager 2007 - 1.5dCI 85CP Euro4
Logan VAN 2007 - 1.4 MPi
Clio Symbol Expression 2005 - 1.5 dCi 65CP Euro3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 13 Sep 2007, 20:59
Post #128


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- scuze dar nu ma pot abtine... te-a convins sa nu pui filtru, de bani aia sa iti iei bere dar iti recomanda mai bine sa iti pui chip??? pai uite cum stau lucrurile si poate mai invata si el una alta daca tot face de astea toata ziua... degeaba ''pui'' chip (care nu se pune ca nu e vorba de nimic fizic palpabil, material adaugat masinii tale si nici in cazul multora!!! daca te referi la UNICHIP aia e cu totul alta poveste si din pacate rezultat in urma unor teste UNICHIP ul nu este decat un alt tuning box care pana la urma nu face ceia ce se spune ca face ci are acelasi rol de a pacali calculatorul de injectie dar iar intram in alte amanunte care nu au legatura cu subiectul de fata) daca acesta nu este completat de un filtru de aer sport... indiferent de care panel sau conic open air (nu e cazul sa intram in contre care e mai bun si care mai safe etc), ca sa sti si tu si el si alti care vor sa afle, degeaba pui soft sa scoata daca nu are si aerul necesar cu care sa scoata(arde)... si nu e o afirmatie personala ci e o chestie universal valabila si demonstrata stiintific si pe care o gasesti la toti cei care se ocupa de asa ceva... rolul calculator/soft este ca in urma unor calcule (cantitatea de aer admisa si temperatura, parametri avans, dozaj/amestec, cantitatea gazelor la evacuare si temperatura, cantitatea de benzina/motorina admisa, calitatea benzinei/motorinei, modul de sofat, greutatea masinii etc) sa aduca functionarea motorului la parametrii normali de functionare, schimbarea hartilor de management al motorului (resoftare/remapare/chip sau cum vrei) duce la optimizarea performantelor, imbunatatirea lor... deci mai pe scurt chiar si la amaratul de 1,5DCi pentru care domnul tau te-a trimis sa dai bani pe bere decat pe filtru' este influentat de acesta atat stock cat si remapat... deci cam asa stau lucrurile... nu ai decat sa i ceri din nou pareri si sa le respecti... legat de masina mea iti spun sigur ca nici nu viseaza domnul specialist unde a ajuns in acest moment... si are si filtru sport smile.gif)... eu cred ca domnul in cauza e plin de prejudecati si din pacate aceste prejudecati sunt depasite de nivelul tehnologic al zilei de azi... bag eu seama si din ce spui tu si din ce a afirmat el ca pentru voi performata si putere este sinonim cu Benzina... si prejudecata il impiedica sa vada ca acum Diesel ul de azi este mult mai permisibil, mult mai fiabil si pretabil decat Benzina pe segmentul turbo la modificari... si automat apar afirmati ca pe un amarat de 1,5 DCi nu se merita... daca aveam 1,8T se merita... (de parca ar fi un punct de referinta... am vazut 1,8T VAG resoftat mancat pe paine de Diesel impins)

This post has been edited by laguna_2_interceptor: 13 Sep 2007, 21:31


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sadsmile
post 19 Sep 2007, 19:41
Post #129


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 July 07
From: Bistrita




Am unn megane coupe cu motor de 1,6 16V si vreau sa ii pun si eu un filtru sport.Am inteles ca ar fi ceva model care il inloicuieste pe cel din fabrica fara nicio modificarea dar ca nu are sound-ul ca cel extern.Asa ceva m-ar interesa.Aveti careva idee cat ar costa asa ceva si de unde as putea lua?


--------------------
renault megane coupe,megane II hatchback - MS-84-GUP,MS-09-ZZK 1,6 16V si 1,5 Dci,74 kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 19 Sep 2007, 19:49
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Un filtru Panel te intereseaza pe tine. Se monteaza in locul celui original, fara nici o modificare. Ca pret, undeva la 55 Euro, un filtru de la K&N. Daca esti interesat, eu lucrez la o firma de tuning, da-mi un PM si vorbim

L.E. Din pacate am verificat, si K&N nu face filtre de tip panel pentru versiunea ta de Megane

Insa avem si filtre sport marca Green Filters, frantuzesti. Iar ei fac pentru megane 1.6 din 2000. Daca esti interesat, da-mi un PM in care sa imi spui, daca poti, codul motorului si puterea acestuia (KW sau CP).

This post has been edited by poseidon06: 19 Sep 2007, 19:57


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 19 Sep 2007, 20:05
Post #131


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- 1999 RENAULT Megane 1.6L L4 F/I - RL, RN, RT, RXE, Coupe

http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=E-2244

si

- 1999 RENAULT Megane Scenic 1.6L L4 F/I - RTA, RTE, RXT

http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=E-2244

- vezi la care din cele 2 filtre te incadrezi... oricum cele 2 filtre sunt absolut identice la dimensiuni... totul e sa coincida cu ce ai tu pe masina ca forma...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 19 Sep 2007, 20:08
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Ah, nu am inteles eu bine, el vrea extern? Sau panel ?


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 19 Sep 2007, 20:14
Post #133


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- nu e panel ca filtru original este cilindric si se baga intr-o carcasa cilindrica originala... vb vine panel... cert e ca nu e open air

This post has been edited by laguna_2_interceptor: 19 Sep 2007, 20:15


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 19 Sep 2007, 20:37
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Nu stiam ca este cilindric, multumesc smile.gif Am cautat pe site la K&N, dar din 2000 nu gasise nimic.

L.E. Da, am zis bine prima data tongue.gif Daca masina este din 2000 si are motorul de 1.6 16V de 110 cai, atunci filtrul nu este cilindric, ci Panel. Versiunea cu filtru cilindric a motorului de 1.6 s-a fabricat intre 1995-1999, in 2 variante de putere, 75 si 90 CP. Deci daca ai versiunea de 1.6 16V, aceasta nu figureaza in baza de date K&N, prin urmare, nu au filtru pentru motorul tau.
Green Filters produce filtru pentru 1.6 16V din 2000, iar pretul este in jur de 48 euro.

This post has been edited by poseidon06: 19 Sep 2007, 23:36


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sadsmile
post 20 Sep 2007, 17:37
Post #135


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 23 July 07
From: Bistrita




E vb de filtrul ala panel cum ziceati voi si daca aveti eventual niste poze ca m-ar interesa asa ceva.Masina e cu motorul ala de 1,6 16V de 79 kw si seria cred ca e K4M-A7 daca imi amintesc bine.Daca maputeti ajuta astept raspuns.


--------------------
renault megane coupe,megane II hatchback - MS-84-GUP,MS-09-ZZK 1,6 16V si 1,5 Dci,74 kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 20 Sep 2007, 18:23
Post #136


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- in caazul asta e acelasi motor ca si pe Megane II deci se gaseste si la K&N doar ca trebuie cautat mai sus de 2000...

2002 RENAULT Megane II 1.6L L4 F/I - All

http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=33-2849

asta e pt. 1,6 16V... da clik pe link si vezi si cum arata...

This post has been edited by laguna_2_interceptor: 20 Sep 2007, 18:26


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 20 Sep 2007, 21:09
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Mie in catalogul de la Green Filters, imi figureaza alte dimensiuni pentru motorul de 1.6 de 79 KW. La K&N pe site, filtrul pe care l-ai dat tu, are dimensiunile celui de pe Megane 2 cu motorul de 1.6 16 V 83 KW, dimensiuni care sunt mai mari, deci nu se potriveste.
Din ce constat din catalog, filtrul de la 1.6 16v de 79 KW, are aceleasi dimensiuni cu cel de pe Megane 2, de la motorul de 1.4 16V. Deci, dupa marime, s-ar potrivi acest filtru de la K&N: http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=33-2194
Dar sincer, parca n-as merge la risc, sa iau si sa vad ca nu se potriveste. Cu toate ca dimensiunile in catalog, figureaza ca avand aceleasi valori: 16 16V, 79KW cu 1.4 16V, 72KW.


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 20 Sep 2007, 21:32
Post #138


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- cel mai usor se afla de la RENAULT... se intreaba la departamentul piese codul filtrului pe masina in cauza si pe ce masina/motor mai apare acelasi cod din gama renault... atunci poti sa te risti sa il comnzi... oricum e ciudata faza asta cu motor intre 2 generatii si care nu apare nicaieri si e vb de 2 ani intre... in fine...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poseidon06
post 20 Sep 2007, 21:57
Post #139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 994
Joined: 11 February 07
From: Bucuresti




Da, curat ciudata treaba, in catalogul de la Green Filters, 1.6 16V 79 KW apare doar pe Megane Coupe intre '99-'02. In rest, e doar versiunea de 110 cai.....pe megane sedan si restul gamei...


--------------------
Opel Astra J 2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride
Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ecstasy_4u06
post 29 Nov 2007, 19:18
Post #140


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 19 July 07
From: Alba Iulia




din cate am citit aici filtrele sport recomandate is cele tip panel.. am gasit unul conic la 50 ron. sa il iau sau nu? voi ce ziceti?


--------------------
Renault Laguna 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 29 Nov 2007, 20:00
Post #141


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- pai daca ai vazut ce se recomanda de ce mai ceri alte pareri? da 50 RON si ai sa vezi rezultatul...

This post has been edited by laguna_2_interceptor: 29 Nov 2007, 20:02


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ecstasy_4u06
post 29 Nov 2007, 20:34
Post #142


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 19 July 07
From: Alba Iulia




am gasit un filtru conic la 50ron. sa il cumpar? voi ce ziceti?


--------------------
Renault Laguna 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
billabong
post 29 Nov 2007, 22:12
Post #143


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 11 October 07




Am si eu de dat un kit admisie K&m k57i (google) pentru motorul 1.4 16v sau 1.6 16v.Cine e interesat mesaje pe PM.Filtrul e nou il am de 3 luni.


--------------------
Renault Clio II - 2003 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nobody
post 1 Dec 2007, 20:47
Post #144


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 5 November 06




QUOTE(ecstasy_4u06 @ 29 Nov 2007, 21:34)
am gasit un filtru conic la 50ron. sa il cumpar? voi ce ziceti?
*



salut! am o laguna 1,9 dci, 79 kw.....ai aceeasi motorizare, parca.....

mi-am cumparat recent un filtru sport K&N, genul care il inlocuieste pe cel stock...auzisem ca iti aduce intre 1-5 cp in plus...dupa ce l-am montat n-am constatat nici o diferenta...asa ca, daca vrei sa-ti completezi "palmaresul" te poti lauda cu un filtru sport...daca vrei imbunatatiri, cred ca solutia ar fi o remapare...

P.S. am fost cam dezamagit de achizitie dar inca n-am curaj sa-i fac un flashtuning
toate cele bune


--------------------
renault laguna II 2002, 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
billabong
post 1 Dec 2007, 23:33
Post #145


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 11 October 07




Pai nu te mai lua dupa baietii care spun ca un filtru sport aduce vreo 5cp in plus......povesti povesti.Asta doar daca ai cumva vreun motor V6 sau V8 la care intradevar ar aduce un surplus de putere.Singurul atu adus de un filtru sport este sunetul total schimbat al motorului si faptul ca nu se plafoneaza in ture....urca f mult in turatie.Dar nici vorba de 5 cp in plus pe un motor de 76kw.


--------------------
Renault Clio II - 2003 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 1 Dec 2007, 23:40
Post #146


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Filtrele sport sunt bune doar la motoarele aspirate. Pentru ca acolo aerul intra in cilindri datorita aspiratiei naturale prin miscarea pistonului in jos. Astfel ca orice obstacol din drum, care sta in calea miscarii libere a aerului micsoreaza cantitatea de aer ce intra in motor. Un filtru sport o sa aiba un profil care sa permita o rezistenta a aerului mai mica decat cea data de filtrul standard.

DAR, la motoarele supraalimentate, cantitatea de aer asigurata de turbina e oricum ARHIsuficienta pentru motor, asta inseamna ca un filtru sport nu face doi bani. Frectie la picior de lemn.

This post has been edited by ssilviu: 2 Dec 2007, 13:08


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 2 Dec 2007, 06:36
Post #147


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- pune mana si mai citeste despre filtre sport montate la motoare supralimentate... poate arhisuficient este aerul pe care il respiri tu... cat despre cai mai este un topic in care a fost explicat destul de clar ce si cum si la ce foloseste filtrul... va place sa faceti polemici aiurea sau sa aratati ca sunteti chiar paraleli cu astfel de discutii?


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 2 Dec 2007, 12:41
Post #148


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Pai esti liber sa imi demonstrezi ca nu am dreptate.

Este adevarat ca daca vrem sa fim mai catolici decat papa si la un motor turbo conteaza un filtru sport. Asta pentru ca turbina nu functioneaza doar pe energie libera din gazele de evacuare, ci indirect impune o rezistenta in evacuarea gazelor si implicit o scadere de performanta. Si daca avem un filtru cu o rezistenta mai scazuta turbina va trage mai usor aer si va insemna ca va avea o rezistenta mai mica la inaintarea gazelor de evacuare. Si de aici o crestere de performanta si de fiabilitate. Cand esti in competitie, astea doua conteaza in fiecare proportie. Insa la o masina normala cu motor turbo un filtru sport e vax. Cresterea de performanta exista dar este insignifianta.

E adevarat ca acum ne contrazicem pe un singur lucru. In ce masura gatuie filtrul sport cantitatea de aer chiar si la turbo. Eu zic ca acea gatuire se produce la o cantitate de aer care este mult peste capacitatea motorului si de aceea acel filtru de aer nu conteaza. Esti liber sa ma contrazici, si daca vrei neaparat sa-mi demonstrezi ca e ca tine, poate vii cu un link ceva oficial.

Si daca vrem iar sa fim mai catolici decat papa, pana intra turbina in functiune motorul se comporta ca unul aspirat si acel filtru sport ar avea o oarecare influenta. Dar cum la majoritatea modelelor turbina incepe sa mearga inca de la 1500 rpm, sa ai pretentia de performanta <1500 rpm deja e penibil.

This post has been edited by ssilviu: 2 Dec 2007, 13:17


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 2 Dec 2007, 16:40
Post #149


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- nu am ce sa demonstrez nimic... tu postezi doar de dragul de a te razboi in argumente pe care nu le stapanesti catusi de putin... turbina nu intra ci se invarte tot timpul de cand pornesti motorul si pana il opresti... daca vrei sa vezi ce face filtru sport la o turbina da fuga la una din masinile din semnatura ta care e posesoare de turbo, scoate capacul si filtrul si da o tura, daca tot nu simti nimnic repeta experimentul la deal... daca tot nimic atunci e bine sa te rezumi la alte declaratii... sper sa nu consideri aciditatea mea drept un afront... dar sunt satul de afirmatii ca aia e frecte la picior de lemn etc... mai e un topic similar legat de blow off in care tot asa se intrec unii in afirmatii google-aniene cu frectii etc fara sa stie macar pricipiul de functionare si rostul unui astfel de device...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 2 Dec 2007, 16:43
Post #150


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




A, si un aspect foarte interesant. Ma uit la toate modelele astea puternice tunate de diversi tuneri consacrati. La motoarele aspirate vad in lista de modificari schimbarea filtrului de aer. La motoarele turbo aceasta imbunatatire lipseste. De ce oare?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 08:11
Dacia