Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 4 5 6 7 8 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Filtru sport, De unde? Ce pret?

laguna_2_interceptor
post 2 Dec 2007, 17:33
Post #151


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- vad ca perseverezi in... ia vezi tu ce filtru e pe subaru WRX, cauta o toyota supra bi turbo sa vezi oare ce sistem de admisie aer are? oare de ce au mai pus o turbina ca avea deja aer arhisuficient cu una... ma opresc aici si te sfatui sa faci la fel pentru ca deja mergi pe ghiata subtire si risti... ori poate te refereai la tunerii consacrati din RO dar ai uitat sa pui ghilimele acolo unde se inpune... wink.gif


Attached thumbnail(s)
1.jpg ( Size: 107.97k ) Number of downloads: 354
2.jpg ( Size: 43.48k ) Number of downloads: 374
3.jpg ( Size: 106.91k ) Number of downloads: 388
4.jpg ( Size: 65.59k ) Number of downloads: 377


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 2 Dec 2007, 17:38
Post #152


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




A da, acele masini chiar sunt foarte apropiate tehnologic de amaratul de 1,5 dci de care vorbim noi aici ... radmasa.gif

Am zis si mai sus ca la modelele puternice acel filtru de aer poate sa se insemne 1-2 cai acolo. Dar in cazurile prezentate de tine, ia gandeste-te cum ar fi aratat acele modele super tunate cu un filtru de aer standard. Acolo impactul estetic e mai important decat cel al performantei.

This post has been edited by ssilviu: 2 Dec 2007, 17:42


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 2 Dec 2007, 17:43
Post #153


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- te vezi strans cu usa si incepi sa delirezi... cauta aici si pentru amaratul ala http://www.knfilters.com/... ca tot pe acelasi principui merge!!! din cate retin combateai principiul si nu cilindreea... dute de fa testul pe care ti l-am recomandat eu pe una din masinile tale turbo si vino cu o impresie realista nu concluzii bazate pe ineptii... parca mai sus scriai...

''A, si un aspect foarte interesant. Ma uit la toate modelele astea puternice tunate de diversi tuneri consacrati. La motoarele aspirate vad in lista de modificari schimbarea filtrului de aer. La motoarele turbo aceasta imbunatatire lipseste. De ce oare?''

vad ca ai editat... dar ai mai dat odata cu bata in balta... IMPACT ESTETIC??? omule fane un favor si lasa topicul in pace... au pus filtru sport ca nu dadea bine cu ala stoc??? radmasa.gif tu ai habar de performanta? ai habar cum se obtine??? ai habar ca acea masina toyota supra scoate de la 850 PS in sus din mana tunerilor? ai habar ca nimic din ce e pe/in motorul ala nu e de ordin estetic? E FUNCTIONAL!!! la fel de functional e si filtru sport pe 1,5 DCi fie ca te inpaci sau nu cu ideia...

This post has been edited by laguna_2_interceptor: 2 Dec 2007, 17:50


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 2 Dec 2007, 17:49
Post #154


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Si sa vedem:
Brabus McLaren SLR
http://www.worldcarfans.com/9071130.002/br...-debut-in-essen
Ac Schnitzer Seria 1
http://www.worldcarfans.com/9071129.007/ac...-1-series-coupe

Ambele supraalimentate, nici una cu filtru de aer schimbat.

Edo Lambo
http://www.worldcarfans.com/9071130.009/ed...-versione-nardo

Aspirat, filtru schimbat.

Chit ca la 1,5 dci avem o crestere de putere de 0,5 cai, chit ca la Subaru Impreza avem de 2 cai, in procente e cam acelasi drac insignifiant. Numai ca la Subaru motorul ala mega tunat arata penibil cu un filtru de aer standard. Si cand bagi zeci de mii de euro intr-un model nu te mai uiti la alte cateva sute pentru un filtru de aer, chiar daca nu aduce mai nimic in plus. La performanta, ca la look pica pe spate kinderii fani 2fast2furious

Plus de asta, modelele aratate de tine sunt ceva mega extrem. Unde intr-adevar un filtru de aer stock poate nu face fata la cantitatea de aer ceruta de noile modificari aduse motorului.

This post has been edited by ssilviu: 2 Dec 2007, 17:55


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 2 Dec 2007, 17:57
Post #155


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- cand ai sa faci rost de o fisa tehnica de la unul din cei doi tuneri atunci sa mai postezi... poate nu ai realizat ca tu citesti Press Release... si pentru cultura ta generala care sufera din greu cei 2 tuneri folosesc filtre sport panel... te las pe tine si google sa descoperi marca, pana atunci incearca sa te abtii sa mai postezi... sunt oameni aici pe forum care nu stiu si care doresc sa afle unele lucruri adevarate nu pareri gresit preconcepute, din cauza unor declaratii ca ale tale se duce vorba din gura in gura si devine folclor o prostie...

''The BRABUS power kit comprises newly programmed engine electronics with special mapping for injection and ignition. But that's not all: The intake side features a sport air filter for improved supply of combustion air. The exhaust side features high-performance metal catalysts with low back pressure that also ensure that the tuned V8 engine meets stringent EURO IV emission limits.''

sper asta sa iti dovedeasca lacunele pe care le ai in acest domeniu si sa te reduca la tacere...

This post has been edited by laguna_2_interceptor: 2 Dec 2007, 18:01


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 2 Dec 2007, 18:15
Post #156


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri






--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 2 Dec 2007, 18:19
Post #157


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- iar te faci de ras... e vb de tunat un motor AMG care nu e Mercedes domnule ''consiliere''... acum sa te vad macar ca ai onoare si nu mai postezi pentru ca la cunostinte esti... google!!! cand ti se prezinta dovezi la turbo sari la spirat, cand vezi dovezi la aspirat fugi la turbo... apoi nu faci diferenta intre stock si tuning... stau si ma intreb... oare din cauza unora ca tine nu merge RENAULT in RO si are o reputatie atat de proasta? exact acest comportament alunecos si duplicitar care ascunde lipsa de cunostinte caracterizeaza reteaua din RO...

1. ai spus ca la tuneri consacrati nu vezi filtre decat pe aspirat si nu la turbo... ti-am argumentat cu poze, raspunsul tau a fost ca vb de 1,5 DCi... infantil...

2. confunzi filtru sport cu a adauga cai... jale

3. spui ca la masinile tunate filtrul de aer sport e pentru estetica... nu gasesc cuvinte

4. apoi vii cu Brabus si cu Ac Schnitzer... si spui cu ''mana'' ta ca aia nu folosesc filtre sport, iti demonstrez ca da la brabus... si fi convins ca si la Ac Scnitzer indiferent de aspirat sau supra... apropos... sti de la ce vine Ac din Ac Schnitzer... nu pune mana pe google!!! de la Aachen... orasul in care se afla firma...

5. spui ca AMG e Mercedes si in concluzie e stock... se mai poate comanta ceva? ai vazut macar 2 motoare identice unu pe care scrie Mercedes-Benz si unul AMG... din ce scri nu...

6.PS. Eu nu inteleg, lumea nu stie sa citeasca? De ce crede despre mine ca lucrez in reteaua Renault? smile.gif

- asta imi intareste convingerea ca ceia ce am spus legat de (unii sper!!!) angajati ai retelei RENAULT e adevarat... si sincer sunt sad.gif

- inchei aici ca nu sti sa recunosti cand gresesti... lumea poate analiza ce am scris amandoi si sa traga concluzii... ai grija nu edita sau sterge tongue.gif

This post has been edited by laguna_2_interceptor: 2 Dec 2007, 18:48


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
billabong
post 2 Dec 2007, 21:08
Post #158


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 11 October 07




Am si eu o intrebare mai ciudata pentru cunoscatori smile.gif cum se comporta filtrele voastre sport vara ?in comparatie cu cel standard.


--------------------
Renault Clio II - 2003 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 2 Dec 2007, 21:16
Post #159


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- comparativ cu cel standard tot timpul mai bine... devine insa mai evidenta diferenta intre canicula de peste zi si aerul racoros noaptea din atmosfera... oricum aceasta diferenta se simte si la cel stock dar e clar mai evidenta diferenta pe cele cu restrictie mai mica... diferente iar sunt intre cele sport conice si cele sport panel... oricum e clar ca aerul cald nu face bine la motoare cu nici un fel de filtru sau fara... este de preferat cantitate de aer mai mare si rece...

This post has been edited by laguna_2_interceptor: 2 Dec 2007, 21:20


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
billabong
post 2 Dec 2007, 21:29
Post #160


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 11 October 07




Stiu intr-un fel ai dreptate.Am puns intrebarea pentru ca un filtru conic o sa absoarba aer din apropierea motorului...pe cand cel standard are un tub care vine de langa farul de pe partea soferului (clio II).Deci teoretic pe canicul filtrul sport cred ca ar da performante mai slabe decat cel stock.


--------------------
Renault Clio II - 2003 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 2 Dec 2007, 21:35
Post #161


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- nu neaparat... pentru cele conice exista cold air intake, kit special care il pozitioneaza intr-o zona cat mai ferita de caldura de la motor si de unde i vine cel mai rapid aerul exterior... oricum ar fi cel conic este in mare penalizat doar la stationare/pornire de pe loc, in viteza aerul intra oricum in cantitati mari la motor, problema se pune ca in zilele toride intra tot foarte cald, noaptea e mai rece si se simte diferanta... e destul de discutabila faza... eu personal momentan folosesc K&N panel deoarece compartimentul motor la masina mea este destul de inghesuit pentru cold air si in plus la ce am eu nevoie randamentul lui este destul de ridicat in ciuda restrictiei marite fata de conic/open air...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 2 Dec 2007, 21:44
Post #162


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(laguna_2_interceptor @ 2 Dec 2007, 21:16)
- comparativ cu cel standard tot timpul mai bine...


In ce sens mai bine? Adica? Practic ce avantaj are? Si de ce se comporta mai bine filtrul sport pe temperaturi mari?

This post has been edited by ssilviu: 2 Dec 2007, 21:45


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renaultforever
post 25 Dec 2007, 09:55
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 219
Joined: 3 November 07
From: IASI




parerea mea: filtru sport, tobe sport...sunt doar chestii ce tin de estetica si sunet. functionale or fi doar pe motoare cu 8-12 cilindri, nu pe un amarat de 4 cilindri cu 80-100 kw. normal ca oamenii ca sa vanda marfa iti spun vrute si nevrute: "ia-l domnule sa vezi ce diferenta(1-2 cai....cel mai fericit caz).....iar kinderii fani 2fast2fourios dau banul sa "tuneze" masina lu tata din garaj. e doar un efect psihologic incercat si de mine. apoi mi-am dat seama ca in afara de fasaitul motorului nu-i nimic mai mult..
concluzie:credeti ca daca ar fi adus un beneficiu real motorului "filtrul sport" nu l-ar fi montat toti din fabrica? acum sa nu-mi spuneti : "costuri de productie mai mari" ca nu se uitau aia la 5 euro in plus daca intr-adevar aducea vreun beneficiu..
tuning adevarat se face IN MOTOR nu pe la suprafata...auzi 2-3 cai in plus.... hilar.... biggrin.gif


--------------------
nissan qashqai 1.6 dci x-tronic J11 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 25 Dec 2007, 11:36
Post #164


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- scopul topicului nu este sa iti dai cu parerea personala indiferent care e aia... daca tot esti macinat de pareri creaza un topic separat in care sa le expui filozofic... mai ramane sa auzim pe cineva dupa a carui parere Mos Craciun nu exista, nasterea/existenta lui Isus e un mit si de ce mai avem sarbatori... bineinteles tot pareri personale... si-au mai dat multi pe lumea asta cu parerea, ba ca pamantul e patrat, ba ca automobilul e o prostie cum e caruta fara cal, ba ca omul nu se trage nici macar din maimuta... macar de ar avea unii atata minte cat au maimutele ca sa poata justifica de ce sunt bipede si dau din gura...

This post has been edited by laguna_2_interceptor: 25 Dec 2007, 11:47


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renaultforever
post 25 Dec 2007, 12:50
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 219
Joined: 3 November 07
From: IASI




tongue.gif sorry blush.gif ..omule, nu te aprinde asa, nu am stiut ca filtrele sport sunt viata ta. in topic era vorba de avantaje-dezavantaje filtru sport. e, eu am incercat si cu filtru sport si am ajuns la concluzia(personala) ca are doar un efect psihologic.
acum,daca tu crezi ca 2-3 cai in plus sau in minus au vreo relevanta in performantele unei masini..... huh.gif ...respect..ai cel mai reusit tuning exterior pe care l-am vazut la o laguna 2.


--------------------
nissan qashqai 1.6 dci x-tronic J11 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 25 Dec 2007, 14:23
Post #166


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- ceia ce nu intelege mintea ta este ca un filtru sport nu da cai... de aia ai tu doar efecte psihologice... si ai grija cu jignirile daca vrei sa mai ai acces pe forum... daca ai ceva cu adevarat de spus spune daca nu lasa-ti parerile personale sa lupte in sinea ta si fa tot posibilu sa nu le lasi sa iasa... multumesc ca imi apreciezi masina dar e cam off topic

L.E. nu ti-a cerut nimeni parerea asa cum nu a cerut nici altora... scopul topicului il gasesti in titlu... din pacate a degenerat din cauza altor persoane pline de pareri personale sau insusite cu google...

This post has been edited by laguna_2_interceptor: 25 Dec 2007, 14:35


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renaultforever
post 25 Dec 2007, 15:58
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 219
Joined: 3 November 07
From: IASI




nu da cai..da....bine estetic...si cam atat...cat despre accesul pe forum nu cred ca moderatorii sunt "fosti securisti" . credeam ca au murit tinerii la revolutie tocmai ca sa poti avea o parere. si daca e contrara convingerilor lui laguna_2_interceptor nu inseamna ca nu esti documentat....pacat ca inginerii de la renault nu aflasera de aceste "realitati tehnice" inainte de a proiecta motoare.
vreau un raspuns inteligent la intrebarea "de ce nu le monteaza din fabrica aceste super filtre?"
e doar o discutie intre fani renault, asa ca nu trebuie sa se simta nimeni jignit.iar daca s-a simtit imi cer sincer scuze...departe de mine acest gand.. blush.gif


--------------------
nissan qashqai 1.6 dci x-tronic J11 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 25 Dec 2007, 16:17
Post #168


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- de ce nu monteaza Renault pe Logan 12 airbaguri, de ce nu monteaza dublu climatronic, de ce nu monteaza 3,5 litri V6, de ce nu pun cutie secventiala? sau altfel pusa problema, de ce nu monteaza discuri de frana ceramice ca alea tin o eternitate si ei nu trebuie sa castige din consimabile? ori ambreiaj de carbon? ori bucse din polimeri care nu se strica nici macar la drumurile noastre amarate? sper ca ti-am raspuns la intrebarea ta retorica cu intrebari la fel de retorice... eu ti-am atras atentia sa iti postezi parerile intr-un topic special destinat... si ca un sfat ca te vad nou pe aici... nu te lua de moderatori wink.gif

This post has been edited by laguna_2_interceptor: 25 Dec 2007, 16:22


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 25 Dec 2007, 17:17
Post #169


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- pai acum imi dau seama de ce la tine a fost doar rol psihologic... cand ai sa pui un filtru sport (K&N, JR, Shimota Racing etc) pe masina poti reveni cu pareri... vad ca ai fost perspicace si ai prins o parte din ce am incercat sa iti arat prin acele intrebari, din pacate doar o parte... atunci iti mai raspund cu o intrebare: de ce renault scoate 3 versiuni de putere de pe un singur motor 1,9DCi fara modificari majore (doar soft) pe o singura generatie de masina (vanzandu-le la 3 preturi diferite) si nu scoate direct maximul de putere pe masura potentialului acelui motor? de ce a fost nevoie de 107 cai la inceput pe 1,9DCi ca apoi sa se ajunga la 120? (nu mai pomenesc de VW care cu acelasi motor are o sumedenie de valori ai CP) de ce nu au scos direct? te prinzi cum sta treaba cu productia de SERIE, studiu de marketing, concurenta cu ceilalti constructori si cum se gandeste strict economic pentru a scoate profit din constructia de masini repet, de SERIE?

This post has been edited by laguna_2_interceptor: 25 Dec 2007, 17:18


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renaultforever
post 25 Dec 2007, 17:47
Post #170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 219
Joined: 3 November 07
From: IASI




mmda, aici ai dreptate, aproape mai convins blush.gif eu am incercat cu BMC . acuma nu stiu daca or fi in top la calitatea filtrelor.


--------------------
nissan qashqai 1.6 dci x-tronic J11 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 25 Dec 2007, 18:01
Post #171


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- depinde si ce anume ai incercat de la BMC... nu cred ca ai incercat cele cu carbon care racesc aerul ca nu prea ai unde sa il montezi pe masina ta... daca ai incercat un open air din nou caldura degajata de motor afecteaza performantele (din pacate este destul de nefericita asezarea filtrului de aer atat de in spate si nu se preteaza pentru open air)... daca ai incercat panel atunci trebuia sa constati o diferenta de comportament... oricum daca te gandesti sa mai incerci pune un K&N, e peste BMC pentru masinile de serie...

This post has been edited by laguna_2_interceptor: 25 Dec 2007, 18:02


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 25 Dec 2007, 18:05
Post #172


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(laguna_2_interceptor @ 25 Dec 2007, 18:01)
trebuia sa constati o diferenta de comportament...
*



Al cui comportament? In ce consta acea diferenta?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renaultforever
post 25 Dec 2007, 18:54
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 219
Joined: 3 November 07
From: IASI




dom-le, o sa incerc si unul tip panel sa ma conving. eu am incercat cu open air dar s-ar putea ca din cauza caldurii sa nu fi dat nici un randament. joi dau o tura prin magazine..


--------------------
nissan qashqai 1.6 dci x-tronic J11 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 25 Dec 2007, 19:02
Post #174


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- K&N... 57/60 EUR pret regular... nu stiu cum sta treaba in IT dar in D cam asta e pretul... daca ai nevoie de codul produsului pe motorul tau il gasesti pe site ul lor...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mtdragos
post 27 Dec 2007, 11:26
Post #175


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 12 June 06




daca cei interesati ar citi acest topic cum trebuie si-ar da seama de ceea ce trebuie facut si de ceea ce este mai bine pentru masina lor.....eu am postat aici acum ceva timp si vreau sa va aduc aminte de asta

This post has been edited by mtdragos: 27 Dec 2007, 11:28


--------------------
Renault/Dacia Laguna II 1.9 dci SOFT DIMSPORT, 2004 Privilege Logan 1,6 16v, 2007 Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 28 Dec 2007, 11:29
Post #176


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Pentru a ramane deschis, va rog continuati in ideea in care acest topic a fost propus...


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
J_J
post 15 Jun 2008, 14:32
Post #177


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 16 May 08
From: Timisoara




neatza.ca sa nu intru in polemici sau discutii repetate , avand in vedere ca am citit toate posturile de mai sus, Laguna_interceptor la megane`ul meu cc 2.0L turbo an 2005 ce filtru kn(ca nu ma gandesc la alceva) imi recomanzi? multumesc anticipat!


--------------------
RenO MeganeCC - secret 2005
2.0 T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fuzz
post 15 Jun 2008, 15:23
Post #178


gHIdusul


Group: Members
Posts: 1.013
Joined: 21 October 06
From: RFG




2.0 CC Turbo ? Nu e doar simplu de 136 cp ?


--------------------
Renault Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp - B-XX-FUZ Decembrie 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 15 Jun 2008, 17:22
Post #179


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




@J_J aici cauti: http://www.knfilters.com/


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
J_J
post 16 Jun 2008, 01:38
Post #180


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 16 May 08
From: Timisoara




@laguna m`am uitat deja acolo si am gasit ceva special pt modelu asta credeam ca imi recomanzi ceva mai..... smile.gif nush ca vad ca te pricepi.Dar pozitionat asa de in spate nu o sa ajunga aer cald acolo? ca nu fac nimic asa...asta referitor la :

http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=57-0521-1

am gasit si ceva ce arata mult mai interesant ... c parere ai?

http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=1905


@fuzz ala e 16v de care zici tu. turbo are 163 de cai! din pacate nu se aducea in ro...asta cel putin acum 2-3 ani...acuma nush...

This post has been edited by J_J: 16 Jun 2008, 02:28


--------------------
RenO MeganeCC - secret 2005
2.0 T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 4 5 6 7 8 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 12:43
Dacia