Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Roll-uit & echilibrat jante aliaj, +geometrie

cj98czh
post 5 Mar 2007, 15:45
Post #121


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Nu este adevarat...anvelopa se va incalzii si se va comporta exact ca si cand este umflata cu aer....
Azotul nu isi modifica volumul ca si aerul la cald sau rece asta este marele avantaj... si de aceea presiunea ramane constanta (sau variatia este foarte mica) in comparatie cu aerul...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mister
post 5 Mar 2007, 16:30
Post #122


Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers.


Group: Members
Posts: 474
Joined: 13 July 06
From: Bucuresti




Avantaje:
Mai jos sunt prezentate anvantajele pentru care se recomanda ca toate anvelopele sa fie umflate cu azot: Azotul este folosit la umplerea anvelopelor, pentru a reduce riscul unei explozii in cazul supraincalzirii cauciucului sau oxidarea accelerata a anvelopei, la solicitari mai intense. Mareste gradul de siguranta al tuturor anvelopelor prin asigurarea unei presiuni constante un timp mai indelungat, ceea ce ar micsora riscul de a face pene in rulaj. In absenta oxigenului, lipseste umiditatea care, in timp, influenteaza imbatranirea amestecurilor, a structurii interne a cauciucului si a elementelor metalice ce duce la incetinirea formarii de ruginå pe jante, deoarece nu contine pulberi, ulei, umiditate sau substante care pot intr-un fel sau altul sa compromita viata cauciucurilor Acest gaz este mai putin influentat de variatiile de temperatura, spre deosebire de anvelopele umplute cu aer care isi modifica destul de mult presiunea intre starile de frig si de cald.
Un alt avantaj este faptul ca anvelopa din cauciuc este mai putin permeabila la azot decat la oxigenul din aer, azotul prezentand o molecula mult mai mare, deci pierderile de presiune in anvelopele cu azot sunt mult mai mici decat cele din anvelopele umflate cu aer si in acest mod se obtine o uzura redusa a caii de rulare a pneului, creste durata de folosire a anvelopelor se reduce considerabil consumul de carburant ceea ce genereaza cheltuieli de intretinere mai mici a autovehiculelor.
Azotul este mai stabil decât aerul care este sensibil la salturile de presiune si temperatura si in consecinta, aceastå stabilitate are repercursiuni pozitive asupra prizei la drum a pneurilor si a sigurantei vehicolului. Azotul este foarte util si pentru vehiculele care stationeaza vreme indelungata ca: remorci, caravane sau motociclete. Stationarile indelungate in timpul anului pot altera „mecanica” cauciucurilor accelerând imbatranirea structurala si astfel reducand siguranta în utilizare.

sursa: http://www.vanzarianvelope.ro/dateanvelope.php




AZOT IN ANVELOPE

Si azotul da o mana de ajutor.

Se raspandeste tot mai mult folosirea azotului in locul aerului. Avantajele sunt demne de remarcat. Consumuri mai mici, imbatranirea mai inceata a cauciucului, mai mare siguranta, avantaje pentru mediul inconjurator.
De o vreme, se raspandeste folosirea azotului în locul traditionalului aer comprimat nu numai la cursele motorizate si în domeniul aeronautic dar si la vehiculele obisnuite. Azotul este un gaz inert, element constitutiv al aerului în proportie de 67%. Nu contine pulberi, ulei, umiditate sau substante care pot intr-un fel sau altul sa compromita viata cauciucurilor noastre. In plus, fata de aer, este mai sigur deoarece micsoreaza riscul exploziilor. Deci siguranta pentru anvelope si siguranta pentru cine le foloseste.

Avantajel incarcarii cu azot
In primul rand se reduc ciclurile de umflare. Casele producatoare de anvelope recomanda controlul presiunii la o saptamana-cinsprezece zile. Cu azot acest interval creste de trei ori. Se obtine astfel o constantå sporitå a presiunii in pneuri si in consecinta o uzura redusa a caii de rulare a pneului. In ceeace priveste componentele interne ale cauciucului, în absenta oxigenului, lipseste umiditatea care, in timp, influenteaza imbatranirea amestecurilor, a structurii interne a cauciucului si a elementelor metalice farå a mai pune la socotealå ca incetineste formarea de ruginå pe jante. Experimentele asupra utilizarii azotului au permis constatarea unei extinderi a vietii medii ale componentelor care se concretizeaza in economii considerabile. Micsorarea costurilor este reflectata si in micsorarea consumului de carburanti.

Siguranta si mediul
Dupa cum am spus, absenta oxigenului ( fara a mentiona diversele particule pe care aerul le culege din interiorul compresorului ) reduce riscul unei explozii in cazul supraincalzirii cauciucului. Cu acest gaz, in timpul probelor s-a constatat o mai buna ¡inuta de strada a vehiculelor datorata faptului ca azotul este mai stabil decât aerul care este sensibil la salturile de presiune si temperatura ¿i in consecinta, aceastå stabilitate are repercursiuni pozitive asupra aderentei la drum a pneurilor si a sigurantei vehiculului. Toate aceste elemente influenteaza si impactul asupra mediului inconjurator. Datoritå capacitatii de a conserva mai bine elementele structurale ale cauciucului, prin imbatranirea redusa, creste posibilitatea reconstruirii ( resaparii ) pneului. In momentul de fata, utilizarea azotului este foarte indicata pentru mijloacele grele de transport care prin greutatea lor, solicita mult pneurile, in special la franare. Autobuzele care in oras, prin porniri si franari frecvente supun pneurile la salturi de presiune ce afecteaza toatå structura cauciucului si in consecin¡å influenteaza si asupra duratei lor. Azotul este foarte util si pentru vehiculele care stasioneaza vreme indelungata ca: remorci, caravane sau motociclete. Stationarile indelungate in timpul anului pot altera “mecanica“ cauciucurilor accelerând imbatranirea structurala si reducand astfel siguranta în utilizare.
sursa: http://www.samaservice.ro/anvelope/article...N-ANVELOPE.html


--------------------
Renault Megane Sedan Lux Privilege 2006 - 1,5 dci 100 CP
Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinD
post 5 Mar 2007, 16:42
Post #123


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 18 December 06




QUOTE(mister @ 5 Mar 2007, 16:30)
se reduce considerabil consumul de carburant
*



Asta mi-a placut... E ceva de genul - cumparati jante de aliaj si scade consumul considerabil (de la dealer auzita).


--------------------
Megane Bicorp 2.2 - 1.5 Dci (100cp) Confort Dinamique, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 5 Mar 2007, 18:45
Post #124


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




acum depinde ce intelegi prin considerabil biggrin.gif
el se reduce, ca scade masa corpurilor in miscare, dar diferenta e mica. La fel si la azoT: e presiunea mai constanta si nu ai consumuri mari la rece


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu.anghel
post 6 Mar 2007, 00:34
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06




QUOTE(dobro_c @ 5 Mar 2007, 15:22)
azotul iti face roata mai rece, adica nu o lasa sa se incalzeasca... si atunci de la F1, Moto GP, drag-uri inainte de cursa se face un burn-out mare sa se incalzeasca gumele sa aiba aderenta mai buna?!?

*



Prin folosirea azotului, anvelopa se incalzeste intr-adevar mai greu. Aceasta incalzire este in mare datorata miscarii particulelor de gaz in anvelopa.
Deoarece se incalzeste mai greu si azotul are alte proprietati decat aerul, riscul de explozie se diminueaza.
Pilotii de F1, spre exemplu, incalzesc cauciucurile inaintea cursei cu acele huse electrice deoarece se doreste ca pneul sa plece in cursa avand deja temperatura optima de functionare. Orice pneu are un interval termic in care functioneaza la randament maxim. Daca nu ma insel, la pneurile din F1 este ceva de genul 60-70 grade C. Nu se foloseste aer deoarece acesta isi modifica masiv densitatea si prin urmare si presiunea odata cu marirea presiunii. Repet, prin folosirea azotului se micsoreaza, nu se elimina, posibilitatea exploziei si se cauta ca pneul sa aibe o temperatura optima de functionare nu si gazul din el.

On Topic: Azot eu am pus de la Auto-Soft in Bucuresti. Sunt la podul de langa Institutul Oncologic, pe Sos. Fundeni. A costat 4 RON/roata. Asta s-a intamplat acum aproape 1 luna, urmeaza sa le mai fac o vizita peste vreo 2-3 saptamani.

This post has been edited by tiberiu.anghel: 6 Mar 2007, 00:35


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
<dan>
post 9 Mar 2007, 15:26
Post #126


posesor_renault


Group: Members
Posts: 122
Joined: 18 June 06




QUOTE(richie @ 12 Oct 2006, 11:42)
Bagati azot....si uitati sa le mai verificati.
Eu de aproape 1 an n-am mai umblat la presiune. Si ochiometric cel putin...nu se vede nici o schimbare.
*


verificati periodic presiunea eu aveam azot si stateam linistit iar cand am verificat presiunea aveam 1,4atm cu toate ca ochiometric era ok


--------------------
megane ll 1.5dci toyota auris D-4D 2003/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mister
post 9 Mar 2007, 21:46
Post #127


Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers.


Group: Members
Posts: 474
Joined: 13 July 06
From: Bucuresti




Corect. Trebuie verificat, dar nu asa de des. Mai merg si cu un opel vectra c, care are sistem de supraveghere a presiunii in pneuri. Decand am bagat azot in pneuri, iar asta se intampla prin noiembrie 2006, presiunea variaza foarte putin. Cu maxim 0,5 bar.
Recomand azot in pneuri. Atentie la un aspect: cand ajungeti cu masina la service, incercati sa apreciati cat de mult s-au incalzit pneurile. Este in detrimentul vostru sa bagati azot imediat ce ati ajuns in service. Daca timpul nu permite, mariti presiunea din pneuri cu 0,3-0,4 bar.


--------------------
Renault Megane Sedan Lux Privilege 2006 - 1,5 dci 100 CP
Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b_gabi
post 10 Mar 2007, 20:53
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 28 October 06




Întrebare: dacă azotul își modifică foarte puțin volumul la variația temperaturii de ce să bagi în roți o presiune mai mare cu 0,4 atm chiar dacă sunt calde - știam că asta e valabil la aer comprimat sad.gif


--------------------
renault laguna 2 2001 Privilege 1,8 I 16V - AG 70 BUB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flotl
post 10 Mar 2007, 21:15
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




Eu cred ca presiunea poate creste si din cauza ca ramane si aer pe langa azot. Cand mi-am pus azot, au dezumflat roata care se afla pe cric si apoi au bagat azot.


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mister
post 10 Mar 2007, 23:39
Post #130


Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers.


Group: Members
Posts: 474
Joined: 13 July 06
From: Bucuresti




@b_gabi


Am umflat pneurile la o presiune de 2.2 fata+spate. Am sesizat ca farurile pe faza de intalnire nu mai are eficienta maxima luminand pe o distanta mult mai scurta. Am mers (dupa 1 luna) si le-am umflat pana la 2.4 fata+spate. Acum e totul ok.


--------------------
Renault Megane Sedan Lux Privilege 2006 - 1,5 dci 100 CP
Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dantee
post 11 Mar 2007, 09:31
Post #131


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 December 05




Ce treaba are azotul din pneuri cu reglajul farurilor?

Inseamna ca nu ai avut reglajul corespunzator la faruri.
Diferenta de la 2,2 la 2,4 e infima din punct de vedere al inaltimii pneului si al masinii . Intradevar din punct de vedere al presiunii e mare.


--------------------
Renault Megane III 2010 / Sport Tourer / Privilege - B21HIM
Megane III Sport Tourer Privilege 1.5dci 105cp 2010
MeganeII Privilege 1.6 16v 2005
Clio Symbol Fidji 1.5dci 85cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mister
post 11 Mar 2007, 10:45
Post #132


Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers.


Group: Members
Posts: 474
Joined: 13 July 06
From: Bucuresti




Farurile erau reglate corespunzator. Dupa umflarea cu azot, bateau mai jos. Le-am mai umflat putin si bat iar la fel ca inainte. Pneul are alta elasticitate cu azot in el. La presiunea normala de umflare ai impresia ca este pe pana. Eu asa am patit, asta am scris.


--------------------
Renault Megane Sedan Lux Privilege 2006 - 1,5 dci 100 CP
Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dantee
post 12 Mar 2007, 08:14
Post #133


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 December 05




E doar impresie;
Presiunea e aceeasi indiferent de gazul folosit . Eu am trei masini, toate cu pneuri diferite, toate au azot in pneuri si la nici una nu s-a modificat nimic. ti-am mai zis e doar impresie.
Intradevar se modifica bataia farurilor atunci cind incarci masina cu greutate dar atunci e alta problema.


--------------------
Renault Megane III 2010 / Sport Tourer / Privilege - B21HIM
Megane III Sport Tourer Privilege 1.5dci 105cp 2010
MeganeII Privilege 1.6 16v 2005
Clio Symbol Fidji 1.5dci 85cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mister
post 12 Mar 2007, 09:48
Post #134


Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers.


Group: Members
Posts: 474
Joined: 13 July 06
From: Bucuresti




Da. Intr-adevar aveam farurile reglate prost si nu am vrut sa spun ca am dat bani sa le reglez sa nu rada carcotasii de pe acest forum. Sunt labil psihic si subconstientul lucreaza din greu. Bafta


--------------------
Renault Megane Sedan Lux Privilege 2006 - 1,5 dci 100 CP
Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutz_r
post 12 Mar 2007, 16:54
Post #135


© ...membru cu symbol ™


Group: Members
Posts: 596
Joined: 27 October 06
From: Bucuresti ... u.e




am testat AUTO_SOFT dupa ce am indoit marginea la janta intr-un sant pentru bordura.
costuri: 30 ron in care a intrat indreptarea si chituirea jentii, vopsirea portiunii lucrate, echilibrare , pus plumbi .... .
rezultat: arata aproape ca noua... sunt multumit si .. confirm maiestria baietilor....


--------------------
renault symbol fidji 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 13 Mar 2007, 04:22
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Cred ca toata povestea asta e cam gogoasa. Pe linga toate "avantajele" explicate de cei care il vind, azotul in cauciucuri mi se pare la fel de util ca .... apa vie.

Si daca stam sa ne gindim un pic inainte de abaga mina in buzunar, iata ce s-ar putea sa descoperim: azotul e prezent in atmosfera in proportie de 78-80%. oxigenul cam 17-20%, restul, tot felul de alte gaze si amestecuri de particule solide, vapori de tot felul de minuni, etc. N-o sa ma ocup de prapastii de genul "azotul n-are impuritati si vapori de apa". Oricine a vazut un compresor stie ca are tot felul de filtre si separatoare de apa si impuritati, si nu vorbesc de chestii serioase, industriale, ci de compresoare ce pot fi cumparate din comert, de oricine. Filtrarea la producerea azotului probabil ca e la fel de buna. Cu pericolul de explozie, ce sa zic, nu cred ca mai foloseste cineva camere sa aiba explozie. Cauciucurile tubeless nu explodeaza, asa ca.... Deci hai sa zicem ca le dam pe toate la o parte si raminem cu azot. Diferenta dintre azot si oxigen consta in greutatea moleculara deosebita. Cine stie chimie (doar un pic, la nivel de clasa a sasea) stie ca asta da o diferenta minima de greutate (putem sa o calculam, dar eu estimez ca e atit de mica incit n-o sa reusim sa o masuram nici cu un cintar de precizie), si diferenta e si mai mica fata de aer unde azotul asa cum spusei e prezent cam 80%. Propietatile termodinamice ale celor doua gaze sunt atit de apropiate (caldura specifica) incit nu cred ca poate rezulta o diferenta sesizabila de temperatura, deci in consecinta o crestere corespunzator mare a presiunii e greu de crezut. Toate aceste lucruri se pot calcula exact, daca cineva e interesat.

Si o intrebare doar asa de curiozitate, a verificat cineva ca ala e chiar azot care il baga ei acolo? Cum?

Parerea mea deocamdata ramine ca azotul in cauciucuri este inca o gaselnita menita sa ameteasca publicul credul si in vinatoare de super-extra-turbo-infra-super ceva, orice. Desigur, pe banii dvs. Banuiesc ca singurul lucru bun care va iesi de aicea e ca va merge economia nationala mult mai bine ajutata de circulatia rapida a banilor.

This post has been edited by Gheorghedracu: 13 Mar 2007, 06:59


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 13 Mar 2007, 10:34
Post #137


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Un rationament foarte bun. Felicitari!
Doar ca omiti niste detalii:
1. 20% (molecula aia de oxigen din aer) este o eroare semnificativa in comparatie cu cele 1-2% impuritati din gazul "azot".
2. probabil temperaturile sunt egale, insa variatia presiunii cu temperatura este cea mai importanta, iar la oxigen aceasta e mare, iar la azot este f. mica.

Aceste 2 detalii marunte confera avantajele solutiei cu azot.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 13 Mar 2007, 16:24
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Nu vad de ce variatia presiunii cu temperatura la azot ar fi altfel decit la aer. Si daca accepti ca temperatura e aceeasi in ambele cazuri, de ce ar fi presiunea diferita? Nu inteleg care este eroarea la care te referi. Poate poti sa explici mai pe larg?


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 13 Mar 2007, 18:21
Post #139


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




azotul care se baga la sama si in alte parti are puritate 99% (sau ceva apropiat)
azotul care se baga la vulcanizarile obisnuite (care este de fapt aer) are puritate 78-80% (restul de impuritati sunt O2, CO2, etc...)

nivelul e impuritati este de 20 de ori mai mare la varianta a doua.

Tu ai tratat tot fenomenul dpdv chimic si ar fi trebuit sa-l tratezi dpdv fizic. Termodinamica spune ca P*V/T este constant (=k). Acest k depinde de natura gazului, de masa gazului din incinta respectiva, etc. Presupunand ca volumul este rezonabil de constant (anvelopele nu se dilata prea mult), atunci la o anumita temperatura T0, presiunea este P1=T0*k1 pt azot si P2=T0*k2 pentru aer. Din acest motiv, la aceeasi temperatura, cele 2 au presiuni diferite.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 13 Mar 2007, 19:18
Post #140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Cre ca te-ai derutat singur. Fizica si chimia se intersecteaza in termodinamica chiar aici. Constanta de care vorbesti nu chiar orice constanta. De fapt ecuatia de stare a gazului perfect se scrie corect asa:

pv=nRT unde R este constanta universala a gazelor perfecte, dar nu asta e interesant, ci n care e numarul de moli de gaz (T fiind bine inteles temperatura). Si atunci daca avem aceeasi presiune (caci la statia de umplere bagam aceeasi presiune asa cum se spune mai sus), iar volumul asa cum spui e acelasi (simplificare cu care sunt de acord) inseamna ca in dreapta ecuatiei ar trebui sa putem jongla in sus si in jos numarul de moli care daca creste trebuie sa scada temperatura ca sa mentinem egalitatea ecuatiei, sau viceversa, cum ar zice Caragiale. R fiind constanta, n-avem ce discuta. Numarul de moli de azot in volumul si la presiunea respectiva (si la oricare alta) va fi foarte apropiat de cel de oxigen (sa zicem ca aerul ar fi oxigen pur, ca sa vedem daca macar in acest caz extrem ar fi vreo diferenta) ceea ce inseamna ca si temperaturile vor fi sensibil apropiate. Si daca tot nu esti de acord trecem la cifre. Si daca tot nu esti de acord, adu-ti aminte ca de fapt nu avem oxigen pur ci oxigen plus azot in raport de 1:4, ceea ce inclina balanta si mai mult in favoarea teoriei mele. Si daca vrei putem sa calculam si presiunile partiale ale celor doua gaze in amestec ca sa vezi ca am dreptate.
Va urma?

This post has been edited by Gheorghedracu: 13 Mar 2007, 19:25


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 14 Mar 2007, 19:35
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




Autosoft in Fundeni. CLAR. Fac treaba foarte buna.

janta care a fost atat de indoita incat s-a rupt la indreptare si a fost sudata. E acum echilibrata pe fata. LA 140 nu face nici cea mai mica trepidatie. Si nici pana la viteza aia.

Eu am avut pe masina toate jentile cu probleme pt ca am umblat mult prin tara intr-o perioada cand in ardeal drumurile erau tandari. Le-au indreptat la Autosoft fara probleme si la jumate din cat mi-au cerut Sama.


--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 19 Mar 2007, 11:43
Post #142


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




Verificat presiunea dupa 2 luni cu azot (ianuarie - martie), scazuta cu 0.1 bari. Foarte multumit.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 24 Mar 2007, 18:14
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Am pus si eu azot dupa ce am schimbat gumele de iarna. Am bagat 2.3 pe toate rotile, insa parca in fata sta ca in pana. O sa mai verific dupa vreo cateva zile sa vad daca a pierdut ceva. Vulcanizarea e pe ion mihalache, langa muzeul taranului.

Probabil o sa pun 2.4 pe fata? E mult?

This post has been edited by SwatKat: 24 Mar 2007, 18:15


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 24 Mar 2007, 18:51
Post #144


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




pune 2.2 si las-o asa wink.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mister
post 24 Mar 2007, 20:48
Post #145


Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers.


Group: Members
Posts: 474
Joined: 13 July 06
From: Bucuresti





QUOTE(SwatKat @ 24 Mar 2007, 19:14)
Am pus si eu azot dupa ce am schimbat gumele de iarna. Am bagat 2.3 pe toate rotile, insa parca in fata sta ca in pana. O sa mai verific dupa vreo cateva zile sa vad daca a pierdut ceva. Vulcanizarea e pe ion mihalache, langa muzeul taranului.

Probabil o sa pun 2.4 pe fata? E mult?
*




Uite ce am scris eu. Spune-mi daca este doar impresia mea.



QUOTE(mister @ 11 Mar 2007, 00:39)
Am umflat pneurile la o presiune de 2.2 fata+spate. Am sesizat ca farurile pe faza de intalnire nu mai are eficienta maxima luminand pe o distanta mult mai scurta. Am mers (dupa 1 luna) si le-am umflat pana la 2.4 fata+spate. Acum e totul ok.
*



--------------------
Renault Megane Sedan Lux Privilege 2006 - 1,5 dci 100 CP
Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 25 Mar 2007, 14:42
Post #146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




M-am uitat aseara si parca farurile bat normal. Mai trebuie sa mai verific pe niste strazi mai intunecate...


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mister
post 25 Mar 2007, 15:54
Post #147


Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers.


Group: Members
Posts: 474
Joined: 13 July 06
From: Bucuresti




In afara orasului le verifici cel mai bine. Tine-ma, te rog, la curent cu informatii. Merci


--------------------
Renault Megane Sedan Lux Privilege 2006 - 1,5 dci 100 CP
Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 26 Mar 2007, 13:05
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Venind aseara pe stradute care nu prea erau luminate, mi s-a parut si mie ca parca bate nitel mai jos. Si asta combinat cu faptul ca rotile pe fata sunt mai lasate, adica au o burta mai mare decat aveau cu aer, ma face sa ma duc sa mai bag nitel in ele.

Sa vad.


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mister
post 27 Mar 2007, 18:54
Post #149


Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers.


Group: Members
Posts: 474
Joined: 13 July 06
From: Bucuresti




Azi am refacut presiunea la un Opel Vectra care are sistem de supraveghere a presiunii in pneuri la Auto Soft pe Dudesti. Manometrul cellor din service e Draper(brand foarte bun in lumea auto). Presiunea afisata pe bord corespundea cu cea de pe manometru. Dupa o rulare mai multa si implicit o incalzire a pneurilor, presiunea indicata pe bord a crescut cu 0,1 bari.


--------------------
Renault Megane Sedan Lux Privilege 2006 - 1,5 dci 100 CP
Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FireChief
post 28 Mar 2007, 09:38
Post #150


Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit


Group: Members
Posts: 683
Joined: 3 September 06
From: Bucuresti




e normal mister sa creasca si stii asta...in manualul la megane spune ca presiunea se face...la rece...pe cit posibil adica valorile trecute pe usa e recomandabil sa se realizeze la rece...cresterea datorita incalzirii cu siguranta e luata in considerare de constructor...si la azot oricum cresterea /scaderea presiunii se face mult mai lent decit in cazul aerului
confirm profesionalismul si dotarea excelenta a celor de la autosoft dudesti...


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 16:09
Dacia