Roll-uit & echilibrat jante aliaj, +geometrie
![]() ![]() ![]() |
Roll-uit & echilibrat jante aliaj, +geometrie
cj98czh |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|||
mister |
![]()
Post
#122
|
![]() Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers. Group: Members Posts: 474 Joined: 13 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Avantaje:
Mai jos sunt prezentate anvantajele pentru care se recomanda ca toate anvelopele sa fie umflate cu azot: Azotul este folosit la umplerea anvelopelor, pentru a reduce riscul unei explozii in cazul supraincalzirii cauciucului sau oxidarea accelerata a anvelopei, la solicitari mai intense. Mareste gradul de siguranta al tuturor anvelopelor prin asigurarea unei presiuni constante un timp mai indelungat, ceea ce ar micsora riscul de a face pene in rulaj. In absenta oxigenului, lipseste umiditatea care, in timp, influenteaza imbatranirea amestecurilor, a structurii interne a cauciucului si a elementelor metalice ce duce la incetinirea formarii de ruginå pe jante, deoarece nu contine pulberi, ulei, umiditate sau substante care pot intr-un fel sau altul sa compromita viata cauciucurilor Acest gaz este mai putin influentat de variatiile de temperatura, spre deosebire de anvelopele umplute cu aer care isi modifica destul de mult presiunea intre starile de frig si de cald. Un alt avantaj este faptul ca anvelopa din cauciuc este mai putin permeabila la azot decat la oxigenul din aer, azotul prezentand o molecula mult mai mare, deci pierderile de presiune in anvelopele cu azot sunt mult mai mici decat cele din anvelopele umflate cu aer si in acest mod se obtine o uzura redusa a caii de rulare a pneului, creste durata de folosire a anvelopelor se reduce considerabil consumul de carburant ceea ce genereaza cheltuieli de intretinere mai mici a autovehiculelor. Azotul este mai stabil decât aerul care este sensibil la salturile de presiune si temperatura si in consecinta, aceastå stabilitate are repercursiuni pozitive asupra prizei la drum a pneurilor si a sigurantei vehicolului. Azotul este foarte util si pentru vehiculele care stationeaza vreme indelungata ca: remorci, caravane sau motociclete. Stationarile indelungate in timpul anului pot altera „mecanica” cauciucurilor accelerând imbatranirea structurala si astfel reducand siguranta în utilizare. sursa: http://www.vanzarianvelope.ro/dateanvelope.php AZOT IN ANVELOPE Si azotul da o mana de ajutor. Se raspandeste tot mai mult folosirea azotului in locul aerului. Avantajele sunt demne de remarcat. Consumuri mai mici, imbatranirea mai inceata a cauciucului, mai mare siguranta, avantaje pentru mediul inconjurator. De o vreme, se raspandeste folosirea azotului în locul traditionalului aer comprimat nu numai la cursele motorizate si în domeniul aeronautic dar si la vehiculele obisnuite. Azotul este un gaz inert, element constitutiv al aerului în proportie de 67%. Nu contine pulberi, ulei, umiditate sau substante care pot intr-un fel sau altul sa compromita viata cauciucurilor noastre. In plus, fata de aer, este mai sigur deoarece micsoreaza riscul exploziilor. Deci siguranta pentru anvelope si siguranta pentru cine le foloseste. Avantajel incarcarii cu azot In primul rand se reduc ciclurile de umflare. Casele producatoare de anvelope recomanda controlul presiunii la o saptamana-cinsprezece zile. Cu azot acest interval creste de trei ori. Se obtine astfel o constantå sporitå a presiunii in pneuri si in consecinta o uzura redusa a caii de rulare a pneului. In ceeace priveste componentele interne ale cauciucului, în absenta oxigenului, lipseste umiditatea care, in timp, influenteaza imbatranirea amestecurilor, a structurii interne a cauciucului si a elementelor metalice farå a mai pune la socotealå ca incetineste formarea de ruginå pe jante. Experimentele asupra utilizarii azotului au permis constatarea unei extinderi a vietii medii ale componentelor care se concretizeaza in economii considerabile. Micsorarea costurilor este reflectata si in micsorarea consumului de carburanti. Siguranta si mediul Dupa cum am spus, absenta oxigenului ( fara a mentiona diversele particule pe care aerul le culege din interiorul compresorului ) reduce riscul unei explozii in cazul supraincalzirii cauciucului. Cu acest gaz, in timpul probelor s-a constatat o mai buna ¡inuta de strada a vehiculelor datorata faptului ca azotul este mai stabil decât aerul care este sensibil la salturile de presiune si temperatura ¿i in consecinta, aceastå stabilitate are repercursiuni pozitive asupra aderentei la drum a pneurilor si a sigurantei vehiculului. Toate aceste elemente influenteaza si impactul asupra mediului inconjurator. Datoritå capacitatii de a conserva mai bine elementele structurale ale cauciucului, prin imbatranirea redusa, creste posibilitatea reconstruirii ( resaparii ) pneului. In momentul de fata, utilizarea azotului este foarte indicata pentru mijloacele grele de transport care prin greutatea lor, solicita mult pneurile, in special la franare. Autobuzele care in oras, prin porniri si franari frecvente supun pneurile la salturi de presiune ce afecteaza toatå structura cauciucului si in consecin¡å influenteaza si asupra duratei lor. Azotul este foarte util si pentru vehiculele care stasioneaza vreme indelungata ca: remorci, caravane sau motociclete. Stationarile indelungate in timpul anului pot altera “mecanica“ cauciucurilor accelerând imbatranirea structurala si reducand astfel siguranta în utilizare. sursa: http://www.samaservice.ro/anvelope/article...N-ANVELOPE.html |
--------------------
Renault Megane Sedan
Lux Privilege
2006
- 1,5 dci 100 CP Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
|
|
AlinD |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 18 December 06 ![]() |
|
--------------------
Megane
Bicorp 2.2
- 1.5 Dci (100cp) Confort Dinamique, 2006
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#124
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
acum depinde ce intelegi prin considerabil
![]() el se reduce, ca scade masa corpurilor in miscare, dar diferenta e mica. La fel si la azoT: e presiunea mai constanta si nu ai consumuri mari la rece |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
tiberiu.anghel |
![]()
Post
#125
|
Membru autentic Group: Members Posts: 940 Joined: 23 November 06 ![]() |
QUOTE(dobro_c @ 5 Mar 2007, 15:22) azotul iti face roata mai rece, adica nu o lasa sa se incalzeasca... si atunci de la F1, Moto GP, drag-uri inainte de cursa se face un burn-out mare sa se incalzeasca gumele sa aiba aderenta mai buna?!? Prin folosirea azotului, anvelopa se incalzeste intr-adevar mai greu. Aceasta incalzire este in mare datorata miscarii particulelor de gaz in anvelopa. Deoarece se incalzeste mai greu si azotul are alte proprietati decat aerul, riscul de explozie se diminueaza. Pilotii de F1, spre exemplu, incalzesc cauciucurile inaintea cursei cu acele huse electrice deoarece se doreste ca pneul sa plece in cursa avand deja temperatura optima de functionare. Orice pneu are un interval termic in care functioneaza la randament maxim. Daca nu ma insel, la pneurile din F1 este ceva de genul 60-70 grade C. Nu se foloseste aer deoarece acesta isi modifica masiv densitatea si prin urmare si presiunea odata cu marirea presiunii. Repet, prin folosirea azotului se micsoreaza, nu se elimina, posibilitatea exploziei si se cauta ca pneul sa aibe o temperatura optima de functionare nu si gazul din el. On Topic: Azot eu am pus de la Auto-Soft in Bucuresti. Sunt la podul de langa Institutul Oncologic, pe Sos. Fundeni. A costat 4 RON/roata. Asta s-a intamplat acum aproape 1 luna, urmeaza sa le mai fac o vizita peste vreo 2-3 saptamani. This post has been edited by tiberiu.anghel: 6 Mar 2007, 00:35 |
--------------------
-
-
-
|
|
<dan> |
![]()
Post
#126
|
![]() posesor_renault Group: Members Posts: 122 Joined: 18 June 06 ![]() |
QUOTE(richie @ 12 Oct 2006, 11:42) Bagati azot....si uitati sa le mai verificati. Eu de aproape 1 an n-am mai umblat la presiune. Si ochiometric cel putin...nu se vede nici o schimbare. verificati periodic presiunea eu aveam azot si stateam linistit iar cand am verificat presiunea aveam 1,4atm cu toate ca ochiometric era ok |
--------------------
megane ll 1.5dci
toyota auris D-4D
2003/2009
|
|
mister |
![]()
Post
#127
|
![]() Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers. Group: Members Posts: 474 Joined: 13 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Corect. Trebuie verificat, dar nu asa de des. Mai merg si cu un opel vectra c, care are sistem de supraveghere a presiunii in pneuri. Decand am bagat azot in pneuri, iar asta se intampla prin noiembrie 2006, presiunea variaza foarte putin. Cu maxim 0,5 bar.
Recomand azot in pneuri. Atentie la un aspect: cand ajungeti cu masina la service, incercati sa apreciati cat de mult s-au incalzit pneurile. Este in detrimentul vostru sa bagati azot imediat ce ati ajuns in service. Daca timpul nu permite, mariti presiunea din pneuri cu 0,3-0,4 bar. |
--------------------
Renault Megane Sedan
Lux Privilege
2006
- 1,5 dci 100 CP Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
|
|
b_gabi |
![]()
Post
#128
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
Întrebare: dacă azotul își modifică foarte puțin volumul la variația temperaturii de ce să bagi în roți o presiune mai mare cu 0,4 atm chiar dacă sunt calde - știam că asta e valabil la aer comprimat
![]() |
--------------------
renault
laguna 2
2001 Privilege 1,8 I 16V
- AG 70 BUB
|
|
flotl |
![]()
Post
#129
|
Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 1 December 04 From: Tulcea ![]() |
Eu cred ca presiunea poate creste si din cauza ca ramane si aer pe langa azot. Cand mi-am pus azot, au dezumflat roata care se afla pe cric si apoi au bagat azot.
|
--------------------
Megane Sedan
1.5 dci 100 CP
2004 CP
|
|
mister |
![]()
Post
#130
|
![]() Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers. Group: Members Posts: 474 Joined: 13 July 06 From: Bucuresti ![]() |
@b_gabi
Am umflat pneurile la o presiune de 2.2 fata+spate. Am sesizat ca farurile pe faza de intalnire nu mai are eficienta maxima luminand pe o distanta mult mai scurta. Am mers (dupa 1 luna) si le-am umflat pana la 2.4 fata+spate. Acum e totul ok. |
--------------------
Renault Megane Sedan
Lux Privilege
2006
- 1,5 dci 100 CP Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
|
|
Dantee |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 7 December 05 ![]() |
Ce treaba are azotul din pneuri cu reglajul farurilor?
Inseamna ca nu ai avut reglajul corespunzator la faruri. Diferenta de la 2,2 la 2,4 e infima din punct de vedere al inaltimii pneului si al masinii . Intradevar din punct de vedere al presiunii e mare. |
--------------------
Renault
Megane III
2010 / Sport Tourer / Privilege
- B21HIM Megane III Sport Tourer Privilege 1.5dci 105cp 2010
MeganeII Privilege 1.6 16v 2005 Clio Symbol Fidji 1.5dci 85cp 2006 |
|
mister |
![]()
Post
#132
|
![]() Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers. Group: Members Posts: 474 Joined: 13 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Farurile erau reglate corespunzator. Dupa umflarea cu azot, bateau mai jos. Le-am mai umflat putin si bat iar la fel ca inainte. Pneul are alta elasticitate cu azot in el. La presiunea normala de umflare ai impresia ca este pe pana. Eu asa am patit, asta am scris.
|
--------------------
Renault Megane Sedan
Lux Privilege
2006
- 1,5 dci 100 CP Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
|
|
Dantee |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 7 December 05 ![]() |
E doar impresie;
Presiunea e aceeasi indiferent de gazul folosit . Eu am trei masini, toate cu pneuri diferite, toate au azot in pneuri si la nici una nu s-a modificat nimic. ti-am mai zis e doar impresie. Intradevar se modifica bataia farurilor atunci cind incarci masina cu greutate dar atunci e alta problema. |
--------------------
Renault
Megane III
2010 / Sport Tourer / Privilege
- B21HIM Megane III Sport Tourer Privilege 1.5dci 105cp 2010
MeganeII Privilege 1.6 16v 2005 Clio Symbol Fidji 1.5dci 85cp 2006 |
|
mister |
![]()
Post
#134
|
![]() Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers. Group: Members Posts: 474 Joined: 13 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Da. Intr-adevar aveam farurile reglate prost si nu am vrut sa spun ca am dat bani sa le reglez sa nu rada carcotasii de pe acest forum. Sunt labil psihic si subconstientul lucreaza din greu. Bafta
|
--------------------
Renault Megane Sedan
Lux Privilege
2006
- 1,5 dci 100 CP Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
|
|
danutz_r |
![]()
Post
#135
|
![]() © ...membru cu symbol ™ Group: Members Posts: 596 Joined: 27 October 06 From: Bucuresti ... u.e ![]() |
am testat AUTO_SOFT dupa ce am indoit marginea la janta intr-un sant pentru bordura.
costuri: 30 ron in care a intrat indreptarea si chituirea jentii, vopsirea portiunii lucrate, echilibrare , pus plumbi .... . rezultat: arata aproape ca noua... sunt multumit si .. confirm maiestria baietilor.... |
--------------------
renault symbol
fidji
1.5 dci 80 CP
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#136
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Cred ca toata povestea asta e cam gogoasa. Pe linga toate "avantajele" explicate de cei care il vind, azotul in cauciucuri mi se pare la fel de util ca .... apa vie.
Si daca stam sa ne gindim un pic inainte de abaga mina in buzunar, iata ce s-ar putea sa descoperim: azotul e prezent in atmosfera in proportie de 78-80%. oxigenul cam 17-20%, restul, tot felul de alte gaze si amestecuri de particule solide, vapori de tot felul de minuni, etc. N-o sa ma ocup de prapastii de genul "azotul n-are impuritati si vapori de apa". Oricine a vazut un compresor stie ca are tot felul de filtre si separatoare de apa si impuritati, si nu vorbesc de chestii serioase, industriale, ci de compresoare ce pot fi cumparate din comert, de oricine. Filtrarea la producerea azotului probabil ca e la fel de buna. Cu pericolul de explozie, ce sa zic, nu cred ca mai foloseste cineva camere sa aiba explozie. Cauciucurile tubeless nu explodeaza, asa ca.... Deci hai sa zicem ca le dam pe toate la o parte si raminem cu azot. Diferenta dintre azot si oxigen consta in greutatea moleculara deosebita. Cine stie chimie (doar un pic, la nivel de clasa a sasea) stie ca asta da o diferenta minima de greutate (putem sa o calculam, dar eu estimez ca e atit de mica incit n-o sa reusim sa o masuram nici cu un cintar de precizie), si diferenta e si mai mica fata de aer unde azotul asa cum spusei e prezent cam 80%. Propietatile termodinamice ale celor doua gaze sunt atit de apropiate (caldura specifica) incit nu cred ca poate rezulta o diferenta sesizabila de temperatura, deci in consecinta o crestere corespunzator mare a presiunii e greu de crezut. Toate aceste lucruri se pot calcula exact, daca cineva e interesat. Si o intrebare doar asa de curiozitate, a verificat cineva ca ala e chiar azot care il baga ei acolo? Cum? Parerea mea deocamdata ramine ca azotul in cauciucuri este inca o gaselnita menita sa ameteasca publicul credul si in vinatoare de super-extra-turbo-infra-super ceva, orice. Desigur, pe banii dvs. Banuiesc ca singurul lucru bun care va iesi de aicea e ca va merge economia nationala mult mai bine ajutata de circulatia rapida a banilor. This post has been edited by Gheorghedracu: 13 Mar 2007, 06:59 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#137
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Un rationament foarte bun. Felicitari!
Doar ca omiti niste detalii: 1. 20% (molecula aia de oxigen din aer) este o eroare semnificativa in comparatie cu cele 1-2% impuritati din gazul "azot". 2. probabil temperaturile sunt egale, insa variatia presiunii cu temperatura este cea mai importanta, iar la oxigen aceasta e mare, iar la azot este f. mica. Aceste 2 detalii marunte confera avantajele solutiei cu azot. |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#138
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Nu vad de ce variatia presiunii cu temperatura la azot ar fi altfel decit la aer. Si daca accepti ca temperatura e aceeasi in ambele cazuri, de ce ar fi presiunea diferita? Nu inteleg care este eroarea la care te referi. Poate poti sa explici mai pe larg?
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#139
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
azotul care se baga la sama si in alte parti are puritate 99% (sau ceva apropiat)
azotul care se baga la vulcanizarile obisnuite (care este de fapt aer) are puritate 78-80% (restul de impuritati sunt O2, CO2, etc...) nivelul e impuritati este de 20 de ori mai mare la varianta a doua. Tu ai tratat tot fenomenul dpdv chimic si ar fi trebuit sa-l tratezi dpdv fizic. Termodinamica spune ca P*V/T este constant (=k). Acest k depinde de natura gazului, de masa gazului din incinta respectiva, etc. Presupunand ca volumul este rezonabil de constant (anvelopele nu se dilata prea mult), atunci la o anumita temperatura T0, presiunea este P1=T0*k1 pt azot si P2=T0*k2 pentru aer. Din acest motiv, la aceeasi temperatura, cele 2 au presiuni diferite. |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#140
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Cre ca te-ai derutat singur. Fizica si chimia se intersecteaza in termodinamica chiar aici. Constanta de care vorbesti nu chiar orice constanta. De fapt ecuatia de stare a gazului perfect se scrie corect asa:
pv=nRT unde R este constanta universala a gazelor perfecte, dar nu asta e interesant, ci n care e numarul de moli de gaz (T fiind bine inteles temperatura). Si atunci daca avem aceeasi presiune (caci la statia de umplere bagam aceeasi presiune asa cum se spune mai sus), iar volumul asa cum spui e acelasi (simplificare cu care sunt de acord) inseamna ca in dreapta ecuatiei ar trebui sa putem jongla in sus si in jos numarul de moli care daca creste trebuie sa scada temperatura ca sa mentinem egalitatea ecuatiei, sau viceversa, cum ar zice Caragiale. R fiind constanta, n-avem ce discuta. Numarul de moli de azot in volumul si la presiunea respectiva (si la oricare alta) va fi foarte apropiat de cel de oxigen (sa zicem ca aerul ar fi oxigen pur, ca sa vedem daca macar in acest caz extrem ar fi vreo diferenta) ceea ce inseamna ca si temperaturile vor fi sensibil apropiate. Si daca tot nu esti de acord trecem la cifre. Si daca tot nu esti de acord, adu-ti aminte ca de fapt nu avem oxigen pur ci oxigen plus azot in raport de 1:4, ceea ce inclina balanta si mai mult in favoarea teoriei mele. Si daca vrei putem sa calculam si presiunile partiale ale celor doua gaze in amestec ca sa vezi ca am dreptate. Va urma? This post has been edited by Gheorghedracu: 13 Mar 2007, 19:25 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
Turkish |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 11 November 05 ![]() |
Autosoft in Fundeni. CLAR. Fac treaba foarte buna.
janta care a fost atat de indoita incat s-a rupt la indreptare si a fost sudata. E acum echilibrata pe fata. LA 140 nu face nici cea mai mica trepidatie. Si nici pana la viteza aia. Eu am avut pe masina toate jentile cu probleme pt ca am umblat mult prin tara intr-o perioada cand in ardeal drumurile erau tandari. Le-au indreptat la Autosoft fara probleme si la jumate din cat mi-au cerut Sama. |
--------------------
Honda
Accord
2.4, 2007
|
|
Bliss |
![]()
Post
#142
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
Verificat presiunea dupa 2 luni cu azot (ianuarie - martie), scazuta cu 0.1 bari. Foarte multumit.
|
--------------------
-
-
-
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
Am pus si eu azot dupa ce am schimbat gumele de iarna. Am bagat 2.3 pe toate rotile, insa parca in fata sta ca in pana. O sa mai verific dupa vreo cateva zile sa vad daca a pierdut ceva. Vulcanizarea e pe ion mihalache, langa muzeul taranului.
Probabil o sa pun 2.4 pe fata? E mult? This post has been edited by SwatKat: 24 Mar 2007, 18:15 |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
semit |
![]()
Post
#144
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
pune 2.2 si las-o asa
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
mister |
![]()
Post
#145
|
![]() Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers. Group: Members Posts: 474 Joined: 13 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(SwatKat @ 24 Mar 2007, 19:14) Am pus si eu azot dupa ce am schimbat gumele de iarna. Am bagat 2.3 pe toate rotile, insa parca in fata sta ca in pana. O sa mai verific dupa vreo cateva zile sa vad daca a pierdut ceva. Vulcanizarea e pe ion mihalache, langa muzeul taranului. Probabil o sa pun 2.4 pe fata? E mult? Uite ce am scris eu. Spune-mi daca este doar impresia mea. QUOTE(mister @ 11 Mar 2007, 00:39) |
--------------------
Renault Megane Sedan
Lux Privilege
2006
- 1,5 dci 100 CP Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
M-am uitat aseara si parca farurile bat normal. Mai trebuie sa mai verific pe niste strazi mai intunecate...
|
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
mister |
![]()
Post
#147
|
![]() Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers. Group: Members Posts: 474 Joined: 13 July 06 From: Bucuresti ![]() |
In afara orasului le verifici cel mai bine. Tine-ma, te rog, la curent cu informatii. Merci
|
--------------------
Renault Megane Sedan
Lux Privilege
2006
- 1,5 dci 100 CP Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
Venind aseara pe stradute care nu prea erau luminate, mi s-a parut si mie ca parca bate nitel mai jos. Si asta combinat cu faptul ca rotile pe fata sunt mai lasate, adica au o burta mai mare decat aveau cu aer, ma face sa ma duc sa mai bag nitel in ele.
Sa vad. |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
mister |
![]()
Post
#149
|
![]() Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers. Group: Members Posts: 474 Joined: 13 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Azi am refacut presiunea la un Opel Vectra care are sistem de supraveghere a presiunii in pneuri la Auto Soft pe Dudesti. Manometrul cellor din service e Draper(brand foarte bun in lumea auto). Presiunea afisata pe bord corespundea cu cea de pe manometru. Dupa o rulare mai multa si implicit o incalzire a pneurilor, presiunea indicata pe bord a crescut cu 0,1 bari.
|
--------------------
Renault Megane Sedan
Lux Privilege
2006
- 1,5 dci 100 CP Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
|
|
FireChief |
![]()
Post
#150
|
![]() Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit Group: Members Posts: 683 Joined: 3 September 06 From: Bucuresti ![]() |
e normal mister sa creasca si stii asta...in manualul la megane spune ca presiunea se face...la rece...pe cit posibil adica valorile trecute pe usa e recomandabil sa se realizeze la rece...cresterea datorita incalzirii cu siguranta e luata in considerare de constructor...si la azot oricum cresterea /scaderea presiunii se face mult mai lent decit in cazul aerului
confirm profesionalismul si dotarea excelenta a celor de la autosoft dudesti... |
--------------------
Renault
Megane Sedan
1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 16:09 |