Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 5 6 7 8 9 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Roll-uit & echilibrat jante aliaj, +geometrie

Lao
post 22 Sep 2007, 20:24
Post #181


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 7 December 05




E bine. Mâine sunt "peste ei". biggrin.gif


--------------------
Daewoo Cielo Executive 2003
Napoleon a murit, Einstein a murit... si nici eu nu ma simt pea bine.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aaddrryyss
post 24 Sep 2007, 08:58
Post #182


Membru autentic


Group: Members
Posts: 227
Joined: 26 June 07




QUOTE(SwatKat @ 28 Mar 2007, 13:50)
Am fost si eu si am verificat presiunea. Super ok. Acum parca se vad mai bine cauciucurile, nu mai au burta asa mare.
*




Intrebare : am vazut ca initial ti se parea ca bat farurile mai jos (ca si cum ar fi cauciucurile mai moi) apoi ai testat lucrul asta, si ca remediezi ai fost la verificat presiunea. Acum e super OK ca pur si simplu asa era ea sau ai mai completat cu azot in asa fel incat "Acum parca se vad mai bine cauciucurile, nu mai au burta asa mare." ?

Ca presupun ca burta n-a disparut doar in urma constatarii valorii...

Te intreb deoarece am fost si eu la Autosoft, iar cu 2,3 pe fata mi se par moi. N-am apucat sa testez cu faruri & stuff, doar mi se pare la ochi...c-ar fi gravide


--------------------
Dacia 1410 2001 / Renault Megane 1.5 dci 85CP Privilege 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christu
post 24 Sep 2007, 09:03
Post #183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.094
Joined: 9 June 07
From: Bucuresti




Care autosoft ca mie mi-au cerut 0 ron pe roata la cel de pe Barbu vacarescu - pipera, tata!


--------------------
Alfa Romeo 159
ex: Renault Megane Sedan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fuzz
post 24 Sep 2007, 09:14
Post #184


gHIdusul


Group: Members
Posts: 1.013
Joined: 21 October 06
From: RFG




10 sau 0 ? unsure.gif


--------------------
Renault Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp Decembrie 2006 - B-XX-FUZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christu
post 24 Sep 2007, 13:15
Post #185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.094
Joined: 9 June 07
From: Bucuresti




Pardon - 8 ron pe roata!


--------------------
Alfa Romeo 159
ex: Renault Megane Sedan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lao
post 24 Sep 2007, 18:20
Post #186


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 7 December 05




Am băgat și eu azot azi, la Autonet pe Calea Dudești. 4 ron/roată. Peste o lună mă duc să verific presiunea, acum am băgat 2.1 in toate.


--------------------
Daewoo Cielo Executive 2003
Napoleon a murit, Einstein a murit... si nici eu nu ma simt pea bine.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bibanu
post 27 Sep 2007, 16:11
Post #187


Membru autentic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 19 September 07
From: Bucuresti




Fiind un proaspat posesor de Laguna,am citit manualul de exploatare,si la :presiuni pneuri am gasit doua situatii:
-in afara autostrazii:fata-2,3;spate-2,1
-pe autostrada:fata-2,7;spate-2,2
Pe forum am citit controverse azot versus aer, dar nimic de modificari de presiuni.Eu imi pun intrebarea daca ce scrie in carte despre diferentele de presiuni intre autostrada si alte drumuri nu este gresit,pentru ca rulind distante mari ,la viteze mari cauciucurile se incalzesc mult mai multdecit la un drum prin oras de exemplu,si atunci presiunile ar trebui sa fie exact invers,mai mari la alte drumuri si mai mici pentru autostrada.Ma poate lamuri cineva daca ce scrie in carte e bine,dar cu argumente logice(stiintifice adica), pentru ca ceeac ce am invatat eu referitor la relatia presiune-temperatura la gazele inchise in recipienti etansi(si pneurile SUNT recipienti etansi continind gaz ,fie acesta aer sau azot) ma face sa cred ca au scris gresit , inversind valorile?.Intreb asta pentru ca am citit pareri ale unor oameni care e clar ca au cunostinte care depasesc cu mult nivelul unui simplu angajat de la un service ,fie el chiar de roti!

27 Sep 2007, 16:16:
Acel "inca nu are" pus dupa tipul si echiparea masinii,se refera la numarul de inmatriculare ,dat fiind faptul ca URMEAZA s-o inmatriculez!

This post has been edited by Bibanu: 27 Sep 2007, 16:16


--------------------
exRenault, Toyota Camry 2020, Hybrid 2.5/218cp - B11xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xpert
post 28 Oct 2007, 08:24
Post #188


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 January 05
From: Campulung Muscel




Stie cineva unde se pune azot in Pitesti?


--------------------
Renault Symbol 1,4 8V 75CP Fidji aprilie 2006 - VL-***
La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 28 Oct 2007, 08:59
Post #189


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




...dar in CJ?


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 28 Oct 2007, 11:07
Post #190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




@bibanu
Exact cum scrie in carte trebuie sa fie presiunea. La mine scrie pe fata, pe autostrada 2.5...nu stiu de ce la tine scrie 2.7. Argumentele tale sunt logice dar omiti un lucru care inverseaza situatia si anume faptul ca daca sunt mai moi (cauciucurile) atunci coeficientul de frecare este mai mare si din acest motiv se incing mai tare de aici rezultand necesitatea de a le ridica presiunea la viteze mari. De ce e forta de frecare mai mare? Pai pt faptul ca atunci cand sunt mai moi suprafata de contact creste iar modul cum raspund la denivelari are si el un rol...probabil.

This post has been edited by dan73205: 28 Oct 2007, 11:09


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 29 Oct 2007, 22:08
Post #191


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




LATE ANSWER pt aaddrryyss (cu scuzele de rigoare, n--am vazut intrebarea ta): Pe fata am 2,4 si pe spate 2,3. Burta se vede inca, dar cred totusi ca e de la constructia pneului. Si da, atunci cand am postat fusesem sa maresc la 2,4 ca la 2,3 bateau in jos si aveau burta mai mare....

PS. O sa vad in curand cum e cu Sava Eskimo, ca tre sa trecla alea de iarna. Cu ocazia asta vad si daca s-au deformagt jantele...


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 29 Oct 2007, 22:18
Post #192


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




SwatKat>>totusi de ce nu respecti de scrie in carte? 2 pe spate si 2.2 pe fata? eu am 2 pe spate si 2.3 pe fata si mie se pare suficient.. cum zi zis si tu ''burta'' se vede din cauza talonului prea mare..pune 215/45/17 si ai sa vezi acolo cat de frumos se vede..totusi o presiune prea mare pt a elimina efectul ''burta'' nu mi se pare o treaba sanatoasa...


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumiDude
post 4 Nov 2007, 13:32
Post #193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 12 May 07




In Buc pe unde fac astia umpleri cu azot mai ieftin... tongue.gif

later edit: nu citesem toate paginile biggrin.gif sry

This post has been edited by dumiDude: 4 Nov 2007, 21:19


--------------------
renault clio symbol 1.5 dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octav99
post 5 Nov 2007, 13:06
Post #194


membru


Group: Members
Posts: 209
Joined: 13 November 06
From: Romania




mai ieftin de 4ron de roata nu cred sa fie undeva , dar daca ai azot in roti presiunea e gratis la sama


--------------------
- - - - -
Megane2.2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 5 Nov 2007, 19:34
Post #195


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




@MHY - pun nitel mai mult pt ca asa m-am invatat. De obicei completez cand cauciucurile sunt destul de calde si... Nu neaparat sa scap de burta. Cam asta biggrin.gif


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lik
post 9 Nov 2007, 16:16
Post #196


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 4 January 07




Dupa parerea mea, chestia asta cu azotul e o metoda de scos bani de la fraieri.
Dati fratilor patru lei pe un capacel verde!

Spun asta din doua motive:
1- nu se poate verifica daca este intradevar azot;
2- nu se poate scoate tot aerul din avelopa, pentru a potea fi inlocuit cu azot, deci, daca se pune azot pe bune, acesta va fi in proportie de maxim 75%.

Asa ca... nu mai credeti toate prostiile si mai ales faceti ceva mai util cu banii!


--------------------
Renault Megane 2005 1.5dci - ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rusu.claudiu
post 13 Dec 2007, 17:41
Post #197


Radu


Group: Members
Posts: 90
Joined: 13 August 07





Stie cineva vreun punct unde se pune azot in caras severin,Resita?Si cat cer baieti pe roata


--------------------
renault laguna break renault laguna break 2001
INITIALE 1.8 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 13 Dec 2007, 22:25
Post #198


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




@lik de acord cu tine in parte mai putin cu termenul de fraier si cu procentul ala biggrin.gif. Aerul ramas in cauciuc contine la randul lui 78% la suta azot.

Oxigenul este un element foarte reactiv. In aerul bagat in anvelope sunt si molecule de apa si alte pulberi care corodeaza jantele si uzeaza mai repede lipitura si cauciucul in sine. Nu este o diferenta prea mare daca te duci odata la vulcanizare si aduci cauciucurile la presiunea normala folosind azot (ridici cu cateva puncte). Trebuie cateva cicluri de umflat/dezumflat ca sa poti spune ca ai numai azot in anvelope. Eu cred ca mai putin importanta este teoria ca azotul se dilata mai putin, asa o fi nu spun, dar mare diferenta fata de aer nu poate fi in sensul asta pt ca aerul la randul lui contine 78% azot. Principala calitate a azotului in anvelope mi se pare eliminarea coroziunii chimice prin lipsa apei si a oxigenului.

Si mai e o chestiune: efectul de diminuare al coeficientului de dilatare vine tot datorita (in mare parte) lipsei apei pentru ca apa cand trece din stare lichida (cauciucuri reci dimineata, condens pe interior) in stare gazoasa (vapori) dupa un oarecare rulaj cand se incalzesc cauciucurile, ocupa un volum cu mult, mult mai mare decat ocupa in faza lichida (nu m-as hazarda acum sa dau si cifre...ca nu le mai stiu)

This post has been edited by dan73205: 13 Dec 2007, 22:36


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 22 Feb 2008, 06:50
Post #199


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




deschid acest topic deoarece ieri mi-am schimbat cauciucurile de la masina pentru prima data intr-un service specializat pentru roti si ataat complexitatea operatiilor cat si rezultatul final m-au lasat impresionat.

service-ul despre care este vorba se afla in bucuresti nu depate de dristor( nu am idee daca pot da numele sau nu) si au facut o treaba extraordinara, masina are o cu totul alta tinuta de drum.

pe scurt ce am inteles ca ar trebui facut in mod regulat:

verificat presiunea

spalat rotile plus jentile si facuta o echilibrare la 6 luni, atuunci se vede si daca trebuie eventual intrebtatea jentile


la schimbarea cauciucurilor sau dupa echilibrare refacuta geometria masinii



poate unii dintre voi stiti mai multe amanunte si ati dori sa ajutam si alti colegi de forum care asemenea mie nu aveau habar de aceste lucruri.

oricum ideea de baza este forte clara daca te duci in coltul blocului la nea gigi sa iti indrepte roata cu ciocanu , nu rezolvi nimic si ai mari sanse sa si agravezi ceva


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi 2004 - B-57-LXF
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 22 Feb 2008, 09:28
Post #200


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




Cred ca ai fost la Autosoft pe Dudesti. Sunt meseriasi.
Eu fac o echilibrare la fiecare 10.000 km sau daca incepe sa tremure volanul (pana acum nu a fost cazul). Daca iei gropi la greu o sa simti imediat in volan cand necesita echilibrare.

Presiunea o verific inaintea fiecarui drum in afara orasului (viteza mare si e important sa ai presiunea corecta) sau o data la doua saptamani daca nu ies din oras in acest timp.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 22 Feb 2008, 09:50
Post #201


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




"la schimbarea cauciucurilor sau dupa echilibrare refacuta geometria masinii" - din punctul meu de vedere asta este o mare vrajeala ... unsure.gif rolleyes.gif ... in rest up.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aaddrryyss
post 22 Feb 2008, 10:31
Post #202


Membru autentic


Group: Members
Posts: 227
Joined: 26 June 07




mai discutam oleaca pe marginea refacerii geometriei cu ocazia schimbarii cauciucurilor ?

Cand am schimbat cauciucurile (cu jante cu tot) , cu ocazia venirii iernii, n-am refacut geometria. Partial din cauza ca n-am stiut, partial din cauza ca...masina avea putin peste 5000 de km, si oricum mi s-ar fi parut absurd sa o refac avand in vedere ca era practic noua.

La reglarea geometriei nu se actioneaza asupra ansamblului PE CARE SE MONTEAZA roata ? Deci orice roti as pune sa "pice bine" ?

So: care ar fi argumentele pro pentru aceasta operatiune? Imi sunt simpatici baietii de la Autosoft, dar afacerea e afacere...ei pot la urma urmei sa recomande ceva doar ca sa mai faca un ban....


--------------------
Dacia 1410 2001 / Renault Megane 1.5 dci 85CP Privilege 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 22 Feb 2008, 13:21
Post #203


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




mateie, tu sigur n-ai vazut topicul asta ?


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 23 Feb 2008, 08:02
Post #204


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Draga aaddrryyss,dupa ce am citit postarea ta anterioara am rasfoit manualele de intretinere apartinand la 3 masini de marci diferite.Nici un producator(din cei 3 consultati) nu fac vre-o legatura intre inlocuirea anvelopelor si verfificarea/reglarea geometriei directiei.Parerea mea este urmatoarea:atata timp cat "nu se umbla" la elementele ce "bat in cuie" respectivele unghiuri(tiranti,capeti de bara,teci amortizoare,etc) eu cred ca nu e cazul unei verificari in plus a geometriei.Fabricantii cand isi omologheaza masinile o fac in asa fel incat totul sa fie ok atat cu jante de otel/aliaj cat si cu amvelopele iarna/vara cu care se fac omologarile respective.Ca se doreste neaparat si verificarea geometriei la fiecare inlocuire de anvelope?Nu am nimic impotriva insa vred ca deja vorbim de o scrupulozitate ce tinde spre extrem!Mi se pare aiurea sa dam aprox.100ron la fiecare schimbare de sezon!(100ron daca merg la un service ce-mi ofera garantie si buletin de masurare ca daca merg la "nea'Gigi din colt" vorba lui antifizic 2 sa-mi verifice unghiurile "cu sfoara"dar ma costa 2ron,atunci chiar ca arunc banii pe apa Sambetei)Ciao!.M. smile.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
euroagent
post 25 Jun 2008, 20:45
Post #205


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 16 June 08




sal.! am fost la un service "de cartier" unde pretul pt reglarea geometriei a fost decent, dar...am clio symbol si am vazut ca pe calculator a trecut programul pentru clio II pt ca nu au gasit clio symbol= e aceeasi masina? o fi bine?astept concluzii de la cei care se pricep!


--------------------
renault clio symbol 2005 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
altair
post 22 Sep 2008, 14:58
Post #206


-<>-


Group: Members
Posts: 102
Joined: 10 August 05
From: Galati




caut un service pt roll-uit jante din aluminiu in Galati


--------------------
Renault Symbol Fidji 2007 1.5 dCi 70CP - zzz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madriann
post 17 Sep 2009, 16:30
Post #207


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




Am o lovitura destul de urata pe interiorul unei jante de aliaj R17. Problema e ca am inceput si sa pierd aer pe acolo-la 1-2 zile, apare mesaj in bord cu low pressure.
Cum se poate remedia tehnic, care ar fi costurile...si o recomandare pentru Constanta. Multumesc!


--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
altair
post 29 Sep 2009, 14:34
Post #208


-<>-


Group: Members
Posts: 102
Joined: 10 August 05
From: Galati




Nu stie nimeni un "loc" unde se pot rolui jante de aluminiu in Galati?

PS: in topic era vorba deb roluit dar toata lumea bate campii cu cle azot...

This post has been edited by altair: 29 Sep 2009, 14:35


--------------------
Renault Symbol Fidji 2007 1.5 dCi 70CP - zzz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 6 Oct 2009, 09:04
Post #209


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




ma intereseaza un centru de reconditionari jenti aluminiu in Bucuresti

cateva zgarieturi de astupat, o marginne de indreptat si de revopsit toate 4


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi 2004 - B-57-LXF
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 1 Nov 2009, 16:52
Post #210


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Am o janta de tabla foarte usor indoita de la minunatele noastre gropi din capitala. Mentionez ca volanul este drept, nu trepideaza la viteze mari, nu se desumfla cauciucul, deci nu se manifesta in niciun fel. Trebuie s-o indrept urgent? Pot aparea alte "complicatii"?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages « < 5 6 7 8 9 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 11:22
Dacia