Roll-uit & echilibrat jante aliaj, +geometrie
![]() ![]() ![]() |
Roll-uit & echilibrat jante aliaj, +geometrie
Lao |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 7 December 05 ![]() |
|
||
--------------------
Daewoo
Cielo Executive
2003 Napoleon a murit, Einstein a murit... si nici eu nu ma simt pea bine.
|
|||
aaddrryyss |
![]()
Post
#182
|
Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 26 June 07 ![]() |
QUOTE(SwatKat @ 28 Mar 2007, 13:50) Am fost si eu si am verificat presiunea. Super ok. Acum parca se vad mai bine cauciucurile, nu mai au burta asa mare. Intrebare : am vazut ca initial ti se parea ca bat farurile mai jos (ca si cum ar fi cauciucurile mai moi) apoi ai testat lucrul asta, si ca remediezi ai fost la verificat presiunea. Acum e super OK ca pur si simplu asa era ea sau ai mai completat cu azot in asa fel incat "Acum parca se vad mai bine cauciucurile, nu mai au burta asa mare." ? Ca presupun ca burta n-a disparut doar in urma constatarii valorii... Te intreb deoarece am fost si eu la Autosoft, iar cu 2,3 pe fata mi se par moi. N-am apucat sa testez cu faruri & stuff, doar mi se pare la ochi...c-ar fi gravide |
--------------------
Dacia
1410
2001 / Renault Megane 1.5 dci 85CP Privilege 2007
|
|
Christu |
![]()
Post
#183
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.094 Joined: 9 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Care autosoft ca mie mi-au cerut 0 ron pe roata la cel de pe Barbu vacarescu - pipera, tata!
|
--------------------
Alfa
Romeo
159 ex: Renault Megane Sedan 2007
|
|
Fuzz |
![]()
Post
#184
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
10 sau 0 ?
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
Decembrie 2006
- B-XX-FUZ
|
|
Christu |
![]()
Post
#185
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.094 Joined: 9 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Pardon - 8 ron pe roata!
|
--------------------
Alfa
Romeo
159 ex: Renault Megane Sedan 2007
|
|
Lao |
![]()
Post
#186
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 7 December 05 ![]() |
Am băgat și eu azot azi, la Autonet pe Calea Dudești. 4 ron/roată. Peste o lună mă duc să verific presiunea, acum am băgat 2.1 in toate.
|
--------------------
Daewoo
Cielo Executive
2003 Napoleon a murit, Einstein a murit... si nici eu nu ma simt pea bine.
|
|
Bibanu |
![]()
Post
#187
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 19 September 07 From: Bucuresti ![]() |
Fiind un proaspat posesor de Laguna,am citit manualul de exploatare,si la :presiuni pneuri am gasit doua situatii:
-in afara autostrazii:fata-2,3;spate-2,1 -pe autostrada:fata-2,7;spate-2,2 Pe forum am citit controverse azot versus aer, dar nimic de modificari de presiuni.Eu imi pun intrebarea daca ce scrie in carte despre diferentele de presiuni intre autostrada si alte drumuri nu este gresit,pentru ca rulind distante mari ,la viteze mari cauciucurile se incalzesc mult mai multdecit la un drum prin oras de exemplu,si atunci presiunile ar trebui sa fie exact invers,mai mari la alte drumuri si mai mici pentru autostrada.Ma poate lamuri cineva daca ce scrie in carte e bine,dar cu argumente logice(stiintifice adica), pentru ca ceeac ce am invatat eu referitor la relatia presiune-temperatura la gazele inchise in recipienti etansi(si pneurile SUNT recipienti etansi continind gaz ,fie acesta aer sau azot) ma face sa cred ca au scris gresit , inversind valorile?.Intreb asta pentru ca am citit pareri ale unor oameni care e clar ca au cunostinte care depasesc cu mult nivelul unui simplu angajat de la un service ,fie el chiar de roti! 27 Sep 2007, 16:16: Acel "inca nu are" pus dupa tipul si echiparea masinii,se refera la numarul de inmatriculare ,dat fiind faptul ca URMEAZA s-o inmatriculez! This post has been edited by Bibanu: 27 Sep 2007, 16:16 |
--------------------
exRenault, Toyota
Camry
2020, Hybrid 2.5/218cp
- B11xxx
|
|
Xpert |
![]()
Post
#188
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 January 05 From: Campulung Muscel ![]() |
Stie cineva unde se pune azot in Pitesti?
|
--------------------
Renault
Symbol 1,4 8V 75CP
Fidji aprilie 2006
- VL-*** La urma urmei automobilul este numai un mijloc de locomotie!
|
|
RIon |
![]()
Post
#189
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
...dar in CJ?
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#190
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
@bibanu
Exact cum scrie in carte trebuie sa fie presiunea. La mine scrie pe fata, pe autostrada 2.5...nu stiu de ce la tine scrie 2.7. Argumentele tale sunt logice dar omiti un lucru care inverseaza situatia si anume faptul ca daca sunt mai moi (cauciucurile) atunci coeficientul de frecare este mai mare si din acest motiv se incing mai tare de aici rezultand necesitatea de a le ridica presiunea la viteze mari. De ce e forta de frecare mai mare? Pai pt faptul ca atunci cand sunt mai moi suprafata de contact creste iar modul cum raspund la denivelari are si el un rol...probabil. This post has been edited by dan73205: 28 Oct 2007, 11:09 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#191
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
LATE ANSWER pt aaddrryyss (cu scuzele de rigoare, n--am vazut intrebarea ta): Pe fata am 2,4 si pe spate 2,3. Burta se vede inca, dar cred totusi ca e de la constructia pneului. Si da, atunci cand am postat fusesem sa maresc la 2,4 ca la 2,3 bateau in jos si aveau burta mai mare....
PS. O sa vad in curand cum e cu Sava Eskimo, ca tre sa trecla alea de iarna. Cu ocazia asta vad si daca s-au deformagt jantele... |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#192
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
SwatKat>>totusi de ce nu respecti de scrie in carte? 2 pe spate si 2.2 pe fata? eu am 2 pe spate si 2.3 pe fata si mie se pare suficient.. cum zi zis si tu ''burta'' se vede din cauza talonului prea mare..pune 215/45/17 si ai sa vezi acolo cat de frumos se vede..totusi o presiune prea mare pt a elimina efectul ''burta'' nu mi se pare o treaba sanatoasa...
|
--------------------
------
------
------
|
|
dumiDude |
![]()
Post
#193
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 ![]() |
In Buc pe unde fac astia umpleri cu azot mai ieftin...
![]() later edit: nu citesem toate paginile ![]() This post has been edited by dumiDude: 4 Nov 2007, 21:19 |
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|
octav99 |
![]()
Post
#194
|
![]() membru Group: Members Posts: 209 Joined: 13 November 06 From: Romania ![]() |
mai ieftin de 4ron de roata nu cred sa fie undeva , dar daca ai azot in roti presiunea e gratis la sama
|
--------------------
-
-
-
- - Megane2.2
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#195
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
@MHY - pun nitel mai mult pt ca asa m-am invatat. De obicei completez cand cauciucurile sunt destul de calde si... Nu neaparat sa scap de burta. Cam asta
![]() |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
lik |
![]()
Post
#196
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 4 January 07 ![]() |
Dupa parerea mea, chestia asta cu azotul e o metoda de scos bani de la fraieri.
Dati fratilor patru lei pe un capacel verde! Spun asta din doua motive: 1- nu se poate verifica daca este intradevar azot; 2- nu se poate scoate tot aerul din avelopa, pentru a potea fi inlocuit cu azot, deci, daca se pune azot pe bune, acesta va fi in proportie de maxim 75%. Asa ca... nu mai credeti toate prostiile si mai ales faceti ceva mai util cu banii! |
--------------------
Renault
Megane
2005 1.5dci
- ?
|
|
rusu.claudiu |
![]()
Post
#197
|
![]() Radu Group: Members Posts: 90 Joined: 13 August 07 ![]() |
Stie cineva vreun punct unde se pune azot in caras severin,Resita?Si cat cer baieti pe roata |
--------------------
renault laguna break
renault laguna break
2001 INITIALE 1.8 16V
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#198
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
@lik de acord cu tine in parte mai putin cu termenul de fraier si cu procentul ala
![]() Oxigenul este un element foarte reactiv. In aerul bagat in anvelope sunt si molecule de apa si alte pulberi care corodeaza jantele si uzeaza mai repede lipitura si cauciucul in sine. Nu este o diferenta prea mare daca te duci odata la vulcanizare si aduci cauciucurile la presiunea normala folosind azot (ridici cu cateva puncte). Trebuie cateva cicluri de umflat/dezumflat ca sa poti spune ca ai numai azot in anvelope. Eu cred ca mai putin importanta este teoria ca azotul se dilata mai putin, asa o fi nu spun, dar mare diferenta fata de aer nu poate fi in sensul asta pt ca aerul la randul lui contine 78% azot. Principala calitate a azotului in anvelope mi se pare eliminarea coroziunii chimice prin lipsa apei si a oxigenului. Si mai e o chestiune: efectul de diminuare al coeficientului de dilatare vine tot datorita (in mare parte) lipsei apei pentru ca apa cand trece din stare lichida (cauciucuri reci dimineata, condens pe interior) in stare gazoasa (vapori) dupa un oarecare rulaj cand se incalzesc cauciucurile, ocupa un volum cu mult, mult mai mare decat ocupa in faza lichida (nu m-as hazarda acum sa dau si cifre...ca nu le mai stiu) This post has been edited by dan73205: 13 Dec 2007, 22:36 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#199
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
deschid acest topic deoarece ieri mi-am schimbat cauciucurile de la masina pentru prima data intr-un service specializat pentru roti si ataat complexitatea operatiilor cat si rezultatul final m-au lasat impresionat.
service-ul despre care este vorba se afla in bucuresti nu depate de dristor( nu am idee daca pot da numele sau nu) si au facut o treaba extraordinara, masina are o cu totul alta tinuta de drum. pe scurt ce am inteles ca ar trebui facut in mod regulat: verificat presiunea spalat rotile plus jentile si facuta o echilibrare la 6 luni, atuunci se vede si daca trebuie eventual intrebtatea jentile la schimbarea cauciucurilor sau dupa echilibrare refacuta geometria masinii poate unii dintre voi stiti mai multe amanunte si ati dori sa ajutam si alti colegi de forum care asemenea mie nu aveau habar de aceste lucruri. oricum ideea de baza este forte clara daca te duci in coltul blocului la nea gigi sa iti indrepte roata cu ciocanu , nu rezolvi nimic si ai mari sanse sa si agravezi ceva |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
2004
- B-57-LXF 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
DMP |
![]()
Post
#200
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca ai fost la Autosoft pe Dudesti. Sunt meseriasi.
Eu fac o echilibrare la fiecare 10.000 km sau daca incepe sa tremure volanul (pana acum nu a fost cazul). Daca iei gropi la greu o sa simti imediat in volan cand necesita echilibrare. Presiunea o verific inaintea fiecarui drum in afara orasului (viteza mare si e important sa ai presiunea corecta) sau o data la doua saptamani daca nu ies din oras in acest timp. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#201
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
"la schimbarea cauciucurilor sau dupa echilibrare refacuta geometria masinii" - din punctul meu de vedere asta este o mare vrajeala ...
![]() ![]() ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
aaddrryyss |
![]()
Post
#202
|
Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 26 June 07 ![]() |
mai discutam oleaca pe marginea refacerii geometriei cu ocazia schimbarii cauciucurilor ?
Cand am schimbat cauciucurile (cu jante cu tot) , cu ocazia venirii iernii, n-am refacut geometria. Partial din cauza ca n-am stiut, partial din cauza ca...masina avea putin peste 5000 de km, si oricum mi s-ar fi parut absurd sa o refac avand in vedere ca era practic noua. La reglarea geometriei nu se actioneaza asupra ansamblului PE CARE SE MONTEAZA roata ? Deci orice roti as pune sa "pice bine" ? So: care ar fi argumentele pro pentru aceasta operatiune? Imi sunt simpatici baietii de la Autosoft, dar afacerea e afacere...ei pot la urma urmei sa recomande ceva doar ca sa mai faca un ban.... |
--------------------
Dacia
1410
2001 / Renault Megane 1.5 dci 85CP Privilege 2007
|
|
claus |
![]()
Post
#203
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
mateie, tu sigur n-ai vazut topicul asta ?
|
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
marian-j |
![]()
Post
#204
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Draga aaddrryyss,dupa ce am citit postarea ta anterioara am rasfoit manualele de intretinere apartinand la 3 masini de marci diferite.Nici un producator(din cei 3 consultati) nu fac vre-o legatura intre inlocuirea anvelopelor si verfificarea/reglarea geometriei directiei.Parerea mea este urmatoarea:atata timp cat "nu se umbla" la elementele ce "bat in cuie" respectivele unghiuri(tiranti,capeti de bara,teci amortizoare,etc) eu cred ca nu e cazul unei verificari in plus a geometriei.Fabricantii cand isi omologheaza masinile o fac in asa fel incat totul sa fie ok atat cu jante de otel/aliaj cat si cu amvelopele iarna/vara cu care se fac omologarile respective.Ca se doreste neaparat si verificarea geometriei la fiecare inlocuire de anvelope?Nu am nimic impotriva insa vred ca deja vorbim de o scrupulozitate ce tinde spre extrem!Mi se pare aiurea sa dam aprox.100ron la fiecare schimbare de sezon!(100ron daca merg la un service ce-mi ofera garantie si buletin de masurare ca daca merg la "nea'Gigi din colt" vorba lui antifizic 2 sa-mi verifice unghiurile "cu sfoara"dar ma costa 2ron,atunci chiar ca arunc banii pe apa Sambetei)Ciao!.M.
![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
euroagent |
![]()
Post
#205
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 16 June 08 ![]() |
sal.! am fost la un service "de cartier" unde pretul pt reglarea geometriei a fost decent, dar...am clio symbol si am vazut ca pe calculator a trecut programul pentru clio II pt ca nu au gasit clio symbol= e aceeasi masina? o fi bine?astept concluzii de la cei care se pricep!
|
--------------------
renault
clio symbol
2005 dci
|
|
altair |
![]()
Post
#206
|
![]() -<>- Group: Members Posts: 102 Joined: 10 August 05 From: Galati ![]() |
caut un service pt roll-uit jante din aluminiu in Galati
|
--------------------
Renault
Symbol
Fidji 2007 1.5 dCi 70CP
- zzz
|
|
Madriann |
![]()
Post
#207
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Am o lovitura destul de urata pe interiorul unei jante de aliaj R17. Problema e ca am inceput si sa pierd aer pe acolo-la 1-2 zile, apare mesaj in bord cu low pressure.
Cum se poate remedia tehnic, care ar fi costurile...si o recomandare pentru Constanta. Multumesc! |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
altair |
![]()
Post
#208
|
![]() -<>- Group: Members Posts: 102 Joined: 10 August 05 From: Galati ![]() |
Nu stie nimeni un "loc" unde se pot rolui jante de aluminiu in Galati?
PS: in topic era vorba deb roluit dar toata lumea bate campii cu cle azot... This post has been edited by altair: 29 Sep 2009, 14:35 |
--------------------
Renault
Symbol
Fidji 2007 1.5 dCi 70CP
- zzz
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#209
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
ma intereseaza un centru de reconditionari jenti aluminiu in Bucuresti
cateva zgarieturi de astupat, o marginne de indreptat si de revopsit toate 4 |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
2004
- B-57-LXF 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
Duyu |
![]()
Post
#210
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Am o janta de tabla foarte usor indoita de la minunatele noastre gropi din capitala. Mentionez ca volanul este drept, nu trepideaza la viteze mari, nu se desumfla cauciucul, deci nu se manifesta in niciun fel. Trebuie s-o indrept urgent? Pot aparea alte "complicatii"?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 11:22 |