Pregatirea clio-ului pt sezonul rece, iarna, ...ca se apropie
![]() ![]() ![]() |
Pregatirea clio-ului pt sezonul rece, iarna, ...ca se apropie
EL_BGD |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|||
Laurentziu83 |
![]()
Post
#182
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
A, si un spray de dezghetat parbrizul, e vreo cateva zeci de mii la supermaketuri, da poti sa arunci racleta dupa-aia, nu mai stai sa faci muschi dimineata.
|
--------------------
.
.
.
|
|
Saint |
![]()
Post
#183
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 8 June 05 From: Romania Bucuresti ![]() |
Am vorbit cu cineva de la rar pentru a-mi zice daca pot sa-mi pun 185/65/15 in loc de 185/55/15 si mi-a zis ca e ok numai ca se modifica viteza (cand am 95 pe bord real e 100).Si-a pus careva dimensiunea respectiva??
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005 1.4 16v Renault Clio II Bicorp, Pack Extreme, 1.4 16V 98cp, 2005
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
Ar fi un lucru nemaipomenit, eu sunt totusi putin sceptic....se poate in schimb verifica cu ceva cheltuiala si timp:
Mers la o vulcanizare mai rasarita care are multe gume de aruncat (sau ce mai fac cu ele) Rugat sa monteze una/doua/3/4 de dimensiune respectiva pentru un drive-test (eventual cu masina incarcata) Daca in timpul testului apar zgomote (chiar si foarte mici) la denivelari, bracare maxima, curba luata mai in viteza ca sa se lase masina e clar ca nu merg. Eu sunt de parere ca daca intra ceva mai mare, abia intra cele 60; desi, nimic nu-i imposibil. ![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#185
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
De pe adresa data de mine anterior, trecerea de la 185/55R15 la 185/65R15 adauga un plus de 6% la viteza reala, deci, practic, viteza relala este cea indicata de kilometraj...
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Saint |
![]()
Post
#186
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 8 June 05 From: Romania Bucuresti ![]() |
Chestia este urmatoarea calculand am ajuns la diferenta de 2cm in diametru intre cele doua tipuri de anvelope.Acum imi dau si eu cu parerea ca diferenta nu este atat de mare incat sa deranjeze.Poate ma insel dar de aia exista forum sa ne ajutam.Deci astept multe opinii.
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005 1.4 16v Renault Clio II Bicorp, Pack Extreme, 1.4 16V 98cp, 2005
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#187
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
pe pagina respectiva se precizeaza ca nu e bine sa fie diferenta mai mare de 2,5%.
Diferenta aia nu influenteaza numai viteza afisata, ci si kilometrajul. In cazul ales de tine, diferenta e de 6,xx%. Daca faci 1000 km toata iarna, atunci nu pra ai de ce sa-ti faci probleme... |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
EL_BGD |
![]()
Post
#188
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
opinia mea e ca ar fi foarte bune niste cauciucuri de 65, in primul rand datorita faptului ca socurile absorbite nu vor fi la fel de puternice, va fi ceva mai confortabila iar tot in opinia mea, influenta asupra vitezei reale nu mi se pare un lucru foarte negativ, dar, are dreptate sandman, influenta va fi si asupra kilometrajului dar din nou, daca nu se fac foarte multi kilometri, nici influenta nu va fi prea mare. In rest, totul e sa incapa. cel mai bine incarca masina complet 5 pers+bagaje si vezi daca incap cei 2 centimetri. Pune la socoteala si cursa rotii in sus (spre interiorul aripii..nu stiu cum sa ma exprim mai precis) caci la o groapa/denivelare va exista un balans sus-jos, cand caroseria/aripa/ce e inauntrul aripii va fi mai aproape de roata.
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#189
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
diferenta aia e de vreo 2cm in sus. infima.
intrebarea mea ar fi: de ce vre(t)i neaparat 185/65r15? de e nu corespund 185/55r15 ? aparent, discutia nu are nici o utilitate |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Tocmai fiindca au balonul mai inalt si vor sa-si protejeze jantele.
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
sandman_ |
![]()
Post
#191
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
175/65R14 eroare 0.34%
175/60R15 1.03 eu am mers 5 ani cu 185/60 si nu am evitat in mod explicit gropile(nici nu alergam dupa ele ![]() Sincer, cred ca exagerati. la cc am acelasi talon (nu balon) : 10.25cm si, cu putina atentie, nu sunt probleme. |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Ai dreptate, talon, balon e denumirea mai "populara", din "targ" adunata.
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
EL_BGD |
![]()
Post
#193
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
Eu nu insist pe nimic, doar discutam; mi-am gasit jante pe 14 la dezmembrari + cauciuce, iar din cate stiu, si parteneul de vorbaraie cu ideea si-a luat cauciuce de iarna deja (daca nu-l confund
![]() Legat iar de dimensiune, nu numai ca sunt si cauciucurile cam joase (nu asta e problema esentiala din punctul meu de vedere, in afara de pret) ci se mai adauga si calitatea jantei care e undeva pe la calitatea unei gume de mestecat chinezesti intarita. ![]() Si inca ceva ce mi-a dat prin cap...presupunand ca intra de 65, iarna se mai pune si zapada, zapada intarita peste noapte sub aripa si ma cam gandesc la implicatii. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
Saint |
![]()
Post
#194
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 8 June 05 From: Romania Bucuresti ![]() |
Ideea e alta si anume ca 185/65/15 se gasesc mai usor si sunt mult mai ieftine decat 185/55/15.Cand am zis ca difera cu 2 cm m-am referit la diametru , nu la raza .
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005 1.4 16v Renault Clio II Bicorp, Pack Extreme, 1.4 16V 98cp, 2005
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#195
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
ar fi trebuit sa te referi la raza
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Saint |
![]()
Post
#196
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 8 June 05 From: Romania Bucuresti ![]() |
QUOTE(Saint @ Nov 23 2005, 06:15 PM) Chestia este urmatoarea calculand am ajuns la diferenta de 2cm in diametru intre cele doua tipuri de anvelope.Acum imi dau si eu cu parerea ca diferenta nu este atat de mare incat sa deranjeze.Poate ma insel dar de aia exista forum sa ne ajutam.Deci astept multe opinii. Se pare ca am mentionat diametru. ![]() Referitor la zapada care s-ar strange intre aripa si roata da de gandit. |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005 1.4 16v Renault Clio II Bicorp, Pack Extreme, 1.4 16V 98cp, 2005
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#197
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
diferenta intre taloanele anvelopelor 185/55 si 185/65 este de fix 18,5 mm, adica o diferenta de 1,85 cm la raza rotii si de 3,7cm la diametru.
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
mbc |
![]() ![]()
Post
#198
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 432 Joined: 1 July 05 From: BUCURESTI ![]() |
pt saint:
sa-mi spui si mie cand o sa reusesti sa montezi pe extreme 185/65/15. probabil doar atunci cand o sa scoti amortizoarele fata de pe masina... 185/65/15 este dimensiunea anvelopei de logan, si iti garantez ca nu se potriveste (am incercat personal) |
--------------------
Renault / Dacia
Clio / NOVA GT si GTi
- B43HZK
2005, 1.5dci / 1999 clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
|
|
mbc |
![]()
Post
#199
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 432 Joined: 1 July 05 From: BUCURESTI ![]() |
apropos, interesant ....
gasiti jante de tabla de logan pe 14 inci la orice dealer dacia. costa aprox 45 euro/buc. in cazul in care va spun ca nu exista asa ceva, spuneti-le sa caute in calculator codul de piesa 6001548517 pentru clio cu motor diesel si 6001547246 pentru clio cu motor pe benzina |
--------------------
Renault / Dacia
Clio / NOVA GT si GTi
- B43HZK
2005, 1.5dci / 1999 clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
|
|
eddie33 |
![]()
Post
#200
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai sa fie...au ajuns acum si codurile de jante sa difere de la benzinar la diesel ?!Treaba e ca 185/65/15 nu se va potrivi in veci,doar daca scoti aripile fata,sa poti lua virajul....
|
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|
Saint |
![]()
Post
#201
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 8 June 05 From: Romania Bucuresti ![]() |
ma bucur ca m-am lanurit.deci nu se poate pune 185/65/15.
cred ca iarna asta o fac cu cauciucuri de vara. |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005 1.4 16v Renault Clio II Bicorp, Pack Extreme, 1.4 16V 98cp, 2005
|
|
Kata |
![]()
Post
#202
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 342 Joined: 10 September 05 From: Bucuresti ![]() |
@Saint
Am zis unde gasesti la 2mil cauciucuri de iarna pe 185/55 r15. Pentru niste dimensiuni asa timpite si pentru faptul ca-s de 15' e ok (mai ales ca-s noi). poti gasi si la Praktiker resapate sau la Autosoft (fundeni) la SH sau tot resapate... |
-------------------- Clio Bicorp Extreme nov 2005
1.2 16v, gris platine |
|
ciprian burlacu |
![]()
Post
#203
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 21 February 05 From: Constanta ![]() |
Bine v-am gasit!
Am inlocuit cauciucurile originale, Goodyear GT2, 175/65 R14 de vară, cu Pirelli de iarnă. Am mers cu Pirelli apox 2500 km în ultima luna, atit pe zapada, cit si pe ploaie. Comportament net superior fata de cele de vara. De altfel, sub 7 grade Celsius, cauciucurile de vara isi pierd mult din eficacitate. Cost 880 RON. |
-------------------- Scenic RX4 Privilege 2.0 16v
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#204
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
sunt putin off-topic, dar nu ar fi mai bine ca un moderator sa lipeasca acest topic la cel despre iarna de la sectiunea megane? oricum, discutiile sunt cam aceleasi...
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
CGB |
![]()
Post
#205
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
azi mi-am luat perie de zapada si rîcîitoare de gheata ptr geamuri. cost total 80.000 lei vechi
![]() ![]() locul achizitiei: METRO. as fi luat si 4 cauciucuri de iarna da' astea erau putinel mai scumpe ![]() saptamana viitoare daca iau salariu' promit sa-mi iau si niste lanturi. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
octav_ |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 846 Joined: 16 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Am mers si eu azi prin Metro si din pacate cauciucurile de iarna Sava Eskimo s-au cam vandut...
![]() |
--------------------
Clio
RS 197
2009 2.0 16V
|
|
CGB |
![]()
Post
#207
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
aveau la practiker unele resapate belea. fro 800 de mii parca
![]() io n-am gasit lanturi pe dimensiunea care-mi trebuie ,respectiv 175/65 pe 14''. aveau numa dimensiuni de 205, 185, 195...etc. aveau si unele 175/65 dar pe 15''. or fi bune si ptr jenti de 14''? or avea fro chestie sa le mai strangi? sau tre sa iei exact dimensiunea care-ti trebuie. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
dingo |
![]()
Post
#208
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 8 December 04 From: Iasi ![]() |
salut...
am 40.000 km cu setul de cauciucuri originale pe fata cam naspa, pe spate sunt ok n-am buget de luat alte cauciucuri inca vro 5000 km pot muta alea de pe fata pe spate si viceversa? exista vro schema? e recomandat sau nu? a facut cineva vro mutare din asta? pot sa apara probleme? vreau numa sa trec peste iarna asta... nu ca solutie de termen lung... mersi |
-------------------- Clio Symbol 1.5 dCi
|
|
rttt_gia |
![]()
Post
#209
|
![]() ExRenoAR Group: Members Posts: 488 Joined: 21 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu e nici o problema daca schimbi cauciucurile cu aceleasi dimensiuni din spate in fata. Chiar e "recomandat" sa faci asta. Cauciucurile din spate sunt clar mai putin uzate ca cele din fata.
bafta |
--------------------
Kia
Cee'd
1.6 L
|
|
ess1902 |
![]()
Post
#210
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
Nu vreau sa fiu offtopic..dar la mine clar cauciucurile de pe spate (vara) se uzeaza mai tare decite cele de pe fata.Este adevarat ca in primul an de cind am luat masina s-au uzat cam egal,iar anul asta am cam exagerat in curbe (am luat multe aproape de limita,la unele cu derapaje laterale etc etc)...insa asta am obs..ca se unzeaza mai tare spatele.Acum am 45 000, am trecut pe cauciucuri de iarna (debica frigo((ff bune)).Cele de vara cred ca ma mai duc pana spre 60 000 km.
|
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 07:36 |