Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pregatirea clio-ului pt sezonul rece, iarna, ...ca se apropie

EL_BGD
post 23 Nov 2005, 13:51
Post #181


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




Pai in principiu masina nu ar avea nevoie de nimic (daca e noua) in afara de gume de iarna (daca nu le are deja, ca din cate inteleg, dealer-ul tau a spus ca e echipata de iarna iar gumele sunt principala echipare : ) ). La antigel te poti uita daca e intre valorile de minim si maxim. Il poti completa, dar nu e nici o problema daca este cu putin sub max, si iar, in principiu daca masina e noua nu cred ca ai avea ce sa completezi. Mai trebuie sa ai grija sa nu ai apa in vasul de lichid de stergatoare, sa nu inghete. In rest...drum bun smile.gif


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 23 Nov 2005, 14:35
Post #182


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




A, si un spray de dezghetat parbrizul, e vreo cateva zeci de mii la supermaketuri, da poti sa arunci racleta dupa-aia, nu mai stai sa faci muschi dimineata.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Saint
post 23 Nov 2005, 15:26
Post #183


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 8 June 05
From: Romania Bucuresti




Am vorbit cu cineva de la rar pentru a-mi zice daca pot sa-mi pun 185/65/15 in loc de 185/55/15 si mi-a zis ca e ok numai ca se modifica viteza (cand am 95 pe bord real e 100).Si-a pus careva dimensiunea respectiva??


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005 1.4 16v
Renault Clio II Bicorp, Pack Extreme, 1.4 16V 98cp, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 23 Nov 2005, 15:57
Post #184


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




Ar fi un lucru nemaipomenit, eu sunt totusi putin sceptic....se poate in schimb verifica cu ceva cheltuiala si timp:
Mers la o vulcanizare mai rasarita care are multe gume de aruncat (sau ce mai fac cu ele)
Rugat sa monteze una/doua/3/4 de dimensiune respectiva pentru un drive-test (eventual cu masina incarcata)
Daca in timpul testului apar zgomote (chiar si foarte mici) la denivelari, bracare maxima, curba luata mai in viteza ca sa se lase masina e clar ca nu merg. Eu sunt de parere ca daca intra ceva mai mare, abia intra cele 60; desi, nimic nu-i imposibil. smile.gif


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 23 Nov 2005, 16:55
Post #185


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




De pe adresa data de mine anterior, trecerea de la 185/55R15 la 185/65R15 adauga un plus de 6% la viteza reala, deci, practic, viteza relala este cea indicata de kilometraj...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Saint
post 23 Nov 2005, 18:15
Post #186


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 8 June 05
From: Romania Bucuresti




Chestia este urmatoarea calculand am ajuns la diferenta de 2cm in diametru intre cele doua tipuri de anvelope.Acum imi dau si eu cu parerea ca diferenta nu este atat de mare incat sa deranjeze.Poate ma insel dar de aia exista forum sa ne ajutam.Deci astept multe opinii.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005 1.4 16v
Renault Clio II Bicorp, Pack Extreme, 1.4 16V 98cp, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 23 Nov 2005, 18:50
Post #187


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




pe pagina respectiva se precizeaza ca nu e bine sa fie diferenta mai mare de 2,5%.

Diferenta aia nu influenteaza numai viteza afisata, ci si kilometrajul. In cazul ales de tine, diferenta e de 6,xx%. Daca faci 1000 km toata iarna, atunci nu pra ai de ce sa-ti faci probleme...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 23 Nov 2005, 18:57
Post #188


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




opinia mea e ca ar fi foarte bune niste cauciucuri de 65, in primul rand datorita faptului ca socurile absorbite nu vor fi la fel de puternice, va fi ceva mai confortabila iar tot in opinia mea, influenta asupra vitezei reale nu mi se pare un lucru foarte negativ, dar, are dreptate sandman, influenta va fi si asupra kilometrajului dar din nou, daca nu se fac foarte multi kilometri, nici influenta nu va fi prea mare. In rest, totul e sa incapa. cel mai bine incarca masina complet 5 pers+bagaje si vezi daca incap cei 2 centimetri. Pune la socoteala si cursa rotii in sus (spre interiorul aripii..nu stiu cum sa ma exprim mai precis) caci la o groapa/denivelare va exista un balans sus-jos, cand caroseria/aripa/ce e inauntrul aripii va fi mai aproape de roata.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 23 Nov 2005, 19:12
Post #189


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




diferenta aia e de vreo 2cm in sus. infima.
intrebarea mea ar fi: de ce vre(t)i neaparat 185/65r15? de e nu corespund 185/55r15 ?
aparent, discutia nu are nici o utilitate


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 23 Nov 2005, 19:30
Post #190


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Tocmai fiindca au balonul mai inalt si vor sa-si protejeze jantele.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 23 Nov 2005, 19:47
Post #191


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




175/65R14 eroare 0.34%
175/60R15 1.03

eu am mers 5 ani cu 185/60 si nu am evitat in mod explicit gropile(nici nu alergam dupa ele biggrin.gif ) si am avut o singura data o janta indoita (in 120k km).
Sincer, cred ca exagerati. la cc am acelasi talon (nu balon) : 10.25cm si, cu putina atentie, nu sunt probleme.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 23 Nov 2005, 22:51
Post #192


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Ai dreptate, talon, balon e denumirea mai "populara", din "targ" adunata.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 23 Nov 2005, 22:59
Post #193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




Eu nu insist pe nimic, doar discutam; mi-am gasit jante pe 14 la dezmembrari + cauciuce, iar din cate stiu, si parteneul de vorbaraie cu ideea si-a luat cauciuce de iarna deja (daca nu-l confund smile.gif ). Discutam doar.
Legat iar de dimensiune, nu numai ca sunt si cauciucurile cam joase (nu asta e problema esentiala din punctul meu de vedere, in afara de pret) ci se mai adauga si calitatea jantei care e undeva pe la calitatea unei gume de mestecat chinezesti intarita. smile.gif Eu, de cand le-am schimbat, nu am mai avut nici o problema, deci sunt destul de convins de nivelul calitativ al CMS made in Turcia pe genunchi. Probabil ca daca erau pe 14, tot cms, mai absorbeau gumele (fiind mai inalte) din socuri si nu era aceeiasi problema.
Si inca ceva ce mi-a dat prin cap...presupunand ca intra de 65, iarna se mai pune si zapada, zapada intarita peste noapte sub aripa si ma cam gandesc la implicatii.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Saint
post 23 Nov 2005, 23:01
Post #194


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 8 June 05
From: Romania Bucuresti




Ideea e alta si anume ca 185/65/15 se gasesc mai usor si sunt mult mai ieftine decat 185/55/15.Cand am zis ca difera cu 2 cm m-am referit la diametru , nu la raza .


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005 1.4 16v
Renault Clio II Bicorp, Pack Extreme, 1.4 16V 98cp, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 23 Nov 2005, 23:10
Post #195


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




ar fi trebuit sa te referi la raza


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Saint
post 23 Nov 2005, 23:39
Post #196


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 8 June 05
From: Romania Bucuresti




QUOTE(Saint @ Nov 23 2005, 06:15 PM)
Chestia este urmatoarea calculand am ajuns la diferenta de 2cm in diametru intre cele doua tipuri de anvelope.Acum imi dau si eu cu parerea ca diferenta  nu este atat de mare incat sa deranjeze.Poate ma insel dar de aia exista forum sa ne ajutam.Deci astept multe opinii.

Se pare ca am mentionat diametru. blink.gif Dar nu asta e important.
Referitor la zapada care s-ar strange intre aripa si roata da de gandit.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005 1.4 16v
Renault Clio II Bicorp, Pack Extreme, 1.4 16V 98cp, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 24 Nov 2005, 00:10
Post #197


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




diferenta intre taloanele anvelopelor 185/55 si 185/65 este de fix 18,5 mm, adica o diferenta de 1,85 cm la raza rotii si de 3,7cm la diametru.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbc
post 24 Nov 2005, 23:41
Post #198


Membru autentic


Group: Members
Posts: 432
Joined: 1 July 05
From: BUCURESTI




pt saint:
sa-mi spui si mie cand o sa reusesti sa montezi pe extreme 185/65/15.
probabil doar atunci cand o sa scoti amortizoarele fata de pe masina...
185/65/15 este dimensiunea anvelopei de logan, si iti garantez ca nu se potriveste (am incercat personal)


--------------------
Renault / Dacia Clio / NOVA GT si GTi - B43HZK 2005, 1.5dci / 1999
clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbc
post 24 Nov 2005, 23:48
Post #199


Membru autentic


Group: Members
Posts: 432
Joined: 1 July 05
From: BUCURESTI




apropos, interesant ....
gasiti jante de tabla de logan pe 14 inci la orice dealer dacia. costa aprox 45 euro/buc. in cazul in care va spun ca nu exista asa ceva, spuneti-le sa caute in calculator codul de piesa 6001548517 pentru clio cu motor diesel si 6001547246 pentru clio cu motor pe benzina


--------------------
Renault / Dacia Clio / NOVA GT si GTi - B43HZK 2005, 1.5dci / 1999
clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eddie33
post 25 Nov 2005, 12:53
Post #200


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 25 April 05
From: Bucuresti




Mai sa fie...au ajuns acum si codurile de jante sa difere de la benzinar la diesel ?!Treaba e ca 185/65/15 nu se va potrivi in veci,doar daca scoti aripile fata,sa poti lua virajul....


--------------------
Renault Clio Extreme 2004-DCI 80C.P.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Saint
post 25 Nov 2005, 16:27
Post #201


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 8 June 05
From: Romania Bucuresti




ma bucur ca m-am lanurit.deci nu se poate pune 185/65/15.
cred ca iarna asta o fac cu cauciucuri de vara.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005 1.4 16v
Renault Clio II Bicorp, Pack Extreme, 1.4 16V 98cp, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kata
post 25 Nov 2005, 17:06
Post #202


Membru autentic


Group: Members
Posts: 342
Joined: 10 September 05
From: Bucuresti




@Saint

Am zis unde gasesti la 2mil cauciucuri de iarna pe 185/55 r15. Pentru niste dimensiuni asa timpite si pentru faptul ca-s de 15' e ok (mai ales ca-s noi). poti gasi si la Praktiker resapate sau la Autosoft (fundeni) la SH sau tot resapate...


--------------------
Clio Bicorp Extreme nov 2005
1.2 16v, gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprian burlacu
post 25 Nov 2005, 17:42
Post #203


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 21 February 05
From: Constanta




Bine v-am gasit!
Am inlocuit cauciucurile originale, Goodyear GT2, 175/65 R14 de vară, cu Pirelli de iarnă. Am mers cu Pirelli apox 2500 km în ultima luna, atit pe zapada, cit si pe ploaie. Comportament net superior fata de cele de vara. De altfel, sub 7 grade Celsius, cauciucurile de vara isi pierd mult din eficacitate. Cost 880 RON.


--------------------
Scenic RX4 Privilege 2.0 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 25 Nov 2005, 23:42
Post #204


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




sunt putin off-topic, dar nu ar fi mai bine ca un moderator sa lipeasca acest topic la cel despre iarna de la sectiunea megane? oricum, discutiile sunt cam aceleasi...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 26 Nov 2005, 18:59
Post #205


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




azi mi-am luat perie de zapada si rîcîitoare de gheata ptr geamuri. cost total 80.000 lei vechi smile.gif . peria este galbena cu rosu ,iar rîcîitoarea verde smile.gif .
locul achizitiei: METRO.

as fi luat si 4 cauciucuri de iarna da' astea erau putinel mai scumpe ph34r.gif .

saptamana viitoare daca iau salariu' promit sa-mi iau si niste lanturi.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octav_
post 26 Nov 2005, 19:59
Post #206


Membru autentic


Group: Members
Posts: 846
Joined: 16 September 05
From: Bucuresti




Am mers si eu azi prin Metro si din pacate cauciucurile de iarna Sava Eskimo s-au cam vandut... sad.gif Cica vor mai aduce saptamana viitoare, sper sa aiba si 175/65 R14.


--------------------
Clio RS 197 2009
2.0 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 26 Nov 2005, 20:12
Post #207


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




aveau la practiker unele resapate belea. fro 800 de mii parca wink.gif

io n-am gasit lanturi pe dimensiunea care-mi trebuie ,respectiv 175/65 pe 14''. aveau numa dimensiuni de 205, 185, 195...etc. aveau si unele 175/65 dar pe 15''. or fi bune si ptr jenti de 14''? or avea fro chestie sa le mai strangi? sau tre sa iei exact dimensiunea care-ti trebuie.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dingo
post 27 Nov 2005, 13:16
Post #208


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 8 December 04
From: Iasi




salut...
am 40.000 km cu setul de cauciucuri originale
pe fata cam naspa, pe spate sunt ok
n-am buget de luat alte cauciucuri inca vro 5000 km
pot muta alea de pe fata pe spate si viceversa? exista vro schema? e recomandat sau nu? a facut cineva vro mutare din asta? pot sa apara probleme?
vreau numa sa trec peste iarna asta... nu ca solutie de termen lung...
mersi


--------------------
Clio Symbol 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rttt_gia
post 27 Nov 2005, 13:24
Post #209


ExRenoAR


Group: Members
Posts: 488
Joined: 21 February 05
From: Bucuresti




Nu e nici o problema daca schimbi cauciucurile cu aceleasi dimensiuni din spate in fata. Chiar e "recomandat" sa faci asta. Cauciucurile din spate sunt clar mai putin uzate ca cele din fata.
bafta


--------------------
Kia Cee'd 1.6 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ess1902
post 27 Nov 2005, 14:49
Post #210


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 6 September 04
From: Iasi




Nu vreau sa fiu offtopic..dar la mine clar cauciucurile de pe spate (vara) se uzeaza mai tare decite cele de pe fata.Este adevarat ca in primul an de cind am luat masina s-au uzat cam egal,iar anul asta am cam exagerat in curbe (am luat multe aproape de limita,la unele cu derapaje laterale etc etc)...insa asta am obs..ca se unzeaza mai tare spatele.Acum am 45 000, am trecut pe cauciucuri de iarna (debica frigo((ff bune)).Cele de vara cred ca ma mai duc pana spre 60 000 km.


--------------------
clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 07:36
Dacia