Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pregatirea clio-ului pt sezonul rece, iarna, ...ca se apropie

CGB
post 17 Nov 2005, 13:50
Post #121


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




pai trebuia sa-i zici asa:
- daca porti lanturile toata iarna o sa se uzeze cauciucu' intr-o oarecare masura.
- daca porti lanturi doar ocazional, cand bagi un munte sau cand e zapada mai
mare poti sa stai linistit.

am zis bine smile.gif . daca nu rog a fi iertat...


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 17 Nov 2005, 14:08
Post #122


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




daca citesti printre randuri, vei vedea ca ai spus exact ce zisesem eu mai sus.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 17 Nov 2005, 14:13
Post #123


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




sa nu mergeti cu lanturile puse daca nu-i zapada pe sosea. stricati asfaltul !!!!!!


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 17 Nov 2005, 14:18
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




hai....gata cu galshava...cel mai bine e sa ai iarna un dozator de palinca, niste lemne, ceva benzina in canistra si ca printr-o coincidenta niste carne de gratar, dupa gust. Se amesteca si toata lumea e fericita biggrin.gif


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 17 Nov 2005, 14:40
Post #125


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




ca bine zici. ce-i mai frumos decat un gratar la botu masinii intre nameti, stropit din belsug cu palinca. smile.gif


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
k0b3
post 17 Nov 2005, 14:41
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 14 August 05
From: Iași




Cred ca ati luat-o toti razna si sunteti departe de topic... huh.gif


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km
Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 17 Nov 2005, 14:45
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




eu voiam sa pun capat tensiunilor. Aveam intentii bune. Revenind la topic, am gasit pe site-ul de la good-year ca pe bicorp merg si roate de 13. Voi verifica la salariu' la dezmembrari. Oricum, pe fata voi pune 13/14 cu cauciucuri de iarna, iar pe spate 2 din rotile originale (sare sunt mai intregi) cu 2 dintre caucicurile care sunt pe ele (lafel, care sunt mai intregi). Cine imi va spune ca nu e sigur s.a.m.d, eu ii voi spune ca oricum, iarna nu e ca vara biggrin.gif (nu am de gand sa merg la limita cat sa-mi derapeze de spate)


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moradi
post 17 Nov 2005, 19:00
Post #128


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 29 August 04
From: Miercurea Ciuc




EL_BGD cred ca iti faci iluzii la fel ca mine. rolleyes.gif Pai crezi ca eu mai puneam la vanzare cauciucurile de iarna cu tot cu jante de 5.5"x13 daca se potriveau la Bicorp? Am incercat si nu intrau pe fata decat daca mai polizam din etrier. In rest totul era OK. Marime gaura centrala 60mm si 4x100. Acum caut si eu ca un disperat jante de 14". Am gasit ceva noi dar cam scumpe(mai ieftine decat la dealer)cool.gif. Mai sap ph34r.gif si daca gasesc o sursa buna va comunic. Cele 188x55x15" se incarca cu zapada si incep sa frece de aripa interioara; trebuie sa ai grija cand opresti masina in parcare s-o cureti sub aripi ca daca ingheata poti avea surprize. Din experienta va spun ca este mai bine sa ai cauciucurile de iarna cu jante de tabla (mai elastice decat AL), si apoi depozitarea pe timpul verii este mai buna, nu imbatraneste cauciucul daca sta fixat pe janta. wink.gif


--------------------
Renault Clio Bicorp Extreme 2005-1,5dCi,60kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 17 Nov 2005, 19:10
Post #129


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




gumele se pstreza mai bine daca sunt depozitate cand sunt montate pe jantÀ, presurizate.
Cu toate astea, trebuie asezate fie orizontal (talonul este lipit de podea), fie agÀtzate, fie oblic. In nici un caz nu e recomandat sÀ fie depozitate vertical (asa cum sunt montate pe masina.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 17 Nov 2005, 19:26
Post #130


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(octav_ @ Nov 1 2005, 08:19 PM)
Cauciucurile Sava Eskimo s3 cam la ce pret sunt?

METRO offer from 17.11.2005 to 30.11.2005

Sawa Eskimo S3

175/65R14 or 185/60R14 or 185/65R14 -> 1.463.600 ROL, VAT included

165/70R13 -> 1.106.600 ROL, VAT incl.

175/70R13 -> 1.225.600 ROL, VAT incl.

195/65R15 -> 1.761.100 ROL, VAT incl.

Hope this will help you. Excellent prices for decent quality, in my opinion.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octav_
post 17 Nov 2005, 20:02
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 846
Joined: 16 September 05
From: Bucuresti




Thanks Markos.


--------------------
Clio RS 197 2009
2.0 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-cosmin_m
post 17 Nov 2005, 22:59
Post #132


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 27 October 05
From: Timisoara




Anul trecut cred ca am folosit lanturile de 2 ori cam 5 min de fiecare data pentru ca nu puteam iesi din parcare. Mai mult a durat montarea si demontarea decat mersu cu lanturi.Problema de uzura la pneuri vine in momentul in care circuli pe o strada curatata. Oricum nu e confortabil de loc sa circuli pe o strada curatata cu lanturi.


--------------------
Renault 19 TXE 1989
Cosmin
Renault 19 1721 cmc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kata
post 18 Nov 2005, 08:58
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 342
Joined: 10 September 05
From: Bucuresti




@moradi

cele de 185/55 r15 si cele de 175/65 r14 au aceeasi dimensiune exterioara, iar ultimele is cu 1cm mai subtiri.... nu inteleg de ce s-ar incarca primele cu zapada si ultimele nu?

evident ca sa pui jante de tabla de 14 si cauciucuri mai inguste iarna e un avantaj... wink.gif wink.gif

PS: as fi vrut sa discutam aici si niste sfaturi cum sa conducem iarna (sau e vreun alt topic?)


--------------------
Clio Bicorp Extreme nov 2005
1.2 16v, gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
k0b3
post 18 Nov 2005, 11:43
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 14 August 05
From: Iași




La IPSO Iasi este o oferta interesanta pentru Clio: anvelopa Barum + janta de tabla: 259 RON/bucata.


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km
Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 18 Nov 2005, 11:54
Post #135


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




DacÀ vara trebuie sa conduci atent, iarna trebuie sa conduci foarte atent!
Ai ceatzÀ, deci vizibilitate redusa, deci spatiu si timp de reactie mai mic.
Ai zapada sau polei, deci stabilitate redusa si imposiblitatea miscarilor bruste, de ultim moment, deci trebuie sa reduci considerabil viteza.
Ideal este sa nu franezi deloc pe astfel de suprafete, dar daca esti nevoit, trebuie sa franezi cat mai finutz si treptat. Nu trebuie sa arunci piciorul in frana, ci sa o "storci". La fel cu acceleratia.
Miscarile bruste de volan duc la pierderea aderentei uneia dintre punti.
Rampele se urca cu cea mai mare treapta de viteza posibil, dar sa nu moara motorul. La coborare, exclusiv frana de motor, treapta de viteza cea mai mica posibil(dar sa se pastreze o viteza rezonabila).


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kata
post 18 Nov 2005, 11:58
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 342
Joined: 10 September 05
From: Bucuresti




@sandman
nu stiu cum e la Renault, dar la vechea masina (Opel) nu mergea sa bag din a IIa in a Ia ca sa fac frina de motor...

de asemenea ABS-ul mi se pare o belea iarna, mai ales daca prinzi polei dedesubt...

alte sfaturi ? cu cat mergeti maxim in orash, de exemplu in Buc?

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 09:47


--------------------
Clio Bicorp Extreme nov 2005
1.2 16v, gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 18 Nov 2005, 12:00
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Daca va duceti prin metro/selgros/cora etc sa va luati lopeti sa nu va puna mama dracului s-o luati pe cea demontabila din plastic. Am avut si eu asa ceva acum 2 ierni si la prima zapada am rupt-o si nu mai era buna decat de bagat undeva.
Daca vreti treaba buna luati-va partea metalica (eu am una clasica, taraneasca), apoi coada pe care o scurtati si vi le montati sau apelati la un tamplar. Ocupa mai mult loc in portbagaj, rugineste la margini, dar ii puteti face o husa la partea metalica dar in caz de zapada n-o sa cedeze in mana.
Lanturile sunt bune doar cat iesi din impas. Daca le lasi montate pe masina o iarna intreaga nu numai ca vor fi uzate ceva mai mult, dar cred ca le vei arunca direct, deoarece toate sarmele din el vor fi strambate iar la viteza (chiar si mica) vor face ca toti dracii.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 18 Nov 2005, 12:33
Post #138


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(Kata @ Nov 18 2005, 11:58 AM)
nu stiu cum e la Renault, dar la vechea masina (Opel) nu mergea sa bag din a IIa in a Ia ca sa fac frina de motor...

de asemenea ABS-ul mi se pare o belea iarna, mai ales daca prinzi polei dedesubt...

alte sfaturi ? cu cat mergeti maxim in orash, de exemplu in Buc?

QUOTE
nu stiu cum e la Renault, dar la vechea masina (Opel) nu mergea sa bag din a IIa in a Ia ca sa fac frina de motor...


La mine merge. Cand e cutia rece, merge mai greu, dar cu dubla debreiere merge cam intotdeauna. Daca n-ai sincron, e posibil sa nu-ti iasÀ. IncearcÀ acum si cu dubla debreiere si vezi ce iese.

QUOTE
de asemenea ABS-ul mi se pare o belea iarna, mai ales daca prinzi polei dedesubt...


Asa e: iarna soferul franeaza muuuult mai bine ca ABS. DacÀ franezi cum am zis eu mai sus, atunci iti intra ABS mai tarziu, iar daca intra, poti sa-l neutralizezi mai usor.

QUOTE
alte sfaturi ? cu cat mergeti maxim in orash, de exemplu in Buc?


Cred cÀ acesta e singurul caz in care iarna e ca vara: atat iarna, cat si vara, trebuie sa adaptezi viteza la conditiile de mediu/trafic. In oras, esential este sa poti opri cat mai scurt, ceea ce inseamna viteza redusa pe polei.
Eu merg pe zapada si cu 80-90-100 in afara localitatilor, daca e drum drept si LIBER, pentur ca stiu cum imi franeaza masina, etc... La fel si in localitate: daca e liber, tot 50, insa la treceri de pietoni e mai buclucash...

@laurentziu83 : mai multa atentie la limbaj, te rog.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 18 Nov 2005, 15:27
Post #139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Gata, editam, editam, io-s mai ghiolban de felu' meu tongue.gif, si, sincer, cand mi s-a rupt lopata atunci si eu eram cu masina suspendata peste zapada tasata de la utilajele de deszapezire si mai aveam de mers kilometri buni prin nameti cu treaba cam asta voiam sa fac cu restul de lopata din plastic (bine, la aia de la magazin) cu care nu cureti decat zapada proaspat cazuta, aia inghetata nu.
Daca va fac un topic zilele astea despre cum se controleaza o masina prin nameti ma iertati? rolleyes.gif

@cristib: pe unde sunt domnisoarele, ca le caut si eu?
wink.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moradi
post 18 Nov 2005, 19:45
Post #140


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 29 August 04
From: Miercurea Ciuc




@kata
Ma gandesc ca la 185x55/15" suprafata de contact este mai mare decat 175x65/14". Am gasit niste jante au codul KFZ5969 5,5Jx14" 4x100 ET36 echivalente cu R1-1132 5,5Jx14"FH 4x100 ET36. Diferenta este ca la cea din urma mai apare FH din cate am citit pe net ar fi un cod al fabricantului...

Attached thumbnail(s)
plusone.gif ( Size: 4.76k ) Number of downloads: 4


--------------------
Renault Clio Bicorp Extreme 2005-1,5dCi,60kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
k0b3
post 18 Nov 2005, 22:17
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 14 August 05
From: Iași




Got a question, nu radeti smile.gif

De ce iarna toata lumea fuge innebunita dupa jante de tabla... alea originale de aluminiu ce au? unsure.gif


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km
Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 18 Nov 2005, 22:38
Post #142


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




cauta la topicul despre iarna din sectiunea Generalitati Megane, pagina 25, postul nr. 08 de pe pagina cool.gif


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moradi
post 20 Nov 2005, 00:37
Post #143


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 29 August 04
From: Miercurea Ciuc




Azi am "üncălƣat" maƟina cu jante de tablă -- 5,5x14" ET36 Ɵi cauciucuri de iarna Matador 175x65x14". Le-am Ɵi probat 200km: concluzie Matador sunt puƣin zgomotoase la rulare dar pastrează bine direcƣia Ɵi se comportă destul de bine la frñnare. Cateva posturi ün urmă am avut o discuƣie referitoare la ce tip de jante s-ar potrivi la Bicorp Ɵi am pus pe "tapet" ET-ul. Pe janta cu care a venit maƟina AL am ET43 iar astea de tablă au ET36, se vede diferenƣa;ET36 se apropie destul de mult de etrier dar merge.

This post has been edited by moradi: 20 Nov 2005, 00:43


--------------------
Renault Clio Bicorp Extreme 2005-1,5dCi,60kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 20 Nov 2005, 12:08
Post #144


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Nu e de la ET. Este de la faptul ca e janta pe 14". Puteai sa iei janta pe 13" cu orice ET vroiai tu si iti lovea in etrier.
ET-ul este distanta de la mijlocul jantei la axul de prindere sau altfel spus iti arata cu cati mm iese janta in exterior (sau intra in interior) fata de mijlocul ei.
In cazul tau (si al meu ca am pus aceleasi jante) ET 36 inseamna un offset pozitiv (adica axul de prindere este in exteriorul axului jantei) de 36mm fata de 43mm cat era la cele de aliaj.
Pun o poza spre exemplificare, ET 36 (43) se incadreaza la "inset wheel".
Daca initial aveai cauciucuri de 185, cu cauciucurile de 175 puse pe jantele cu ET 36 ai marginea exterioara a cauciucului cu 2mm mai in exterior decat la cele de 185.

Attached thumbnail(s)
et.JPG ( Size: 15.04k ) Number of downloads: 5


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 20 Nov 2005, 21:15
Post #145


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




am bagat sambata juma de rezervor de motorina euro3 de la OMV (eu de obicei bag numai superEuro4 de la Rompetrol). din intamplare aveam la mine un paharel de plastic, in care am scurs niste motorina. l-am pus in portbagaj si azi dimineata....surpriza....inghetase. cu toate ca era o cantitate mica (2 linguri de motorina smile.gif ) nu mi se pare normal, in conditiile in care au fost doar fro -5 grade.

o sa fac treaba asta si cu neste motorina de la Rompetrol...

P.S am alimentat de la statia OMV de sub podul Grant (daca o stiti...)

asa ca degeaba ne luam lopetele,saculeti cu sare, paturici si alte chestii, daca dupa o noapte cu -20grade ingheata motorina pe furtunele tractorashului rolleyes.gif

P.P.S astia cu benzinare...nu radeti, ca un prieten a alimentat iarna trecuta de la petrom (benzina) si a doua zi dimineata avea dopuri de gheata pe furtunele de la alimentare wink.gif .


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kata
post 20 Nov 2005, 21:27
Post #146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 342
Joined: 10 September 05
From: Bucuresti




@moradi

jantele le-ai luat de noi?


--------------------
Clio Bicorp Extreme nov 2005
1.2 16v, gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moradi
post 20 Nov 2005, 22:07
Post #147


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 29 August 04
From: Miercurea Ciuc




@ kata
da sunt noi. le-am cumparat de la o firma din oras, importator direct de anvelope si jante auto. Au adresa WEB http://www.sigmagum.ro , ün curñnd vor üncepe Ɵi comerƣul on-line.


--------------------
Renault Clio Bicorp Extreme 2005-1,5dCi,60kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 20 Nov 2005, 23:14
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




Ieri mi-am luat si eu dupa luuuuuuungi cautari 4 jante pe 14 (voiam 2) + cauciucuri ...... 2 cauciucuri sunt aproape ca noi, 1 e 70% dus iar al patrulea e 80-90% terminat. La telefon, cauciucurile erau de iarna, la fata locului am observat ca sunt all weather + nu stiu cat de vechi sunt) (nu sunt incantat in privinta asta), dar oricum, voiam sa nu fac iarna cu jantele actuale deci ma declar multumuit. Pana acum e bine, le-am luat si le-am pus direct pe masina si pana la 120 nu bat, nu scot zgomote si sunt destul de confortabile, chiar daca arata execrabil. Toata treaba a costat 280 ron. Sfatul meu:
Daca nu vreti sa dati la magazin 240/200/poate mai putin de 200 ron, cautati la dezmembrari.
P.S. Ce presupune roluitul si cam cat costa ca vad ca aproximativ toata lumea face chestia astea la rotile sh ?! (nu radeti mad.gif )


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kata
post 21 Nov 2005, 09:59
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 342
Joined: 10 September 05
From: Bucuresti




@moradi

tu nu erai de la polul frigului? mai rezisti?

@EL_BGD

sincer, mi se pare ca faci cam multe compromisuri. sa iei cauciucuri de iarna uzate e cam sinucidere. un coleg a luat tot sh asta iarna ca tine si le-a dus a 3a zi inapoi ca nici macar ca alea de vara nu tineau pe zapada. mai bine luai resapate...

roluitul inseamna la jantele de tabla sa fie indreptate (se baga la o masinarie parca). se face la orice vulcanizare mai acatarii....


@restul

fratilor, m-ati innebunit cu ET-urile astea... bicorpurile din seria Campus vin cu jante tabla de 14 in dotare si care ar trebui sa mearga si pe Extreme. cat au astea ET-ul, stie cineva?


--------------------
Clio Bicorp Extreme nov 2005
1.2 16v, gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 21 Nov 2005, 11:30
Post #150


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(EL_BGD @ Nov 20 2005, 11:14 PM)
P.S. Ce presupune roluitul ?

DupĂ€ o pĂŒerioada de folosire, periada in care se trece peste o sumedenie de damburi si print-o groaztĂ€ de gropi, jantele nu mai au frontiera circulara (asa cum era nouĂ€), ci are multe tesituri, indoituri, etc. Roluirea e procedeul prin care forma jantei e readusa (sau cel putin se incearca) la forma initiala. In mare, roata se pune pe un ax si este rotita in jurul acestuia, iar "buza" jantei (atat cea interioara, cat si cea exterioara, e prinsa intr-un sistem care are grija sa mentina raza constanta.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 11:21
Dacia