Sunteti multumiti de M2?, pareri in procente...
![]() ![]() ![]() |
Sunteti multumiti de M2?, pareri in procente...
BogdanX |
![]()
Post
#391
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 14 September 06 From: Deva ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II.2 2.0T
2006
|
|||
ncristi |
![]()
Post
#392
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
QUOTE Daca si AND vorbeste ca si celilati, din reviste, din ce aude la x si y sau dintr-un test-drive...atunci e clar Pai asa vorbesc aproape toti ... la inceputurile mele pe diverse forumuri asa vorbeam si eu ![]() ![]() |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
sandman_ |
![]()
Post
#393
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
din pacate, AND nu vorbeste din reviste, ci, aparent, invers...
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
A l e x |
![]()
Post
#394
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Masini cu probleme sunt peste tot. Sunt multe exemple de masini mult, mult mai scumpe decat Reno cu probleme grave. La fel cum sunt si exemple de masini mai ieftine decat Reno cu probleme putine. E vorba si de noroc.
Sunt convins ca la Reno iti trebuie putin mai mult noroc sa dai de o masina perfecta (in sensul ca nu se strica nimic de pe ea,nu altceva) decat la alte case mai mari, dar se pare ca totusi, si pe acest forum, lumea e in general multumita de alegerea facuta. Eu am multe cunostiinte cu Reno-uri, toti sunt multumiti de ele, deci nu e dracul chiar atat de negru. Vad ca la vanzari, si pareri, in alte tari Reno-ul sta binisor. Si in Germania, tara minune a masinilor, se pare ca Reno-ul sta bine, mai ales la capitolul fiabilitate... 90% din cei cu pareri foarte proaste despre Reno sunt extrem de subiectivi, au avut ei o problema si acum gata, toate masinile sunt la fel. |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
Vio |
![]()
Post
#395
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Un rezumat echilibrat si corect, la care ma raliez in intregime. Care dealtfel ar putea incheia si concluziona foarte bine acest thread, care s-a intins nesanatos de mult... parerea mea...
|
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
ssilviu |
![]()
Post
#396
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Renault plateste in Romania pentru o singura chestie: "faima" facuta de masinile frantuzesti acum 20 de ani. Atunci, diferenta de fiabilitate fata de masinile nemtesti, un cobra nemuritor, era foarte mare. Si diferenta in pret era mai mare, dar asta s-a uitat. Mitul masinii nemtesti a ramas insa. Realitatea este altfel. Fiabilitatea modelelor actuale este undeva intre cele doua de atunci. Mai precis, francezii au crescut in fiabilitate iar nemtii au scazut. Si ambele tind spre un punct unde diferentele incep sa fie tot mai mici.
Piata auto de la noi este inca una foarte dominata de mitul masinii germane, de masina diesel indestructibila. Care nu mai este adevarat. Dar daca-i spui unui "spalat pe creier" asa ceva o sa-ti dea cu ceva in cap si o sa-ti mai si spuna ca Renault sunt cele mai de kkt masini. Ca sa evidentiez imaturitatea pietei auto de la noi, am sa o compar cu o piata deja dezvoltata si matura: piata din europa de vest. Acolo, alternativ, Renault si Volkswagen isi schimba pozitia de lideri europeni. In conditiile in care preturile unui Golf si Megane sunt apropiate, si in termeni absoluti mult mai mari, iar o diferenta de 1000 de euro este una mica, de nici 5%, vanzarile sunt apropiate. In romania, vanzarile iar sunt apropiate, numai ca in termeni de preturi, un Golf este cu 35% mai scump ca un Megane. Acum pun si eu o intrebare: Daca in Vest diferenta era asa de mare, care ar fi fost diferenta la vanari? Dar daca in Romania diferenta era ca in vest, cate Renault se mai vindeau? Poate atunci chiar se putea vedea foarte bine cat de educat este cumparatorul roman. Desi tare imi este teama ca ne-am fi ingrozit la ce concluzie ajungeam. De ce este Renault considerata holera masinilor? Asa cum am zis mai sus, un motiv este proasta faima acumulata acum mai bine de 20 de ani. Iar cand se vorbeste de rau, se vorbeste repede si mult. Cine are curaj si isi cumpara Renault si are ghinionul sa aiba probleme cu ea, ajunge ca turkish sau liviurosioara, sa devina niste categorici cavaleri in batalia impotriva balaurului Renault. De atata galop, ochelarii de la cal s-au pus pe ochii lor. De ce? Pentru ca nu mai sunt obiectivi, nu vor sa inteleaga ca daca ei au avut probleme nu inseamna ca este un defect generalizat. Punct. Daca a picat ceva, masina e de kkt. Aici intervine o mare problema. Ei ajung sa-si aduca argumente din testele de fiabilitate, probleme la prieteni si alte cele. Sa le luam pe rand. Testele de fiabilitate. Care de multe ori numai de fiabilitate nu sunt. De exemplu JD power: care pe langa fiabilitate testeaza multe alte aspecte subiective: daca iti place pozitia de condus, daca iti plac butoanele, cum ti se par materialele...blabla... Problema este ca JD power imi ofera un top sec, un clasament fara nici un pic de detalii. Ce reiese de acolo? Ca modelul de pe primul loc a avut parte de cei mai satisfacuti clienti. Problema apare la profilul acestor clienti. De asteptarile pe care le au de la masina si de multe altele. Loganul se va plasa foarte bine cand va intra in acest top. Tocmai pentru ca asteptarile de la o masina ieftina vor fi foarte mici. Insa Loganul va lasa o impresie placuta, si inevitabil, acesta discrepanta intre asteptari si impresii va duce la un loc bun in clasament. Plus ca mai este un aspect. Faptul ca o masina a fost placuta de nu stiu cati oameni, nu inseamna automat ca iti va placea si tie. Fiecare om este diferit, are asteptari si nevoi diferite. De asta si exista pe piata atat de multe masini. Mai exista evident si teste de fiabilitate propriu zise. De multe ori ca in cazul de mai sus, ni se prezinta in clasament sec, fara prea multe detalii. Stiu doar ca masina de pe primul loc, are in procente un comportament mai bun decat cea de pe locul 20. Dar cat? Acest cat nu prea ni se prezinta. Daca de exemplu, masina de pe primul loc are 20% de exemplare cu probleme, si cea de pe locul 20 are 40% de masini cu probleme este adevarat, e o diferenta foarte mare. In realitate lucrurile nu stau asa. Si daca o masina de pe primul loc are 20% de masini cu probleme, cea de pe locul 20 are 23,5% sa zicem masini cu probleme. Ce vreau sa subliniez este ca diferentele sunt foarte mici, iar achizitionarea unei masini depinde foarte mult de noroc. Daca iti cumperi un model care este in topul fiabilitatii, nu inseamna ca acela este lipsit de defecte. Ci doar ca este mai lipsit de defecte decat alte modele. Practic, atunci cand cumperi o asemenea masina, ai mai multe sanse sa cumperi o masina fara probleme, dar asta nu-ti garanteaza lipsa lor. Si invers, daca tu iti cumperi o masina care nu sta foarte bine intr-un astfel de top, nu inseamna ca o sa ai sigur probleme cu ea, ci doar ca ai putin mai multe sanse sa nimeresti una cu probleme. Un alt aspect important este cel al tipurilor de probleme de fiabilitate. Cum se cunatizeaza aceste defecte? Eu unul prefer sa am doua zeci de greieri, o directie care zdrangane si niste flanse care pot fi schimbate cand vreau eu, decat sa-mi pice motorul cand sunt in varf de munte si trebuie sa stau 3 luni sa-l schimbe. Renault mai are un dezavantaj. Vinde mult in Romania. Inevitabil multe masini cu probleme. Si asta desi procentual poate fi la fel ca alte marci, in temeni absoluti inseamna un numar foarte mare. Cand intra cineva pe acest forum si vede numarul de probleme este si mai convins ca Renault este o masina de kkt. Pentru ca nu ia in considerare numarul de exemplare vandute la care se raporteaza toata aceste probleme. Asta tine tot de educatia si superficialitatea cumparatorului roman. La asta mai contribuie si celebra "am eu un prieten care are un prieten care are probleme la Megane, deci este varza masina". Asadar concluziile trase pe doua sau trei asemenea situatii sunt IRELEVANTE. Esantionul de masini trebuie sa fie cat mai mare pentru o concluzie pertinenta. Asa cum spuneam si mai sus, raul circule repede si mult. Pai in conditiile in care sunt cele mai vandute masini, inevitabili in termeni absoluti sunt si cele mai multe probleme. Este destul de greu sa nu cazi in nestiinta si sa tragi concluzia evident gresita ca masinile sunt extrem de proaste. Un contraexemplu la aceasta concluzie sunt si sondajele de pe acest forum, unde persoanele multumite de Renault-ul lor sunt intr-o proportie covarsitoare de peste 90%. Si asta in conditiile in care multa lume se inregistreaza atunci cand are probleme. In realitate procentul ar trebui sa fie chiar putin mai mare. Deci, fiabilitatea slaba din anii 80, folclorul popular, vanzarile mari din ziua de azi si imaturitatea pietei romanesti sunt motivele pentru care faima lui Renault in Romania nu este asa de buna. Am aflat de ce Renault este considerata masina asa proasta, sa vedem si de ce Vw se bucura de un renume bun. Ei bine, tot de la fiabilitatea foarte buna din anii 80 i se trage. Care s-a pastrat pana in ziua de azi in felul urmator: asculti la prieteni, la cunostiinte peste tot auzi ca masinile germane sunt super tari. Iti cumperi masina (care nu se mai bucura de o fiabilitate ca in anii ei de glorie), si culmea, esti ghinionist, ai probleme cu ea. Acum ce sa faci? Sa te duci sa te plangi ca masina ta ciumeaga mai scumpa decat un reno cu peste 35% are probleme? Sa rada posesorii de Renault de tine? Neah...Incepi sa minimalizezi problemele..Ce ma..s-a stricat catalizatorul? Eh, de le motorina proasta. A picat turbina? Eh, tot motorina proasta. Se aud greieri prin masina? Eh, drumuri proaste. Nu se inchide portbagajul? Eh, nu e Maybach. S-a stricat pompa de apa? Eh, se mai intampla. Stie foarte bine toata lumea aici ce s-ar intampla daca cineva are problemele astea. Renault este imediat desfiintata. Am intrat pe vwforum si pe mine pur si simplu ma uimeste cum oamenii aia de acolo pot sa minimalizeze toate problemele. Sau daca stau sa ma gandesc, cat de normal se comporta. Pentru ca aici oamenii nu se comporta normal cand pica ceva la o masina. Erau useri cu probleme destul de grave, de imobilizare a masinii, insa foarte putini se transformau in kamikaze din astia gen turkish, laurentiu93 etc... Deci, cand dai atatia bani, mi se pare normal sa nu-ti arda de critica, plus ca daca incepi sa dai cu noroi si sa dezvalui istoria masinii tale, cine o mai cumpara? Pentru a se convinge de alegerea corecta, incep si vin cu tot felu de argumente de genul calitatea fabricatiei, materiale mai bune folosite, care nu neg ca ar exista, insa sunt niste diferente care in viata de zi cu zi nu apar. Dar ajuta la convingerea de sine. Evident, aici nu fac o generalizare, nu sunt toti la fel, dar eu consider chestia asta ca un motiv pentru care imaginea Vw ramane nepatata. Iar treaba asta este un fel de invartit in cerc fara scapate. Insa incet incet si piata de la noi se va normaliza. Mai este un aspect. Profilul cumparatorului de Renault este urmatorul: om cu venituri medii, atent la banii cheltuiti care vrea sa primeasca multa masina la cat mai putini bani. De obicei se intereseaza de concurenta, analizeaza diferentele si alege in cunostiinta de cauza. La Skoda si Volkswagen ce se intampla? O sa ramai uimit cand afli cati posesori de asemenea masini s-au oprit din prima la ea. Nu au mai testat asa ceva, s-au dus din prima datorita renumelui. Chiar daca, facend abstractie de acest renume, un model concurent i-ar fi fost mai mult pe plac. Dar el isi da seama de chestia asta DUPA ce isi cumpara masina, iar acest lucru il face si mai acerb in apararea motivelor superficiale pentru care si-a cumparat masina. Pentru ca trebuie si el sa se convinga ca a facut o afacere buna...Sa nu aiba pe urma depresii nervoase. Ce am vrut sa eu sa zic? Diferenta intre un Megane si un Golf nu este asa de mare, si de multe ori alegerea intre cele doua se face mai mult pe niste preferinte extrem de subiective precum designul. La noi in tara insa alegerea masinii inca este handicapata de unele mituri vechi de cand lumea. Atentie va rog, nu am declarat ca Renault este mai buna ca Vw, asa cum multi de pe aici se vor arunca sa creda, ci doar ca aceea diferenta nu este asa de mare. Si ca in mod normal, pe o piata matura, diferenta aia 35% de pret ar creea o prapastie la vanzari intre cele doua masini. Dar la noi, Golful inca se tine bine. This post has been edited by ssilviu: 22 Nov 2006, 19:06 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
silvio |
![]()
Post
#397
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 23 April 06 ![]() |
numarul mare de masini defecte este cauzat si de numarul mare de masini vandute in RO ,este normal ca renault sa aiba cele mai multe probleme deoarece sunt cele mai multe masini la noi in tara. Totusi nu putem sa nu recunoastem ca sunt unele probleme cu meganeurile la noi in tara........ banuiesc din cauza drumurilor .Eu am avut megane, are si parti bune dar si multe proaste.Cunosc persoane care au avut multe probleme cu meganeul pana in 50000km si alte persoane care au mers doar cu consumabile pana la 100000km asa ca........
Oricum sa le stapaniti sanatosi si sa nu aveti probleme cu ele . |
-------------------- Clio RS 197
|
|
A l e x |
![]()
Post
#398
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Foarte bun post, domnule ssilviu, dar din pacate va genera alte 5 pagini de discutii inutile.
|
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
silvio |
![]()
Post
#399
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 23 April 06 ![]() |
super tare comentariul !
dar totusi chiar daca nu este mare diferenta intre golf si megane , golful este peste megane fara discutie. de curiozitate cat ti-a luat sa scrii toate astea ? |
-------------------- Clio RS 197
|
|
ncristi |
![]()
Post
#400
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
QUOTE Am intrat pe vwforum si pe mine pur si simplu ma uimeste cum oamenii aia de acolo pot sa minimalizeze toate problemele Asta m-a uimit si pe mine si treaba nu este valabila doar pe vwforum. |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
Vio |
![]()
Post
#401
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Nu cred ca e vorba de minimalizare, pur si simplu oamenii aia reactioneaza normal si nu isteric la problemele pe care le au... din punctul asta de vedere forumul asta e anomalia... ar fi si forumul asta normal, daca vreo cativa de pe aici ori ar inceta sa fie isterici, fie ar gasi alta tribuna de unde sa isi trambiteze nefericirea mai mult sau mai putin subiectiva... pe de alta parte insa atunci nu ar mai fi asa entertaining pe aci...
![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
A l e x |
![]()
Post
#402
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Asa zic si eu, mai degraba noi "maximizam" problemele. Dar la noi mai e si altceva, cum a spus si ssilviu, Reno-uri sunt f. f. multe, deci sunt multe masini cu probleme chiar daca procentajul e asemanator cu alte marci. La multe masini cu probleme, si multi 'pagubiti', si printre ei se gasesc toate genurile de oameni, si mai isterici si mai calmi.. Asta e...
E ok forumul, daca n-ar fi, nu as sta pe el. Unii exagereaza intr-adevar, dar asta e, masina e un lucru personal de care te atasezi si cand o iei de noua si iti face probleme, fie ea Dacie, Reno sau Ferrari, te consumi nervos. E de inteles. This post has been edited by alexava: 22 Nov 2006, 21:13 |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
budy |
![]()
Post
#403
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 10 November 06 ![]() |
ssilviu , bine spus
|
--------------------
renault
megane 2 estate
27 10 2006 1.6 16v
|
|
dmc |
![]()
Post
#404
|
Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Foarte bine punctat ssilviu. Imi place ca ai fost impartial si la obiect. Nota 10
Sunt in continuare incantat de masina, cu toate problemele si scartaielile pe care le are si sunt un posesor de Megane mandru de masina lui ![]() This post has been edited by dmc: 22 Nov 2006, 22:08 |
--------------------
Renault
Megane II
2004 - 1.6 115 Megane 2 Sedan 1.6 115 Privilege
Iulie 2004 |
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#405
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
sunt convins ca daca si romania putea fi comparata d.p.d.v. al soselelor cu o tara vest europeana, o parte dintre problemele clasice ale reno-ului cum ar fi flanse, caseta, bielete, coloana, greieri, etc, poate aproape ar fi disparut, cei nemultumiti cat si probleme semnalate continuu pe forum sa zicem, ar fi fost mult mai putine iar impactul de la noi "reno=masina frantuzeasca si proasta" ar fi fost mult mai mic....dar deh...traim in romania.......
|
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
richie |
![]()
Post
#406
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
QUOTE(alexava @ 22 Nov 2006, 21:13) E ok forumul, daca n-ar fi, nu as sta pe el. Unii exagereaza intr-adevar, dar asta e, masina e un lucru personal de care te atasezi si cand o iei de noua si iti face probleme, fie ea Dacie, Reno sau Ferrari, te consumi nervos. E de inteles. Asta e o mare problema atunci cand in general te atasezi de lucruri. Pentru mine de exemplu, orice lucru reprezinta.....nimic. Pun pret pe oameni, pe prietenii, pe relatiile interumane, valori care intr-adevar conteaza si din care am de castigat si de invatat. Lucrurile sunt rahat. Azi le ai, maine nu mai sunt. N-au nici o valoare, decat cea materiala, care n-ar prea trebui luata in calcul. Ce reprezinta masina pentru mine? Nimic...decat indirect. Ceea ce conteaza pentru mine este senzatia pe care o traiesc la volanul masinii...si nu masina in sine ca obiect. De aceea n-am avut nici o problema s-o imprumut unei cunostinte, nici macar prieten apropiat, sa se duca cu ea prin Italia si Germania.....un drum de 5000 km, iar totzi apropiatii ma intrebau: "AI AVUT CURAJ SA I-O DAI?????? DACA TI-O LOVESTE?????? Daca ii face nu stiu ce????? Si daca o loveste...ce? Am Casco. Masinile nu s-au terminat..... Mai important a fost ca am ajutat un om, sa-si duca sora insarcinata in luna a 7-a in Italia, in conditii mult mai decente decat ar fi putut-o face in Opelul lui Corsa. Incercati sa va detasati de chestiile materiale...si veti vedea ca viata va fi mai roz. Si masinile vor fi mai roz ![]() In alta ordine de idei, ssilviu (care a scris.....mult, lucru pentru care il felicit, e consecvent si isi apara cu darjenie convingerile) are dreptate cand zice de prejudecatile dupa care unii isi cumpara masini germane. Doar unii. Si sunt convins ca raportul de oameni care-si cumpara un VW pentru ca le place, este net superior fata de cei care si-l cumpara din prejudecati. Nu prea sunt de acord cu ce zice el in legatura cu fiabilitatea mai scazuta a Reno prin anii 80 fata de acum. Am avut un Renault 21, la care nici un renault actual nu-i va ajunge la degetul mic la fiabilitate. Si....corectati-ma daca gresesc, dar vechea generatie de Laguna si Megane erau mult mai fiabile decat cele actuale. In schimb, intr-adevar, cel putin VW are probleme mari in ultimul timp. Si intr-adevar, posesorii de VW sau Ford, nu vor trambita sus si tare fiecare surub slabit de la masina lor....cum se intampla pe aici. Sunt multe probleme cu Renault, dar mai multe probleme sunt....cu posesorii. Prea se face din tantar armasar. Prea se incepe cu topicuri de genul " Problema cu Megane II 1.6 16V", iar continutul se refera la tzamburusul de sub oglinda laterala, ala de pliat oglinda, care apare doar la oglinda din dreapta. Cine intra pe un forum de genul asta, se cruceste si dupa ce va citi 2..3 pagini, daca nu va fugi de Renault in patru labe, dupa ce si-l va cumpara, va merge cu el stresat la orice zgomot. Da, am criticat Renault si il critic de cate ori am ocazia. Nu-mi voi cumpara niciodata unul si nu il voi recomanda nimanui. Dar nu pentru ca nu ar fi masini bune. Au chestii care chiar imi plac. Problemele pe care le reprosez sunt: Marketingul nesimtit, fiabilitatea indoielnica- si nu ma bazez pe experienta cu o masina, ci cu vreo 20 pe care le avem sau le-am avut in parcul auto- si nu in ultimul rand faptul ca Renault sunt francezi, iar francezii prin definitie sunt unii dintre cei mai infecti oameni de pe fata pamantului. Dar, una peste alta, pentru mine in momentul de fata, Megane-ul reprezinta-o mai zic o data- masina ideala. E masina de servici. Pe care ...doar o conduc, fara sa ma coste nimic. Si care...e si lovita incepand cu seara asta...ca a avut grija nevasta-mea ![]() L.E. Vad ca ssilviu a fost/este atat de mandru de postul lui, incat l-a pus copiat integral si pe alt forum....nu va dau link ca nu e frumos...Dar ar fi bine sa vedeti acolo parerea unor oameni mult mai putin fixati pe o marca....decat unii de aici. This post has been edited by richie: 23 Nov 2006, 00:22 |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
dmc |
![]()
Post
#407
|
Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Foarte frumos richie, vreau sa vad ce parere o sa ai cand o sa scoti bani din buzunarul tau si nu al firmei sa cumperi si sa intretii o masina sau oricare alt lucru si pentru acei bani sa muncesti de dimineata pana seara ...
E frumos ce zici tu dar nu toti suntem asa norocosi ca tine ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2004 - 1.6 115 Megane 2 Sedan 1.6 115 Privilege
Iulie 2004 |
|
ssilviu |
![]()
Post
#408
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Acele reactii se pot vedea aici:
http://www.auto-motor-si-sport.ro/forum-au...36.new.html#new Doar ca nu sunt si intemeiate. Nu vad care e problema sa nu dam linku... ![]() This post has been edited by ssilviu: 23 Nov 2006, 01:20 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
A l e x |
![]()
Post
#409
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
richie, ce ai facut tu a fost un gest frumos, putini l-ar fi facut, felicitari.
Dar in legatura cu ce spui tu, nu e chiar asa. Masina e un lucru personal pentru multi, si e usor sa te atasezi de ea... Normal ca e doar un obiect, normal ca prietenii, familia, etc.. sunt mai importante, dar hai sa n-o dam in diverse cu astfel de comparatii... |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
richie |
![]()
Post
#410
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
QUOTE(dmc @ 23 Nov 2006, 01:11) Foarte frumos richie, vreau sa vad ce parere o sa ai cand o sa scoti bani din buzunarul tau si nu al firmei sa cumperi si sa intretii o masina sau oricare alt lucru si pentru acei bani sa muncesti de dimineata pana seara ... E frumos ce zici tu dar nu toti suntem asa norocosi ca tine ![]() Sunt constient ca nu toti gandesc ca mine....si ca nu toti sunt norocosi ca mine...din pacate. ![]() |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
Solon |
![]()
Post
#411
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Chiar ca ai luat-o pe aratura, Rije!
Felicitari lui Silviu.Mi-a placut postul lui si in mare masura ii dau dreptate. Apropos Richie, nu te-ai saturat sa ne tot expui vesnica problema cu Meganul de cenzurat si Nissanu-ul super masina! Eu unul sunt foarte multumit de masina si incep sa ma cam satur sa vad cum masina pe care am vrut sa o iau-atentie, nu a fost pe considerente de bani-tot ia suturi in cur de la tot felul. Vindeti-le dracului odata ca sa scapati de stres, dragilor, ca dauneaza sanatatii! In speranta ca nu v-am deranjat foarte mult cu postul meu, inchid aici si imi asum raspunderea pentru cele scrise! |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
richie |
![]()
Post
#412
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Stres? care stres? Eu ma distrez de minune.....Si arata-mi unde am zis eu ca megane-ul este o masina de kko...Am zis ca Renault nu e ceea ce pare a fi pe termen lung, financiar vorbind si ca nu sunt fiabile. Si Nissan nu e super masina...doar ca mi se pare o masina mult mai onesta decat altele din grup.
Si...vad ca mai nou stai rau cu nervii...intinde mana spre raftul cu diazepam...poate te mai calmezi. Votca n-ai, dar poate niste spirt... ![]() This post has been edited by richie: 23 Nov 2006, 11:16 |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
Ovis |
![]()
Post
#413
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Silviu, sunt total de acord cu "naratiunea" ta (frate, cum ai avut rabdare sa scrii atata? Mie imi lua 2 zile...
![]() Referitor la cei care fac de cacao marca Renault sau orice alta marca ar avea masina ta, obisnuiesc sa nu ii mai bag in seama. Pe vremea cand aveam SuperNova, m-am cotrat o data cu unul, de care ulterior am aflat ca nu avea nici masina si nici macar carnet, dar cand vorbea, zici ca avea Mercedes cu super "pachet de fiabilitate" pe el. Sau de altii cu masini SH aduse de dincolo si la care le pica ba una ba alta, dar ei sustineau sus si tare ca Dacia mea e de kkt continuand sa ignore pretul, garantia si faptul ca nu am avut probleme majore cu ea in perioada post-garantie. De atunci am zis ca nu mai are rost sa bag in seama pe nimeni. Am altele mai bune de facut... |
--------------------
Renault
Megane II.2 Estate Expression
2006 - 1600cc 110 CP, 15500km
|
|
richie |
![]()
Post
#414
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Priviti si luati exemplu.....un om destept.
![]() |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#415
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(richie @ 23 Nov 2006, 10:14) Am zis ca Renault nu e ceea ce pare a fi pe termen lung, financiar vorbind si ca nu sunt fiabile. Si ce pare, in opinia ta, desigur, Renault in general si M2 in particular(ca acesta este subiectul discutiei) pe terme lung, dpdv financiar? Treaba cu fiabilitatea, deisgur, pana nu e sustinuta cu sifre, este egala cu zero... |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Solon |
![]()
Post
#416
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
@richie
Vorbeam de stresul provocat de greierasi si alte mici probleme.Nu era vorba in special de tine, daca te uiti am folosit pluralul.E bine daca tu te distrezi cu diferitele probleme pe care le ai cu Meganul.E o abordare inedita care poate da rezultate! Da, intr-adevar nu ai folosit un cuvant atat de brutal ca cel folosit de mine, dar mi-am permis sa trag o concluzie in urma celor spuse de tine de-a lungul timpului. Cat priveste faza cu nervii, zic eu ca stau excelent, nu-mi trebuie diazepam iar spirtul nu-l recomand nimanui sa-l incerce, nu de alta dar are alcool metilic care e toxic, asta ca sa nu zic ca poti sa orbesti de la el pentru inceput. ![]() Doar e o constatare facuta de mine: toata lumea are probleme la masina, indiferent de marca, dar parca totul aici e exacerbat. |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
richie |
![]()
Post
#417
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
A...imi cer scuze atunci
![]() ![]() |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
cj666 |
![]()
Post
#418
|
Membru autentic Group: Members Posts: 358 Joined: 29 July 05 From: Cluj ![]() |
Poate o sa sariti multi pe mine, dar mie mi se pare ca MII e o masina eleganta, cu personalitate. Ceea ce nu se poate spune despre VW. Or fi fiabile, sau nu, dar nemtii astia mi se par complet lipsiti de fantezie. De 20 de ani le fac cam la fel. Ai cu totul alta senzatie din punct de vedere al ambiantei cind intri intr-un megane decit cind intri intr-un golf. E cam ca si cu frantuzoaicele si nemtoiacele. Or fi nemtoaicele femei si jumatate, da fratilor, frantuzoaicele sint altceva. Cu stil. Incercati sa aflati parerea unui artist plastic despre formele unui VW si al unui megane si veti intelege diferenta. Nu bucsele si motoarele (desi am serioase rezerve ca golful ar fi mai bine motorizat ca si megane-ul) sint totul. La orice masina, alea cad. Pentru mine si estetica conteaza foarte mult. Poate sint atipic, nu mi-am luat VW sau Skoda tocmai pentru ca majoritatea umbla cu limba scoasa dupa ele. Nu am decit vreo 32000 de km cu megane-ul meu, dar pe zi ce trece, parca imi place tot mai tare. Si urmatoarea masina va fi tot renault. E drept ca laguna, dar tot frantuzeasca.
|
--------------------
Renault
Koleos
2009, Dinamique 175 cp VW Golf 7, 1.2 TSI
|
|
Ovis |
![]()
Post
#419
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
QUOTE E cam ca si cu frantuzoaicele si nemtoiacele. Or fi nemtoaicele femei si jumatate, da fratilor, frantuzoaicele sint altceva. Cu stil. ![]() Perfect de acord! Oricat de buna ti-ar fi femeia pe strada sau in bucatarie, oricat de desteapta si manierata ar fi, daca o f... in sila, o ai degeaba. Si invers... La fel si cu masina, prefer sa fie ceva mai nefiabila decat sa intru in ea tinandu-ma la ochi. |
--------------------
Renault
Megane II.2 Estate Expression
2006 - 1600cc 110 CP, 15500km
|
|
AIX |
![]()
Post
#420
|
![]() quite a regular Group: Members Posts: 604 Joined: 21 October 04 From: Bucuresti ![]() |
SEAT e tot in grupul VAG - si nu puteti spune ca aici nu au umblat la design. Acum nu ca l-as lauda pe-al meu..
|
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th August 2025 - 23:15 |