Revizie 60.000 Km, ce se schimba, cat costa ...
![]() ![]() ![]() |
Revizie 60.000 Km, ce se schimba, cat costa ...
theodor2004 |
![]()
Post
#961
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
Takashi |
![]()
Post
#962
|
Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 18 May 10 From: Bucuresti ![]() |
Deja am cumparat-o.Acum sa vedem cum se comporta cand o voi monta
![]() |
--------------------
Renault
Clio
2004
|
|
balanel |
![]()
Post
#963
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Am facut azi revizia de 60000 km la Serus. Inceput la 15:00, terminat la 21:30.
Revizia a inclus: - schimb de ulei si filtre, ca la orice revizie normala, cu mentiunea ca am folosit ulei sintetic, si ca s-a inlocuit si filtrul de motorina; - kit distributie si kit accesorii; - antigel tip Renault care s-a pus nediluat, si in cantitate de 3 l. Ma intreb daca s-o fi golit complet instalatia, ca mi se pare cam putin 3l, si daca e normal sa se puna nediluat; - ulei cutie, unde apropo au intrat pana la curgere 2.5 litri, nu 3.5 litri, cum zicea cineva pe aici, probabil aceea era alta cutie, cea care are inel pentru marche-arriere; - de asemenea s-a lucrat la franele spate, curatat, frezat la strung oalele, reglat frana de mana, gresat. La revizie NU s-a schimbat pompa de apa, desi eu voiam, pentru ca mi s-a zis ca chiar nu e cazul. Daca va curge, nu imi fac probleme, deoarece am garantie pana in decembrie 2011. Schimbarea pompei pe garantie implica schimb distributie tot pe garantie. Separat, am cumparat eu un flacon de DuraLube, care a si fost adaugat inainte de turnarea uleiului nou. Cost total, doar la service, si fara atentii la mecanici, 2370 ron, cu tot cu TVA. Ma felicit ca am beneficiat inca de tva de 19%. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
Takashi |
![]()
Post
#964
|
Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 18 May 10 From: Bucuresti ![]() |
Astazi mi-a venit comanda la distributie.In pachet am asa:
-Curea de distributie Dayco Isoran; -Pompa de apa Dolz; -Rulment intinzator distributie SKF; -Rulment intinzator distributie QH. Cost total-700ron. E normal sa fie 2 rulmenti intinzatori? |
--------------------
Renault
Clio
2004
|
|
drlv85 |
![]()
Post
#965
|
![]() om cu symbol pe mana Group: Members Posts: 80 Joined: 12 November 08 From: Böblingen .de ![]() |
Daca-s ambii de distributie si arata la fel inclin sa cred ca nu e deloc normal.
|
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dci
- GL-XX-DVR
*2006 *60KW/82CP *Motor: K9K-706 24-10-2006 -> 0k Km
20-12-2008 -> 40k Km 06-12-2009 -> 60k Km 01-10-2010 -> 80k Km 10-01-2011 -> 87k Km 01-09-2011 -> 104k Km |
|
R19/16v |
![]()
Post
#966
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
theodor2004 |
![]()
Post
#967
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
Balanel: masina ta e noua, de ce ti-ai pus Duralube??
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#968
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
R19 ... asta la 16V da ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
hellcat |
![]()
Post
#969
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Da la 16v, Takashi are 1.4 16v...cum de altfel vad ca a mentionat mai sus.
Si pe accesorii sunt 2 role (identice), numai ca una are si intinzatorul curelei pe ea. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
balanel |
![]()
Post
#970
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Pai tocmai de-aia, sa ramana noua. Consider ca la km astia s-a terminat la un diesel rodajul in sens extins. In plus, am powerbox si presiunea marita in turbina.
Astfel de aditivi nu se folosesc, asa cum crede lumea, la un motor terminat, si dupa aceea sa vina pe forum sa se planga ca aditivul nu e bun de nimic. Ei se folosesc pentru motoare ajunse la maturitate, pentru a le prelungi durata de viata. Pentru motoarele terminate, exista aditivi speciali care fac depuneri in motor, gen Metabond Gold, care depune ceramica, sau Slick 50, care depune teflon. Am folosit si eu pe primul dintre ele, acum multi ani, la un motor uzat, si s-a simtit. Voi folosi DuraLube din 3 in 3 revizii, adica la 30000 km. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
R19/16v |
![]()
Post
#971
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
balanel |
![]()
Post
#972
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Am uitat sa precizez, tot la revizia asta s-a verificat grosimea discurilor de frana fata, si s-a ajuns la concluzia ca, la grosimea actuala, raportata la numarul de km, vor trebui schimbate odata cu schimbul viitor de placute, deci undeva pe la 100000 km.
De asemenea s-au verificat si eventualele jocuri la suspensie, bucsaraie, test amortizoare, si s-a ajuns la concluzia ca totul este in stare foarte buna, si nu exista jocuri. Ei bine, la asta chiar nu ma asteptam, la acest numar de kilometri, avand in vedere ca merg zilnic pe aceleasi drumuri, de calitate foarte proasta. Aici se vede rezultatul faptului ca merg cu atentie, foarte incet, cu mult sub limita legala, acolo unde este asfaltul cariat, si/ sau are denivelari, iar gropile ori le ocolesc, unde se poate, ori aproape opresc inainte de ele si le trec cu treapta 1 de viteza, acolo unde traficul nu imi permite sa le ocolesc. In continuare ma amuza disperatii care sunt in stare sa faca accident cu masina de pe banda 2, numai sa nu incetineasca si ei in aceste portiuni degradate de sosea, si ar face orice sa ma ocoleasca. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
Takashi |
![]()
Post
#973
|
Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 18 May 10 From: Bucuresti ![]() |
Au fost bune piesele,s-au potrivit,doar ca tot nu am scapat de zgomotul care se aude in zona curelei de distributie
![]() |
--------------------
Renault
Clio
2004
|
|
adyx06 |
![]()
Post
#974
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 13 June 07 ![]() |
Salutare! Am citit o parte din topicurile de pe acest forum dar n-ar strica totusi o confirmare. Kiturile de distributie si accesorii Contitech si Ina sunt OK?
Si inca ceva, e vreo problema daca la schimbarea uleiului folosesc 1/2 l ramas de la revizia de anul trecut? |
--------------------
Renault
CLIO Campus 1.5DCI 2006/ LAGUNA 1.5DCI 2012
-
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#975
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Daca este acelasi tip de ulei si este in termen de valabilitate nu are nimic. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
thefutureadi |
![]()
Post
#976
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 9 July 10 ![]() |
salut am facut si eu revizia de 4 ani (60000 km) la Active Service din incinta fosta Faur ma costat 2220 ron si imediat ce am luato la drum mai lung am constatat o problema masina uruie foarte mult trepideaza f mult face ca toti draci mai pe romaneste la viteza de peste 120 km\h plus ca se tureaza foarte mult la 140 km\h deja am 4250 rpm.
MEntionez ca sunt "fericitul" propietar al unui renault symbol 1.4 8v si ca la revizie s-a schimbat kit distributie + pompa apa + placute si toate filtrele Ati mai intalnit asemenea probleme....? deja regret ca am facut revizia acolo |
--------------------
Renault
Symbol
- B-52-WCS
2006/Fidgi
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#977
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
@thefutureadi.
In ce sens trepideaza? simti in volan trepidatiile, sau se aud numai? Echilibreaza rotille, verifica daca nu sunt strambe jantele, asta se face usor, cu masina pe cric sau elevator invarte roata cu putere si uita-te la marginea din afara in lungul masinii, ai sa vezi daca bate si cativa milimetri. La mine o vibratie care aparea dupa 140km/h s-a rezolvat 90% prin echilibrarea rotilor si apoi definitiv prin inlocuirea anvelopelor cu unele Michelin (s-a rezolvat si deriva usoara spre dreapta la viteze mari). Acum merge perfect drept la orice viteza si nu mai vibreaza deloc. Vezi ca anvelopele au niste bosaje (ca niste galme intre crampoanele benzii de rulare, daca ajunge la ele huruie de zici ca ai rotile patrate). Motorul cum merge? Scoate zgomot anormal fata de cum ai dus masina la ei? Da mai multe detalii in privinta asta. La 120km/h devine un pic zgomotoasa, mai mult de la vant, iar la 140 ceva mai mult. Este normal sa se tureze la 4250rpm la 140km/h, asta e etajarea cutiei si e ok, aici ai si turatia de cuplu maxim si e viteza de croaziera pe autostrada, ai un consum excelent iar motorul e echilibrat perfect si ai si repriza, urca la 160 imediat. Daca crezi ca problemele au aparut dupa vizita la service, mergi inapoi la cei care au schimbat distributia si semnaleaza problemele, ar trebui sa te ajute. This post has been edited by D-Ice: 9 Jul 2010, 20:01 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#978
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
baieti, lamuriti-ma si pe mine: de cand se pune ulei 10-40 - 15-40. eu acum pun 5-40, masina are cam 52kkm. dar stiu ca odata cu ''imbatranirea'' motorului prima cifra creste. cam pe la cati km se recomanda trecerea de la un tip la altul?
|
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
bilstan |
![]()
Post
#979
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 10 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa continui cu 5-40...la 52k motorul nu e imbatrinit chiar deloc,e ca o fatuca la 18 ani.
|
--------------------
Renault
clio
- b-93-KMJ
1.4 16v-oct 2008
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#980
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
bilstan, draguta comparatia ta
![]() |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#981
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Nu cred ca exista un nr de kilometri. Cred ca iti dai seama cand verifici cantitatea de ulei care dispare intre schimburi. Daca e undeva peste 10-15%, eu zic ca trebuie trecut la un semi-sintetic. In a mea din pacate s-a bagat la revizii numai 10W-40.. poate la 50 000 km ii voi pune 5W sa vad daca voi avea vreo schimbare.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
- ~ 155000 km
2007
|
|
bozzo |
![]()
Post
#982
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Eu la 75000km i-am pus Castrol 5W50 si se comporta foarte bine.
14 Jul 2010, 11:57: Bine, abia am facut 1000 de km. This post has been edited by bozzo: 14 Jul 2010, 11:57 |
--------------------
Renault Symbol
1.4
- B-XX-HAM
2007 Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
hellcat |
![]()
Post
#983
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Cand se instaureaza o uzura in motor este indicat utilizarea unui ulei mai vascos.
Si cum fiecare isi exploateaza masina/motorul in felul sau propriu, regula unui anumit rulaj nu poate fi aplicata. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#984
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
@the futureadi: exact asta mi s-a intamplat si mie, la revizia de 4 ani. Masina nu are nimic, doar ca cei de la service au scos din greseala un injector din mufa lui, si mergea in 3 injectoare (in loc de 4). Il infigi tu cu mana la loc, si nu mai are nimic.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
Costi.88 |
![]()
Post
#985
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.090 Joined: 16 September 07 From: Pitesti ![]() |
Eu am pus ulei de norma 5W30. Vad ca mai toata lumea pe aici vorbeste 5W40 sau 10W40. Sa inteleg ca am facut vreo greseala punand ulei de aceasta norma (5W30) ?
|
--------------------
Dacia
Logan 1.6 mpi
2008 Laureate
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#986
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
eu stiam ca 5w-30 este mai bun decat 40-ul, deci nu cred ca e o greseala... acum sa-ti raspunda cei mai priceputi la acest subiect.....
|
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
hellcat |
![]()
Post
#987
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
5w30 face parte din clasa semisintetic.
Cum se citesc cifrele: cifra din fata w-ului - vascozitatea la rece - cu cat e mai mica cu atat porneste mai usor la temperaturi scazute; cifra dupa w - vascozitatea la cald - cu cat este numarul mai mare, cu atat uleiul isi va pastra vascozitatea cand va fi supus incalzirii. O simpla concluzie: 5w30 pe timp de vara este inferior lui 5w40, primul semisintetic, al doilea sintetic. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#988
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
100% de acord cu Hellcat.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
balanel |
![]()
Post
#989
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Cine v-a zis voua ca 5w30 e semisintetic?
http://www.lubadmin.com/Restitution.aspx?M...=4&Parametre1=2 |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
DMP |
![]()
Post
#990
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Exact link-ul pus de tine zice ca elf 5w30 e semisintetic.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 17:16 |