Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

64 Pages « < 21 22 23 24 25 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Revizie 60.000 Km, ce se schimba, cat costa ...

Relu11
post 21 Sep 2009, 13:38
Post #661


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Si eu sunt de aceeasi parere ......


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 22 Sep 2009, 07:24
Post #662


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




huh.gif si mie imi cam plac franele de motor (ce-i drept nu fortate ci blande) da' daca sunt facute cu cap nu cred ca omoara distributia astfel incat sa cedeze sub 60k km ... daca pica pana atunci, pica din alte cauze si nu din cauza multor frane de motor facute cu cap ... este pe aici pe forum cineva care parca a bagat a treia in loc de a cincea (si in niste conditii dubioase) si-a facut distributia etc praf.

si apoi, chiar daca nu pot aia demonstra ca a crapat distributia de la frana de motor si nu mai esti in garantie, la ce folos?

ce garantie se primeste la o distributie facuta de un service? 6 luni? un an? cate mii de km? ca 60k km sau 4 ani nu cred!

This post has been edited by crisolro: 22 Sep 2009, 07:31


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bilstan
post 22 Sep 2009, 11:56
Post #663


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 10 July 05
From: Bucuresti




3 in loc de 5 si a crapat distributia? sincer nu cred...


--------------------
Renault clio 1.4 16v-oct 2008 - b-93-KMJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 22 Sep 2009, 12:04
Post #664


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




si eu am mai bagat (incepator fiind sau si ulterior cu o masina cu care nu eram acomodat) 3 in loc de 5 si n-a patit nimic

dar daca a dus-o pana la 4000 sau putin peste si i-a dat 3 in loc de 5, cam in cate ture a sarit masina proaspat bagata in 3? wink.gif
se pare ca accelera tare mergand la vale (deci imagineaza-ti turele) si n-a bagat chiar imediat in viteza ci a mai mers un pic la pct. mort, combinat cu o eliberare brusca a ambreiajului etc. - nu-mi amintesc exact ... chestia e ca tocmai sevice-ul a concluzionat ca distributia a crapat chiar din cauza unei frane de motor (voite sau nu) fff violente!
de aia si ziceam conditii dubioase - ca pe undeva prin discutii se discuta chiar la un moment dat si varianta unei neatentii si mai mari si fortarea chiar pt. intrarea in treapta 1 si nu 3 ... cautati pe forum, cred ca pe la megane sau clio 3 citisem; voi incerca sa gasesc chiar eu discutia

This post has been edited by crisolro: 22 Sep 2009, 12:08


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 22 Sep 2009, 12:28
Post #665


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Eu nu cred dintr-un singur motiv motorul are limitare pe turatie. Restul sunt basme.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 22 Sep 2009, 12:31
Post #666


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Totusi nu poti nega ... smucitura produsa in momentul in care este masina spre exemplu in treapta 3 la 5500 rpm si ii dai a doua cu eliberare rapida a ambreiajului ... de obicei se si blocheaza rotile pe tema asta ... (oricum, smile.gif pare ca sunt putin OffTopic)


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 22 Sep 2009, 12:31
Post #667


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




limitarea la turatie este pt. atunci cand o turezi tu (taie injectia) da' daca o tureaza altceva???


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 22 Sep 2009, 12:32
Post #668


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Da. Testat. (doar ca "pare" ca e asa de scurt incat nu iti dai seama ... si din cauza ca turatia scade rapid)


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
waly_2006
post 22 Sep 2009, 19:33
Post #669


nefumător


Group: Members
Posts: 115
Joined: 10 January 06
From: București




Salutare,

Astazi, dupa mai multe drumuri prin tara cu Symbolul wub.gif , m-am uitat mai atent la ledurile de pe bord si am remarcat kilometrajul: 58.598. Am tras aer in piept si m-am hotarat sa ma gandesc serios la cea de-a patra revizie, cea de 60.000. Topicul asta mi-a fost de mare ajutor, dar tot nu m-am hotarat inca unde e cel mai bine sa imi programez revizia. blush.gif

Pana acum, reviziile anterioare (15, 30 si 45 de mii) le-am facut la AMG in Pantelimon, iar la revizia anterioara (care a fost prin iarna) un nene de acolo de la casierie mi-a zis "Va asteptam si la 60.000, aveti grija sa fie cardul plin ca doar trebuie schimbata distributia!".

Pacientul este un 1.4 16V din 2006, iar cifrele vehiculate aici pe forum puse cap la cap cu vorbele aruncate de tipul de la reprezentanta Reno acum cateva luni m-au facut sa ma gandesc serios inainte de a merge iar la Auto Marcu's.

M-ar interesa sa platesc ceva de genul acesta sau acesta, adica undeva la maximum 2.000 de lei. Daca nu se poate ceva de genul asta, ma gandesc serios s-o fac la un service care sa nu fie autorizat Renault. Idei? (Eu nu prea am prieteni mecanici, fiindca n-am avut nicio tangenta cu ei in acesti aproape 60.000 km, exceptand reviziile wub.gif ).

Totodata, m-ar cam tenta si o vizita la fratii vecini si prieteni bulgari pentru a face revizia, am gasit ceva reprezentante Renault in Ruse pe site-ul lor, dar as fi curios daca si-a facut cineva revizia acolo si care ar fi costurile.

Ce ziceti? Unde imi recomandati sa fac revizia?


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 16V
Nu conteaza cat de bogat sau faimos esti. La inmormantarea ta va conta doar starea vremii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 23 Sep 2009, 08:33
Post #670


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Poti face o "combinatie" si sa vezi cum iese ... iei piese din alta parte si mergi la un service renault (daca gasesti unul la care te lasa asa) ... altfel vezi ce inseamna la ei 60.000 doar distributie si accesorii si ce contin clar kit-urile ... (pompa de apa si antigel ... ) ... sau cand te hotarasti zici si-ti mai dau un numar de telefon si vorbesti si vezi ce si cum ...


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
waly_2006
post 23 Sep 2009, 11:14
Post #671


nefumător


Group: Members
Posts: 115
Joined: 10 January 06
From: București




58.633 km. icon_mrgreen.gif

Am inceput sa dau telefoane si am inceput cu AMG, locul unde mi-am facut reviziile anterioare si despre care am citit pe un alt topic mai vechi ca nu sunt prea multe pareri "pro" aici pe forum. Mi-au estimat costul reviziei (cu tot cu schimbatul pompei de apa) la 2.700-2.800 de lei. unsure.gif

Mi s-a parut un pret destul de mare, asa ca m-am orientat spre reprezentante din apropierea Bucurestiului. Am sunat la Condorul din Calarasi si mi-au dat ca pret estimativ 1.300-1.400 de lei, dar fara inlocuirea pompei de apa (mi-au spus ca o schimba doar daca e nevoie sau daca tin neaparat). Am sunat apoi si la Eurocar in Alexandria si mi-au dat ca pret estimativ 1.600-1.700 de lei ("cu totul", dupa cum s-a exprimat cel de la receptie care a raspuns la telefon). Am incercat sa sun si la International Service pentru un cost estimativ, dar la numarul lor de telefon se pare ca nu raspunde nimeni.

@cmandrei, astept numarul de telefon. Multumesc anticipat! blush.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 16V
Nu conteaza cat de bogat sau faimos esti. La inmormantarea ta va conta doar starea vremii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
realmcsar
post 23 Sep 2009, 11:28
Post #672


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 6 February 07




Sa ne spui cum ai rezolvat te rog.
Si eu sunt in situatia ta.
Daca pretul este pana in 2000Ron parca m-as duce undeva in apropierea Bucurestiului.


--------------------
Renault Symbol Expression 1.4 8V 75cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 23 Sep 2009, 11:41
Post #673


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




1600 - 1700 revizie normala + distributi accesorii pompa apa = decent. Dar trebuie sa confirmi clar cu ei ceea ce se schimba si cat costa ca sa nu cumva sa te duci acolo si sa-ti spuna ca defapt, stiti, etc.

Iti trimit PM.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
waly_2006
post 23 Sep 2009, 12:04
Post #674


nefumător


Group: Members
Posts: 115
Joined: 10 January 06
From: București




Multumesc foarte mult pentru PM-ul incarcat de detalii extrem de utile, @cmandrei. Raman dator! [Am dorit sa-ti trimit un PM, dar se pare ca nu functioneaza.]

O sa iau legatura cu el sa vedem exact ce si cum. Si desigur ca o sa revin cu impresii despre revizie.


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 16V
Nu conteaza cat de bogat sau faimos esti. La inmormantarea ta va conta doar starea vremii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 23 Sep 2009, 12:06
Post #675


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Nici o problema, sper sa-ti fie de ajutor, minim la comparare.
Poti da PM dupa ce acumulezi 25 postari smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 23 Sep 2009, 17:45
Post #676


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




QUOTE(cmandrei @ 22 Sep 2009, 12:32)
Da. Testat. (doar ca "pare" ca e asa de scurt incat nu iti dai seama ... si din cauza ca turatia scade rapid)
*



Poti sa explici putin, ca nu am inteles: deci in frana de motor, functioneaza limitarea de turatie sau nu?
Multumesc.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 24 Sep 2009, 08:26
Post #677


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Exemplu ... esti in treapta 3 5500rpm ... daca dai rapid treapta 2 turatia masinii ar trece de 6000 rpm in mod normal si deci ar trece de zona de limitare ... in prima faza intra limitarea si apoi incepe sa scada turatia rapid ca doar este practic frana de motor ... dar cu atentie aici ... exista mari sanse ca rotile fata sa se blocheze pentru o scurta perioada de timp ...

Nu este o chestie normala de facut ... dar poate pentru o franare mai "puternica" in cazuri extreme (nu stiu sa dau un exemplu clar) se poate utiliza aceasta metoda impreuna cu frana.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 24 Sep 2009, 12:53
Post #678


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Cum or fi reusit sa faca asta?
Adica care este medoda prin care se limiteaza in frana de motor, turatia?
Daca in accelerare, este clar ca se limiteaza prin intreruperea alimentarii cu carburant a motorului, aici nu pot sa imi dau seama cum.
O fi ceva legat de o franare automata a rotilor, ceva legat de ABS, poate?

Tu ai ABS?


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 24 Sep 2009, 14:21
Post #679


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Teoretic, din punctul meu de vedere e destul de simplu ... ceva de genul "ai ajuns la 6100 rpm taie injectia pana ajungi sub 6000 rpm" nu ? smile.gif

Franarea de care am spus nu este frana cu placutele de frana, e asa de puternica frana de motor incat rotile pe moment se blocheaza.

Masina are ABS dar cum nu franeaza din placute nu are cum sa se activeze/intre.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 24 Sep 2009, 16:56
Post #680


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Pai nu, pentru ca in cazul asta, degeaba taie injectia, pentru ca masina nu e pusa in miscare prin ciclul motor, ci prin inertie.
Trebuie sa existe o frana undeva, e singura varianta.
Dar nu pot sa imi dau seama care este aceea.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 24 Sep 2009, 17:06
Post #681


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Te-as invita la un drive test sa vezi cu ochii tai si sa simti dar e prea periculos si nu se poate ... dar crede-ma ca asa este smile.gif ... frana de motor blocheaza rotile


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 24 Sep 2009, 18:07
Post #682


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Eu nu am contestat ca asa este smile.gif , ci din contra, dupa cum vezi, incerc sa inteleg cum functioneaza.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
waly_2006
post 29 Sep 2009, 09:05
Post #683


nefumător


Group: Members
Posts: 115
Joined: 10 January 06
From: București




59.035. Se apropie. A mai facut cineva revizia de 60.000 recent?


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 16V
Nu conteaza cat de bogat sau faimos esti. La inmormantarea ta va conta doar starea vremii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saftonel
post 13 Oct 2009, 14:38
Post #684


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 22 March 08
From: Bucuresti




a schimbat careva distributia (tu tot ce implica role, pompa) recent ?

Mai jos este oferta primita de la augsburg...ceva pareri?

Ofer/Com. : 2076235

Oferta este valabila 7 zile in limita stocului disponibil. Preturile sunt exprimate in RON si contin TVA.
Program:
AT AUGSBURG MILITARI: Luni-Vineri 8:30-19:00/Sambata 8:30-15:00 AUGSBURG FIT COLENTINA: Luni-Vineri 9:00-18:00

Livrare
Cant. Articol Termen Pr.unitar Pret Total
----------------------------------------------------------------------------------
Renault Clio 1.4 16v, serie sasiu: VF1BB1L0F24825820

1 Buc. Kit distributie 662,90
Original, STOC
1 Buc. Pompa apa GK 152,56
Producator, STOC

1 Buc. Inlocuit kit distributie motor 399,00
benzina grupa II
------------------
Total cu TVA RON 1.214,46
==================
incl. 19% TVA RON 193,91
Total fara TVA RON 1.020,55
------------------


This post has been edited by saftonel: 13 Oct 2009, 15:00


--------------------
Reno Clio 1.4 16V 2002 - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sdj_ro
post 13 Oct 2009, 20:55
Post #685


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 25 February 07
From: Constanta




schimbat:
kit distributie(curea+rola intinzatoare)
pompa de apa
curea accesorii
nu mai retin denumirea pieselor, dar erau identice cu cele de pe masina exceptand pompa de apa.
pret piese 600 ron + manopera 250 ron


--------------------
RENAULT/BMW CLIO SYMBOL/320D E90 2007 1.5 dci 70cp/2006 2.0 163cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saftonel
post 13 Oct 2009, 21:25
Post #686


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 22 March 08
From: Bucuresti




e posibil sa fie mia ieftin la tine pt ca ai diesel ?zic si eu nu stiu smile.gif


--------------------
Reno Clio 1.4 16V 2002 - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
realmcsar
post 22 Oct 2009, 08:17
Post #687


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 6 February 07




Cautant varianta cea mai buna pentru revizia de 60000km am trimis "cereri de oferte" la cativa dintre dealerii din zona. Raspunsurile la unii dintre ei au fost foarte prompte cu detalii si diverse informatii.

EUROCAR Alexandria
1374 RON
Oferta_EurocarTR.JPG ( Size: 288.04k ) Number of downloads: 739


EUROMOTOR Brasov
-Raspuns 1:
"Buna ziua,
Costul estimet al intregii revizii este de 550 Euro, durata 5 ore, programare cu 1-2 zile inainte. In clude ulei, toate filtrele, bujii, kit distributie si kit accesorii."
-Raspuns 2:
"Buna ziua!Pretul estimativ pentru revizia de 60 000 km este de 422 euro,aceasta include schimbul de ulei , toate filtrele si distributiaPretul include tva si manopera,si dureaza aproximativ 5 ore.O ZI PLCAUTA!"

IATSA Campina
1650 RON cost furnizat telefonic

AMAT Pitesti
1500 RON cost furnizat telefonic

MAVEXIM Targoviste
"Buna ziua
pretul estimativ al reviziei de 60000 km =1900 ron , la care ve-ti primi un discount de 10 % la manopera si 10 % la piese -revizia dureaza aproximativ 4-5 ore"

AUTOCOBALCESCU
-Raspuns 1:
Cobalcescu1.JPG ( Size: 32.1k ) Number of downloads: 759


-Raspuns 2:
"buna ziua,
costul pentru aceasta revizie este de aprox 2000 ron( piese +manopera)
timp estimat de lucru aprox 6-7 h"

-Raspuns 3:
Cobalcescu2.JPG ( Size: 46.5k ) Number of downloads: 717


MACH 1
-Raspuns 1:
"Buna ziua,
Costurile ar fi in jur de 1173 roni piesele (toate filtrele, ulei Elf, kit accesorii, pompa apa, kit distributie), iar pentru manopera 5.2 ore *70 roni. La totalul facturii pot sa va fac o reducere de 15%. Toate preturile contin TVA."

-Raspusn 2:
Telefonic mi-au spus un pret f mare, nu-l retin sigur, dar era undeva peste 2000 RON

SERUS
1700 RON
OfertaSERUS.jpg ( Size: 246.27k ) Number of downloads: 735


SCO GENERAL Pitesti
"costa in jur de 800 ron cu totul
include toate filtrel , uleiul , kit distributie , curea accesorii ,
manopera
dureaza cam 4 H"

IPSO Otopeni
-Raspuns 1:
"Buna ziua,
Pretul pentru revizia de 60000km la autoturismul dvs. este de aproximativ 2600ron(piese+manopera) si dureaza aproximativ 6 ore."

-Raspuns 2:
Telefonic mi-au spus de 2800 RON.

AUGSBURG
1200 RON
Augs1.jpg ( Size: 119.84k ) Number of downloads: 713


ACTIV AUTO
1500 RON
Activ.JPG ( Size: 21.92k ) Number of downloads: 135



Am mai trimis cereri de pret la IPSO Ploiesti, Poliserv si Comercial Auto Buzau.


De programat m-am programat la Serus (langa Carrefour Militari) cu 2 zile inainte.
Foarte amabili si comunicativi la telefon.

La fata locului i-am rugat sa recalculeze suma aproximativa pentru revizie, suma ce a iesit aproximativ egala cu cea trimisa prin mail.

Dupa predarea masinii m-au intrebat daca doresc sa-mi asigure transportul pana la Carrefour.
Dupa 2 ore m-au sunat sa-mi comunice ce este nevoie sa mai fie schimbat.
Dupa 5.5 ore mi-au comunicat ca masina este gata si pot sa ma duc sa o iau.
Pe drum ma gandeam ca ar fi frumos sa fie si spalata masina, dar doar ma gandeam eu.
Masina era in parcare cu foliile puse pe scaun, volan si schimbator viteza.

Pretul final a fos de 1985 RON.
Anexa_Factura_60000.jpg ( Size: 373.94k ) Number of downloads: 226


Sper ca totul sa mearga cum trebuie.
Multumesc forumului pt informatiile pe cale le gasesc aici, celor care mi-au raspuns la mailuri si probabil citesc si ei acest forum si bineinteles mecanicilor.

Toate cele bune.

This post has been edited by realmcsar: 22 Oct 2009, 08:38


--------------------
Renault Symbol Expression 1.4 8V 75cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 22 Oct 2009, 09:02
Post #688


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Bravos si multumim mult de info. foarte utile smile.gif (mi-a placut aia cu gradul la tambur, nu am mai vazut-o pana acum pe vreo factura smile.gif - dar simeringul la arbore de ce ? pierdea ulei ?)


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
realmcsar
post 22 Oct 2009, 09:28
Post #689


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 6 February 07




@cmandrei
"dar simeringul la arbore de ce ? pierdea ulei ?"

Da, cand m-au sunat mi-au spus ca pierde ulei si trebuie schimbat.
M-au intrebat si de stergatoare (aveam de gand sa le schimb eu) dar mai bine asa.
La becul pozitie m-am uitat eu de vre-o doua ori la el dar doar cand motorul era f cald si nu puteam sa ma desfasor prea bine.


--------------------
Renault Symbol Expression 1.4 8V 75cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiCos
post 8 Nov 2009, 22:22
Post #690


.


Group: Members
Posts: 497
Joined: 16 November 06
From: Bucharest




Deoarece am sarit operatiunea de verificat sabotii spate la schimbarea distributiei, care oricum am facut-o la 80K( http://www.reno.ro/index.php?showtopic=416...dpost&p=1931949 ), azi, intr-o deplasare de 15 km undeva pe Arcul deTriumf, s-a auzit un pocnet in spate si m-a facut sa fiu f atent, dar nu am descoperit nimic. Am ajuns la destinatie (Mogosoaia Casa Brancoveanu) si, cand am vrut sa parchez si am dat 3 metri in spate, s-a blocat roata stg spate- total.
Am incercat s-o misc si clar blocata! A trebuit sa merg 10 metri blocat sa parchez si sa dau roata jos. Dupa ce am tras de tambur cu leviere si ciocane - a iesit. S-a dezlipit ferodoul dupa sabotul fata si aintrat in celalalt. Nu e prins cu nituri ci doar ceva adeziv. Acum trebuie sa vad cat costa un set de saboti pentru Clio Bicorp. Oricum ar mai fi mers cam 15k km, bine ca nu s-a blocat la viteza mare!

This post has been edited by BiCos: 8 Nov 2009, 22:27


--------------------
Sania . D Logan 2005 1,4 8V // D Logan mcv 2016 1,5 dci - ACE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
64 Pages « < 21 22 23 24 25 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 17:16
Dacia