Revizie 60.000 Km, ce se schimba, cat costa ...
![]() ![]() ![]() |
Revizie 60.000 Km, ce se schimba, cat costa ...
R19/16v |
![]()
Post
#481
|
||
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|||
Flamingo |
![]()
Post
#482
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai stiu... aici este si problema, pierderea garantiei, d-aia am specificat in mesajul de mai sus ca am uitat sa spun ca a mea nu mai este in garantie si probabil nici a lui Mafteilucian, altfel s-ar fi lamurit din start toata treaba.
La mine cata vreme a fost in garantie, am avut doar o problema cu panoul de AC care a reaparut la vreo luna dupa remediere... Dupa terminarea garantiei, si vreo 3000 km rulaj, mi s-a bushit electromotorul (ca o bomba cu ceas fir-ar sa fie) si cand m-am dus la ei, la Renault, au avut nesimtirea sa-mi ceara nici mai mult nici mai putin de 25.000.000 lei cu manopera inclusa... ![]() In fine, scuze pt offtopic... |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#483
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Eu nu o consider nesimtire. E "jucaria" lui, cere cat vrea pe ea.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Flamingo |
![]()
Post
#484
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Mda, ma rog... ai si tu dreptate.
|
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#485
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
"Problema" pretului reviziei de la 60.000 km sau 4 ani se discuta inca din primele pagini ale acestui topic ... "rezolvare" este oarecum simpla ... piese cumparate de la magazin si montarea lor intr-un alt service decat cele renault ... Pentru cine doreste ! ... din pacate pentru noi preturile sunt si vor ramane mult timp asa cum sunt (daca le analizam ca si % din castiguri) si chiar daca ar fi scazute cu un anume % si atunci s-ar gasi persoane carora sa le faca impresie ca sunt furati ...
Concluzionand ... putem discuta mult si bine pe aceasta tema ... haideti mai bine sa gasim solutii practice de a reduce costurile de intretinere; costurile reviziei de 60.000 km sau 4 ani ... |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#486
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
@mafteilucian: hai sa-ti explic putin cum e cu "chelnerii" de la reno, aia injurati de toata lumea, de clienti ca sunt scumpe reviziile etc, etc. Dar deh, se vede altfel cand intri pe usa din fata, ei iti zambesc. Asa e peste tot, indiferent ca lucreaza la reno, sau la alta firma, de alt profil, la care au numerosi clienti si la care trebuie sa le rezolve problemele la fiecare in parte.
Cel care ti-a facut calculul, a verificat exact ce tip de masina ai. Astfel, a cautat piesele si timpii de manopera, a adaugat preventiv pompa de apa, care nu e obligatoriu sa fie schimbata, insa starea ei e vazuta doar dupa ce se da distributia jos si nu cred ca iti convine sa te apuci sa cauti sursa de bani atunci cand te suna "chelnerul" si iti spune ca pompa ta de apa pierde lichid si ca, daca vei dori sa o schimbi mai tarziu, va trebui sa schimbi inca odata kitul de distributie impreuna cu kitul de accesorii. Daca fulia de alternator este si ea obosita, la fel, e bine sa o schimbi atunci, ca sa nu schimbi iar kitul de accesorii. Ori, un service autorizat Renault nu poate da garantie pentru o lucrare la care nu se schimba toate piesele si, piesele odata demontate, nu mai pot fi remontate pe masina, ci se trimit la casat. Daca tu optezi sa pastrezi rolele intinzatoare vechi, atunci ti se va specifica clar ca nu beneficiezi de garantie pe lucrare, deoarece o curea data jos si apoi remontata nu mai prezinta siguranta in exploatare, la fel si intinzatoarele, cel putin din optica Renault. Privind prin optica utilizatorului, poti face ce vrei la masina, doar e a ta. Insa, nu iti doresc sa ajungi sa ai vreun motor multisupapa, eventual vreun V6 multisupapa, si sa-i schimbi distributia la vreun service de cartier, deoarece ma indoiesc ca respectivii mecanici, care lucreaza pe zeci de masini diferite, sunt calificati sa caleze distributia si sa-i schimbe cureaua la motorul tau. In plus, "chelnerul" a mai adaugat estimativ si vreo bieleta de directie de inlocuit, un set de placute de frana, vreun filtru de motorina (daca n-a fost inlocuit la vreo revizie anterioara), asta deoarece scopul lui este de a multumi clientii si de a nu le da motive sa se intoarca in service deoarece in acel moment n-au avut bani. Daca vrei sau nu sa le schimbi cu ocazia reviziei, e problema ta, el e dator sa te informeze. Orice service autorizat RAR are dreptul sa-ti schimbe distributia la masina ta, problema se pune de cata incredere ai in respectivul service sa faca asta, sa nu patesti ca subsemnatul care a schimbat fulia de alternator acum jumatate de an cu una incompatibila care distrugea cureaua de accesorii. This post has been edited by Laurentziu83: 11 Jun 2008, 21:32 |
--------------------
.
.
.
|
|
MVD |
![]()
Post
#487
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 13 September 07 ![]() |
In curand trebuie sa fac revizia la 60000 km la 1,4 16v si o sa ma duc in ungaria la un service reno de acolo caci e la jumate de pret. Am sa sun si o sa vorbesc cu service ul de acolo numai sa gasesc translatorul ceea ce nu e greu. Iar calitatea serviciilor de acolo nu se pot povesti.Am mai avut prieteni care au mers cu masinile lor acolo( vw, audi ,reno,etc.) si toti au zis ca e mai ieftin ca si aici
This post has been edited by MVD: 17 Jun 2008, 07:15 |
--------------------
Renault
clio2
2005 fidji
- MM71 DDL
|
|
mafteilucian |
![]()
Post
#488
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 15 February 08 ![]() |
Salutare tuturor! Multumesc pt sfaturi, dar si pt faptul ca va preocupa ceea ce am patit.
Ar fi mai usor daca toate detaliile s-ar pune cap la cap, apoi sa tragem concluziile. Cateva detalii ar fi: 1. cost manopera ridicat la dealerii renault din Bucuresti; 2. piesele cu care lucreaza nu sunt originale (asa cum pretind ei ca ar fi), ceea ce duce la un profit destul de ridicat; 3. piesele lor sunt vandute foarte scump si nu reflecta nici pe departe calitatea. Avand aceste detalii, pot trage concluzia ca am facut o alegere proasta atunci cand am ales marca Renault. NU AM NIMIC DE REPROSAT MASINII PE CARE O CONDUC, insa intretinerea ei ma face sa scormonesc adanc in buzunar, iar sincer sa fiu, NU MERITA. Sa facem un calcul simplu: 1. prima revizie=5,5 milioane(schimb ulei+filtru ulei, filtru aer, filtru polen); 2. a doua revizie=8,5 milioane(toate filtrele+placute frana); 3. a treia revizie=5,9 milioane(idem1); 4. a patra revizie=7milioane(idem2, mai putin placute frana); 5. a cincea revizie=6,7milioane(idem3); 6. a sasea revizie=28milioane(schimbare distributie+inlocuire filtre si schimb ulei). TOTAL= 61,6 milioane. Vi se pare putin 1.800 euro intretinerea unei masini, care costa 10.000 de euro si care a rulat doar 60.000 de km? Mie nu mi se pare, avand in vedere costul intretinerii unei alte marci din clasa ei (Skoda Fabia), cu aceeasi configuratie = 1.050 euro. Toate astea ma fac sa trag concluzia ca, din diferenta costurilor de intretinere in limita a 100.000 de km, puteam sa cumpar o Skoda Fabia, care costa cu 2.000 de euro mai mult, insa, daca o vand la mana a doua cu 100.000 de km, as lua pe ea 7.500 de euro; pe clio, la 100.000 de km pot lua maxim 6.500 de euro. TRAGETI LINIE SI CALCULATI! |
--------------------
Renault
Clio
2006 Symbol 1,5 dci
|
|
mafteilucian |
![]() ![]()
Post
#489
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 15 February 08 ![]() |
Am facut-o si pe asta!
Toata distractia de 60.000 de km = 15 milioane, la Service Renault - AUTOMOLDOVA ROMAN. Kitul de distributie si accesoriile le-am luat de la Renault, eu m-am dus doar cu filtrele si uleiul. Operativi, foarte buni meseriasi, intelegatori, disciplinati. Ca sa fac o comparatie cu MERIDIAN VEST (Bucuresti), manopera la toata revizia m-a costat 170 lei la AUTOMOLDOVA, iar in Bucuresti numai manopera pt distributie era 500 lei. P.S. Mi-a convenit sa fac revizia in provincie; am iesit la jumatate de pret si mi-a ramas bani de motorina pentru vreo 7.000 de km. URA SI LA GARA! |
--------------------
Renault
Clio
2006 Symbol 1,5 dci
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#490
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca parcurgeai cu atentie acest topic, ai fi observat ca s-a mai ridicat o data aceasta problema, si anume faptul ca merita ca revizia sa fie facuta in alte orase decat in Bucuresti. Cel mai ieftin mi-aduc aminte ca era prin Targoviste, vreo 1200 lei. Daca gresesc, va rog sa ma corectati.
![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
mafteilucian |
![]()
Post
#491
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 15 February 08 ![]() |
N-ai inteles! Problema nu era diferenta de pret, exagerat de mare, intre Bucuresti si provincie, ci nesimtirea cu care te fura, sub pretextul ca folosesc piese originale. Nu mi se pare tocmai in regula o astfel de abordare. Nu mi se pare corect nici faptul ca produsele "originale" sunt vandute mai scump in Bucuresti.
Propun sa lansam o rubrica "STIATI CA...?", unde sa ne expunem fiecare concluziile sincere la ceea ce intalnim si ni se pare cel putin suspect, ba chiar interesant. Incep eu! STIATI CA: 1. filtrul de motorina "original" folosit de renault, este fabricat de DELPHI? De ce e original? Pt ca e branduit si "RENAULT", chiar sub logo-ul DELPHI, de aia e original. Acelasi filtru, dar fara a fi branduit "RENAULT" il gasiti in magazine la jumatate de pret, chiar mai putin. Concluzie: PLATIM DUBLU PT CA SCRIE RENAULT PE EL! 2. Kitul de distributie folosit de renault este fabricat de GETS (foarte bun, chiar cel mai bun). Acest kit, in magazine costa 350 de lei, iar la renault e 500 lei. Concluzie: pt simpla branduire a produsului cu sigla RENAULT, noi platim mai mult. Ati putea spune ca ni se ofera garantie pt produse. CORECT! Dar, cam la cat credeti ca se ridica profitul lor prin simpla vanzare de iluzii (garantie spun ei)? Credeti ca procentul masinilor care uzeaza de aceasta garantie este asa mare, incat sa le afecteze profitul???????? In final, obervam ca e un joc, o loterie, din care castiga cel mai norocos. De obicei ei sunt cei norocosi, pt ca isi iau masuri de siguranta, masuri care nu le vor afecta profiturile. |
--------------------
Renault
Clio
2006 Symbol 1,5 dci
|
|
crisman_fam |
![]()
Post
#492
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 31 October 04 ![]() |
QUOTE(hamzteru @ 17 May 2007, 18:52) Salut ! Aveam si eu o programare la Renault Serus pentru o revizie de 60.000/4ani.Acum 2 zile am fost pe acolo sa le cer un deviz cu ceea ce schimba , inclusiv pompa de apa si toate cele ce deriva la o astfel de revizie,cel putin macar ce se stie ca . . . 17.mi-au decupat locasul filtrului de polen + montat filtru+capac 0 ron TOTAL : 1635.6 ron garantie 18 luni Una peste alta rezonabil ca bani ![]() respect Salut, Din pacate nu am suficiente posturi ca sa dau PM. Despre ce service este vorba, poti spune sa imi poti da tu PM? Mersic! Ignorati, m-am prins cateva posturi mai incolo. Obosisem sa citesc dupa 14 pagini... ![]() This post has been edited by crisman_fam: 17 Jul 2008, 18:35 |
-------------------- Clio Symbol 1.4L 16V Model 2002
|
|
dani78 |
![]()
Post
#493
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 1 June 07 ![]() |
tocmai am facut revizia de 60.000km, la apan in Galati. Toata treaba 19,3 mil. si a durat vreo 5 ore. De schimbat...ce se schimba in mod normal filtre, ulei, in plus role intinzatoare, curele. Destul de mult cred eu...
|
--------------------
Renault
symbol
2007, Dynamic
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#494
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Poate postezi si tu un "desfasurator" sa ne dam si noi seama mai bine
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#495
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Cam asa e peste tot, n-ai sa gasesti mai ieftin la alta marca.
|
--------------------
.
.
.
|
|
Ravenom |
![]()
Post
#496
|
![]() Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 6 May 08 ![]() |
La 60.500 km am schimbat: curea distributie + rola, filtru aer, curea alternator, ulei + filtru ulei. Mecanicul - un amic - mi-a zis ca pompa de apa e OK si ca, probabil, nu trebuie schimbata pana la 75.000, la fel rola de la cureaua de alternator.
Piesele le-am luat de la un magazin de pe Lizeanu (curea distributie + rola + filtru ulei - vreo 200 RON), Carefour (ulei ELF 10w40 - in jur de 70 RON), si un magazin de piese din Lehliu (curea alternator + filtru de aer - vreo 80 de RON). Aviz amatorilor care amana revizia de 60.000: mecanicul mi-a zis ca ambele curele schimbate erau destul de "coapte". This post has been edited by Ravenom: 11 Aug 2008, 10:32 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2017, 1.6 SCE
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#497
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
La 75000 cand vei da jos cureaua de distributie sa pui pompa de apa noua, va trebui sa inlocuiesti cureaua.
Trebuia sa mai dai 150RON acum si sa iei pompa de apa. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
alexxutzu |
![]()
Post
#498
|
![]() Member of Renault Forum Group: Members Posts: 567 Joined: 3 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Sa-mi spuna si mie cineva care a trecut prin asta cum sa procedez: mi-am schimbat cd player-ul de pe symbolul meu bineinteles montat intr-un service cu garantie, stampila tot, la fel si un subwoofer, vreau sa ma duc la revizie cu masina, ce pot sa fac? sa pun la loc player-ul original sau il las pe asta nou? Pot sa imi zica cei de acolo ca am pierdut garantia ca nu l-am montat la ei????
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip
Dec. 2007 *Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
|
|
crisolro |
![]()
Post
#499
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
nu-ti zice nimeni nimic pana nu reclami tu ceva care nu functioneaza si ei descopera modificarea ta - si o vor considera drept sursa posibila (sau interventia facuta) pt. defectul reclamat de tine si-ti zice adio la garantia pe parte electrica sau mai stiu eu ce etc.
sansa ta e sa fi fost ala service reno ![]() |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
Ravenom |
![]()
Post
#500
|
![]() Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 6 May 08 ![]() |
QUOTE(R19/16v @ 11 Aug 2008, 10:36) La 75000 cand vei da jos cureaua de distributie sa pui pompa de apa noua, va trebui sa inlocuiesti cureaua. Trebuia sa mai dai 150RON acum si sa iei pompa de apa. Am luat si pompa de apa (190 de RON), dar mecanicul a zis ca e pacat sa o punem acum, avand in vedere ca aia de pe masina e buna. De ce trebuie schimbata si cureaua cand schimb pompa? De fiecare data cand se umbla la distributie trebuie schimbata cureaua? Nu stiu daca e relevant, dar inainte am avut o SuperNova care a "sarit de la punct" si la reparatie nu a necesitat schimbarea curelei. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2017, 1.6 SCE
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#501
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Se pare ca "asa spun cartile renault" ... daca detensionezi cureaua = o schimbi.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
nascutinvingator |
![]()
Post
#502
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 12 August 08 ![]() |
Revizie 56000 km ( 6 ani ):
1.kit distributie 174 ( curea -powergripp- 50 + rola -ina- 124 ) 2.placute frana 60 (Lucas) mai mergeau dar daca tot le-am luat..... 3.bujii 28 (Champions) 4.fise bujii 85 (Huco- ... nu o sa ma tina mult ca-s proaste) 5.ulei 60 (Elf 15W40 ,4litri-62 ,Metro) 6.antigel+apa 8 ( doar pt completare) 7.filtru aer 32 (scrie renault pe cutie) 8.filtru ulei 18 (scrie reanault pe cutie,dar cred ca e Mann) 9.manopera 100 (particular ,lucreaza acasa, a durat 3 h) total 565 ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1,4 8V GPL
2002
|
|
crisolro |
![]()
Post
#503
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
![]() chiar ca esti nascutinvingator daca ai facut-o la 6 ani!!! si nu ma pricep ff bine dar sper sa-ti mai spunem odata asta avand in vedere ca s-a facut "acasa" This post has been edited by crisolro: 12 Aug 2008, 14:18 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#504
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
ti-ai cam batut joc de ea cu termenul generos de 6 ani si cu uleiul dar merge si asa nu?
![]() |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#505
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Uleiul pune capac la tot, este ulei care se punea pe vremuri la batrana dacie in sezonul rece, pacat de masina, pacat de motor.
|
--------------------
.
.
.
|
|
nascutinvingator |
![]()
Post
#506
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 12 August 08 ![]() |
Pai da, la 6 ani pt ca acum am cumparat masina care mai mult a stat in garaj si fostul proprietar facuse ultima revizie la 40.000.
Cu mecanicul care lucreaza "acasa" am mai intretinut 2 masini ,un Tico cu care am facut 170 000 kM si inca merge perfect si un Cielo cu care am facut 195.000 kM ,merge perfect ,l-am vandut recent asa ca nu-mi fac probleme ca ar fi mai prost decat meseriasii de la Renault sau Daewoo specializati prin tari straine si care au tarife ,normal nu? ,in conformitatea cu inalta lor pregatire si valoare. La Cielo am schimbat distributia la 80.000 KM (cureaua originala care tine chiar mai mult) si apoi la 150.000KM asa ca faptul ca la Clio am schimbat la 56.000 (6ani) nu este asa grav mai ales ca in Franta la aceeasi masina se schimba la 120.000. Despre ulei daca nu stiati primele cifre arata vascozitatea la rece si trebuie sa fie cat mai mici iarna iar ultimele arata vascozitatea la cald si trebuie sa fie cat mai mari vara.Eu fac circa 40.000 pe an si vara folosesc 15W40 iar iarna 5 sau 10 W 30 , uleiul il schimb la 10.000 asa ca performantele motorului meu nu vor fi mai mici fata de cei care folosesc 5W40 si il schimba la 15.000, in schimb platesc mai putin pe ulei si schimburi. Fiecare isi intretine cum crede ca este mai bine masina ,nu-si au rostul ironiile ieftine, eu asa am procedat si am obtinut performante maxime la cele 2 masini pe care le-am avut si sunt sigur ca voi face la fel si cu Clio fara insa sa las in service-uri zeci de milione asa cum faceti unii dintre voi si nu pt ca "merge si asa" ci pentru ca service-urile fura de rup (de la manopera la piese) iar calitatea lucrarilor este cel putin indoielnica. Scopul postului meu este doar de a arata ca se poate si altfel ,adica cu preturi decente fara a face rabat de la calitate. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1,4 8V GPL
2002
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#507
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
15W40??
Nu te sfatuiesc sa apelezi tot la un meserias dintr-asta cand vei schimba distributia la vreun 16V. Ai avut noroc ca la 1.4 8V e cea mai simpla distributie. Si puteai sa nu fii asa chitra cu antigelul, pompa aia de apa mai are si ea nevoie de ungere... ![]() This post has been edited by hellcat: 12 Aug 2008, 20:56 |
--------------------
.
.
.
|
|
nascutinvingator |
![]()
Post
#508
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 12 August 08 ![]() |
da ce are 15W40 ,vara ? ....am spus ca iarna pun 5/10W30
in dacie puneai lubrifin M nu stiu cat nu ELF 15W40 antigelu ...pune tu de ala cu 20 lei litru ...oricum difera doar culoarea eu nu am bani sa dau 2000 la o revizie asa ca fac si eu ce pot,nu inteleg care-i problema va deranjeaza ca am reusit sa fac revizia cu 565 lei sau ce? |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1,4 8V GPL
2002
|
|
hellcat |
![]()
Post
#509
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
@nascutinvingator: Din moment ce-ai expus aici, pe forumul asta, informatii despre o anumita revizie poti sa te astepti si la comentarii, care au venit, iar cei care au comentat si-au spus parerea...
Putem face ce ne trece prin cap la masinuta noastra, insa daca intr-un manual de utilizare nu se specifica tipul de ulei folosit de tine, aspect mentionat de alt membru, asta e... Daca vrei sa asculti cateva sfaturi de-aici bine, daca nu la fel de bine. Tehnic antigelul dupa o anumita perioada isi pierde din calitati, de ungere, de racire...dupa 6 ani o simpla completare nu cred ca ajuta prea mult. Ce ma deranjeaza pe mine, in general vorbind, e ca apar multe masini sh pe piata, vanzatorii se bat cu pumnul in piept ca masina e intretinuta ca la carte...dar realitatea e alta, se supara rau daca-i contrazici si le arati contrariul. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
nascutinvingator |
![]()
Post
#510
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 12 August 08 ![]() |
Sunt perfect de acord cu tine de aia e forum sa ne spunem parerile chiar daca sunt contradictorii dar sa o facem cu argumente si fara jigniri.
In cartea de intretinere a masinii mele scrie la uleiuri : " numai ...norma API SJ de grad 15W40;10W40;5W40;15W50 su 5W50 " deci am folosit tipul de ulei prescris chiar de reno. La antigel nu se specifica marca/tipul ci scrie doar ca trebuie schimbat la 90.000 km sau 4 ani.Avand in vedere ca a fost schimbat ,conform cartii de service, la 40.000 adica acum 2 ani nu vad cu ce am gresit doar completand nivelul...la fel imi faceau si in service. Eu am vrut sa arat ,repet, doar ca o astfel de revizie se poate face si cu preturi decente la o calitate acceptabila. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1,4 8V GPL
2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 02:18 |