Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

64 Pages « < 8 9 10 11 12 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Revizie 60.000 Km, ce se schimba, cat costa ...

C a t a l i n
post 12 Feb 2007, 17:14
Post #271


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




NU E ROLA!!!
Rolele au diametru mai mic, si au rol de ghidare si tensionare a curelelor.
Asta e o "roata", "scripete" cum vrei sa ii spui, pe axul alternatorului, si (sper sa nu gresesc) e antrenata de cureaua de accesorii, nu de cea de distributie.

Kitul de distributie contine curea distributie si rola intinzatoare.
Kitul accesorii contine curea accesorii si rola intinzatoare, parca si una de ghidare.

This post has been edited by Catalin Marinarul: 12 Feb 2007, 17:17


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 12 Feb 2007, 17:18
Post #272


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




k am inteles.

deci...distributia asta implica (pentru un Dci) : kitul distributie (curea+rola), setul accesorii(curea+rola), pompa apa, fulia alternator. eu asa am inteles din topicul asta. mai e si altceva (legat tot de distributie) care-ar trebui schimbat pentru a sta linistit?


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 12 Feb 2007, 17:21
Post #273


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




N-ai inteles.

Schimbarea distributiei implica doar kitul de distributie.
Pentru ca acea curea de distributie invarte si pompa de apa, ce nu e foarte fiabila, se schimba impreuna (recomandabil).

Kitul accesorii nu are legatura cu distributia, doar ca se schimba si el la 60mii de km, dupa cum scriu colegii pe aici. Fulia alternator cred ca se schimba cu tot cu alternatorul, dar numai in caz ca e uzata, are joc etc.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 12 Feb 2007, 17:47
Post #274


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




ok ok m-am exprimat eu gresit in legatura cu distributia. am vrut sa zic ca la 60.000 astea ar trebui schimbate (distributie, accesorii, pompa apa si fulia minune). corect?


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 12 Feb 2007, 17:53
Post #275


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




"Ar trebui" asa este cum spui tu ... oricum masinuta mea e un exemplu, eu nu am schimbat pompa de apa si fulia de la alternator ... dar stiu pe cineva care a facut la fel si dupa vreo 4 luni a trebuit sa schimbe pompa de apa (ca scapa apa) => minim cureaua de distributie trebuie schimbata din nou.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maverik_
post 14 Feb 2007, 15:25
Post #276


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 15 November 06




Salut,

Am si eu un Megane Clasic (2002) si urmeaza ca sapt. viitoare sa fac revizia de 60000 Km. Ca urmare am inceput sa dau tel. la diferite service-uri si sa ma interesez de preturi...si am aflat preturi la AutoCobalcescu si Serus (amandoua in Bucuresti) .
Cobalcescu - Cca. 2000 RON ( 20 mil vechi)
Serus - intre 2000 si 2400 (cei de aici au fost mai comunicativi decat cei de la Cobalcescu...si mi-au dat mai multe explicatii in legatura cu piesele pe care urmeaza sa le schimbe ...........si ca daca la revizie mai descopera ceva..urmeaza sa mai schimbe si alte piese care nu sunt standard la aceasta revizie.)

Acum... daca mai stiti preturi sau ati facut deja revizia asta (60.000 Km) astept un raspuns.

Multumesc


--------------------
renault megane clasic 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 14 Feb 2007, 19:09
Post #277


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Cred ca ar ajuta mai mult sa spui si ce motorizare ai, de asta depinde ce faci la revizie.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 14 Feb 2007, 19:59
Post #278


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Si ar fi bine pentru tine sa citesti topic-ul de la inceput smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maverik_
post 15 Feb 2007, 11:14
Post #279


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 15 November 06




Da asa este (sorry) ..motorul meu este 1,6 16v....iar de citit am citit majoritatea posturilor...dar unele sunt cam vechi...si de aceea am intrebat de preturi....si in special altele decat cele de la AutoCobalcescu sau Serus.
Oricum am observat ca pretul mediu este undeva intre 2000 si 2500 RON in functie si de alte piese care tb. schimbate.


--------------------
renault megane clasic 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzy
post 4 Mar 2007, 13:12
Post #280


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 4 March 07




- revizie generala: 65.000 km (ca asa m-am inteles cu ei sa vin la 65K ca sa schimb si uleiul) la TOTAL SERVICE INTERNATIONAL din Constanta:

- kit distributie: 428,47 Ron, filtru benzina: 39,35 si filtru polen: 27,01; - magazin Renault (in cadrul service-ului de pe Bratianu);
- ulei Elf Excellium 5W40 4l - 120 Ron - Carrefour;
- filtru aer+filtru ulei - 40 Ron - Carrefour;
- ulei Elf Excellium 5W40 1l - 32 Ron - Real ( intra cam 4,5-4,7 l );

- revizie TOTAL SERVICE INTERNATIONAL: 662.45 Ron, din care au mai fost si materiale: 2 busoane etansare-56 Ron, curea accesorii - 61,45 Ron, bujii- 71,48 Ron, un bec stop-3,71 Ron si filtru ulei (au zis ca al meu nu era bun icon_mrgreen.gif )-19,22 Ron, restul manopera.

TOTAL: cca 1350 Ron tongue.gif


--------------------
renault clio bicorp 2002 expression 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 4 Mar 2007, 19:55
Post #281


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Motorul e 1.4 16v cu pompa de servo hidraulica, dar accesoriile sunt la fel si pentru 1.4 8v.

[attachmentid=47282]


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
themadman
post 9 Mar 2007, 01:41
Post #282


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 23 November 04
From: Bucuresti




am fost ieri sa intreb de revizie 60.000 un calcul pt masina din semnatura.

mi-au comunicat ca per total o sa ajung la 30-33 mil (revizie + distributie)

10% din valoare masinii noua.
cei mai mari nemernici si nesimtiti. am sunat chiar si la vocea clientului si mi-am spus impresiile.

este absolut INADMISIBIL.

intre timp am trimis datele masini unui amic la un service oarecare ca sa-mi faca un calcul.
ii ffac revizia chiar daca pierd ultimile 2 luni de garantie si mentin anuntul in geam. adio clio.... adio renault...

pacat ca masina nu e deloc rea per total..

mad.gif


--------------------
Peugeot 407 2.0 HDI 2004 Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 9 Mar 2007, 02:03
Post #283


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




Atunci de ce o vinzi?


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 9 Mar 2007, 08:47
Post #284


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eu zic sa-ti bagi picioarele in ea de garantie si sa o faci la un alt service, sa vezi ca te incadrezi la jumatate de pret.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
themadman
post 9 Mar 2007, 15:39
Post #285


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 23 November 04
From: Bucuresti




m-am orientat catre alt service si iese devizul pe la jumatate de pret, cu totul.

oricum o sa ii fac revizia si tot o vand ca m-am decis sa trec la ceva mai mare. vreau sa-mi iau un 407.


--------------------
Peugeot 407 2.0 HDI 2004 Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 9 Mar 2007, 17:57
Post #286


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




la mavexim in targoviste imi zisera un 10,5 mil pentru distributie (curele, accesorii,role...etc) cu tot cu manopera. daca mai pun si filtrele si uleiu' ies in 15-16 mil cu totu'.ptr dci. fata de 30 cat mi-au zis si mie la mach1.

pentru distributie (piese) cel mai mic pret l-am gasit la serus. chiar mai mic decat la augsburg. era undeva la 9 mil si-un pic. sunati si intrebati.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
michael38
post 10 Mar 2007, 15:13
Post #287


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 19 December 05




O intrebare pentru cei care au vazut cum de schimba cureaua de distributie:trebuie dat motorul jos de pe masina??
Ar fi super daca ar putea cineva sa explice ce si cum se face.


--------------------
Renault Kadjar Energy Intens 1.6 96kw 2015
Kadjar Energy Intens 1.6 96kw 4Ś4 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 10 Mar 2007, 19:58
Post #288


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Nu, nu e nevoie.
Se demonteaza capacele care acopera curelele, se demonteaza rolele intinzatoare si se scoate cureaua veche si apoi se monteaza cureaua noua, cu atentie sa nu fie miscata vreo rola in procesul de schimbare, ca altfel la prima pornire se distruge motorul.
Eventual, inainte se mai demonteaza diferite accesorii ce pot incomoda in procesul de schimbare a curelei.
Am vazut asta cand mi-au schimbat distributia la Matiz, dar banuiesc ca e la fel la toate masinile. La Matiz mi-au dat jos roata dreapta, un capac de plastic de la roata si farul. Nu parea prea stresat mecanicul care mi-a schimbat-o, la Wheeler Dealers la Discovery au schimbat distributia la un Peugeot 205 Gti si, la fel, nu parea prea greu. Si mare diferenta pentru motoarele multisupapa nu e.
Bine, nu recomand la nimeni sa schimbe distributia de capul lui.

This post has been edited by Laurentziu83: 10 Mar 2007, 19:58


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
michael38
post 10 Mar 2007, 20:22
Post #289


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 19 December 05




Hellcat,motorul din poza este de pe masina ta?Ai si alte poze cumva din care sa se vada m-ai bine partea cu,cureaua de distributie??


--------------------
Renault Kadjar Energy Intens 1.6 96kw 2015
Kadjar Energy Intens 1.6 96kw 4Ś4 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 10 Mar 2007, 22:34
Post #290


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




5501XS.jpg ( Size: 18.69k ) Number of downloads: 5271
Cam așa arată distribuția la tine...

CAMSHT - Roțile dințate ale axelor cu came
IDLER - galet (rolă)
TENS - rolă întinzătoare
WP - pompa de apă (fulia ei)
CRANSHT - fulia arborelui cotit


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
michael38
post 11 Mar 2007, 07:08
Post #291


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 19 December 05




Multumesc pentru raspunsuri,o poza "live" ar fi super daca are cineva, din care sa se vada cureaua de distributie si ceva informatii concrete la modalitatea de schimbare a curelei de distributie la motoarele 1.4 16V.
Nu cred ca este chiar asa mare inginerie sa schimbi cureaua asta daca ai informatia necesara.Orice lucru este dificil pina il faci o data dupa aia este joaca.Nici mecanicii de pe la service-uri nu au o mina in plus:)


--------------------
Renault Kadjar Energy Intens 1.6 96kw 2015
Kadjar Energy Intens 1.6 96kw 4Ś4 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian1975
post 11 Mar 2007, 08:22
Post #292


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 7 March 07
From: Bucuresti




Nu este recomandat sa incercati voi sa schimbati. Daca cel mai mic detaliu nu iese bine, paguba va poate costa cit masina.

Este inutil sa sunati la mai multi dealeri pentru a compara preturi, preturile sint controlate de reno romania. diferenta poate fi ca nu iti schimba vreo piesa care trebuie schimbata dar pe raspunderea ta.


--------------------
Renault Megane 2 Estate 2005 - b xx xxx
Renault Clio 3 2007
fost Renault Megane 2 Bicorp 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
themadman
post 11 Mar 2007, 14:47
Post #293


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 23 November 04
From: Bucuresti




preturile sunt controlate de renault romania intr-adevar!!
dar ei nu impun decat niste preturi maximale.
aceste preturi maximale cum le spun ei sunt de neacceptat.

This post has been edited by themadman: 11 Mar 2007, 14:48


--------------------
Peugeot 407 2.0 HDI 2004 Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian1975
post 11 Mar 2007, 15:24
Post #294


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 7 March 07
From: Bucuresti




Am cautat si eu la momentul in care mi-am luat masina sa compar preturi intre piesele de la dealer si cele de la alte magazine pentru tipul meu masina/motorizare. Am reluat analiza cu ocazia reviziei de 1 an. Am constatat diferente si in plus dar si in minus. Aici nu inteleg eu cum merge treaba. Unele mai scumpe ca la dealer si unele mai ieftine ca la dealer. Mai ieftine OK ! Ce facem cu cele mai scumpe?

M-am tot gindit si am preferat sa merg pe cele de la dealer care imi ofereau si garantie. Daca am vreo probleme am pe cine sa iau la 11m. Daca le luam de un magazin de nu stiu unde, in caz de ceva ne judecam si tot degeaba.

In plus, pentru placute si discuri de frina nici nu m-am gindit la altceva de la dealer. Viata copilului meu, a mea sau a familiei o consider mai importanta decit o economie de putin acolo care se duc pe prostii pina la urma.

Nu spun ca nu sint scumpe, perfect ar fi fost chiar gratis, dar am considerat ca prioritara este siguranta familiei.


--------------------
Renault Megane 2 Estate 2005 - b xx xxx
Renault Clio 3 2007
fost Renault Megane 2 Bicorp 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
themadman
post 11 Mar 2007, 15:39
Post #295


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 23 November 04
From: Bucuresti




si eu consider acelasi lucru.
si am efectuat reviziile la service renault. doar se pricep mai bine.

dar, 1000 de euro pentru o revizie la un clio symbol este mult tras de par.
reprezinta apropape 10% din valoare masinii de noua.
o revizie normala care costa in jur de 6.5 mil inclusiv placute este destul de ok.
dar sa nu uitam ca pretul mic al masinii trebuie corectat pe alta parte. astia isi scot banii din piese. din cauza asta ne vand masinile mai ieftin decat alte marci (uneori).


--------------------
Peugeot 407 2.0 HDI 2004 Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian1975
post 11 Mar 2007, 15:47
Post #296


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 7 March 07
From: Bucuresti




Problema mare este kitul si pompa de apa. Pe linga asta se mai aduna functie de gradul de uzura/stil de conducere etc.. Am discutat in particular cu un tip de la un service si mi-a povestit ca daca la 60k nu se schimba conform cu ceea ce spune reno iti crapa motorul si s-a rupt filmul. Se poate intimpla, se poate sa nu se intimple dar riscul este la purtator. Asta este motivul pentru care unii scriu pe forum ca i-a costat revizia de 60k mai putin decit la alt service. Nu li s-a schimbat ceea ce trebuia cu un risc, evident, calculat.

Acum depinde de multe aspecte. Merg pe ideea ca , in medie, mergi cam 10k-15k km / an conform APIA. La mine asa este. La 3 ani si 1/2 o vinzi si iei alta. Pierderea este minima.

This post has been edited by adrian1975: 11 Mar 2007, 15:50


--------------------
Renault Megane 2 Estate 2005 - b xx xxx
Renault Clio 3 2007
fost Renault Megane 2 Bicorp 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 11 Mar 2007, 15:59
Post #297


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@michael38: Motorul din poza nu-i al meu... e o poza cu titlu de ''prezentare''. Si daca tot vb de distributii, la 1.4 16v operatiunea e un pic ingreunata si de lipsa spatiului din acea zona.Si oricat de experimentat e cel ce schimba distributia, sunt momente cand trebuie ajutat de o a doua persoana.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
michael38
post 11 Mar 2007, 19:30
Post #298


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 19 December 05




Hellcat din ce scrii tu inseamna ca motorul ramine la locul lui si trebuie desfacute numai capacele care protejeaza cureaua de distributie.
O poza de prezentare ar fi super,nu ai asa ceva?
Cineva explica "frumos" cum a schimbat cureaua de accesorii,asa ceva ar fi de folos si pt. distributie. wink.gif
Intradevar spatiul este o problema la motoarele 1.4 16V DAR IN REST JOS PALARIA.


--------------------
Renault Kadjar Energy Intens 1.6 96kw 2015
Kadjar Energy Intens 1.6 96kw 4Ś4 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
50IMU
post 20 Mar 2007, 22:20
Post #299


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 24 January 07
From: Bucuresti




salutare!

pe bord am 47k, masina din semnatura.

sunt absolut sigur ca km au fost dati in spate si mi-e groaza de surprize de genu curea distributie rupta .. reparatii exorbitante (threadu asta e un horror smile.gif + ca am auzit povesti) momentan sunt tare nepriceput, dar am inteles ca in cazul asta consecintele-s grave.

citeam ca pentru bicorpurile frantuzesti distributia poate duce 120km (deci rezistenta) ,dar vreau sa conduc linistit si in consecinta nu cred ca o sa astept sa am pe bord 60k pentru schimb

ce ma sfatuiti sa fac ?

multumesc anticipat!

ps: am o mica problema cu treptele 1-2 si 2-3, in sensu ca masina are tendinta mai pronuntata de a "da in nas" in cazu primei schimbari, mai slaba in cazul celei de-a 2-a .. si dispare de la a 4-a in sus ( stiu sa schimb vitezele biggrin.gif )..ce poate fi ?

ps2: fara injuraturi daca n-am postat unde trebuie wink.gif



--------------------
VW El.Polo.Loco TDI '09
ex. Clio 16v '01 . Prima dragoste nu se uita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 21 Mar 2007, 08:18
Post #300


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




@50IMU dupa cum zici ca ai citit pe forum concluziile ar fi:
- distributie + accesorii + (pompa de apa - e recomandat) fara discutie preturile le gasesti pe aici, de preferat sa fie un service reno
- filtre obligatoriu + ulei
- antigel, lichid frana, ulei cutie, ulei servo de verificat/completat/schimbat

- verificare tehnica generala.

Sper ca ai dat suficient de putin pe ea ca sa poti sa maii bagi vro 1000-2000 E.

Eu am 148k km acum, am luat-o la 136k km. si am pagat ceva in ea + ca mai trebuie.

- de verificat discuri + placute, saboti, amortizoare, bucsi, pivoti, bielete, suport motor/cuite

Bafta.

ps. macar e pe benzina si scapi de stresu cu injectoarele, motorina

This post has been edited by ionutmar: 21 Mar 2007, 08:19


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
64 Pages « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 11:35
Dacia